VIDEO Sever Voinescu: Voiculescu si Vantu nu mai pot jefui din banul public din 2005 incoace, nu e o noutate de ce isi doresc demiterea presedintelui

de Alina Neagu HotNews.ro
Vineri, 1 octombrie 2010, 11:44 Actualitate | Politic

"Voiculescu si Vantu nu mai pot jefui din banul public din 2005 incoace, motivele pentru care isi doresc demiterea presedintelui Traian Basescu nu sunt o noutate", a afirmat, vineri, deputatul democrat-liberal Sever Voinescu, intr-o conferinta de presa. "Dupa un drum lung si anevoios, dosare care ii vizeaza direct pe cei doi domni sau le vizeaza afacerile au ajuns aproape de solutionare", spune Sever Voinescu, adaugand ca "Raul se manifesta salbatic pe ecranele televizoarelor".

"Se spune ca raul, odata invins, revine in forme subtile, dar mai agresive. Dupa decembrie 2009, raul invins de votul romanilor a revenit si se manifesta agresiv la televiziunile patronate de cei doi domni, care au intensificat campania de defaimare a lui Traian Basescu", a adaugat deputatul PDL.

"Dupa afacerea FNI, bugetul statului are sume colosale de platit ca despagubiri. Toti acesti bani ii platim noi. PSD e in continuare la ordinele domnului Vantu, chiar Victor Ponta a recunoscut public acum cateva luni ca PSD era controlat de Vantu, ar fi o copilarie sa credem ca influenta lui Vantu asupra PSD a incetat", a mai spus Sever Voinescu.



Citeste mai multe despre   



  
3923 vizualizari
  • -19 (37 voturi)    
    Ce pacat... (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:48)

    Casargoz [utilizator]

    Ca multi romani au acelasi interes ca Vantu si voiculescu. Dar este doar o coincidenta nefericita.
    Iar in cazul in care se va schimba ceva in Romania, vantu si voiculescu vor fi in faliment. Unii au falimentat romania cu FNI alti cu FMI. Cred ca romanii nu mai stiu sa faca diferenta.
    • +29 (35 voturi)    
      Nu-i pacat, e doar ciudat! (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:36)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      Cum sa am eu sau tu aceleasi interese cu doi oameni care au 3 miliarde de euro, 4 posturi de televizune si nu-stiu-cate ziare?

      Cum sa ma apere de dictatura doi oameni care au avut o viata exceptionala pe vremea dictaturii?

      Ia mai gandeste-te oleaca...
      • +12 (18 voturi)    
        Da, f bine spus. (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:14)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Plus ca aia care au "falimentat" Romania cu FNI..au facut-o in interes propriu...deci nu prea se aseamana cu celalalt caz.
        Romanii indoctrinati de cele 2 televiziuni nu mai stiu sa faca deiferenta. Restul se descurca...
        • -3 (11 voturi)    
          Stai un pic sa ma dumiresc! (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:33)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          deci aia cu FNI ul am inteles si sunt de acord unde au mers banii. OK. Dar astia cu FMI au facut-o in mod dezinteresat, vrei sa spui? Si atunci contractele cu statul cine le are in acest moment si de ce? Si, daca e asa de greu la guvernare, de ce nu incearca sa-i lase pe altii? Nu ca ailalti ar vrea, sau ar fi mult mai buni, dar...
          • +7 (13 voturi)    
            Cunostinte economice... (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:14)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui taranistu

            Taranistu-le, hai sa-ti explic oleak ce-i cu banii de la FMI:
            mare parte din ei (inafara de vro 5-6 mld eur) s-au dus la BNR (vezi cu cit a crescut rezerva BNR din 2008 pina in 2010) si vor fi platiti tot de BNR din rezerva valutara.
            Cei 5-6 mld care au ajuns la giuvern s-au dus la DEFICITUL BUGETAR!!! Deficitul bugetar se finanteaza fie prin imprumuturi, fie prin inflatie. Si cum deficitul in 2009 a fost de vro 9 mld eur si in 2010 va fi de ~8 mld eur, poate gasesti si explicatia cu banii de la FMI.
            Asta ca sa nu mai spun ca statul roman a impruimutat si multi alti bani de pe piata interna sau externa, da' de aia n-ai auzit ca nu spune nik despre ei la Realitatea.
            In concluzie, in loc sa-ti peirzi vremea pe la realitatea tv vazind toate babele bocitoare, mai bine ai pune mina pe-o carte de economie si ai studia nitel executia bugetara inainte sa-ti dai cu parerea de chestii care t5e depasesc!!
            • -3 (9 voturi)    
              M-ai dat gata! (Vineri, 1 octombrie 2010, 19:32)

              taranistu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

              Parerea mea ca, asa somitate ca tine pierde vremea explicandu-mi mie ce si cum.
              PS: Nu o mai dati inainte cu Realitatea, Antenele, bla bla... Eu nu ma uit in veci la aceste posturi, asa ca incepeti sa intelegeti ca cine critica PD-L nu este neaparat pro-PSD sau PNL. Si nici nu se uita la Realitatea.
                #showComment()
            • -2 (6 voturi)    
              ia zi bre! (Vineri, 1 octombrie 2010, 22:57)

              laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

              deci aia 5-6 miliarde s-au dus in deficitul bugetar cu care s-a finantat ce( scuze ,nu mai raspunde, ca banii sunt fungibili si nu-mi poti spune precis)?si aia de la bnr s-au dus la bancile private care au finantat tot deficitul bugetar dar la dobanzi bune rau si care in final unde le-a cheltuit guvernul?cat din cheltuielile bugetare reprezinta cheltuielile cu dobanzile si in ce procent fata de 2008?cu cat au scazut cheltuielile de bunuri si servicii ale statului fata de 2008?ia mai zi tu din cartea aia pe care ai citit-o ,ce performant e guvernul boc,ce masuri a luat ca sa relanseze economia si cum a revolutionat el filozofia bugetara a romaniei.p-aia a constitutiei am vazut ..a facut-o praf..
      • +2 (4 voturi)    
        ce nu inteleg unii... (Vineri, 1 octombrie 2010, 17:06)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        ca ratiunea nu mai conteaza, ca orice argumente se mai aduc in presa... nu mai conteaza.
        Talibanii sunt nici PSD, nici PNL si nici PDL. Cei care se vor manifesta in acest an vor un singur lucru:VINOVATI.
        Pana acum pentru starea economiei nu am vazut decat vinovati pe hartie. Oamenii vor vinovati pedepsiti. Si daca nu se intampla foarte curand, atunci va fi grav. Si multa lume va suferii.
        Cine sunt vinovatii de serviciu? Oricine poate raspunde la aceasta intrebare. Numai ca uni se mai amagesc si mai spera.
        Vremea argumentelor si a ratiunii a apus. Orice s-ar publica prin ziare e prea tarziu. Nu vreau sa ma gandesc ce va fi....
        Oricum nici un comentariu de pe Hotnews nu ma face prea optimist, taberele s-au radicalizat. Aparent am intrat pe un drum fara intoarcere, sociologii vor analiza multa vreme fenomenul.
  • +11 (17 voturi)    
    ????? (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:49)

    ionut [anonim]

    Cu cat au crescut averile celor doi din 2005 pana acum si din ce ?
    • -3 (11 voturi)    
      Voinescu spune prostii... (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:47)

      Gregorian [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Cei doi au ramas oameni de afaceri prosperi si intre 2005 - 2008, abia criza i-a facut sa isi piarda din stralucire, politicul i-a ajutat direct sau indirect si in epoca basista, insa tocmai alegerile in care cei doi au mizat pe victoria contracandidatului sau au facut ca ruptura dintre ei si apropiatii lui Basescu sa fie mare, iar lupta dintre cele doua, trei, patru forte media si administratie sa se ascuta.

      Mentiune: Voiculescu a intrat in razboi in 2006 de cand cu "solutia imorala", iar Vîntu abia anul trecut in campania electorala.
      • -3 (7 voturi)    
        in afara subiectului (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:46)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui Gregorian

        Sever Voinescu nu vorbeste de cei doi ca prosperi oameni de afaceri ci ca doi care au jefuit banul public iar din 2005 nu au mai putut sa o faca.Iar intrebarea mea este au inceput sa-si piarda din averi din 2005 ? Nu . Inseamna ca acestia s-au oprit in 2005 din furt si au gasit metode corecte , legale sa-si sporesca averile.Pai si atunci mai merita sa-i blamam?Din 2005 sunt un exemplu de cum se poate imbogati un om in mod legal in Romania.Hai sa fim seriosi!!
        • +1 (5 voturi)    
          Mda (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:04)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui ionut

          problema pentru cei doi este ca NU au gasit metode corecte de a-si spori averile! Averile lor au inceput sa scada dupa 2005, asa ca se dau de ceasul mortii sa mai ia ceva degeaba. E clara?

          Daca nu ma crezi, ia un Forbes si vezi un top de pe acolo (Patriciu, Vantu, Voiculescu, Becali).

          Serios!
    • +1 (7 voturi)    
      DE CE ? (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:48)

      HI HI HI si HA HA HA [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Incerc sa-ti raspund pe intelesul tau , printr-un exemplu simplu : eu , PSD , ti-am dat idin 1996 o gramada de afaceri (contracte) care ti-au adus pana prin 2005 multe multe zeci de milioane de USD sau " EUROI ". Pai cu atata banet , fratiourule , banuiesc ca ai fost baiat inteligent ,ti-ai deschis o televiziune ,ba chiar doua,ba chiar trei de pe urma carora castigi alta gramada de bani ; ai mai investit in imobiliare , de pe urma carora ai castigat alta gramada de bani ; si tot asa . De la un START bun PSD-ist nu ai nevoie de PDL sau Basescu spre a-ti mari averea , ajunge startul pentru asta , numai ca tie tot nu-ti ajunge si esti foc si para pe PDL si pe Basescu pentru care nu te mai ajuta cu alte afaceri .
      Si daca ti-ai fi pus banutii de la iliescu doar in banca si tot ti-ar fi crescut averea pe vremea lui Basescu. cam asa stau lucrurile cu tine,Ionut, poate te-am ajutat sa te cunosti mai bine
  • -18 (36 voturi)    
    Las-o mah balta... (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:51)

    Catalin [anonim]

    De ce isi raceste Sever Voinescu gura pentru cei 1% dintre oameni care mai inghit prostiile debitate de el ? Oricat ar urla despre Voiculesc si Vantu ca sa acopere ce se intampla, nu acopera incompetenta care a pus stapanire pe conducerea Romaniei.
  • -8 (30 voturi)    
    ??? (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:53)

    Codruta N [utilizator]

    Dar ce contracte aveau astia 2 cu Statul?
    Cumva mai mari (sau macar apropiate) decat cele pe care le au firmele "de casa" ale PD?
    • +13 (21 voturi)    
      Cei doi "magnati" au avut in 20 de ani (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:27)

      Andrzej [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Cei doi numiti, nush si felix au avut altceva: au avut statul in palma prin interpusii lor nastase, iliescu si toti cei care au defilat prin guvernele pesediste si apoi peneliste. Vorbesti de contracte, pai ce exista hot sa faca contract (legal)cu pagubitul?.....
      Aici este problema: Asazisele lor contracte sunt acum luate la puricat si marea lor groaza este ca le vor fi aduse la lumina zilei furaciunile si complicii.
    • +12 (20 voturi)    
      Te-ai gandit?! (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:53)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Daca astia de la PD-L sunt mai bogati sau la fel de bogati precum Voiculescu si Vantu, de ce nu am 3 antene si o Realitatea pro PD-L (sau pro-Basescu) ?

      Ia hai sa vad ce argumente ai?

      Doar nebunii si neghiobii ignora realitatea, nu?
  • -5 (25 voturi)    
    Daca jaful s-ar fi oprit atunci ... (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:54)

    marean [anonim]

    cred ca ne-ar fi fost mai bine astazi.
    Continuand in stilul Dlui SVo(i)nescu: Din 2005 incoace jefuiesc altii. E firesc sa-l sustina in functie.
    • +3 (9 voturi)    
      Evident. (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:17)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui marean

      Nu inteleg de de iti dau minus peste minus. Evident sustinerea politica isi gaseste pilonii in economie.
      Nu asta mi se pare nasol (se intimpla peste tot) ci nesimtirea cu care se umfla contractele cu statul. In GB, US, FR se face un profit de 5-9%, la noi de 300%.
      • 0 (2 voturi)    
        Hmmmm.... (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:37)

        IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Dar depinde cine din economic "sustine" politic. Iar cand vorbim despre Nus, Felix si Paturica, avand in vedere cum au facut acestia avere si ce trecut mizerabil au fiecare dintre ei, parca lucrurile nu mai sunt deloc in regula. Ia documenteaza-te mai aprofundat si fara subiectivism si vezi daca cei trei au facut sau nu afaceri cu statul sau/si statul le-a inlesnit raptul din banul public prin care si-au facut averile anormal de mari.
  • -8 (22 voturi)    
    okay (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:56)

    Mazeta [utilizator]

    dar ce ar fi sa discutam si despre frauda din parlament?
  • +21 (29 voturi)    
    Moguli TV (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:01)

    admus [utilizator]

    Cine nu intelege ca aceste lucruri exista si ca aceasta mega-manipulare media reprezinta chiar atentat la siguranta nationala prin formele de destabilizare pe care le aplica si le incearca zi de zi, ori este naiv, ori nu stie pe ce lume traieste.
    • -12 (14 voturi)    
      Norocul nostru (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:24)

      florin [anonim] i-a raspuns lui admus

      Mare noroc ca mai exista unii ca tine in tara asta...
    • -9 (15 voturi)    
      Un atentat reprezinti tu! (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:31)

      un mogul cu 340 ron salariu! [anonim] i-a raspuns lui admus

      Din pacate, mai omule, iti meriti soarta...
      Daca este sa gandim oarecum la rece ar cam trebui sa se razbune dl Voinescu si PDL pe cel putin jumatate din presa existanta in toata tara. In fiecare judet sunt ziare care isi bat gura impotriva guvernarii actuale. Si acestea reprezinta un atentat la siguranta nationala?
      Oamenii simpli au dreptate: dupa caderea comunismului nu ne-au ramas decat 2 drepturi: sa latram, fie ca suntem cetateni sau ziare, si sa murim.
      Sa presupun ca fiecare roman care isi varsa oful la vreo coada este pe statul de plata al vreunui mogul? Ce bine ar fi fost daca eram toti pe statul de plata al vreunui mogul: puteam plati impozitele si taxele aberante pe care ni le cere Basescu si sleahta lui...
    • 0 (6 voturi)    
      Despre libertatea... (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:30)

      defav [anonim] i-a raspuns lui admus

      presei ai auzit ? "mega-manipularea media reprezinta chiar atentat la siguranta nationala " Domnule , d-ta esti manelist ...
  • -8 (20 voturi)    
    demitere (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:06)

    semyramide [anonim]

    nu mai merita sa ne reprezinte... sever voinescu? din cati bani traiesti pe luna? vino si pe pamant
  • +14 (24 voturi)    
    In sfirsit, nu mai stau cu limba-n gura (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:08)

    Liviu Iordache [anonim]

    In sfirsit, s-au trezit din pumni, nu mai stau cu limba-n gura! Devenisera jalnici la televiziuni, unde era chemat cite unul inconjurat de 5-6 adversari, iar cind incercau sa spuna ceva li se servea clasicul "dar aceasta, dupa o pauza de publicitate". Calendarul lui Voiculescu si cele 3 luni ale lui Vintu ar trebui marcate la fiecare conferinta de presa a PDL: "au trecut... zile de la..., mai sunt ... zile pina la...", sa se vada cit de gaunosi, cit de turbati sunt cei doi securisti cu acte!
  • +2 (8 voturi)    
    haideti mai astia din presa !!! ce faceti acum ?! (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:08)

    dorel [anonim]

    publicati orice asa ? vreti sa nu mai stea lumea pe iRealitatea si A3 ?
  • -2 (14 voturi)    
    ca sa vezi (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:10)

    agirg [anonim]

    Deci de asta am ajuns sa o ducem asa de "bine" in ultimii ani: pentru ca "mogulii" nu mai pot jefui tara! Foarte interesant. Asta nu inseamna ca tin cu Vantu. Si eu am avut bani la FNI si tare mi-ar place sa-l vad pe Vantu dupa gratii. Dar as vrea sa-i vad si pe cei de la PDL tot acolo (daca se poate... colegi de celula cu el)
  • +11 (15 voturi)    
    foarte buna declaratie (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:11)

    I [utilizator]

    mi-a placut ca a amintit ca noi toti inca platim banii furati de Vantu prin FNI!

    Bineinteles cei de la Realitatea au inceput imediat sa minimalizeze aceasta declaratie. Acum de exemplu moderatoarea intreaba "Ce inseamna -astfel- de declaratii?". Dupa ea problema nu e furtul facut de FNI, nici manipularea de pe Realitatea, problema ar fi declaratia.
  • +11 (15 voturi)    
    Nu e vorba doar de dosare. (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:12)

    Tio [utilizator]

    Nu mai au rulaj si deja erau alte firme si industrii la rind pt privatizare.
    Ce sa faca D.Patriciu si SOV acum? Sa iasa la penisie?
    Sa fie un capitalisti in limitele legiii si decentei (asta daca ar mai fi posibil cu dosarele si procurorii dupa ei)....?
    Amindoua sint 2 notiuni extrem de abstracte la romani... ;-)
  • -10 (16 voturi)    
    Dar au fost inlocuiti de (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:18)

    Mihai [anonim]

    clientela PDL, de ministri etc. Sa nu spuneti acum ca nu se mai fura de la stat, fura altii, de furat tot se fura doar ca aia se mai ascundeau cat de cat, cei de la PDL o fac pe fata. Nu ma incalzeste cu nimic declaratia cum ca Vantu sau Voiculescu nu mai fura din 2005, clientela politica primste contracte supraevaluate in continuare.
    Chiar conteaza atat de mult cine fura atat timp cat sa fura in continuare cu nesimtire.
    Asta nu era cel cu numaratoare de la pensii? Poate nu stie sa numere decat pe cei doi.
  • -8 (14 voturi)    
    Ma intreb... (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:25)

    Gigi [anonim]

    ... de ce oare dl Cotoi nu zice nimic si despre Patriciu? Sa fie cumva din cauza ca a invatat pe de rost "discursul" si ca orice elev superficial a invatat primele doua strofe ale poeziei (despre Vantu si despre Voiculescu ) si cand sa ajunga la a treia au inceput desenele animate la televizor?

    Ceea ce dl Cotoi & compania de sunet nu reusesc sa inteleaga e ca daca populatia ar fi multumita de prestatia PD si a domnului Basescu in fruntea tarii Voiculescu si cu Vantul, fie si direct loviti in afecerile lor ilegale si interesati de inlaturarea "tiranului", nu ar avea prea multe lucruri de facut. Sa fuga din tara cu banii, sa angajeze un asasin platit si cam atat ...
  • -11 (15 voturi)    
    Dezinformare! (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:25)

    a.b [anonim]

    Nu ii simpatizez nici pe Vantu si nici pe Felix, dar din acest articol nu vad legatura cauzala. In ultimii ani ambii moguli si-au crescut averile fara a mai avea afaceri cu statul, asa cum se afirma in articol. Si atunci unde este legatura??!. Daca cei doi saraceau din cauza anularii afacerilor cu statul, atunci afirmatiile din acest articol aveau sens.
  • -7 (15 voturi)    
    Răul... formele lui (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:31)

    Adrian [anonim]

    Nu am sentimentul că a fost învins vreun rău în 2009 ci că a câştigat alt rău, atâta tot. Din 2005 până azi era timp suficient ca cei doi răi să intre la pârnaie. Dacă cei care au senzaţia că au învins răul cred că au făcut ceva cum trebuie de ce răii ăştia sunt încă în libertate? Eu m-am cam săturat de lătratul ăsta cum că unii sunt buni şi ăilalţi sunt răi. Da, sunt d-acord că ăştia doi sunt nişte hoţomani dar chiar nu cred că în momentul ăsta vreunul din politică sau vreunul din "oamenii de afaceri" foarte vocali face parte din tabăra binelui. Sunt toţi o apă şi-un pământ. Peste tot e la fel doar că la alţii se mai şi face ceva. Bulgaria a anunţat că a ieşit din recesiune.... :-).
    • +11 (15 voturi)    
      poate iti spune ceva (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:51)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      reteaua Voicu, Costiniu si clica, CSM, ASM, Barbulescu, Bejenariu, Irinel Paun. Mentinerea privilegiilor pentru magistrati. Daca iti spun ceva aceste nume, poate intelegi de ce nu au patit nimic. Vezi la dosare de coruptie procesul cu voiculescu
      • -1 (5 voturi)    
        Incapacitate ... asta îmi spune (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:46)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

        Să stabilim de la început, am votat Băsescu şi mă bucur că nu au câştigat ceilalţi, ne duceam pe copcă cu ei mai rău decât cu ăştia dar nu este o consloare pentru că şi ăştia sunt nişte incapabili. Iar dacă e să ne facem că ne-am pus cu justiţia pe ei să îţi aduc aminte de cazul Ritzi? A păţit cineva ceva? Haide să nu ne comportăm ca suporterii de fotbal care au senzaţia că echipa lor este cea mai tare, TOŢI politicienii români (mă refer la membrii marcanţi ai partidelor parlamentare), sunt fie slab pregătiţi, fie proşti, fie hoţi fie orice combinaţie din cele 3.
        • -1 (3 voturi)    
          Da, pe fond ai dreptate (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:24)

          meioza [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

          Însă trebuie să te gîndești mai bine care este raportul de forțe. Toată media mitraliind împotriva lui Băsescu și în 2004 (atunci excepția era Realitatea care era neutră) și în 2009 (doar B1TV pro) însemnă o diferență mare de susținere financiară și a intereselor mafioților...

          Da, i-adevărat că există niște sugative pe lînga PD-L și astea ar trebui să fie cumva mătrășite, însă probabil că interesul poartă fesul (nu îți permiți să îți tai o parte din puținele-ți finanțe).
          • -1 (3 voturi)    
            Hmmm (Vineri, 1 octombrie 2010, 23:44)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui meioza

            Aliatii lui bese:OTV,b1tv,Taraf,Etno tv,Evenimentul zilei,RL,etc.Vi se pare ca a fost "singur" la lupta cea mare?Nu tot "mogulii" l-au sustinut?Dar cei ai lui sunt numiti (de EL)buni.Din cate inteleg,voinescu(cel care a furat la vot cu anastase)se da foarte incoruptibil si se crede si judecator.Parca stiam ca cineva care nu este condamnat este nevinovat-vezi cazul videanu care a pierdut proces la judecatorie(mai are cai de atac)si trebuie sa plateasca milioene de euro catre primarie.PS.Ce contracte au avut Voiculescu si Vantu cu STATUL?Ca eu nu stiu,dar prietenul de parcari poate stie...
  • -2 (10 voturi)    
    parvu (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:44)

    parvu [anonim]

    Pai sa-i bage dracu la inchisoare o data pe astia, ca toata lumea ii arata cu degetul dar nimeni nu face nimic. Cat despre demiterea presedintelui probabil o sa se ajunga si acolo, deja in vest au inceput sa se schimbe guvernele din cauza presiunii publice. Si vulgul e prostit cu televizorul dar si astia de la putere parca prea o fac lata zilnic.
    • +3 (7 voturi)    
      Napirca (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:13)

      miki [anonim] i-a raspuns lui parvu

      Daca judecatorii sunt la mina lor cine sa-i infunde?Nu nai pot ei de justitie,popor si saracie?I-i doare in
      trei litere!Mergeti pe mina lor si o sa vedeti ce bine va va fii.Cum credeti ca va conduce Ponta sau Antonescu fara bani.Cine o sa-i dea?Voi sau Nus,Felix,Patriciu?Mai rumegati!
      • 0 (6 voturi)    
        parvu (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:42)

        parvu [anonim] i-a raspuns lui miki

        Nu merg pe mana lor nici batut stai linistit :)). Dar vezi tu ce mi se pare cam aiurea in tara asta ca nu numai pe cei doi domni ii doare in cur de noi ci pe toti. Cat depre judecatori vad ca toata lumnea ii are la mana, psd cum am vazut ca au reteaua lor, pnl cum a scapat Patriciu dupa o seara, pdl cum scapa Riti, si sa nu mai vorbin de SRI si Vantu. Plus Basescu care e zilnic acuzat ca procurori sunt cainii lui pe care ii asmute din cand in cand. Adica vezi tu d c mi se pare ca toti arata cu degetul dar nimeni nu face nimic?
  • +6 (8 voturi)    
    Dlor numai cand il vad pe (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:55)

    congra [utilizator]

    Vintu imi dau seama ca tot ce se spune (rau) despre el este adevarat. Acest magazioner care vrea sa modernizeze Romania nu se lasa pana cand nu reuseste sa intareasca statul roman. Pentru ca sper sa nu il distruga. Ii doresc sanatate. Pentru raul facut nu el va plati (in primul rand prin furtul de la FNI) ci urmasii lui; asa e dureros.
  • -6 (10 voturi)    
    Si daca nu ne integram in SCHEGHEN, (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:04)

    ciprian [anonim]

    avem deja vinovatii> mogulii si Opozitia.
    Daca corelam cu declaratia lui Boc stim deja care e viitorul mesaj al basistilor.

    "Nu ne-am integrat in Schenghe datorita instabilitatii politice, care instabilitate a fost generata de moguli si opozitie care au tot amenintat cu suspendarea Presedintelui."

    Mai exact au gasit deja oaia neagra pentru incompetenta pedelista...

    Ia sa vedem cate minusuri imi vor da postacii de partid!
    • +4 (8 voturi)    
      Niciun om normal va gandi ca tine! (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:25)

      Walter [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      Nu veti intra in Schengen nu ptr.politicile voastre,ci ptr.tiganii vostri,care pur si simplu,ne-au lasat in fundul gol!
      Nu numai ploiticienii romani sunt luati la purificare de aceasta comunitate,ci si voi oamenii de rand.
      Vreti in Schengen,purtati-va ca atare.
      Cu injuratari si jigniri pe platformele virtuale nu aveti comportament si educatie adecvata Schengen-ului.
      Din pacate ,daca este sa fie,vor avea milioane de romani decenti,simpli si corecti de suferit ptr.badaraniile
      analfabetismul si ipocriziei,a caror interese le reprezinti si tu in acest moment.
      • -2 (6 voturi)    
        Cu siguranta toti oamenii normal gandesc ca tine! (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:43)

        ciprian [anonim] i-a raspuns lui Walter

        Mosule eu nu reprezint interesele nimanui. Iar neintegrarea in Schengen poate avea diverse motive, de la tiganii din Franta pana la vamesul care nu respecta o anume procedura, insa principalii vinovati sunt cei care administreaza statul. Asta e un dat. nu o notiune relativa.

        Iar in felul lor specific vor pasa responsabilitatea, cade obicei, pe dusmanul clasic si principalul vinovat de tot ce e rau acum in Romania: moguli + Opozitie...
  • -2 (8 voturi)    
    artileria grea a PDL.... (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:16)

    lili [anonim]

    A iesit sa-l sprijine pe Dl Basescu si sa-i atace pe Vantu si Voiculescu, speriati nevoie mare de posibila suspendare a presedintelui. Pai, Dle Voinescu, daca astora 2 le ziserati toate astea, celorlalti romani care cerura si ei la mitingurile de pana acum si la cele ce vor urma(ati auzit ce spun sindicatele ca urmeaza), lor de ce nu le spuneti nimic despre subiectul cu pricina??!! Sau nu sunteti convins, n-ati vazut destul al protestele oamenilor, mergeti in piata Victoriei la mitingurile din 5 si 7 octombrie si cele ce vor mai urma si spuneti-le si alora care-l contesta pe Presedinte. Sunt mai multi ca cei de la PSD sau de la PDL, e o tara intreaga. Si mai multi decat cei ce se perinda pe la televiziunile mogulilor. Lor ce le spuneti??!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Raspuns: (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:28)

      gigel_gogu [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Puneti mana si munciti!
  • -1 (9 voturi)    
    Vintu si Voiculescu (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:27)

    ZUlu [anonim]

    ... nu mai au ce jefui din banul public din 2005, ca totul e jefuit de Basescu si PDL. Si e facut temeinic, ramina mai mult dupa un roi de lacuste decit dupa PDL.
  • -1 (7 voturi)    
    Ce transfigurat (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:01)

    Pantera Roz [utilizator]

    era dl.Voinescu si plin de manie proletara cand citea Komunikatul respectiv...Un activist de ala obtuz de prin anii '50 era mic copil pe langa distinsul si tanarul politician...Ma rog,alte timpuri,alta pregatire...Dar acelasi mesaj...
  • 0 (4 voturi)    
    interese (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:06)

    alex [anonim]

    un precedent s-a crea deja, Islanda la dat in judecata pe fostul prim ministru pentru criza din tara,la noi cred ca ar fi necesar pentru a le astupa gura o data pentru totdeauna, s-a rspunda si la noi moguli in solidar cu fostul prim ministru si cu ministrul sau de finante n, care le -afacilitat averile frauduloa se
  • -1 (5 voturi)    
    Corect. Acum se ocupa Videanu, Udrea et Co (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:25)

    expat [anonim]

    de asta...
  • -1 (7 voturi)    
    Domnu' Voinescu.... (Vineri, 1 octombrie 2010, 14:52)

    mihaela [anonim]

    asa o fi, D Voiculescu si Vantu il vor suspendat pe presedintele Basescu pentru ceea ce spuneti dvs. Dar romanii care-l contesta mai nou pe la toate mitingurile si manifestatiile care au fost si care vor fi, ei de ce-l contesta??!! Romanii de ce cer demisia D. Basescu?! Si a D Boc?! Asta nu spuneti, despre asta nu vorbiti.
    • 0 (0 voturi)    
      LUI MIHAELA (Sâmbătă, 2 octombrie 2010, 13:31)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

      Cei mai multi din manifestanti habar nu au pe ce lume traiesc. S-au lasat manipulati de televiziunile rosii si de liderii de sindicat. Nici nu ma mir, daca si tu te-ai lasat manipulata, majoritatea manifestantilor care nu -ti sunt mai prejos de ce sa fie mai atenti la ce se intampla cu adevarat in jurul lor? *noi muncim, nu gandim* pare sa fi ramas sloganul cel mai actual, desi cu munca la bugetari stam la fel de bine ca si cu cugrtarea..
  • -2 (6 voturi)    
    ia intrat morcovu! (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:05)

    Dudu Capshunaru [anonim]

    Ha ha ha....voiculescu e deja facut pe el...dupa ce a vazut ce a patit vantu....
    Cu toate televiziunile voastre nu l-ati invins pe Basescu pt ca el este poporul. Antelenele si realitatea ne iau chiar de prosti. continuati sa mancati rahat pe micul ecran ca deja v-ati obisnuit dar va spun eu - parnaia va mananca si pe voiculescu si pe vantu.
  • -1 (5 voturi)    
    Donu' 80=170, lasa propaganda si astepta procuroru (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:37)

    mil [anonim]

    Uite cine imi vorbeste de furt...TUPEU tata!!!

    Un pic de cenusa in cap nu strica ...pana si ridzi a avut parca mai mult bunsimt dupa ce a fost prinsa cu mana in cuibar.

    Demisia si vorbesti dupa de furtul altora cu alt statut moral.
  • +2 (2 voturi)    
    Cu alte cuvinte. (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:06)

    haiducul [anonim]

    Stati la coada, acum e randul nostru.
  • 0 (4 voturi)    
    Corect (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:53)

    Dragos [anonim]

    "Voiculescu si Vantu nu mai pot jefui din banul public din 2005 incoace, motivele pentru care isi doresc demiterea presedintelui Traian Basescu nu sunt o noutate"

    Corect! Altfel ce ar mai ramane de furat ptr BVB, Udrea, Base si toata sleahta PDL? nu pot fura toti din aceeasi oala....
    • +3 (5 voturi)    
      !!! (Vineri, 1 octombrie 2010, 18:59)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      De acord cu tine! Asta va si cer, daca alti sunt la rand, de ce va bagati voi in fata? Asteptati va randul s au vreti sa va bagati din nou in fata? Eu zic sa stati deoparte cat timp cei de la putere reformeaza statul altfel nu va fi bine nici pentru voi oricat de tare tzipati pe aici.
    • -2 (2 voturi)    
      sa clarificam (Vineri, 1 octombrie 2010, 22:09)

      mm [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      ne poti spune despre ce averi vorbesti facute de cei dati ca exemplu?cati pdl-ei se afla in top 100? despre Vantu de ex. stim de la procurorul care a achetat cazul FNI ca a scos 1000 miliarde adica o suma imensa ca si potential la acel moment, normal saracul de el a trebuit sa-i imparta cu gasca sri-psd de la acel moment. iar ex. marca psd sunt nenumarate inclusiv acele fabrici date la asa zis investior roman pe cativa lei iar acesta pe fierul vechi sau re-vanzarea halelor a scos cam de 10 ori mai mult;. vreti sa aflam cati bani a sifonat Mitrea si secretarii de la transportui pai se cam face de ras Videanu la bani fata de ei. Problema actuala este clara cu Basescu acolo nu pot sa fure ce vor fiindca le cere structurilor sa nu mai fie corupte asa cum o cere de altfel si UE cu psd se poate acest lucru? Ponta are doar o "voce" care nu pare sa fie a lui, altcineva?
    • 0 (0 voturi)    
      Pai... (Sâmbătă, 2 octombrie 2010, 13:22)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      ...cum explicati d-le Voinescu ca averile mogulilor Vantu si Voiculescu au crescut din 2005 pana acum ( gurile rele spun ca s-ar fi dublat ). Probabil datorita lupeti impotriva lor pe care o tot duceti de cand v-ati vazut in varful statului. hai ca sunteti penibli.
  • -2 (4 voturi)    
    recapitulare (Vineri, 1 octombrie 2010, 23:16)

    laurentiucat [utilizator]

    ridzi nu e,videanu =olaf,boc campion la ordonante neconstitutionale ,de altele nu mai zic.roberta fura dupa care minte ordinar cu toader dupa ea si ne flutura niste hartii cu dezvaluiri ,cu mailuri cu ...psd-ul care a fost corupt dar corupatorul nu e vinovat.udrea n-are avere dar cheltuieste ep elicoptere si pe papuci dar nu mai doarme noaptea ca nu are cu ce rambursa creditul de 3mil de euro,pogea o catastrofa,seitan..o nulitate vorbitoare pe aratura,mafia personala a lui nastase e la armata ,ne apara,ani ne ameninta de ani buni cu dosare,,cu corupti ,cu conturi bocate,a produs o inregistare cu chireac si srs,dna arestari spectaculoase si nimic,am ajuns primii la coruptia in ue,pe tov basescu nu pot sa-l acuz decat de limbaj vulgar,in rest nu prea are cu ce se lauda:politica externa zero,aparare zero,anticoruptie zero,respectarea legilor zero,economie zero,pace sociala aci cred ca e cu minus..astept corecturi din partea fanaticilor portocalii si evident cat mai multe minusuri..e un mijloc de refulare ,nu?
  • -2 (2 voturi)    
    ps (Vineri, 1 octombrie 2010, 23:22)

    laurentiucat [utilizator]

    am uitat.desi ma uit la realitatea,la a3, as prefera sa-i vad pe vantu,nastase,videanu,udrea,ridzi,anastase,casuneanu,,buzaianu,voiculescu, fratii paunescu,micula si am uitat ,dar nu ultimul pe lista ..basescu ,..la mititica..vreo 10 ani..atat.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi