Traian Basescu crede ca acuzatia de conflict de interese la adresa lui Ponta e fortata: Ma ingrijoreaza usurinta cu care poti sa faci sa cada un guvern

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 3 iulie 2015, 11:16 Actualitate | Politic

Traian Basescu
Foto: Facebook / Traian Basescu
Traian Basescu considera ca acuzatia de conflict de interese la adresa lui Victor Ponta pentru numirea lui Dan Sova in functia de ministru este "fortata" si se declara ingrijorat de "usurinta cu care poti sa faci sa cada un guvern".

"Sa vii sa spui ca in baza acelor afaceri a fost numit ministru dl Sova de catre Victor Ponta ca rasplata pentru afacerile din 2007 - 2008 sa creezi conflictul de interese mi se pare o exagerare. Nu mi se pare ca se poate forta atat de mult definitia conflictului de interese incat sa ceri ridicarea imunitatii primului ministru", a spus fostul presedinte, invitat la Gandul Live.

In opinia sa, aceasta acuzatie "nu va rezista in fata unei instante".

Traian Basescu se declara ingrijorat insa de "usurinta cu care poti sa faci sa cada un guvern".

Acesta crede ca Victor Ponta a ales sa se opereze in Turcia pentru ca din Uniunea Europeana "in orice moment putea fi adus la DNA cu un mandat de aducere".

In opinia sa, Victor Ponta "va pierde guvernul" dar nu va fi condamnat pentru acuzatia de conflict de interese: "S-ar putea sa fie Kazmunai Gaz, privatizarea CFR Marfa, multe altele dar nu conflictul de interese in relatia  cu Sova".

Despre Sebastian Ghita:

L-am suspectat tot timpul ca a avut o anumita sustinere. Nu va spun mai mult, pentru ca imi faceti ca la Ponta, eu va spun ca a fost ofiter acoperit si voi spuneti dati-mi probe

Despre finantarea campaniilor electorale

Lucrurile sunt putrede in finantarea campanii
Ar trebui un moment zero, fratilor, ce a fost pana acum a fost o mizerie, cine mai face intra in puscarie
Ori intra toti ori nu intra niciunul
Ori e punctul zero, ori merg toti dar nu se poate pe asta il folosim, pe asta nu il folosim
Un candidat nu stie mare lucru din finantarea campaniei sale

Despre criza din Grecia

Eu nu cred ca va iesi din zona euro, doar daca va vrea ea
Grecia e un exemplu despre ce inseamna sa crezi ca poti trai la nesfarsit din bani imprumutati
Ei au mai redus pensiile, in timpul guvernului Papandreou. Acum li se mai cere o reducere, pentru ca nu a dat rezultate prima
Au ajuns in situatia in care sunt in acelasi loc din care au plecat acum 5 ani din punct de vedere al datoriei
Daca poporul grec va avea intelepciunea sa fie impotriva propunerii premierului grec, are sanse sa iasa onorabil, creditorii vor veni sa ii ajute
Daca va fi un vot cu ce spune acest iresponsabil de Tsipras creditorii vor reactiona in consecinta
Nu uitati ca in Grecia s-a inventat democratia si cred ca oricat de suparati ar fi grecii ca trebuie sa dea inpoi ce au mancat si ce au baut de 30 de ani incoace majoritatea cred ca va accepta
Asta li se si cere, solutia romaneasca
Tsipras, un iresponsabil
In cazul unui raspuns impotriva finantatorilor, Grecia va fi declarata in faliment si buna ziua
Politicieni de teapa acestui smecher de premier care i-a pacalit pe greci cu promisiunile (...) riscul ca in Europa sa mai apara specimene de acest gen e foarte mare si daca si poporul il va sustine cred ca Grecia va intra intr-o perioada extrem de grea

Despre viitorul sau politic

De ce sa nu recunoastem, sunt un lider erodat
As putea sa ma implic mai mult de la toamna (in activitatea PMP), dar nu vreau sa fiu liderul lor, pentru ca mi-a trecut vremea
Deocamdata inca stau mai bine decat PMP din punct de vedere incredere, un 19-20 la incredere care inca ii poate ajuta
Daca isi termina constructia institutionala o sa ii ajut mult mai eficient pana cand se ridica procentele

Despre problemele din justitie

Eu sunt obisnuit, de cand ma stiu in politica tot timpul s-au folosit dosare impotriva mea
(Va ganditi la perspectiva unei pedepse cu executare?) Pedeapsa exista cand incalci legea, eu nu am incalcat legea
Perspectiva e o hartuire care va exista, asa e cand e PSD la putere, ei asta stiu sa faca, inca au reminiscentele comunismului
Dupa 44,6 ani de munca, imi vad o perioada linistita in fata












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
10559 vizualizari
  • +23 (47 voturi)    
    base (Vineri, 3 iulie 2015, 11:22)

    sucaa [utilizator]

    ai luat-o pe aratura?
    ce indrugi acolo? te-am sustinut ori de cate ori a fost cazul dar acum ma faci sa regret.
    asta este conflictul de interese. cand angajezi pe cineva cu care ai avut afaceri in ultimii 5 ani. asta este legea.
    nu conteaza ca esti sau nu de buna credinta. pur si simplu nu ai voie s-o facit pentru evitarea drepajelor.
    este simplu si clar.
    ce dracu ifaci???
    • +10 (22 voturi)    
      Eu cred (Vineri, 3 iulie 2015, 11:56)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      ca are o jena legata de DNA.
      Si eu l-am votat peste tot, Primarie, Presedintie, referendum in 2007, nu m-am dus in 2012, dar acum trebuie sa recunosc ca mi-a cam dat teapa.
      Singura consolare e ca nici acum nu vad ce alternative aveam la voturile pe care i l-am dat.
      • +5 (15 voturi)    
        sucaa (Vineri, 3 iulie 2015, 12:54)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

        Eu cred ca voi lucrati in aceeasi echipa si va aprobati reciproc, aratandu-va dezamagirea si bagand niste vrajeli ieftine. Si cred ca minti cu sustinerea lui Basescu.
        • -1 (11 voturi)    
          Da, sigur (Vineri, 3 iulie 2015, 13:22)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          Pentru că toţi românii trebuie să fie orbi şi să-şi susţină orbeşte preferatul şi echipa aferentă, ca-n fotbal...

          Şi eu sunt în aceeaşi barcă, şi eu am votat mereu Băsescu, şi eu am fost înjurat şi numit băsist, dar eu nu am susţinut persoana fizică Băsescu, ci principiile pe care părea că le susţine şi persoana Băsescu. Când Băsescu a cârmit spre ape tulburi, eu şi alţi foşti băsişti am preferat să ţinem cap compas pe drumul vechi. Şi-acum, după toată campania pro-Udrea şi toate declaraţiile recente despre DNA, se vede că am avut dreptate, din păcate...
          • +4 (4 voturi)    
            tocmai (Vineri, 3 iulie 2015, 16:22)

            Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

            Sunt bajeti pe aici care faceau campanie in urma cu ceva timp lui Ponta injurand cu spor pe "basisti" si manipuland.

            Daca vorbim de principii, alea nu trebuie sa se schimbe in functie de cum bate vantul: ai votat cu Basescu sau nu putin conteaza. Daca a facut ceva bine - esti de acord cu ce a facut. Daca a facut ceva prost, conform principiilor pe care le am - spun asta cu voce tare. Nu te vaieti ca ai votat de 15 ori cu Basescu si ca te-a dezamagit cand spune ceva ce-ti depaseste puterea de intelegere... vai, vai.

            Dar sa nu vorbim de principii cu postacii...
        • -3 (5 voturi)    
          Asa e (Vineri, 3 iulie 2015, 13:35)

          zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          ne-ai prins.
          Ar trebui sa il sustinem pe asta si daca intra in puscarie, cum faceau aia de la A3 cu Voiculescu.
        • 0 (4 voturi)    
          de fapt (Vineri, 3 iulie 2015, 14:08)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          n-am inteles ce ai vrut sa spui sau sa demonstrezi... :)
          in afara ca am vazut in doua propozitii de doua ori "eu cred" nu am inteles logica ta. Esti credicios? :)
          cand este laudat base nu-i bine, cand este criticat iar nu-i bine.
          voi astia "gica-contra" de fapt ce vreti? sau mai bine zis... voi stiti ce vreti?
          • +1 (3 voturi)    
            tinere postac (Vineri, 3 iulie 2015, 16:37)

            Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            Daca tu scrii doar ce ti se spune, nu inseamna ca toata lumea o face. Mergi mai bine la sefii tai si spune-le ca munca pe care o faci este sub demnitatea unei fiinte umane. Este o meserie mizerabila sa lucrezi pt. un partid sau altul si sa manipulezi.
    • +12 (20 voturi)    
      Mai mult, (Vineri, 3 iulie 2015, 12:00)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      cand platesc pe firma servicii care nu se intampla se poate cheama si spalare de bani.
    • -5 (27 voturi)    
      GANDITI bai fratilor (Vineri, 3 iulie 2015, 12:19)

      anti_q [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ponta l-a PROPUS pe Sova. Nu l-a NUMIT. Parlamentul este cel care isi da votul de incredere numindu-l in Guvern. Ponta putea sa o propuna si pe maica-sa si comisiile il respingeau. Il detest pe Ponta, dar Basescu are dreptate. Conflictul de interese este in cazul asta o prostie! Mai ganditi si voi cu capul inainte de a face spume la gura.
      • +9 (15 voturi)    
        informeaza-te (Vineri, 3 iulie 2015, 12:33)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui anti_q

        Sova n-a trecut prin parlament, a inclocuit alt ministru. In acest caz nu este nevoie de votul partlamntului.
        Si oricum, psd vote3aza orice spune seful. Nu este cazul la noi. Parlamentul voteaza ca oile, nu dupa propria constiinta.
        La noi chiar este NECESAR sa se aplice aceasta lege.
        Imi pare rau, chiar daca fac spume la gura, in Romania nu trebuie sa existe exceptii de acest gen. Majoritatea sunt corupti si nu ma pot baza pe bunul lor simt.
        Si io-l detest pe ponta si-mi place base, dar aici chiar nu are dreptate. imi pare rau...
        • +4 (4 voturi)    
          ok (Vineri, 3 iulie 2015, 13:53)

          anti_q [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          In regula. Am crezut ca a facut parte din guvern de la inceput.
        • -1 (3 voturi)    
          Hai mai sucaa (Vineri, 3 iulie 2015, 18:20)

          Unu [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Nu fii trist ca ti s-o murdarit idolu'. Are si el nevoie de sustinere in curand.

          Ia da un google dupa Hotararea Parlamentului nr 45/2012 sau nr. 1/2014. Ia spune-ne cine NUMESTE ministrii? Prim ministru propune, Parlamentul hotaraste numirea iar Presedintele o aproba.

          Vezi spre referinta si Constituia Romaniei care specifica clar aceasta procedura la alineatul 3:

          ARTICOLUL 85
          Numirea Guvernului
          (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru şi numeşte Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament.

          (2) În caz de remaniere guvernamentală sau de vacanţă a postului, Preşedintele revocă şi numeşte, la propunerea primului-ministru, pe unii membri ai Guvernului.

          (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziţia politică a Guvernului, Preşedintele României va putea exercita atribuţia prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru.
      • +11 (15 voturi)    
        What? (Vineri, 3 iulie 2015, 12:38)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui anti_q

        Să cităm din Codul Penal, definiţia conflictului de interese:

        "Fapta funcţionarului public care, în exerciţiul atribuţiilor de serviciu, îndeplineşte un act ori participă la luarea unei decizii prin care s-a realizat, direct sau indirect, un folos material pentru sine, soţul său, o rudă ori un afin până la gradul II inclusiv, sau pentru o altă persoană cu care s-a aflat în raporturi comerciale ori de muncă în ultimii 5 ani sau din partea căreia a beneficiat ori beneficiază de servicii sau foloase de orice natură, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani şi interzicerea dreptului de a ocupa o funcţie publică pe durată maximă."

        Prin ce contorsionism logic nu se încadrează propunerea lui Şova de către Ponta la conflict de interese, conform definiţiei din Codul Penal?
        • +8 (10 voturi)    
          Ai dreptate! (Vineri, 3 iulie 2015, 13:20)

          Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          Cred ca multi nu cunosc prevederea referitoare la "raporturi comerciale ori de munca in ultimii 5 ani".
          Afla acum si Base de aceasta prevedere.
          E momentul insa sa-i fim recunoscatori lui Base pentru ca si-a scrificat viitorul politic anuntand perioada de austeritate care ne-a salvat de un crah ca in Grecia.
        • 0 (6 voturi)    
          ok.... ish (Vineri, 3 iulie 2015, 13:20)

          anti_q [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          Si care ar fi fapta lui Ponta prin care s-a realizat un folos material pentru Sova in exercitiul atributiilor de serviciu?
          • +2 (6 voturi)    
            Salariul (Vineri, 3 iulie 2015, 13:25)

            CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui anti_q

            Salariul de ministru al lui Şova este un folos material. It's that simple. Oricât de mult au încercat Tăriceanu şi cu ai lui să denatureze faptele, oricât au urlat că Ponta e urmărit pentru o decizie politică, situaţia este extrem de simplă şi conflictul este extrem de uşor de dovedit.
        • +1 (1 vot)    
          Lămurire. (Vineri, 3 iulie 2015, 15:26)

          nevinovatul [anonim] i-a raspuns lui CosminMaricari

          Lege nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici.
          Art. 6
          Prevederile prezentei legi nu se aplica:
          a) personalului contractual salariat din aparatul propriu al autoritatilor si institutiilor publice, care desfasoara activitati de secretariat, administrative, protocol, gospodarire, intretinere-reparatii si de deservire, paza, precum si altor categorii de personal care nu exercita prerogative de putere publica. Persoanele care ocupa aceste functii nu au calitatea de functionar public si li se aplica legislatia muncii;
          b) personalului salariat incadrat, pe baza increderii personale, la cabinetul demnitarului;
          c) corpului magistratilor;
          d) cadrelor didactice;
          e) persoanelor numite sau alese in functii de demnitate publica.
      • +9 (11 voturi)    
        gandim (Vineri, 3 iulie 2015, 12:43)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui anti_q

        deci premierul Victor Ponta a venit in fata parlamentului cu un guvern. parlamentul voteaza un guvern, nu ministrii individual. parlamentul nu are de ales intre n candidati, voteaza un guvern. parlamentul este dizolvat daca refuza la rand 2 guverne. in parlament la momentul votului exista un PSD, partidul condus de Victor Ponta si alianta USL, al carei co-presedinte era Victor Ponta, alianta majoritara in parlament, a votat acest guvern. oare cum o fi votat deputatul Victor Ponta?.. oricum o dam Victor Viorel Ponta, in toate ipostazele, a fost factorul decisiv.

        concluzia mea, subiectiva, desigur, este ca Victor Ponta l-a numit pe Dan Sova, fostul sau partener de afaceri. legea nu e clara in acest caz, dar cred ca e nevoie de o doza cam mare de ipocrizie ca sa ne mai ascundem dupa votul parlamentului...

        cat despre declaratia lui Basescu, sa nu uitam ca guvernul nu cade din cauza unei simple acuzatii. vorbim de 3 ani in care "cel mai cinstit guvern" a dovedit de nenumarate ori ca e condus si compus numai din hoti si mincinosi. ca a rezistat 3 ani este deja greu de inteles...
        • -1 (3 voturi)    
          Adevarul e ca avea nevoie Sova (Vineri, 3 iulie 2015, 18:24)

          Unu [anonim] i-a raspuns lui pehash

          De "folosul material", adica salariul de ministru, pentru care este acum acuzat Ponta ca i l-a oferit.

          Aici nu e o mica urma de ipocrizie?

          De rezistat a rezistat pentru ca, prost si incompetent cum e, tot a fost mai bun decat ala dinainte. Si lumea se multumeste repede cu raul al mic. Tu ar trebui sa stii cel mai bine asta.
          • +1 (1 vot)    
            claaar (Vineri, 3 iulie 2015, 23:09)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Unu

            deci el de fapt s-a sacrificat, nu? a renuntat la cariera luminoasa (si banoasa) de avocat de companii de stat puse pe butuci ca sa fie cel mai tare ministru de la Burebista incoace. atat de tare incat s-a creat un minister special pentru el.. "proiecte de infrastructură de interes național și investiții străine". ca urmare, a fost incontestabil cel mai bun ministru pe portofoliul asta. au curs investiitle straine, mii de noi proiecte de infrastructura au inceput.
    • -1 (1 vot)    
      Alternativa lui sucaa (Sâmbătă, 4 iulie 2015, 12:55)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      După părerea ta, un prim-ministru ar trebui să-și aleagă echipa numai dintre oameni pe care îi vede pentru prima dată?

      În România de azi, isteria conflictului de interese depășește tot ce s-a văzut vreodată în lumea civilizată. Nu e treaba justiției să valideze guverne, e treaba parlamentului. Și nu, nu sunt suporterul lui Ponta, e o chestiune de principiu.

      Băsescu nu are nevoie de susținători ca tine, fii liniștit. Iar dpdv instituțional, primul ministru nu ”angajează” miniștrii din propriul guvern, nu mai abera pe tema legii.
  • +6 (26 voturi)    
    Taci dracu (Vineri, 3 iulie 2015, 11:23)

    CiprianNicolae2 [anonim]

    Mai ai să ne spui că puie monta e cel mai cinstit .
  • +2 (24 voturi)    
    Base + Ponta = Love, (Vineri, 3 iulie 2015, 11:26)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    sau "corb la corb nu scoate ochii".

    Pacat.
  • 0 (14 voturi)    
    Dragomireee! (Vineri, 3 iulie 2015, 11:28)

    nellino [utilizator]

    ne explici si noua ce a vrut sa zica matrozul?
    hai, ca tu le stii pe toate!
  • +4 (22 voturi)    
    :) (Vineri, 3 iulie 2015, 11:31)

    rakkone [utilizator]

    Ba, Traiane, nici nu stii
    Cat de mic incepi sa fii!
  • +2 (22 voturi)    
    Avea dreptate tapalaga (Vineri, 3 iulie 2015, 11:46)

    bancheru83 [utilizator]

    Intr un articol spunea ca base a facut blat cu ponta inainte de alegeri.acu ii sare iarasi in aparare!pai guvernul ungureanu a stat 8 luni,n a fost dat usor jos?base a luat o razna decind amanta a fost in arest preventiv
    • +6 (10 voturi)    
      8 luni? (Vineri, 3 iulie 2015, 12:51)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      MRU a stat de fapt doar 2 luni si jumatate. In a doua luna a schimbat conducerea ANAF, paravanul tuturor hotilor.. moment in care Blaga l-a tradat fara rezerve.
  • +5 (17 voturi)    
    a (Vineri, 3 iulie 2015, 11:57)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    spus doar ca juridic nu va putea fi demonstrat conflictul de interese, ce e asa greu de inteles. In rest sigur ca ponta are destule are alte bube juridic demonstrabile, asta a spus. Eu cred ca stie ce spune.
    • +3 (9 voturi)    
      de unde (Vineri, 3 iulie 2015, 12:47)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      de unde stie el? e jurist de meserie? a, isi da cu parerea ca orice cetatean? ok, pai asa ne dam toti si ne pricepem din parti.
      e dreptul procurorilor sa il considere conflict de interese. e treaba judecatorilor sa nu fie de acord. cam greu insa de vreme ce parlamentul a dat repede NUP.

      si de unde pana unde a picat guvernul?
      ca vad ca si magarul ala care ne-a facut curve si golani inca vine bine mersi la minister, chit ca habar nu are pe ce lume e.
      • 0 (2 voturi)    
        /// ala a zis un adevar (Sâmbătă, 4 iulie 2015, 4:15)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        dar nu un adevar universal. A generalizat folosind o majoritate. Din pacate, cei care nu fac parte din acea majoritate sunt bagati la cutie cu golanii si curvele (sau cel putin in mintea lor).

        Cat despre ceilalti (din acea majoritate), nu-mi pasa ca se simt jigniti. Adevarul ii doare ? Sa schimbe ceva. Se uita in oglinda si nu le place ceea ce vad ? De vina nu-i oglinda.
  • +9 (9 voturi)    
    Cum adica moment zero? (Vineri, 3 iulie 2015, 12:28)

    Mihai [anonim]

    Astia au deturnat fonduri (au furat bani) pentru campanie dar pentru ca-s prea multi si nu-i prinde DNA decat pe cativa ar trebui sa ii facem scapati pe toti? Nu a fost o mizerie, a fost o ilegalitate, o furaciune si toti stiau ca-i ilegal sa furi bani de la stat ca sa-i bagi in campania electorala.
  • -1 (11 voturi)    
    base (Vineri, 3 iulie 2015, 12:54)

    dum_i [utilizator]

    base e manjit
  • 0 (6 voturi)    
    Aham ... furam 25 de ani si apoi moment zero! (Vineri, 3 iulie 2015, 13:31)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Basescu sigur nu mai are 20% incredere! Eu personal l-am votat si sustinut pana in 2014. De fiecare data. Daca dupa ce a predat mandatul ar fi tacut m-as fi luptat cu oricine pentru el. Dar in 2015 s-a compromis grav prin mai multe mecanisme:
    1. A sustinut-o pe Udrea impotriva justitiei
    2. A criticat DNA si pe Kovesi.
    3. Acum vine cu teorii de-astea feseniste ... momente zero!
    Omul a fost foarte bun la timpul lui dar este expirat. Este ceea ce a fost: un fesenist! Provine din PCR si din FSN si din PSDR si din PD si din PDL. Adica are mentalitatea jafului si revenirii la momentul zero! Apoi iar jaf, iar momente zero! Si tot asa! Justitia nu mai este buna intrucat buna ar fi insemnat sa-l asculte pe el! Omul pregatea o restauratie a "lupilor tineri" Adica se pregatea pentru public o lupta de fatada intre Ponta si Udrea ca doi poli si afacerile negre sa isi urmeze cursul pentru amandoi! Este cel mai performant produs politic al PCR dar este un fesenist! Noi trebuie sa ne dezbaram de fesenisti si comunisti! Momentan toate partidele sunt de factura comunisto-cleptocratao-oligarha cu exceptia M10. Sper incet, incet sa iasa de pe scena toti reprezentantii nomenclaturii comuniste si APOI sa apara o stanga reala non fesenista!
  • -3 (7 voturi)    
    Cu Base asta azi e alba, (Vineri, 3 iulie 2015, 13:36)

    xrogo [utilizator]

    maine e neagra,poimanine e gri,nu va mai uitati in gura sa,asta nu respira cat minte,cred ca-l lasa memoria,inainte se mai controla,mintea mai rar!!!
  • +3 (9 voturi)    
    Vom vedea... (Vineri, 3 iulie 2015, 13:42)

    Mih [anonim]

    ...daca ce spune Basescu pe tema conflictului de interese, se va adeveri sau nu, a fi corect.
    Pana una alta, vad ca multi saritori la beregata Piratului trec cu mare abilitate si gratie peste faptul ca acelasi Basescu se refera in context la existenta unor "subiecte" mult mai consistente, mai solide, pentru care, spune el, crede ca ponta merita sa fie judecat ("Kazmunai Gaz, privatizarea CFR Marfa si multe altele")
    Dar deh, unii nu vor sa vada decat ce/cat vor/pot sa vada, in functie de concluzia care "trebuie" trasa - "corb la corb" gen.
    • +3 (3 voturi)    
      conflictul de interese (Vineri, 3 iulie 2015, 16:35)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Mih

      Este dificil de dovedit. Nu imposibil, dar trebuie mai mult decat o simpla conexiune.
      De exemplu, Sova era cel mai competent om din partid pe domeniul Transporturi, asa ca a fost votat in interiorul PSD sa faca parte din guv Plagiatorului. Plagiatorul nu a putut decat sa-l propuna. Din cate stiu TOTI MEMBRII PNL L-AU VOTAT la investirea guv Plagiatorului.

      Este interesant cum tot Basescu este dusmanul postacilor din noul, mult mai spalatul si mai curatul PNL. Oare pt. ca a dat din gura prea mult si nu i-a lasat sa ciordeasca in cantitatile dorite? Japitelor ciorditoare!

      Incerc sa arat ca nu principiile ii mana in lupta pe noii penelisti. Iar emotiile astea de fete virgine sunt penibile. Deci sa ramanem la subiectul articolului.

      Parerea mea este ca Traian Basescu ar face bine sa fie mai retinut in declaratiile publice. Se implica in prea multe situatii de micromanagement si tinde sa iroseasca energii aiurea, in batalii fara miza, in care exista deja expertii necesari. Ba chiar poate fi intrebat, pe buna dreptate, ce motive ascunse are sa o faca.
  • -1 (9 voturi)    
    dezamagire (Vineri, 3 iulie 2015, 13:58)

    maria [anonim]

    Intalnirea cu udrea ti-a daunat !!!!!!!!!!!!
    am fost o basista adevarata dar...o luati razna
    din pacate e mai bine sa va retrageti!
  • +2 (2 voturi)    
    Ghici ghicitoarea mea! (Vineri, 3 iulie 2015, 14:50)

    marki [utilizator]

    „Ar trebui un moment zero, fratilor, ce a fost pana acum a fost o mizerie, cine mai face intra in puscarie”.
    „Ori intra toti ori nu intra niciunul”.
    Ați priceput cum bate dom' Băsescu șaua ca să priceapă iapa, nu? Afirmații „cu tendință”, dacă le comparăm cu declarațiile senine de la TV ale doamnei Udrea despre acuzația că ar fi finanțat partidul din comisioanele grase pe care le „încasa” (citez din memorie): „Păi, normal, cum credeați că se finanțează o campanie? Întrebați-l pe Ponta, întrebați-l pe Iohannis!”
    Din ce în ce mai penibil, fostul președinte...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri