Emil Boc ii someaza pe liderii PSD si PNL sa grabeasca trecerea la Parlamentul unicameral

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 14 februarie 2010, 17:55 Actualitate | Politic

Premierul Emil Boc ii someaza pe liderii PSD si PNL sa grabeasca trecerea la Parlamentul unicameral si sa explice public daca sustin sau nu reducerea imediata, in acest an, a numarului de parlamentari. Liderul democrat-liberal afirma, intr-un interviu pentru Mediafax, ca cele doua partide ar tergiversa in mod deliberat inceperea dezbaterii pe aceasta tema.

  • "Observ ca este o tergiversare deliberata din partea PSD si PNL de a lua o sustinere precisa cu privire la ceea ce au votat romanii la referendum. De aceea, cer public presedintelui PSD si presedintelui PNL sa mentioneze foarte clar daca sustin modificarile la Constitutie, in sensul celor votate de romani, pentru reducerea numarului de parlamentari de la 471 la 300 si la trecerea la Parlament unicameral imediat, in acest an. Cer o pozitie publica, clara si transparenta urmata de decizii explicite de la nivelul grupurilor parlamentare ale PSD si PNL de sustinere a comisiei de revizuire a Constitutiei, asa cum PDL a facut imediat ce s-a anuntat rezultatul referendumului", a afirmat primul ministru.

El a afirmat ca, din nefericire, pentru a putea trece o asemenea propunere este nevoie de doua treimi in plenul fiecarei camere a Parlamentului si a sustinut ca daca PDL ar putea sa realizeze singur acest proces, ar face-o imediat, dar ca in aceste conditii este nevoie de sprijinul intregii clase politice.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

2715 vizualizari

  • +9 (33 voturi)    
    Bravo Boc!! (Duminică, 14 februarie 2010, 18:05)

    cristi [anonim]

    normal ca nesimtitii astia nu vor asa ceva.. si tac si nu fac! sa iasa in fazta sa explice de ce tot amana!
    • 0 (12 voturi)    
      Dar "nesimtitii" din UDMR? (Duminică, 14 februarie 2010, 19:51)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Si aia tac dar Boc nu le spune nimic. De ce oare?
      • +2 (4 voturi)    
        UDMR + PDL + independenti?!?! (Luni, 15 februarie 2010, 10:21)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Ce treaba are PSD si PNL? Nenea Boc, sa puna PDL-ul legea la vot si sa nu mai dea din gura atata. Hai la treaba, putori ce sunteti!
    • -4 (14 voturi)    
      diversiune (Duminică, 14 februarie 2010, 20:12)

      matei l. [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Chiar nu te-ai prins ca este vorba de o diversiune? Chiar nu stii ca parlamentul trebuie sa functioneze asa cum a fost ales, bine sau rau, pana la alegerile viitoare care normal au loc in 2012? Sau doreste cumva Boc alegeri anticipate intr-o formula noua de parlament unicameral? Nu-mi vine sa cred ca le convine sa faca alegeri anticipate pe criza asta.
    • -2 (8 voturi)    
      Tara arde! (Duminică, 14 februarie 2010, 22:55)

      florin [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Tara addeeeee, Babele se piaptana....
    • -2 (8 voturi)    
      n-are majoritate? (Duminică, 14 februarie 2010, 23:28)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Pai n-are Boc deja majoritate in parlament? Nu a trecut guvernul? Ce treaba are acuma cu opozitia?
      • -2 (2 voturi)    
        Binenteles ca are! (Luni, 15 februarie 2010, 10:25)

        Liv [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Este o diversiune ordinara! Ignora dorinta poporului!
      • +1 (1 vot)    
        nu tocmai (Luni, 15 februarie 2010, 15:41)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui cristi

        pentru guvern a fost de ajuns jumatate, pentru schimbarea numarului de parlamentari e nevoie de 2/3, majoritate pe care n-o mai au.
    • -1 (7 voturi)    
      BOC??? (Luni, 15 februarie 2010, 8:08)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Boc trebuia sa vina cu proiectul de lege pentru aprobare in parlament .
      Nu a facut-o.
      Incompetenta ,reavointa.
      Vrea sa scoata castanele din foc cu mana altuia !
    • -2 (2 voturi)    
      perfect democratic (Luni, 15 februarie 2010, 12:45)

      mika [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Perfect democratic, perfect normal si perfect MORAL. Este decizia romanilor, hotarata prin VOT. Unde e problema dle Antonescu? Dle Geoana? De data asta oare CE motive veti mai invoca pentru a va sustrage responsabilitatilor?
    • -2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 15 februarie 2010, 12:46)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Iar liderii PSD si PNL ce fac? Tin cu dintii in continuare de privilegiile lor. Si mai aveti tupeul domnilor sa ii aduceti acuze lui BOC!
    • 0 (0 voturi)    
      stultus (Luni, 15 februarie 2010, 20:48)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui cristi

      fa un "referendum" si intreaba lumea ce inseamna bicameral si unicameral (care sunt camerele, atributiile si membrii lor), sa vezi daca stiu sa iti raspunda. dupa, o sa iti dai seama ce spalati pe creier de ideea de "reducere" au dat cu stampila aiura.

      ma repet pentru a nu stiu cata oara, ai 2 minute in care poti intra pe Wikipedia sau ce enciclopedie preferi si sa te uiti in toata lumea asta cine are unicameral si cine are bicameral; dupa sa te intrebi, exemplul cui il luam..
  • +14 (24 voturi)    
    eu tin minte ce am votat! (Duminică, 14 februarie 2010, 18:05)

    atreus [anonim]

    VOI?
    • +1 (1 vot)    
      Si eu tin minte (Luni, 15 februarie 2010, 9:51)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui atreus

      Eu tin minte ce viata ne-am dorit cu totii dupa 1989. Mi-e teama ca multi dintre noi am uitat.
      • 0 (4 voturi)    
        Ma bucur ca nu am constiinta incarcata (Luni, 15 februarie 2010, 10:24)

        Eugen [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

        Eu stiu ca nu i-am votat pe jegosii actuali de la putere. Macar am constiinta libera. Haideti PeDeLei fanatici, da-ti cu voturi negative! Dati cu piatra!
        • 0 (4 voturi)    
          :( (Luni, 15 februarie 2010, 10:31)

          Viorel [anonim] i-a raspuns lui Eugen

          Incepe sa-mi para rau ca am sustinut PDL-ul. Nu fac decat sa dea vina pe altii. Sunt total dezamagit.
        • +2 (2 voturi)    
          constiinta? vad ca nici capul nu prea e... (Luni, 15 februarie 2010, 11:19)

          gogu pedagogu' [anonim] i-a raspuns lui Eugen

          "dati", nu "da-ti".... sau asa te-a invatat tata Vanghele?
    • -1 (3 voturi)    
      bravo (Luni, 15 februarie 2010, 12:46)

      ana [anonim] i-a raspuns lui atreus

      Boc bine face! Este o decizie luata de popor, nici nu incape indoiala ca va fi pusa in practica, Insa domnii din PSD, respectiv PNL, trebuie sa isi arate acum adevarata fata si adevaratele intentii!
  • +1 (3 voturi)    
    e adevarat? (Duminică, 14 februarie 2010, 18:15)

    dica [anonim]

    http://www.agentia.org/anchete/Marea-tradare-nationala-1031.html
  • +8 (24 voturi)    
    parlament unicameral. (Duminică, 14 februarie 2010, 18:24)

    mircea [anonim]

    Nu cred ca PSD si PNL se vor antrena anul acesta in rezolvarea unor probleme majore ale tarii.Cred mai degraba ca le convine o stare de incertitudine si haos,ca sa poata supravietui.PDL ar trebui sa mai atraga cativa parlamentari responsabili de la PSD si PNL si sa aplice rezultatele referendumului(daca are chef!).
    • -5 (9 voturi)    
      probleme majore ale tarii? (Duminică, 14 februarie 2010, 21:02)

      casandra [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Asta-i problema majora a tarii cand tara este in criza?! Unde naiba traiesti?
      Problema majora este sa se modifice legislatia pentru a permite schimbul de informatii fiscale cu tarile care sunt paradisuri fiscale. Daca statul roman ar afla astfel care sunt ticalosii care si-au ascuns miliardele de euro ca sa nu plateasca impozite, ar avea bani pentru locuri de munca, pentru sanatate, pentru infrastructura si celelalte. Cea mai modesta evaluare a Bancii Mondiale cu privire la banii dositi pe afara de "capitalistii" nostri este de 20 miliarde de euro!!!
      Alta prioritate ar fi sa oblige pe cei care opereaza pe piata neagra sa-si plateasca darile. Daca nu se gasesc resurse pentru finantarea sistemului de sanatate, asa cum trebuie, o sa murim toti cu zile.
      Chiar credeti ca ajunge Romania in faliment si mor romanii de foame pentru ca nu avem parlament unicameral, nu pentru ca nu exista locuri de munca?
      Mie mi se pare a Boc ne ia drept prosti. In loc sa spuna ce va face sa ne scoata din rahatul crizei, acum cand suntem la fund si celelalte tari europene au economia pe plus, ne tot prosteste cu parlamentul unicameral.
      De-asta nu merge bine tara? Culmea este ca Boc mai gaseste nerozi sa puna botul la prostiile lui si spera sa nu vedem ca guvernul nu face nimic pentru noi, doar latra...
      • +1 (1 vot)    
        buna asta :) (Luni, 15 februarie 2010, 5:06)

        Ioan [anonim] i-a raspuns lui casandra

        "Daca statul roman ar afla astfel care sunt ticalosii care si-au ascuns miliardele de euro ca sa nu plateasca impozite..."
  • -3 (13 voturi)    
    DIASPORA ROMANA DIN NORD-ESTUL ITALIEI (Duminică, 14 februarie 2010, 18:25)

    ing. Die Nicolae Alexandru [anonim]

    asociatia "romeni di padova"
    la "prezidentiale"am optat pentru "votul alb", in smn de protest fata de indidifereta institutionala de la bucuresti ,vizavii de problemele din diaspora .
    am sustinut deplin ideea reducerii numarului parlamentarilor , respectiv
    pentru "unicameral" .defapt un vot de blam pentru asa zisii parlamentari ce ar trebui sa reprezinte diaspora : "care vasa-zica nu exista ".numiti fiind de la "centru" , sunt total rupti de problemele noastre reale din diaspora .
    cand vom auzii si de bine?!
    de la padova
    ing. die nicolae alexandru-presedintele asociatiei"romeni di pdova".
    • 0 (0 voturi)    
      Domnule inginer (Duminică, 14 februarie 2010, 20:40)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui ing. Die Nicolae Alexandru

      Die Nicolae, mi-a atras atentia faptul ca exista o asociatie romana, in Italia. Sunt interesata sa aflu daca exista si in Spania, respectiv Madrid, asa ceva. Sunt interesata sa ma inscriu, la o asfel de asociatie ,dar nu am cunostintza despre nici una. Sunt tot soiul de societati hispano-romane, insa nu se agita sa faca ceva real pentru romanii aflati in Spania. Doar vorbe si tergiversari si besouri in culo de espanoles. Daca aveti cunostinta, va rog sa faceti public. Sau poate reusiti sa va extindeti dvs.
      • +1 (1 vot)    
        ASOCIATIA "ROMENI DI PADOVA" (Duminică, 14 februarie 2010, 21:31)

        ing. Die Nicolae Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Ioana

        In sito Ambasadei Romaniei din Spania , gasiti lista complecta cu asociatiile si organizatiile romanesti din Spania.
        De la Padova
        Ing. Die Nicolae Alexandru.
  • +10 (20 voturi)    
    Nu o sa primeasca niciun raspuns (Duminică, 14 februarie 2010, 18:28)

    cristiaan [anonim]

    Toate partidele au de pierdut daca parlamentul devine unicameral. De castigat avem doar noi, romanii, prin marirea vitezei de adoptare a legilor in urmatorii 2-3 ani.

    Spre deosebire de PNL si PSD, PDL e dispus sa piarda finantare de la unii bogatasi (cum ar fi Honorius Prigoana) ca sa castige simpatia romanilor. Din punctul meu de vedere, este o alegere corecta pentru PDL si pentru romani.

    PSD si PNL insa nu vor da raspuns acestei invitatii. Nu pot nici sa spuna ca nu sunt de acord cu decizia de la referendum pe care au votat-o si sutinatorii lor actuali; nu pot nici sa se declare de acord cu o initiativa a lui traian Basescu. Or sa se faca ca ploua; cum au facut si cu lupta anticoruptie, si cu condamnarea comunismului, si cu toate interesele romanilor care nu sunt si in acord cu interesele private ale politicienilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Parlament unicameral (Duminică, 14 februarie 2010, 20:24)

      GP [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      Cristiaan,
      Observ ca esti pe subiect, te rog da-mi sursa unde se poate vedea proiectul de lege pentru modificarea Constitutiei, sa nu -mi dau cu parerea intr-o chestiune in care cel putin pana azi sunt total neinformat.
    • -1 (5 voturi)    
      viteza de adoptare a legilor (Duminică, 14 februarie 2010, 21:28)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      cea mai mare viteza o au ordonantele de urgenta si sunt mai toate dezastroase sau neconstitutionale.
      Legile trebuie sa fie bine facute, nu cu viteza. Cine vrea viteza sa se uite la formula 1.
  • -4 (20 voturi)    
    Praf in ochi (Duminică, 14 februarie 2010, 18:28)

    Marius [anonim]

    Economia merge in continuare prost, criza nu a trecut, somajul va trece de 10 procente, avem nivelul de inflatie lunara record din ultimii 5 ani si atunci...daca nu primim paine, primim circ. Guvernul arunca praf in ochi multimii, dandu-i subiecte de comentat ca asa o sa mai uite de foame si de nerealizarile lor. De ce nu explica domnul Boc si faptul ca referendumul are valoare consultativa nu imperativa si a a fost doar o gaselnita pentru a putea face campanie electorala pe banii contribuabililor. Cine ar putea crede ca PDL ar dori un numar mai mic de parlamentari, sau o singura camera? Cati dintre actualii parlamentari ar fi gata sa renunte la un urmator mandat? Totul a fost doar un joc abil pentru a lovi in Parlament iar acum tema redevine folositoare.
  • -2 (6 voturi)    
    nici vadim nu vrea (Duminică, 14 februarie 2010, 18:30)

    nicodin [anonim]

    (null)
  • +2 (6 voturi)    
    asa asa (Duminică, 14 februarie 2010, 18:32)

    Andrei [anonim]

    Buna treaba!
  • -6 (14 voturi)    
    A fost vot CONSULTATIV!!! (Duminică, 14 februarie 2010, 18:41)

    TataMare [anonim]

    (null)
    • -1 (7 voturi)    
      Deceptie (Duminică, 14 februarie 2010, 19:49)

      rul1981 [utilizator] i-a raspuns lui TataMare

      Nu au ei curajul asta...80% din romani o sa le sara la beregata. Stim ca sunt nesimtiti, dar si nesimtirea are o limita. Daca Poporul doreste ceva in majoritatea lui, atunci ei sunt obligati sa legifereze ca de aia i-am trimis acolo.
      • -1 (5 voturi)    
        Poporul (Duminică, 14 februarie 2010, 22:55)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui rul1981

        Dar daca poporul vrea salariu minim de 5.000 Eur, guvernul Boc trebuie sa se supuna?
        De ce nu se face un referendum pe tema salariului minim. E acelasi lucru.

        Nu boboru format in mare parte de analfabeti care nici nu stiu ce inseamna parlament unicameral trebuie sa decida soarta acestei tari.

        Boborul alege de 20 ani si se vad rezultatele.
        • +1 (1 vot)    
          decizie populara (Luni, 15 februarie 2010, 6:10)

          Nae [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          daca as dezvolta ce spuneti ar trebui sa avem 10 destepti care sa aleaga si parlamentul si presedintele. Procentul analfabetilor e sub 10%. In plus alegerile facute de romani au fost cele mai bune la timpul lor (inclusiv alegerea lui Iliescu, Constantinescu sau Basescu)
      • 0 (2 voturi)    
        Ce mi se pare... (Luni, 15 februarie 2010, 12:33)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui rul1981

        ...interesant e ca (probabil) 80% din romani or sa se sara la beregata pentru "prostioara" asta cu parlament unicameral / numar de parlamentari si nu pentru pensii, somaj, inflatie, servicii medicale si de educatie samd. We live in a funny world!
  • -6 (18 voturi)    
    Boc -culmea tupeului (Duminică, 14 februarie 2010, 18:43)

    nedumerici [anonim]

    Alta gogorita a piticului atomic.
    HA,HA,HA
    De parca el ar vrea reducerea nr parlamentarilor !!!!
    Sa fim seriosi !!!!
    Mai bine ar reduce pe pdl-isti cocotati la conducerea fondului propietatea de unde "sug" lunar milioanele de euro .
    (Sau poate tocmai acest lucru, vrea sa acopere , Base si Boc ? ).
    • +2 (10 voturi)    
      culmea tupeului santei voi (Duminică, 14 februarie 2010, 19:48)

      barta [anonim] i-a raspuns lui nedumerici

      si de psd-eii care au salarii de 25.000 de euro ce spui?spre deosebirea de ai vostri , BOC face ceva pentru tara.muriti incet de ciuda ca nu santeti voi ca sa mai sugeti ce a mai ramas din tarisoara asta.BRAVO BOC SI RUSINE HOTILOR DIN PSD
      • -1 (5 voturi)    
        PDL-ei (Duminică, 14 februarie 2010, 22:56)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui barta

        Dar PDL-ei de la fondul proprietatea ce salarii au? Sau asta nu conteaza.
        E cum e cu mogulii nu? Aia rai si aia buni. Daca esti in tabara care trebuie nu e problema nu?
        Inainte de a deschide gura gandeste.
  • -3 (11 voturi)    
    Vointa poporului (Duminică, 14 februarie 2010, 18:50)

    roman dascalu [anonim]

    Trebuie pusa in aplicare, daca s-a exprimat intr-un mod neviciat. Dar ce facem cu taranii care au votat DA la referendum fiindca stiau ca voteaza pentru a primi bani de la FMI. Caz real. Cine i-a dezinformat ?
  • -2 (16 voturi)    
    Si cum scpa acum pe cei 171 in plus, cu zaru? (Duminică, 14 februarie 2010, 18:50)

    mil [anonim]

    Cand demagogia devine prostie...zau nene. Adica orice prost poate sa ii spuna ca nu se poate constitutional vorbind sa reduci parlamentul anul asta, indiferent daca vrea si PSD si PNL. Compozitia parlamentului nu poate fi schimbata decat prin alegeri.

    Stiu ca o sa vina zeci de postaci portacalii sa ma combata, le propun o tema de meditatie...cum ii elimini "anu' asta" pe cei 171 de parlamentari peste 300? Ii tragi la sorti...ii pui sa treaca niste teste de inteligenta...pe cei mai saraci?

    Inteleg ca trebuie modificata constitutia ca sa fim unicamerali...pai inainte tre facuta o trecere in revista si a altor modificari constitutionale care se impun si care o sa aiba nevoie de 2/3 sprijin ca s ale treci in parlament (deci tre negociate bine aceste modificari) si apoi tre ales momentul propice cand se aduna poporul la vot peste jumatate (la locale 2012 probabil) ca sa nu faci inca un referendum degeaba. Cel mai devreme, negocierile astea pot incepe in 2011...acu' ar fi de pomana, economia noastra e pe locul doi din coada la crestere economica...hai ca tre sa adiptam euro in 2014...hai cu economia Boc.
    • 0 (4 voturi)    
      Foarte simplu (Duminică, 14 februarie 2010, 19:55)

      rul1981 [utilizator] i-a raspuns lui mil

      Cum reusesc sa terfeleasca Constitutia mai mereu in favoarea lor, acum ar putea deveni solidari macar o data cu poporul si pe baza procentuala fiecare partid sa isi elimine surplusul. Adik: ai 200 ramai cu 130(sa zicem), ai 150 ramai cu 100, e numai unul il lasi, ca doar nu ai sa lasi minoritatile fara reprezentant. Se pricep numai la mangla astia, aritmetica nu le place?
  • -3 (15 voturi)    
    asta ne mai lipsea, vorba lui Bula (Duminică, 14 februarie 2010, 19:00)

    marius [anonim]

    Invatatoarea intreaba copii ce le lipseste acasa. Fiecare se plange de una-alta, pana la Bula care spune ca lor nu le lipseste nimic. Intrigata, invatatoarea ii aminteste ca parintii sunt someri, au datorii la bloc, li s-a taiat curentul, etc. Bula ii explica: Sora mea de 17 ani le-a spus parintilor ca a ramas gravida, la care tata a spus ca doar asta ne mai lipsea.
    Dupa ce anul trecut am avut campanie electorala permanenta si rezultate (PIB -7,2%, datorii de inca 23 md) pe masura, in sfarsit urma o perioada linistita politic, cu orientare pe rezolvarea problemelor economice.
    Dupa ce anul trecut ne-a aratat ca in afara de gargara nu are nici o solutie, a luat bani imprumut pe care i-a facut praf si noi trebuie sa-i rambursam, neavand nici o solutie, ne ofera circ.
    Bineinteles ca nici un parlamentar nu va dori sa-si termine mandatul dupa un an si un pic, indiferent ca e PDL, PSD sau PNL, dar vom avea un nou motiv de privit la televizor.
    Traiasca guvernarea pinguinului!
  • +3 (11 voturi)    
    bancuri! (Duminică, 14 februarie 2010, 19:04)

    stefan [anonim]

    De ce PDL-eii nu mai pot de dargul reducerii?
    In alta oridne de idei, am plecat cu 2 camere, trebuie sa-si termine mandatul asa. E principial si e corect.
    EU zic ca trebuie umblat la Constitutie si in late parti:
    -imunitatea parlamentarilor (numai in sala parlamentului si pentru activitatea parlamentara. Declaratiile de pe hol nu-s imune, ca si alte fapte) SI fara aprobarea parlamentului sa se ridice imunitatea.
    -cum e cu numirile de ministri,
    - o singura urnda de negocieri si incercare de guvern nou daca cel demis e revocat de parlament.
    -Parlamentar si atit, fara alte derogari ca Abramburica cu 3 functii: parlamentar, ministru si rector. SI altii ca ei.
    - pentru urmatorii 25 de ani limitarea la maxim 2 mandate si pentru primari, parlamentari si alti alesi (consilieri locali, judeteni)

    Apoi pusa de acord legea electorala (campanie de 30 de zile si alegeri anticipate repejor, fara 3 luni de asteptare)
  • -2 (8 voturi)    
    Atat timp cat poporul s-a pronuntat ,mandatatii sa (Duminică, 14 februarie 2010, 19:06)

    Eneas [anonim]

    ..gasca numita convivial *Parlamentari*- de la parlare , palavrageala, parlagii ,etc adica vorbitori si pacanitori pe la diverse TVuri de ex: parastasTV fosta Realitatea ,Anatema 1+3 etc trebuie sa tina cont de vointa poporului ,oricat ar fi de mic IQ ul lor !
    deci oricum vom avea un parlament cu un numar mai redus de papagali, si 300 sunt multi !
  • 0 (12 voturi)    
    Micul Boc cere?? (Duminică, 14 februarie 2010, 19:10)

    vio [anonim]

    Are dreptul?
    El poate sa "ceara" membrilor PDL, ministrilor sai, eventual lui Base, dar altora, care n-au legatura cu el??

    Dar liderilor UDMR de ce nu le "cere"?? Sau are o frica?
    • -1 (7 voturi)    
      Toti " Boc-ii" ...!!! (Duminică, 14 februarie 2010, 19:26)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui vio

      ...Toti Boc-ii care au votat pentru Referendum au cerut-o, adica cca 80% din cei 52 % prezenti la vot ,deci, cam ....socotiti voi, cei cu IQ foarte mare, ....!
      ...De ce va tremura chilotii, voua, postaci simpli, de soarta parlamentarilor care raman fara CIOLAN ???
      ...sunteti rude cu ei, sunteti salariatii lor...???
      ...Sau credeti ca vor muri de foame, someri parlamentari ???
      ..." Cainele moare de drum lung, iar voi de grija altora !!"...
      • -1 (5 voturi)    
        E bine (Duminică, 14 februarie 2010, 22:58)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        ca ti-ai dat seama ca faci parte din cei 80% cu IQ scazut.
      • +1 (3 voturi)    
        Las-o asa (Duminică, 14 februarie 2010, 23:20)

        vio [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        Nu do`le, nu-mi tremura chilotii, doar apar un principiu si o logica.
        Si da, sunt un simplu postac, iar tu, inteleg, ai greata de cei simpli. SA ghicesc, esti un postac special, din Modrogan, platit din bani de la Min. Turismului?
      • +1 (1 vot)    
        Dacă (Luni, 15 februarie 2010, 10:22)

        Apostolul [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        Nu-mi tremură nimic!!!!!!
        Dar mă gandesc dacă au propus și făcut un
        referendum care nu ține cont de constituție
        ce se va intampla cu ””Marea Adunare Națională”
        Cu respect vă aduc aminte că acum vor să
        schimbe ”Constituția”, că este a nu știu cui.
        Si tot cu respect ca să nu vă prostească
  • 0 (14 voturi)    
    Boc ....constitutionalul.... (Duminică, 14 februarie 2010, 19:16)

    carolina [anonim]

    "...trecerea la Parlament unicameral imediat, in acest an" sa-i explice cineva ca nu poate trece la unicameral de anul acesta....ci abia la urmatoarele alegeri parlamentare....daca se modifica Constitutia Romaniei....
    • +4 (6 voturi)    
      Adevarat (Duminică, 14 februarie 2010, 22:23)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui carolina

      dar dupa cum stii Boc este proful universitar de drept constitutional care a reusit performanta de a avea ca si prim proiect de lege o lege neconstitutionala!

      Si asta e ala mai tare din PDL-FSN restul sunt praf si pulbere.
  • -1 (13 voturi)    
    mov (Duminică, 14 februarie 2010, 19:17)

    castor [anonim]

    Piticot someaza.Toata suflarea RRROMANEASCA se adaposteste inspaimantata,sau iese sa-l rostogoleasca pe Pitiboc prin zapada.Chestia cu RRROMANII cine ti-a implementat-o?Pardon,se stie cine. Chiar crezi ca toti RRROMANII sunt prosti?De fapt,ai si tu dreptate,sunt suficienti ca sa stai linistit,cat de cat.Nici Catavencu nu ajungea la performanta ta retorica:RRROMANII!!!Unii mai slabi de inger ajung sa creada ca esti chiar sincer.Doua intrebari,retorice desigur:1-ce te-a apucat deodata graba asta cu parlamentul unicameral?2-n-o avea legatura cu starea de sanatate a lui ZEUS,taticul tau?Habar n-am cat sunt de adevarate cele publicate in Romania Mare,dar in locul lui ZEUS,cand aia ma fac de saptamani bune"muribund",cu date reale,sau nu,trebuia dat un raspuns.O dezmintire,o chemare in judecata,ceva. E vorba de seful statutui,totusi.Cel putin un comunicat:"Domne,nu ma cobor la nivelul suburban al alora,sunt sanatos,punct." Asa,inclin sa cred ca simti ca in iminenta disparitie a lui ZEUS,esti terminat,tu si restul gastii pedeliste,mai scoti ce poti pe ultima suta.
    • 0 (8 voturi)    
      Bine zis (Duminică, 14 februarie 2010, 20:34)

      Emil Stamate [anonim] i-a raspuns lui castor

      Bobocel cel voinicel, desi este jurist, calca in piciare constitutia. Vorba ta, se teme ca Zeus n-o sa mai fie...si va trebui sa-si faca sepuku.
  • +3 (7 voturi)    
    "BRAVO BOC" (Duminică, 14 februarie 2010, 19:55)

    ioan sabou [anonim]

    Ar trebui ca domnul Boc si cu domnul Basescu sa dea un decret nu stiu cum sa se numeasca sa instaureze MAREA ADUNARE NATIONALA si sa sterga cu buretele 20 ani de istorie si sa uitam pe toti morti ramaniei ca au murit degeaba ca sintem condusi de o clasa de politicieni mai mrai decit comunistipoate asa o reincpem mai bine sa scriem istoria noastra
  • -1 (7 voturi)    
    corect (Duminică, 14 februarie 2010, 19:59)

    saladin [anonim]

    Romanii s-au pronuntat clar pentru un Parlament redus. Cine incearca sa acrediteze alta idee este ticalos. Sigur ca psd si pnl poate chiar si pdl nu sunt de acord. Dar nici eu nu sunt de acord cu cheltuirea sumelor uriase pentru "palavrageala" lor pe la televiziuni. Deci sa se aplice votul populatiei si cei care vor ajunge in noul Parlament sa se apuce odata de facut dar mai ales de respectat legile si vointa cetatenilor.
  • -2 (6 voturi)    
    pedeleul vrea nticipate ?! (Duminică, 14 februarie 2010, 20:01)

    bo boc [anonim]

    ca altfel cum sa interpretezi trecerea la parlamentul unicameral chiar in acest an...
    unii ziceau ca anul acesta sa se faca modificarea constitutziei in care sa se prevada unicameralul si reducerea, dar cu efect la alegerile urmatoare.
    ideiea era sa desparta chestia cu parlamentul de alte schimbari ale constitutziei. in felul asta nu se mai tergiverseaza pana se negociaza la pachet, toate schimbarile.
    dar sa intre in vigoare anul asta, asta inseamna anticipate. nu cred ca ghise, sau chiar pedelei din palavrament isi vor taia craca de sub picioare,imediat.
    nu cred ca e vreun palavramentar sa vrea anticipate....
    om vede, zise orbul.
    s'auzim de bine...
  • 0 (8 voturi)    
    Rezultatul referendumului (Duminică, 14 februarie 2010, 20:04)

    neaga1900 [utilizator]

    Trebuie respectat!Nu iti poti bate joc de mare parte a romanilor, care au votat pentru un parlament unicameral , cu doar 300 de parlamentari!Psd -ul si Pnl-ul trag tara in jos asa cum o tot fac de ani buni!Nu ca Pdl-ul ar fi un partid de sfinti , dar se vede cu ochiul liber , ca vor , sa faca ceva!Oricum , daca la putere ar fi fost un alt partid ,tot pe linia asta a ar fi mers , pentru ca asa cere cel ce plateste-Fmi si Bm, dar rezultatele uni referendum trebuiesc respectate , altfel romanul NICIODATA nu va mai iesi la vot!..............Sunt de acord ca parlamentul sa isi gaseasca o alta locatie ,iar cladirea , sa devina un muzeu-se pot scoate bani buni!Asa se procedeaza si in Madrid (Palatul Regal), Londra, Berlin ,..., etc.Se scot bani frumosi, de ce trebuie ca noi , sa platim pentru parlamentari?
  • -1 (7 voturi)    
    nedumerire (Duminică, 14 februarie 2010, 20:10)

    ioan [anonim]

    Desigur ca populatia in marea ei majoritate s-a pronuntat pentru un parlament unicameral.
    Este cunoscut faptul ca un stat cu cat cheltuie mai putun pentru administrarea sa, devine mai puternic.
    Maniera insa, in care Dl.Boc doreste schimbarea unui sistem constitutional, in stilul sau pompieristic imi pune multe semne de intrebare legate de competentele unui profesor de drept constitutional si a unui politician care este in pozitia unui lider important al acestei tari.
    Este foarte clar ca in primul rand trebuie aduse corectiile necesare Constitutiei, care nu se adopta prin Ordonata de Guvern, ci prin votul parlamentului cu o majoritate de 2/3 din componenta parlamentului.
    Componenta noului parlament in forma redusa poate intra in functiune doar dupa alegerile parlamentare din 2012 sau in cazul ipotetic al dizolvarii actualui parlament conform procedurilor constitutionale.
    Sfidarea si fortarea Constitutiei de catre premierul Romaniei constituie un atac la bazele functionarii unei societati democratice. Domnule prim ministru cum vreti ca cetatenii tarii sa respecte legile daca dv. ca lider le dispretuiti? Cine va da dreptul sa conduceti tara cu metode machiavelice si sa invrajbiti categoriile sociale, sub masca realizarii unei echitati imaginare?
    Acolo unde nu este lege, este fardelege sau legea bunului plac, acestea la un loc degaja miroas de anarhie si dictatura si asta o spune unul care va votat.Regret ca am facut-o!
  • +4 (10 voturi)    
    economia este prioritatea numarul 1 (Duminică, 14 februarie 2010, 20:15)

    dubon [anonim]

    In situatia economica actuala, revizuirea constitutiei si trecerea la o singura camera si la 300 de parlamentari nu mi se mai par o prioritate.

    Cu o scadere economica record in Europa, o piata in cadere libera, somaj in crestere, lucrari esentiale de infrastructura blocate din lipsa banilor, guvernul si parlamentul ar trebui sa gaseasca anul acesta mijloace de relansare a economiei.
  • 0 (12 voturi)    
    Boc si portocalii .... e timpul sa plecati (Duminică, 14 februarie 2010, 20:15)

    Bula [anonim]

    Duceti tara in prapastie.
  • -1 (11 voturi)    
    Domnu' profesor? (Duminică, 14 februarie 2010, 20:56)

    Frobenius [anonim]

    Boc este profesor? In ce disciplina?
    • 0 (0 voturi)    
      . (Luni, 15 februarie 2010, 17:44)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui Frobenius

      in drept neconstitutional :)
  • -1 (9 voturi)    
    diversiune (Duminică, 14 februarie 2010, 21:31)

    dumitriu [anonim]

    Basescu a mai avut niste idei, a adus in parlament niste uninominali (necenzurati de nici un partid), adica toti smecherii locali, cei cu bani, astfel a patentat faptul ca oricum nu mai conteaza nimic altceva, de exemplu ideologia etc... . A mai adus in politica, la varf, niste femei care, altfel, nu stiau sa faca nimic altceva. Vrea sa faca o singura camera, santajabila, sa conduca el, asa cum conduce el guvernul, curtea constitutionala, consiliul apararii si toate celelate. Chiar vrea tot ? Ceausescu a fost un copil.
  • -1 (5 voturi)    
    D-le Boc, (Luni, 15 februarie 2010, 8:16)

    Pantera Roz [utilizator]

    va somez si eu sa va reveniti!Mancati prea condimentat,probabil,de n-aveti stare si va apucati de toate,nefacand,practic,nimic,ci doar o mare si superba brambureala!Am mai spus eu ca omul e un mic Al.I.Cuza,dar mai dezlanat si superactiv.Mai mult calm,d-le.Sunteti ardelean,parca.Aveti timp garla,cu Basescu ales presedinte pe viata,nu peste mult timp.Ca asta e trendul,nu?!
  • +4 (4 voturi)    
    maimuta "constitutionala" (Luni, 15 februarie 2010, 9:26)

    alex.dumitrascu [anonim]

    Boc sa faca bine si sa se ocupe de cresterea somajului, de scaderea PIB, si de inflatie.
    Pentru o maimuta ca el problemele statului de drept nu sunt accesibile.
    '"Poporul" o sa-i dea o lectie in strada sa-l usture asa cum l-a usturat in 89' pe raposatu'.
    La fwel de idiot era si ala in ultimele lui zile.
  • -2 (2 voturi)    
    LA CALENDELE GRECESTI! (Luni, 15 februarie 2010, 9:31)

    agaton [anonim]

    Pai daca stam din nou la mana retrograzilor si oportunistilor de parlamentari, referendumul cu vointa celor multi se va aplica la calendele grecesti. Eu zic sa schimbe guvernul legea in sensul de a vota aceste modificari ale constitutiei la jumatate +1. Altfel trebuie sa iesim in strada si sa ne punem cu moaca pe ei.
    • +3 (3 voturi)    
      Legile (Luni, 15 februarie 2010, 9:53)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui agaton

      se schimba in Parlament,stimate domn.Ca de aia e Parlament.Si de aia l-am ales.Toti.Toti votantii am ales un senator si un deputat in colegiul din care facem parte.Chiar si tu.Pe cine ai vrut.Dar pe Base,de ex.,l-au ales doar 50,33% din votanti.Ai sesizat diferenta?Fa-o,inainte sa iesi pe strada.Pt. ca s-ar putea sa iasa si ceilalti.Ar fi rau,crede-ma.
  • +2 (2 voturi)    
    atentzie mare...ochii cat sarmaua !!! (Luni, 15 februarie 2010, 10:46)

    polina [anonim]

    Atentzie mare...ochii cat sarmaua !!!
    Astia vor sa ne abureasca...pai apare evident ca sunt necesare 2(doua) camere dupa ce sa intamplat la Senat unde cu sprijinul evident al PDL ungurii si-au promovat pe sest legea lor miseleasca !! Acum avem exemplu concret de ce se poate intampla, nu?
    Este necesara inca o camera pentru a corecta greselile, uitarile sau miseliile intamplate intr-o camera
    Nu inseamna ca nu poate fi redus nr. de parlamentari:
    deci: doua camere cu 300 parlamentari!
    • +2 (2 voturi)    
      DA, 300 parla dar...2(DOUA)camere (Luni, 15 februarie 2010, 11:12)

      escu [anonim] i-a raspuns lui polina

      Da,Da, 300 parlamentari dar...2(DOUA)camere frate...pentru ca astia ,,e banditzi rau". PDL-isti din senat trebuie controlatzi de deputatzi si invers Pdl-isti deputatzi trebuie controlatzi de senatori sa nu faca manareli !!!
  • +2 (2 voturi)    
    DAR (Luni, 15 februarie 2010, 11:14)

    sabo [utilizator]

    de ce nu grabesc ei , in coalitie , ca au majoritate?
    nu vor nici ai lor sa respecte poporul ca seimputineaza scaunele!
    nici ai lor nu vor...o sa fie un teatru si pana la final va ramane la fel!
    clar
  • +2 (2 voturi)    
    Iluziile nu pot deveni realitate (Luni, 15 februarie 2010, 12:02)

    bistrita [anonim]

    D-nule Boc, sa fim seriosi, Stim cum s-a votat in acest referendum. 90% nici macar nu au stiut ce fac. Guvernul avea obligatia ca cel putin o jumatate de an sa explice avantajele si dezavantajele celor doua sisteme de parlament. Din pacate d-nul Boc in loc sa fie impartial cum trebuia sa fie el a fost fatis de o parte. El a fost si jucator si arbitru. Si in incheiere trebuie sa spun ca nu a fost vointa poporului ci vointa unui singur om- Basescu. Acesta e crudul adevar.
  • +2 (2 voturi)    
    tare... (Luni, 15 februarie 2010, 12:27)

    mihai [anonim]

    si daca aia nu-l baga in seama in continuare ce se intampla? taie nea boc pensiile mamelor lor sau ce face? poate se supara mititelul si-si ia jucariele si lasa tara asta in pace...eventual sa-si cumpere un ursulet sa aiba cu cine sa se joace dupa ce nu va mai fi ,,premier,,.....
  • 0 (0 voturi)    
    ??? (Luni, 15 februarie 2010, 12:50)

    catalin [anonim]

    Ar fi o lipsa de verticalitate deca PNL-ul ar susutine acum unicameralismul.. si atunci s-au declarat impotriva.. asa ca e normal sa isi pastreze pozitia


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă