Referendumul convocat de presedintele Basescu va costa 6,107 milioane lei

de R.M. HotNews.ro
Vineri, 30 octombrie 2009, 11:53 Actualitate | Politic

Referendumul privind parlamentul unicameral, convocat de presedintele Basescu, va costa 6,107 milioane lei, suma de 2,477 milioane lei fiind alocata din Fondul de rezerva bugetara si 3,63 milioane lei din bugetul propriu al Secretariatului General al Guvernului, precizeaza Biroul de presa al executivului, intr-un comunicat de presa.

Guvernul precizeaza, in replica la informatiile legate de costul acestei consulari publicate de presa, ca sumele alocate in anul 2007 pentru organizarea si desfasurarea referendumului pe tema votului uninominal au fost de aproximativ 8 ori mai mari decat in acest an.

"Aceste economii au fost realizate ca urmare a exercitarii votului in cadrul acelorasi sectii de votare, a indeplinirii operatiunilor electorale de catre aceleasi birouri electorale", precizeaza executivul.

Organizarea referendumului national privind introducerea votului uninominal  din 2007 a costat 47,349 milioane lei.

Guvernul precizeaza ca alegatorul nu este obligat sa isi exprime votul la ambele scrutine (referendumul si alegerile prezidentiale), acest lucru exercitandu-se la libera optiune a votantului.

"De exemplu, in functie de optiunea personala, alegatorul va primi, pe baza de semnatura, buletinul de vot pentru alegerea presedintelui Romaniei, respectiv buletinele de vot pentru referendum, sau un singur tip de buletin de vot, dupa caz", se mentioneaza in comunicatul citat.

Daca nu doreste sa participe la ambele procese electorale, alegatorul nu va semna in ambele rubrici si poate solicita reprezentantului biroului electoral al sectiei de votare sa bareze rubrica corespunzatoare actiunii la care nu doreste sa participe.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
1306 vizualizari
  • +10 (16 voturi)    
    mda (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:10)

    aha [anonim]

    e ca investitia aia..

    dau mai multi bani pe o masina diesel, dar pe termen lung o sa consume mai putin, o sa fie fiabila, o sa traga si mai bine in depasiri si te ajuta cand ai nevoie de putere...

    fata de o masina pe benzina, care consuma mult, e puturoasa, si nu te ajuta cand ai nevoie sa treci peste un impas...

    acum imaginati-va in loc de masina, un parlamentar din ala burdanos care a ajuns in functie dupa donatiile facute la partid si care trage numai pentru tarta lui... ca na, trebuie sa-si recupereze "investitia" in partid...

    JOS cu parlamentarii nesimtiti care traiesc pe banii nostri.
    • -5 (7 voturi)    
      Si eu zic... (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:15)

      maria [anonim] i-a raspuns lui aha

      ...ca daca tot se cheltuiesc atatia bani, ar fi bine ca baselu sa puna 72 de intrebari, ca si prietenul lui hayssam, nu doar doua!!! Sau 74 (2+72)!!! Si asfel se scrie istoria...!!!
    • +1 (5 voturi)    
      cred ca ai gresit putin (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:50)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui aha

      ... in ce priveste masinile pe banzina... nu cred ca sunt mai puturoare... :)

      in rest, cred ca ar fi mai bine pentru noi sa platim mai putin somn in parlament.... cu cat mai putini cu atat mai bine...

      in ce priveste reprezentativitatea... eu nu ma simt reprezentat nici acum... deci cred ca tot aia e... iar in ce priveste atacul presedintelui impotriva democratiei, daca chiar asta avea in cap primul lucru pe care il facea era desfiintarea Antenelor...
      • +2 (4 voturi)    
        posibil sa nu prea intelegi unele fineturi... (Vineri, 30 octombrie 2009, 14:36)

