Ion Iliescu: Mineriada din '90 a fost efectul, si nu cauza violentelor

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 25 mai 2010, 11:28 Actualitate | Politic

Ion Iliescu
Foto: Agerpres
Mineriada din 1990 a fost efectul, si nu cauza violentelor declansate in ziua de 13 iunie, crede fostul presedinte Ion Iliescu, care sustine, intr-un material postat pe blogul lui, ca "unora (dintre manifestanti, n.r.) li s-au inoculat si iluzii desarte de catre cei ce-i stimulau, inclusiv financiar, pentru a provoca dezordine".

Intr-un articol amplu dedicat evenimentelor din 1990, Iliescu vorbeste despre alegerile din 20 mai si cauzele "asa-zisei mineriade".

In 20 mai 1990, populatia a votat cu FSN si cu Iliescu si ca "o reactie fireasca de respingere a sloganurilor agresive vehiculate la principala tribuna a opozitiei – 'Piata Universitatii' – ocupata discretionar in urma unui miting electoral al PNTcd".

"Nu a fost deci o 'Duminica a orbului' cum, in mod jignitor au apreciat unii optiunea liber exprimata de cei 15 milioane de romani, ci o reactie fireasca de respingere a violentelor la care apelau atunci unele forte interesate", spune Iliescu, care adauga ca "oamenii rationali care participasera la manifestarile din Piata Universitatii dintr-un spirit de fronda fata de FSN s-au retras a doua zi dupa alegerile din 20 mai (Liga Studentilor  si PNTcd au dat chiar publicitatii decizia luata in acest sens)".

In Piata a mai ramas "un grup 'radical', asa-zisii „grevisti ai foamei”, incurajati si intretinuti (bani si hrana) de anumite grupari si forte interesate in mentinerea unei stari de instabilitate".

Filmul evenimentelor, relatat de Iliescu:
  • 11 iunie - o delegatie a „grevistilor” s-a prezentat in audienta la viceprim-ministrul Anton Vatasescu. Unica lor revendicare se concretiza in  cererea de a se crea „un post liber” de televiziune. In urma dialogului, s-au angajat sa paraseasca Piata.
  • Ministerul de Interne a prezentat un Plan, aprobat de premierul Petre Roman, pentru degajarea Pietei in ziua de 13 iunie si reluarea circulatiei  in acest loc central al Capitalei. "Nu ne asteptam la cele ce au urmat in ziua de 13 iunie".
  • Dupa evacuarea Pietei, in cursul diminetii de 13 iunie (indiferent de stangaciile manifestate de Politie) si inceperea operatiunilor de curatire a carosabilului pentru reluarea circulatiei, spre pranz si in cursul dupa-amiezii, grupuri de rebeli, evident pregatiti, au agresat cordoanele de politisti (care nu erau pregatite pentru o asemenea confruntare) si au incendiat autobuzele acestora.
  • Marian Munteanu a aparut (de ce ?!!!) in balconul Universitatii, adresandu-se grupurilor din Piata 'infierbantate' dupa 'isprava' incendierii autobuzelor, oferindu-le o 'informatie' falsa, potrivit careia grupuri de studenti ar fi arestate in cladirea Politiei Capitalei.
"Au urmat scene de groaza! Folosindu-se de disparitia politistilor, grupurile rebele au atacat si au devastat institutii publice ale statului – cladirea Politiei Capitalei, nou-creatului  SRI, au asediat cladirea Ministerului de Interne, iar alte grupuri s-au indreptat spre cladirea Televiziunii, pe care au devastat-o", spune fostul presedinte, care sustine ca "actiunile anarhice virulente, scenele de groaza ale incendierii de autovehicule si devastarii de cladiri publice, coloanele groase de fum care se ridicau din centrul Bucurestiului, au ingrozit populatia, atat din Bucuresti, cat si din tara".

In acest context, el comenteaza ca "armata ezita sa se implice, tinand seama de acuzele la adresa unor comandanti pentru represiunile impotriva demonstrantilor de la Timisoara si Bucuresti din decembrie 1989".

"In aceste imprejurari, in calitate de presedinte ales, am adresat  cetatenilor Capitalei, vorbind despre gravitatea situatiei create pentru soarta democratiei castigate si  solicitandu-i sa sprijine organele de ordine – pentru a curma aceste acte anarhice de vandalism si de a intra in normalitate".

Iliescu respinge acuzatiile potrivit carora puterea de atunci ar fi pus la cale violentele, argumentand ca nu avea niciun motiv sa cheme minerii in Bucuresti pentru a "inabusi" opozitia, in conditiile in care castigase clar alegerile.

Concluziile lui Iliescu:
  • Trebuie afirmat clar ca nu minerii au introdus violenta in viata politica de dupa decembrie 1989. Ei nu au fost prezenti nici in cursul evenimentelor din ziua de 12 ianuarie, nici in 28 ianuarie (cand s-a aruncat cu sticle incendiare in cladirea Guvernului) sau in ziua de 18 februarie (cand a fost devastata cladirea Guvernului), nici la ciocnirile violente de natura etnica din martie de la Targu-Mures; nici la ocuparea Pietei Universitatii si nici la actiunile violente din 13 iunie.
  • Venirea minerilor in 14 iunie 1990 (alaturi de multi alti cetateni din judete vecine Capitalei) a fost efectul si nu cauza violentelor declansate in ziua de 13 iunie. Este clar ca atat violentele din 13 iunie cat si cele savarsite de mineri in 14 si 15 iunie au adus grave prejudicii de imagine tarii.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

6006 vizualizari

  • -42 (48 voturi)    
    a fost altfel? (Marţi, 25 mai 2010, 10:52)

    arment [anonim]

    iliescu chiar au trait pe viu acele evenimente.
    pana la urma ce nu este adevarat in ce a relatat el?
    nimeni nu i-a iubit pe mineri pentru ce au facut in bucuresti atunci, insa nu am fost de acord nici cu ce s-a intamplat pe 13.
    asta este istoria noastra!!!!!!!!!!
    • +47 (49 voturi)    
      ILIESCU, (Marţi, 25 mai 2010, 12:31)

      UN ROMAN LIBER [anonim] i-a raspuns lui arment

      =UN MOSTRU cu chip de om. NU cred ca exista ceva azi care sa nu fie o consecinta mai mult sau mai putin directa a faptelor si deciziilor lui. TOTUL de la scoaterea fara ratiune a jumatate (sau mai mult, nu am cifre exacte) din forta de munca a Romaniei, pentru a evita somajul, fapt cu consecinte grave ASTAZI, si consecinte GROAZNICE peste 20-30 de ani cand voi iesi eu la pensie (daca mai apuc pensia viu, pe la 70 de ani...). DA, masurile gen "pensionarea la >70 de ani" sunt luate de actuala conducere, dar se face tocmai pentru a acoperi mizeriile fostului si actualului partid PCR (mascat in FSN/ FDSN/ PDSR/ PSD).

      DA, domnilor, am fost condamnati de un octogenar paralitic, un bolsevic fara nici cea mai mica urma de bun-simt (daca ar avea-o, s-ar bucura de pensia lui si stra-stranepotii lui- sa-i traiasca!).

      UN singur fapt (amintire)- ai mei regreta si acum, dupa 10 ani (nu facusem 18 ani inca, nu aveam drept de vot)- decizia din anul 2000- AN DE GRATIE in politica Romaniei, cand au fost FORTATI practic sa voteze cu Iliescu, impotriva lui Vadim. De atunci, votez cu orice ocazie (locale, parlamentare, euro-parlamentare, PREZIDENTIALE) anti-STANGA (fie stanga=geoana,nastase,ponta,psd,pc, etc)...

      DOAMNE AJUTA-NE, si Iarta-ne pentru greselile din '90, '92, '00. PROMITEM solemn ca STANGA nu va mai conduce in vecii vecilor tzara asta saraca, amarata, si demna de mila...

      AM ZIS.
      • +33 (33 voturi)    
        inchisoare (Marţi, 25 mai 2010, 12:42)

        kamaradu [anonim] i-a raspuns lui UN ROMAN LIBER

        La inchisoare cu ilici!!! Doar atunci se va face dreptate! pacat de atitia morti...
        • +25 (25 voturi)    
          numai de morti? (Marţi, 25 mai 2010, 14:08)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui kamaradu

          pacat si de noi - cei care am ramas sa suportam comunistii lui Ilici care paraziteaza de atunci tara!
          • +6 (6 voturi)    
            Si nu numai .... (Marţi, 25 mai 2010, 22:24)

            mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            Pacat si de cei care s au nascut dupa aia... cate lucruri ar fost schimbate pana acum daca johnny 3 mandate si cei ca el ar fi beneficiat atunci de legea lustratiei....
            • +5 (5 voturi)    
              Criminalul (Miercuri, 26 mai 2010, 8:20)

              andrei [anonim] i-a raspuns lui mi3rla

              Tovarase Iliescu, tinerii din Romania nu te vor ierta niciodata pentru ce ai facut.
              Ai trimis minerii sa ne omoare fratii. Vei intra in istorie ca un criminal care in final a fost judecat si lasat sa putrezeasca in inchisoare.
        • +8 (8 voturi)    
          Popor de lasi. (Marţi, 25 mai 2010, 18:41)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui kamaradu

          Omule, daca imi omorau mie minerii copilul, si vedeam ca justitia nu se face dupa ani de zile, puneam mina pe puscoci si il faceam ferfenita. pac-pac.

          Cind o sa invatam sa reactionam asa, sa vezi ce o sa ne respecte si pe noi politicienii ....
        • +3 (3 voturi)    
          iliescu mineriade (Miercuri, 26 mai 2010, 8:34)

          gherase [anonim] i-a raspuns lui kamaradu

          tara s-a distrus in timpul si din cauza acestui monstru criminal cu nume de cod"barajul 1"...
      • +23 (25 voturi)    
        Are dreptate (Marţi, 25 mai 2010, 12:50)

        Flavian [anonim] i-a raspuns lui UN ROMAN LIBER

        Evident ca minerii au fost efectul faptului ca oamenii care stiau ce-ti poate capul voiau sa te dea jos.

        Evident ca atunci cand studentii si alti oameni care "incitau" lumea sa nu-ti inghita gogosile minerii au fost "efectul".

        Evident ca cand ai vazut ca se ingroasa gluma i-ai indemnat sa "restabileasca ordinea" si sa-si faca "efectul"

        Si uite asa a inceput jaful si manipularea. In liniste si ordine...
        • +23 (23 voturi)    
          Sa-ti fie tarana usoara ! (Marţi, 25 mai 2010, 13:50)

          vanaiot [anonim] i-a raspuns lui Flavian

          O sa pleci in istorie ca cel mai groaznic presedinte mafiot dintr-un stat democratic!

          Ce este de pedepsit , in aceeasi masura, sunt cei care ti-au urmat ordinele ca sa sfasie cu coltii de hiena cand Romania era de praduiala!

          Revolutia neterminata, atunci a fost inabusita cu ajutorul minerilor inconstienti!

          Chiar nu meritam conducatori adevarati?

          F...M...M... Iliescule,
          • +10 (10 voturi)    
            n-avem noi norocul ala (Marţi, 25 mai 2010, 16:16)

            HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui vanaiot

            Asta mai traieste 20 de ani .... n-are de gand sa moara. Nu-ti mai face iluzii.

            Cat despre intrebarea ta, daca privim poporul roman cu atentie, s-ar putea ca raspunsul sa fie negativ. Nu uita, ca aproape 50% dintre alegatori au votat cu scarba de Geoana, ginere de securista.
      • -3 (11 voturi)    
        roman liber.... (Marţi, 25 mai 2010, 14:51)

        roman liber... [anonim] i-a raspuns lui UN ROMAN LIBER

        ce sa spun... roman liber...

        in 2000 a votat cu iliescu ca sa nu iasa vadim.
        voi nu vedeti ca asta a fost strategia si cu basescu, numai ca aici nu le-a mers.

        in 2000 am votat vadim clar, si daca iesea vadim in prima luna de zile la presiunile internationale era schimbat cu altcineva, dar macar nu am votat cu iliescu.

        multi romani s-au speriat atunci, ioi ca vine vadim si intram in dicatatura, vai ce ne facem...

        asta este. oricum tot ce s-a intamplat in romania este spre binele nostru pentru ca oricum noi ca si natiune trebuie sa dam cu capul de 1000 de ori de pragul de sus ca sa ne trezim la realitate, pana atunci ne plecam capul cat putem si cat mai aproape de pamant.
      • +8 (10 voturi)    
        cruda noastra soarta (Marţi, 25 mai 2010, 16:14)

        HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui UN ROMAN LIBER

        Stii care e nenorocirea ? Ca PSD e de 8 ani in opozitie, si de obicei intr-o democratie, opozitia revine la putere mai devreme sau mai tarziu. Din pacate! Asa ca oricat de mult i-am uri pe comunisti, va trebui sa ne impacam cu gandul ca vor fi adusi la putere de catre prostimea acestesi tari.
        • +6 (8 voturi)    
          Nu numai prostimea. (Marţi, 25 mai 2010, 16:45)

          Isul [anonim] i-a raspuns lui HN_reader

          Si securistii PSD-ului,noii capitalisti ai Romanii,propagandistii lui Nastase si Iliescu,neobositii sustinatori ai PSD-istilor, sindicalistii,baronii de mucava ai aceluiasi PSD.Acum au sarit in ajutorul lor si liberalii condusi de un inconstient,care se vrea de dreapta,respectiv Antonescu cu Patriciu la volan!
        • 0 (2 voturi)    
          psd e in opozitie... (Miercuri, 26 mai 2010, 10:04)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui HN_reader

          ...doar aparent.
      • +1 (1 vot)    
        Un pic de istorie! (Marţi, 25 mai 2010, 20:31)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui UN ROMAN LIBER

        In 2000, se vorbeste, fara a fi dovedit nimic, dar in virtutea a ce sunt in stare unii in materie de manipulare perfect credibil, ca Isarescu a acceptat candidatura la prezidentiale tocmai pentru a diviza voturile dreptei intre Stolojan si Isarescu. In plus, cuvintul de ordine printre PSD-istii de incredere a fost votati VADIM (ca la tara si in orasele mici oricum se voteaza Iliescu). Intre voturlie lui Vadim si ale PRM la primul tur a fost o diferenta uriasa.
        PSD venea dupa pirderea capitalei in fata lui Basescu, dupa ce cistigasera primul tur.
        Ei stiau ca daca ajungeau in turul II cu Isarescu sau Stolojan ar fi pierdut sigur. Singura varianta cistigatoare era cu Vadim.
        In plus, intre tururi, toata "elita" Romaniei s-a aliniat in spatele lui ILICI.
        Din pacate, desi spusa pe la colturi de multi, ipoteza asta n-a fost verificata de nimeni (ziaristi de investigatie). Nici o explicatie rezonabila privind voturile lui Vadim din turul I.
        Cit despre 1990, acelasi tip de manipulare ca despre participarea PCR la inlaturarea lui Antonescu...
    • -28 (30 voturi)    
      de acord (Marţi, 25 mai 2010, 12:38)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui arment

      militia nu putea interveni in forta pentru ca trecuse putina vreme de la revolutie si era in starea in care era.
      armata nu putea fi scoasa. ca nu asta e rostul ei.
      iliescu obtinuse 15 milioane de voturi (nu doar 5 milioane) si trebuia sa faca ordine in piata. nu stiu daca a fost singura solutie (poate propuneti voi alta) dar asta e.
      daca 1000 de oameni care nu ar fi fost de acord cu castigarea la limita a alegerilor de catre basescu ar fi blocat piata universitatii ce ati fi propus? sa-i lasam in pace pana vor muri de plictiseala si sa ocolim piata universitatii?
      • +15 (15 voturi)    
        iluzii desarte.. (Marţi, 25 mai 2010, 13:04)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        cum ar fi iluzia desarta ca am scapat de comunisti!?..
      • +11 (11 voturi)    
        mai gandeste (Marţi, 25 mai 2010, 15:32)

        mariusxmarius [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        daca o idee e gresita pot sa o apere 1 sau 15 mil. , tot gresita ESTE. Vezi nazismul, comunismul, regimul iliescu etc.
        • -6 (6 voturi)    
          numarul nu da legitimitate (Marţi, 25 mai 2010, 16:01)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui mariusxmarius

          dar majoritatea poate da. ca asa e in democratie. cu atat mai mult o majoritate covarsitoare. asa a fost sa fie. nu vad alta solutie aplicabila in acele vremuri
          • +5 (5 voturi)    
            era manipulare nu majoritate (Marţi, 25 mai 2010, 16:44)

            mariusxmarius [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            ca asa e in democratie ... da, aici ai dreptate, dar atunci era doar o MANIPULARE GROSOLANA nici vorba de democratie.
            "Duminica orbului" i-ti spune ceva?
            In mintea ta ingusta probabil nu exista nici o alta solutie si probabil inca mai crezi ca cei din piata erau golani care se drogau si faceau mizerie, nu? Solutia era(si este) sa-i lasam pe idealisti sa ne conduca nu pe cei fara coloana vertebrala.
            • -6 (6 voturi)    
              @marius la patrat (Marţi, 25 mai 2010, 17:06)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui mariusxmarius

              despre ce manipulare vorbesti? manipulare a fosr si va fi mereu. dar mai greu sa manipulezi o tara intreaga.
              deci, cum scoti oamenii dintr-o piata daca nu vor? dar fara violenta? sau ar fi trebuit sa-si dea demisia si sa lase studentii sa conduca?
              • +1 (1 vot)    
                te inseli (Miercuri, 26 mai 2010, 10:23)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                lui ilici nu i-a iesit pe deplin lupta de strada de la Tg. Mures pe motive etnice,din martie '90, fapt pt. care a mai incercat si in iunie 1990 o destabilizare.
                sa nu uiti ca era mult mai usor atunci sa induci in eroare o tara intreaga, care abia de mijise ochii de sub totalitarismul ceausist, ca sunase in dec.'89 la Moscova sa spuna cine sunt ei si ce vor (nu romanii toti ci doar ei, linia a doua sau a treia de p.c.r.), ca vroia sa faca comunismul cu fata umana (ceusescu intinase sfintele idealori socialist-comuniste, dupa cum singur a zis tot in dec.'89), ca daca de fatada a trebuit sa deschida granitele Romaniei si sa permita romanilor sa poata merge oriunde in lume vor, el trebuia sa faca ceva astfel incat lumea sa-si inchida granitele romanilor (ceea ce s-a si intamplat) ca sa ramana tot sub umbrela rosie a Moscovei, etc.,etc.,etc.
      • +1 (1 vot)    
        esti pe langa, pt. ca : (Miercuri, 26 mai 2010, 10:10)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        in piata Universitatii erau 200-300 de protestatari, in greva foamei.
        cum crezi tu ca ar fi fost in stare sa sara gardul de 3m inaltime de la igp Bucuresti (cladire cu statut militar,foarte bine pazita pana in acel moment) si sa dea foc la parterul institutiei (aripa dinspre Calea Victoriei), cu sticle molotov si sa nu intervina nimeni? cate dosare compromitatoare s-au ars atunci, cu siguranta ilici stie.
        cazul de mai sus nu a fost singular.
      • 0 (0 voturi)    
        Desigur nu, (Miercuri, 26 mai 2010, 16:57)

        dl [anonim] i-a raspuns lui adrian

        am fi propus sa chemam citeva garnituri de tren pline cu mineri care sa le rupa capu' mama lor de conspiratori ochelaristi si barbosi! si dupa aia sa devasteze sediul PSD si Universitatea si sa declare la TV ca s-au gasit "masini de scris" in sediu.
    • +20 (20 voturi)    
      Minte de ingheata apele (Marţi, 25 mai 2010, 12:50)

      Tedu [anonim] i-a raspuns lui arment

      Iliescu nu a trait acele momente. El a stat inchis la cutie pana a iesit sa le multumeasca minerilor.
      Intreaba bucuresteni ce a fost atunci.
      Am fost golan, am participat la toata manifestatia. Nu mi-a oferit nimeni bani sau alte interese, nu mi-a promis nimeni nimic. Toto ce vroiam era sa nu ne conduca comunisti, sa se aplice pct. 8 de la Timisoara.
      Cei care au atacat in 13 (da au fost unii care au atacat politia si au devastat magazine) nu erau dintre golani (dintre participantii de pana atunci la manifestatie). Ii stiam pe aproape toti din figura, iar cei care au atacat erau altii, erau baieti infiltrati ca sa dea motiv pentru interventia de a 2-a si a 3-a zi.
      Ce-a urmat pe 14 si pe 15 nu doresc nimanui sa traiasca, nici macar dusmanilor mei cei mai crunti.
      Asta e purul adevar si sa ma bata Dumnezeu daca mint.
    • +11 (11 voturi)    
      Omukle, tu esti sanatos? (Marţi, 25 mai 2010, 15:39)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui arment

      Pe ce lume traiesti?
      Sau pe ce lume ai trait?
      Comunistul asta ne/a tras cu 30-40 de ani inapoi!
      Cum poti sa ii acorzi circumstante atenuante?
      Se vede ca te uiti la antene si realitati?
      Este ca ti/au umplut capul cu "un batranel cuminte, care sta acasa si isi numara... ouale,... nu are functii in stat, in partid..."
      Asta e ca Becali, nu e patron la Steaua, dar mananca ... ciuperci mereu!
      Tu chiar nu esti in stare sa gandesti?!
    • +4 (4 voturi)    
      Tu unde ai trait??? (Marţi, 25 mai 2010, 22:23)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui arment

      Si eu am trait pe viu acele evenimente - si zic la plural ca minerii nu au venit o data, au venit de 3 ori.....iti raspund dupa logica ta.... ok ....dar 13 a fost doar o data.... restul excursiilor ce motiv au mai avut???!!!
    • -2 (2 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 26 mai 2010, 7:39)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui arment

      asta e istoria noastra! Si da, cineva, nu stiu cine, avea interes in a mentine haosul acolo. Am crezut ca PNT-CD pe care oricum eu nu l-as mai vota vreodata dar poate si altcineva... cine oare?
      Deci da, eu il cred pe Iliescu in cazul asta. Minerii erau una din putinele solutii posibile in acea perioada de anarhie.
      • 0 (0 voturi)    
        cu atata forta militara (Miercuri, 26 mai 2010, 10:26)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        existenta in Bucuresti, chiar trebuia sa cheme minerii sa planteze panselute in centrul capitalei? cine poate sa te creada?
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate (Miercuri, 26 mai 2010, 7:39)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui arment

      asta e istoria noastra! Si da, cineva, nu stiu cine, avea interes in a mentine haosul acolo. Am crezut ca PNT-CD pe care oricum eu nu l-as mai vota vreodata dar poate si altcineva... cine oare?
      Deci da, eu il cred pe Iliescu in cazul asta. Minerii erau una din putinele solutii posibile in acea perioada de anarhie.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu stii cine ? (Miercuri, 26 mai 2010, 11:14)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        Pai daca nu stii cine de ce comentezi?
        Iti place sa te dai cu parerea aiurea?
        Informeaza-te si apoi deschide gura.
  • +13 (21 voturi)    
    e de ras (Marţi, 25 mai 2010, 11:06)

    george [anonim]

    In aceasta poza reiese clar comunismul din el...
  • -14 (18 voturi)    
    Din cauza acestui jeg exista Basescu (Marţi, 25 mai 2010, 11:06)

    georgel [anonim]

    Individul asta, Ion Iliescu, putea fi un adevat erou, dar nu e decat un calau, care a condamnat romania la 20-30 de ani de tranzitie, El ar fi putut implementat legea aceea ca nici un fost comunist, sa nu participe la conducerea statului, inclusiv el, si atunci am fi avut 5 ani de tranzitie. Si asa nu l-am fi avut nici pe smenarul asta de Basecu.

    Asa ca Iliescu asta nu e decat un calau ordinar, un jeg de om, care mai latra din cand in cand, sperand ca cineva l-o mai baga in seama
  • +19 (23 voturi)    
    Corect, cauza sunteti dvs. (Marţi, 25 mai 2010, 11:35)

    Adrian C. [anonim]

    Ptr. ca dvs. i-ati chemat ptr. "restaurarea ordinii".
  • +27 (31 voturi)    
    incredibil (Marţi, 25 mai 2010, 11:36)

    sorin [anonim]

    batranu' chiar crede ca mai suntem pe vremea lui, cand daca repeta suficient de mult o gogomanie, aceasta devenea adevarata.
    • +23 (25 voturi)    
      corect (Marţi, 25 mai 2010, 11:59)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui sorin

      o minciuna spusa o data ramane o minciuna. o minciuna spusa de un milion de ori devine un adevar. din manualul de stalinism pe care "nea nelu" inca il viseaza.
      facem pariu ca aceleasi ineptii ne vor spune "analistii" si "ziaristii" si peste cateva saptamani cand se implinesc 20 de ani?
      • +6 (10 voturi)    
        bravo bogdan (Marţi, 25 mai 2010, 12:34)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        este foarte adevarata afirmatia despre minciuna si adevar.
        o mica mentiune - nu este stalinista ci hitlerista. a fost facuta de goebbels. daca nu am crezi intreab-o pe nuti ca a folosit-o si ea
      • +11 (11 voturi)    
        da... (Marţi, 25 mai 2010, 12:43)

        Demigod [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        "Mintiti, mintiti, ceva tot ramane!" - Gobbels, ministrul propagandei naziste.
      • 0 (0 voturi)    
        De ce minciuni media (Miercuri, 26 mai 2010, 11:22)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        Goebbels: “A lie repeated a thousand times becomes a truth”
  • +25 (25 voturi)    
    Rusine (Marţi, 25 mai 2010, 11:46)

    nano2k [utilizator]

    Uite cum poate un om sa rasuceasca evenimentele.

    In '90 spunea minerilor: "[...] sunteti o forta puternica, cu o inalta disciplina civica, muncitoreasca. Oameni de nadejde [...]"

    Deci acesta a fost "disciplina" si "civismul" promovat. De-asta suntem azi atat de absenti din viata politica, de-aia "civismul" din noi e de fapt mort de-a binelea.
  • -15 (23 voturi)    
    mineriadele au fost efectul, adevarat dar.... (Marţi, 25 mai 2010, 11:47)

    dorinteodor [anonim]

    mineriadele au fost efectul organizarii de catre ei a venirii minerilor. si basescu era ministrul transporturilor fara de care nici un tren nu se misca.....avem deci o legatura foarte intima intre iliescu si basescu, mult mai puternica decit cea care se vede.

    daca basescu ar fi fost ceea ce unii cred, el ar fi trebuit sa-si dea demisia decit sa aprobe, explicit sau tacit, venirea trenurilor....iliescu stie ca atita timp cit basescu e presedinte, este imun la orice actiune judecatoreasca.... asa se scrie istoria.....
    • +21 (23 voturi)    
      pe bune? (Marţi, 25 mai 2010, 12:13)

      suca [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      asta ti-au inoculat antenele in cap?

      macar te-ai chinuit sa vazi daca in '90 Basescu era macar in Bucuresti? daramite ministru?

      puneti mana si va informati ca va faceti de ras. eu inteleg ca aveti o ura cronica vis'a'vis de base dar sa sustii niste aberatii e prea mult!
    • +23 (25 voturi)    
      Zii pe cuvantul tau! (Marţi, 25 mai 2010, 12:20)

      Estipapagal [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      Hai pe bune Basescu era ministru in 1990? Te-ai uitat la Antene pana ai inceput sa crezi ce mint aia acolo. Basescu a fost ministru din 1991, n-are nici o legatura cu mineriada din iunie, asta v-a bagat-o badea, ciutacu, gadea si alte tonomate in cap si voi ati crezut, ca nu posedati creier
      • -8 (10 voturi)    
        minti cu nerusinare (Marţi, 25 mai 2010, 12:42)

        tot un papagal [anonim] i-a raspuns lui Estipapagal

        emisiunile antenelor sunt inregistrate. nu gasesti niciuna in care sa se spuna ca era basescu ministru in 90.
        asa cum spui si tu basescu era ministru lui roman la mineriada din 91.
        si lumea spune ca l-a injungiat in spate pe roman cand i-a luat partidul. atunci a fost a doua oara si era in fata.
    • +20 (22 voturi)    
      Vezi batrine cum lucreaza dezinformarea? (Marţi, 25 mai 2010, 12:26)

      gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      A fost de ajuns ca un idiot de "ziarist"din republica bananiera Romanica sa scrie ca Basescu era ministru la transporturi, ca gata..."pac la Razboiu".
      Pt. informarea ta , ministru transporturior la acea data era Dobre, care era un apropiat al lui Iliescu, tovarasi din partidul bolsevic al lui "domnu'dracu Ceausesu"..(care sper ca e la fundul cazanului cu smoala, ca sa-i faca loc lui Iliscu spre mijloc).
    • +18 (20 voturi)    
      Hai sa informam corect ! (Marţi, 25 mai 2010, 12:27)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      In acea perioada a fost ministru al transporturilor Corneliu Burada (2 ianuarie - 28 iunie 1990)

      Apoi Doru Pana (28 iunie 1990 - 30 aprilie 1991)

      Basescu a fost ministru mai tarziu ... (30 aprilie - 16 octombrie 1991).

      Urmatorul pas al dezinformarii ar fi sa spunem ca tot Basescu i-a chemat pe mineri si le-a multumit la plecare...
      Cum spunea Bogdan mai sus, "o minciuna spusa o data ramane o minciuna. o minciuna spusa de un milion de ori devine un adevar".

      Mai terminati cu minciunile !
      • -6 (6 voturi)    
        deci era! (Marţi, 25 mai 2010, 15:10)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        zici ca base a fost ministrul transporturilor intre 30 aprilie 1991 si 16 octombrie 1991. deci in 24-26 septembrie 1991 cind a fost lovitura de stat care l-a schimbat pe roman zici tu ca basescu era ministrul transporturilor.....si cum zici ca au ajuns minerii in bucuresti?
        • +10 (12 voturi)    
          vezi ca vorbesti aiurea? :) (Marţi, 25 mai 2010, 19:22)

          suca [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          in 91 cand au venit minerii, n-au venit sa bata demonstrantii din Piata Universitatii, ci sa dea jos guvernul. Guvernul din care facea si Basescu parte. Crezi ca Basescu ajuta la aducerea minerilor ca sa-l dea jos? :)
          esti chiar copil.

          cand eu va spun ca nu sunteti informati, credeti ca vorbesc in vant...
          puneti mana si va informati inainte sa postati aberatii. eu stiu ca vreti sa fie basescu vinovat pt toate, dar incercati sa nu manipulati.

          de cand este basescu presedinte avem asa:
          el a vandut flota
          el a adus minerii
          el este dictatorul absolut pe care l-a avut Romania.
          guvernul nu poate sa lucreze ca ii cearta basescu.
          daca candideaza unul singur pe un post public, vinovat ca a castigat este Basescu ca l-a felicitat inainte...
          cand fura unu, Basescu este vinovat. daca e de a lui e clar de ce, daca nu este de al lui e vinovat ca n-a pus justitia la punct.
          daca fmi cearta guvernul, are dreptate fmi-ul. daca este de acord, inseamna ca base le-a promis ceva, nu este normal sa-l felicite nimeni.

          voua chiar nu vi se pare ca pute? un singur om este vinovat de toate relele din Romania? pai restu ce-au pazit? s-au uitat la el? pe bune, lasati-o dracu ca pute rau...
          • +4 (6 voturi)    
            pai dorinteodor (Marţi, 25 mai 2010, 21:06)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui suca

            e cunoscut ca postac pnldsr. Toate postarile lui sint pro pdsr si pro pnl. Probabil o freaca pe nimic pe la antene sau asa ceva.
      • +2 (2 voturi)    
        criminalul (Marţi, 25 mai 2010, 17:53)

        popescu [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Incet incet oamenii or sa creada ce le e bagat pe gat de comunisti din psd.
  • +12 (12 voturi)    
    Daca le dam nas,in loc sa le dam peste nas. (Marţi, 25 mai 2010, 11:49)

    mircea [anonim]

    Comunistii,prin vocea lui Iliescu,Antonescu,Ponta,Voiculescu,etc.devin tot mai virulenti,simtind ca vremurile se schimba,si ca ,mai ales tanara generatie nu mai crede in asdemenea baliverne.Chestia este ca Iliescu,parca o cauta cu lumanarea.In loc sa stea linistit si sa urmareasca evolutia evenimentelor si sa le filtreze prin propria experienta,iese in fata ca paduchele,si incearca sa schimbe mersul firesc al lucrurilor.Cum s-ar spune "un ateu se joaca dea Dumnezeu"si crede ca D-zeu nu o sa-l pedepseasca.Sau Iliescu crede ca pedeapsa este numai ce ia facut el lui Ceausescu?
  • +23 (23 voturi)    
    Naparcile bolsevice nu au disparut (Marţi, 25 mai 2010, 11:50)

    nelloti [utilizator]

    Tovarase Iliescu. Morbul stalinismului fanatic va macina si astazi. Ati ramas acelasi personaj perfid . Minciuna repetata capata valoare de adevar.Ati mintit de la inceput si veti muri un mincinos.Si asta s-a intamplat cand ati transformat FSN-ul in partid politic, desi ati spus ca era doar un organism tranzitoriu care sa asigure organizarea alegerilor libere. Dar , comunistoizii in frunte cu dvs nu v-ati putut debarasa de ceva ce ati visat de atata vreme : PUTEREA.Atunci ati creat diversiunea si ati perpetuat minciuna .Astazi Romania este suferinda.Atunci o parte din cei care va contestau stiau despre dvs. Restul era manipulare. Sunteti o mare jignire pentru noi,romanii. Astazi va credeti un fel de Brucan( o alta * stalinista) iar din spatele blogului depanati povesti nemuritoare. Oricum nu veti renunta la minciuna si nu va veti retrage.Aveti senzatia ca totul incepe cu dvs si totul se terimina cu dvs. Romania a pierdut din 1947 si pana astazi 63 de ani din destinul ei. Dar urmarile faptului ca ati amanetat destinele romanilor se vor vedea si in urmatorii zeci de ani. Voi, comunistii ,sunteti cel mai urat cosmar, alaturi de nazisti, pe care la- trait omenirea pana acum.Nu ne mai mintiti , tovarase Iliescu!
    • +5 (5 voturi)    
      corectura (Marţi, 25 mai 2010, 12:00)

      nelloti [utilizator] i-a raspuns lui nelloti

      corectura, am vrut sa scriu "l-a" trait omenire...
    • +2 (2 voturi)    
      Singura lui sansa posibila (Marţi, 25 mai 2010, 20:44)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nelloti

      Singura lui sansa posibila e sa minta in continuare. Odata ce ai inceput pe panta asta, ori mergi pana la capat, ori mori.

      O stie foarte bine.
      Tot ceea ce mai incerca el sa faca acuma e sa isi mai apere inca o data puisorii ca o closca ce s-a aflat odata pentru ei. Stie ca daca ei cad, cade si el.
  • +16 (16 voturi)    
    istoricul Ilici (Marţi, 25 mai 2010, 11:50)

    ilici [anonim]

    Iliescu lasa-ne, istoria a fost srisa si o stim cu totii. tu ai ai fost pt romania cam ce a fost Voronin pt Moldova.
  • +17 (19 voturi)    
    eu (Marţi, 25 mai 2010, 11:55)

    mda [anonim]

    nenorocitul asta are impresia ca il crede cineva ??

    nu inteleg de ce tot insista, vrea sa se caiasca ? il mustra constiinta acum cand moartea il cauta pe acasa ???

    mori mosule odata, ca si asa ai scapat pentru genocidul si ramai in continuare vinovatul moral al tuturor mineriadelor si a celor 10 ani din 1990 pana in 2000 care sunt nuli in istoria romaniei, tara a regresat au inceput sa apara monstrii de care azi nu mai scapam.

    daca era o conducere cu mana de fier, nu isi mai permitea orice nemernic sa tepuiasca poporul...

    dar tie, pentru ca ti-a placut puterea, sa fii cel de sus, ai lasat pe cei de jos sa faca ce vor cu banii romanilor.

    rusine, sper sa arzi in iad in chinuri groaznice per eternitate pentru ce mostenire ai lasat in romania.
  • +13 (15 voturi)    
    De ce au "disparut" politistii, tovarase Iliescu? (Marţi, 25 mai 2010, 11:56)

    Stronzo [anonim]

    Zice fostul presedinte: "...profitand de disparitia politistilor, grupurile rebele...". Nu ne spune si de ce au disparut politistii si de unde au aparut aceste grupuri rebele! Si cum a fost posibil sa se piarda in asa hal situatia din mana? Inseamna ca totul a fost regizat, pentru a organiza o rafuiala de pomina cu cei care l-au injurat pe Iliescu doua luni de zile, in piata publica.
    Aceasta rafuiala a tras Romania inapoi, intr-un moment in care incerca sa inainteze. Rezultatul? Inapoierea si degringolada de astazi.
    • +11 (11 voturi)    
      dece au disprut politzistii (Marţi, 25 mai 2010, 11:23)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Stronzo

      fatalitate, mai draga.
      asa a fost sa fie. tot un efect.:-)
      cat de cauze, cin' sa le mai caute.
      poate ponta si crin, cei care au fost batutzi de mineri in piatza. tinerii rebeli d'atunci...
  • +6 (6 voturi)    
    Nelule ,nu iti spun nimic nou (Marţi, 25 mai 2010, 12:05)

    gerula al hatru [anonim]

    doar ca esti un mare bou.
  • +10 (14 voturi)    
    Fosila asta inca mai traieste? (Marţi, 25 mai 2010, 12:07)

    gigi [anonim]

    Tovarasu' KGB, inca mai are impresia ca poate sa prosteasca tot poporul aruncand vorbe rasucite.
    Pe asta nu-l mai ia o data moartea sa scapam de el?
  • +12 (12 voturi)    
    Tovarase (Marţi, 25 mai 2010, 12:08)

    Dan [anonim]

    Tovarase Iliescu, la virsta dumneavoastra ar trebui sa aveti ceva mai multa intelepciune si bun simt. Chiar nu aveti cui spune povesti de adormit copiii? Nu aveti nepoti si pensionari printre vecini? Sau, daca aveti, nu va ajung aia? Sper sa ma feresca Dumnezeu ca atunci cind voi avea virsta dumneavoastra sa ajung sa vorbesc aiurea-n-tramvai si sa ma fac de ris.
  • +15 (15 voturi)    
    Gura ! (Marţi, 25 mai 2010, 12:09)

    Chinezul [anonim]

    Tatuca, ne-ai nenorocit ! Ce se intamplat, si inclusiv ce se intampla acum in tara, e vina ta ! Sa fie clar pt tine ! Te blestem sa nu ai liniste nici pe lumea cealalta !
  • +12 (12 voturi)    
    Inca...? (Marţi, 25 mai 2010, 12:18)

    oana [anonim]

    Un diabolic la fel ca multi altii din istoria omenirii.
    Un pervers care a intoxicat tara de scursorile din breasla lui si de care nu o sa scapam in veci!
  • +14 (14 voturi)    
    Daca nu as sti ce politician cinic e... (Marţi, 25 mai 2010, 12:20)

    Claude [anonim]

    .... as zice ca s-a ramolit de tot.

    Saracu' mos, tot cauta justificari desi el stie sigur ca lumea il uraste de moarte.

    Bye bye Leni.. aaa... adica Ilici!
  • +10 (10 voturi)    
    Mecanism reflex de aparare. (Marţi, 25 mai 2010, 12:24)

    AlinN [anonim]

    Eu 51% cred ca domnul Iliescu se caieste pentru cei 200 tineri studenti pe care i-a macelarit cu salbaticie in 13-15iunie 1990.
    Ma face sa inclin spre aceasta partea in care scrie pe blog ca el nu a chemat minerii, ca mineriada este efectul violentelor, etc. Adica omul intelege ca el este direct responsabil (doar imi amintesc atat de clar cum urla pe televizor "sa vine populatia sa salveze democratia", pentru numele lui Dumnezeu)de omorarea celor 200 de tineri. (pentru cine nu stie, erau omorati cu rangile, li se spargea craniul pentru ca indrazneau sa aibe alta opinie). Stie ca a facut asta impreuna cu prietenii sai rusi. Si psihicul sau incearca reflex sa-i gaseasca o scuza, sa poata trai cu asta.
    49% insa cred ca domnul Iliescu se apara cu raceala, fara sa ii para rau ca a curmat vietile a 200 tineri, efectiv foar pentru a scapa de acuzatii. Cred ca ii si monteaza pe tinerii si neexperimentatii sai subordonati (V. Ponta, C. Antonescu) sa faca intr-un fel acelasi lucru ca in 13-15 iunie acum. Nu-i pasa ce ar fi bine pentru tara acum, ci conteaza doar ce doreste Moscova: violente ca in Grecia, soldate cu morti, lovituri de stat.
    Voi ce ziceti este un ucigas care isi regreta crimele comise sau este doar un ucigas?
    • +7 (7 voturi)    
      doar un ucigas (Marţi, 25 mai 2010, 13:34)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      .....
  • +11 (11 voturi)    
    Tov Iliescu minte senin (Marţi, 25 mai 2010, 12:26)

    CATALIN [anonim]

    In 13 iunie dimineata trupe speciale (militieni,securisti)au navalit in forta impotriva celor din piata. Cativa studenti la arhitectura (Alexei s.a.) au aruncat manifeste impotriva brutalitatii cu care s-a intervenit . Au fost arestati si dusi la Magurele . Apoi studentii au cerut eliberarea lor . Dupa care a inceput diversiunea , IMGB, minerii s.a.
    Catalin
  • +9 (9 voturi)    
    Oare? (Marţi, 25 mai 2010, 12:33)

    Vizitiul [utilizator]

    La puscarie va face ca in fotografie? :)
  • +12 (12 voturi)    
    Realitatea-FNI tot da mereu o lozinca... (Marţi, 25 mai 2010, 12:36)

    Rescatorul [anonim]

    de la meetingul sindicatelor ratate care este foarte adevarata, poate cea mai adevarata: "Hotii si vanzatorii de tara sa plateasca!" Da, hotii si vanzatorii de tara sa plateasca si trebuie inceput cu Iliescu, Nastase si toti cei care au dat patrimoniul tari pe nimic.
  • -7 (7 voturi)    
    tov iliescu (Marţi, 25 mai 2010, 12:37)

    fvb [anonim]

    ca iliescu a pus frana romaniei, asta e evident si nu are nevoie de nici un argument.

    acuma, ca tocmai a implinit 80 de ani si se simte ca a imbatranit, si ca in curand o sa se implineasca fix 20 de ani de la acele evenimente, incearca sa spuna si varianta lui, adevarata sau falsa, cum o fi, insa principalul lucru e ca vrea sa nu ramana cu asa o pata in istoria de imediat dupa dec 1989.

    cum s-a mai zis pe aici, un lucru repetat de multe ori, adevar sau fals, capata pana la urma valoare de adevar doar pentru ca lumea se obisnuieste cu ce aude.

    il inteleg.

    pana la urma, orice ar face sau ar zice, el ramane un socialist.

    ca un exercitiu de neutralitate, ia sa vedem cati politicieni din cei de dupa dec 1989 au scoala politica, si cati au ramas fideli unei ideologii, fie ea de stanga, dreapta, centru. in afara de el, mult prea putini.

    as fi preferat sa vad, macar acuma dupa 20 de ani, unul cu abilitatile lui aparand la pnl, la pdl, la psd, oriunde, dar sa vad unul.

    as fi bucuros sa ma contraziceti pe aici si sa imi ziceti, uite, ala e.
    • +7 (7 voturi)    
      Doamne Fereste Romania de un altul ca el ! (Marţi, 25 mai 2010, 13:37)

      realist [anonim] i-a raspuns lui fvb

      Amin!
      • -2 (2 voturi)    
        inteleg ca mi-ai dat minus. (Marţi, 25 mai 2010, 15:04)

        fvb [anonim] i-a raspuns lui realist

        altul ca el in ce sens?

        a fi bun politician nu e rau sau bine, doar e. a iti folosi abilitatile intr-un fel sau altul, sau cu unele sau alte rezultate, aia e rau sau bine.
        as vrea sa vad unul asa bun politician ca el, daca chiar nu ai inteles mesajul meu. da, as vrea asta. dar unul care sa fie util tarii, nu care sa puna frana cum a facut el.

        pana acuma, caracterizeaza-l cum vrei, dar e dintre putinii, poate singurul politician cu experienta si cu scoala politica din romania.

        ma repet, as vrea sa vad unii cu atata scola politica precum el, facuta in vest, si care sa creada in ceva, intr-o politica de dreapta, de stanga, de ce vrei, dar care sa fie utili tarii. nu prea imi vine nici un nume in minte.
        • +3 (3 voturi)    
          Nu il admira, te rog (Marţi, 25 mai 2010, 20:51)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui fvb

          Nu ma intereseaza cat de politician e, cat de destept si inteligent e.

          Ma intereseaza ce a facut cu aceste abilitati.
          Si dracul e viclean si are toate calitatile unui politician. Insa ma intereseaza ce poate el sa faca pentru mine, ca simplu cetatean (mai tineti minte vremurile alea, nu?).

          Din partea mea putea sa fie un om cu 4 clase si fara nicio scoala politica, daca tinea tara asta in frau (recunosc ca nu e usor).

          Ca si concluzie, ma pi-pi pe diplomele lui de politician daca pe noi ne-a bagat cu capul in tzarâna!
  • +5 (7 voturi)    
    Saracii mineri (Marţi, 25 mai 2010, 12:37)

    oti [anonim]

    Intre mineri circula o vorba: ca sa fii miner trebuie sa fii mare ,tare si prost.Pe asta s-au bazat Iliescu,Voican si securistii infiltrati printre mineri cand au fost chemati la Bucuresti sa planteze flori.Vai de capul lor cum au ajuns,niste oameni necajiti,care nu au stiut sa stea in banca lor.Rusine tovarasule Ion Iliescu,ti-ai batut joc de mineri si i-ai abandonat.
  • +6 (6 voturi)    
    sa mori tu? (Marţi, 25 mai 2010, 12:48)

    me [anonim]

    pai inainte de mineriada era relativ lniste... si cand au venit minerii au batut pe cine au prins...
    omule au trecut 20 de ani... inca mintim cu nerusinare in legatura cu lucruri evidente?
  • +5 (5 voturi)    
    mda.. (Marţi, 25 mai 2010, 12:50)

    One [anonim]

    Luati loc tovarase...
    Pe ziua de azi ati luat un 4.
  • +8 (8 voturi)    
    criminalule! (Marţi, 25 mai 2010, 13:09)

    yellowdog [utilizator]

    Am fost in piata, era o atmosfera extraordinara, se spuneau adevaruri care nu conveneau puterii neo-comuniste. Ne-am trezit cu ciomege in cap pt asta.
    Criminal ordinar ce esti!

    Odiousule!

    Limba spurcata ce esti!
  • +1 (1 vot)    
    Iron Maiden (Marţi, 25 mai 2010, 13:09)

    Trojan.H [utilizator]

    The evil that men do leave on and on...
  • +7 (7 voturi)    
    TU ne-ai adus aici !!!!!!1 (Marţi, 25 mai 2010, 13:10)

    anonim [anonim]

    As prefera sa nu mai primim sfaturi de la Comunisti. Eu nu mai pot, au trecut 20 de ani, sistemul e mort, si-a dovedit ineficienta in 50 de ani, a avut momentul lui de glorie, gata, istoria e trecut, hai sa mergem in viitor.

    Nu mai vreau sa il vad pe domnul Iliescu deloc !!!!!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Secatura comunista (Marţi, 25 mai 2010, 13:13)

    Vasile [anonim]

    Din cauza acestei secaturi am plecat eu din tara dupa mineriada.ma intreb totusi, de ce nu este la puscarie acolo unde ii este locul? Pentru ca toate secaturile din politica au fost amestecati in gasca aia fesenista de la inceput si se protejeaza unul pe altul nu conteaza din ce partide politice fac parte. Este timpul sa se faca dreptate in tara aia.Ajunge cu furatul si minciuna !
  • +8 (8 voturi)    
    homo sovieticus iliescu (Marţi, 25 mai 2010, 13:15)

    Cornel [anonim]

    Am fost atunci acolo, am vazut ce s-a intimplat, versiunea lansata de Iliescu imi da senzatia ca cei 20 de ani trecuti parca n-au existat - aceleasi minciuni repetate cu obstinatie, aceiasi ura fata de romanii nesupusi, aceiasi convingere ca ne va veni de hac pina la urma...Iliescu e incapabil sa se schimbe, e tragic ca tocmai el a condus "schimbarea" Romaniei ! Rezultatele se vad.
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Marţi, 25 mai 2010, 13:32)

    Lukas [anonim]

    Si cu puntul 8 de la Timisoara cum ramane? ...Traim intr-o tara putreda...E locul unde nu se intampla nimic.
  • +3 (3 voturi)    
    O minciuna repetata de multe ori devine adevar (Marţi, 25 mai 2010, 14:34)

    T+C [anonim]

    O minciuna repetata de multe ori devine un adevar.
    Un caz tipic este tov. Iliescu
  • +4 (4 voturi)    
    LA OCNA (Marţi, 25 mai 2010, 14:43)

    AdiB [anonim]

    la ocna sau la canal.
    sa mai tina acolo discursuri.
    platim azi pentru alegerile acelea.
    dupa 20 de ani nici macar rusine nu are...
  • +5 (5 voturi)    
    criminalule (Marţi, 25 mai 2010, 14:43)

    sorycos [utilizator]

    Acceasi tactica ai folosit-o si la revolutie.Ti-ai batut si omorat propriul popor. Sper sa te duci cat mai repede in iad.
  • +8 (8 voturi)    
    Cind am spus adevarul crud despre Pta Universitati (Marţi, 25 mai 2010, 14:44)

    T+C [anonim]

    Cind am spus adevarul crud despre Pta Universitatii din 13-15 iunie 1990 mesajul nu a trecut.

    Dar acesta a fost adevarul: minerii au batut cu bestialitate tot ce le-a iesit in cale si multa lume (Apaca, IMGB si alte gunoaie) le-au tinut isonul.

    Au trecut 20 de ani si nu o sa uit ura cu lumea nevinovata era batuta pina la inconstienta iar in acelasi timp tov. Iliescu ii dadea inainte cu discursul tipic de "aparatcnik" comunist.
    • +3 (3 voturi)    
      pensionarii (Marţi, 25 mai 2010, 21:03)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui T+C

      care racnesc acum ca magarii le-au tinut isonul.
  • +4 (4 voturi)    
    Dispari (Marţi, 25 mai 2010, 14:49)

    oilman [anonim]

    Batrinul Bolshevik traieste in continuare epoca de glorie a PCR. Nimini si nimic nu-i va schimba mentalitatea, modul de a gindi sau convingerile idioate cu care i s-a spalat creerul la Moscova. Nu avem nevoie de lustratie, Minerii erau fete mari violate de huligani si aduse cu forta, comunismul a fost un sistem ideal, samd. Tovarase Iliescu, gata, pleaca, e timpul sa te retragi
  • +8 (8 voturi)    
    O sa scapam odata de comunisti ? (Marţi, 25 mai 2010, 14:55)

    dexter [anonim]

    Fratilor ,

    Pe 12 iunie , seara in jurul ori 22.00 s-a inceput curatarea Pietei. Eu am fost fugarit pana la Rosetti unde am luat un baston pe cocoasa. In dimineata zilei de 13 in Piata era liniste . Erau doar cativa care au venit in acea dimineata si nu stiau ce s-a intamplat su o seara mai devreme. Autobuzele au fost incendiate la ordinele lui Chitac. Asta e dovedit. Mortii mineriadei sunt in carca lui Iliescu! In iad o sa ajunga acest tradator!
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Marţi, 25 mai 2010, 17:57)

      popescu [anonim] i-a raspuns lui dexter

      Si crezi ca mai tine minte cineva asta cat timp psd-ul controleaza presa si arunca minciuni cu galeata?
  • +4 (4 voturi)    
    Ilici! (Marţi, 25 mai 2010, 15:44)

    nae [anonim]

    Cinta la alta masa,mai draga!Si nu mai publicati minciunile emise de acest dinosaurian rosu!
  • -3 (5 voturi)    
    Cine a continuat PU dupa 20 Mai? (Marţi, 25 mai 2010, 16:00)

    Ion Ion [anonim]

    Toti cei care scrieti, injurati si blestemati va rog sa va raspundeti la intrebarea: Cine a continuat PU dupa 20 Mai?. Cand o sa aveti un raspuns atunci aveti liber la a scrie orice.
    Sanatate si ganduri bune!
    • +4 (6 voturi)    
      Cum, cine a continuat? (Marţi, 25 mai 2010, 18:08)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ion

      OAMENII LIBERI !
      Au venit pentru SPERANTA unei vieti mai bune, pentru un viitor ei si copii lor.

      Asa-i ca, dupa 45 de ani ti-e greu sa vezi cum toate privilegiile-ti sunt taiate?
      • 0 (0 voturi)    
        aiurea (Duminică, 13 iunie 2010, 10:51)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui uluit

        dupa 20 MAI au ramas niste protomanelisti, nimic altceva
  • +3 (3 voturi)    
    fain (Marţi, 25 mai 2010, 16:03)

    MARIOARA [anonim]

    dnul iliescu e principalul vinovat pentru situatia creata si atunci si acum, datorita stilului comunist de manipulare a populatiei si numirea in functii de conducere a vechilor colaboratori si colegi( tovarasi) care au fuart tot ce insemna romania si si-au insusit tot ce era mai valoros in tara romaneasca
  • +3 (3 voturi)    
    ilici (Marţi, 25 mai 2010, 16:13)

    gechi [utilizator]

    Dumnezeu sa-l ierte pentru ce a facut, caci poporul roman nu-l va ierta niciodata.
  • +5 (5 voturi)    
    Sarbatoare... (Marţi, 25 mai 2010, 16:44)

    Ionut [anonim]

    o sa fie pentru mine in ziua in care te vei duce sa dai socoteala acolo unde minciuna nu are glas.
    O sampanie asteapta sa fie destupata in cinstea evenimentului.
    Iar primul pahar va fi varsat in memoria celor schiloditii de marionetele tale cu lampase la casti.
    Daca aveam punctul 8 de la Timisoara atunci, azi nu ne mai luptam cu totii hotii ce se numesc clasa politica a Romaniei.
    Ce ai facut tu atunci a facut Voronin acum de curand, respectand manualele invatate de amandoi la Moscova in mod evident.
  • +4 (4 voturi)    
    lasa-ne, lasa-ne!!! (Marţi, 25 mai 2010, 16:54)

    maria [anonim]

    iliescule, mai lasa-ne taica cu vorbele si flegmele matale. vezi-ti de cruce si groapa, ca esti aproape de ele, si roaga-te la doamne-doamne sa fie ingaduitor cu pacatele pe care le-oi fi strans si domnia ta de-a lungul imaculatei vieti, traita numai asa, bine-intentionat cum te stim. iar pe noi, lasa-ne sa mai respiram un aer nestricat si de respiratia matale, ca s-asa e destul de fetid.
  • -7 (9 voturi)    
    remember pntcg!!!! (Marţi, 25 mai 2010, 17:21)

    caposu [anonim]

    Ce repede ai uitat popor dement nenorocirea adusa de dreapta in Romnia!! Ma rog sa va dea Dumnezeu un dram de minte si sa aduceti PSD DIN NOU la guvernare si mai ales sa il destituiti pe asa-zisul presedinte instalat prin frauda si furt. Domnule Ion Iliescu, sa va dea Dumnezeu multa sanatate si putere de munca sa le mai trageti oinca odta basca pe ochi lui besescu si alor lui! Haodeti domnule Iliescu sa scoatem tara din mizeria in care au scufundat-o udrea si sleahta ei!
    Jos leprele portocalii!! Traiasca greva generala! Si inca ceva, atunci cand demonstrati nu mai acceptati prezenta curvelor printre voi pentru ca asa cum s-a vazut la marele miting de acum doua saptamani, cand a inceput muzica, au inceput curvetul sa dea din cur discreditand astfel efortul atator oameni corecti si cinstiti...Kos Beseeeeeeeeeeeeee!!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Sa-i dea Dzeu sanatate (Marţi, 25 mai 2010, 20:56)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui caposu

      Ca sa isi primeasca ceea ce i se cuvine!
    • +4 (4 voturi)    
      incredibil (Marţi, 25 mai 2010, 21:44)

      martipanu [anonim] i-a raspuns lui caposu

      Inca exista oameni care il ovationeaza pe iliescu.... trist! din cauza voastra aplaudacilor o ducem noi rau astazi.
    • +2 (2 voturi)    
      Certitudine (Marţi, 25 mai 2010, 22:38)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui caposu

      Clar, ori atunci beai lapte din biberon ori inainte sa postezi ai baut muuulta tarie....
  • +7 (7 voturi)    
    Toate au o limita tov. Iliescu! (Marţi, 25 mai 2010, 17:31)

    uluit [utilizator]

    Toate au o limita tov. Iliescu!

    Atata vreme cat "armele" pe care le folositi impotriva poporului roman, sunt:

    - dezinformari, minciuni (TVR in fiecare seara manipula informatiile in relatarile evenimentelor din Piata Universitatii)
    - diversiuni (s-a demonstrat clar ca, autobuzele au luat foc "la ordin", iar agenti acoperiti au atacat)
    - violenta (si politia de atunci si agenti infiltrati printre mineri)
    - instigare la crima (ura de clasa, a fost finalul luptei de atatare a unei clase sociale impotriva alteia), ca doar asta ai invatat la scoala de partid.

    Pot continua cu foarte multe dovezi, astept ca Justitia sa-si faca datoria.

    Asta nu-i democratia pe care ne-am dorito.

    ILIESCU JUDECAT, PENTRU SANGELE VARSAT!
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Marţi, 25 mai 2010, 17:55)

    popescu [anonim]

    Iliescu e un comunist infect care ar trebui sa plateasca (bani nu cu viata sau alte chestii din astea) tutoror celor care au fost batut de mineri
  • +4 (4 voturi)    
    Astia-s dresati pana la moarte sa nu recunoasca (Marţi, 25 mai 2010, 18:03)

    Marius [anonim]

    ASta e KGB-ist nenorocit, niciodata nu o sa recunoasca crimile pe care le-a facut, ruperea oamenilor de realitate...manipulare in masa, doar a omorat si a distrus. Trebuie sa fie pedepsit nenorocitu dracu! Mosule daca te prind ... te dau la niste recidivisti deia care si-au distrus vietil din cauza ta. Pentru o gaina furata de foame au ajuns infractor si criminali fel si fel de oameni. Cat ura iti port mosule, daca pe prind pe strada iti scot inima din tine pe loc!
  • +5 (5 voturi)    
    Noi nu putem? (Marţi, 25 mai 2010, 18:07)

    Marius [anonim]

    deci, noi nu putem organiza un miting anti PSD si anti ILiescu? Pe bune? ne strangem toti din bucuresti si le aratam ca nu ne mai lasam pacaliti de niste criminali fara suflete, sentimente...astia au fost morti oricum..tot timpu. Sa le aratam ca stim ce se petrece in Romania....haide-ti astept informatii!!!
  • +4 (4 voturi)    
    ilici criminal odios !!!!!! (Marţi, 25 mai 2010, 18:41)

    Sharkey [anonim]

    criminal odios ! ai pe constiinta niste tineri nenorocitule... din ordinul tau au murit oameni scarba de om ! rusine hotnews ca publicati criminali !
  • -8 (8 voturi)    
    da (Marţi, 25 mai 2010, 18:46)

    ady [anonim]

    aici se simt bine lingaii portocalii.Da frate injurati-l de numai pe ilici ,de parca voi sunteti ma buni.
    Sa nu zic ca majoritatea mesajelor nu au nici o logica sau sens sunt doar injuraturi aruncate in vant.
    Acest articol a avut nu mult peste 3000 de vizualizari nu cred ca va avea peste 5000 nici daca il tine 2 zile si 80 de mesaje in momentul cand am postat deci este egal cu 0 si articolul si tot ce spuneti voi .
    Da PSD este de 8 in in opozitie si ne merge f bine da "traimi bine" nu sunt comunisti la putere. Nu pot sa zic ca nu sunt care traiesc mai bine de cand este basescu presedine dar sincer ce rost are sa-i amintesc.
    Nu ma intelegeti gresit nu ii iau apararea lui iliescu dar cand vad oameni care spun ca ii doreste moartea si tot felul de alte lucruri ingrozitoate acestia sunt mult mai josnici decat ar putea vreodata iliescu fi.
    • +8 (8 voturi)    
      De asta scriu dupa 20 de ani (Marţi, 25 mai 2010, 18:30)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui ady

      De asta scriu dupa 20 de ani si acesta este motivul pentru care nu uit 13-15 iunie 1990

      Pe 13 iunie 1990 am vazut in fata mea cum un barbat de vreo 50 de ani a vrut sa-i ia apararea unei femei batute. Un miner l-a lovit cu baston peste fata (sub ochiul sting). Stii ce s-a intimplat? Ochiul sting a sarit din orbita. Asta nu-ti se pare josnic?

      Dar cu mult mai rau, a fost reactia unei partii a opiniei publice (Apaca, IMGB, etc) care erau cocotati pe bordurile de la Pasajul Universitatii si
      jubilau (erau de a dreptul excitati) cind au vazut singele cum curgea pe fata acestui om.
      Asta nu-ti se pare josnic?

      Ce a fost cu adevarat odios, criminal au fost cele 3 zile de infern din Bucuresti (13-15 iunie 1990) in care cum am mai spus oameni absolut nevinovati au fost batuti cu bestialitate, femei au fost violate dar despre asta nu se mai pomeneste nimic.

      Din acest moment, societatea romaneasca s-a schimbat in totalitate si asta este adevarul.
  • +4 (6 voturi)    
    Ce e mai rau este ca (Marţi, 25 mai 2010, 20:14)

    A+N-H [anonim]

    acest imbecil tuciuriu (ilici) este pazit in permanenta de SPP pe banii nostrii. Acest criminal nu merita decat ucis de Paste ca sa-i fie invatare de minte. A terfelit imputitul toata natiunea romana.
  • +4 (4 voturi)    
    visul bolsevicilor.... (Marţi, 25 mai 2010, 20:57)

    minus [utilizator]

    "Venirea minerilor in 14 iunie 1990 (alaturi de multi alti cetateni din judete vecine Capitalei) a fost efectul si nu cauza violentelor declansate in ziua de 13 iunie"

    Tov. ex-presedinte, dar mareata vizune mai aveti!

    Inca putin si ziceati "Cauza se pierde in zilele veacurilor si nici vorba sa aiba o legatura cu Ion Iliescu!".

    Dar toata demonstratia se impiedica in amanunte...
    oameni buni, daca aveti placerea sa reascultati franturi din cuvantarile iliesciene, incercati la:

    http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4

    Transcriu ce se aude de la secunda 15 la secunda 40:

    "Ma adresez dumneavoastră de asta data , mulțumindu-va pentru răspunsul de solidaritate muncitoreasca pe care si de asta data l-ați dat, la chemarea noastră.
    Delegația de mineri in frunte cu d-l Cosma se va deplasa spre Piața Universității pe care vrem sa o reocupați dumneavoastră."

    Tov Iliescu, cum explicati "Vrem sa o reocupati dumneavoastra" ca expresie a democrației românești? Poate....Noi, reprezentantii statului VREM ca o parte a populatiei sa lupte cu o alta parte!???

    Dar asta a visul bolsevicilor: sa rescrie istoria!
    Nu au reusit- lumea i-a vazut asa cum era!
  • +1 (1 vot)    
    Bunicuta e consecventa sau senila?? (Marţi, 25 mai 2010, 22:19)

    mi3rla [utilizator]

    Asta e intrebarea.... Oricum e ilogic omu, adica au venit minerii de 3 ori... pentru Pta Universitatii... in 3 ani diferiti... sau ultimele dati s a dat comunicat ca s a gasit zacamant de carbune in Bucuresti si trebuia exploatat cu forta profesionala?!
  • +2 (2 voturi)    
    jigodie ordinara (Marţi, 25 mai 2010, 22:41)

    eu [anonim]

    la ce atata minciuna si fatarnicie, nenorocitule, la ce ti-a trebuit atata scaun si bale? de ce nu-iti iei prapaditule o clipa de ragaz sa vezi ce ai lasat in urma? te-ai ingrozi sa vezi cat ai distrus, dar ai incepe sa traiesti si tu, ai incepe sa fii om!
  • +2 (2 voturi)    
    Mda (Marţi, 25 mai 2010, 22:48)

    Ion_Roaita [anonim]

    Din cauza acestui individ, au ales, si sunt sigur ca au sa mai aleaga sa paraseasca tara oameni valorosi. E pacat ca s-a ajuns aici din cauza asta, Romania ca tara o sa decada, pot sa pun pariu, si asta din cauza unor tovarasi scoliti la Moscova....normal ca-si impun interesul tovarasii din Piata Rosie prin interpusi gen Iliescu, Duda, samd
  • +4 (4 voturi)    
    Sa-ti aducem aminte de discursuri Tov. Ilici (Marţi, 25 mai 2010, 23:14)

    uluit [utilizator]

    Sa-ti aducem aminte de discursuri Tov. Ilici, fiindca te incrimineaza EXACT...

    Tov. Iliescu Iunie 1990 (la TVR):

    "Ne adresăm tuturor forţelor ţării care şi-au dat votul pentru stabilitate în România, cu chemarea de a sprijini acţiunea de lichidare a acestei REBELIUNI LEGIONARE, de a 'conlucra' cu forţele de ordine pentru restabilirea ordinii”.

    Tot Tov. Iliescu (in Piaţa Victoriei):
    “Rămâneţi pe loc! Vor veni şi alte forţe din judeţele vecine. Să fim pregătiţi pentru orice încercare a acestor elemente lipsite de raţiune, lipsite de respect pentru opţiunea poporului român. Să le dăm riposta cuvenită! Să înăbuşim din faşă REBELIUNEA LEGIONARA”.

    Acuma... te intreb si eu: Care Rebeliune Legionara Tov. Iliescu?
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu = bolsevic (Marţi, 25 mai 2010, 23:25)

    golan [anonim]

    Dupa 20 de ani ultimul bolsevic minte cu nerusinarea care l-a caracterizat o viata intreaga
  • +3 (3 voturi)    
    criminal cinic (Miercuri, 26 mai 2010, 1:07)

    sandu [anonim]

    ca intotdeauna, din principiu, tin sa trimit comentariul cu injuraturile de rigoare pentru acest blestem al Romaniei, Iliescu. Trebuie ca timp de citeva generatii, fiecare sa il injure crunt de fata cu copii sai, sa nu cumva sa se uite cine a fost acest criminal care ne-a tinut 20 de ani pe loc si ne-a nenorocit. Rusine jigodie!
  • +2 (2 voturi)    
    se cere o întrebare... (Miercuri, 26 mai 2010, 4:25)

    pokemon [anonim]

    Da monstruasa preluare de gestiune(lovilutia) de ce s-a facut cum s-a facut,plus ce-a urmat dupa,din ce ratiuni/motive si cu ce scop.P.s Îmi pare rau ptr ca Romania s-a daruit "baiatului de mingi" al Elenei Ceaușescu si organizatiei sale,acum numite psd,care probabil sperati sa dainuie,ptr a va scrie istoria cum va place...
  • +1 (1 vot)    
    DE CE MAI APARE ? (Miercuri, 26 mai 2010, 9:19)

    cornel [anonim]

    In felul asta realizam de ce Dumnezeu i-a facut muritori pe oameni:ce s-ar fi intamplat daca acest kgbist ar fi trait vesnic ?
    Imaginati-va !
  • +2 (2 voturi)    
    Se pare ca totusi vraja lui s-a dus... (Miercuri, 26 mai 2010, 9:40)

    Agnes [anonim]

    Cazul "Iliescu" este tipic pentru perioada post decembrista. Este de fapt un infractor care da lectii de democratie. Dupa chipul sau "iubit" s-a cladit aceasta lume nedreapta in care isi gasesc locul hotii, curvele, impostorii de orice fel.
    Toate astea sub privirile pline de admiratie ale celr de teapa lui. Te ia cu ameteala cand il vezi clatinand din cap!
  • +1 (1 vot)    
    Scopul a fost atins. (Miercuri, 26 mai 2010, 9:57)

    OzzyO [utilizator]

    Degeaba il mai injuram noi pe bosorogul asta care vad ca se incapataneaza sa nu crape. Bucurestenilor, in special, si romanilor, in general, li s-a servit o lectie pe care au invatat-o: nimeni nu a mai iesit in strada de atunci.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică