Tariceanu, despre eludarea cozii la permise: Preocuparea celor cu functii importante e sa se dedice societatii, nu statul la coada

de Sebastian Rotaru     HotNews.ro
Marţi, 16 august 2016, 23:40 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, considera ca preocuparea celor cu functii importante in stat este sa sa se dedice in principal problemelor societatii si comunitatilor, si "nu statul la coada", informeaza Agerpres.

In contextul relatarilor din media, potrivit carora Tariceanu a eludat saptamana trecuta coada la DRPCIV pentru a-si reinnoi permisul de conducere si a unei plangeri in acest sens adresate DNA, el a spus: "Nu inteleg de ce eliberarea permisului meu de conducere ajunge sa fie o problema de DNA".

"Nu imi imaginez ca o sa fiu in asentimentul tuturor. (...) Exista in orice stat cateva functii importante unde oamenii au fost alesi ca sa reprezinte intr-un fel statul si sa se dedice in principal problemelor societatii si comunitatilor. Asta trebuie sa fie preocuparea lor principala. Nu statul la coada. Sigur ca exista si posibilitatea sa stam la coada la permise, la cumparat flori, la alte actiuni. Din acest motiv in toate tarile pentru cei care ocupa anumite pozitii inalte se gasesc din punct de vedere legal anumite parghii prin care li se permite sa isi dedice majoritatea timpului in interesul tarii si al societatii si nu sa stai (n.r. la coada). Pana la urma nu e nimic injositor, dar e o problema de gestiune a timpului", a afirmat marti Tariceanu la Antena 3.  

El a explicat ca a vorbit cu cei de la permise sa mearga inainte de inceperea programului ca sa nu faca "un gest ostentativ de a trece prin fata".

"Lucrurile acestea intotdeauna incerc sa le gestionez cat mai discret posibil. Ca presedinte al Senatului am dreptul la masina cu antemergator, SPP, cu Politie, si asa mai departe. Nu stiu daca am folosit vreodata (...) antemergator cu masina de Politie pentru ca nu vreau sa deranjez pe ceilalti participanti la trafic. Tin cont ca sunt anumite sensibilitati care trebuie menajate, mai ales intr-o perioada de lipsuri si nemultumiri ale populatiei. Nu sunt un om care sa faca exces de atributele si parghiile pe care le are cineva in calitate de presedinte al Senatului. Ma duc singur sa-mi fac cumparaturile pentru gospodarie, dar, nu ascund, daca am o deplasare de facut, sigur, se ocupa cabinetul, se ocupa SPP sa faca rezervarea biletelor, sa nu stau la coada", a adaugat Tariceanu. 

El a mentionat ca in perioada cat a fost premier a reglementat problema cozilor interminabile la pasapoarte, carti de identitate, caziere, permise de conducere, certificate de inmatriculare etc. "In momentul de fata sunt cozi, supraaglomerare, pentru ca s-au concentrat in acelasi loc Bucurestiul si zona Ilfov si este o perioada cand foarte multi romani se intorc din strainatate, vin in vacanta in tara... Ca presedinte al Senatului nu am nicio parghie sa reglementez aceste chestiuni, sunt de resortul Executivului".  
Tariceanu sustine ca in momentul de fata exista "o campanie bine dirijata" care are ca scop "sa nu se discute nimic despre actualul Guvern".

"In ultimii ani ati auzit vreun prim-ministru, presedinte.... Nu imi imaginez ca nu li s-a intamplat sa le expire pasaportul, cartea de identitate, permisul de conducere. Ati vazut pe cineva de la un anumit nivel stand la coada? Nu. Ceea ce se intampla in momentul de fata este o campanie bine dirijata care are urmatorul scop: nu mai discutam nimic de Guvernul tehnocrat, de greselile pe care le fac, de toate neajunsurile care sunt din momentul de fata, mult mai importante decat cum mi-am preschimbat eu carnetul. (...) La noi se intampla frecvent aceasta manevra de deturnare atentiei de la problemele principale", a mai spus Tariceanu.  

Pe de alta parte, el sustine ca nu o cunoaste pe Elenina Nicut, cea care a semnat plangerea la adresa sa catre DNA.












Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
16640 vizualizari
  • +54 (56 voturi)    
    Preocuparea mea (Marţi, 16 august 2016, 23:29)

    pleosc [utilizator]

    Ca si antreprenor este sa produc plus valoare si sa platesc taxele la zi.
    • +24 (28 voturi)    
      Mafia roșie kaghebista din care face parte (Miercuri, 17 august 2016, 8:23)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui pleosc

      motocicleanu ar face bine să se incoloneze cu direcția canal. Numai acolo, în sfârșit, ar putea să facă ceva bun pentru România. Hai DNA!
      • +25 (29 voturi)    
        Tariceanu delireaza, el crede ca a fost 'ALES' (Miercuri, 17 august 2016, 11:56)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        Tariceanu: 'Exista in orice stat cateva functii importante unde oamenii au fost alesi ca sa reprezinte intr-un fel statul'


        TU NU AI FOST ALES IN FUNCTIE - te-a numit PSD-ul pt ca esti slujitorul lor !!!
        • +3 (5 voturi)    
          ciocoiul (Miercuri, 17 august 2016, 18:46)

          m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Daca intr-adevar erai preocupat de societate rezolvai coada. Asa cum iti bati joc de oameni am impresia ca te trateaza la fel nevestele tale. Oricum nu te-a ales nimeni in functia pe care o ai, esti pus politic ca nu te mai alege nimeni. Asa cum coloana oficiala l-a terminat pe Oprea, carnetul te-a terminat pt ca nici sustinere politica nu mai ai. Oare cine vrea sa se mai asocieze cu ciocoiul asta. Te credeai zeu, iata ca esti muritor ca noi, astia care stam la coada, si nu o data. Din cauza ciocoilor ca tine.
    • +22 (24 voturi)    
      Te-ai fi asteptat (Miercuri, 17 august 2016, 10:32)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui pleosc

      ca Nevertebreanu sa solicite autoritatilor de ce in sec 21 se sta la coada..la ce raspunsuri a dat individul nu este demn sa reprezinte pe nimeni
      • 0 (0 voturi)    
        anticocleanu (Joi, 18 august 2016, 20:51)

        NurosuNurosu [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Sa-l vezi cand s-a urcat in VOLGA cu Patriciu in 89 "Lupii tineri ai rusiei acum 26 ani"
    • +20 (22 voturi)    
      S-a dedicat intereselor societatii de (Miercuri, 17 august 2016, 11:39)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui pleosc

      nu a mai putut. Daca ii pui sa enumere 3 realizari in 25 de ani iti spun niste eufemisme de te doare capul, la fel ca primarii care se lauda ca au dat alocatii copiilor si ca au zugravit scoala din sat, lucruri pe care daca ar avea bun simt nu le-ar prezenta ca mari realizari, fiind mai degraba minim drepturi cetatenesti ale oamenilor care platesc taxe tocmai pentru lucruri de genul asta. Ar putea sa se laude ca au adus investitii de exemplu, dar ei fiind niste analfabeti la propriu sau in cel mai bun caz analfabeti functionali cu tendinte populist-comunistoide, e greu sa nu puna pe fuga majoritatea investitorilor

      In schimb le vezi averile si incepe din ce in ce mai mult sa se vada reteaua de complicitati la furtul si distrugerea oricaror sanse ale civilizarii acestei tari.

      Au incercat sa ii "educe" pe cetateni sa se bucure si sa ii aprecieze doar fiindca n-au furat mai mult. Panselute si gazon e tot ce pot, si alea pline de pancarte in care isi fac reclama, de parca le-ar fi plantat cu mana lor ori din banii lor.

      La puscarie cu tine si cu toti cei ca tine !
      • +11 (13 voturi)    
        numara (Miercuri, 17 august 2016, 13:49)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui clint

        podul nou de la Agigea (ala de care habar nu avea) de doua ori si adauga biletelul roz catre base si se fac cele 3 realizari.
        celelalte, cu sterlingul, cu petromidia, cu... nu. nu se pun, ca-s personale.
    • +9 (11 voturi)    
      degeaba incerci, (Miercuri, 17 august 2016, 13:35)

      nesuferitu [utilizator] i-a raspuns lui pleosc

      Cocalaru' sef n-are cum sa inteleaga asta...
  • +63 (69 voturi)    
    Ce stofa de marlan are Motofliceanu (Marţi, 16 august 2016, 23:33)

    Locke Lamora [utilizator]

    Cica se dedica societatii sarind coada in timpul programului???
    • +18 (20 voturi)    
      Pai ce face Senatul si Parlamentul? (Miercuri, 17 august 2016, 8:30)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Se cearta ca la piata, in loc sa dea legi facute cu cap, nu pentru imbogatirea lor sau pentru ca sa nu ajunga ei la bulau. Mai domol cu dedicarea catre societate, ca singura societate catre care se dedica parlamintosii este Onorevole Societa di Mafia! De aia guvernul este silit sa dea Hotarari peste Hotarari, ca voi nu va faceti treaba!
    • +24 (26 voturi)    
      mai ales (Miercuri, 17 august 2016, 10:25)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      ca Parlamentul e in VACANTA, deci musiu Tariceanu nu se dedica in acest timp niciunei probleme de interes national.
      mai apoi, el are masina de servici cu sofer, deci carnetul de conducere e pentru uzul sau privat.
      • +7 (9 voturi)    
        pai si ce? (Miercuri, 17 august 2016, 13:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

        relaxarea nu este munca de senator si chiar de pres de senat?
        pai n-a obosit el de atata munca, cand cu sova, cand cu kovesi, cand cu datul guvernului jos? pai, nu trebe sa se odihneasca? si atunci, nu are el tot dreptul sa le dea cu tifla fraierilor de la coada?
    • +17 (19 voturi)    
      Ce face Tăriceanu? (Miercuri, 17 august 2016, 10:47)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Înafară de țâfnă,aroganță și impertinență nu rețin ca Tăriceanu să fi făcut ceva pentru societate.
    • +15 (19 voturi)    
      Mistretul (Miercuri, 17 august 2016, 10:55)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Cei cu functii importante s-au dedicat societatii in ultimii 26 de ani.Rezultatul este ce se vede.Adica o stare foarte rea a natiunii.In acest timp alde Tariceanu nici nu a stat la coada pentru nimic.Si a luat de la societate ce i-a trebuit sa fie milionar fara sa stea la coada si fara sa "se dedice societatii".Ca sa-i fie bine si societatii.
  • +54 (60 voturi)    
    Ioai, penibilule (Marţi, 16 august 2016, 23:33)

    mitg [utilizator]

    Ti-ai dat una in ... cu declaratia asta.
    Numai asa poate sa cada ALDE la 2%.
  • +62 (68 voturi)    
    Mda (Marţi, 16 august 2016, 23:34)

    Soljenitin [utilizator]

    Cand ajungi la un anumit nivel nu mai stai la coada cu toti agaricii, mai ales cand tu trebuia sa te ocupi fix de rezolvatea problemei pe care ai eludat-o: coada aia imensa!!!

    Se impune o demisie sau o demitere. Tariceanu se crede mai presus de lege si mai egal decat altii!
    • +33 (39 voturi)    
      Tariceanu a incalcat Legea (Miercuri, 17 august 2016, 1:00)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      pe care avea parghile sa o schimbe cand a fost la putere, in cei 4 ani cat a fost prim-ministru, si in cei aproape 4 ani de cand e la putere impreuna cu PSD-ul dupa 2012 !
      ACEASTA ESTE CIRCUMSTANTA AGRAVANTA !!!!

      Legea ar fi fost simpla: Presedintele Romaniei, Prim- ministrul, ministrii, membrii CCR, sa poata lua permisul / pasaportul fara a sta la coada!
      Adica o mana de oameni !

      Dar ce ar fi zis electoratul de stanga a lui Tariceanu atunci?.
      N-ar mai fi ajuns nici prim-mistru si nici seful Senatului !!!! .
      Cum nici Ponta nu ar fi ajuns seful PSD si apoi prim-ministru daca nu avea doctoratul !!!

      Deci parafrazand un proverb folosit de Tariceanu acum cateva luni : ,,Nu poti fi cu Slanina in Pod si cu Buzele Unse in acelasi timp !''

      Dupa atatia ani a venit vremea ca ,,fanariotul'' Tariceanu sa plateasca pentru atitudinea imorala de atunci !! , nu neaparat de acum !!!
  • +47 (53 voturi)    
    Pai societate a cerut 300 parlamentari (Marţi, 16 august 2016, 23:34)

    ty [utilizator]

    Cui se dedica cei cu functii importante?
  • +43 (47 voturi)    
    CORECT !!! (Marţi, 16 august 2016, 23:35)

    LeeView [utilizator]

    Statul la coada e treaba pu.... care plateste impozite !
  • +53 (57 voturi)    
    se dedica: sase neveste, apara coruptii (Marţi, 16 august 2016, 23:37)

    zzztop [utilizator]

    cele sase casatorii si divorturi, atacurile la adresa justitiei, sustinerea coruptiei. o gramada de ocupatii cat timp e platit din banii fraierilor.
  • +40 (44 voturi)    
    sa se dedice la inchisoare, unde ii este locul. (Marţi, 16 august 2016, 23:38)

    g01an [utilizator]

    sa se dedice la inchisoare, unde ii este locul.

    acest individ uita convenient de art. 16 din constitutie. ar putea sa se dedice societatii respectandu-i legile fundamentale, ca un bun model - dupa cum ii impune pozitia ocupata. sau si mai bine, suportand consecintele propriilor fapte cand "greseste" micutul de el.
  • +58 (62 voturi)    
    eh! (Marţi, 16 august 2016, 23:43)

    Codruta N [utilizator]

    Pai sa nu stea la coada nici la DNA, sa intre in fatza :P
    • +11 (13 voturi)    
      Alo DNA? (Miercuri, 17 august 2016, 12:37)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Vedeți că Tăriceanu se grăbește.Nu vrea să stea la coadă.Vrea dosarul mai în față.
  • +18 (20 voturi)    
    cat curaj sa explice (Marţi, 16 august 2016, 23:43)

    mihai12 [utilizator]

    stiind ca dupa asta isi va lua inca n denunturi (sau denunte, dupa statutul lansatorilor)
    • +29 (31 voturi)    
      Nu cunosti tupeul (Miercuri, 17 august 2016, 1:09)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui mihai12

      fanariotilor !! .Au trecut aproape 200 de ani si i-a cam uitat lumea ! Niste vemetici.
      Pana au invatat bine romaneste se rasteau la taranii romanii : -- Ia mai ta...ca...-ti gura!!
  • +34 (38 voturi)    
    pig (Marţi, 16 august 2016, 23:44)

    aac [utilizator]

    pig
  • +33 (37 voturi)    
    asta incearca (Marţi, 16 august 2016, 23:44)

    mavis [anonim]

    sa isi justifice infractiunea
  • +50 (56 voturi)    
    sa fiti tratat la fel cum tratati pe ceilalti (Marţi, 16 august 2016, 23:48)

    CrisAgraw [anonim]

    Stimate Presedinte al Senatului,

    Foarte urat se vede de la New York ce faceti.
    Foarte urat sunteti.
    Foarte urat va comportati si vorbiti.
    Foarte urate fapte va sunt atribuite.

    As putea pana dimineata sa va explic cat de nepriceput si nepotrivit sunteti pentru pozitia pe care o aveti, cat de paralel cu ceea ce inseamna o democratie sunteti.

    Nu aveti ce cauta intr-o functie de al doilea om in stat.

    Va rog foarte frumos sa dispareti urgent si sa lasati locul altora mai pregatiti si mai doritori sa isi ajute tara si neamul.

    Sper sa vi se indeplineasca toate dosarele si sa vedeti lumina zilei intr-un viitor foarte indepartat.

    Cu stima,

    Un roman din diaspora
    • +16 (18 voturi)    
      Motocicleanu are MBA sovietic (Miercuri, 17 august 2016, 7:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui CrisAgraw

      Ce poti cere mai mult ?
  • +25 (29 voturi)    
    Statul la coada este REZULTATUL CORUPTIEI ! (Marţi, 16 august 2016, 23:49)

    JohnAnticoruption [anonim]

    C. P. (KGB ) Tariceanu trebuia sa staie la COADA ca sa vada ce a produs clasa POLITA al Romaniei in ultimi 26 de ani !

    DOSAR PENAL cu spor pentru sustinatorul de CORUPTIE si HOTIE cu intratul pe de dos in Institutile Statului in timp de vacanta PERLAMENTARA pentru INTERES PROPIU folosanduse de FUNCTIA PUBLICA !!!
  • +46 (50 voturi)    
    bai desteptule (Marţi, 16 august 2016, 23:54)

    sucaa [utilizator]

    si noi muncim in special sa-ti platim tie salaru hahalera ce esti.
    crezi ca noi nu avem alte preocupari decat statul la coada???
    nu tie ma rusine? daca iti faceai treaba acolo unde spui tu ca te "dedici societatii" nimeni nu trebuia sa stea la coada. cozile sunt tot din cauza voatra nesimtitilor si acum te eludezi ca ai functie importanta?
    pai functia da este de slujitor al nostru, nu d staapan nenorocitule!!
    auzi la el, se dedica societatii punandune pe noi la coada... cata nesimtire!
  • +28 (32 voturi)    
    Ba, (Marţi, 16 august 2016, 23:55)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    te dai smecher la A3? O sa-ti iasa smecheria din cap hobanatule! Ai vandut ce n-ai avut de la mamicuta ta! Inginer de hidrotehnica secreta. Ca asa se spunea la Hidrotehnica Agricola!
  • +35 (37 voturi)    
    Esti un baiat bun dle Tariceanu ! (Marţi, 16 august 2016, 23:56)

    math_2 [utilizator]

    Din acest motiv te iubim, iubim PSD, iubim Antenele. pentru ca va dedicati tot timpul treburilor importante ale neamului si nu pierdeti timp pe la cozi sau alte tampenii populare. Este extraordinar ca va gasiti putin timp si pentru familie, atat de importanta pentru Dvs. Mai fa un USL, mai insoara-te de 4 ori, ai stima si votul nostru neconditionat.
  • +21 (25 voturi)    
    L.T. (Marţi, 16 august 2016, 23:56)

    dan_costea [utilizator]

    Dictionar Politic Romanesc:
    L.T. = Licheaua Tariceanu

    Problema este ca LT nu s-a dedicat societatii, pentru ca daca s-ar fi dedicat, atunci nici cozile nu ar fi existat. QED
  • +24 (28 voturi)    
    Ha! (Marţi, 16 august 2016, 23:56)

    robert.b [utilizator]

    In conditiile in care fiecare secunda petrecuta de individ la "conducere" este profund nociva, salvarea noastra ar fi sa stea pana la sfarsitul zilelor la cozi. Chiar si la dusul din penitenciar...
    Mai gogule, ce te face sa crezi ca timpul tau e mai pretios decat al meu!? Tupeu si impertinenta, astea sunt specializarile politicianului roman. La gunoi cu voi!
  • -25 (33 voturi)    
    nicaieri in europa (Marţi, 16 august 2016, 23:57)

    radiola31 [utilizator]

    Al doilea om in stat nu sta la coada.
    Mare mizerie a ajuns tara asta,nu e respectata nici functia nici intelige ta,omul asta merita statuie pentru lupta pentru eliberare.
    • +9 (13 voturi)    
      Altul "umblat" (Miercuri, 17 august 2016, 7:47)

      Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Ai fost tu prin Europa cu unicul scop de a-i urmari pe oamenii de stat daca stau sau nu la coada, sau esti doar unul care papa k@k@ doar asa ca-i place lui de manechinul-trecut sau de pesedeul pe care asta il linge-n koor pentru a-si pastra functia?
    • +9 (15 voturi)    
      Nicaieri in Europa un "om" ca CPT nu-i om de stat (Miercuri, 17 august 2016, 8:14)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Pierdut papion Sterling,astept DNAul !
    • +11 (13 voturi)    
      mizeria o reprezinta politicienii (Miercuri, 17 august 2016, 10:42)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      nicaieri in europa nu se sta la coada ..se trimit prin posta actele si iti vine acasa documentul cu semnatura la primire
    • +9 (11 voturi)    
      posibil (Miercuri, 17 august 2016, 11:47)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Dar in acelasi timp nici un politician din europa nu se baga in fata la coada de 1000 de persoane. Daca avea un dram de minte in capul ala, facea o procura unuia si-l punea sa stea la coada si sa-i ridice permisul. Asha fac oamenii cu bani in orice tara cu apa calda.

      Da' se pare ca mai exista cetateni care au ramas cu imaginea omului important din comunism. Ala care are dreptul la orice, ca doar e om mare. Ala care cerea gratierea lui Gica Popescu pe mnotiv ca a jucat bine la nationala. Ala caruia i se pare normal ca Arsinel sa primeasca transplant de organ la 2 saptamini dupa ce a depus cererea, ca doar e actor mare, care a facut cinste tarii. Cu asemenea mentalitati de sclav... nu e de mirare ca toti mafiotii isi permit sa se comporte ca pe propria mosie
      • +7 (7 voturi)    
        SAU (Miercuri, 17 august 2016, 14:21)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Îi anunța că vine la 7.30, se punea la coadă și erau forțați să deschidă mai multe ghișee și să rezolve urgent cei 1000 de la coadă.

        In 30 de minute în coada cozii cu toate televiziunile după el, îi punea la muncă pe toți și făcea tărăboi din cauza birocrației excesive.
        • +2 (4 voturi)    
          nici macar (Miercuri, 17 august 2016, 16:10)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

          daca ar fi fost baiat destept, se punea la coada frumos, si astepta. Nu trebuia sa cheme televiziunile, ca veneau toate fara sa fie chemate. Si cit era la coada putea sa combata guvernul tehnocrat care nu e in stare sa rezolve in mod civilizat asemenea probleme, prin programare online, prin mai multe ghisee, etc. Putea sa-i critice citeva ore in sir, in direct la toate televiziunile de stiri. Si cistiga la greu puncte electorale. Dar asta ar fi insemnat sa nu fie Tariceanu, politicianul pe care-l stim, ci un politician adevarat, care simte pleasca ivita si profita de ea. iar tariceanu mai are ceva antecendete similare de cind s-a deplasat evidenta populatiei la el acasa sa-i schimbe bulketinul nevesti-si.
          • +1 (1 vot)    
            mega like (Miercuri, 17 august 2016, 18:37)

            red.herring [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            @bogdan1477, excelente comentariile tale, you made my day!
          • 0 (0 voturi)    
            E aristocrat, nu sta la cozi si (Joi, 18 august 2016, 17:52)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            basca, e frica de injuraturi !
  • +21 (25 voturi)    
    Greață (Marţi, 16 august 2016, 23:58)

    slashroot [utilizator]

    Nici preocuparea celor fără "funcții importante" nu e statul la coadă, dom' ciocoi. Noi ne luăm din concediu ca să stăm în picioare cu orele, ca niște vite. Desigur, pe cei ca tine cu antemergător îi doare-n eșapament că noi stăm la cozile VOASTRE pe banii NOȘTRI.
    Sictir, băi, ciocoiule cu funcții importante. Greață!
  • +26 (30 voturi)    
    Papagalule, fa atunci sa nu stea nimeni la coada.. (Marţi, 16 august 2016, 23:59)

    cartofil [utilizator]

    ca de aia ai ajuns in Parlament, nu sa faceti niste legi cu care sa va bateti joc de noi si sa ne tineti la cozi de zile intregi. E o coada mai mare de 5 persoane la permise, a doua zi seful serviciului sa dirijeze circulatia in centrul Bucurestilor. Nu esti in stare sa spui nici macar o fraza din care sa nu musteasca impertinenta, tupeul si dispretul fata de romani. Esti un profitor nenorocit care profita de sistemul care exista pentru a trai bine pe banii cetatenilor. Demisiaaaaaaaaaaaaaaaa.....
  • +24 (28 voturi)    
    Era in timpul orelor de serviciu? (Marţi, 16 august 2016, 23:59)

    neagoe [utilizator]

    Adica si-a rezolvat problemele personale pe cheltuiala noastra, nu-i asa? Si ar trebui sa-i fim si recunoscatori ...

    Indivizii ca Tariceanu sunt cei mai nocivi. Ei s-au rupt cu totul de omul de rand. Nici nu mai realizeaza ca afirmatii ca cele de acum adancesc prapastia dintre electorat si politicieni.
    Tariceanu este nociv si pentru PSD, aroganta socialistilor de la varf fiind tinuta mai eficient sub control. PSD a furat-o rau cu arogantul Ponta si s-au debarasat de el. Afirmatia de azi a lui Tariceanu a cazut cum nu se poate mai prost pentru planurile lui Dragnea.
  • +21 (25 voturi)    
    CE ALES MAI ROMEO ????? POATE VREO CUCOANA DE-A TA (Miercuri, 17 august 2016, 0:03)

    TARICEL [utilizator]

    CU O DIFERENTA................PE TINE NU TE-A ALES NIMENI TUPEISTULE AI FOST PUS ACOLO DE AMICUL PONTA......LANGA EL .LA BRUTARIE TI-E LOCUL BORFASULE..........1000 DE OAMENI STAU LA COADA SI TU ESTI TARE OCUPAT.........N-AI INTELES CA TI-A VENIT VREMEA ????????? fii inteligent si emigreaza inainte sa fii debarcat
  • +20 (24 voturi)    
    Ca de obicei (Miercuri, 17 august 2016, 0:05)

    brifcor [utilizator]

    Tariceanu e sfidator, arogant, înfumurat, dispretuitor.
    Dar cum românii asta apreciaza...
  • +22 (26 voturi)    
    peceristul Mototoliceanu (Miercuri, 17 august 2016, 0:05)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    Se poate si prin posta, se poate si prin mandatar, se poate si online, se poate si cu programare.

    Doar sa promovezi o initiativa legislativa in acest sens, bah Mototolicene, si atunci nu ar mai sta nimeni la coada, iar functionarii publici platiti din banii cetatenilor nu ar mai trebui sa vina peste program ca sa iti lustruiasca tie pantofii.

    Si ia auzi, mah peceristule, un doctor nu e mai important decat tine? Sau un profesor? Sau maica-ta si taica-to, ca fara ei nu existai? Ei nu ar avea dreptul sa sara coada, sa intre prin spate, sa le rezolve functionarii publice problemele in afara programului?

    De ce nu i-ai chemat acasa, mah, sa te traga in chip cand sedeai pe tron? Ca esti obisnuit si cu d-astea:
    "În martie 2008, a izbucnit un scandal dupa ce un echipaj s-a deplasat la domiciliul lui Tariceanu pentru a-i face poza pentru cartea de identitate sotiei sale de la acea vreme, Ioana Tariceanu. La acel moment ministru de Interne era Cristian David, coleg de partid cu Tariceanu, care a sustinut ca demersul este legal."
  • -28 (30 voturi)    
    Statul la coada (Miercuri, 17 august 2016, 0:12)

    ComentatorAnonim [anonim]

    Nu simpatizez personajul cu pricina. Totusi, oricat am dori sa-l criticam, nu pe acest subiect stupid ar trebui sa ne consumam energiile...Chiar cred ca e o deturnare a atentiei...Chiar cred ca are dreptate...Ar fi de datoria cabinetului sau sa se ocupe de aceste aspecte...Hai sa-l vedem la coada si pe Ciolos, pe Dragnea, pe Iohanis...Chiar cred ca suntem putin cam prosti....
    • +19 (23 voturi)    
      Bravo, deșteptule! (Miercuri, 17 august 2016, 0:29)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui ComentatorAnonim

      Da, să-i vedem pe toți la coadă. Și după ce că stăm la cozi tot timpul mai ne faci și proști. Tu ești, dottore?
    • +7 (9 voturi)    
      serios? (Miercuri, 17 august 2016, 11:52)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ComentatorAnonim

      Acest comportament arata mentalitatea de jupin pe plantatie.
      Daca voia sa-si rezolve legal si elegant problema, facea o procura unuia si-l platea sa stea la coada sa-i ridice permisul. Asha fac toti cei cu bani, ca doar nu crezi ca alde Tiriac sau Johannis sta la coada la permise. Dragnea, acolo la el in Alexandria probabil procedeaza ca si Tariceanu, dar acolo probabil ca nu exista ziarist care sa-si permita sa-l filmeze. Tariceanu insa a preferat sa sara peste rind, sa rida in fata fraierilor de la coada, sa-si foloseasca functia pentru a "rezolva" problema. Si inca ceva, cabinetul lui parlamentar nu are nici o obligatie in a-i rezolva problemele personale. Asta e mentalitate din vremea comunismului.
  • +23 (27 voturi)    
    Hidosule (Miercuri, 17 august 2016, 0:13)

    rakkone [utilizator]

    Lasa sofismele si cugetarile despre rolul si menirea politicianului pe pamant. Conform legislatiei din Romania (pentru ca inca traim dupa niste legi scrise, nu dupa panglici scoase pe nas la Antena 3), nu exista nicio prevedere care sa iti dea dreptul - in virtutea serviciilor uriase pe care le aduci tarii - la tratament special la coada la politie. De aceea, faptul ca ai primit un serviciu special / un beneficiu doar pentru ca esti politician intra la primirea de foloase necuvenite si trafic de influenta, ai fost servit doar pentru ca esti seful senatului, ti-ai folosit functia si influenta pentru a primi ceva.
    Legal o puteai rezolva frumos si civilizat ca oricare dintre noi care nu vrem sa stam la cozile mizerabile generate de incompetenta voastra si anume sa platesti o firma, sa mandatezi notarial pe careva sa te reprezinte in raporturile cu politia si acea firma sau acel individ sa se duca si sa stea la coada in locul tau, nu sa intre in fata. Pentru poza de permis, asta e, trebuia sa stai la coada cu restul pu*imii si sa astepti sa iti vina randul sa fii pozat, nu sa intri in fata.
    Restul sunt panglici si mizerii. Sper sa ti se adune si asta la dosarele penale pe care probabil le vei avea.
  • +22 (26 voturi)    
    Tupeu de infractor! (Miercuri, 17 august 2016, 0:15)

    mihai1986 [utilizator]

    Cum sfideaza acest penal toti romanii!!! Adica treaba lor nu e sa asigure servicii bune romanilor, astfel incat sa nu fie nevoiti sa stea la cozi?? Dar ce pretentii sa ai de la un infractor care totusi are a doua functie in stat!Pe de alta parte e bataie de joc ce se intampla la permise si inmatriculari! Cum e posibil sa stai ore in sir la coada pr. depunere acte iar apoi alte ore pt. ridicarea placutelor??? Timp in care daca apelezi la unele persoane sau firme specializate se rezolva imediat? Cred ca totul e fscut sa mearga peost ca sa dai bani la acesti intermediari care la randul lor cotizeaza la functionarii de la permise si inmatriculari. Chestie inedita care mi-a sarit in ochi...in Rm. Valcea la inmatriculari este si o intrare pe care scrie VIP...Si in timp ce stateam la coada vedeam cum in fata, in birou, se strecurau persoane care bagau peste rand acte la semnat sau luau placute sau, odata cu actele se lasau si ceva bani...
  • +13 (15 voturi)    
    La coadă cu toți!!! (Miercuri, 17 august 2016, 0:21)

    J.C.Denton [utilizator]

    A gângăvit ceva rațional nesimțeanu', cum că n-am mai văzut alți demnitari la coadă. Dacă au demnitate (că doar sunt "demnitari"), să-și publice toți importanții ăștia (fără de care nu merge țara) datele de expirare ale documentelor personale, să putem să-i urmărim când și cum stau la coadă.
  • +14 (18 voturi)    
    Pai ori e vacanta parlamentara (Miercuri, 17 august 2016, 0:36)

    Ord [utilizator]

    ori nu mai e?
    Domnul Tari' munceste in vacanta... ce om dom'le. Pe telespectatorii Antena 3 si pe mine m a convins: omul asta munceste pentru tara baaaa, nu sta la cozi cu voi ca v-ati inghesuit acum ca ati venit din starinatati sa va schimbati permisu'.
  • +9 (11 voturi)    
    asa este! (Miercuri, 17 august 2016, 1:07)

    I [utilizator]

    la coada sa stea aia care te-au tot votat atatia ani! Acum au vazut ce alegere "buna" au facut!
  • +18 (22 voturi)    
    Stimate domnule ministru (Miercuri, 17 august 2016, 1:09)

    V. Veroiu [utilizator]

    1. Functiile importante de care tocmai amintiti sunt platite exact din banul celor pe care i-ati fentat la coada.

    2. Va inteleg frustrarea. Cozile sunt ineficiente si neplacute. Daca masochist nu sunteti ca sa va deturnati atentia de la lucruri importante cu statul la coada, nu inteleg atunci de ce sunteti sadic punandu-i pe altii exact in aceasta situatie?

    3. Sunt perfect de acord ca oamenii importanti in stat nu au ce sa caute la cozi pentru oameni normali tocmai pentru ca timpul lor este pretios. Exista in Romania ceva numit PROCURA si sunt convins ca exista firme care sa va reprezinte in rezolvarea tuturor acestor probleme marunte de tip stat la coada. Da, contra cost si nu sunt de acord ca parlamentul sa plateasca aceste firme ci dvs pe persoana fizica din bugetul propriu si asta pentru ca nu parlamentul sta la volan ci domnia voastra.

    4. Va spun un secret: sincer va doresc ca la coada spre iad sa sariti peste rand si sa intrati printre primii. Nu de alta dar doamna cu coasa nu ia pe procura ci pe persoana fizica. Ce spuneati de rai? Ah, nu, e la coada cealalta!
  • +13 (17 voturi)    
    asa e... (Miercuri, 17 august 2016, 2:12)

    Enofereus [utilizator]

    functionarii de stat ar trebui sa se ocupe de prob comunitatilor si a societatii. Pentru ca de aia sunt platiti din banii contribuabililor. Dar vreau si eu sa stiu ce realizari in folosul societatii a facut acest om. Una macar. Concreta, obiectiva, cuantificata, fara vrajeli.
    • +13 (17 voturi)    
      si mai ales... (Miercuri, 17 august 2016, 2:39)

      Enofereus [utilizator] i-a raspuns lui Enofereus

      ce problema a societatii il preocupa atat de mult in perioada cand si-a schimbat permisul
    • +5 (9 voturi)    
      cat pe aci.. (Miercuri, 17 august 2016, 8:19)

      anion [utilizator] i-a raspuns lui Enofereus

      Cand era prim-ministru, la inundatii a raspuns tot obraznic unui om de la sate care se plangea ca nu are unde sta iar locatiile oferite de primarie erau infecte. El a zis atunci ca *nu le poate oferi sau construe hotel pentru ca au pierdut casa*. Tupeist cu state vechi
  • +4 (8 voturi)    
    hmm .. ce individ... (Miercuri, 17 august 2016, 7:39)

    Elfu [utilizator]

    cred ca te preocupa mai mult FUNCTIA IMPORTANTA in stat decat PROBLEMELE SOCIATATII SI COMUNITATILOR. Daca nu e asa demonstreaza ce ai facut pentru comunitate si societate . atat.
  • +7 (11 voturi)    
    da ce stau cu pulimea... (Miercuri, 17 august 2016, 7:47)

    Francisc 1 [utilizator]

    fa astfel incat sa nu stea nimeni la coda ,idiotule!
  • +6 (10 voturi)    
    Problema e ... (Miercuri, 17 august 2016, 7:52)

    agentia_cagebista [utilizator]

    daca nu stai la o coada de o mie de persoane macar o data in viata, nu o sa intelegi niciodata ce inseamna.
    Ar trebui ca parlamentarii, ministrii si primarii sa stea la o coada de 1000 de persoane odata pe an, nu conteaza pentru ce: femei, tigari, masinute tamponate ... poate asa faceti si voi ceva sa organizati administratiile de stat.
  • +3 (7 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 17 august 2016, 7:53)

    Elfu [utilizator]

    teribila clasa politica. toti comunistii ( personal sau ca familie - mama-tata-unchiu, toti sefii de CAP-uri si de fabrici si uzine au furat cat au putut tara asta si acum se numesc multi dintre ei DEMNITARI sau OAMENI de AFACERI si isi bat joc cu usurinta de restul ...... ce tara ....
  • +4 (8 voturi)    
    exista o lege care prevede asta? (Miercuri, 17 august 2016, 8:59)

    Razvan_M [utilizator]

    Din ce cunosc nu exista nicio prevedere legala sau procedura administrativa care sa reglementeze intratul in fatza. Dar daca tot se practica de catre unii fanarioti, de ce nu ne-am baga toti in fatza? La orice coada?
    Ce ne impiedica totusi sa ne bagam in fatza?
  • +6 (10 voturi)    
    mamaaa... (Miercuri, 17 august 2016, 9:18)

    unualibro [utilizator]

    ce jogodie... ce canalie ordinara... nu inceteaza cu aroganta nici in ceasul al 12 lea.
  • +7 (11 voturi)    
    DNA (Miercuri, 17 august 2016, 9:30)

    GeorgeSand [anonim]

    Pai sa nu astepte la coada la DNA, sa intre primul in fata tuturor.
  • +6 (10 voturi)    
    De acord, (Miercuri, 17 august 2016, 10:07)

    AEV [utilizator]

    De acord, dle. Tariceanu, nu este cazul ca oamenii de pe primele pozitii in stat sa stea la coada pentru preschimbarea permisului si altele asemenea. Dar rezolvarea acestei probleme trebuia sa fie facuta reglementat si transparent in cei peste 15 ani de cand te gasesti in fruntea statului, fara nici o alta realizare sau performanta decat colectia de motociclete si cele 5 neveste !!!!!!!!!
  • +6 (10 voturi)    
    fu idiot (Miercuri, 17 august 2016, 10:52)

    EXEs [utilizator]

    Politicienii se adancesc din ce in ce mai tare in acest gen de tupeu aristocratic dat de o superioritate sociala inchipuita. Nici nu stiu cat de usor le va fi oamenilor sa renunte la sfidator de scumpele lor "servicii" asa cum au facut de nenumarate ori in istorie, iar criza actuala va fi oportunitatea perfecta. Intotdeauna perioadele de criza sunt perioade de nemultumiri si revolte populare in urma carora se vor face reforme cu frumosul sau mai putin cu frumosul. Prostul asta ar trebui sa ia aminte de la Ponta care a fugit mancand pamantul cand a simtit furia populara pregatita sa-l ia drept tinta pentru toate nemultumirile acumulate.
    Nerespectarea legii este o problema a DNA si a celorlalte institutii de securitate nationala, iar ceea ce a facut imbecilul se cheama abuz de functie.
  • +6 (10 voturi)    
    Apoplexie ... (Miercuri, 17 august 2016, 11:02)

    fdaniel [utilizator]

    O problema a societății este că stă la coadă !!! Rezolvă ACEASTĂ problema și nu va trebui să sari nici o coada și să intri prin spate !

    Deși, adevărul este că cea mai mare problema a societății este că e condusă de mârlani ca tine !!!
  • +9 (13 voturi)    
    oamenii ca el trebuie sa dispara (Miercuri, 17 august 2016, 11:06)

    MirelPopas [anonim]

    Oamenii ca acest Tariceanu trebuie sa dispara din politica romaneasca. Se numara printre cei care, discret, scriu un biletel roz, dau un telefon scurt, si ocolesc cozile discret.
    Acesti oameni se cred, se considera altfel decat noi, restul cetatenilor.
    Deoarece noi, cetatenii le platim aceste "privilegii" tot noi trebuie sa-i tragem la raspundere, prin legi. Dar ce te faci cand tocmai cei care fac legi sunt asemenea oameni.
    Oare nu se cred prea importanti? Ei au facut ca noi, cetatenii, sa stam la cozi. Ei au facut ca noi cetaenii sa plecam printre straini sa ne castigam painea.
    Si ei trebuie sa respecte TOT ceea ce ne cer noua sa respectam.
  • +6 (8 voturi)    
    Problema societatii (Miercuri, 17 august 2016, 11:15)

    MariusCotescu [anonim]

    Domnul Tariceanu isi putea dedica timpul rezolvarii problemei cozii la reinnoirea permiselor (desigur poate nu personal, dar aducand pe agenda politica problema birocratiei si nefunctionarii sistemelor informatice). Si apoi ar fi putut merge ca orice alt cetatean al Romaniei sa-si ridice permisul in cel mult jumatate de ora.

    Pentru dumnealui nefiind o problema sa stea la coada, nici nu va isi va bate capul sa o rezolve pentru societate.
  • +7 (9 voturi)    
    prost, hot si nesimtit... tariceanu (Miercuri, 17 august 2016, 11:52)

    liviu_ [utilizator]

    1 - tu nu esti "ales" alesul e ala care chiar castiga alegeri, nu ia 1% si apoi face pact cu alt partid!
    2 - consitutia spune ca TOTI sunt egali...
    3 - eu locuiesc in tara asta ca sa mulcesc pentru un salariu, sa ma simt bine etc , NU ca sa stau in trafic, sa-mi rup masina in gropi, sa astept zeci de minute ratbu si muuuuuulte altele!
  • +5 (7 voturi)    
    O lichea, dom'le (Miercuri, 17 august 2016, 13:33)

    Jan2016 [utilizator]

    Nenea asta, cu pretentii de mare lord si monsieur, nu e decat o pocnitoare.
    Un snob si un needucat, care isi permite sa isi bata joc de noi toti, din functia lui importanta.
    Ce a facut golanul asta pentru Romania, in afara de afaceri in interesul propriu?
    Mai jenant decat atat ce poate fi? Si-a verbalizat in mod evident dispretul fata de noi ceilalti, care nu avem functiile si preocparile lui importante si suntem suficient de multi si de prosti sa stam la coada.
    Cum a ajuns asta aici si de ce nu mai scapam odata de specimene din astea pe care scrie mare EROARE....
  • +7 (7 voturi)    
    PS (Miercuri, 17 august 2016, 13:37)

    Jan2016 [utilizator]

    Dl. Nevertebreanu nici macar nu are atat curaj sa isi asume faptul ca afost prins cu mata in sac. Arata cu degetul si spre altii. Ca la scoala: da, mama, am luat 5 la mate, dar si Ionescu a luat tot 5 si Popescu a luat 4...
    Lord of the bikes, please go away
  • +5 (5 voturi)    
    Macar putea sa taca.. (Miercuri, 17 august 2016, 15:18)

    luciusbv [anonim]

    Aia de la coada ii platesc salariile... Precuparea lor e sa produca valoare astfel incat sa poata plati taxe, taxe din care se adapa scarbe ca acest individ.
    Locuitorii tarii se impart ca intotdeauna in smecheri si fraieri, din pacate...
    Sunt politicieni, nu alesii zeilor, aceste specimene. Le urez "La multi ani".
  • +4 (4 voturi)    
    Tariceanu vorbeste in numele " boborului " (Miercuri, 17 august 2016, 15:29)

    antibolsevicul [utilizator]

    Cum isi permite " aceasta martzoaga Tariceana " , acest listac , din insiruirea de nemernici de pe lista PNL~USL Comunist , sa vorbeasca in numele Poporului ...??? ... Nemernicul asta tradator ordinar , a fost " impins prin dos " de scula de Dotore" a mitomanului din fruntea borfasilor PSD...ca slugoi... !!! ...Dobitocul , dupa ce este prost sinistru , mai este si fudul panarama nerusinata ... !!!...Javra asta ordinara , mai vrea sa ajunga si la " Cotroceni " ... !!!... Ce tampit de popor , de natzie trebuie sa fim , ca sa votam un stfel de " limbric " ca presdinte ...???... Ar trebui sa fim , cu totzii , " o mare balega natzionala "...!!!
  • -4 (4 voturi)    
    Asta se intampla numai adversari. La noi, nu! (Miercuri, 17 august 2016, 15:36)

    cerceteaza [utilizator]

    Hai sa dam in continuare in adversarii politici, chiar daca si ai nostri au facut si fac in continuare la fel. Credeti ca Johannis a stat la coada (sau consoarta) pentru a-si plati impozitele la chiriile pe care le incaseaza? Credeti ca Blaga, Gorghiu si Predoiu (pentru veniturile realizate in afara indemnizatiei de parlamentar), la fel ca si Ioana Basescu (pentru terenul de la Nana) au stat un minut la coada pentru a-si plati obligatiile fata de stat si chiar celebra Clotilde Armand? Diferenta pentru Clotilde este ca aceasta din urma nu este (inca) VIP in politica romaneasca.Mai mult, credeti ca Kovessy se duce la bufetul DNA sa stea la coada cu subordonatii pentru o pereche de cremwursti si o cafea la filtru? Nu-si trimite secretara? Tariceanu este al doilea om in stat, adica, daca, Doamne fereste!, Johannis se impiedica in gradina Cotroceniului, cade si se ineaca in sistemul de irigatie cu picatura, facut special pentru moftul sau de altii (nu de manuta lui proprie), Tariceanu ii va lua locul. Asa spune Constitutia Romaniei, pe care au jurat toti ca o vor respecta.
    • +3 (3 voturi)    
      Asta se intampla numai ~limbricilor tembeli (Miercuri, 17 august 2016, 17:04)

      antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui cerceteaza

      ... Cred ca esti full " inoculat cu laturi made Hardaul Latrina A 3 " ... !!!...Altfel , daca erai un om cinstit , sanatos la cap , inima si trup , observai , de departe ca aceasta ," martzoaga Tariceana " in prostia lui , a cazut, din propria initziativa , ca un " bou " in plasa ingamfarii ...Nu l- a indemnat nici un adversar ... !!!...Pt. ca " prostul pana nu-i fudul , parca nu este prost destul " ... !!!... Iar aia pe care ii cam oblojesti , adica cei de stanga bolsevica mioritica dambovitzeana (PSD+ALDe=USL) , aduna in randurile lor , tot ce este mai " bou " (rahaturile gunoaiele umane ) din / de pe meleagul mioritic al Patriei ...!!!...Si acesti limbrici ( din paranteze) , ii si voteaza ...!!!... Sa traiesti ...(pamflet) ...
      • -2 (2 voturi)    
        Nu fiti taliban! (Miercuri, 17 august 2016, 18:00)

        cerceteaza [utilizator] i-a raspuns lui antibolsevicul

        Dupa cum Va exprimati constat ca latrina e in gura Dvoastra.
        Pentru informarea Dvs. eu nu pot receptiona A3, pentru ca am abonament RDS pe satelit. Sunt opiniile mele personale si daca nu sunteti de acord cu ele, dati macar dovada de putina buna crestere (macar putina, pentru ca constat ca Va lipseste complet) de a-mi respecta opiniile, asa cum si eu incerc, in ciuda limbajului folosit de Dvs., sa Va respect opinia.
        Apropo's, "gunoaiele umane" pe care le reclamati, au inca o mare pondere in electoratul roman si daca cei, pe care ii doriti in fruntea bucatelor la toamna nu fac majoritatea, aceste "gunoaie" vor forma guvernul. Ce veti face? Va sinucideti, sau veti pleca din tara?
  • -4 (4 voturi)    
    Eh, (Miercuri, 17 august 2016, 16:48)

    newlook [utilizator]

    Eh, daca Tariceanu ar fi stat la coada jumatate de zi, aceiasi indignati isi urlau frustrarile ca "de ce a fost platit", "cine i-a aprobat salariul", "ponta, dragnea, psd, antena 3, putin, cracanatul,mujic, mujicia, pufoaica, ". Cam asta-i tot ce poate adunatura de hotnauci, dar nu reprezinta decat 1% din populatie, partea cu anumite probleme la mansarda.
  • -1 (1 vot)    
    penibil (Joi, 18 august 2016, 0:52)

    DorweenMichael [anonim]

    ... este penibil ca acest om , pentru functia pe care o detine , sa fie atat de atacat de niste imbecili si sa trebuiasca sa se explice si justifice pentru ca a facut o gafa , venind personal in acel loc , cand putea foarte bine sa trimita un aghiotant (parerea mea este ca a fost lucrat)... de aceea suntem tratati cum suntem in exterior , pentru ca la noi prostia si nemernicia , sunt virtute ... am sa dau si un mic exemplu : ... pentru natia de prosti important este ce se intampla cu averea lui Condrea ... nu ca acest criminal ordinar , sa plateasca (si post-mortem) impreuna cu ceilalti complici ! , care sunt multi ! ... natie de vite la abator , asta suntem ...
    • +1 (1 vot)    
      Nație de vite? (Joi, 18 august 2016, 11:36)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui DorweenMichael

      Informare pentru semidocții și semianalfabeții în soldă comunistă care postează insulte pe aici: unele vite au coarne și pot ataca.
      • 0 (0 voturi)    
        replica (Vineri, 19 august 2016, 1:33)

        DorweenMichael [anonim] i-a raspuns lui J.C.Denton

        noroc de faptul ca mai sunt dottori , pe aici ca sa-i corecteze ... nu am fost membru PCR , sau al altui partid ... daca esti asa destept , cum de crezi , nu trage concluzii de berbec atacator ... sunt convins ca un "intelighent" ca tine, cand va fi intr-o ambulanta , va cere soferului sa opreasca la semafor si sa nu foloseasca sirena ...!!!... concluzia este ca boul este tot vita ... asa ca nu te da mare ...
  • +1 (1 vot)    
    asa sunt ei mai cu mot (Joi, 18 august 2016, 10:31)

    CatalinaNiculescu [anonim]

    de parca restul nu au treburi mai importante de facut. si in mod sigur, el nu are decat sa se frece menta in parlament asa cum fac toti de altfel. mie tariceanu dintotdeauna mi s-a parut un nascut in puf si care tot timpul s-a simtit mai cu mot. oamenii astia nu au ce cauta in politica, nu respecta populatia, si nici populatia nu ii respecta, in ochii lor tot ce conteaza e propriul interes si imaginea pe care ei si-o construiesc in ochii lor ca sunt de neinlocuit cand de fapt nu fac absolut nimic pentru tara asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Asta nu are grija de tara lui, se da cu metroul (Marţi, 23 august 2016, 10:19)

    the obvious [utilizator]

    http://9gag.com/gag/aK3A43O


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri