VIDEO Presedintele suspendat pe Facebook: "Esti suparat pe Basescu. De ce?"

de Corina Ionel     HotNews.ro
Miercuri, 18 iulie 2012, 12:52 Actualitate | Politic

Presedintele suspendat Traian Basescu a creat o pagina de Facebook prin care ii invita pe cei care sunt suparati pe el sa ii trimita un mesaj in care sa isi exprime nemultumirile. Pe pagina "Esti suparat pe Basescu. De ce?" se precizeaza ca Traian Basescu va raspunde in timp de 24 de ore mesajelor primite si ca in fiecare zi va alege 2-3 postari pentru a le raspunde video, inregistrarile urmand sa fie publicate in fiecare zi la ora 18:30.

"Esti suparat pe Basescu! Multi sunt. Sigur ai un motiv. Spune de ce si Traian Basescu iti va raspunde. Video, ca sa fii sigur ca e chiar el", se anunta in deschiderea paginii intitulate "Esti suparat pe Basescu. De ce?

Realizatorii precizeaza ca cei care au ceva de reprosat presedintelui suspendat ii pot trimite un mesaj prin intermediul optiunii puse la dispozitie de Facebook.



"Mesajele irationale sau vulgare nu se iau in seama iar utilizatorii respectivi sunt banati. De asemenea, nu vom lua in considerare mesajele pro-Basescu. Acest site e dedicat celor care sunt suparati pe el, nu celor care vor sa-l incurajeze", se mai noteaza in regulamentul de postare.

Se precizeaza ca toate mesajele ajung la Traian Basescu si ca acesta va raspunde in termen de maximum 24 de ore. "In fiecare zi alege un numar de 2-3 postari pentru a le raspunde video. Raspunsul video e publicat aici in fiecare zi la 18.30", precizeaza realizatorii paginii.


Citeste mai multe despre   






















10087 vizualizari

  • +27 (37 voturi)    
    Facebook? Unealta pentru idioti facuta de destepti (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:10)

    Miky60 [utilizator]

    Oamenii nu au de facut nimic mai bun decat sa stea pe o unealta de idiotenii si pitiponteli. Nu mi-am facut cont pe hi5, facebook sau alte prostii si nici nu o sa-mi fac. Prefer sa citesc o carte buna si sa socializez la un pahar bun de vin sau sampanie buna.

    In rest, sa nu uitam: pe 29 zicem NU COMUNISTILOR !
    • -16 (28 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:23)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Numai cu alchoolul in fata poti socializa?
      • -4 (8 voturi)    
        Basescu ne vorbeste ca unor copii prosti (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:27)

        tjax [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

        "Stiu ca romanii sunt suparati pe mine" bla bla bla bla. Parca romanii ar fi niste copii la care parintii au refuzat sa le mai dea bomboane si acum stau suparati intr-un colt.
        • 0 (6 voturi)    
          Asta şi sunteţi! (Miercuri, 18 iulie 2012, 18:13)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui tjax

          Nişte copii retardaţi pe care orice comunistoid mai şmecher "îi face" din vorbe goale şi minciuni ticluite în moara usl-istă.
          Lăsaţi mândria prostească la o parte şi priviţi-vă în oglindă: Sunteţi proşti şi manipulabili. Nu sunteţi în stare să distingeţi binele de rău nici dacă vă intră în ochi. Halal popor...ales. Suntem bolnavi incurabili, avem nevoie de ajutor şi îl refuzăm cu mândrie prostească. Opriţi-vă domnilor că ne târâţi şi pe noi, cei nevinovaţi în rahatul în care vă place să vă refugiaţi. Eu refuz aşa ceva şi mă voi lupta din toate puterile ca nici copii şi nepoţii mei să nu păţească aşa ceva.
    • +18 (22 voturi)    
      FB (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:37)

      DRG [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Nu uita ca si idiotii voteaza si conform sondajelor sunt destul de multi. Macar in ultimul ceas cineva sa le deschida ochii.
      • -10 (12 voturi)    
        Da, dar... (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:50)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui DRG

        ... idiotii nu prea se uita pe facebook! Rau a ajuns Basescu daca, in opinia ta, depinde de idioti...!
        • +1 (3 voturi)    
          5 MIL DE IDIOTI (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:22)

          LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Pe facebook sunt peste 5 mil de votanti, unul dintre idioti esti tu.
          Nu uita Obama a castigat si datorita Facebook
    • +10 (10 voturi)    
      Corect (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:37)

      lulisor [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      vinul incepi sa-l apreciezi de la o anumita varsta. o varsta la care nu te impresioneaza (din diverse motive) socializarea pe net. FB & co. se adreseaza unei cu totul alte categorii de votanti, care au si ei dreptul la informare.
    • -1 (9 voturi)    
      din pacate.. (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:44)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      idioti, idioti, dar multi..
    • +5 (9 voturi)    
      parerea ta! (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:49)

      crispolux [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      si eu credeam ca nu o sa-mi fac cont, dar din pacate pentru a avea acces la anumite informatii chiar trebuie, asta nu inseamna daca ai cont sa te dezbraci in fundul gol ( poze si alte detalii care mai tirziu sa-ti para rau), un rau inevitabil.
    • +14 (16 voturi)    
      nimic de adaugat (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:50)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Fara scandal tip antonescu si fara minciuni tip ponta pe 29 voi spune civilizat si democratic VOTIND NU !
      Pina atunci numai bine tuturor romanilor condamnati sa platim mai o data pentru restaurarea adevaratei democratii in Romania.
      • +7 (9 voturi)    
        am o propunere mai inteligenta (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:32)

        DS4 [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

        daca este sa luam in calcul toata mizeria morala creata de aceasta sleahta :Crina si Poanta etc.propunerea mea catre cei ca tine (si ca mine)sa imbratisam cuvintul NU dar in alt sens si anume :NU MERGEM LA VOT ;daca cei care doresc sa-l demita sa SE DUCA si daca sint mai multi de 50%(eu tare ma indoiesc)atunci asta este,dar n-am sa ajut cu nimic,ba din contra prezentindu-ma.
        • -1 (1 vot)    
          DE ACORD (Joi, 19 iulie 2012, 5:58)

          chessplayer07 [utilizator] i-a raspuns lui DS4

          Este singura solutie logica.
          Castigam doar daca nu vor fi 9 milioane de voturi. DECI STAM ACASA si CASTIGAM!
      • -1 (1 vot)    
        Solutia e SA NU VOTAM! (Joi, 19 iulie 2012, 5:56)

        chessplayer07 [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

        Degeaba zici NU caci vor fi mai multi de DA.
        Sunt convins ca USL pregateste mari fraude, asa cum a incalcat si constitutia. Ar face orice sa obtina cvorum.
        Deci STATI ACASA si USL VA PIERDE!
        • 0 (0 voturi)    
          Nu stiu daca tu chiar esti convins (Joi, 19 iulie 2012, 17:21)

          Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui chessplayer07

          de ceea ce zici! Exact asta isi doreste si USL-ul! Voi sa nu mergeti la vot, vor vota altii in locul vostru. Poate chiar vor si semna in dreptul numelui vostru, cine ii va putea verifica? Cum poti tu sa vezi daca votul tau nu a fost furat?
          Eu unul nu cred nicio iota legat de aceasta teorie. Lupta finala cu PUCISTII va fi castigata doar in cazul in care referendumul va fi validat si cei cu NU vor fi 50% + 1. Restul sunt doar teorii... Nu-i invatati voi pe COMUNISTI ce-i aia demnitate si asta pentru ca nu o AU si nici nu stiu cu ce se mananca.
    • +12 (16 voturi)    
      Eu mi-am făcut cont şi pe (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:53)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Facebook şi pe Twitter (deşi am o vârstă) special ca să-l pot contacta şi încuraja pe preşedintele Băsescu. Imi pare rău că-şi pierde vremea cu postacii USL-ului care vor da năvală probabil să-i blocheze contul şi nici dumnealui nu-i va folosi la nimic dialogul cu ei. Am citit ce scriu ăştia în general. Sunt imposibili. N-au nimic în cap. Sunt ecervelaţi. Dar ai dreptate. Şi eu voi vota cu un NU hotărât încercarea de demitere şi le transmit comuniştilor şi ciripoilor usl-işti....multă, multă...căldură, adică ştii tu, chestia aia la care se cheamă pompierii (dacă mai ajung să-i salveze).
    • +2 (8 voturi)    
      r (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:27)

      simplex [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ce vedere limitata și îngusta poți sa ai, dacă tu preferi sa citești o carte buna bravo ție dar nu îmi veni mie cu ifose.
      Eu prefer sa țin legătura cu prietenii mei din diverse tari, am avut cont si pe hi5 dar am renunțat la el ca s-a stricat rău, dar am pe FB si pe Twitter.
      E o chestiune de folos iar dacă ție nu iți folosește sau nu ști cum se folosește atunci nu fa pe alții prosti dacă tu nu ii înțelegi ideea / conceptul.

      Poate idioți au fost și protestatarii din Egipt (și nu numai) .care se foloseau unii dintre ei de Twitter si FB iar când au văzut asta guvernul egiptean le-a tăiat macaroana.
      Prin intermediul acestor platforme multi oameni s-au putut organiza extrem de repede.

      Faptul ca pot comunica cu persoane publice mai eficient e un lucru bun pentru mine și cred ca pentru multi.
    • +5 (7 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:30)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Prin FB a cazut dictatura in Tunisia si Egipt.
    • -1 (1 vot)    
      STATI ACASA, CA SA COMBATEM FRAUDA! (Joi, 19 iulie 2012, 5:52)

      chessplayer07 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Nu are rost sa zicem NU.
      Ei vor aduce autocare care vor vota contra cost in mai multe locuri si vor zice DA.
      SIGUR vor fi mai multi ca noi si asa le vom implini dorinta de a aduce lumea la vot, prin tombole, sectii de vot pe plaje etc.
      Ca sa-i invingem TREBUIE SA NU MERGEM LA VOT, sa nu validam acest referendum prin prezenta noastra.
      ABSENTA MASIVA va fi raspunsul nostru fata de unii care nu tin cont de referendumul din 2009, cand 85% din populatie a votat reducerea nr de senatori.
  • +12 (12 voturi)    
    chiar (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:15)

    lucyan [utilizator]

    daca va sustin la referendum, nu pot sa nu fiu suparat pe basescu macar pentru lipsa de comunicare..
    atat el cat si pdl au dat dovada ca nu stapanesc metode democratice de a prezenta masurile economice (mai ales in situatia de criza) pe care au fost nevoiti sa le faca, nu au stiut sa raspunda clar opozitiei la permanentele provocari, lasand poporul intr-o deriva totala si pe mana unor televiziuni aservite unor securisti sau infractori penali...
    asta este cea mai grava greseala pe care a facut-o presedintele si care a permis acestor infractori din parlament sa loveasca atat de puternic in institutiile statului, sprijiniti in continuare de oameni de fafaceri cu interese majore, de o mass media aservita unor persoane cu dosare penale...
    este greu acum sa indrepti raul facut, cunosc persoane care vor vota impotriva suspendarii doar pentru a apara principiile democratiei, dar cate persoane inteleg acest lucru? cate persoane au acces la informatii cat de cat corecte cand la anumite televiziuni nu se prezinta mai nimic din evenimentele politice importante ale zilei, cand foarte multi romani nici nu au auzit de raportul pe justitie, de chemarea lui ponta pe aeroport de catre ministrul de externe englez, de avertizarile ue, da riscul de a nu mai fi primiti la munca in ue, etc...
    in continuare se practica o manipulare crasa la aceste televiziuni care fara nici o rezerva, au contribuit si contribuie din plin la lovitura de stat si la legiferarea ei prin acest referendum, pentru ca asta se doreste, legiferarea tuturor magariilor facute de usl printr-un vot favorabil suspendarii...
    si anul trecut daca suspendau presedintele, democratic, ar fi avut sanse la fel de mari deoarece lumea nu face diferenta dintre o institutie si un om,, nu face diferenta dintre principii si ce mananc maine, etc.., ei profitand acum de aceasta nepopularitate pentru a-si ascunde acaparearea tuturor institutiilor statului si mai ales, a justitiei, arestarea lui nastase punad capac, nici un infractor di
    • +9 (9 voturi)    
      Pt Lucian (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:11)

      Adrian_US [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      Lucian,

      Amintesteti ca tocmai de-aia Basescu a pus presa la atacul la siguranta nationala. Eu sunt in America de mai multi ani dar si aici sunt televiziuni de-astea. Personal cred ca dupa un anumit timp situatia se va mai calma. Televiziuni de barfe si scandal au mai fost si vor mai fi dar dureaza pana oamenii se educa intr-un anumit fel. Pana atunci vorba aia "sunt multi..."

      Nu imi place deloc ca acesti comunisti cu fete de oameni au inchis atatea sectii de votare din diaspora tocmai ca oameni sa nu poata vota dar in schimb au deschis zeci de sectii de votare pe litoral si aiurea ca sa poata ei fura.
  • +12 (12 voturi)    
    Suna frumos (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:24)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Foarte frumos acest gest . Desi, daca e sa ma iau dupa consistenta mesajelor USL istilor, ii cam termini intr-o zi, doua. Adica, doamne iarta-ma, cata munca de lamurire sa duci cu un om care gandeste si vocifereaza la nivelul " basescu e un om rau, a furat pensiile si salariile, e un marinar chior si beat, la puscarie ! "
    • -8 (10 voturi)    
      Nu trebuie dusa munca de lamurire... (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:51)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

      ... fiindca sunt foarte convinsi ca schimbarea lui Basescu este mai m ult decat necesara...
  • -3 (7 voturi)    
    facebook? nasol (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:28)

    DrInOrice [utilizator]

    Facebook e o tampenie, nu iti da voie sa pui intrebari sau sa adaugi comentarii fara sa fii inregistrat. Ma gandeam sa le spun celor mai in varsta sa puna intrebari, pt ca cei in varsta in general sunt anti-Basescu, dar in momentul in care trebuie sa isi creeze cont pe facebook s-a terminat...

    de ce nu creati o pagina simpla, cu intrebari si raspunsuri? se creeaza in 2 minute, se gasesc deja facute pe net, ca sa poata scrie oricine fara sa creeze cont
    • -3 (9 voturi)    
      Eiiii, cum de ce? (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:53)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui DrInOrice

      Pai e de colea sa se stie cine nu e de acord cu Basescu? Crezi ca tocmai el se uita pe facebook? Ei, as! Nuuu, cei de la servicii ce crezi ca fac acum? Mai un nume corect scris, mai o adresa, mai un IP...
      • +3 (5 voturi)    
        ? (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:05)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Finut te-au mai manipulat Felix si Antenele...

        Care dintre servicii? Ala condus de Melescanu de la PNL sau ala condus de Maior de la PSD?

        In plus, pentru informarea ta, Facebook nu apartine lui Basescu si sunt sigur ca nu poti avea acces la datele personale ale cuiva doar pentru ca a comentat ceva pe pagina ta de FB.
        • -2 (4 voturi)    
          Altceva mai stiti? (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:35)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          Cum are cineva o alta opinie decat a admirabilului presedinte suspendat, gata, il catalogati ca fiind in solda nu-stiu-cui! Deja nu mai sunteti originali!
          Serviciile? Toata lumea stie cine le pastoreste. Chiar si SIE, chiar si SRI. Basescu e maestru in a inchide gurile, de aia a ales tradatori pentru a-i pune in fruntea lor. De fapt, sefii de la informatii, fara exceptie, sunt mai intai tradatori si apoi patrioti!
          Si daca nu stii, pe net anonimatul este o vorba goala!
          • +3 (5 voturi)    
            Doua intrebari! (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:19)

            MoshCraciun [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            SI daca tot e dl Presedinte un fel de zeu atotputernic care controleaza totce misca in tara si in Europa, un mentalist :))) (atat ii duce mintea pe multi) poate imi raspunde si mie la doua intrebari care ma supara: 1. Unde-i dle presedinte Elodia pana la urma? 2. Mos Craciun exista? Sau poate imi raspund antenistii ca tot isi petrec timpul utiandu-se la filme SF si imaginand tot felul de scenarii cu Dictatorul groazei care n-are alta treaba decat sa asculte telefoanele tuturor. Chiar in acest moment ne urmareste pentru ca EL e peste tot. PENIBIL!!!!
        • +1 (3 voturi)    
          Dragă maxi rodrigues (Miercuri, 18 iulie 2012, 18:47)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          Cucoana asta care se crede"finutză" nici nu este nevoie să mai fie manipulată de cineva, pentru că se vede că e atât de neroadă şi credulă încât poţi să-i fluturi şi-un tramvai, ea tot limuzină va crede că este.
          Face parte din mulţimea celor născuţi să fie minţiţi şi duşi de nas cu cele mai rudimentare argumente. O cred irecuperabilă, pentru o gândire normală şi corectă.
  • +15 (15 voturi)    
    ! (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:30)

    AndreiU. [utilizator]

    Eu sunt suparat pe Presedintele meu pentru ca sustine cu tarie proiectul Rosia Montana.

    Motivatia dansului primara este legata de locurile de munca. Am verificat site-ul RMGC, si ei "promit" ca cca. 3600 de oameni vor avea locuri de munca.
    Nu vorbim aici cate locuri de munca vor exista cu adevarat, ci doar teoretic.

    Sunt multe alte localitati in Romania cu dificultati mult mai mari de atat.
    Cca. 3600 de locuri de munca nu e o motivare solida in a contamina si disloca zeci de hectare munte.
    Inca un lucru, oamenii de cand e lumea si pamantul, daca nu au avut ce manca undeva, s-au mutat. Din Africa, in Asia, in Europa, in America cautand taramuri mai fertile, locuri de munca etc. Instinctul de supravietuire trebuie sa prevaleze, nu sa astepte ca cineva sa la puna locuri de munca in brate.


    Desi mai am motive de suparare pe Presedintele ales, pe 29 in nici un caz nu voi da castig de cauza clicii Ponta&Antonescu&Voiculescu&Hrebenciuc & PSD All Stars.

    Eu apar un principiu, nu un om.
    • +10 (10 voturi)    
      Rosia Montana (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:54)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui AndreiU.

      nu stiu cat apara Basescu proiectul cat a fost impotriva incertitudinii. A spus foarte clar ca trebuie dat un raspuns clar, fie laie fie balaie. Oricum, chiar si in contextul in care sustinea Rosia Montana (nici eu nu sunt pt proiect) sunt convins ca nici USL nu are/ va avea alta atitudine. Tot ce au criticat cand au fost in opozitie a devenit brusc interesant cand au ajuns la putere.
      • +7 (7 voturi)    
        ! (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:59)

        AndreiU. [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Da, aici sunt total de acord. Intr-adevar a spus si e perfect logic sa se dea intr-un final un raspuns: NEGATIV sau POZITIV. Dar sa fie clar ,fara echivoc.

        Legat de aspectul asta nu am absolut nici un repros sau suparare.

        Este trist ca un investitor vine la noi in tara in orice domeniu, fie el si minerit si asteapta ani la rand pentru avizele necesare de incepere a activitatii.
        E un semnal foarte prost pentru investitori.
  • -3 (7 voturi)    
    Ha ha (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:38)

    cmg_george [utilizator]

    Ei au TV-ul Base are FaceBook-ul =))
  • +8 (8 voturi)    
    cu ce nu sunt de acord: (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:39)

    iiiion [utilizator]

    1. publicitatea facuta de seful statului in favoarea unei companii private la exploatarea aurifera de la Rosia Montana (cu atat mai mult cu cat exista tehnologii ecologice mult mai curate si chiar mai eficiente) si a tehnologiei de extractie cu cianuri.
    2. lobbyul facut de seful statului pentru extragerea gazelor de sist prin fracturare fara un studiu serios asupra impactului de mediu asupra panzei freatice.
    3. lipsa transparentei si a dialogului in situatii sensibile in care era normal acest dialog/studiu sociologic asupra impactului;
    4. prea multa usurinta in afirmatii si acuze in unele cazuri (SMURD) cand poate era nevoie de mai multa intelepciune (stiu ca intelepciunea nu se poate cumpara la kilogram insa de la un sef al statului sau consilierii sai ma astept la asa ceva)
    5. sunt extrem de nemultumit deoarece am dat bani UE fara a putea atrage fonduri de la UE sau mult prea putine, in timp ce functionarii platiti de noi atrag fonduri pentru ei sau firme/prieteni de care un om obisnuit nu poate trece;
    6. lipsa unui program clar pe puncte prin care guvernul se obliga sa le indeplineasca, nu am vazut asa ceva la nici un guvern (atragerea fondurilor de la UE putea fi unul din ele;
    7. primarii de comune/orase au devenit lorzi/shoguni locali, taie si spanzura pe spagi enorme (procente) sunt surprins ca nu aveti cunostiinta de aceasta situatie!
    8. primarii nu au limita de mandate, sunt un fel de dictatori locali;
    9. in justitie este loc enorm de progres, in legislatie exista lacune prin care procesul este mult intarziat (nepermis de mult) initiativa legislativa de identificare si corectie este inexistenta;
    10. daca ar fi existat o simulare a legislatiei in diverse situatii si s-ar fi identificat/remediat anomaliile probabil situatia economica chiar si in criza ar fi fost alta!
    am citit in ziarul financiar cum plantatul panselutelor la nivel de primarii poate avea costuri si de zece ori mai mari pe teritoriul Romaniei din banii contribuabililor...
  • +2 (2 voturi)    
    relaxeaza-te (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:41)

    I [utilizator]

    :)
  • +4 (4 voturi)    
    Presedintele suspendatpe Facebook ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:46)

    bratanpetru1326541397757 [utilizator]

    T . Basescu si Guvernul Boc au gresit mult pentru ca au pus pe seama oamenilor de rand cea mai mare parte a sacrificiilor pentru iesirea din criza a Romaniei .Au ciuntit salariile si pansiile cu nesimtire , asta a fost , dar cand au avut ocazia sa le mai dreaga cat de cat nu au facut-o , s-au codit pana cand si-au scos din rabdari si pe proprii simpatizanti.Si consecintele s-au vazut . Au si agonisit putin ca sa aiba ce sa " subtilizeze " frati si cumnati lor din U S L . DomnuleT . Basecu sa stiti ca a fost si este foarte greu sa traiesti , cat de cat de pe urma masurilor economice si nu numai luate de dvs . Sa stiti ca nu s-a trait BINE .Bine ca n-a fost mai rau , as adauga eu la sloganul dvs : SA TRAITI BINE ! . Ps. ...totusi NU am sa votez pentru suspendare dvs .
    • 0 (0 voturi)    
      si totusi (Joi, 19 iulie 2012, 9:20)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui bratanpetru1326541397757

      lasand la o parte masurile luate, efortul facut de unii oameni, mai als cei cu salarii si pensii mici, ca sunt destui care nu au simtit "ciuntirile", si totusi, nu este pacat de acest sacrificiu? nu este pacat sa vina acum o grupare in parlament si la guvernare care pun mai presus interesul personal decat sacrificiul poporului? totul a fost in zadar, cand se prevedea ca salriile si pensiile vor fi reintregite, aceasta grupare vine si da cu piciorul la tot ce au patimit romanii in perioada de criza, provocand o alta criza, politica, e adevarat, dar cu consecinte economice si financiare mult mai mari...
      adevarat ca reprezinta poporul si interesul acestuia...
      nu voi vota pentru suspendare, de altfel inca nu stiu daca merg sau nu la vot, voi face in asa fel incat sa fie respectata constitutia, asta este singurul lucru pe care il avem si care este calcat in picioare in aceste zile de penalii din parlament...
      • 0 (0 voturi)    
        Esti supart pe Basescu ... (Joi, 19 iulie 2012, 20:07)

        bratanpetru1326541397757 [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

        Va multumesc pentru comentariul facut . Sunt intru totul de acord cu dumneavoastra .
  • -1 (1 vot)    
    de ce nu sunt multumit: (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:03)

    iiiion [utilizator]

    am avut in Singapore un diplomat fugitiv... probabil de la Singapore s-ar fi putut invata ceva din adminstratie si investitii / justitie / politie, daca s-ar fi dorit, un stat micut cu PIB-ul cat al Romaniei si cu o populatie de vreo 4 ori mai mica...situata pe o stanca...ei au ocean/ stramtoare si englezi printre altii si o pozitie..are si Romania o mare / munti / ape si pamant bun...de vanzare...
    sunt nemultumit pentru ca in Romania in partide nu exista democratie reala:
    de curand un partid si-a desemnat un candidat unic la conducerea partidului...
    criza nici macar nu a fost definita !
    criza ar putea fi datorata utilizarii ineficiente a banilor la nivel de administrare locala si centrala si o coruptie endemica.
    ...justitia ? mai usor cu justitia ...va rog !
    Romania putea sa mearga prin criza ca voda prin loboda daca am fi avut justitie sau daca am fi avut administrare corecta a banului sau daca am fi avut vami.. sau primari corecti sau corectati..
    suntem inca in criza pentru ca nu avem nici una din acestea si multe altele...
  • +6 (6 voturi)    
    Apreciere (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:15)

    jacques [utilizator]

    Domnule Presedinte Traian Basescu, va apreciez si sunt alaturi de dumneavoastra din mai multe motive: aveti un trecut frumos, a-ti muncit, va-ti afirmat de tanar, ca un bun profesionist. Dupa mine, sunteti un politician, de clasa, cum ROMANIA nu a avut dupa anul 1989. Mai multe aspecte m-au determinat sa va acord toata stima: impresiile unui fost profesor de la Institutul de Marina, a unui coleg de la acelasi institut si nu in ultimul rand prestatiile de la emisiunea ,,Nasul'' s.a, unde am remarcat coerenta si inteligenta abordarii problemelor politice si economice, colaborarea cu guvernul BOC si evident seriozitatea, decenta si transparenta. Va urez succes deplin si sunt sigur ca ve-ti castiga la referendum. Doamne ajuta.
  • +2 (6 voturi)    
    propunere (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:42)

    DS4 [utilizator]

    daca este sa luam in calcul toata mizeria morala creata de aceasta "pereche(si ai lor) de vis" :Crina si Poanta propunerea mea catre cei ca tine (si ca mine)sa imbratisam cuvintul NU dar in ALT sens si anume :NU MERGEM LA VOT ;cei care doresc sa-l demita sa se se duca,n-au decit si daca sint ei mai multi de 50%(eu TARE ma indoiesc)atunci asta este;asa popor asa soarta
    Eu cel putin de data asta NU merg la vot si sper ca toti cei care-si dau seama de de faptul ca Europa,Curtea Const.au facut tot ce le-a stat cu putinta ca sa nu-i lase pe aceasta "pereche superba" sa puna mina pe patrie,acum este datoria noastra sa imbratisam mina intensa de Europa si Constitutia si sa NU mergem la vot
  • +6 (8 voturi)    
    Spun NU la Referendum (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:49)

    Cindrel [utilizator]

    Domnule Presedinte,

    Sunt multi cei ce va vor demis. In general cei ce au primit "pomeni" de la guvernanti: rezervisti cu stagii incomplete, handicapati cu boli inventate, salariati de stat cu salarii imense, profesori universitari ce isi folosesc pozitiile in scop de acumulare pecuniara.

    Eu am peste 61 de ani, nu am pensie, ca noua Lege nu-mi da dreptul, nu am serviciu, ca-s prea batran, cu toate astea, sunt de partea DVS. si am sa votez NU.
    • 0 (0 voturi)    
      NU e bine sa spui NU! (Joi, 19 iulie 2012, 6:07)

      chessplayer07 [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      Este mult mai bine sa NU MERGETI LA VOT.
      USL va fura multe voturi cu DA si daca noi le oferim prezenta la vot vor strange 9 milioane si vor castiga.
      Putem sa-i invingem DOAR DACA NU VOTAM!
  • +2 (2 voturi)    
    Unde l-ati gasit pe Ponta? (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:14)

    alnimanui [utilizator]

    Nu am vazut o gluma mai macabra decat numirea lui Ponta ca prim ministru.Stiu ca e greu singur printre dusmani , dar nici in pat cu dusmanul nu e frumos.
  • 0 (2 voturi)    
    Solutia este ABSENTA la VOT (Joi, 19 iulie 2012, 6:19)

    chessplayer07 [utilizator]

    Oricat de multi am vota NU, USL va avea sigur mai multe voturi DA.
    Stiu ca la Paris romanii care au protestat pt incalcarea democratiei au primit apoi telefoane de amenintare si li s-a blocat conturile. In timp ce in diaspora s-a redus la jumatate nr sectiilor de vot, pe litoral se mareste nr sectiilor de vot si se organizeaza tombole pt atragerea populatiei la vot.
    Dupa ce a incalcat constitutia, sigur USL ar face orice, inclusiv fraude la vot ca sa castige cvorumul necesar.
    Deci nu trebuie sa le permitem sa obtina 9 milioane de voturi. Asa ca LOGIC ESTE SA NU MERGEM LA VOT. Doar asa putem castiga. Vreau sa vad cum arogantul de Antonescu pleaca de la Cotroceni cu coada intre picioare si daca, eventual, isi respecta cuvantul sa se retraga din politica. Mi-e clar ca USL va face ORICE ca sa evite asta!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri