Reactie rapida / Mizele mutarii lui Cazanciuc. A ajuns "Oprea - interesul national" salvatorul justitiei :)

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 10 iunie 2015, 16:17 Actualitate | Politic

Ministrul Justitiei, Robert Cazanciuc, este personaj cheie in lupta declansata in aceste zile de PSD impotriva justitiei. Arma nucleara in mana premierului Victor Ponta se numeste ordonanta de urgenta, dar nu o poate folosi fara avizul favorabil de la MJ. Altfel, risca sa se trezeasca cu noi acuzatii de abuz in serviciu, etc. Pesedistii in frunte cu Ponta vor schimbarea legilor penale. Nu mai e timp de Parlament. Se misca prea incet, chiar daca Ponta a dat unda verde pentru modificarea accelerata a Codurilor Penal si de Procedura Penala. Iohannis poate sa ceara reexaminarea, sa mai traga de timp prin contestatii la Curtea Constitutionala. Or, in tot acest timp marii penali risca sa infunde inchisoarea.

Pe scurt, e nevoie de ordonanta. Daca o foloseste pentru a modifica legile penale, tot edificiul se prabuseste. Raul devine ireparabil si pe termen lung. Daca Guvernul Ponta apuca sa modifice legile penale prin OUG, nu se mai poate face mare lucru. Efectele ordonantei nu pot fi oprite. Dimpotriva, un singur minut daca intra in vigoare noile reguli penale in favoarea infractorilor, scapa toti. In penal, se aplica legea mai favorabila, care retroactiveaza. Asadar, indiferent ce se intampla dupa, raul odata facut produce efecte imparabile. Aceasta a devenit marea miza a PSD si a intregii armate de penali, in frunte cu Victor Ponta, tata socru.

Numai ca Robert Cazanciuc nu s-a prea aratat dispus sa omoare justitia cu mana lui. A propus personaje sterse la DIICOT, a avut luari de pozitie scandaloase precum amenintarea ca opozitia va raspunde penal  daca va iesi in strada, dar n-a facut nimic concret, ceva de care penalii sa profite a doua zi. Vorba unui senator pesedit revoltat impreuna cu Antena 3 impotriva ministrului Cazanciuc: desi a intrat in partid, nu ne reprezinta interesele. In plus, pesedistii au cerut si schimbarea Laurei Codruta Kovesi de la DNA. Si aceasta procedura de revocare depinde tot de ministrul justitiei. Daca nu o initiaza, Kovesi nu poate fi schimbata.

Inainte de sedinta de guvern de miercuri a circulat un zvonul ca Ponta pregateste ordonanta in domeniul justitiei. Nu e clar daca asa stau lucrurile, cert este ca PSD n-a mai apucat sa-l schimbe pe Cazanciuc deoarece ministrul justitiei a trecut la UNPR-ul lui Gabriel Oprea, zis "Interesul National". Oprea si-a transmis "pe surse" punctul de vedere, intr-o stire Agerpres: "Potrivit surselor citate, vicepremierul Gabriel Oprea, preşedinte al UNPR, are încredere în Robert Cazanciuc, îl cunoaşte, îl consideră competent şi profesionist." Aceasta fraza transmite clar intentia lui Oprea de a-l pastra pe Cazanciuc la justitie, in ciuda intentiei PSD de a-l schimba.

In acest moment, PSD este prins in cleste. Doreste schimbari rapide in justitie, dar nu mai poate apela la arma nucleara numita OUG deoarece nu mai are ministru. Pe de alta parte, nu-si permite un conflict cu Gabriel Oprea, deoarece de voturile lui depinde soarta Guvernului Ponta la motiunea de vineri dar si dupa aceea. Oprea este azi pe cai mari, iar daca va ramane in guvern pana anul viitor va fi si mai puternic. Anul viitor se schimba TOATE functiile de conducere in justitie - Parchet General, DNA, DIICOT, plus adjuncti si sefi de sectie. Pe toti acestia ii numeste ministrul Justitiei, portofoliu aflat azi la UNPR-ul lui Oprea.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
29007 vizualizari
  • +23 (37 voturi)    
    Oprea pe cai mari? (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:24)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pai nu e complice cu Pontac palagiatorul penal? Nu e in guvernul de hoti? Nu e partener cu troita Bonta-Sova-Dragnea, ciuma rosie de moda noua? Nu a fost in guvern CU VÂrnav, hot si mafiot. Haita asta de la guvernare trebuie sa plece cu tot cu ungurimea din UDMR, alt partid de hoti,
    • +9 (11 voturi)    
      UNPR-ul asta..... (Miercuri, 10 iunie 2015, 22:01)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      .......... cu Oprea in frunte cu tot , are de toate !!! Mai putin .....voturi !!!! Ei au ajuns asa cum sunt acuma FARA VOTURI , numai prin .....combinatii !!! Asta e tarisoara....nu?:))
    • +1 (3 voturi)    
      cum era Varanul candva (Joi, 11 iunie 2015, 11:08)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      in vremurile lui bune.
      cu un partid de 2%, dar cu mai multe televiziuni de catzei, controla tot ce misca la guvernare, indiferent de partid.
  • +35 (37 voturi)    
    Nu mor caii cand voi cainii (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:32)

    provest [anonim]

    Iar catelul Ponta cred ca incepe sa si-o fure.
    Prima lui mare greseala, si norocul nostru: ca a mizat pe niste lachei obedienti. Acestia sunt foarte tari pe pozitie numai pe mize mici. Pe mize mari, parasesc corabia.
    Ironia sortii: tot de la PSD vine si salvarea :))))))))
  • -1 (51 voturi)    
    Poporul (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:38)

    only CANADA [anonim]

    Sincer nu inteleg de ce mi-am consumat energia zilele astea stand cu sufletul la gura. Romania este condusa niste hoti din parlament alesi de popor:

    1. PSD-ul a reusit sa spele la creier pe multi. In primul rand daca pleca viermele de Ponta nu se forma alta majoritate cum cred toti neavenitii. Pur si simplu il puneau pe unul in fata gen Oprea si majoritatea tot ramanea. Aici a fost vorba de onoare.

    2. Nici pana in ziua asta nu inteleg cum a reusit omul asta Klaus Iohannis presedinte in tara aia de 2 lei. Un om asa civilizat, neinteles de multi, neinteles chiar de astia asa zisi de dreapta, un om care vrea normalitate dar nu se va putea face vreodata in Romanica de ce ? din cauza populatiei si va explic la punctul 3.

    3. Romanii din tara sunt 99 % vinovati pentru situatia creata. In primul rand ca au votat un parlament de hoti si in al doilea rand cand presedintele iese si spune clar demisia la premier si ala nu vrea este datoria ta civica sa iesi si sa protestezi ca doar nu credeti ca o sa iasa Iohannis in 2015 sa va indemne la proteste ca in Africa.

    Va meritati soarta eu ma bucur de cetatenia canadiana si ma uit cu mila catre Iohannis, eu daca as fi in locul lui as pleca in Germania si as lasa gunoiul ala de popor. Rusine si ma rog la Dumnezeu zilnic sa nu va dea drumul la vize aici si in SUA.
    • +2 (30 voturi)    
      gunoiul ala din care ai iesit si tu (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:17)

      gunoiul [anonim] i-a raspuns lui only CANADA

      un comentariu trist.
      • +10 (16 voturi)    
        Din pacate nu pot decat sa-l aprob! (Miercuri, 10 iunie 2015, 18:00)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui gunoiul

        Si eu speram multe, mai ales cand s-a introdus si folosit votul uninominal (asa imperfect cum ere, tot putea fi bine). Am zis ca acum nu vor mai iesi infractori, corupti, etc. pentru ca lumea va sti pe cine voteaza, nu vor fi pusi pe liste de partid, deci decide partidul cine e acolo. Dar cand am vazut ca ies tot al-de nastase, si inca detasat, din primul tur, m-am lamurit. La asa laegatori asa alesi. Si atunci de ce sa ne miram ca parlamentul, guvernul, sunt asa cum sunt?
        • +10 (12 voturi)    
          Baieti, ia terminati cu autocompatimirea si (Miercuri, 10 iunie 2015, 23:14)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          cu fatalisme d-astea "mioritice"

          Da, avem o clasa politica jenanta (chiar am auzit zilele astea ca 25 % dintre parlamentari au probleme cu legea - ceea ce mi se pare enorm ! )

          Dar de ce avem problema asta ? Oare nu din cauza multor semeni ai nostri care gandesc ok dar care din comoditate / "ca li s-a parut cool" / au plecat la munte la gratar / alte motive NU s-au obosit sa mearga la vot ??

          Hai sa fim mai pragmatici si sa votam cum trebuie datile viitoare ...
          Mai ales ca - sa fim seriosi - o data la 4 ani nu ne putem misca fundul pana la o sectie de votare ? E asa o mare chestie ??
        • -3 (5 voturi)    
          Deci il aprobi ca "esti un gunoi " ?? Ca asa (Miercuri, 10 iunie 2015, 23:30)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          ne-a etichhetat cel pe care-l aprobi ...
          • 0 (0 voturi)    
            Nu (Joi, 11 iunie 2015, 14:44)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

            Desi poate putin... Dar oricum, nu am votat niciodata cu FSN, PDSR, PSD, USL...
    • +24 (26 voturi)    
      te inteleg... (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:38)

      jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui only CANADA

      si in parte chiar te aprob. dar spune-mi, de ce ai mai stat cu sufletul la gura, daca ti-e lehamie de acest popor ? si ce iti garanteaza ca nu vei mai face asta si pe viitor ? vorbesc din experienta..
      • +11 (13 voturi)    
        Sa-ti raspund eu... (Miercuri, 10 iunie 2015, 23:20)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

        ca si eu sunt pe alte meleaguri si cred ca simt cam ce simte si numa' Canada:
        In fiecare zi citesc, cu stoicism si masochism, presa din Romania.
        Am fost chiar, intr-o exuberanta patriotica, sa votez in noiembrie. (N'am votat pentru ca nu mai am demult pasaport romanesc, dar am fost si am discutat cu cei aflati la coada si am crezut in victoria neamtului, desii mutenia tipului nu mi-a placut niciodata).
        Acum raspunsul:
        Nu sunt nici cal nici magar, dar sigur nu pot sa ma rup de locul unde m'am nascut, m'am format ca om si profesionist si nici nu pot sa-mi uit si prietenii si rudele ramase acolo, acasa.
        Atata ca as fi vrut sa vad ca "este bine" si in tara.
        Si de aia il inteleg si'i dau - partial - dreptate.
        Vorba lui Havel: fiecare tara is are democratia pe care o merita.
        ...si da sunt basist, cu toate bubele capitanului, recunosc este de departe cel mai bun presedinte si politician roman.
        Hai sa traiesti
        • 0 (2 voturi)    
          exact (Joi, 11 iunie 2015, 11:06)

          jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

          aceleasi trairi si la mine. am fost si eu in momentul in care am zis: "gata, e prea mult, vreau pur si simplu sa uit", dar dupa cateva zile citeam iarasi presa romaneasca cu acelasi stoicism si masochism despre care vorbesti si tu. si cuvintele mele poate au fost la fel de dure precum cele ale "canadianului".

          imi permit totusi o mentiune oarecum particulara. esti pe meleaguri straine, dar nu cred ca ai trait intre nemti. altfel, cred ca ai fi inteles din alta perspectiva mutenia neamtului - una positiva.
    • +23 (25 voturi)    
      datorie (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:46)

      verdeata [anonim] i-a raspuns lui only CANADA

      Faptul ca ati stat cu "sufletul la gura", va onoreaza: sunteti dintre aceia plecati care nu ne scuipati pe toti cei ramasi in Romania (va sugerez sa nu mai folositi denumirea de "Romanica").
      Faptul ca, dupa plecarea multor vrednici din tara, cei ramasi sunt in procent mai mare puturosi, hoti, etc decat inainte si voteaza parlamentari penali, va spune insa ceva?
      Daca as fi fost si eu printre cei plecati din tara, as continua sa stau tot cu sufletul la gura pentru ceea ce se intampla iin tara mea, ,dar, in loc sa-i dispretuiesc in bloc pe cei ramasi, as incerca sa-i ajut cu toate puterile mele. Nu toti suntem vinovati ca s-a schimbat procentajul vrednici / nevrednici.
      • 0 (2 voturi)    
        da (Joi, 11 iunie 2015, 11:26)

        jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

        foarte corect ce spuneti inafara de faptul ca nu cred ca s-a inversat/schimbat vreun procentaj vrednici/nevrednici. daca luam toti romanii vrednici de pretutindeni nu cred ca au fost vreodata mai multi de 10% si asta o spun cu generozitate. printre marile pacate la romani este predispunerea atat de usoara la compromis/corupere - aici intra foarte multi dintre cei pe care altfel ii vedem foarte "vrednici".
    • +7 (25 voturi)    
      pentru sarmanul canadian (Miercuri, 10 iunie 2015, 18:00)

      gigi202x [anonim] i-a raspuns lui only CANADA

      Sarman canadian ... nici canadian, nici roman sarman nu esti ... esti nici macar zero, esti sub ... am mai intalnit cateva cataclisme ca tine prin canada, pseudo-inteligenti care analizeaza de la distanta Romania si se considera zei avand o casuta la care platesc jumate din salariul lor de admin de retea la providerul de net. Aveau ochii goi cand vorbeau arogant si se credeau esenta lumii ... Intelegi? Din fericire nu sunteti multi cu gandirea asta de somalez care a debarcat in Malta sau Italia si a descoperit ca apa poate fi curata. Din pacate un procent mai ridicat de idioti ca tine este in Romania inca. Sper sa vina si ei in Toronto daca se ridica vizele. Nu mai continui fiindca sunt absolut sigur ca nu intelegi, dincolo de ce crezi tu despre tine.
      • -1 (1 vot)    
        Cetatean universal (Joi, 11 iunie 2015, 8:31)

        Bobi_One [utilizator] i-a raspuns lui gigi202x

        @gigi202x,
        Pertinent si emotionant, mai mult decat aprobator ptr. ce spui. DAR... caci am aceasta neclaritate, fiind si eu pe cale de a pleca: Ce solutie imi propui ptr. a iesi din marasm. Caci mama, de ex., intelectual si om umblat la 68 de ani, are ca singura contrareplica la discutiile "politice" ceva gen;" dar nenorocitul de base nu si-a pus proasta mica europarlamentar??? " Intelegi ?, e singurul ei contraargument. Si retine ca familia mea a suferit cu adevarat din pricina vechiului PCR pe "parte economica".
    • +10 (16 voturi)    
      Din comentariul tau jalnic.. (Miercuri, 10 iunie 2015, 18:15)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui only CANADA

      .se inteleg doua lucruri:

      1 -ori ai votat si ai participat si tu la alegerea hotilor in parlament, ca si noi toti;


      2 - ori nu ai votat, asa ca ciocul mic.
    • -11 (25 voturi)    
      Bun simt... ioc (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:48)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui only CANADA

      Tie nu ti-e putin rusine sa numesti un popor "gunoi"? Ultimii care vedeau o vina colectiva la un popor au fost nazistii.

      Ai dat bir cu fugitii in alta tara si le dictezi celor care au ramas pe cine sa aleaga, ce si cum sa faca. Si daca nu fac ii mai si injuri.

      Te-ai gandit ca poate oamenii aia au votat cu Ponta / USL etc. pentru ca au credinta sincera ca le va fi bine cu votul lor? Si ca poate chiar le este? De la adapostul din Canada le-ai pus un presedinte care le-a taiat salariile, impozitat pensile (voia sa le taie si pe alea) si a crescut TVA-ul cu 5%. Ca sa aiba Udrea, Cocos si Bica ce fura (conform dosarelor existente).

      Nu ti-a fost un pic jena cand ai votat de exemplu in 2009 sa vezi ca oamenii din tara l-au votat pe Geoana (asa pampalau cum era dar mai bine intentionat oricum) si ca dupa aia ai decis tu in locul lor cine sa fie presedinte si ce a facut acela dupa?

      Acum ai votat un presedinte care da lovituri de stat (mineriade) cu procurorii de la DNA. Nu ti-e jena nici de data asta?

      Spre informarea ta a fost redus TVA-ul la alimente de la 24% la 9%. Evaziunea din sanatate scade (se pare, inca e prea devreme pentru un verdict final) cu 30%. S-au reintregit salariile si pensiile. S-a oporit furtul de lemn din paduri. A fost decapusata Hidroelectrica de la care au furat miliarde baietii destepti ai regimului Basescu. PIB-ul pe Q1 2015 a atins nivelul celui dinainte de criza (Q3 2008). S-a redus CAS-ul cu 5% si urmeaza un nou cod fiscal foarte favorabil mediului de afaceri.

      Nu ti-e un pic de jena sa le spui celor care au ramas in tara cu cine sa voteze doar pentru ca ai ramas tu incremenit in niste idei tampite de prin anii '90? (alea cu Iliescu e comunist, vin rusii, doar PSD-ul e corupt samd).

      Te-ai gandit ca poate oamenii nu au iesit in strada saptamana asta pentru ca pur si simplu nu au crezut in facatura cu DNA-ul care ancheteaza niste fapte care nici macar nu sunt in jurisdictia lui?
      • 0 (2 voturi)    
        Ai scris ca un adevarat mercenar (Joi, 11 iunie 2015, 9:30)

        Meseriasul [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Pregatit, fireste, pentru astfel de mesaje prin care manipulezi minti mai tinere.
        Cand ti-am citi mesajul, mi-am adus aminte de scena din Filantropica, cand Mircea Diaconu se uita la camera de filmat si-l ponegrea pe micutul Simpatic, ca nu stie cat costa biletul de metrou: "Nu va bateti joc de ceea ce nu cunoasteti,..., incercati sa fiti mai modest""
        Acum tu esti ipocritul din fata camerei!
      • 0 (2 voturi)    
        gigi kent (Joi, 11 iunie 2015, 10:10)

        buriu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Saracul de tine, ai creierul spalat de latrina 3,
        cei care mai gandesc ca tine sunteti demni de mila romanilor.
        Sau, nu cumva esti platit pentru ce-ai scris ?
      • 0 (2 voturi)    
        Praf in ochi pentru prosti! (Joi, 11 iunie 2015, 10:29)

        aamitz [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Praf in ochi pentru prosti! Cat de mult ti s-a imbunatatit nivelul de trai dupa masurile pe care le-ai enumerat mai sus?!
        Degeaba se tot lauda cu crestere economica, adevarul este ca oamenii o duc tot mai rau.....

        Cu siguranta nu cred ca tot ce se intampla de cateva zile este o faractura a DNA, nu uita ca nu iese fum fara foc. Nu inteleg cum puteti sa ii luati apararea unui om atat de fals, care a ajung unde e printr-o conjunctura de situatii favorabile, care minte cu nerusinare in stanga si in dreapta! Pe voi chiar va reprezinta un asa prim ministru?! Pe mine NU!
      • 0 (0 voturi)    
        comentariu desprins din manualul de dezinformare (Joi, 11 iunie 2015, 12:09)

        TDB [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        adevaruri mentionate pe jumatate, adica numai partea care convine prezentatorului; atributii legale rastalmacite (vezi presedintele care taie pensii si salarii sau majoreaza TVA), lista de penali din care lipsesc psd-istii, "credinta sincera" a celor care au votat cu doua maini sau pe daruri, dosare DNA care sunt corecte cand ne convin inculpatii (Bica-Udrea) si devin brusc "lovituri de stat" cand inculpatul este de-al nostru; o crestere economica sublima dar care lipseste cu desavarsire, si modificari dese si hei-rupiste de Cod Fiscal (care este de fapt lege organica si nu se poate modifica dupa cum bate vantul) care evident aduc fericirea in mediul de afaceri. Halal! Din fericire macar aici nu sunt prea multi care sa inghita melanjul asta toxic. Mergeti la antena 3, baieti! acolo sinteti ascultati cu "credinta sincera". Noi in mediul de afaceri avem alte repere si alte idei despre o societate normala si o economie functionala.
      • +1 (1 vot)    
        Halucinant! (Joi, 11 iunie 2015, 14:58)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Baietii destepti ai lui Basescu, peintre care si Felix. Facaturile DNA, de care Tonta fuge cum poate, furturile de lemn facute cu ajutorul PSD...Halucinant, la fel ca si declaratiile lui Tonta.

        Da' ce sa ceri unuia care sustine un hot si un mincinos? E la fel ca si idolul lui.
    • +1 (9 voturi)    
      mda... (Miercuri, 10 iunie 2015, 22:31)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui only CANADA

      in primul rand o sa spun ca esti un om las: fugi in loc sa lupti... si te mai si lauzi cu asta!
      in rest sunt partial de acord cu ce spui... lucrând putin la procente... lucrurile nu sunt chiar asa rele cum crezi. daca nu faceai ultima parte a comentariului... care e chiar jalnica, era probabil un comentariu decent.
      din nou... tu fugi si apoi urlii ca e vina lora care au ramas... bai omule... e mai mult vina ta decat a noastra! pentru ca daca nu plecau romanii ca mercenarii la mai multi bani in strainatate , era mai greu sa faca astia ce vor din tara asta!
      • +2 (6 voturi)    
        Mai verifica putin cifrele (Miercuri, 10 iunie 2015, 22:52)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        In '90 erau foarte putini plecati. Si cine a iesit ales? Asa ca nu mai da vina pe cei care au plecat. Nu a plecat nimeni pentru ca nu mai putea de bine in tara, iar foarte multi au plecat ca sa le fie mai bine macar copiilor lor. Ca sa nu mai spun de cati bani trimit in tara... Asa ca...
    • +2 (4 voturi)    
      Strainatate (Joi, 11 iunie 2015, 5:24)

      AlinL [utilizator] i-a raspuns lui only CANADA

      Am cetatenie britanica. Locuiesc in Marea Britanie.
      -----------------------------------------------------

      Cineva ti-a raspuns bine: din "rahatul" ala de popor ai iesit si tu. Decit sa fi scris asa ceva mai bine iti inghiteai cuvintele.

      Sa-ti spun un lucru: deruta populatiei este datorata comportamentului de grup al celor care ar trebui sa functioneze ca modele - inginerii, profesorii, medicii. Este foarte dificil, uneori imposibil, sa functionezi corect si cinstit in cadrul sistemului care a fost creat in Romania. Nemernicii care au condus sistemul ani de zile au avut grija sa distruga aceste modele. Au creat conditiile ca nimeni sa nu scape neminjit a.i. toti sa fie santajabili. Scopul lor final este sa se mentina status quo-ul - o structura ierarhica care ii favorizeaza pe ei, clasa conducatoare - fosti nomenclaturisti si copiii lor, fosti securisti etc. - in pozitia actuala de conducatori privilegiati. Aceasta este in citeva cuvinte cheia spre a intelege ultimii 25 de ani.

      Diaspora trebuie sa ramana o sursa de optimism si sustinere. Depresia si anxietatea ta nu fac doi bani pe linga dificultatile oamenilor saraci si cinstiti din Romania care isi cresc cu greu copiii sau au boli cronice sau incurabile. Cred ca ar fi bine sa-ti faci un examen de constiinta si, daca n-ai ceva bun de spus, mai bine sa nu spui nimic.
    • +2 (2 voturi)    
      mai usor cu pianul pe scari ... (Joi, 11 iunie 2015, 10:34)

      JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui only CANADA

      din experienta unui om care a trait si a muncit "afara" pot sa spun ca in Romania nu e atat de rau cum insinueaza unii iar "afara" nu e atat de bine precum vezi la televizor. Probabil ca citesti cu satisfactie presa pentru a-ti confirma ca alegerea facuta a fost una potrivita, insa faptul ca numesti un intreg popor "gunoi" denota frustrarile de care nu ai scapat nici in Canada, deoarece un om implinit nu poate fi capabil de asemenea sentimente.
    • -1 (1 vot)    
      gresesti (Joi, 11 iunie 2015, 11:12)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui only CANADA

      PSD este sustinut de Oprea la guvernare.
      candva, Oprea a sustinut si PDL-ul.
      deci Oprea se da cu puterea, daca Iohannis il numea premier pe Predoiu, Oprea era a doua zi in alta barca.
      deja l-a luat pe Cazanciuc de la Justitie, ca un semnal dat PSD-ului, ca sprijinul guvernamental nu e gratis si nu e vesnic.
  • +8 (14 voturi)    
    Sigur, Dane... (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:42)

    Lucky1 [utilizator]

    ...iar ai cazut pe solutie.
    Acelas rationament l-am facut si eu. Ne place, nu ne place, fotogenic sau nefotogenic, Oprea poate fi salvatorul, asa cum Klaus Johannis a fost la alegerile prezidentiale.
    Pana la urma, pare ca exista cineva, acolo sus, care mai are putina grija si pentru biata noastra tara...
    • +11 (13 voturi)    
      Oprea salvatorul? (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:25)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      hai ca ce buna asta: Oprea nu face miscarile astea ca sa salveze vreun interes national. E pur si simplu oportunitate politica, vrea sa isi propulseze partidul cat mai sus, sa fie eventual el noua carcasa care intruchipeaza sistemul, de care vorbea Turturica. nu e cu nimic diferit de ponta&co.
      • 0 (4 voturi)    
        sunteti niste gugustiuci, toti... (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:51)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui codo

        continuati sa sciti, ca de gandit e mai greu...
      • +5 (7 voturi)    
        Sau oportunitate informativa (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:13)

        CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Ca prea pica mereu pe ce trebuie cand trebuie.

        Si nu m-as mira, ca la cate probleme avem noi, sa nu facem cazuistica penala. Si tot ce stiam pana acum sa se schimbe, tocmai bazat pe ce s-a intamplat la noi.

        Pentru ca nu a mai existat pana acum niciodata un premier, intr-un stat democratic, urmarit penal fiind, sa se apuce sa modifice codul penal.

        Ca nu-ti dai demisia e una, ca te pretinzi vinovat e alta dar sa te apuci sa modifici codul penal chiar dinainte sa se declanseze urmarirea penala si dupa aia sa continui cu modificarile intr-un ritm mai alert, asta nu cred ca a mai auzit cineva.
    • +1 (3 voturi)    
      Oprea nu e solutia :D (Joi, 11 iunie 2015, 1:56)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Nu Oprea nu poate fi salvatorul. Un general de armata cu partid, este, cum zicea intr-un alt comentator din internet, un general de tara bananiera.

      Oprea e o pingea la sistemul mafiot, una care functioneaza in sistem de avarie.
  • +14 (16 voturi)    
    o fi mai bine asa? (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:44)

    tibi [anonim]

    un partid dubios, care n-a fost votat niciodata de nimeni, cu membri traseisti si dubiosi, sa ajunga la conducerea tarii? Asta da lovitura de stat.
    Sa fie Oprea viitorul maresal Antonescu? Parca e mai antipatic si decat Ponta.
    • -2 (2 voturi)    
      e mai educat (Miercuri, 10 iunie 2015, 20:00)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui tibi

      mai disciplinat si are mai multe cunostinte decat pm.
  • +2 (8 voturi)    
    nu Oprea salveaza Justitia... (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:53)

    demaGOGU [utilizator]

    ...ci presiunea corespunzatoare aplicata de Binom asupra zonele sensibile ale lui Oprea.
    • 0 (4 voturi)    
      polinomu (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:07)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cum le stii tu pe toate, bibicule. da asta cu binomu de unde e? ca si marele maestru mancator crist. tot cu binoamele e in gura :)
      • +1 (3 voturi)    
        poate exista undeva (Miercuri, 10 iunie 2015, 20:01)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        un plan de civilizare a romaniei ca stat ue si nato. Cine stie...Eu tot mai sper.
  • +6 (8 voturi)    
    Deci, (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:59)

    mikeyu [utilizator]

    mai e o sansa?
    Bag sabia la loc in teaca?
    • +4 (6 voturi)    
      sabia in teaca, (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:21)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui mikeyu

      ....inca n-o baga, scapam de ponta si dam de cumatru, asa ca ramii pe pozitie,
  • +4 (6 voturi)    
    formidabile "trecerile" astea la noi (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:08)

    ampersand [utilizator]

    Sunt curios ce s-ar intampla daca maine s-ar anunta ca iohannis a fost ales (si) presedinte al Germaniei.
  • +7 (9 voturi)    
    Stranie situatie! (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:12)

    Stefan Michiu [anonim]

    Stranie situatie!Putem oare a ne baza pe Gabriel Oprea in a salva Justitia de asaltul mafiotilor?E trist, dar "Asta e viata" vorba unui clasic in viata!Alta solutie, pana in 2016 nu avem,strada tace!- Suntem la mana si constiinta generalului facut de presedintele Basescu.Poate a avut - in cazul acesta -mana buna, gen numirea doamnei Kovesi sefa la DNA!
    • 0 (0 voturi)    
      dubios (Joi, 11 iunie 2015, 13:36)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Stefan Michiu

      probabil imi veti da minusuri, dar vreau sa spun ceva: am cunoscut cativa tineri/tinere din UNPR. cum peste tot unde ma duc, vorbesc de mizeria din tara asta, de ce face (si ce nu face) psd si ponta, am fost surprins placut de acesti tineri, pt ca incearca sa schimbe ceva in bine in politica, au o gandire corecta, dar se pare ca nu sunt lasati sa se ridice, tocmai de fosilele comuniste si securiste. ori sunt foarte buni actori, ori sunt eu prea naiv.
  • +6 (8 voturi)    
    E cu mai multe taisuri. (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:13)

    Andradda [utilizator]

    Oficial, asa este, Ministrul Justitiei face numiri pt X, Y Z la conducerea Parchetului, DNA, DIICOT, dar intotdeauna Ministrul ii numeste pe cei pe care ii impune partidul din care face parte. Altfel, ministrul risca sa fie schimbat in a 2-a zi.
    Si, dupa cum stim, UNPR-ul lui Oprea a adunat atata putere in ultima vreme tocmai pt ca s-a umflat de traseisti politici care au gasit un refugiu in acest partid tocmai pt ca se temeau, ori de justitie ori de pierderea fotoliilor daca ar fi ramas in partidele din care au dezertat.
    In acest scenariu este clar ca toate deciziile Ministrului de Justitie vor fi impuse de majoritatea UNPR. Iar aceasta majoritate este formata, asa cum am spus, de transfugi, de oameni fara capatai, penali sau ahtiati dupa functii.
    Dupa parerea mea, cadem din lac in put. Singura diferenta va fi ca nu penalii din PSD vor trage sforile din justitie ci o vor face penalii din UNPR.
    • +2 (4 voturi)    
      diferenta ar fi (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:30)

      relu [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      ca unpr ar face alianta cu PNL, in loc de psd. Tot e ceva, decat nimic :)
  • +10 (12 voturi)    
    presedintele numeste... (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:17)

    Deceneu [anonim]

    Presedintele Romaniei numeste procurorul general si procurorii sefi de la DNA si DIICOT. Binenteles, la propunerea CSM si cu avizul, consultativ de altfel, al ministrului Justitiei. Asadar, informatia din articol este partial corecta.
    • +3 (5 voturi)    
      Da, de parca asta a ajutat la ceva cu DIICOT (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:24)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Deceneu

      Halal filtru prezidential. A cerut inregistrarile de la CSM, l-a invitat pe musiu in cancelarie (aia prezidentiala), au schimbat doua vorbe si gata. E bun baiatu' lui Cazanciuc.
  • +9 (11 voturi)    
    Va pacaliti cu totii.. (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:17)

    MyGame [utilizator]

    Va pacaliti cu totii, cei care sperati. Din pozitia de ministru PSD strica imaginea partidului. Mutat la UNPR unde sunt toti penalii se dezlantuie. Este acuzat de schimbarea legilor dar nu din pozitia de membru PSD. Este cel mai mare semn ca vor ucide orice sperante.
    • +3 (5 voturi)    
      Esti un pesimist incurabil MyGame! (Miercuri, 10 iunie 2015, 18:07)

      GODFATHER [anonim] i-a raspuns lui MyGame

      Generalul cu patru stele Gabriel Oprea stie destula tactica&strategie politica(ca desprea asta vorbim acum!), ca sa nu se lase manipulat de colonelul(acoperit) V.V. Ponta! Generalul Oprea are un deosebit simt al orientarii in campul tactic, reusind intotdeauna sa se plaseze in pozitiile cheie pentru salvarea "interesului national"! Trecerea, cu arme si bagaje, ia lui Robert Cazanciuc in tabara generalului, arata ca nici neamurile nu-l mai vor pe Ponta! Cat despre cei care nu-i sunt rude...! Vor fi primii care vor sari sa-l sfasie pe nefericitul pisicut mitoman plagiatot fricos! C-asa-i la romani: fereste-ma Doamne de prieteni...!
      • -1 (1 vot)    
        Stai cuminte frat...e (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:41)

        eumisa [anonim] i-a raspuns lui GODFATHER

        ...asta se numeste cacialma..Oprea a cerut ministerul justitiei...ca sa nu voteze cu DA..motiunea....pentru prostime ,schiopul de Cazanciuc a trecut la General...
      • -1 (1 vot)    
        M-as.. (Miercuri, 10 iunie 2015, 20:18)

        MyGame [utilizator] i-a raspuns lui GODFATHER

        M-as bucura sa ma insel. Dar nu e asa!
      • +1 (3 voturi)    
        e foarte discutabil... (Miercuri, 10 iunie 2015, 22:36)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui GODFATHER

        eu cred ca lucrurile sunt mult prea la mijloc ca sa ne dam seama... teoretic unpr poate face manarii ca sa nu fie acuzat psd (desi asta nu merge decat la oamenii fara creier care deja voteaza psd deci mare castig electoral nu vad), SAU unpr joaca dublu (ceea ce eu cred ca se intampla.
        unpr si udmr vad situatia si isi dau seaa ca distrugerea psd e iminenta... si se pregatesc sa schimbe tabara. daca vor sa schimbe tamara nu o sa faca praf justitia pentru ca se distrug si ei politic...
        oricum... om vedea,
      • -1 (1 vot)    
        „Nici neamurile nu-l mai vor”... (Joi, 11 iunie 2015, 9:59)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui GODFATHER

        Așa se pare. Robert Cazanciuc a înțeles la timp că Ponta e pe făraș și că, a-l susține în continuare ar însemna să-și compromită viitorul, cariera.
        O palidă speranță că planurile diabolice ale hidrei pesediste ar putea fi anihilate...
    • +1 (3 voturi)    
      Asa zic si eu... (Miercuri, 10 iunie 2015, 18:14)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui MyGame

      .."Robert Cazanciuc este casatorit cu o verisoara a premierului Ponta. Inainte de investirea in functia ministru a acestuia, premierul a negat relatia de rudenie cu ministrul."

      Oamenii inca nu cunosc cat de ticalos si misel e acest Tonta si asta dupa atatia ani de magarii. Adica domnul Tapalaga crede ca ruda lui Tonta o sa-i puna bete in roate lui Tonta. Poate intr-un film SF.
  • 0 (4 voturi)    
    Mishto (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:31)

    Dan Netapalaga [anonim]

    Daca am ajuns cu toti la mana "interesului national" e tare mishto. Chiar nu m-am gandit ca imi iau tara inapoi dar ii las justitia lui Oprea si restul lui Tonta.
    Acum acum ma duc sa-mi tai si ultima vena linistit (pe lung sa nu sufar prea mult)
  • +3 (5 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:40)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    pai miscarea asta ar putea insemna vineri si vot pentru motiunea de cenzura...
  • +5 (7 voturi)    
    Oprea, generalul izmene (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:50)

    transalpinarum [utilizator]

    este periculos, foarte periculos, asi indrazi sa spun ca mai periculos ca Ponta. Pentru cei ce au uitat, a fost si in comisia de doctorat a lui Pontache plagiatorre.
  • -2 (2 voturi)    
    ce spun analistii.... (Miercuri, 10 iunie 2015, 21:23)

    lili [anonim]

    "Opinia specialiștilor

    Adi Zăbavă, consultant în comunicare politică, susține că, deși poate părea paradoxal, această mișcare a PSD poate însemna o garanție pentru justiție.

    „Sunt niște evenimente care ne scapă cu siguranță în această poveste. La cum au arătat ultimele zile prin întâlnirea dintre Iohannis și Oprea, vociferările membrilor PSD la adresa lui Cazanciuc și declarațiile acestuia, declarații așa cum n-am mai avut din partea lui, pare că trecerea justiției la UNPR înseamnă o garanție pentru justiție, deși poate părea paradoxal“, ne-a declarat Adi Zăbavă.

    Politologul Lucian Dîrdală crede însă că mutarea surprinzătoare a PSD-ului se poate explica prin faptul că astfel orice critici din interiorul partidului la adresa acțiunilor justiției ar fi stopate prin invocarea solidității alianței.

    „Cred că este o expresie evidentă că Ponta pierde partidul. Nu-l mai poate apăra. E mai simplu dacă ar trece la UNPR, pentru că atunci orice critici din interiorul PSD ar fi blocate sub pretextul că amenință soliditatea coaliției“, ne-a declarat politologul Lucian Dîrdală."

    http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=politic&s_id=147217&De-ce-a-fost-transferat-ministerul-si-ministrul-Justitiei-la-UNPR
    • 0 (2 voturi)    
      Semneaza Ili sau Ilici.., (Joi, 11 iunie 2015, 1:12)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Terbuie sa va bucurati de ultimele zile de liniste. Alegeti-va locurile natale! Parintii vostrii au luptat in felul lor pentru voi. Sunt multumiti de actiunile voastre? Am o sila ....Am 40 de ani, in urma cu 20 de ani, mergeam la tote "dezvoltarile de opinie? Multi aveti 20-21 ani, Unde sunteti?
  • +3 (5 voturi)    
    Va pacaliti cu totii...ATENTIE! (Miercuri, 10 iunie 2015, 21:28)

    MyGame [utilizator]

    Va pacaliti cu totii, cei care sperati. Din pozitia de ministru PSD strica imaginea partidului. Mutat la UNPR unde sunt toti penalii se dezlantuie. Este acuzat de schimbarea legilor dar nu din pozitia de membru PSD. Este cel mai mare semn ca vor ucide orice sperante.
    • 0 (2 voturi)    
      iti dau dreptate (Joi, 11 iunie 2015, 11:12)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

      TOTALA!
      Cine cunoaste strategiile PSDului intelege ca UNPR a fost ancora si acoperirea lor dintotdeauna. (Nu ii cred patrioti nici daca ar lansa o dictatura militara sub conducerea lui Oprea)
      Desigur, nu uitam nici curvusagul politic al celor de la UDMR...
  • 0 (2 voturi)    
    acesti politiceni ! (Joi, 11 iunie 2015, 2:52)

    burebista [anonim]

    toti o apa si un pamant pusi doar pe furat din banul public .asta dela primarul de comuna pana la PM. toti bugetari care au puterea de a decide sunt mangiti.de ce a aparut VLAD TEPES pt ca avem in ADN furatul imi pare rau ca trebuie sa scriu asta .Vezi si miorita balada ce zice .Asa ca mai usor cu pianul pe scari in 25 de ani nu sa facut NIMIC decat sa distrus si sa furat .In ROMANIA este HAOS .frate hot ,sora cumnat hoti ,ma refer la Basescu si ponta ce mai vreti.Iar astia cercetate penal ma refer la plagiator si va urma si basescu cat de curand .Sunt multi si din cei care conduc tara ,Aci trebuie MAREA CURATENIE .TREBUIA IN 90 RESPECTAREA PUNCTULUI 8 dela Timisoara .
  • -1 (1 vot)    
    Meritocratie 2015 (Joi, 11 iunie 2015, 10:10)

    M.aura [anonim]

    Dupa cum merg lucrurile, UNPR va absorbi PSD. :)

    Minunata noastra justitie independenta nu se atinge de "interesul national", rezulta ca Oprea e un politician imaculat, nu? E de rasul curcilor cum un izmenar care facea colonei pe banda rulanta(fapta niciodata anchetata), avind un partid de 2% a ajuns atat de important incat sa aiba sanse sa ajunga premier. Sistemul lucreaza pe cai nebanuite, foarte putin democratice.

    "Guvernatorul Mugur Isărescu, fostul premier Mihai Răzvan Ungureanu, liderul UDMR, Kelemen Hunor, procurorul general Laura Codruţa Kovesi, fostul şef ANAF, Sorin Blejnar, şi psihoterapeutul Aliodor Manolea se află pe lista MApN cu avansări în grad din 2011 şi 2012 în care au fost constatate nereguli."(mediafax)
  • -1 (1 vot)    
    cumetrie (Joi, 11 iunie 2015, 11:14)

    iul [anonim]

    Robert Cazanciuc este sotul doamnei Rodica Cazanciuc, care la randul ei este verisoara lui Ponta....

    http://prisacariu.ro/2013/04/18/transpartinicii-studiu-de-caz-familia-cazanciuc/


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri