Postul public Radio Romania Actualitati demareaza, in colaborare cu agentiile Euromedia si Violet, o campanie de promovare pe outdoor, care are ca obiectiv promovarea frecventei si a numelui postului.

Campania, care incepe saptamana aceasta si se deruleaza pana dupa 1 noiembrie, are un buget de 77.200 euro (261.800 lei), potrivit unor informatii oferite pentru Business Standard de Carmen Petcu, directorul Directiei de comunicare si marketing al Societatii Romane de Radiodifuziune (SRR).

“Cercetarile de piata au demons-trat ca oamenii nu cunosc frecventa Radio Romania Actualitati, un impediment fiind si multitudinea de frecvente pe care transmite acest post in tara”, a explicat Carmen Petcu motivele pentru care s-a decis demararea acestei campanii de promovare.

Campania, care a fost aprobata de Comitetul Director al SRR in cadrul unei sedinte de la sfarsitul lunii august, va fi derulata de firma de outdoor Euromedia. Conceptul creativ a fost asigurat de agentia de advertising Violet, ambele companii colaborand cu radioul public in urma castigarii unei licitatii.

“In caietul de sarcini s-a solicitat ca firmele participante sa vina si cu o agentie de publicitate care sa propuna conceptul creativ si declinarea pe outdoor. Euromedia a participat cu agentia Violet”, a explicat Carmen Petcu.

Creativ. Conceptul creativ al acestei campanii este legat de oferta de muzica (din aceasta toamna, Radio Romania Actualitati isi defineste clar formatul de Adult European Contemporary) si stiri, dat fiind ca, potrivit SRR, focus grupurile arata ca ascultatorii se indreapta spre Radio Romania Actualitati in principal pentru stiri.

Integral in Bussines Standard