VIDEO Liviu Dragnea: Klaus Iohannis, autorul moral al violentelor de la proteste / Sorin Grindeanu: Nu renuntam la OUG de modificare a Codului Penal

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 2 februarie 2017, 16:00 Actualitate | Politic

Liviu Dragnea
Foto: Agerpres
Premierul Sorin Grindeanu a declarat joi, intr-o conferinta de presa comuna cu Liviu Dragnea, ca nu renunta la proiectul ordonantei de urgenta privind modificarile codurilor penale.

Intrebat daca va renunta la ordonante, "da sau nu", Grindeanu a raspuns: "Am luat o hotarare acum 2 zile si mergem mai departe".

Reporterul a insistat: "Da sau nu?".

"Am spus, nu", a raspuns primul ministru.

In ceea ce priveste protestele masive ale populatiei, Liviu Dragnea s-a lansat intr-o serie de acuzatii la adresa presedintelui Klaus Iohannis, afirmand ca acesta ar fi "autorul moral" al violentelor de la finalului protestului de miercuri seara si a acuzat o campanie de dezinformare legata de continutul acestei ordonante.

  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii facute de Dragnea si Grindeanu


Declaratii Liviu Dragnea:

  • Am discutat situatia politica actuala.
  • PSD a castigat alegerile corect, printr-un vot masiv.
  • In aceasta luna de guvernare, guvernul a exercitat puterea legitim, in spiritul si in litera Constitutiei.
  • Guvernul si partidele care il sustin suntem in continuare determinati sa exercitam puterea executiva si legislativa acordata de cetateni.
  • Consideram ca orice incercare de subminare a activitatii guvernului e o tentativa de destabilizare a ordinii de drept.
  • A fost si un vot de incredere pentru guvern, s-a reconfirmat sustinerea unanima pentru guvern.
  • Cateva lucruri despre aceasta campanie de minciuna si dezinformare practicata in ultimele zile.
  • Si eu daca as fi stat doar la televizor, fara sa ma uit in deciziile CCR, pe ceea ce a adoptat guvernul, as fi iesit in strada revoltat.
  • O asemenea masinarie de dezinformare eu am mai vazut la Revolutie si dupa Revolutie.
  • In ce priveste cetatenii care manifesteaza, avem tot respectul pentru dumnealor.
  • E dreptul la opinie care e constitutional si sfant.
  • E un drept castigat la Revolutie si care trebuie respectat.
  • Situatia de azi noapte nu cred ca e situatia pe care si-au dorit-o cei care au iesit din dorinta de a protesta, de a-si exprima opiniile.
  • Rugamintea noastra foarte ferma e sa se delimiteze de aceste grupari care au vrut sa confiste acest protest, care au vrut ca protestul sa degenereze in violente.
  • Nu stiu in mintea bolnava a cui s-a nascut acest plan.
  • Eu sper ca ministerul de Interne si parchetul sa reuseasca sa afle cine a gandit, organizat si platit actiunile violente de azi noapte.
  • Vreau sa felicit ministrul de Interne si Jandarmeria si celelalte structuri ale MAI care au actionat exemplar.
  • Am inteles ca azi au fost certati de presedinte, autorul moral al violentelor de azi noapte. Poate au fost certati ca sa fie intimidati.
  • Sefului dispozitivului de jandarmi i s-a aplicat o taietura la picior. Am inteles ca diseara si in carje va fi acolo. Si alti jandarmi si manifestanti au fost raniti.
  • Ii incurajez sa nu se afle intimidati nici macar de caracterizarile presedintelui Iohannis.
  • Am vazut si declaratiile legate de marile informatii primite de la SRI de ministrul de Interne, informatii care la ora 8:00 cand au venit erau publice si nu ajutau cu absolut nimic
  • Ii trimise pe SMS cuiva de la MAI, nu directorul SRI in mod institutional si operativ catre ministrul de Interne.
  • Am tot auzit ca au obligatia ca in astfel de situatii sa informeze rapid si institutional premierul, ministrul de interne si primarul Capitalei.
  • Ca presedinte al Camerei i-am solicitat dl Tutuianu sa verifice daca exista atributii legale sa se verifice acest lucru.
  • Nu e admisibil ca presedintele sa critice fortele de ordine care au incercat sa preintampine niste actiuni despre care cred ca au fost si finantate.
  • In ce priveste campania de dezinformare, ordonanta pentru anumiti lideri, pentru o gasca de politicieni, cum spunea presedintele, va spun cu toata sinceritatea, am stat cu avocatii si am confirmarea a ce banuiam.
  • Ordonanta nu opreste procesul in care eu sunt implicat.
  • Pe baza unei marturii suta la suta mincinoase, obtinuta prin presiune, contrazisa de alti martori, eu sunt acuzat de instigare la abuz in serviciu si fals intelectual.
  • Falsul intelectual ramanet.
  • Eu nu astept si nu cer clementa de la nimeni.
  • De doua saptamani am finalizat cu avocatii si azi am inceput o actiune de redeschidere a procesului Referendumului, deocamdata cu doua actiuni
  • V-am spus ca o sa incepem sa vorbim de adevaratii penali din Romania.
  • Aici am o plangere penala impotriva dl procuror Lucian Papici pentru faptul ca a uzurpat calitati oficiale, mi-a semnat rechizitoriul de trimitere in judecata in conditiile in care mandatul semnat de presedintele Romaniei se incheiase.
  • Acel artificiu cu delegarile semnate de procurorul general nu tin loc de lege.
  • A doua actiune e contestarea la executare adresata Tribunalului Bucuresti.
  • Avocatii spun ca practic eu nu am hotararea de condamnare.
  • Hotararea trebuie sa contina trei elemente: partea introductiva, dispozitivul, si expunerea. Eu dupa aproape 10 luni nu am aceasta motivare.
  • Motivarea e o obligatie legalasi trebuie data in 30 de zile. Au trecut aproape zece luni.
  • Trebuie semnata, asumata si compusa de toti membrii completului.
  • Doamna fosta presedinte a Curtii Supreme, Livia Stanciu, la doua luni dupa sentinta, s-a pensionat si a mers la CCR.
  • Exista o prevedere legala care spune ca orice judecator care iese din sistem trebuie sa-si motiveze toate deciziile.
  • Aceste delegari de semnaturi nu puteau opera decat in interiorul celor 30 de zile.
  • Eu vreau ca in spetele mele inventate, acest dosar politic bazat doar pe marturii mincinoase, sa le rezolv doar in instanta.
  • Alta manipulare si dezinformare: am auzit la o televiziune aseara, pe un domn cu batistuta la rever, foarte elegant si foarte bun jurnalist, care probabil a primit si el de la altcineva, cateva informatii, ca e certa dorinta noastra de a comasa DNA cu DIICOT.
  • Dl Raluca Pruna, cea care a inflamat discutia despre CEDO, e cea care in 30 noiembrie a anuntat ca unul din proiectele ei e comasarea DNA cu DIICOT.
  • Aceasta doamna participa in continuare la mobilizarea acestor mitinguri.
  • Niciodata PSD nu a venit cu aceasta propunere, nici nu avem in plan nici acum nici mai tarziu.
  • Mie mi s-ar parea o prostie ca 2 institutii care functioneza bine sa fie comasate.
  • L-am vazut pe procurorul general ca nu a fost consultat, nu avem aceasta intentie.
  • Arunca unul la o televiziune aceasta minciuna si toata lumea isi da cu pararea despre ceva ce nu exista.
  • Am mai vazut iar pe un site o analiza din surse 100% sigure care arata planul guvernului si PSD de a pune mana pe justitie, cu schimbarea procurorului general, Kovesi, cu modificarea legislatiei.
  • Oameni buni, nu am nimic impotriva celor care protesteaza. Dorinta mea e sa fim informati.
  • Aceasta masinarie de manipulare si dezinformare care nici macar nu stiu daca isi are toate originile la noi in tara nu ne poate duce la lucruri bune.
  • In ce priveste unele incitari ale unor asa zisi jurnalisti - un domn care incita aseara sa vina la mine acasa, un al domn ziarist folosea expresii foarte placute - "haideti sa-i belim".
  • Eu le spun tuturor, eu sunt aici, nu am SPP, sunt doar eu cu soferul, una baiat tanar destul de micut. Nu sunt aparat, nu sunt inconjurat de nimeni.
  • Acestui domn i-am facut plangere penala.
  • Eu nu ma mai sperii de-astea, mesaje de amenintare cu moartea, mizerii.
  • E vorba de toti ministrii, dupa ce li s-au publicat datele personale.
  • In ce priveste discutia despre ordonanta, va spun cu toata sinceritatea - aseara la 6 m-am intalnit cu ambasadorul SUA, am stat 2 ore de vorba.
  • Ieri am stat foarte mult sa studiez ordonanta si motivarea si decizia CCR.
  • M-am uitat cu atentia unui inginer, nu jurist, in ce a spus CCR in motivare - tot scandalul e pe acel articol.
  • Curtea spune ca aceasta prevedere preluand o analiza a Comisiei de la Venetia, isi are izvorul in 1968 si e de inspiratie sovietica si a fost folosita ca instrument politic.
  • Plecand de aici, am analizat prevederea ca indeplinirea defectuoasa a sarcinilor de serviciu e atat de larga incat nimeni nu o poate defini.
  • Au cerut ca art respectiv sa prevada indicarea legii sau ordonantei care se incalca.
  • Au mai spus ca e nevoie sa se stabileasca intensitatea vatamarii si o limita a pagubei.
  • Am vazut si discutia despre cei 200.000, tot intr-o campanie de dezinformare.
  • Am inteles ca era nevoie de o limita a pagubei pentru a se discuta de raspundere penala.
  • Am vorbit si cu alti jurisiti ieri: Constitutia prevede ca daca un art e declarat neconstitutional si nu e modificat isi produce efectele juridice
  • Exista sanse foarte mari sa apara aceasta practica neunitara indicat de Curte ca trebuie modificat.
  • Nu se elibereaza coruptii, nu se acopera coruptii.
  • Am vazut de asemenea - colegii nostri sunt foarte incarcati de mesajele pe care le primesc de la concentateni si care simt si ei organic dorinta ca la un moment dat sa se exprime si ei in strada.
  • Eu nu am de gand sa accept sa dau posibilitatea colegilor sa organizeze un miting.
  • Eu nu am de gand sa scot in strada un milion de oameni pentru ca ar fi lupta intre romani si eu nu accept asta.
  • Le-am cerut insa sa declanseze o strangere de semnaturi in speranta ca violentele de azi noapte nu vor mai fi in zilele urmatoare si pentru a nu escalada acest conflict.
  • Am vazut ca presedintele Iohannis vrea sa cheme la consultari.
  • Nu ar putea renunta la acest weekend, mai rapid, maine, poimaine?
  • Azi, premierul a prezentat un document cu calendarul de actiuni asumat si stadiul indeplinirilor acestora.
  • In Romania, din fericire, viata exista zi de zi, in fiecare zi si se intampla lucruri bune.
  • Ieri au intrat in vigoare lucruri bune.

Declaratii Sorin Grindeanu:

  • Avem 41 de masuri pe care trebuie sa le adioptam in primul trimestru.
  • In acest moment mai avem 12 astfel incat etapa primului trimestru sa fie indeplinita, adica tot ce am promis oamenilor.
  • Salariul minim a crescut la 1450 lei.

Sorin Grindeanu prezinta in continuare ce masuri a implementat guvernul

Liviu Dragnea:

  • Uitesem o noua dezinformare.
  • Am inteles ca s-a spus in nu stiu ce site ca atunci cand am intrat in sala as fi injurat.
  • Eu nu am facut niciodata asa ceva si nu o sa fac.
  • Va rog sa verificati ca nu am zis asa ceva.
  • Am intrebat dar nu cred ca e o jignire daca au la ei bate si petarde.
  • Asta am intrebat, recunosc, poate le-au ramas de aseara.
  • Mai spun inca o data, noi asistam la niste manifestari ale unui partid impotriva caruia s-a facut plangere penala de autoritatea electorala permanenta pentru finantarea ilegala a partidului.
  • Si ei vorbesc de respectarea legii si a statului de drept.
  • A doua observatie, ma refer la ce am spus in campania electorala.
  • (despre legea raspunderii magistratilor- n.red.) O spus si acum: daca se va elabora un proiect de lege eu personal voi fi de acord intr-o singura situatie: daca acea lege va reusi sa protejeze judecatorii de influenta oricarei institutii sau persoane.
  • E unul din obiectivele la care nu renunt chiar cu pretul libertatii mele.

Intrebari:

1. Pentru Sorin Grindeanu, ce parere aveti despre aceasta OUG? Care era caracterul de urgenta, in miez de noapte?

Sorin Grindeanu: Si dvs ati transmis lucrul acesta, eu impreuna cu colegii din guvern am avut un program extrem de incarcat.
Cand am inceput sa lucram la buget, unele sedinte se terminau la ore tarzii in  noapte.
In jurul orei 8 seara am primit avizul de la CSAT la guvern.
Sunt lucruri care se pot dovedi.
Nu in miez de noapte, de unde si pana unde.
Sedinta s-a terminat in jur de 9 si ceva cand au coborat la conferinta de presa cei doi colegi ai mei.
Caracterul de urgenta, detaliez un pic
Eu i-am cerut ministrului Justitiei sa vina cu o pozitie clara in fata guvernului, rapida, pentru ca lumea iesea in strada pentru ceva ce eu nu am facut
Nu s-a discutat niciodata de amnistie
Eu juridic nu am auzit de termenul asta inventat, amnistie mascata
Gratierea, sa fim clari, in prim forma ridicata pe site-ul MJ, si care nu mai e cea trimisa ca proiect de lege, erau excluse faptele ce tin de coruptie.
Acum e si mai restrictiva legea.
Cine a spus ca nu se recupereaza prejudiciile?
Am trecut cat se poate de clar, recuperarea prejudiciilor.
A venit ministrul justitiei tocmai pentru a detensiona situatia cu aceasta propunere care a indeplinit toate procedurile, a fost si in dezbatere publica.
Eu nu am imunitate, nu am incalcat legea cu nimic. Am cerut sa se respecte procedurile, am intrebat in sedinta, s-au respectat toate procedurile? DA
In urma cu cateva luni s-a mai adoptat o OUG, o suta si ceva de moficari la Codul Penal, in  24 de ore
Nu se dezincrimineaza in OUG abuzul in serviciu, iarasi o tema adusa in discutie
Nu am niciun fel de probleme de acest tip, mi se pare ca sunt foarte multe lucruri care nu au suport i realiate
Urgenta sta in ce s-a spus: daca cineva e condamnat acum, pe un articol declarat de CCR neconstitutional, ce se intampla, cine are dreptate?
Cum e posibil sa se stea atatia ani in parlament fara sa se adopte modificarile la Coduri? De aici e urgenta, oameni care mor cu dreptatea in brate
Deciziile CCR sunt obligatorii pentru toata lumea.

2. De ce nu a fost proiectul pe ordinea de zi?

Sorin Grindeanu: A mai fost ceva suplimentar pe ordinea de zi, HG cu calatoriile gratuite ale studentilor pe CFR.
Urgenta ne-a fost explicata de ministrul Justitiei cu argumentele de care ne-ati spus.

Liviu Dragnea: Daca un articol dintr-o lege ramane la interpretarea instantelor mie mi se pare extrem de periculos
De aici se naste practica neunitara. Legislatia trebuie sa fie foarte foarte clara
In mandatul trecut aceste modificari nu s-au facut de frica, nu se putea intruni majoritate pentru ele
Au fost mai multe decizii ale CCR.

3. De ce nu era inclus in programul de guvernare?

Dragnea: Pe langa programul de guvernare tot timpul apar chestiuni suplimentare. Viata e complexa.
Din punct de vedere constitutional guvernul are dreptul sa adopte ordonante si hotarari.

4. Ce ati discutat 2 ore cu ambasadorul SUA? Au cazut prada manipularii si ambasadorii UE?

Dragnea: Am discutat despre cele cateva zile petrecute in Washington si dorinta noastra ferma de a sustine relatia cu SUA.

5. Hans Klemm spunea ca e nevoie de un proces transparent pentru schimbarea legislatiei anticoruptie. O scrisoare a 6 tari europene critica masurile. Luati in calcul aceste avertismente?

Dragnea: Urmarim cu atentie tot ce spun acesti oficiali. I-am spus si dl ambasador Klemm.
Eu nu cred ca in vreuna din tarile respective se pune problema ca o decizie a CCR sa nu fie respectata.
Am citit cu atentie acele lucruri, am vazut ca ieri guvernul a trimis o scrisoare CE, cred ca odata citite cu atentie textul OUG incet incet acesti oficiali vor intelege ca nu e niciun atac impotriva justitiei.

6. S-a schimbat pozitia ambasadorului?

Dragnea: Nu am de unde sa stiu asta.
Ce v-am spus dvs i-am spus si dumnealui.

7. Dvs ati solicitat intalnirea?

Dragnea: Nu, de dl ambasador acum vreo doua saptamani.
Am avut o discutie destul de asezata, destul de corecta, destul de buna cu ambasadorul Klemm.

8. De ce nu ati participat la intalnirea cu cei 6 ambasadori?

Dragnea: Informatia nu e corecta, nu am avut nicio intalnire programata

Reporter: Intrebarea pentru dl premier.

Grindeanu: Si eu de dimineata m-am intalnit cu ambasadorul Klemm, ieri. La intalnirea cu cei 6, de fapt mai multi ambasadori, o intalnire informala, a fost prezent dl ministru al Afacerilor Externe, care m-a reprezentat

9. De ce nu ati participat?

Grindeanu: Pentru ca am avut al program cu colegii din parlament legat de ce vom face in zilele urmatoare.
Am inteles ca s-a depus motiune de cenzura, sunt lucruri care trebuie gestionate.

Dragnea: Initial, intalnirea fusese programata pentru joia trecuta, am transmis miercuri rugamintea sa o reprogramam pentru ca joi eram inivitat de premier sa discutam despre buget.
In aceste zile foarte aglomerate inclusiv eu am amanat intalnirea cu ambasadorul Klemm

10. Cum comentati pozitia celor 6 ambasadori?

Dragnea: Ne uitam cu foarte mare atentie si preocupare la aceste declaratii.
Dar sa nu pierdem fondul temei: punerea in vigoare a unei decizii a CCR

11. Veti renunta la aceste ordonante, da sau nu? Cum comentati demisia dl Jianu? Veti face publice inregistrarile audio de la sedinta de guvern?

Grindeanu: Daca faceti cerere, unii colegi au facut cerere, nu e nicio problema.
Legat de Florin Jianu si nu numai: ceea ce s-a intamplat de ieri, cand au devenit publice numerele de telefon, eu mi le-am tinut si le-am salvat.
Asa cum ati cerut poate vrei si SMS-urile primite de mine, de familia mea,
Poate ca unii dintre colegii mei, dl Jianu, nu a rezistat la acest asalt si atunci a facut un pas in spate
Nu ne simplu sa primesti injuraturi legate de familie, de parinti etc.
O sa fac o propunere pentru interimat astfel incat sa sustina bugetul pe ministrul Economiei, dl Petrescu.
Am luat o hotarare acum 2 zile si mergem mai departe

Reporter: Deci nu renuntati. Da sau nu?

Grindeanu: Am spus, nu

12. Pentru ce ati lansat campania de strangere de semnaturi?

Dragnea: Vor semna pentru ceea ce ne tot transmit.
Vor semna pentru a-si exprima dorinta ca actul de guvernare sa se puna in practica.

13. Deci scapati de abuzul in serviciu in proces?

Dragnea: Eu am vazut ca falsul intelectual ramane.
Nu vad de ce nu ar ramane si abuzul in serviciu.

Reporter: Pentru ca prejudiciul e mai mic de 200.000 lei.

Dragnea: Eu o sa cer comisiilor juridice ca rapid sa invite la discutii toti reprezentnatii sistemului de justitie.
OUG poate fi modificata in parlament in orice fel, dar sa ramana decizia CCR pusa in practica.
Eu nu cred ca e normal ca in Romania fiecare functionare de pe lantul birocratic sa fie luat la intrebari.
Suntem in situatia in care practic nu pot sa semneze nimic.
Daca se incalca vreo lege exista alte prevederi in Codul Penal.

14. Considerati ca nu sunteti condamnat?

Dragnea: Nu pot face afirmatia asta, o sa las tribunalul sa decida
Atat timp cat nu exista hotararea completa...

15. Veti revendica functia de premier?
Dragnea: Nu categoric nu are nicio legatura.
Un drept al meu a fost incalcat, dreptul la aparare

16. Credeti ca lupta anticoruptie e un bullshit?

Dragnea: Eu nu am spus asa ceva

Reporter: Sunteti inregistrat

Dragnea: Nu stiu ce au facut si ce au montat

17. Ati spus ca Iohannis e autorul moral.

Dragnea: Poate fi considerat

18. Luati in calcul suspendarea sa? Se ia in calcul suspendarea directorului SRI?

Dragnea: Nu mergem acolo...S-a ridicat foarte mult nivelul discutiei prin interventia presedintelui si e obligatoriu ca opinia publica sa afle adevarul
Am avut in Bucuresti violente destul de grave.
Vreau sa vedem si noi daca relatia institutionala functioneaza corect.
Nu avem de gand sa il suspendam pe Iohannis.
Incercam sa facem orice sa aducem pace si liniste.

19. Ati luat in calcul sa iesiti in Piata Victoriei, sa discutati cu protestatarii?

Dragnea: Nu

20. Cine are responsabilitatea elaborarii actului normativ?

Dragnea: E o afirmatie mincinoasa si foarte grava a presedintelui.
Nu am avut nicio discutie cu ministrul Justitiei de la instalarea sa in functie pana azi.
Nici formala, nici informala.
Am avut o singura discutie, la inceput, mi-a cerut sa aiba libertatea de a decide care sunt secretarii de stat, sa nu fie oameni politici, asta a fost singura discutie.
I-am spus ca nimeni din partid nu discuta cu dumnealui, nu incearca sa-l influenteze.
Dl Jianu nu mi-a zis niciodata... imi pare rau ca a plecat, era un ministru bun.

21. In decizia CCR nu apare nicaieri injumatatirea pedepsei pentru abuz in serviciu si eliminarea pedepselor pentru neglijenta in serviciu.

Dragnea: Nu discutati despre mine tot textul ordonantei, nu am elaborat-o eu.

22. De ce ati cerut aiz de la CSM pentru miercuri si ati adoptat OUG marti?

Grindeanu: Eu nu am cerut asa ceva.
Am avut o singura discutie cu ministrul Justitiei.
I-am cerut sa respecte tot ce inseamna proceduri astfel incat cand vine cu o propunere lucrurile sa fie cat se poate de clare.
Mi s-au dat asigurari ca procedurile au fost conforme legii.

23. Un reporter pune inregistrarea postului elvetian de radio in care Dragnea foloseste cuyvantul "bullshit". Este vocea dvs?

Dragnea: Nu facem jocul ci pixel albastru, eu nu am avut aceasta succesiune de cuvinte, eu nu stiu cum au notat acolo.

24. Despre dosarul de la DNA

Grindeanu: Am citit ca s-a deschis, nu am imnunitate, la mine nu e o chestiune care sa ii opreasca.
Tot ce am cerut eu e sa se duca toate procedurile interne conform legii.

25. De ce si-a delegat responsabilitatile Florin Iordache?

Grindeanu: Pentru cateva ore cat a fost la Cex au venit anumite institutii si trebuiau puse la dispozitie anumite documente.

26. Pentru cat timp si-a delegat atributiile?

Grindeanu: Cateva ore.

Reporter: Dl Iordache spunea cateva zile...

Dragnea: Si eu l-am intrebat pe dl Iorache, auzisem pe surse ca isi da demisia.
Mi-a spus ca pentru ca de la DNA s-au slicitat documente ce trebuiau semnate de seful institutiei si el era aici.

27. Intrebat din nou Despre interviul acordat ziarului elvetian.

Dragnea: Nu acesta e subiectul ... Sincer, chiar trebuie sa plec.
Nu avem de gand sa facem ceva impotriva actiunilor care vizeaza lupta impotriva coruptiei, nu cred ca guvernul a incalcat vreo lege, sper ca incet incet oamenii sa fie informati.
Nu face bine nimanui aceasta situatie.

28. aparut o informatie ca ati fi pusi sub acuzare de DNA, aveti vreo informatie?

Dragnea: Nu, dar ar fi vreo surpriza?

29. Despre comasarea DIICOT cu DNA.

Grindeanu: nu s-a discutat asa ceva niciodata

Reporter: Ati negat si proiectele de ordonanta...

Grindeanu: E pentru prima oara cand am auzit azi acest lucru, ca noi vom face comasarea DNA cu DIICOT

30. Acest prag va avantajeaza?

Dragnea: Dar nu am stabilit eu acest prag

Despre demisiile din partid si afirmatiile primarului Iasiului

31. Va ganditi se demisionati?

Grindeanu: Pentru mine a fost extrem de important sa vad ceea ce vor oamenii care m-au propus in aceasta functie.
Am urmarit, urmaresc toate aceste manifestatii, sunt foarte multi oameni de buna credinta, sunt altii, cum au fost grupurile violente.

32. Sute de mii de oameni va cer demisia...

Grindeanu: Alte milioane bune au votat PSD.



Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

186282 vizualizari

  • +67 (75 voturi)    
    Romani de Pretutindeni - Uniti impotriva Hidrei (Joi, 2 februarie 2017, 16:05)

    un domn [utilizator]

    P$D sa Fim ! Hidra e ranita INSA Trebuie rapusa !
    • +29 (35 voturi)    
      Grindeanu o sa faca bors din toate programele (Joi, 2 februarie 2017, 17:01)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Facem, dregem, facem, dregem, dar pe baze otravite!
      • -6 (10 voturi)    
        de asta mi-am băgat ceva în ea de țară (Joi, 2 februarie 2017, 18:48)

        BossuPSD [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Și am plecat doar că să nu plătesc impozite pe care sa le cheltuie acești imbecili.
        Două soluții: ori plecați și voi, ori incendiati casele și mașinile scumpe, un om cinstit nu își permite așa ceva în România.
    • +25 (27 voturi)    
      Invartire in jurul cozii (Joi, 2 februarie 2017, 17:14)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Declaratiile lui Dragnea explica totul cu exceptia necesitatii unor schimbari prin OUG.

      Nici pana acum, dupa protestele a 300.000 de oameni, PSD-ul nu are o nota justificativa la masurile luate.
      • +25 (27 voturi)    
        Dragnea isi pledeaza cauzele din procese la TV?!! (Joi, 2 februarie 2017, 17:47)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        S-a oprit Romania in loc sa asculte cum dl Dragnea isi pledeaza cauzele din procese. Romanii simpli nu isi pot pleda cauzele din procese la TV caci nu sunt lideri ai partidului de guvernamant!

        Nu trebuie votati penali pentru ca acestia sa isi rezolve problemele lor personale profitand de functie, de expunerea la TV, de legi speciale, de influenta!
      • +21 (23 voturi)    
        Dragnea a recunoscut! (Joi, 2 februarie 2017, 17:51)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Ca a scapat de acuzatia de abuz in serviciu in al doilea dosar si a ramas doar cu fals intelectual, care probabil nici nu e penal.
        Grindeanu a cazut in ceusism: promite marea cu sarea doar doar sa nu mai iesim in strada.
        • +3 (5 voturi)    
          Abuz in serviciu (Joi, 2 februarie 2017, 19:59)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nesimtitii incearca sa ne pacaleasca printr-o viclenie marsava. Au inceput sa apara pe la TV (vezi acu Sandru care vrea sa-l scape pe barbata-su) si sa spuna aceeasi placa cum ca doar cei cu abuz in serviciu scapa nu si cei cu mita/coruptie. Pai tocmai asta-i viclenia ca mai toti au fost condamnati pentru abuz, deci, chipurile, dupa logica PSD, nu sunt corupti. Pai cum ma sa ai tablouri de milioane si sa spui ca nu esti corupt. Normal ca te-a luat pentru abuz, ca doar acolo ai lasat urme cand ai semnat contracte. Pana sa fii anchetat, evident, ai luat mita de mii de ori. Ca d'aia toti va dati in masini scumpe, vacante exotice, vile cu saispe etaje domenii intinse si tot asa. Adica acuma vreti sa ziceti nesimtitilor ca ati furat tara de 27 de ani si ati fost abuzati fiindca v-au luat pe abuz in serviciu? Secireanu cand lua mii de lei pe zi din spital cum era. Abuz in serviciu probabil. Dar voi nu, ziceti ca nu e corupt saracu si ca a fost abuzat de dna.
    • +15 (17 voturi)    
      daca (Joi, 2 februarie 2017, 17:58)

      404.8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      mai avea cineva vreo indoiala, acum e evident.
      tot ce vorbesc astia doi este o balmajeala , pic si poc sau pat si patashon.

      bezna mintii, cu inregistrarea in auzul tuturor nu recunoaste faptul ca isi bate joc de lupta anticoruptie.
      la intrebarea reporterului despre faptul ca textul Curtii nu dezincrimineaza nimic din ce spun ei.

      Curtea nu a spus ca abuzul e neconstitutional.
      Daca spunea asta prevederea se abroga de drept.

      Unde este urgenta?
      Ca sa scape Dragnea evident, prin pragul de prejudiciu impus.

      sila!

      infractorilor, plecati acuma cat mai puteti iesi fara sa va shifoneze multimea de oameni de care va bateti joc.

      minciuni spuse cu nerushinare si seninatate.
      patologic.
    • +1 (1 vot)    
      Romani (Vineri, 3 februarie 2017, 14:05)

      funai [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu te imbata cu apa rece
  • +60 (68 voturi)    
    declaratia lui Dracnea va fi asa (Joi, 2 februarie 2017, 16:09)

    Ed___ [utilizator]

    declaratia lui Dracnea va fi asa

    Dracnea :- BLA BLA BLA .. BLA BLA BLA... agenturili straini...
    BLA BLA BLA Sorosh, Ciolosh, Iohhanis 6 case ...
    BLA BLA


    iar la sectiunea cu presa:

    reporter: - Retrageti OUG ?
    Dracnea: - Alta-ntrebare

    reporter: - Dati si gratierea prin Parlament ?
    Dracnea: - Alta-ntrebare

    reporter: - Unde este ministru Justitiei ?
    Dracnea: - Ma cac pe mata
    • +24 (26 voturi)    
      bla, bla 100 de lei in plus bla bla ... (Joi, 2 februarie 2017, 16:54)

      za-k [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      gramada de lei la salar, bla bla, taxe si impozite reduse bla bla "alta intrebare" :)

      OUG e perfect legala, ce daca e imorala? Ce e aia moralitate? Ma scapa de jumate de proces? Ma scapa! Yeee! :)
    • +22 (24 voturi)    
      Oamenii astia au prea mult timp! (Joi, 2 februarie 2017, 17:10)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      Timpul trece, leafa merge! Doar la cetateni nimic nu merge!
    • +15 (17 voturi)    
      deja-vu (Joi, 2 februarie 2017, 17:44)

      istvan2016 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      dracnea e rupt de realitate! se uita cam des la ceas...poate il vedem iesind din TAB!
  • +40 (48 voturi)    
    Ce conferinta sa sustina (Joi, 2 februarie 2017, 16:09)

    cristiaan [utilizator]

    El ar trebui nu sa sustina, ci sa execute, si nu o conferinta ci o sentinta.
    PCR...FSN...FDSN...PSDR...PDSR...PSD
    Iliescu...Petre Roman...Bombonel...Ponta...Dragnea

    Lupul isi schimba parul, dar naravul ba. Toti acesti banditi isi vor primi sentintele, poate ceva mai tarziu decat ar fi fost bine pentru Romania, dar si le vor primi si le vor executa. Pentru asta am de gand sa vin in Piata Victoriei seara de seara, atata timp cat inca va fi nevoie.

    Va astept in Piata deseara, cu ceai cald si covrigi anticoruptie.
    • +24 (26 voturi)    
      Fratilor astia sunt incredibili (Joi, 2 februarie 2017, 17:03)

      cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      Dragnea si Grindeanu isi sapa singuri groapa in care ii va pune istoria.

      Daca opreau ordonanta acum, mai aveau inca sanse sa guverneze 4 ani. Dar dupa aceasta trista "conferinta" si dupa seara asta care va inregistra un record istoric al protestelor, va deveni imposibil sa isi mai termine mandatul de premier si parlamentar peste 4 ani. Si le vor incheia acoperiti de un val de rusine si repudiati de psd-istii care mai sunt intregi la minte.
      Lupii tineri din PSD simt mirosul sangelui; le fierb hormonii si au inceput sa ascuta cutitele pe la spatele lui Dragnea. Vor zvarli cateva zeci de dinozauri psd-isti din fruntea partidului, ba chiar isi vor asuma ceva mai multa responsabilitate si vor incepe sa ne arate un pic de respect, numai sa preia puterea de la batrani si sa poata guverna in locul lui ALDE-DRAGNEA.
      • -1 (5 voturi)    
        Problema este (Joi, 2 februarie 2017, 18:26)

        transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

        Cum scapam de astia legal fara sa: 1. dam foc la guvern, 2. aduce dolarul la cote isterice/istorice, 3. speriem investitorii?
        • -8 (14 voturi)    
          Simplu! Trebuie să ne unim! (Joi, 2 februarie 2017, 18:34)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

          Și să mergem peste 4 ani la vot ca niște cetățeni responsabili.

          De preferat ar fi să ne informăm puțin înainte și nu de pe facebook și nu citind doar niște titluri!
          • +3 (7 voturi)    
            ...da' in aceste conditzii ... (Joi, 2 februarie 2017, 18:51)

            Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            ... mai traim 4 ani ?
      • +3 (5 voturi)    
        nu cred, (Joi, 2 februarie 2017, 21:08)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

        esti optimist. Nu misca nimeni in front la PSD.
        Cat despre responsabilitatea lupilor tineri, ai un exemplu graitor sub ochi: Grindeanu.
        Nu poti sa fii responsabil si sa intri in PSD. Cum zice ardeleanul: asa ceva nu exista!
  • +42 (48 voturi)    
    de ce o sedinta a unui organism intern al PSD (Joi, 2 februarie 2017, 16:11)

    Ed___ [utilizator]

    De ce o sedinta a unui organism intern al unui partid se tin in Palatul Parlamentului (rusinos numit!) sau mai corect spus Casa Poporului ????


    De ce nu si le tin in sediul de Partid ????

    CASA POPORULUI E A PSD ???

    AU CONSTRUIT-O EI ????
    • +15 (19 voturi)    
      pai (Joi, 2 februarie 2017, 17:15)

      Anonym [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      Raspunsul este Da!
      Ei au construit-o for real!
      Dar se numeau altfel atunci, dar tot din 3 litere erau formati, R, C, P parca :)
      • +8 (12 voturi)    
        te inseli..e nu..raspunsul.. (Joi, 2 februarie 2017, 18:06)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

        casa poporului a fost construita de muncitori cu banii poporului...pcr ul a dat ordinul ...numai ca pcr ul nu ar fi existat fara lasitatea si prostia unei parti a poporului.....ca si acum...jav-ele astea nu ar fi fost la putere...pe de alta parte toti il injura numai pe acest taran parvenit si slugoii lui apropiati...pe ceilalti, citeva milioane de romani ..2,3 cite or fi...care sunt "baza" acestor escroci de ce nu i injurati...fara sprijinul lor , acesti neno-ociti erau de mult in spatele gratiilor...
      • +8 (10 voturi)    
        NU (Joi, 2 februarie 2017, 18:11)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

        In Casa Poporului sunt anii nostri de stat in frig, de intrerupere a circulatiei, de stat la cozi iarna. Din viata noastra s-au luat banii pentru orice constructie care s-a facut in Romania.
  • +23 (29 voturi)    
    mda (Joi, 2 februarie 2017, 16:15)

    SoulSearcher [utilizator]

    oare va anunta ca ne vom alipi de rusia, doar asa pentru ca pot ei sa voteze orice ?
  • +17 (19 voturi)    
    democratie (Joi, 2 februarie 2017, 16:18)

    optiunea-2 [utilizator]

    asta s'a intimplat ieri in cea mai democrata tara cu justitia cea mai dura! si nu se face caz; asa e democratia; no justice-no peace... nu poti avea oameni calmi si relaxati cu cineva care te sfideaza... trebuie sa te faci auzit intr'un fel...

    http://www.nbcnews.com/news/us-news/protests-violence-prompts-uc-berkeley-cancel-milo-yiannopoulos-event-n715711
  • +22 (28 voturi)    
    Live text: „Stimați tovarăși... (Joi, 2 februarie 2017, 16:19)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Ședeți liniștiți.”
  • +20 (30 voturi)    
    URGENT! (Joi, 2 februarie 2017, 16:20)

    Astronautul [utilizator]

    ACUM, mergeti la Kisseleff! Blocati sobolanul inauntru sa nu iasa. Toti protestatarii la sediul PSD!
  • +23 (29 voturi)    
    Ia sa vedem aroganta :) (Joi, 2 februarie 2017, 16:20)

    za-k [utilizator]

    O sa anunte cinic: nu contati bai pulifricilor, doar io contez :)
  • +24 (26 voturi)    
    Suspendare (Joi, 2 februarie 2017, 16:22)

    LLLL [utilizator]

    O sa retragi cetatenia romana la toti protestatarii care ti se impotrivesc...
  • +22 (28 voturi)    
    cine fura azi un ou maine va fura un bou (Joi, 2 februarie 2017, 16:24)

    MirceaIo [utilizator]

    Un vechi proverb spunea asa: "cine fura azi un ou maine va fura un bou". Gratiere ca nu mai facem. Vor face din ce in ce mai rau!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Versiunea moderna (Joi, 2 februarie 2017, 23:28)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      care circulă intre pesedisti: cine fură azi un ou, e un bou. Tre' să furi găina, băi!
  • +27 (29 voturi)    
    nu va anunta nimik spectaculos (Joi, 2 februarie 2017, 16:25)

    Scotty [utilizator]

    doar i-a strans sa fie sigur ca-l sustin neconditionat 100%, le-a promis probabil sa-i scape de justitie, acel master plan pe Justitie

    Au 3 milionane de votanti, de o factura indoielnica, nu prea inteligenti si usor de manipulat, marea marea lor majoritate, fara nici cea mai mica idee de ai desconsidera.

    Ma indoiesc ca vor putea strange mai mult de 50.000 de babe si mosi cu autocarele din toata tara, inclusiv galeria lui Dinamo.
  • +26 (32 voturi)    
    incredibil cat tupeu! (Joi, 2 februarie 2017, 16:30)

    dj [utilizator]

    Vom protesta pana scapam de asta, ca altfel nu se poate!
    • +12 (12 voturi)    
      E incredibil pacaliciul asta penal! (Joi, 2 februarie 2017, 17:00)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui dj

      Trebuie iesit in strada pana abroga ordonanta de urgenta si apoi pleaca.
      O sa vina pe dracu 1 mil de oameni sa ii sustina. De unde sa vina?
  • +33 (39 voturi)    
    mda... (Joi, 2 februarie 2017, 16:30)

    liviu_ [utilizator]

    borfas de teleorman... asta se intampla votezi un condamnat

    1 - nu ai castigat ptinr-tun vot masiv, ci ~20% din populatia tarii
    2 - castigarea alegerilor NU iti permite sa incalci legea!
    3 - protestele din strada ar trebui sa insemne ceva... chiar si pt tine!

    oricum un lucru e sigur... dracu o sa mai stea intr-o tara in care justitia nu exista! mult noroc sa furi de la pensionari .... care nu o sa mai aiba pensie pentru ca toti care muncesc o sa plece

    eu personal... dupa ce vin de la protest... stiu ce fac... Hint: situri de joburi in strainatate!
    • -11 (19 voturi)    
      20% din populatia tarii zici? (Joi, 2 februarie 2017, 16:58)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      nasol. in strada au fost 2%...
      • +8 (8 voturi)    
        2% (Joi, 2 februarie 2017, 17:55)

        DenisV [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        da expertule 2% multi dintre ei veniti direct de la munca sa stea ore intregi in frig, stiind ca a doua zi trebuie sa se trezeasca fresh pt o noua zi de munca, fata de 20% intr-o zi de duminica dispusi sa aloce 15 minute din timpul lor. Fii fara grija vine weekendul. Iar tu mai foloseste-ti creierasul inainte sa vrei sa pari destept cu replici de 2 bani.
        • -1 (3 voturi)    
          in weekend (Vineri, 3 februarie 2017, 11:17)

          Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui DenisV

          corporatistii merg la schi, nu la miting
      • +4 (4 voturi)    
        mov? (Joi, 2 februarie 2017, 18:56)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        te-ai vopsit de la flacara lui Geoana? :P
      • +5 (7 voturi)    
        Cati dintre voi ati fost (Joi, 2 februarie 2017, 20:40)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        sa aparati OUG-ul si cotarlele penale? ZERO, in afara de golanii aia spargatori de greva. Asa ca ciocu mic, cucuvico.
      • +2 (2 voturi)    
        realizezi ca... (Vineri, 3 februarie 2017, 11:14)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        2% in strada inseamna enorm?!?!
        sa nu mai vb ca probabil au fost 3-4% ca na... nu sta nimeni de la inceput pana la sfarsit... cand veneam noi erau deja oameni care plecau si era 8 si ceva!

        pe de alta parte tot nu ai raspuns la intrebare... 20% in orice matematica din baza 10 este < decat 50% ... deci NU pt spune ca reprezinta majoritatea
        mai mult... ai ignorat 2 si 3! voua pesedeilor nici macar nu va pasa de argumente... sunteti ca niste casetofoane stricate... v-a spus cineva odata ca e bine sa mananci rahat... tot restu vietii esti mov la gura ca il crezi p-ala!
  • +34 (40 voturi)    
    nu e nici o indoiala, un nou Erdogan (Joi, 2 februarie 2017, 16:31)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    baronul de Teleorman e un dictator in devenire, in cele cateva minute pe care le-am urmarit, penalul vorbea in numele guvernului ! nu putem permite asa ceva.
  • +18 (26 voturi)    
    Liviu Dragnea (Joi, 2 februarie 2017, 16:31)

    Ord [utilizator]

    pare ca este "sub acoperire" si are misiune sa distruga PSD. Reuseste.
    • +15 (15 voturi)    
      daca distruge doar psd e bine (Joi, 2 februarie 2017, 17:29)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      sa nu distruga si Romania!
      • +7 (7 voturi)    
        se pare ca ambele (Joi, 2 februarie 2017, 17:48)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui dj

        .
        • +2 (2 voturi)    
          sper, (Joi, 2 februarie 2017, 21:27)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui Ord

          dar senzatia mea este ca Iohannis si cei cativa rataciti de haita PSD-ului au ramas fara optiuni.
          Ei merg pe caile legale, dar timpul trece in favoarea pungasilor, a mai ramas atat de putin, trebuie doar sa mai reziste cateva zile.
          De luarile de pozitie din exterior nu le pasa. Si-au stabilit obiectivele si vor merge pana la capat, pentru ca totul este in favoarea lor.
          Daca sindicatele si Armata le-ar da niste semnale, ar mai fi o speranta. Dar astia nu sunt decat profitori si, pentru sprijinul acordat prin neimplicare, vor obtine si mai multe avantaje.
          Deci cu cine sa mai faci ceva? Strada poate fi dispersata usor, au experienta, ca doar asa au acaparat si si-au consolidat puterea in 1990. Aseara a fost o mica incalzire, iar sluga de la Interne a prezentat deja lista cu cei vizati, care vor fi batuti cu furtunul de forta si incendiati cu molotoave.
          Cred ca vor merge pana la a da foc la Guvern pentru a justifica intrarea in forta a politiei si jandarmilor, care au permisiunea sa foloseasca MUNITIE DE RAZBOI, doar au spus-o direct la tv.
          Nu e bine si nu prea vad luminita de la capatul tunelului. Da Doamne sa ma insel!
  • +26 (32 voturi)    
    Javra penala! (Joi, 2 februarie 2017, 16:33)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Pui tara pe foc cu porcariile tale. Ne faci de basm pentru intreaga lume. Tara nu e toata judetul Teleorman.
    Dar nu ne lasam si o sa cedati!!!!
  • +20 (26 voturi)    
    PSD ciuma rosie (Joi, 2 februarie 2017, 16:34)

    middle_brick [utilizator]

    Dragnea ne sfidează in continuare grupa mare...mai sunt 9 zile.
  • +20 (26 voturi)    
    Da, da. (Joi, 2 februarie 2017, 16:34)

    ac [utilizator]

    Din pacate, nu ne intereseaza ce ai de zis. Doar sa dispari. Du-te in Madagascar la Mazare, I don't care, numa' sa nu-ti mai vad mutra aia de securist.
  • +18 (24 voturi)    
    Da, da. (Joi, 2 februarie 2017, 16:34)

    ac [utilizator]

    Din pacate, nu ne intereseaza ce ai de zis. Doar sa dispari. Du-te in Madagascar la Mazare, I don't care, numa' sa nu-ti mai vad mutra aia de securist.
  • +20 (26 voturi)    
    Pai (Joi, 2 februarie 2017, 16:34)

    mikeyu [utilizator]

    asta e comunist de manual. Nu cred ca va fi niciun dialog cu mustociosu.
  • +20 (28 voturi)    
    Guvern inapt de a guverna (Joi, 2 februarie 2017, 16:34)

    benicio [utilizator]

    Acum e clar, acet guvern este nu numai rau intentionat, dar si inapt sa guverneze. Pentru ca de acum inainte se vor ocupa cu precadere de proteste. Romania este o tara neguvernata.
  • +23 (33 voturi)    
    dement (Joi, 2 februarie 2017, 16:34)

    dum_i [utilizator]

    Dementul asta trebuie arestat si camarila lui desfiintata.

    Ori ei ori Romania. Ca sa fie clar.
  • +28 (34 voturi)    
    am ascultat putin..nu am putut mai mult (Joi, 2 februarie 2017, 16:35)

    akillies [utilizator]

    minte si dezinformeaza!
    Iar cei care il sustin sunt niste inconstienti!
  • +30 (36 voturi)    
    aha, deci ati renuntat la contra-manifestatie (Joi, 2 februarie 2017, 16:35)

    bogdan1477 [utilizator]

    Oricum ar fi aratat penibil 50.000 de mosnegi de la tara adusi cu autocarele sa stea doua ore in frig si dusi inapoi acasa.

    Si se pare ca nu vreti sa renuntati pasnic la legalizarea hotiei. Nu-i nimic, o sa va scoatem deurechi din parlament. Diseara o sa iesim 400.000, miine 500.000 si tot asha.
    Si daca prin reducere la absurd nu se gaseste cineva sa va matraseasca, ne luam catrafusele si plecam in alte tari. Sa ramaneti voi psd si poporul psd sa va furati caciula unii la altii.
  • +28 (32 voturi)    
    ne vedem in piata (Joi, 2 februarie 2017, 16:36)

    dana35 [utilizator]

    Oho poate ne strangem 1 milion sa blocam totata capitala.
    nici o grija vine week-endul ....
    hai romani sa ii dam jos pe hoti !!!
    • +10 (10 voturi)    
      Mda (Joi, 2 februarie 2017, 17:12)

      cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui dana35

      NU stiu daca te-ai prins dar daca ii dai jos Ordonanta ramane valabila... ei trebuie sa anuleze intai ordonanta si apoi sa se care!
      • 0 (2 voturi)    
        .... (Vineri, 3 februarie 2017, 1:03)

        VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui cmg_george

        Vezi ca nici revolutia din 89 nu a fost legala ..
        1 000 000 de oameni furiosi si desconsiderati in strada s-ar putea sa faca ceva "ilegal"
        Dar acum cand ilegalul e legal ce mai conteaza ?
    • +7 (7 voturi)    
      nu doar weekendul vine (Joi, 2 februarie 2017, 17:28)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui dana35

      ci si caldura ;) Allahu akbar !
  • +20 (26 voturi)    
    pe asta doar lady in black il mai opreste (Joi, 2 februarie 2017, 16:36)

    mnicku [utilizator]

    inconstienta n-are limite
    • +9 (9 voturi)    
      Nu inconstienta, nesimtirea! (Joi, 2 februarie 2017, 17:07)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Ploua, ploua, ploua, se fac ca ploua!
  • +20 (26 voturi)    
    lool (Joi, 2 februarie 2017, 16:36)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    vot masiv = 17 % ? doamne ce frica le e de puscarie ... ne baga in rahat pe viata astia...
    • -7 (13 voturi)    
      Matematica (Joi, 2 februarie 2017, 16:59)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      17 e mult mai mare decât 5
  • +25 (31 voturi)    
    in piata (Joi, 2 februarie 2017, 16:37)

    martel55 [utilizator]

    deci ne vedem in piata, asta e pe alta lume....
    • +9 (9 voturi)    
      Conferinta ca sa isi pledeze cauzele la TV?! (Joi, 2 februarie 2017, 16:54)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Domnul Dragnea, s-a oprit Romania in loc sa te asculte cum iti pledezi cauzele din procese? Romanii simpli nu pot sa faca asta, ca nu sunt si ei lideri ai partidului de guvernamant!

      De aia nu trebuie votati penali, pentu ca vor doar sa rezolve problemele lor personale, nicidecum ale tarii!
  • +20 (26 voturi)    
    Sistemul pesedist (Joi, 2 februarie 2017, 16:37)

    CezarN [utilizator]

    PSD vorbeste prin reprezentantii sai oficiali si prin cozile de topor diin peresa de vestitul sistem(binom sau cum vreti) care ii pune vesnic talpi si ii hartuieste baronii cu chestii marunte(abuz in serviciu, neglijenta, etc) cand ei stiu foarte bine ce tunuri uriase au dat. Nu ca i-ar deranja procurorii de la usa lor, insa ii jignesc cu asemenea acuzatii, le scade ratingul in lumea lor de interlopi.
    Dar, m-am intrebat, ei, PSD nu au si ei sistemul lor? Ba da! si inca cum. Iata-l:
    1. subsistemul de invatamant, responsabil cu pervertirea constiintelor micutilor inca de mici. Invatati sa toceasca, sa nu gandeasca, lasati sa copieze, sa triseze, sa plagieze, copiii sunt practic pesedizati de mici, obisnuiti cu ciupeala si cu o scara de valori deformata.

    2. subsistemul religios, responsabil cu preluarea dobitocilor din scoli si canalizarea electorala a prostiei lor in slujba PSD

    3. subsistemul de sanatate. Cu toate ca pentru cei care platesc asigurari de sanatate el este un billshit (vorba lui Dranea), pentru cei care nu platesc in viata lor asigurari de sanatate si care beneficiaza de acest sistem, ba chiar unii isi petrec saptamani de spitalizare ca in statiune, acest sistem este foarte bun.

    4. subsistemul de ajutoare sociale. Este principalul finantator electoral al PSD. El acorda permanent si legal pomeni de genul ajutoarelor sociale, somaj, pensii de "invaliditate", etc

    5. subsistemul militienesc. Practic in politia romana se ingroapa si se omoara in fasa orice faradelege comisa de sistemul pesedist. Tot ce se poate, inainte de a ajunge pe mana procurorilor si a judecatorilor. Politia romana este cea mai nereformata institutie de stat din Romania, si sa nu va ganditi ca asta este intamplator.

    6. subsistemul de forta. Daca, la inceputur, minerii si "clasa muncitoare" erau bratul armat al PSD, iata ca galeriile sportive si firmele de paza (paravane de fapt pentru a incasa taxe de protectie de catre baronii locali) s-au inrolat mai nou in armata pesedista.
  • +7 (9 voturi)    
    Hmmm..ni (Joi, 2 februarie 2017, 16:38)

    Justme13 [utilizator]

    nici o reactive inca?!!
  • +21 (27 voturi)    
    Mesajul lui Liviu Dragnea: Ne doare-n p... de voi. (Joi, 2 februarie 2017, 16:38)

    taro [utilizator]

    ah, si, daca nu le lasati sa dam foc la Romania incalcati statul de drep si doar PSD poate sa incalce statul de drept.
  • +22 (32 voturi)    
    Sfat pentru Hotnews (Joi, 2 februarie 2017, 16:38)

    feisbuk [utilizator]

    Orice articol despre tristul asta trebuie sa contina prezentarea corecta "condamnatul Liviu Dragnea"; de asemenea, fotografia ar trebui sa lipseasca si inlocuita cu o secera si un ciocan.
  • +18 (26 voturi)    
    vorbeste in numele tau... (Joi, 2 februarie 2017, 16:38)

    liviu_ [utilizator]

    "In ce priveste cetatenii care manifesteaza, avem tot respectul pentru dumnealor." eu personal te respect mai putin decat un gandac de bucatarie mort pe care-l gasesc in mancare!

    dragnea ataca si acuza... atata stie...
    repet sa vad cine o sa mai ramana in tara asta!
    o sa ramai singur si cu votantii tai fara creier!

    gandeste-te (daca esti in stare sa o faci) cati au plecat dupa mineriade! si... atunci protestele nu au fost atat de masive, atunci romania nu avea ce pierde (nu aveau ce firme sa plece) , atunci populatia nu era atat de imbatranita si... atunci nu aveam libera circulatie in UE... cam cati oameni competenti crezi ca o sa mai ramana aici cand euro o va lua razna (na tara corupta.... ce te astepti), cand firmele o sa inceapa sa plece, cand oamenii o sa inceapa sa plece... cand inflatia o sa se intoarca in anii 90 (poate nu chiar atat de rau dar recesiune o sa fie).

    o sa ramai tu cu pensionarii si cu asistatii sociali... care o sa te injure ca nu le-ai marit ajutoarele si pensiile!

    acest scenariu nu este inca realizat... dar la tupeul care il are psd (nu ii pasa de absolut nimeni si nimic) incep sa fiu sceptic de faptul ca se poate schimba ceva! Totusi... este datoria mea sa lupt pana la capat si asta o sa fac! Cu alte cuvinte: HAI LA PROTESTE!
  • +23 (31 voturi)    
    duie mragnea (Joi, 2 februarie 2017, 16:39)

    ekek [utilizator]

    Sunteti terminati. Dupa toata povestea asta, ori ajungem dictatura, ori nu o sa mai auzim de PSD decat in povestile de groaza.
  • +26 (32 voturi)    
    dragnea: "protestati cit vreti voi" (Joi, 2 februarie 2017, 16:39)

    GeorgeT [utilizator]

    Deci infractoru' concluzioneaza ca nu o sa cedeze niciodata

    Criminalul asta trebuie sa infunde puscaria, aia fara lux.
  • -4 (14 voturi)    
    dragnea ar fi om destept (Joi, 2 februarie 2017, 16:40)

    ionpozitiv [utilizator]

    daca l-ar duce si capul suficient
  • +23 (29 voturi)    
    s-a dus dracului protestul! (Joi, 2 februarie 2017, 16:40)

    ciufy [utilizator]

    Asta nu termina de batut campii pana maine dimineata... acusi trece sa ne spuna din nou despre programul de guvernare si cum a vizitat el prima tara straina socialista
    Cred ca reporterii aia incep acusi sa isi piarda rabdarea... Tu vrei sa pui intrebari la problemele actuale si asta o da cu anii tineretii.
    • +5 (5 voturi)    
      Batutul campilor de catre Ochi de Peste Mort (Joi, 2 februarie 2017, 19:02)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ciufy

      si Burniteanu nu inseamna nicidecum incheiatul Protestului, ba din contra inseamna intetirea lui !

      Uite eu ajung acasa acum , mananc repede , ma schimb si la 19:30 ma intalnesc in Piata cu cativa colegi si prieteni, cum am facut si ieri si alaltaieri .

      PS. Vino si tu ! Veniti si voi !
  • +20 (24 voturi)    
    revolutie! (Joi, 2 februarie 2017, 16:41)

    Vendetta007 [utilizator]

    in caz ca nu va era clar ca astia fara o adevarata revolutie nu se lasa (dusi)!
  • +21 (29 voturi)    
    Tovarasu Dragnev (Joi, 2 februarie 2017, 16:41)

    Rescator [utilizator]

    Presedintele Klaus Johannis nu dispune de ultrasii
    derbedei ai clubului Dinamo.Acestia,daca nu ai stiut
    pana acum,raspund promt numai la ordinele
    ministrului de interne pe lantul de comanda:
    Dragnev-Codrin Stefanescu-pitipoanca de la MAI-
    fratii Negoita-Aurolacii vostrii.Acest fapt functioneaza ,
    fara intrerupere,inca din 1949.
    Nu mai este cazul sa vorbesti tu de statul de drept.
    Mars in Siberia ta.
  • +19 (31 voturi)    
    Conferinta ca sa isi pledeaza cauzele din procese? (Joi, 2 februarie 2017, 16:42)

    fit [utilizator]

    Nu ma intereseaza problemele penale pe care le are Dragnea! Sa si le rezolve in justitie! De aia nu trebuie alesi penali sa ne reprezinte ca nu ii intereseaza problemele noastre!

    Justitia sa isi faca treaba! Dragnea profita de statutul lui de presedinte al partidului de guvernamant ca sa ne ocupe timpul cu problemele lui penale? Romanii nu isi pot pleda cauzele la TV ca nu au expunerea dlui Dragnea!!!!
  • +13 (21 voturi)    
    conform viciilor de procedura (Joi, 2 februarie 2017, 16:43)

    NWalker [utilizator]

    e clar ca sunt nevinovat!
  • +13 (19 voturi)    
    Dragnea, daca citesti: esti un jegos! (Joi, 2 februarie 2017, 16:44)

    firuierbii [utilizator]

    Ha, a zis ca a citit articolul lui Tapalaga.
  • +16 (24 voturi)    
    Cine are un Emiteral? (Joi, 2 februarie 2017, 16:45)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Imi vine sa vomit! Ciocoiul Rosu de Teleorstan si-o cauta neaparat! O va avea.
  • +28 (36 voturi)    
    ne vedem in strada (Joi, 2 februarie 2017, 16:46)

    DanielMit [utilizator]

    eu inteleg asa
    - la ordonanta nu renuntam
    - noi nu am avut o campanie de minciuna cand am castigat alegerile, protestatarii sunt acum manipulati, adevarul este la Dragnea si PSD
    - ati vazut aseara violentele (ultrasi trimisi de noi, dar nu stiti voi) sa nu va comportati asa
    - daca nu sunteti violenti ca golanii trimisi de noi si protestati pasnic nu am de ce sa va bag in seama, noi am castigat alegerile cu 3.5 milioane de voturi deci sunteti minoritate
    - peste o saptamana protestele voastre vor fi istorie
    - ne vedem peste 3 ani cand am sa va promit iar de toate, cai in 3 ani economia va fi distrusa voi veti fi ruinati si eu am sa va promit iar bani cu care o sa va stergeti la cur

    intr-un cuvant ma pis pe voi

    NE VEDEM IN STARADA!
    • +5 (7 voturi)    
      nu chiar (Joi, 2 februarie 2017, 17:04)

      BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui DanielMit

      de fapt a zis: "daca mai iesiti in strada, trimiti huliganii ca sa am pretext sa va bat"
  • +23 (29 voturi)    
    Rusine ! Deja v-ati dat arama pe fata ! (Joi, 2 februarie 2017, 16:49)

    Radu_B [utilizator]

    Nu va mai crede nimeni ! Vreti sa puneti pe butuci Justitia, faptele vorbesc !

    PS Absolut patetic cat de mult poate sa vorbeasca Dragnea despre el. E conferinta de presa Dragnea sau PSD ?
  • +21 (25 voturi)    
    Nimic nu-i va opri... (Joi, 2 februarie 2017, 16:50)

    OvidiuStoica [anonim]

    Nimic nu-i va putea opri pe acesti puscariabili sa preia controlul tarii decat strada. Trebuie o revolta generala si alegeri anticipate.Astfel o sa stam cu sabia deasupra capului in fiecare zi de acum incolo.

    PSD asta chiar ca e un partid de ciumati, infractori, jefuitori ai averii publice cu mentalitate medievala de boieri si arendasi de mosie. Trebuie scosi cu totul din viata publica.
    • +6 (6 voturi)    
      NU CRED! (Joi, 2 februarie 2017, 17:15)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Avem puterea de a ii OPRI!
    • +8 (8 voturi)    
      Usor de constatat (Joi, 2 februarie 2017, 17:26)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Viscocea Dragnev e un Ceausecu Doi, dar bolsevic. Haimana de Teleorstan
  • +11 (11 voturi)    
    Asta vrea sa falsifice Referendumuri (Joi, 2 februarie 2017, 16:54)

    cris333 [utilizator]

    A mai falsificat un referendum cand au facut puciul in 2012 , atentie marita ,ca pana cada o sa majeasca cu rahat peste tot.
  • +8 (8 voturi)    
    ERDODRAGNIZARE! (Joi, 2 februarie 2017, 16:55)

    ouyang [utilizator]

    Arestati-i pe infractori! Urgent!
  • +9 (9 voturi)    
    un milion? (Joi, 2 februarie 2017, 16:57)

    tearoftime [utilizator]

    nicio problema, la meteo au zis ca se incalzeste si vine weekend-ul.
    Hai in piata sa iti semnam!
  • +8 (8 voturi)    
    Asezativa linistiti va dau 100 lei la salar! (Joi, 2 februarie 2017, 16:58)

    za-k [utilizator]

    Mita contra furt legalizat! Asta este PSD!
  • +9 (9 voturi)    
    incredibil.... (Joi, 2 februarie 2017, 16:59)

    msk [utilizator]

    Asta vrea sa-si rezolve urgent toate problemele penale !!!!!!!
    Asa ceva nu credeam ca o sa mai vad vreodata in Romania !
  • +6 (6 voturi)    
    Deci putem sta acasa (Joi, 2 februarie 2017, 16:59)

    SebastianRusu [anonim]

    La cate ne promite, cred ca putem sta acasa... ca ne da.... E mai ceva ca la pomana porcului... sau.. chiar asta e??? POMANA PORCILOR.
  • -7 (9 voturi)    
    trebuie evitat, cu orice pret... (Joi, 2 februarie 2017, 16:59)

    demaGOGU [utilizator]

    ...razboiul civil romano-roman!

    din acest pdv renuntarea la ideea contra-manifestatiei pare o decizie inteleapta dar intelepciunea a fost in short-supply in ultimele saptamani.

    KWJ trebuie sa uzeze la max de rolul mediator ptr a ajunge la solutie negociata, de compromis intre cele 2 Romanii.
    • +2 (4 voturi)    
      De ce compromis? (Joi, 2 februarie 2017, 20:42)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Voi distrugeti Romania si mai vrei si compromis??? Compromis cu golanii?
  • +6 (6 voturi)    
    despre psd cu petre tutea (Joi, 2 februarie 2017, 17:02)

    toxx [utilizator]

    actualizare 2017:

    ”Nu vin? Lasă-i să geamă. Că ăștia (FSN-ul) sunt incapabili de guvernare. Salvarea-i în nulitatea mintală a lor. Ăștia nu pot conduce – întreg guvernul – o comună rurală. Încurcă apele și înfundă fântânile. Incapacitatea de guvernare a ăstora s-ar putea să fie drumul hoitului român să devină viu.”

    bullshit a zis dragnea in conferinta asta #nevedeminpiata
  • +10 (10 voturi)    
    tomate?! :OOOO (Joi, 2 februarie 2017, 17:04)

    draxdamax [utilizator]

    Bai deci e incredibil!!
    Acelasi manual si aceleasi tipare ca ale lui Ceausescu!
    Stati calmi, va dam alocatii mai mari si am crescut pensiile!!

    CE P... M.. TREABA AU SOLARIILE PT. TOMATE CU ORICE IN ACEST MOMENT?!!!
    • +3 (3 voturi)    
      O fi vorba de programul ... (Joi, 2 februarie 2017, 18:09)

      calexe [utilizator] i-a raspuns lui draxdamax

      "Prima Tomată"?
      E clar, pe mine m-a convins. Nu mai vin diseară la manifestație.
      :)
  • 0 (8 voturi)    
    Ordin pe unitate la multinationale si ambasade! (Joi, 2 februarie 2017, 17:05)

    baciul-vrancean [utilizator]

    Isi scot angajatii in strada in disperarea ca trebuie sa plateasca salarii mai mari. Sunt bani pe care nu mai au cum sa-i scoata afara.
    Ambasadelor le e teama ca ii scapa pe "corupti" din mana, si nu ii mai pot santaja cu dosare sa le dea tara pe NIMIC!
  • +6 (8 voturi)    
    arogant (Joi, 2 februarie 2017, 17:05)

    uzu [utilizator]

    pe mine aroganta asta ma enerveaza si ma scoate in strada.
    daca ei "aduna" 1 milion de semnaturi "adunam" si noi doua milioane. daca ei "aduna" 20 de milioane de semnaturi noi "adunam" 30 de milioane. ca semnaturi e usor sa "aduni"...
    daca cedam acum, se va caca pe noi vesnic.
  • +6 (6 voturi)    
    A mai fost unul inainte matale... (Joi, 2 februarie 2017, 17:05)

    Olyx [utilizator]

    care tot asa o tinea, ca el e JUPANUL si face numai ce vrea el, ca e "alesul" si are acest drept...Macar el se stergea "in dos" cu Constitutia, mata mai si spui ca o respecti cu "sfintenie"...! Si nici lui nu ii pasa ca tara ARDE si se duce de rapa...! Voia sa "moara" cu ea " de gat"...Ca si matale...
  • +6 (6 voturi)    
    A spus cineva ca am injurat.... (Joi, 2 februarie 2017, 17:06)

    RazvanMarinovici [anonim]

    - Va rog sa va uitati pe "R****tea" ca au microfonul mai aproape de mine.

    Citez de pe R****tea
    <<< VIDEO: Dragnea a cedat nervos. A înjurat un parlamentar USR: "Dăm şi pe mă-ta!" >>>

    E bun, ma bucur ca nu minte, sau cu cei din redactie de acolo nu a apucat sa vorbeasca inca?

    https://www.re**** .net/video-dragnea-a-cedat-nervos-a-injurat-un-parlamentar-usr-dam-si-pe-ma-ta_2028903.html
  • +9 (9 voturi)    
    incredibil... (Joi, 2 februarie 2017, 17:07)

    astronaut [utilizator]

    Grindeanu , dare de seama in fata (CC al PSD) , si acum in fata jurnalistilor , ce nevoie este de acestea si acum ? , Dracnea a iesit sa se disculpe in fata presei sa arate ca este persecutat politic ! dupa el e totul in ordine numai sa nu mai dezinformam sa nu mai manipulam NOI ! EI au voie sa faca orice , noi suntem pulimea , EI sunt votati sunt la putere ! Sigur el are voie sa AMENINTE , MINTA , si sa-l intrerupa pe GRINDEANU !! DRACNEA vrea sa fie albit de dosare in asa fel incat sa devina cat mai iute PRESEDINTE dupa demiterea luiJOHANIS !!
  • +8 (8 voturi)    
    Astia ne cred prosti (Joi, 2 februarie 2017, 17:09)

    A.A [utilizator]

    Cica nu e scris nicaieri cuvantul amnistie in ordonanta. Pai bai grindene normal ca nu e scris pentru ca e AMNISTIE MASCATA!!!
  • +11 (11 voturi)    
    te-as trimite direct in MA-TA, dar astept justitia (Joi, 2 februarie 2017, 17:12)

    ..13 [utilizator]

    Auzi la el -

    In aceasta luna de guvernare, guvernul a exercitat puterea legitim, in spiritul si in litera Constitutiei.

    De aceea ati lucrat ca sobolanii pe timpul noptii si in SECRET!!!!

    Bre, m-am enervat de la primele randuri!
  • +11 (11 voturi)    
    Dragnea, ai luat-o pe drumul lui Ceausescu! (Joi, 2 februarie 2017, 17:12)

    Opus Dei [anonim]

    Ati castigat alegerile promitand ceva si facand apoi altceva, adica prin minciuna. Nu pentru asta ati fost votati. Probabil ca se refera la Romania TV, cand se refera la dezinformare. Si a ajuns Romania sa fie condusa de un om care are mari probleme cu justitia. A ajuns prim ministru ca sa-si rezolve situatia personala. Inapoi in satul natal Gratia, Dragnea!
  • +6 (6 voturi)    
    Miscarea e desteapta ! (Joi, 2 februarie 2017, 17:13)

    Susufler0 [utilizator]

    Pe calea contestatiei la executare incearca sa obtina rejudecarea procesului "Referendumul" pt ca hotararea definitiva de condamnare nu mai poate fi motivata (a explicat de ce si asa este, si semnata intrucat Livia Stanciu singura care ca Presedinte de complet sau, in cealalta ipoteza, presedinte de instanta putea sa semneze hotararea nu mai poate sa o faca din motive obiective.

    Se poate ajunge la rejudecare (chestia cu Papici nu tine !) si daca lucrurile merg bine, respectiv e achitat, Ok ! Daca nu merg bine si vine din nou o condamnare in prima instanta, are grija dom Jordache sa mai dea o Ordonanta de Noapte ca sa dezincrimineze infractiunea !

    PS. Uite-asa a descoperit PSD ca daca sefu' mai e prins cu niste infractiuni, nu-i bai, subtiaza ei Codul Penal cu niste abrogari, cu niste dezincriminari si se rezolva !
  • +11 (11 voturi)    
    bai imbecilule (Joi, 2 februarie 2017, 17:14)

    ..13 [utilizator]

    CCR ti-a cerut doar redefinirea ABZULUI IN SERVICIU

    NU rescrierea unor articole din coduri.

    Bre, esti PROST???
  • +8 (8 voturi)    
    hmm (Joi, 2 februarie 2017, 17:15)

    cladob [utilizator]

    pai daca nu are nici un efect sa nu le mai dea ordonantele.

    Retrageti ordonantele si apoi demisia..
  • +9 (9 voturi)    
    astept comunicat de la AMbasadorul USA (Joi, 2 februarie 2017, 17:17)

    ..13 [utilizator]

    despre ceea ce s-a discutat - Dragnea ne da cu dezinformarea pana la maxim!!!
  • +6 (6 voturi)    
    PSD a castigat alegerile corect, printr-un vot mas (Joi, 2 februarie 2017, 17:17)

    cladob [utilizator]

    dar nu ati fost votati pt ordonante care sa schimbe Codul Penal asa cum vreti voi.
  • +7 (7 voturi)    
    nu e dezinformare (Joi, 2 februarie 2017, 17:20)

    cladob [utilizator]

    "Am vazut si discutia despre cei 200.000, tot intr-o campanie de dezinformare."

    e negru pe alb in lege. Nici un leu furat de nici un functionar public!!! Furati Romanii si mai ales pe cei care v-au votat ..
  • +13 (13 voturi)    
    Ne indreptam spre dictatura!!! (Joi, 2 februarie 2017, 17:21)

    Marius8719 [utilizator]

    Vreau sa semnalez ceva despre care nimeni nu vorbeste!
    Se intreaba cineva oare de ce risca PSD totul la capitolul imagine pentru urmatoarele alegeri?!
    Oare nu pentru ca acest capitol nu va mai conta la urmatoarea confruntare electorala?
    VOR FRAUDA ALEGERILE URMATOARE!!!!!!
    ATENTIE!!!
    • -4 (6 voturi)    
      alegeri (Joi, 2 februarie 2017, 19:28)

      robespierre [anonim] i-a raspuns lui Marius8719

      Esti un mare urs!
      Alegerile democratice nu se fraudeaza !
      In acest tip de alegeri intotdeauna castiga candidatii.
      Cine numeste candidatii conduce tara.
      Numaratoarea voturilor nu se face.
      Se anununta castigatorii in functie de ordinul maharilor de moment.
      Asa au pierdut Geoana si Ponta.
      Asa au castigat Constantinescu, Basescu si Klaus!
  • +6 (6 voturi)    
    huliganism de stat (Joi, 2 februarie 2017, 17:25)

    nedumeritul [utilizator]

    acest guvern a emis un act scris prin care-i anunta pe hoti ca pot fura linistiti si ca nu vor fi pedepsiti.
    Adica statul de drept si constitutia prevad acest lucru si ei doar au explicat mai clar si in detaliu acest lucru.
    Dragnea declara:
    "Consideram ca orice incercare de subminare a activitatii guvernului e o tentativa de destabilizare a ordinii de drept."
    Trebuie sa ai obraz gros ca sa spui asa ceva.
    De aceea nu organizeaza contramanifestatie pentru ca stiu ca membrilor PSD de rand le este rusine de cea ce se intampla in numele lor si nu vor veni la manifestatie..Ar fi organizat contramanifestatie fara sa stea pe ganduri.
    Haita Dragnea practica huliganismul de stat. Permit hotia si indeamna la abuzuri.
  • +10 (10 voturi)    
    Nici noi nu renunțăm! (Joi, 2 februarie 2017, 17:31)

    ouyang [utilizator]

    În stradă până când PSD-ul este dizolvat!
  • +8 (8 voturi)    
    Democratia constitutionala (Joi, 2 februarie 2017, 17:32)

    michimihai [utilizator]

    Ce nu inteleg acesti oameni fara sira spinarii:
    1. Democratia constitutionala nu permite tirania majoritatii si uzul legii pentru binele personal / in defavoarea binelui public.

    2. Separatia puterilor in stat este un principiu constitutional in Romania - nici una din puteri nu-si poate aservi pe celelalte. Asadar, Dle Dragnea, nu mai faceti aluzii la lovituri de stat cand presedintele sau justitia vi se impotrivesc, asta e menirea si functia lor constitutionala intr-o democratie.

    3. PSD nu are nimic de a face cu social-democratia, sunt dincolo de ideologie, nu reprezinta decat un grup criminal organizat, nu partid.
  • +7 (7 voturi)    
    PSD favorizează infractorii. (Joi, 2 februarie 2017, 17:33)

    asavreau [utilizator]

    Noi cum ne apărăm de infractori și de cei care îi favorizează?
  • +8 (8 voturi)    
    din categoria "suta de lei" (Joi, 2 februarie 2017, 17:35)

    cristi_an [utilizator]

    Intrebat de ce nu a fost pus proiectul de OUG pe ordinea de zi: A mai fost ceva suplimentar pe ordinea de zi, HG cu calatoriile gratuite ale studentilor pe CFR`
  • -2 (6 voturi)    
    Dragnea a întrecut măsura (Joi, 2 februarie 2017, 17:35)

    Nyk1 [utilizator]

    Putea să o ia ușurel cu măriri de pensii, de salarii, de îmbunătățire a nivelului de trai - urmând ca abia apoi, cu încrederea poporului câștigată, să trateze problemele din Justiție (și acelea de la caz la caz, nu prin amnistii generalizate) - în schimb a ales calea confruntării și provocării.

    Solicităm d-lui Dragnea demisia de la conducerea PSD și înlocuirea cu un lider care a dovedit că respectă opinia publică și avertismentele Occidentului, domnul Victor-Viorel Ponta. Tot răul spre bine, acesta ar putea să preia și funcția de prim-ministru acum că nu mai are probleme cu dosarele.

    Cel puțin Ponta, cât a fost problema cu Colectivul, a dat dovadă de decență și și-a prezentat demisia în urma unor proteste mult mai reduse decât acestea.
  • +8 (8 voturi)    
    minciuni (Joi, 2 februarie 2017, 17:39)

    cpvoinea [utilizator]

    minciunile lui dragnea pot fi considerate instigare la violenta la cati nervi imi creeaza acum, cand sunt pe picior de plecare la protest
  • +7 (7 voturi)    
    asta e rupt de realitate! (Joi, 2 februarie 2017, 17:39)

    istvan2016 [utilizator]

    deja-vu!...dracnea se uita cam des la ceas...poate il vedem iesind din TAB!
  • +7 (7 voturi)    
    derbedei (Joi, 2 februarie 2017, 17:41)

    dum_i [utilizator]

    Cat ii mai lasam sa "guberneze"?
  • +11 (11 voturi)    
    Dragnea cu dedicatie de la mine (Joi, 2 februarie 2017, 17:44)

    GigelStrainu [utilizator]

    pentru tine si psd tau .......esti un "Bullshit""
    deci sa ne auzim cu bine in strada in continuare
  • +10 (10 voturi)    
    Daca i-ati dat cu suspendarea califului (Joi, 2 februarie 2017, 17:50)

    Wanheda [utilizator]

    Daca era la mititica nu mia era asa revolutionar.
    Dracnea, ai grija sa nu fii lichidat.
  • +7 (7 voturi)    
    Stim (Joi, 2 februarie 2017, 17:55)

    Irina25 [utilizator]

    Pentru ca ti-e frica ca vei fi condamnat pentru Inalta Tradare. Ca n-oi fi tu mai smecher decat Adrian Nastase, care se credea dumnezeu pe Pamant. Totusi, n-a scapat de puscarie, asa cum n-o sa scapi nici tu.
  • +3 (3 voturi)    
    Astea trebuiau explicate clar inainte nu dupa (Joi, 2 februarie 2017, 17:57)

    mmagic [utilizator]

    Poate ca intentiile sunt bune, pentru ca nu am discernamant sa le judec; ma depasesc argumentele legale complexe. Dar prea multa lume spune ca e gresit ce s-a facut inclusiv pe international semnele sunt negative

    Oricum punerea in realizarea a guvernului e foarta proasta, nu era nici o graba sa se voteze peste noapte ca hotii, se puteau mai inainte de toate explica populatiei avanajele acestei legi, se putea dezbate in public ca sa intelegem toti de ce e bine. Graba strica treaba.

    Acum firesc ar fii sa se retraga legea si sa aiba un dialog real cu populatia.
  • +6 (6 voturi)    
    Dragnea? (Joi, 2 februarie 2017, 17:58)

    ChakaLoo [utilizator]

    Tu realizezi ca vei fi la un moment dat singur, nepazit de cei de la SPP? Chiar iti este atat de frica sa te sinucizi? Ai nevoie de ajutor?
  • +6 (6 voturi)    
    - (Joi, 2 februarie 2017, 18:02)

    seoirse [utilizator]

    alegeri anticipate si toata lumea la vot sa scapam de toti!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Pentru binele natiei (Joi, 2 februarie 2017, 18:06)

    mmagic [utilizator]

    Intai retragerea de urgenta a legi/ordonantei, daca nu vream sa explodeze Romania de furie si presa internationala.

    Apoi asezarea la masa discutiilor cu populatia, campanie prin care explicam populatiei avantajele legii.

    Apoi referendum, vot. Si redevenim o democratie care se regaseste in sigla PSD = Partid Social DEMOCRAT Inceputul a fost prost cu iz dictatorial si Romania nu mai vrea o dictatura.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu va renunta (Joi, 2 februarie 2017, 18:08)

    DorinU [utilizator]

    Acest individ biped, Dragnea, nu va renunta la ordonanta pentru ca altfel ajunge la gratii, deci omul nu are ce pierde doar daca nu este constrans de ceva mai grav decat statul la zdub.
    Nu incerc sa incit la violenta la miting, dar trebuie gasit ceva mai mult decat protest pasnic. Ceva legal care sa-l sperie si sa-l faca sa accepte inchisoarea. Poate ar trebui rudele luate la intrebari daca nu cumva au implicatii in infractiunile lui sau alte pacate?
  • +5 (5 voturi)    
    La zarca cu cleptomanii pesedisti! (Joi, 2 februarie 2017, 18:08)

    talos [utilizator]

    Flegme nu urale, zegehe nu Armani, duba cu gratii nu SUV-uri, Rahova nu Palatul Victoria, haznaua istoriei si a uitarii nu fruntea tarii.
    Hai sictir Dragnea, mars la zarca!
  • +5 (5 voturi)    
    Sa va dau o veste ..... (Joi, 2 februarie 2017, 18:09)

    KTerinca [utilizator]

    Pe acoperisul cladirii Guvernului se pregateste elicopterul.
    Astia nu au invatat nimic din istorie.
    Un lucru banal.
    Cu poporul infuriat nu te poti pune.
    Punct.
    • +2 (4 voturi)    
      Se stie de pe acum ca un loc este pt Iliescu (Joi, 2 februarie 2017, 19:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      si unul pt Dragnea !

      PS. Ceea ce nu se stie inca este CINE ISI VA PUNE PICIORUL IN GHIPS !
  • +6 (8 voturi)    
    mno... (Joi, 2 februarie 2017, 18:25)

    snowden [utilizator]

    la Dragnea trebuie scosi dintii cu toporul...
    • +8 (8 voturi)    
      drujba (Joi, 2 februarie 2017, 19:09)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui snowden

      Pentru un suras cat mai natural, de la o ureche la alta, folositi cu incredere drujba. Succes garantat!
  • -2 (6 voturi)    
    ziaristi slabi (Joi, 2 februarie 2017, 18:36)

    TiberiuCodreanu1 [anonim]

    dragnea a dominat ziaristii la toate capitolele.
    Ziaristii au fost incapabili sa puna intrebari incomode, s-au balbait, s-au repetat, s-au pierdut in nimicuri.
    E vorba de justitie, de ce nu ati trimis acolo jurnalisti specialisti in asa ceva, nu sa-i joace mustaciosul pe degete cum vrea el pe cei prezenti acolo, si pe restul din fata televizoarelor??
    • +2 (2 voturi)    
      Le e frica sa spuna ce gandesc , le e frica (Joi, 2 februarie 2017, 19:49)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui TiberiuCodreanu1

      sa nu isi piarda locurile de munca sau ati uitat cati jurnalistii au fost exclusi din presa ?! Sunt mai multi pe pajisti decat in presa !!
    • 0 (0 voturi)    
      Da de unde ! (Vineri, 3 februarie 2017, 15:21)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui TiberiuCodreanu1

      Ziaristii au foarte directi, au lasat la o parte politeturile inutile cu un mincinos.
      Tu ce ai citit ?
  • -5 (7 voturi)    
    iohannis (Joi, 2 februarie 2017, 18:41)

    robespierre [anonim]

    De cate ori revine de la Sibiu isi tranteste paltonul in Bucuresti atacand adversarii politici .
    Ori este el insusi un demolator, ori cei cu care se intalneste la Sibiu il invata la rele.
    SRI stie cu ce/cine se ocupa Iohannis in preadesele sale vizite la Sibiu ?

    Acest individ in loc sa realizeze, asa cum s-a laudat, "Romania lucrului bine facut" s-a straduit din rasputeri sa realizeze Romania cu Betele Bine Bagate in Roate !
    • +1 (1 vot)    
      asa e (Vineri, 3 februarie 2017, 15:41)

      constituionalul [utilizator] i-a raspuns lui robespierre

      Ce ai fumat? Vreau si eu
  • +7 (7 voturi)    
    si astia voteaza si dau legi ?:)) (Joi, 2 februarie 2017, 18:50)

    cladob [utilizator]

    21. In decizia CCR nu apare nicaieri injumatatirea pedepsei pentru abuz in serviciu si eliminarea pedepselor pentru neglijenta in serviciu.

    Dragnea: Nu discutati despre mine tot textul ordonantei, nu am elaborat-o eu.
  • +8 (8 voturi)    
    un simplu gainar de Teleorman (Joi, 2 februarie 2017, 18:59)

    Irina25 [utilizator]

    N-ai cum sa scapi, borfasule, de mania unui Popor. Du-te repede unde-i Ghita, cat inca mai poti.
  • +2 (4 voturi)    
    Hai sa vedem ce zice ,Constitutia. (Joi, 2 februarie 2017, 19:35)

    coco04 [utilizator]

    art 1. alin (3).
    Romania este stat de drept ,democratic si social,in care demnitatea omului,drepturile si libertatile cetatenilor ,libera dezvoltare a personalitatii umane ,DREPTATEA,si pluralismul politic reprezinta valori SUPREME ,in spiritul traditiilor democratice ale poporului roman si idealurilor Revolutiei din decembrie 1989 si sunt GARANTATE.. .

    art.2 alin.(5) In Romania,respectarea Constitutiei,a SUPREMATIEI sale si a legilor este OBLIGATORIE..

    art.16 alin (1)
    Cetatenii sunt EGALI in fata legii si a autoritatilor publice,fara privilegii si fara discriminari.

    art.16 alin.2
    NIMENI nu este mai presus de lege.

    Concluzii:
    1.Legea NU e o valoare suprema ,DREPTATEA da.
    2.Respectarea CONSTITUTIEI e OBLIGATORIE..
    3.CONSTITUTIA este eterna iar noi,copii nostri ,copii copiilor nostri,suntem si vor fi aparati de Constitutie.
  • +8 (8 voturi)    
    Scarbelor, ne pornim greu si ne oprim si mai greu! (Joi, 2 februarie 2017, 19:41)

    deval [utilizator]

    Cu cat intarziati sa abrogati ordonantele , o sa vrem tot mai mult !! Dragnea sustine ordonantele dar nu stie ce scrie in ele, "ca nu le-a elaborat el "!! El doar le-a comandat ....Ne intoarceti in epoca fanariota , inainte de codul lui Cuza ! In 1865, in codul lui Cuza prejudiciul(mita) se recupera "indoit" adica dublu, functionarul de stat pierdea dreptul de pensie si nu mai putea pe viata sa fie angajat la stat iar voi ati vrea sa-l decorati !!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Vrajeala! (Joi, 2 februarie 2017, 20:04)

    mihai.mihaita [utilizator]

    Vrajeala! Vrajeala! Vrajeala!
    NU am crezut 1 punct de aici!
    Rusine!
  • +5 (5 voturi)    
    asa asa (Joi, 2 februarie 2017, 20:24)

    normalpeople [utilizator]

    Cu fiecare declaratie, cu fiecare cuvant, cu acest comportament antisocial si sfidator creste revolta noastra si indignarea noastra! Nu ne mai puteti opri! Obligati, fortati, tot o s-abrogati!
  • +4 (4 voturi)    
    La gunoi (Joi, 2 februarie 2017, 20:30)

    miohaiham [utilizator]

    Cu ei ca nu se mai poate.
  • +4 (4 voturi)    
    de la pescar la pescar (Joi, 2 februarie 2017, 20:41)

    nicknolteanu [utilizator]

    domnule dragnea , te-am vazut intr-o emisiune , la tv , pozai cu un crap frumos in brate , frumoasa captura , m-am uitat la hainele tale curate , frumoase haine , shortul sau tricoul , nu mai tin minte care din ele erau in dungi ,frumoase dungi , macar sa fie verticale, da asa ,,, ca de la pescar la pescar (si eu pescuiesc), iti doresc ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, sa ai firul intins !,,,,,,,de găt !
  • -3 (7 voturi)    
    1.Guvernul nu abroga ordonanta! (Joi, 2 februarie 2017, 20:47)

    xrogo [utilizator]

    2.Guvernul nu demisioneaz!
    Alta intrebare?
    • +2 (4 voturi)    
      si 3 (Vineri, 3 februarie 2017, 9:51)

      undeebunulsimt [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      cine i-a intrebat daca vor ?! raspunde la asta
  • +3 (3 voturi)    
    Pana cand (Vineri, 3 februarie 2017, 9:46)

    undeebunulsimt [utilizator]

    ne mai cred astia prosti si ne mint in fata cu nerusinare? Singurii manipulatori sunteti voi... mai intai ati scos oamenii in strada votand miseleste si apoi i-ati scos pe urangutanii aia cu un singur neuron sa destrame prima manipulare... RIP PSD
  • +1 (1 vot)    
    mie imi pare ca autorul moral e .. (Vineri, 3 februarie 2017, 13:05)

    akillies [utilizator]

    ..ministrul MAI, doamna Dan. Imi pare ca institutiile din subordinea dansei nu au laut masurile necesare, sau nu au fost lasate sa le ia si acum se joaca pe cartea neinformarii si aruncarea vinii pe SRI!

    Nu zic ca SRI e usa de biserica, dar nu sunt de acord cu un ministru care nu isi cunoaste sau respecta pozitia..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version