Compania germana Lidl, care opereaza o retea de magazine de tip discounter, va coordona achizitii de terenuri si operatiuni de inchiriere din Cluj-Napoca, Bucuresti si Craiova, orasele mentionate putand fi considerate drept indicii pentru regiunile avute in vedere pentru dezvoltarea retelei de magazine.

Germanii isi pregatesc lansarea pe piata romaneasca de retail, stabilindu-si deja centre regionale de activitate la Brasov, Bucuresti si Iasi. Lidl va pune accent asupra marcilor proprii, in defavoarea marilor branduri, pentru a putea mentine un nivel scazut al preturilor. Retailerul face parte din grupul Lidl & Schwarz.

Acesta si-a impartit activitatea in diviziile Lidl - comert de tip discounter cu marfuri alimentare si Handelshof - distributie en-gros si Kaufland. Lidl & Schwarz este prezent in Romania prin intermediul Kaufland. Ritmul de extindere prevede inaugurarea a 15-20 de magazine pe an, fiecare necesitand o investitie de 8-10 milioane de euro.