        Inginer [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Motoarele pe benzina au puteri mai mari, pentru ca urca mai mult in ture, iar puterea este direct proportionala cu turatia motorului.
        Virfurile de putere se situeaza de obicei la peste 5000 rpm, ceea ce se petrece doar 0,0...% din viata motorului. La curse, nici nu se pune problema de diesel.
        In schimb, in conditii normale de utilizare, cuplul diesel-ului, bate oricind pe cel al benzinarului. Deci ...
        Revenind la subiect: eu as face, daca as putea, referendum pentru desfiintarea partidelor, care nu sint altceva decit gasti de aspiranti la ciolan, fara o ideologie clara, fara o verticalitate, coerenti doar in lupta pentru voturi, tesaturi de interese, nepotisme si lanturi grele care ii leaga unii de altii si ii limiteaza chiar si pe cei care au intentii bune.
        De asta cred cu tarie ca am irosit o SANSA URIASA la referendumul pentru VU pur. Nu ma mai intereseaza in nici un fel reprezentativitatea unei gasti sau a alteia. Se vede clar ca stinga-dreapta este doar o gargara, fara suport real. Ma intereseaza OAMENI, nu clanuri.
        Da, cred ca este mai bine sa reducem numarul lichelelor, chiar daca asta ar putea insemna ca vor fi mai atenti si mai uniti in idealurile lor de a fura cit pot mai mult.
        • 0 (0 voturi)    
          aberezi amice! (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:06)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Inginer

          pentru ca esti un reprezentat tipic al generatiei tale... esti inteligent, dar prea lenes...
          prea lenes ca sa pui mana pe o carte, sa cauti o solutie, sa faci ceva sa iesi din kk...
          la subiect, partidele actuale sunt oglinda educatiei politice, sociale si economice pe care a primit-o poporul roman inainte si dupa '89. daca vrei sa le schimbi pune mana pe o carte si nu uita sa o dai mai departe dupa ce o citesti... mai greu e cu analfabetii ca la aia tre' sa le-o citesti tot tu si nu sunt putini :)

          sa nu crezi ca te atac.. nu sunt nici eu mai breaz ca tine :)
    • +1 (1 vot)    
      Nu-i chiar asa... (Sâmbătă, 31 octombrie 2009, 2:27)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui aha

      Sa presupunem ca trece referendumul si din 2012 vom avea unicameral cu 300 de parlamentari...da?
      In 2012 cine crezi ca o sa fie pe buletinele de vot? Tot ei..aceiasi burtosi. Si daca tu votezi cu altul...pt ca nu ti-a convenit ce a facut pt comunitatea ta burtosul...el tot intra...de pe locu 2-3.
      Cu siguranta ca si nr lor e o problema....dar cea mai mare problema e uninominalul. Nu mi se pare deloc normal ca unul care a pierdut sa intre totusi in Parlament.
      In felul asta..vom avea doar mai putini burtosi..si atat. Asta e frectie la un picior de lemn.
  • -9 (17 voturi)    
    referendum fara rost (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:10)

    lili [anonim]

    Din banii astia mai bine s-ar plati salarii si pensii mici.
    • +6 (12 voturi)    
      cheltuiala (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:56)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Nici o cheltuiala nu e pera mare pentru a scapa de indivizii aceia dubiosi care au ajuns in Parlament.Ceea ce isi insusesc ei azi (prin multe mijloace) in mod necuvenit,face ca aceasta suma sa devine minuscula.
      • -2 (2 voturi)    
        mosule, (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:15)

        nae [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

        pana o sa se desfinteze Senatul, mai cheltuim de multe ori pe-atat - ca, oricum, rezultatul referendumului din 22 nov. nu duce automat la disparitia acestei Camere. Asa ca suma matale " minuscula" o sa se umfle bine - da nu-i nimic, ca nu plateste Basescu, ci tot noi!
        • +2 (2 voturi)    
          clar... (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:20)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui nae

          mai bine nu facem nimic, nu? oricum e prea complicat...
          fii consecvent nae, stai acasa in ziua alegerilor si vei consuma mai putina energie :)
    • +8 (8 voturi)    
      Cat a costat suspendarea Presedintelui ales democr (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:05)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui lili

      @ Dar Referendumul de recomfirmare impotriva avizului negativ al CC facultativ adevarat dasr un CC obedient PSDR.DDD
    • -4 (10 voturi)    
      Corect (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:07)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui lili

      Ai perfecta dreptate ca e fara rost. Dar oare de ce nu prezinta corect realitatea Presedintele si Guvernul ?
      Care este efectul acestui referendum ? Raspuns nici unul pentru ca ma trebuie modificata constitutia pentru asta, deci un nou referendum, tot pe bani fraierului roman.
      De ce nu spun ca incepand din 2013 toate tarile membre ale UE trebuie sa aiba parlament bicameral???? Deci... vom trece la parlament bicameral din nou. Concluzia, referendumul actual este inutil si banii contribuabilului aruncati pe geam (sau pentru campania Presedintelui Basescu)
      Daca se dovedeste inutil sunt oare de acord sa suporte costurile solidar din buzunarul propriu presedintele si primul ministru?
      • +1 (1 vot)    
        zvonistica de tip kgb (Vineri, 30 octombrie 2009, 18:11)

        bec [utilizator] i-a raspuns lui asterix

        asta cu 2013 si UE si parlament bicameral nu e decit o minciuna de kko pe care toot incercati s-o bagati in fata. E o minciuna nerusinata, mare si rosie, pe masura pnldsr. Asa ca mai bine cinta matale la alta masa, cum ar fi libertatea sau gAndul, de exemplu.
    • +8 (8 voturi)    
      noi traim nu gandim (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:31)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui lili

      draga mea, dreptul la vot este singurul drept al cetateanului prin constitutie care poate fi alocat. Ca sa fiu mai clar: ai dreptul la un trai decent (si totusi nu e), ai dreptul la sanatate si invatamant gratuit (si totusi nu e) cu accent in cazul tau la invatamant.

      Nu va ganditi la salariile a 170 de parlamentari in minus, ci la inca 170 de soferi in minus, 170 camere de hotel, vreo 50 excursii trimestriale, vreo 250 de secretare, vreo 170 de centre de coruptie si de implicare a politicului unde nu e cazul.
    • +2 (4 voturi)    
      nu e asa (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:51)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui lili

      tot ce ne ramane sa facem este sa speram ca banii astia or sa fie o investitie buna... adica, platim ceva acum si castigam dupa mai mult platind un parlament mai putin numeros si mai eficient...
    • 0 (2 voturi)    
      decat mult si fara rost... (Vineri, 30 octombrie 2009, 15:07)

      Nepotu' [anonim] i-a raspuns lui lili

      Nea Nelule, matale esti, bre?
  • +8 (14 voturi)    
    Cat costa 150 Parlamentari in PLUS? (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:12)

    Florin [anonim]

    Buna situatia.
    Cat costa acesti parlamentari, salarii, spaga, secretare, familiile lor, prieteni, rude ...
    Doar toti intra in parlament cand aceti +150 vor fi nominalizati.
    Deci Titlu ar trebui sa fie;
    "Prin referendum economisim XXX Miliarde de lei anual" :-)
  • -6 (12 voturi)    
    Ce conteaza ... (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:13)

    PNL-ist [utilizator]

    ... atat timp cat este SPRE GLORIA LUI !
  • +12 (12 voturi)    
    Socoteli (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:15)

    Steamy [anonim]

    Transformând 6,107 mil RON în euro, înseamnă cca. 1.425.000 euro. Dacă ţinem seama că pentru un parlamentar statul cheluie lunar cca. 7000 euro, reducerea numarului de "adormiţi pe scaune" cu 171 ar însemna economii la buget în fiecare lună de cca. 1.197.000 euro. Deci investiţia cu reducerea numărului de îmbuibaţi s-ar amortiza în 1,18 luni (cca. 35 zile). Foarte profitabil!
  • +4 (6 voturi)    
    De ce nu calculati (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:21)

    Cristi [anonim]

    Si cati bani se economisesc cu doar 300 parlamentari. Care oricum ar merita sa fie arsi de vii.
  • +8 (8 voturi)    
    nu i problema (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:32)

    ekek [anonim]

    lasa, ca i recuperam din salarii mai putine la parlamentari intr-o luna...
  • -9 (13 voturi)    
    cate pensii inseamna suma asta? (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:38)

    alin [anonim]

    dictatura revine sau poate a si revenit
    • +3 (5 voturi)    
      care suma? (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:32)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui alin

      Care suma prietene, cea cu costul referendumului sau cea cu economiile realizate de pe urma reducerii numarului de adormiti?
  • +9 (9 voturi)    
    doar 1,5mil euro? (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:39)

    gigi [anonim]

    Asta e comisionul unui parlamentar pentru ca face lobbying pentru un sponsor de campanie :)
  • -5 (11 voturi)    
    Dictatura Basescu (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:41)

    Mos ion Roata [anonim]

    O noua arma prin care actualul presedinte incearca sa manipuleze alegatorii. Oare pana cand ne vom lasa pacaliti de acest mafiot care mai are putin si se ridica la nivelul lui Ceausescu?

    Deschideti ochii oameni buni./
    • +4 (8 voturi)    
      da (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:12)

      alegator [anonim] i-a raspuns lui Mos ion Roata

      i-am deschis de multa vreme. De aceea voi vota pentru Basescu.
      Arma unui dictator se poate chema "referendum"....??
  • +8 (10 voturi)    
    risipiceanu sau cleptoriceanu? (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:43)

    claudiopolis [utilizator]

    E foarte ciudat cum de a reusit fostul guvern sa cheltuiasca de 8 ori mai mult pentru un referendum. Risipa sau hotie? Sau ambele?
    • +6 (8 voturi)    
      Să ne întrebăm (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:53)

      ina eyre [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

      şi cît au cheltuit cu referendumul pentru suspendare? Să vedem cît a costat "moftul" aleşilor de a-l da jos?
      • +2 (2 voturi)    
        acela a fost si mai scump (Vineri, 30 octombrie 2009, 14:05)

        claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui ina eyre

        din cate am gasit pe google a costat peste 60mild.
  • +3 (7 voturi)    
    ce vor fi recuperati in 2 luni (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:46)

    Cix [anonim]

    Efectele: mai putini parlamentari -super salariati, privilegiati, vittori beneficiari cu pensii "de aur", reducere numarlui de incompetenti; fiind in numar redus vor lipsi de la sedinte mai putin.... mai putini corupti ce fac afacerile lor etc etc
  • -4 (8 voturi)    
    Criza (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:46)

    Leila [anonim]

    parca n-avea guvernul bani de salarii,pensii de nimic,dar de gogosile lui Basexu vad ca are...sa se voteze singuri,ca eu nu votez la panarama asta de referendum fara nicio valoare
  • +5 (5 voturi)    
    Certitudini ! (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:48)

    Danut D Deleanu [anonim]

    @ Cat a costat tara suspendarea presedintelui ales popular suspendat impotriva votului cosultativ al CC ( Cu membri pusi De psdr) ? Bineinteles costul referendumului de reconfirmare a presedintelui Romaniei! DDD
  • +5 (7 voturi)    
    mda (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:54)

    profit PUR [anonim]

    pai asta e profit pur pentru stat..

    cei 171 de parlamentari care vor zbura in curand papa lunar cat tot referendumul la un loc...

    se amortizeaza cheltuiala in maxim 30 zile

    afara cu ei, la munca nu la furat.

    curios e cum se va stabili cine zboara din parlament ???
    eu as vrea sa zboare tariceanu, hrebenciuc, nastase, si gloata lor..

    ca daca nu mai au functii, dispar si puterea lor de a cauza haos in romania...
    • -1 (1 vot)    
      te luam pe tine sa decizi (Vineri, 30 octombrie 2009, 17:19)

      shout [utilizator] i-a raspuns lui profit PUR

      cine sta si cine pleaca.

      vor fi alegeri anticipate... alti bani alta distractie, acelasi rezultat
  • -4 (6 voturi)    
    Ieftin! (Vineri, 30 octombrie 2009, 12:55)

    gigi [anonim]

    Mai ales ca e inutil!

    Oare de ce nu se afce referendum cu reducereea numarului de parlamentari la 5! Atunci chiar s-ar afce economie!
    Asa, ori cu 300, ori cu 400, tot aia e.
  • -3 (5 voturi)    
    Atentie!!! (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:05)

    Mos Ion Roata [anonim]

    O noua arma prin care actualul presedinte incearca sa manipuleze alegatorii. Oare pana cand ne vom lasa pacaliti de acest mafiot care mai are putin si se ridica la nivelul lui Ceausescu?

    Deschideti ochii oameni buni!!!
    • +1 (1 vot)    
      mai draga, (Vineri, 30 octombrie 2009, 15:33)

      zuzu [anonim] i-a raspuns lui Mos Ion Roata

      de ce simti nevoia sa postezi de 2 ori acelasi lucru in acelasi loc ? esti platit la norma, la nr de comentarii ?
      incearca sa mai postezi si in alta parte, de ex. pe la meteo
  • +2 (4 voturi)    
    Foarte ieftin ptr cat sug cei 170 parlamentari (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:09)

    Vali [anonim]

    Suma de 1,5 mil euro este extrem de mica fata de cat sug de la noi cei 170 de parlamentari care ar trebui eliminati.
    Ganditi-va numai ce datorie are la stat PSD istul Negoita....parca 28 Mil euro din cate imi amintesc. Asa ca daca cineva crede ca aceasta suma este prea mare se inseala.
    Jos cu ei. E un pas mic dar un pas important spre normalitate si il apreciez pe Basescu pentru asta.
    Romani haideti la vot sa scapam de o parte din ei !!!
    • -2 (6 voturi)    
      Ha ha ha! Dar sa vedem si cealalta tabara :) (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:23)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Toata lumea arunca acum cu pietre in parlamentari (mai putin PDL-isit, ca ei sunt altceva?!?) si fac calcule cat s-ar economisi la stat. OK, sunt de acord.
      Dar hai sa-mi mai exprim si eu un punct de vedere. Eu cred ca daca ne returneaza Cocos si Udrea banii incasati de Dalli vom returna banii luati imprumut de la FMI!!! Parerea mea :))
      P.S.
      Cred ca sunteti cam radicali in aprecieri, mai ales ca voi, romani, nu veti castiga nimic (V-a imbogatit Nastase sau Basescu??? :P Pe mine m-au furat amandoi si si-au imbogatit apropiatii asa ca... calmati-va!)
  • +2 (6 voturi)    
    Cat costa democratia? (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:10)

    Parvan [anonim]

    Deci 41.2 de milioane ar costa organizarea referendumului in alta zi.

    Deci 2 lei de cetatean.

    Mult prea mult :(
  • -2 (6 voturi)    
    Sper, (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:16)

    Catalin [anonim]

    Sper ca drepturile mele de cetatean al Romaniei sa fie respectate. Nu doresc sa votez pt referendum caci nu doresc sa fiu rotita a unui sistem de culegere voturi pt Basescu. In acest scop doresc sa fie comisii separate (sau macar liste separate pt semnaturi).
  • -2 (6 voturi)    
    Intr-o tara normala (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:19)

    Anda [anonim]

    Intr-o tara normala, toata populatia era informata complet si corect cu min. 2 luni inainte de referendum si in mod echidistant, ajutand omul sa inteleaga intrebarea, implicatiile si apoi lasand cetateanul sa aleaga ce considera ca e mai bine pt. tara. In Romania, se face in aceeasi zi cu alegerile prezidentiale, fara informare in masa, cu comunicari partinice, si presedintele propune in mod vadit una dintre variante influentand decizia oamenilor. Nu se respecta principiile de baza ale democratiei si nici cele alre referendumului. Daca nu ma credeti pe mine, mai cititi normele europene in domeniu.
    • +2 (6 voturi)    
      chiar asa? (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:35)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Anda

      "toata populatia era informata complet si corec"! Ce sa spun.... si ce i se mai facea populatiei astea? I se dadea ceva, primea ceva, sta si astepta ceva.....
      Vrei sa fi informat? Informeaza-te, surse sunt..slava domnului destule
      • -1 (5 voturi)    
        Calmeaza-te si mai citeste... (Vineri, 30 octombrie 2009, 14:19)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        Se vede ca ti-au facut cei de la PDL injectii... se pare ca cum nu ti-au dat doza la timp
      • -2 (2 voturi)    
        ia informeaza-ma si pe mine (Vineri, 30 octombrie 2009, 17:23)

        shout [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

        cam ce crezi tu ca se va intampla dupa ce trece referendumul?

        hai sa-ti spun eu:
        1 daca trece
        1.1 alegeri anticipate
        1.2 aplicat la alegerile viitoare
        2 daca nu trece
        nimic...

        in oricare caz, nu cred ca reprezinta un avantaj major pentru noi. daca era facut din timp, de ex. inaintea alegerilor de anul trecut, poate avea o influenta majora si acum pe criza chiar mai reduceam o tura de cheltuieli. acum... e doar pentru base
  • 0 (4 voturi)    
    pai sa reducem si mai mult (Vineri, 30 octombrie 2009, 13:25)

    bango [anonim]

    sa lasam parlamentul doar cu 50 de oameni. daca asta e scopul referendumului si daca e bal, atunci bal sa fie. de ce sa fie 300? sunt prea multi.

    sau...sau....ce nevoie avem de parlament?! exista guvern care da oug si hg, avem deja legi, daca avem nevoie de alte legi le luam pe alea gata facute de parlamentul european (apropo, de ce nevoie avem de parlamentari si acolo? de fapt de ce sa nu desfintam parlamentul european? propun referendum pt retragerea parlamentarilor de acolo), exista presedintele care actioneaza mereu in interesul poporului. e suficient ca presedintele sa dea directive iar guvernul sa execute.
  • -1 (3 voturi)    
    Nu avem nevoie! (Vineri, 30 octombrie 2009, 14:03)

    Mihai Avramescu [anonim]

    Nu avem nevoie, in acest moment de un referendum, pt. ca vrea base. In contextul crizei economice, nu trebuie sa facem pe plac unui nebun care se crede in liderul maxim in statul Roman.
  • -1 (3 voturi)    
    fara rost (Vineri, 30 octombrie 2009, 14:24)

    KingSnake [utilizator]

    Sunt bani cheltuiti fara rost, pentru ca si daca referendumul conduce la aprobarea de catre jumatate + 1 dintre alegatori a vreuneia dintre propuneri nu are absolut nicio valoare juridica si nici un efect. Modificarea constitutiei se face de catre parlament prin votul a 2/3 dintre parlamentari si este validata printr-un alt referendum, dupa adoptarea de catre parlament.

    Deci bani aruncati pe fereastra pentru un fel de sondaj mai mare al carui singur scop este de fapt ca Basescu sa aiba campanie dubla (si platita din bani publici, precum afisele cu referendumul).
    • +2 (2 voturi)    
      referendumul are rost (Vineri, 30 octombrie 2009, 15:03)

      Justin Puscasu [anonim] i-a raspuns lui KingSnake

      pentru ca este necesar ca intreaga clasa politica sa ia cunostinta direct de vointa poporului pe care pretinde - si uneori chiar crede - ca il reprezinta.
      Un rezultat categoric la acest referendum ar putea sa-i trezeasca pe politicienii nostri, sau macar sa le sugereze ca e groasa.
  • -1 (3 voturi)    
    Asta este nimic... (Vineri, 30 octombrie 2009, 14:52)

    Wingman [anonim]

    ...fata de cat ne costa anual excesul de parlamentari.

    Ar trebui sa profite de referendum si sa intrebe despre reducerea aparatului de Stat in general (inclusiv din "Biroul de presa al executivului"). Adica reforma: facem sau nu?
  • 0 (0 voturi)    
    referendum (Vineri, 30 octombrie 2009, 15:08)

    ela [anonim]

    pai hotarati va odata in fiecare zi apare o alta cifra.Mergeti la sursa si puneti va de acord ca nu i frumos sa ziceti fiecare o alta suma.Se vor recupera banii din neplata salariilor a 170 de parlamentari asta in viitor ca mai e drum lung pana vedem o singura camera cu mai putin parlamentari. Numai sa scapam de gripa porcina si se vor aranja toate pana la urma nu suntem noi cei mai rai de pe pamant sa nu avem parte si de bucurii pe acest pamant.
    • +2 (2 voturi)    
      de ar fi doar salariile lor...... (Vineri, 30 octombrie 2009, 15:52)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui ela

      Ce bine ar fi sa fie doar salariile lor ... mai sunt o caruta de cheltuieli care presupun un parlamentar....care depasesc de multe ori salariul....ganditi-va la cheltuielile cabintului in ansamblu cu toate cheltuielile - personal, deplasari, indemnizatii ...etc...nu le stiu pe toate dar sunt multe....
      Jos cu ei !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    E tragic ce se intampla (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:22)

    Stejaru [anonim]

    În timp ce românii ar putea sa nu îşi mai primească pensiile şi salariile, în timp ce numărul şomerilor creşte alarmant, Băsescu îşi permite să arunce 61 de miliarde de lei vechi pentru un referendum pe care îl foloseşte ca instrument electoral
  • 0 (0 voturi)    
    6 milioane de lei? (Duminică, 1 noiembrie 2009, 9:08)

    Oprescu Leonidas [anonim]

    Nu merita si romanii atatia bani in comparatie cu zeci de miliarde de euro furati de psd, pnl si udmr?, `rati ai dracului de bolsevici sa fiti, deci noi pulimea suntem fraieri ai?, da voi sunte-ti alesii, meritati ai?, ei gata de data asta, va sunat ceasul, ati imbulinat-o pe 22 noiembrie, Basescu va castiga din primul tur si vine peste voi cu dizolvarea ca un tavalug spre disperarea voastyra si spre satisfactia noastra caci mult ne-ati mai nenorocit de 20 de ani, este daca vreti rasplata tuturor nemerniciilor voastre care le-ati facut acestui popor nevinovat, iar noi cei multi va spunem goo in hall.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi