Tariceanu: Diaconescu e de primit in PNL, dar plecarea din PSD la trei zile de la Congres nu e un gest de apreciat

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 25 februarie 2010, 14:37 Actualitate | Politic

Fostul presedinte al PNL Calin Popescu Tariceanu a declarat, joi, ca ar fi fost de acord cu primirea fostului lider social-democrat Cristian Diaconescu in randul liberalilor, insa a criticat gestul acestuia de a pleca din PSD la trei zile dupa Congres, relateaza Mediafax.

Inrebat daca l-ar fi primit pe Cristian Diaconescu in PNL, liderul deputatilor PNL a raspuns: "Da. Sigur ca da. De ce nu?".

"Dar problema nu este asta, problema este, cred, serioasa. Chiar daca eu as fi spus 'Da, e de primit in PNL', un astfel de gest nu se face", a sustinut Tariceanu.

Liderul PNL a precizat ca Diaconescu nu trebuia sa se retraga din PSD a treia zi dupa Congres.

"Dupa ce esti candidat la presedintia partidului, chiar daca te retragi cu o zi inainte de Congres, nu pleci a treia zi. Nu este un gest de apreciat. Totusi, oamenii sunt in partide datorita unor legaturi create de o viziune ideologica, de valori. Nu vii asa si pleci de la o zi la alta", a conchis Tariceanu.

Cristian Diaconescu a demisionat din PSD. El a spus, miercuri seara, ca, spre deosebire de colegii de partid, presedintele PNL, Crin Antonescu, l-a sunat, dupa aparitia zvonurilor legate de pretinsul santaj si posibila monitorizare, gest care l-a impresionat.

"Daca cineva mi-ar fi pus in fata atunci o adeziune la PNL, as fi semnat-o", a adaugat el.

Diaconescu a mentionat, ulterior, ca nu intentioneaza sa se inscrie in PNL.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

1653 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    Vulpea Tariceanu si strugurelul Cristian (Joi, 25 februarie 2010, 14:51)

    un tanar [anonim]

    Cind vulpea nu ajunge la struguri zice ca sunt acri.
    Adicatelea Tariceanu.

    Si Cristi Diaconescu a zis-o asa la shto, ca sa mai indulceasca pilula ca merge in partid cu Micky Spaga.
  • +6 (6 voturi)    
    tariceanu (Joi, 25 februarie 2010, 14:51)

    ceva nou@romania [anonim]

    cel spotless, moraist.
    i'a de vezi !
  • -6 (8 voturi)    
    Numai pentru ei (Joi, 25 februarie 2010, 14:53)

    Mihai [anonim]

    Poltica e o _curva de aia multi din partide se prostitueaza. Aveam o parere mai buna despre Diaconescu dar politica romaneasca la contaminat si pe el, toti sunt dupa interes, nu-i nici o diferenta intre ei.
    Parca vad ca ajunge in PDL si vom merge rapid spre infiintarea PCR de data asta condusa de marinarul manelist.
  • +4 (4 voturi)    
    dar daca ? (Joi, 25 februarie 2010, 15:25)

    zisu [anonim]

    Sau mai bine, daca v-ati lua de mana si ne-ati lasa ? Ar fi cu siguranta mult mai bine !
  • +1 (1 vot)    
    Ajunge... (Joi, 25 februarie 2010, 16:55)

    ioan [anonim]

    Gata dragi penelisti, ajunge, Diaconescu a scapat si el o vorba si voi pe el, sa vina in PNL. Crin a spus-o dezinteresat, fara sa creada o clipa ca ar fi de acord, iar Tariceanu pluseaza, desi declaratiile lui Diaconescu nu sunt cu afinitati peneliste. Asa vrea Crin 30-40%?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e chiar asa... (Joi, 25 februarie 2010, 17:04)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui ioan

      ...Diaconescu a zis ca s-a "inscris" in grupul independentilor pt ca asa e regula...trebuie sa fii intr-un grup...nu ca ar avea mare afinitate cu acest grup. Pe de alta parte a mentionat de cateva ori ca l-a sunat Crin Antonescu sa-i zica ca e o mizerie ce i se intampla si ca apreciaza gestul lui Antonescu...eu nu as zice "hop" pana nu sare....stiti voi! Cel mai simplu e dupa parerea mea sa-l "subestimam" pe Antonescu...Eu in locul lui l-as suna acum si pe Marian Sarbu sa-l intreb ce mai face...Pe Miki Spaga si Culita Tarata insa m-as abtine :))
      • +1 (1 vot)    
        Gigi? Postac penelist? Cam asa imi miroase. (Joi, 25 februarie 2010, 17:47)

        George [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Ce generos e domnu Crin cu stanga romaneasca de la o vreme... Ciudat de generos. Sau, mai bine zis, ca sa il parafrazez pe iubitul tau Crin, e o mizerie ce se intampla cu PNL. Hahahahaha, Chucky a crezut ca e rost sa mai puna laba pe unul de stanga ca sa-l duca la dreapta (care dreaq dreapta?) si si-a zis: "Ia sa-i dau ma si lui saracu' Diaconescu un telefon sa-i zic ca mi-au dat lacrimi de crocodil din cauza a ce i se intampla, poate iese ceva bun din asta". Pai tov Crin nu stia cand si-a jurat dragoste eterna cu Geoana si PSD-ul lui ce fel de partid e asta????? Ba stia prea bine dar ce conta atata vreme cat era si este vorba exclusiv de interesele lui personale. Adica de cele ale comandantului lui suprem Dinu Patriciu.

        P.S. Eu in locul lui crin antonescu (isi merita literele mici) l-as suna acum pe Geoana. Sa-i plang in hohote la telefon si sa-i spun cat de rau imi pare ca s-a ales praful de iubirea lor. Apropo, l-o fi sunat pe Geoana ratatul suprem?

        "Alooo, domnu Sarbu, Crin sunt! Ala cu bunul simt pierdut pe drum. Mai credeti domne in social democratie sau sunteti dispus sa va vindeti ieftin PNL? Va dam domne ce vreti numa' veniti la PNL sa ne mai creasca si noua numarul micut de parlamentari, ca tot am pierdut 9 pana acum si-o sa mai pierdem pentru ca aia care pleaca oricum nu sunt liberali adevarati. Ci doar aia care vin. De oriunde. Asa ca matale domnu Sarbu. Da domnu' Sarbu, stiti, anul trecut prin toamna noi am depus motiune de cenzura pe legea salarizarii, proiect de lege care va apartine... Ne cerem scuze domne. O votam acuma. Numa' veniti la noi domnu' Sarbu." Bai reptila, pai cum sa-l sune ba pe Sarbu atata vreme cat PNL i-a calcat in picioare (alaturi de PSD, partidul al carui membru era si care i-a cerut sa faca o astfel de lege) legea salarizarii unice?????
        • -1 (1 vot)    
          Esti foarte ... (Joi, 25 februarie 2010, 17:54)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui George

          ...rau. Eu zic sa nu te mai uiti la A3 si Realitatea TV vreo 2 saptamani si o sa vezi politica cu alti ochi.... :) Oricum in 2 saptamani poate se si inchide Realitatea.
          • +1 (1 vot)    
            ???? (Joi, 25 februarie 2010, 18:15)

            Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            Da la obiect poti sa raspunzi ca vad ca o trantesti delirand cu Antena 3 si iRealitatea, posturile tale preferate de televiziune. Ce faci, acuma o dai la intors? Nu mai "e" bune cele doua televiziuni? De ce? Nu mai "e" cu iubitul tau Chucky? Baga bine la cap urmatorul lucru! De proiectele antinationale (cum a fost si proiectul Grivco) se va alege praful mereu! Asa cum vedem, s-a ales praful de Geoana, Iohannis si... mai curand sau mai tarziu si de Antonescu. Si mai baga ceva la bostan! Fiecare vede politica asa cum doreste baietel. E democratie. Iar asta nu inseamna ca daca vad politica altfel decat o vezi tu ar fi eronat. PNL-ul ala al tau e o eroare. Una mare si antinationala. Intr-o mare eroare, poate una inconstienta, esti chiar tu baietel.

            P.S. La //. alea de televiziuni pe care le-ai mentionat te uiti tu. Eu in nici un caz.(editat de HotNews.ro)
            • -1 (1 vot)    
              Tres jolie... (Joi, 25 februarie 2010, 18:51)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

              ... eu i-am zis lui "George" ca se uita la A3 si Realitatea nu tie. Tu sigur te uiti la Taraf TV si OTV. Cand e pauza de publicitate pe Taraf TV si OTV mai schimbi pe "Labe1 TV".

              De fapt daca stau sa ma gandesc cred ca ai postat sub numele "George". Pacat ca nu putem face o analiza grafologica la fel cum putem face cu scrisul pe hartie. Oricum folosirea cuvantului "Chucky" de catre amandoi expozantii conduce catre o asemenea concluzie. Ma intreb cat de lunga e liniuta de la "p" si cat de aplecat e scrisul...

              Nu am inteles care proiect Grivco? Ala cand s-a dus in 2004 Traian Basescu cu "caciula in mana" sa il roage pe securistul Felix sa intre la guvernare? Dupa ce l-a convins a mai fost si magar si a zis ca "PC-ul e solutia imorala" ca sa pastreze aparentele in fata propriului electorat naiv. Acelasi electorat naiv care a acceptat guvernarea alaturi de PSD in 2009 dar injura copios cand PNL-ul face o alianta cu PSD-ul...De fapt daca ma gandesc bine nu e naiv electoratul...e de-a dreptul parsiv. Asa lider (TB) asa electorat...
              • 0 (0 voturi)    
                Tu chiar crezi in prostiile pe care le spui? (Joi, 25 februarie 2010, 19:13)

                Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                Ideea e ca esti dezordonat in idei si selectiv in memorie. Lui Felix securistul ii face curte acum Crin Antonescu. Cei doi dealtfel avand foarte multe in comun. Pai sigur ca n-ai inteles... Proiectul ala Grivco la care a subscris iubitul tau Chucky in toamna anului trecut... Te-a lovit amnezia? Pai atunci du-te baiete la psiholog desi cred ca, mai degraba, ar trebui sa consulti un psihiatru. Retorica ta nu face doi bani. Bla bla-uri propagandistice patentate de antena 3 si irealitatea, posturile tv pe care le invocai ceva mai devreme...
                Iti sugerez sa vorbesti intr-un borcan. Vei fi mai eficient si, daca ai mai avea ceva umbre de indoiala ca aberatiile pe care le spui ar fi neadevarate, vei ajunge sa si crezi tot ceea ce si spui. Succes "leberalule"!
  • +1 (1 vot)    
    Alo? Domnu Crin?... (Joi, 25 februarie 2010, 17:06)

    Dorin [anonim]

    Nu va suparati, primiti cumva la partid oameni cu orice fel de ideologii? Ori numai d-aia cu convingeri "leberale" din tata-n fiu? Eu sunt un simpatizant de extrem stanga cu vederi de dreapta, ma primiti la voi la "leberali"?
    • -1 (1 vot)    
      Omul... (Joi, 25 februarie 2010, 17:23)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      ...(Diaconescu) e expert in politica externa (ambasador, ministru de resort). Daca imi explici cum e cu politica externa "de dreapta" si cu politica externa "de stanga" si de ce Diaconescu, un om care face politica externa "de stanga" ar fi o problema pentru un partid de dreapta ai aplauze la scena deschisa din partea mea ...
      • +1 (1 vot)    
        Daaaaa???? (Joi, 25 februarie 2010, 17:54)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        I-auzi bre? Da daca ar fi numit ministru de externe in guvernul Boc ar fi ok? In cazul asta tot la fel de gratios si de atent ai glasui despre "domnul" Diaconescu???? Hai mai lasa-ma cu aburelile astea alunecoase tipic "leberale"! M-am saturat de penibili ca tine pentru care orice persoana indiferent de ce hram poarta si de unde vine e nemaipomenita si competenta doar daca se duce la penele si considerata sluga lui Basescu daca se inscrie la independentii din Parlament sau la PDL! Mai lasa-ma dreaq cu filosofia ta ipocrita de doi bani! N-ai alta ocupatie decat sa aburesti lumea cu mizeriile tale "leberale" pe net?
      • +1 (1 vot)    
        Auzi bre? (Joi, 25 februarie 2010, 18:03)

        Pepejeans [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        I-a mai las-o cu "dreapta" ta! E chiar de rasul lumii sa te aud vorbind pe tine despre dreapta. Ca si pe unul ca Antonescu Orban si gasca aia de galagiosi de la PNL. Spui atatea enormitati ca mi-e tare greu sa inteleg ce vrei. Pai un politician de dreapta desigur ca poate duce o cu totul alta politica decat unul de stanga. Si oricum, politica externa o face guvernul si presedintia. Nicidecum un ministru de externe de capul lui!!! Ori o face asa cum a facut-o incompetentul ala de la liberali pe nume Cioroianu? Cel mai imbecil ministru de externe pe care l-a avut Romania. De fapt in topul prostiei si incompetentei guvernamentale liberalii conduc detasat. Las-o mai moale ca esti de rasul lumii cu postarile tale penibile! Mai nasol e ca nu-ti dai seama cat de penibil esti.
        • -1 (1 vot)    
          O sa fie un raspuns ... (Joi, 25 februarie 2010, 18:30)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Pepejeans

          ... "bundle".

          Plec de la premiza ca dpdv al calitatilor "tehnice" Diaconescu e ok. De aceea, pentru orice partid, indiferent de "doctrina" ar fi o buna achizitie ... politica de cadre etc.

          Daca s-ar duce in PDL si ar ajunge ministru de externe nu mi-ar conveni desigur alegerea lui politica dar as considera ca e bine pentru tara. Macar pe Diaconescu nu l-am auzit avand cuvantari "discriminatorii" despre minoritati mai ales cand toata Europa e cu ochii pe noi pe tema asta.

          Daca faptul ca Orban si Antonescu vorbesc despre "dreapta" e de rasul lumii inseamna ca atunci cand PD + TB care trec de la stanga la dreapta peste noapte vorbesc despre "drepata" e cumva de rasul curcilor sau cum? Poate ati uitat cum e cu Internationala Socialista azi si maine Partidul Populist (pardon...Popular) European.

          Ceea ce incercam sa subliniez si nu cred ca ai inteles e ca problemele de "constiinta ideologica" in legatura cu politica externa sunt cam firave. Cand vorbim de salarii, de pensii, de impozite de altele...inteleg. Dar cu politica externa si cu interesul national e alta treaba...ma rog, daca nu esti naiv si intri in paradigma prosteasca dreapta = SUA + UE iar stanga = Rusia...ceea ce multi pot face cu usurinta.

          Cat despre Cioroianu ... de acord cu tine ... ar fi bine (din punctul meu de vedere) daca PNL-ul ar avea un om (macar unul) mai bine pregatit pe segmentul "politica externa".

          Astept argumentele-injuraturi din partea voastra...
        • 0 (0 voturi)    
          ambuscat (Joi, 25 februarie 2010, 20:48)

          saladin [anonim] i-a raspuns lui Pepejeans

          Omeni buni, lasati-l pe ambuscatul asta de Gigi in pace, omul e platit sa bata cimpii...
          Daca stiti un sanatoriu bun, pentru cei plecati cu capul - Gigi - recomandati-l, ii faceti un mare bine !. Sanatate, Gigi...!.
  • -1 (1 vot)    
    guvernu' lu' peste (Joi, 25 februarie 2010, 18:42)

    ola [anonim]

    boc si ceata lui de trogloditi analfabeti sunt de departe cel mai tare si capabil gubern din istoria romaneasca
  • 0 (0 voturi)    
    Cu toata consideratia, domnule Tariceanu (Joi, 25 februarie 2010, 21:00)

    ion [anonim]

    nu aveti dreptate. Atunci cand esti buzunarit hoteste de propria gasca nu mai poti sa stai printre ei nici 24 de ceasuri decat cu o singura conditie: esti asemeni lor si iti promiti sa-ti iei revansa buzunarindu-i si tu pe ei. Domnul Diaconescu a demonstrat inca o data o virtute majora, care in politica romaneasca le lipseste mai ales celor care astazi ne conduc: taria de caracter.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă