Un cetatean din Alba Iulia a reclamat la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC) calitatea indoielnica a lucrarilor de reparatii efectuate la autoturismul propriu de catre societatea comerciala "Aurocar 2002" SRL, care administreaza un service auto.

Firma, care apartine subprefectului de Hunedoara, Aurel Dan Pricajan, este dealer pentru judetul Alba al autoturismelor Renault si Dacia, astfel incat service-ul auto repara in special masini care au aceste marci.

Alin Ecseu, proprietarul unui autoturism Dacia Logan, s-a prezentat la service-ul auto in scopul reparatiei autoturismului implicat intr-un accident rutier, proces in urma caruia era nevoie de inlocuirea capotei fata. "In urma unui eveniment rutier m-am prezentat la "Aurocar 2002" pentru reparatie si inlocuire capota motor.

Pe factura si deviz apare ca a fost inlocuita capota, lucru pentru care am si platit. Nu am observat cand am ridicat masina de la ei, cand am semnat factura, devizul, iar societatea de asigurari a virat banii. Am observat dupa o perioada ca in loc sa fie inlocuita, capota a fost reparata.

Am mers la "Aurocar", unde mi s-a spus ca nu este vorba despre reparare, ci despre inlocuirea capotei vechi", a spus soferul pagubit.

Ulterior, Alin Ecseu a platit realizarea unei expertize tehnice care sustine ca vechea capota a fost, de fapt, reparata, si nicidecum inlocuita. "Capota motor este reconditionata prin lucrari de tinichigerie - chituire - vopsire, in mod artizanal, intr-un atelier si in nici un caz nu este o capota noua", se arata in raportul de expertiza.

"Inarmat" cu expertiza, soferul a depus plangere la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Alba. Angajatii institutiei i-au dat dreptate, solicitand oficial reprezentantilor "Aurocar 2002" SRL inlocuirea capotei.

Reprezentantii service-ului auto nu au fost, insa de acord cu concluziile expertizei si nici cu decizia OPC. "Societatea se va adresa instantei pentru rezolvarea acestei reclamatii", a spus directorul service-ului, Adrian Grosu.