Victoria lui Iliescu asupra Capitalei: bate, voturi si un zambet 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Duminică, 15 iunie 2008, 22:14 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Scurt spus, a castigat Ion Iliescu. Zambetul sau senin si odihnit ne spune totul. Cinism istoric, viclenie, cadere in timp, amnezie in masa, uitare, dispret. El, nu PSD, nu Oprescu, nu stanga, nu o idee sau un vis, el singur, batranul comunist este marele castigator al alegerilor de la Bucuresti. Iar in el se oglindeste un intreg sistem de putere, trucat si corupt, refuzat de doua ori, in 1996 si in 2004. Dar iata ca Iliescu a gasit un truc dibaci, o cheie fermecata cu care a descis usa interzisa: Bucurestiul.

Capitala l-a huiduit, l-a rugat sa plece acum 18 ani, a implorat istoria sa fie mai blanda si sa aduca dupa sangele revolutiei oameni curati, prospetime si ceva democratie adevarata. Iliescu n-a plecat, s-a infipt cu forta. A cucerit Capitala cu batele minerilor, iar acum sarbatoreste victoria sa din 13-15 iunie impotriva Romaniei cu o noua victorie hoata impotriva Bucurestiului. S-a strecurat cu votul, nu cu bata, pana in inima ei.

L-am vazut la sediul PSD admirandu-si cu un zambet semnificativ, amenintator si rece, copilul politic. Nu, nu cu zambet parintesc, multumit de ispravile odraslei sale. Ci cu o satisfactie feroce, calculata, profund egoista. Am vazut un zambet nepotrivit si insultator pentru ziua de astazi, 15 iunie, zi in care a zdrobit  iluziile unei Capitale care ii cerea sa plece. Am vazut un zambet infricosator, de prost augur pentru viitorul lui Mircea Geoana. Am vazut un zambet cinic produs de o spectaculoasa rasturnare de situatie.

Batranelul prafuit si obosit, trimis la pensie in partid de lupii tineri, se intoarce, iata, zambitor si puternic. Veti spune poate: exagerari! Basme! Istorii apuse! Cum poate Iliescu sa-l controleze pe Oprescu? Ce poate face el cu puterea castigata de un independent? Gresit. Oprescu nu e Oprescu. Este produsul unui sistem incubat inainte de 89, crescut si ingrasat de Ion Iliescu, pus in scurte paranteze cat sa-si traga rasuflarea si sa gaseasca noi resurse de regenerare. Din acest motiv a castigat Iliescu: cu Oprescu, a asigurat lumii sale supravietuirea. Romania are sanse bune sa cada in trecut, sa se intoarca din drum si sa refuze evolutia.

Aceasta este marea semnificatie votului din 15 iunie 2008 din Bucuresti si vestea oarecum proasta: ne intoarcem undeva prin anii 90, cadem in trecut. Restul sunt detalii. De ce a pierdut Blaga, ce se va intampla in PD-L, ce solutii are Basescu, cum se vor sfasia in PSD, cum se vor schimba socotelile in toamna. Sunt detaliile unui tablou mai sumbru decat poate fi el perceput acum, de aproape.

De departe, acum se vede doar zambetul lui Iliescu. A pacalit din nou istoria confiscata sangeros acum 18 ani. Acum, cand a invins-o din nou, ii zambeste monstruos, oferind  Capitalei un dar viclean si bolnav. Cu aceste ganduri vioaie, din care lipsesc desigur clipele de groaza si salbaticie din  13-15 iunie, Ion Iliescu se va culca mai devreme in aceasta seara. Somn usor si voua, bucuresteni! Ne vom trezi curand in plin cosmar.   

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4080 vizualizari

  • +12 (12 voturi)    
    scenariu... (Duminică, 15 iunie 2008, 22:38)

    cosmin [anonim]

    ...sumbru dar realist. mizeria care va incepe nu va fi, insa, acceptata de cei care au vazut ca se poate mai bine. si de aici pana la primele idei de secesiune nu e decat un pas.un pas ce devine din ce in ce mai mic.
    • +1 (3 voturi)    
      Vreme trece vreme vine Toate-s vechi si noua toate (Luni, 16 iunie 2008, 2:26)

      meh [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      nu trebuie decit sa citesti o anume carte* pt a intelege ca NIMIC nu se schimba in romania. intoarcerea NU este la anii '90, ci mult mai departe in timp. de fapt, nimic nu s-a schimbat intre timp, doar decorul. poporul in sine a ramas acelasi. si nu de acum 20 de ani ci de mai bine de sute de ani. in mare mai nimic nu s-a schimbat de cind herodot spunea despre daci ca sunt lenesi si betivi.

      * cartea se numeste "psihologia poporului roman" si a fost scrisa in 1907. daca nu ai vedea anul pe coperta, ai putea sa juri ca a fost scrisa ieri.
  • -8 (12 voturi)    
    Din tara, lucrurile se vad altfel (Duminică, 15 iunie 2008, 22:40)

    Dan [anonim]

    Dane, de la Sibiu, orasul acelorasi grupuri de interese de trei mandate, victoria lui Oprescu la Capitala se vede altfel! Fara Iliescu, fara PSD, fara mafioti si oportunisti. Nu la prima poza, asa cum au abilitat multi dintre comentatori inca dinaintea rezultatelor. Evident ca Oprescu este cu sufletul in PSD, la fel cum evident a fost ca Iliescu l-a sustinut pe Oprescu iar Ontanu, Vanghelie si Geoana. Dar, inainte de a fi din nou PSD-ist, cred ca Oprescu este platforma unei noi formatiuni politice pe care Romania isi va exprima votul in toamna si in 2009 la euro-arlamentare si prezidentiale.

    Cu drag, Dan
    • 0 (0 voturi)    
      intradevar se vade altcumva (Luni, 16 iunie 2008, 14:31)

      Un sibian [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Eu sunt dezamagit de bucurestenii astia... Chiar nu-i inteleg... Cine credeti ca o sa faca echipa cu Oprescu -mistocarul? Cred ca au sa plece toti angajatii mai cu bun simt din primarie, si o sa-l lase sa injure asa cum stie...
      Investitorii se vor gandi de 2 ori inainte de a face afaceri prin Bucuresti.... si probabil se vor orienta spre alte orase....
      Asteptam de cam mult timp o imbunatatire a imaginii capitalei, dar vad ca va trebui sa mai asteptam mult si bine....
  • -6 (8 voturi)    
    Invers (Duminică, 15 iunie 2008, 22:44)

    altul [anonim]

    Sau a pierdut Basescu.
    • +1 (1 vot)    
      Independent???????? (Luni, 16 iunie 2008, 11:58)

      Floryn [anonim] i-a raspuns lui altul

      Independent ziceti voi bucurestenilor care va mintiti singuri? Mai cunosc eu un primar independent (Mazare la Constanta) care chiar daca nu a avut contacte cu psd-ul inainte de a castiga alegerile, a sarit in barca acestuia. Amagiti-va in continuare cu primarul vostru "liber", drept urmare se pare ca ati meritat maciucile in dinti luate de la mineri, ca vad ca nu v-ati invatat minte, cum iti asterni asa dormi.
  • -6 (10 voturi)    
    Oprescu (Duminică, 15 iunie 2008, 22:44)

    pastela Magu [anonim]

    D-le Dan se pare ca ati inceput s-o cam luati pe aratura, in ultima vreme l-ati tot atacat pe Oprescu, cum ar fi omul lui Iliescu etc...., Nu credeti k oameni poate au vrut o schimbare, asa cum se tot se batea cu pumnul in piept alianta DA la precedentele alegeri ? Poate bucurestenii sau saturat de Basescu si oamenii lui si in felul asta au condamnat politica din ultima vreme a d-lui Basescu, si au zis hai sa incercam si cu Oprescu, eu zic ca oamenii s-au mai desteptat, nu le mai este frica sa sa faca o alegere sau alta, la urmatoarele alegeri, daca nu vor fi multumiti de Oprescu vor alege pe altcineva si tot asa, oamenii politici ar trebui sa inteleaga k tot alegatorul i-a pus acolo, dar tot el ii da jos. P.S. Ar trebui sa mai lasati atacurile astea de 2 lei
    • +8 (8 voturi)    
      hm.... (Duminică, 15 iunie 2008, 23:09)

      razvan b [anonim] i-a raspuns lui pastela Magu

      Din pacate, Dan are dreptate. Cat ar fi de independent, Oprescu avea nevoie de sprijin politic. Crezi ca eu daca as candida as avea sanse? Zici de oamenii lui basescu, da' de aripa Iliescu, care e sprijinit de aia care au prosperat in regimul lui ce mai zici? Sigur minerii nu vor venii la bucuresti, dar vulpea asta batrana care nu mai moare gaseste alte alternative. In plus, se pare ca nu iti amintesti anii 94-94, daca zici ca tot aia cand erau atunci o sa faca muuuult mai mult bine.

      In plus, consider ca Oprescu a castigat si pe baza absenteismului la vot. Parca vad ca o sa se scuze dupa 4 ani ca nu o facut nimic pentru ca nu l-au lasat ceilalti..... :)

      P.S. Ce o tot da Oprescu ca el e bucurestean si stie mai bine ce ii trebuie acestui oras? Pai tinand cont ca acum, 80% din LOCUITORII bucurestiului sunt la cel mult a doua generetie de "emigranti" din asa zisa "provincie", faptul nu are relevanta.
      • -3 (5 voturi)    
        hm... (Duminică, 15 iunie 2008, 23:21)

        alex [anonim] i-a raspuns lui razvan b

        Re PS: e o mica-mare diferenta intre bucurestenii de a doua generatie si cei cu buletin de o luna :)
      • +2 (2 voturi)    
        eu nu cred ca Oprescu nu o sa faca nimic. (Luni, 16 iunie 2008, 11:19)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui razvan b

        Personal, l-am preferat pe Blaga, cel putin la suprafata avea atuuri mai bune, pare mai bun manager, un spate mai putin corupt, mai putin comunist, un individ cu mai mult bun simt decat Oprescu. Daca a pierdut, cred ca a pierdut din cauza lui Videanu, putin si din a lui Basescu, si, din cuaza abordarii campaniei (orientata anti Oprescu).
        Acum nu mai conteaza, Oprescu este subiectul.
        Oprescu nu o sa stea linistit, fiindca este un individ orgolios, artagos, poate chiar impertinent.
        Fie reuseste sa surprinda si sa implementeze proiecte care sa apropie Bucurestiul de capitalele europene, fie se va hazarda si va face gafe enorme, care vor costa buzunarul si rabdarea contribuabilului ani buni ce vor urma, lucru care in final ii va epuiza capitalul politic si chiar si sprijinul PSD (care va mari distanta, proportional cu scaderea factorului de imagine al lui Oprescu).
        Sincer ii doresc lui si bucurestenilor sa reuseasca prima varianta si sa justifice votul anti Videanu, fiindca altfel toti vom pica drept caraghiosi sau chiar prosti, fiindca vom fi sarit din lac in put doar fiindca totdeauna vedem jumatarea goala a paharului.
        • 0 (0 voturi)    
          n-o sa faca nimic bun (Miercuri, 18 iunie 2008, 0:04)

          DM [anonim] i-a raspuns lui Alex

          caci despre fapte si proiecte, nici vorba ! Gospodar ? serios ? MUNCITOR TENACE ?

          Sa fim seriosi ! O sa-l ajute presa si mai ales antenele : mai camufleaza ceva lipsuri, mai inventeaza succese, mai da cu noroi in aopozanti si ... iese treaba !

          Ce ma intereseaza este problema falselor semnaturi si a bebelusilo sustinatori. Electoratul a inghitit-o. Dar justitia ? Chiar nimeni nu facec nimic ? si daca se face si se dovedeste, care va fi urmarea ?
    • +1 (1 vot)    
      Naivitate (Luni, 16 iunie 2008, 10:05)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui pastela Magu

      Ar fi bine sa fie cum spui tu. Dar n-o sa fie asa.
      Oprescu se va intoarce in PSD care astfel castiga capital de imagine enorm. Poate chiar o sa faca si ceva lucruri bune in Bucuresti pana la parlamentare si chiar prezidentiale, pt a creste acest capital. Apoi PSD se vor concentra spre parlamentare, unde tinteste un procent cat mai mare. Urmeaza ca Oprescu sa fie urmatorul candidat la prezidentiale din partea PSD (la concurenta cu Nastase). Din punctul de vedere al PSD are proprietatile necesare sa poata intra in competitie cu Basescu: limbaj care prinde la alegatori, atitudine de heirup-ist, etc. In tot acest timp, Iliescu ii va fi alaturi.
      Peste tot pe unde Oprescu va merge si va face ceva, Iliescu va fi acolo (probabil consilier la Cotroceni). Omul care a participat la lovitura de stat din '89 si a inabusit adevarata revolutie din iunie '90, cel care mentine Romania la nivelul celorlalte tari sarace din fosta URSS, va conduce din nou Romania.

      Trist!
  • +13 (15 voturi)    
    scapa cine poate (Duminică, 15 iunie 2008, 22:47)

    gigi [anonim]

    Vai de capu' bucurestenilor si a tzarii care nu gandeste. Tzara trebuie sa mearga inainte dar majoritatea prostilor si pensionarilor o trag inapoi. Ce naiba sa faci cand muncesti, tii 4 pensionari in spate cu salariul tau, incerci sa mai aduci un ban in tara si familie, nu mai dormi noaptea de griji, cum si cand sa mai stai sa educi toti handicapatii care voteaza cu kuru???? Solutia??? Ne alungati, bai, tampitzilor, din tara, nu mai vrem sa muncim pt voi, ca sunteti mai multi si aveti timp liber sa faceti numai tampenii!!
    • -9 (9 voturi)    
      Dute Gigi, dute... (Duminică, 15 iunie 2008, 23:07)

      Vocea Poporului [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Dute Gigica, pleaca din tara asta care nu iti recunoaste meritele si nu se conformeaza nici de-a dreaq dorintelor si pasiunilor tale politice:) Iti recomand Vama Cenad sau PCTF Ostrov, traficul e mai usor :))

      Daca tot pleci, nu vrei sa iei cu tine si toti PeDaListii? Te rog eu frumos, fa-mi si mie placerea asta! Poate ca o sa fiti fericiti in falansterul pe care o sa-l fondati in strainatate! :))
      • +4 (4 voturi)    
        da (Luni, 16 iunie 2008, 0:15)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Vocea Poporului

        ma, vocea stapinului tau iliescu asasinul, ce bine o sa fie de voi PeNaLii, o sa va arunce stapinul iliescu cite un os, ceva, o firimitura, acolo, n-o sa muriti de foame. Ce-si poate dori mai mult o jigodie
        PeNaLa de pe strada? Fericire curata.
      • +5 (5 voturi)    
        Boborul (Luni, 16 iunie 2008, 0:37)

        kalinix [anonim] i-a raspuns lui Vocea Poporului

        Caragiale e nika pe langa ce se intampla azi... :)

        Care bucuresteni? un calcul simplu ne arata ca 54% din 30% inseamna cam 15% din locuitorii Bucurestiului. Halal...
        Dar nu-i nimic. Eu chiar ma bucur ca a iesit Oprescu. Asa se va vedea cine e in spatele lui.
      • +1 (1 vot)    
        :| (Luni, 16 iunie 2008, 15:20)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Vocea Poporului

        Prima data am citit ca postul a fost pus de Vocea Popoului, pe urma am vazut ca era a Poporului. Dupa ce am terminat de citit postul, prima versiune era cea buna, intr-adevar o gandire demna de un popou.
    • +5 (5 voturi)    
      True, true..... (Duminică, 15 iunie 2008, 23:14)

      razvan b [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Da', aia care voteaza cu curu chiar merg la vot, aia care gandesc nu o fac din lejeritate sau din teribilism "ce sa votez, toti is la fel, etc". Sa mearga la vot si sa nu se mai planga.

      P.S. Ati auzit cumva de teoria care circula in vest? E o teorie care spune ca clasa poitica a facut un pact informal cu clasa de mijloc: ei nu merg la vot, politicienii nu se ating de drepturie si treburile lor. Asta in mare, dar e foarte interesant.
      • 0 (0 voturi)    
        Sigur ca da... (Miercuri, 18 iunie 2008, 14:56)

        B [anonim] i-a raspuns lui razvan b

        Cred ca cel mai bine subscriu la acel pact informal clasa de mijloc din state care merge pe bicicleta la birou. Din cauza mondializarii au salarii mai mici iar din cauza speculatiilor petroliere au preturi imense la masinile mari consumatoare care constituite parcul existent in SUA. Cred ca la noile alegeri cu goluri mari in stomac o sa vedem o prezenta la vot mai mare....
    • +5 (5 voturi)    
      Gura bate... (Luni, 16 iunie 2008, 0:55)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Nu este vina batranilor care ies la vot constiincios si voteaza dupa cum cred de cuviinta; este dreptul lor!
      Vina este a celor tineri si aflati in putere, dar care prefera sa nu se prezinte la vot (din diverse motive), permitand inclinarea balantei in favoarea celor care voteaza, totusi!
      Nu batranii va alunga din aceasta tara! Comoditatea, lasitatea, lenea concetatenilor cu drept de vot, indolenta, iata cateva cauze pentru care (sau, aveti impresia ca)... sunteti alungat din tara!

      Unii isi cam fura singuri caciula, domnule!
    • +2 (2 voturi)    
      Hmm... (Luni, 16 iunie 2008, 11:48)

      Floryn [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Ai perfecta dreptate, trist este faptul ca mama prostilor e mereu insarcinata iar prostii sunt multi si nu sufera de nici-o boala. Daca iese PSD-ul in toamna, jur ca emigrez. Nu mai vreau sa ma fac partas la atat prostie in Romania.
  • +9 (9 voturi)    
    de 18 ani plimbam rinjetul lui ilici (Duminică, 15 iunie 2008, 22:47)

    rinjetul lui Ilici [anonim]

    foarte foarte foarte bun articolul lui Dan Tapalaga!

    Sper ca totusi la toamna PDL-ul va zdrobi intreaga alianta care doreste restauratia ma refer la alianta rosie-galbane-verde-kakanie, psd, pnl, pc, prm,pg
    • -2 (4 voturi)    
      :) (Duminică, 15 iunie 2008, 23:24)

      alex [anonim] i-a raspuns lui rinjetul lui Ilici

      Daca se "comporta" tot asa...PDL si dragul presedinte vor avea o mare surpriza la alegeri. Sper sa isi dea seama ce greseli au facut si ca mandria e un pacat capital si ca ei sunt pusi unde sunt pusi de alegatori si pentru a servi pe alegatori (nu pentru a le dicta alegatorilor ce sa faca)...
    • -2 (2 voturi)    
      Chiar puneti in continuare boticul? (Luni, 16 iunie 2008, 8:59)

      Dreptu' [anonim] i-a raspuns lui rinjetul lui Ilici

      Esti de tot rasul, amice.... in 1990 cine dorea restauratie, omule? PNL? Sau FSN, din care cu mandrie faceau parte si actualii tai idoli?
      Ca juisezi cand te uiti la poza lui Base, e de inteles, poate... dar sa fii cu mintea atat de scurta e mai greu de inteles.
      Sau poate suferi de ceva... si noi nu stim. Si ceea ce este mai grav: NICI TU.
      • +2 (2 voturi)    
        PNL-ul de acum... (Luni, 16 iunie 2008, 17:05)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Dreptu'

        PNL-ul de acum nu mai are nici o legatura cu PNL-ul lui Corneliu Coposu. Daca ar mai trai Coposu, Tariceanu ar zbura din partidul ala cu tot cu gasca.
        Singurul care merita respect in PNL-ul de dupa '89 a fost Corneliu Coposu. Restul... no comment.
  • +7 (7 voturi)    
    victorie hoata (Duminică, 15 iunie 2008, 22:49)

    mihaela [anonim]

    Asa este. O victorie hoata. Trist, foarte trist. Eu inca mai sper ca numaratoarea va arata de fapt altceva decat arata exit pollurile...
    • -2 (2 voturi)    
      Si eu sper... (Luni, 16 iunie 2008, 9:02)

      Dreptu' [anonim] i-a raspuns lui mihaela

      Ca numaratoarea sa arate o infrangere si mai categorica a acestor impostori....
      Oare PD-ul nu si-a avut radacinile in dragul vostru FSN?
  • -9 (9 voturi)    
    Politizezi alegerile locale (Duminică, 15 iunie 2008, 22:50)

    Alex [anonim]

    Problema este abordata gresit.
    Este vorba despre o 'evolutie' a electoratului - din toate punctele de vedere - de la politica ( minciuna ) la foame si nesiguranta a zilei de maine.
    Raul principal in tara asta il reprezinta derbedeul de basescu, cel care a condamnat comunismul dar a incurajat lastarele lui sa se dezvolte.
    De ce ?
    Pentru ca face parte din ele, ca trecut si ca mentalitate.
    In general poti minti o data, a doua oara lumea se uita circumspecta la tine dar a treia oara nimeni nu te mai vrea linga el. Nu mai inspiri incredere indiferent ce ai face.
    Cam asta a patit basescu si PDL-ul.
    Sint curios cine va plati oalele sparte, deoarece se anunta miscari de trupe in interiorul partidului, dezertari si contestarea marinarului.
    Problema este ca se prelungeste dominatia PSD-ului, in stilul vazut asta seara la televizor - Oprescu avea o suficienta similara cu a derbedeului.
    Parerea mea este ca datorita lui basescu am pierdut citiva ani.
    Ii rog pe lachei sa se abtina, le sta mai bine cu botul pe labe.
    • +5 (5 voturi)    
      lasa politica.. (Duminică, 15 iunie 2008, 22:58)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Alex

      mergi si tu si termina scoala, mai invatza sa faci o placinta, nu mai strica "bunatate" de opinii unde nu te pricepi...
      • -8 (8 voturi)    
        Raspuns (Duminică, 15 iunie 2008, 23:07)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Cum am spus celor ca tine - acum citeva luni - urmeaza disolutia in PDL.
        Gata cu era basescu.
        Romanii ii simpatizeaza pe cei care pierd, dar nu suporta minciuna.
    • 0 (0 voturi)    
      factura va plati (Luni, 16 iunie 2008, 14:08)

      levi [anonim] i-a raspuns lui Alex

      INTOTDEAUNA poporul!!!politicianul e ca pisica cade intotdeauna pe picioare!
  • +14 (14 voturi)    
    pa, noapte buna! (Duminică, 15 iunie 2008, 22:51)

    Reshape [utilizator]

    Intr-adevar incredibil. Mie unuia mi-a ajuns. Numai in Romania se poate asa ceva. NUMAI in Romania unul care a omorit oameni e in fruntea unui partid. Iar in momentul in care populatia, oamenii de rind, votantii obisnuiti voteaza cu criminalii, hotii, falsificatorii, demagogii, oamenii de paie, nu mai am ce sa zic. Nu vreau sa fac parte dintr-o societate bolnava in care cei care incalca legea si morala scapa TOT TIMPUL, acum si cu ajutorul oamenilor obisnuiti.
    Noapte buna, Romania, buna dimineata, tovarase Iliescu! Din partea mea puteti sa va duceti amindoi in bezna, eu n-am altceva de facut decit sa-mi caut niste meleaguri mai logice.
    • -5 (5 voturi)    
      Te referi la Basescu, nu? (Luni, 16 iunie 2008, 9:09)

      Dreptu' [anonim] i-a raspuns lui Reshape

      Esti prea bland.... Eu as merge mai departe: cine nu a votat cu cine ai vrut tu, a votat cu Ceausescu, cu Kim Ir Sen, Mao, Hitler, Caligula, bla, bla....
      Ce dreak sa ne rezumam doar la Ilici. Chiar nu putem mai mult? Hai, da din tine, omule... Sunt sigur ca poti mai mult...
  • -9 (9 voturi)    
    nihilisme (Duminică, 15 iunie 2008, 22:53)

    lugojanul [anonim]

    România are o problema,o mare problema:nu,nu faptul ca un clovn ca oprescu câstiga alegerile din Bucuresti,nu asta.Problema cea mare a României este acest mod de gândire întruchipat cel mai bine de tapalaga:un nihilism plin de cinism gol,un hiper-negativism combinat cu pesimism patologic care da nastere la articole pline de acreala si o ura greu de definit.Se darâma tara noastra ca a câstigat un oprescu capitala?Ne uitam la rezultatele generale din tara si vedem altceva de fapt.Sau chiar crede tapalaga ca oprescu va deveni presedintele României cumva??Acest stil de gândire care domina presa noastra de 18 ani, profesat si de intelectuali de marca de la noi,s-a strecurat si în mentalitatea cotidiana a semenilor nostri fiind responsabil si pentru acea lehamite artificiala de care profita psd-ul.Un tapalaga si cei de teapa sa nu au înteles si nu vor întelege niciodata ca pesimismul si negativismul nu sunt un motor pentru viitor si ca, prin faptul ca se complac în acest stil de gândire nihilist raspândindu-l prin presa, sunt si ei vinovati de aceasta lehamite creata artificial cu ajutorul lor fie el si neintentionat.
    • +4 (4 voturi)    
      Tapalaga (Luni, 16 iunie 2008, 1:07)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui lugojanul

      Si daca in nihilismul lui Tapalaga exista si un sambure de adevar? Il eludam? Intentia lui Dan Tapalaga nu este de a descuraja; dimpotriva, textele lui au menirea de ne mentine/pastra optimisul! Fiti si dumneavoastra optimist, domnule!
    • 0 (0 voturi)    
      tu ai fi crezut ca iese oprescu primar?? (Luni, 16 iunie 2008, 13:49)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui lugojanul

      probabil, dupa, convingerea cu care faci afirmatiile, nu. si totusi a iesit.
      negativismul nu e gratuit ci bazat pe reactii de masa total neasteptate si inexplicabile.nimeni nu si-ar fi inchipuit ca electoratul capitalei, care, in ansamblul sau, ar trebui sa reprezinte practic nivelul superior al constiintei civice, bate recordul de absenteism la vot si alege analfabeti ori oameni fara proiecte. in urma unei astfel de optiuni a majoritatii, nu poti manifesta un optimism orb si nefondat.
      negativismul in asftel de situatii e doar realism.
  • +9 (9 voturi)    
    bun (Duminică, 15 iunie 2008, 22:55)

    radu [anonim]

    f f bun articolul, mii de felicitari !
  • +9 (9 voturi)    
    sunt socata (Duminică, 15 iunie 2008, 23:01)

    maia [anonim]

    ei uite de asta a castigat Oprescu, pt ca romanii ca inteleg nimic din ce se intampla in jurul lor... bine ca e matul plin... independent... cum poti romanule sa crezi asa ceva?.... Si apoi sa te mai miri ca iti merge prost. Bun (re)venit in comunism, bun (re)venit in cosmar..
    P.S. De proiecte viabile a auzit cineva? Sa imi spuneti si mie ce proiecte a prezentat Oprescu, care nu a fost in stare sa administreze un spital, ce sa mai vorbim de o capitala europeana..
    Azi mie rusine ca sunt roman!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Buba (Duminică, 15 iunie 2008, 23:04)

    NicK [anonim]

    Ai buba la cap daca gandesti in clisee prafuite !
  • -8 (8 voturi)    
    hai sa mori tu (Duminică, 15 iunie 2008, 23:08)

    Alin Ralea [anonim]

    Da' despre hotii gen Videanu si Berceanu, despre mafia PDL, nimic-nimic? Cine a condus capitala non stop? Stanga?! Ha-ha-ha...Stanga a avut guvernarea, a furat fara numar si alegatores au votat dreapta in 2004. La Bucale acelasi lucru in sens invers, dreapta a condus si am cotizat toti la Videanu; acu' na, a zburat pasarica primaria e la stanga. Ca sa vezi ce tragedie...
    Cat despre mineri, ia hai la un exercitz de memorie: cine ii aplauda dupe margine, cine se bucura la fiecare student dat cu capu de asfalt? BUCURESTENII! O singura intreprindere daca iesea in strada contra minerilor plecau acasa pe targa. Iliescu s-a folosit de mineri sa scape de opozitie, dar cine daramat guvernul Ciorbea, cine a ingropat PNT-ul, cine a vrut sa repete figura cu PNL-ul? Basescu e minerul desavarsit, mult mai eficient si cu succes maxim la popor. Pana azi. si Nastase se credea vesnic si am scapat de el, si Basescu se crede si azi i-am batut primul cui la cosciug. Politic si penal vorbind. Hai sanatate.
    • -6 (6 voturi)    
      foarte pertinent (Duminică, 15 iunie 2008, 23:19)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui Alin Ralea

      100% corect
    • +4 (4 voturi)    
      pt. Alin Ralea (Luni, 16 iunie 2008, 0:35)

      Vlad I [anonim] i-a raspuns lui Alin Ralea

      Eu tot cu Base votez, asa ca Basescu o sa ramana ca un cui, impiedicand pe comunisti sa stea bine la putere.
  • -8 (8 voturi)    
    Cenzura (Duminică, 15 iunie 2008, 23:11)

    Cenzura [anonim]

    Cenzura = Vantu +Basescu !!!
  • +7 (9 voturi)    
    bunicuta (Duminică, 15 iunie 2008, 23:21)

    unu [anonim]

    foarte bun articolul.
    noapte buna miticilor, ati luat teapa de la bunicuta
  • -8 (8 voturi)    
    Sfarsitul lui El Base Maximo? (Duminică, 15 iunie 2008, 23:21)

    marius [anonim]

    Tic-Tc, tic-tac....
  • +8 (10 voturi)    
    Propunere (Duminică, 15 iunie 2008, 23:27)

    Lull [anonim]

    Servus,

    In urma ultimelor alegeri din RO, as avea si eu cateva propuneri:

    1. in primul rand, votul obligatoriu; cu sanctiune, evident... nu votezi de 3 ori la rand = PA ! asta in primul rand pt k multi considera k sunt prea importantzi/ocupati duminica pt a-si misca dosul pana la sectia de votare...

    2. in al doilea rand, suprimarea dreptului de vot pt senili si redusi mintal ! da, stiu, suna natzi, dar din pacate astia voteaza, direct sau indirect, in masa, iar noi, restul, suportam !!

    In concluzie, privind asa, in ansamblu, ce se intampla prin tzara, sincer vb, nu-mi prea vine sa ma mai intorc (azi am plecat intr-o scurta vacantza.. evident, dupa ce am votat :-) ). Din cate se poate vedea, tzarishoara noastra mult iubita tocmai a reculat minim 4 ani ! iar asta nu e tot, o sa continuie cu succes in toamna ..

    In rest, toate bune,

    HAI ROMANIA !
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate (Luni, 16 iunie 2008, 16:25)

      chinezu [anonim] i-a raspuns lui Lull

      asa zic si eu fraticule.... noi nu votam dar stim sa dam din gura... senilii sunt toti babalacii care au ramas sedusi din comunism. saracii nici nu isi dau seama cat de indoctrinati au fost si au ramas. ce le faceau acolo frate? le spalau creierele de nu mai vad ce se intampla????
    • 0 (0 voturi)    
      dreptul la vot (Luni, 16 iunie 2008, 22:58)

      xy [anonim] i-a raspuns lui Lull

      1. ce te face sa crezi ca daca lumea ar fi adusa cu arcanul la vot, ar iesi neaparat aia pe care-i preferi tu? si de ce ar trebui rezolvata problema esecului lor cu o masura care sa ne intoarca in plin comunism?
      si ce inseamna "pa" pentru cine nu vine de trei ori la vot? li se interzice pe viata sa mai voteze, sunt exilati, inchisi, li se confisca averea?
      2. cum stabilesti tu cine sunt senili si redusi mintal? probabil dupa criteriul simpatiilor politice pe care le au?
      iar daca "astia voteaza in masa si noi, restul, suportam", cine-i impiedica pe alegatorii lucizi si luminati sa vina frumos la vot (de buna voie, nu siliti de legi si sanctiuni) si sa nu mai fie "restul care suporta"? i-a impiedicat cineva pe alegatorii tai lucizi si luminati sa vina la vot? caci daca sunt asa de lucizi, inalta lor constiinta civica ar fi trebuit sa-i indemne automat sa se prezinte la vot.
  • -6 (8 voturi)    
    E cam liniste pe aici... (Duminică, 15 iunie 2008, 23:29)

    hara [anonim]

    ... Ce, nu va vine sa credeti? :)))
  • +3 (3 voturi)    
    Vedeti perfect (Luni, 16 iunie 2008, 0:10)

    Maria [anonim]

    Exact asa vad si eu lucrurile si cred ca le vad bine.Este foarte trist.
  • +4 (4 voturi)    
    perfect (Luni, 16 iunie 2008, 0:24)

    cosmin [anonim]

    azi a fost o zi neagra pentru Bucuresti.
    superb articol.
  • -2 (2 voturi)    
    Care este diferenta intre Basescu si Iliescu? (Luni, 16 iunie 2008, 0:37)

    Geo [anonim]

    Acest articol din pacate este pro-Basescu si nu inteleg cum pot avea unii oameni creierul spalat in asemenea hal! Care este diferenta intre Basescu si Iliescu? Primul este mai avid de putere si tiran decat celalalt...
  • -2 (4 voturi)    
    prea pesimist (Luni, 16 iunie 2008, 0:48)

    claus [anonim]

    Mult prea pesimist dom'le.

    Era frumos si pe vremea lui Iliescu.

    Ce? Chiar ati uitat? Era liniste. Nu se certa nimeni. Toate erau bune si frumoase. La televizor era doar lapte si miere. Nu se poate sa fi uitat!

    Erau unii, parca Opozitie le zice, care mai faceau ceva galagie:
    - ca nu stiu cine fura...
    - nu stiu care e corupt...
    - nu stiu care face cum il taie capul...

    Credeti ca Blaga nu a furat?
    Sau Videanu?
    Sau ceilalti din gasca?

    Ei, uite ca iau ajuns blestemele gishtelor, ca pe Danila Prepeleac. Doar ca in cazul lor nu sint gishte, sint borduri.

    Se lamenta nu stiu care ca Videanu a fost totusi cel mai bun primar de la 1990 incoace. Ete dracie! Io acum am aflat minunatzia asta!

    Cine? Videanu? Acelasi Videanu care asfalta odata la 3 luni aceleasi strazi, iar si iar, pentru crapaturi microscopice? Acelasi Videanu care nu a trecut o data in viatza lui la pas prin bucuresti sa vada cu ochiu lui ce se intimpla si cum arata?

    Sa fim seriosi. O sa fie acelasi rahat, ca si pina acum.

    Eu, personal, detest doctorii. Iar Oprescu in special mi se pare o jigodie ordinara.

    Dar sa ai pretentzia sa cistigi primaria dupa ce te-ai dat in stamba 4 ani cu tot felul de lucruri si ti-ai batut joc de oameni cum te-a taiat capul, este nesimtzire curata.

    Asa ca:
    Le roi e mort! Vive le Roi!
  • -4 (4 voturi)    
    Esti obsedat de Iliescu ? (Luni, 16 iunie 2008, 1:05)

    Marius [anonim]

    Orice ar fi facut Oprescu , voi tot la Iliescu ajungeti. Ce legatura are un vot adiministrativ cu politicul aici ? Oamenii au votat Oprescu pentru ca s-au saturat de coruptia, haosul, lichelismul instaurat in primaria Capitalei de tot felul de trepadusi de-ai lui Basescu. NU vezi ca Bucurestiul e cel mai jegos si mizaerabil oras din tara ?
  • -2 (2 voturi)    
    vot negativ (Luni, 16 iunie 2008, 7:51)

    bogdan [anonim]

    Nu a castigat PSD... ci a pierdut PDL! Arogantza lui Basescu este pedepsita de bucuresteni. In Romania nu exista vot pozitiv, ci vot negativ... sa alegem raul mai putin rau!
    Cine se gandeste sa emigreze.... sa nu ezite ;)
  • +3 (3 voturi)    
    A fi sau nu bucurestean (Luni, 16 iunie 2008, 7:53)

    kiki [anonim]

    Mai terminati cu buletinul de BUcuresti al lui Blaga (ca-i prea proaspat) sau al lui Oprescu (ca e vechi). NU conteaza unde esti nascut si buletinul pe care il ai, ci unde ai trait-muncit si, mai ales, capacitatile de a conduce ditamai orasul. CU ce ma incalzeste ca cineva a trait in Bucuresti, daca habar nu are care e diferenta dintre un diametru si lungimea cercului (chestiune elementara, daca vrei sa te apuci de constructii). Sunt foarte multi Bucuresti nascuti si crescuti, la a doua sau la mai multe generatii si , noroc noua, nu s-au propus in virtutea acestui fapt la primarie.
  • -3 (3 voturi)    
    Primitivism (Luni, 16 iunie 2008, 9:04)

    Stoewer [anonim]

    Toti cei care acum sunt negri de suparare gandesc ca in toata Romania nu exista decat 2 persoane: Basescu (responsabil pentru tot ce se intampla bine) si Iliescu (vinovat pentru tot ce se intampla rau). Restul ar fi adeptii celor 2: plin de calitati vizionare unii iar ceilalti comunisto-securisto-mineri si mafioti.

    Un asemenea primitivism de gandire nici in cele mai ieftine telenovele nu gasesti.

    Inclusiv Tapalaga nu pricepe ceea ce inseamna de fapt democratia. Daca el pricepe democratia ca evenimentul electoral cand castiga PD-L, atunci e trist. Efectiv, Tapalaga, Pora si altii care scriu pe acest site nu pricep democratia decat cand castiga Partidul Unic. Care e diferenta fata de anii "democratiei populare"? Numai in initialele Partidului?
    • -2 (2 voturi)    
      Unul din cele mai pertinente comentarii (Luni, 16 iunie 2008, 9:32)

      Dreptu' [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Cu eleganta si multa decenta ai aratat ca "cine nu este cu noi..."
      Ma intreb de ce Tapalaga nu insinueaza ca cei care nu au votat cum ar fi vrut el, au votat, de fapt, cu "dusmanii poporului".
      Nu m-ar mira nimic din partea acestor "hã, hã, hã" ziaristi.
    • 0 (0 voturi)    
      telenovela (Luni, 16 iunie 2008, 23:22)

      xy [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      excelent comentariu. numai ca ei n-au cum sa-si abandoneze logica: inainte de alegeri, lozinca era ca esenta alegerilor e lupta Basescu contra Iliescu, asa ca acum ce urmeaza? bate de mineri! sau cum zicea un comentator pe-aici, "s-a instalat teroarea rosie in Bucuresti".
  • -2 (2 voturi)    
    Aiureli (Luni, 16 iunie 2008, 9:19)

    Un amagit [anonim]

    Oricine castiga, tot Iliescu era de vina !
    "Analistule", scoateti ochelarii de cal pentru a-ti largi orizontul dincolo de lungimea nasului...
    Bucurestenii au inteles foarte bine cine sunt risipitorii care trebuie acum sa-si recupereze investitia si sa-si plateasca datoriile imense.
    Blaga ar fi castigat daca nu era "ajutat", din interior, sa piarda !...
    Ati vazut zambetul "triumfator" al lui Flutur dupa anuntarea rezultatelor ? Spune foarte multe... PD-ul va fi acaparat de "aripa" Stolojan agreata de Cotroceni... Pacat pentru cei care au muncit ani de zile sa faca un partid ADEVARAT !
    Dece nu te sesizezi asupra provenientei fondurilor imense cheltuite in aceasta campanie ? De unde acesti bani ?
  • -3 (3 voturi)    
    Doare asa de tare, Danutz, draga? (Luni, 16 iunie 2008, 9:19)

    Dreptu' [anonim]

    Cat de tare trebuie sa te doara, mai, baiatule, ca sa o tii langa cu Iliescu si "intoarcerea" la anii '90?
    O fi bun... nu o fi... este optiunea bucurestenilor.
    Dar sa bati campia in continuare cu Iliescu, anii '90, blah, blah....
    Actualii membri PD nu erau fanatici fsn-isti la vremea aceea?
    Care este diferenta intre PSD si PD?
    Si apropos: tu erai nascut in 1990?
    Ca dupa felul in care gandesti....
  • +2 (2 voturi)    
    comanda Secu (Luni, 16 iunie 2008, 9:35)

    andrada [anonim]

    N-am sa spun ca sponsorii lui Oprescu si-au dat seama ca atunci când vorbeste liber spune prostii si de-aia i-au dat sa citeasca discursul dupa victorie (pe care l-a citit destul de poticnit), nici ca, pe lânga orele de aritmetica, a lipsit si la cele de gramatica româna, nici ca de fapt, tragic, Iliescu a triumfat, ci doar ca lui Oprescu nu-i lipsesc banii si pozitia sociala: este doar avid de putere (ca si tatucul lui) si a primit si ordin de la Securitate (vezi tatucul sau natural, nu cel politic de data asta) sa puna stapânire pe Bucuresti. Sila maxima! Si halal concetateni pe care nu-i intereseaza viata lor! Atunci ce-i intereseaza in afara de gratare, fotbal si manele?
  • +2 (2 voturi)    
    Sa nu ne prefacem ca nu stim ca (Luni, 16 iunie 2008, 9:38)

    ARDELEANUL [anonim]

    opescu=comunism=securitate =iliescu=fsn=mitici=lene =mafia rosie. Sa nu ne prefacem ca nu stim ca restauram oficial fesenismul in capitala .Sa nu-i condamnam pe batrani pentru votul pentru Bucuresti cand noi tinerii nu votam si suntem mai tembeli decat batranii.Traiasca comunism-fesenismul! Traiasca tovarasul Iliescu!Traiasca mineriadele! Traiasca restauratia! Traiasca prostia care a consacrat votul romanilor din 1990 !Traiasca ideotenia si somnul cel de moarte romanesc!De ce sa schimbam imnul, cand cel actual ne defineste si ne va defini ?
    • -1 (1 vot)    
      ?!?!!?? (Luni, 16 iunie 2008, 13:59)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui ARDELEANUL

      O scurta intrebare?...cine era minstru' transporturilor cind a adus Iliescu minerii?..tata, cumva?...FSN=PDL+PSD!...doar unii liberali, n-au fost in FSN
      • +1 (1 vot)    
        Ciprian analfabetule, (Luni, 16 iunie 2008, 16:01)

        Ardeleanul [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

        In iunie 1990, nu era baselu ministru la transporturi.Pana in octombrie 1990 ,baselu era angajatul NAVROM Constanta.Aici este vorba de fsn ,nu de persoane migratoare.FSNeul condus de ilici iliescu si compania, a dispus aducerea minerilor si folosirea ilegala a armatei impotriva demonstrantilor ce actionau legal si fara arme.
  • +2 (2 voturi)    
    Tristete si amaraciune (Luni, 16 iunie 2008, 10:03)

    Elena [anonim]

    Nu mai am cuvinte ,cum ati putut oameni ai acestei tari sa acceptati culoarea ROSIE ?
    Orice ar fi sau ce va urma va meritati soarta chiar prin faptul de a nu vota .
    Haideti voi bucurestenilor ce mai spunet veti avea un lac pe care inoata ratele?
    O sa aveti parte de multa prosperitate cu ajutorul acesor asa zizs oameni ai dreptei .cred ca seniorul se intoarce in mormant.
    Sa coalizeze cu stinga cu atita patos si pt. ce/ pt. putere si inlaturarea presedintelui dar la popor oare va ginditi ?
    Veti vedea peste ani ca totul va ramine in urma si asta numai ca sa traga bine de ciolan in continuare.
    Sa nu mai aud de liberali,taranisti am vazut cit de frenetic il aplaudau pe Oprescu la postul PRO TV inaintea aleg.
    De fapt nu faceti decit sa ramineti in istorie ca niste tradatori ai neamului.
    Daca nu se vrea progres meritam sa intram prin spate asa ne-a fost harazit.
    In concluzie nu mai exista urma de patriotism decit poate la cei care au patimit si n-au cedat presiunilor sa devina turnatori sau mai rau tortionari.
    Trebiue sa moara generatia pina la 60 ani si poate cine stie daca puii cresc in alt mediu se va schmba ceva
    Daca as fi tinar as emigra si poate privind din afara situatia as fi mai ingaduitoare.
    Asta e pina la victorie si pina se vasti cum sa alegem e cale lunga .
    • 0 (0 voturi)    
      Elena cand seniorul era (Marţi, 17 iunie 2008, 6:11)

      BANATEANUL [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Presedintele PNTCD, ati votat aprope 90% cu iliescu-fsn.Sa nu mai pomenim numele seniorului cad voi, l-ati izgonit cu pietre !Atunci in 1990 si 1992, daca il ascultati pe Coposu si votati pentru punctul 8 al Proclamatiei De La Timisoara si impotriva comunismului cu blana de fsn ;ati fi votat pentru normalitate si onoare.
  • +3 (3 voturi)    
    Iliescu a pierdut! (Luni, 16 iunie 2008, 10:04)

    Marius [anonim]

    Partea cea mai nasoala este ca nu am avut de unde alege. A fost inca o campanie in care nu s-au discutat programe, ci oameni.
    Astept campania in care sa nu votez pentru ei, ci pentru mine. Cine voteaza candidatul mai simpatic, voateaza doar candidatul. Ca sa votez pentru mine, vreau sa votez un program in care candidatul sa creada.
    Astept o campanie in care sa se discute programe, in care candidatii sa ne puna sa alegem nu un drum pentru un om, ci un drum pentru noi toti.
    Pana atunci, de ce sa ma duc la vot? Ca sa aleg cine sa ma fure?
    Daca Basescu includea pasajul Basarab in campanie, ii conferea legitimitate.
    Blaga a pus pe o harta o strada care trebuia sa inchida nu stiu ce inel, prin Berceni. Daca mergeti sa vedeti pe unde trebuie sa treaca strada, o sa gasiti o unitate militara. Solutii, nu discutii, nu?!?
    Nu a castigat Iliescu sau PSD sau Oprescu.
    Am pierdut toti.
  • -2 (2 voturi)    
    talibanii....... (Luni, 16 iunie 2008, 10:07)

    ioanitescu [anonim]

    vezi......datorita talibanilor gen dl. Tapalaga a castigat Oprescu. oamenii s-au saturat de abordarea asta plina de ura viscerala si manipulare grosiera!
  • 0 (0 voturi)    
    Compasiune (Luni, 16 iunie 2008, 10:25)

    Constantin [anonim]

    Dane, iti inteleg durerea.
    Ce-i sa faci. Dupa victorie tb sa vina si o infrangere. Problema este sa-i gasesti adevarata cauza. Daca te incarci cu himere va fi greu, f greu.
  • -2 (2 voturi)    
    Ati creat un monstru! (Luni, 16 iunie 2008, 11:59)

    Arthur [anonim]

    Cat de orbit de fanatism poti sa fi domnule Tapalaga ca sa nu realizezi ca Oprescu a ajuns sa fie considerat de bucuresteni ca raul cel mic,ca si Iliescu in 2000 si d'aia sa fie votat? Cine a reusit “performanta” de a-i coaliza pe liberali cu fesenistii de stanga (PSD) impotriva fesenistilor de “dreapta” (PD-L)? Este el BASESCU! Opulenta campanie si aroganta tip PSD a PD o sa-i duca tot in jos daca nu se trezesc si se separa de “mitocanul ” Zeus!
    La Iasi de exemplu Oprea preluand stilul arogant,de mitocan al mentorului Basescu a facut ca Nichita sa castige aproape fara nici-un efort.Nici macar nu au realizat ce ce tine la Bucuresti cu mistocaria nu tine la Iasi si asazisul rector parea ca vine direct din Obor.
    Si uite asa ne-am ales cu un fel de Iliescu la Bucuresti. Si Basescu nici macar nu’si asuma vre-o vina ca i-a adus pe bucuresteni in stare ca sa voteze un iliescian chiar pe 15 iunie ,doar doar scapa de aroganta sa si a acolitilor!
    Fosta’i lele cat ai fost!
    • +2 (2 voturi)    
      Obsesia ta FSN (Luni, 16 iunie 2008, 12:45)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Arthur

      Sa arunci vina pe Basescu ptr.incapacitatea bucurestenilori de a avea bunul simt si raspundere civica este o mentalitate tipic
      romanesc: ptr.crima produsa de mine,tot victima este de vina!
      Trebuia Basescu sa-i ia de mana si sa-i duca la voturi?
      Au fost lasati pensionarii si tiganii analfabeti sa mearga si sa rezolve treaba si ptr.comoditatea si indeferenta altora.
      Unde a ramas restul?In concedii in Turcia si Grecia,in Bulgaria si Mamaia.
      Romanii,daca vor sa duca bine trebuie sa inteleaga ca nimic nu-ti cade gata in poale,ca si tu trebuie sa participi cu ceva.
      Rezultatele acestor alegeri,imparte tara in doua:
      analfabeti si hoti pe de o parte,intelectuali,comozi si lasi pe de alta parte.
      Lozinca:emigrez,arata incapacitatea unora sa apuce capra de coarne.Ei crede ca in diaspora cu aceasta mentalitate vor realiza mai mult.
      Acolo daca nu ai coate,simt de raspundere si corectitudine esti mai pierdut decat in Ro.
      • -1 (1 vot)    
        Nu ati inteles nimic! (Luni, 16 iunie 2008, 14:06)

        Arthur [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Daca Basescu nu avea obsesia de a avea pe plan politic totul sau nimic Oprescu nu avea nici-o sansa! Daca se mentinea ADA destramata de obsesia lui Basescu de a desfiinta PNL candidau ori Orban ori chiar Blaga si se alegeau din primul tur ,chiar si cu piatra de moara numita Videanu (care de altfel are mult mai multe realizari palpabile decat Basescu in 5 ani). Dar nu ,Basescu se mai crede 'remorcher" cand de fapt e "ancora" si i-a tras in spate si pe Blaga si pe Oprea! Si uite asa s-a ales Oprescu si va castiga poate PSD la legislative!
        Ar fi momentul ca Videanu + Blaga sa-l schimbe pe tonomatul Boc si sa se delimiteze de Basescu daca vor sa mai ia macar 25% la parlamementare!
  • -1 (1 vot)    
    nu mai plange baby (Luni, 16 iunie 2008, 12:57)

    popescu [anonim]

    Nu mai plange stimabile Dan Tapalunga, marinarii comunisti sunt buni, doctorii nu . Da banii inapoi pdl-istilor, i-ai luat degeaba. LUZERULE !!!
  • +1 (1 vot)    
    Tipic pentru noi... (Luni, 16 iunie 2008, 16:03)

    Nae [anonim]

    Din pacate, extrem de adevarat. Oprescu ? Care Oprescu ? Uitati-va la vedetele sectoarelor Bucurestiului (in afara de Negoita si, poate, Ontanu): Mitici cap-coada ! Superficiali, mistocari, "baieti de gasca", "de-ai nostri" (?!). Piedone: marele justitiar cu permisul de conducere luat pe bani, la 5 categorii intr-o zi, pentru asta domiciliind un an in nu stiu ce comuna din Arges; Marean - nici nu mai comentez, da' ce revelioane face; Chiliman: "getlemanul" care n-a facut nimic...
    Nu va avea Oprescu echipa la primarie ? Va avea o gasca de "pretini" ! Cui ii trebuie echipa ?

    Sper, domnule Tapalaga, sa n-aveti dreptate in previziuni. Dar tare mi-e teama ca asta ne-asteapta. Iar din noiembrie, cand iar vom fi scarbiti si nu vom merge la vot (desi eu am fost, asta imi da dreptul sa-njur acum), ne vom mira cum de-a castigat Iliescu si legislativele, impreuna cu diversi "tovarasi de drum", pentru a face un guvern "de larga concentrare democratica" care sa asigure linistea.
  • 0 (0 voturi)    
    Nicio victorie ci sabie cu doua taisuri! (Luni, 16 iunie 2008, 16:04)

    Gabriel [anonim]

    Este o victorie foarte discutabila, pentru ca la Bucuresti candidatul oficial al PSD nici macar nu a ajuns in turul doi, alegatorii nu au dat in acest al doilea tur niciun vot PSD-ului,ci si-au dat votul unui independent, care a parasit partidul, pe care de altfel din 89 in coace l-au parasit toti politicienii cinstiti, de au ramas in el numai tovarasii de idei ai lui homo sovieticus Ion Ilici, care l-a dat jos pe Ceausescu numai si numai pentru ca se plictisise sa mai astepte sa-i vie si lui randul, iar acu asteapta din nou sa-i mai vie din nou randul, "macar" odata. Sorin Oprescu si-a dat seama, ca multi altii inaintea lui, ca apartenenta la acest PSD este deja compromitatoare, nu mai poate aduce voturi si asta este cea mai mare infangere a PSD-ului.
    Acum ei incearca sa-si insuseasca succesul independentului Sorin Oprescu, de ca si cum ar fi succesul partidului, pe care defapt oficial nu-l reprezinta: penibil! Asta e o alta infrangere! Bineinteles ca ei i-si dau seama, cat este de penibil ceia ce fac, dar nu mai pot gasi o alta solutie decat sa-l "sprijine" pe cel care i-a parasit. Si asta este inca o infrangere! Si chiar daca "candidatura independenta" a fost o jmecherie a lui Hrebe sau Ilici, inseamna ca chiar si ei realizeza ca apartenenta la acest PSD este deja compromitatoare si asta este o alta infrangere! Si daca fiul ratacitor se va intoarce acasa, facindu-i pe bucuresteni sa inteleaga ca au fost trasi pe sfoara, asta va fi infrangerea definitiva!
    De un PSD ar fi totusi nevoie, dar fara specia homo sovieticus, ca asta i-a devorat credibilitatea, credibilitate pe care Basescu si partidul lui Boc totusi o au! Iar daca ei refuza sa ia in consideratie aceasta realitate si prefera sa creada ca ar fi invingatori si sa traiasca intro lume fictiva numai pentru ca lumea fictiva e singura care corespunde visurilor lor, asta e deja o infrangere incurabila!
  • 0 (0 voturi)    
    E vina noastra (Luni, 16 iunie 2008, 16:19)

    chinezu [anonim]

    Cui i se datoreaza zambetul Bunicii???? Va spun eu..... NOUA......De ce oamenii pana in 40-50 de ani nu merg la vot???? Intreb de ce cu ura pentru nepasarea lor. Este normal ca babalacii sa se intoarca in timp. Ei sunt cei care reprezinta romanul votant in zilele noastre. Pana cand noi tinerii nu vom invata sa mergem la vot, pe scena politica vor patrula tot "vechii". In 13-15 Iunie 90, Iliescu a dat ordin minerilor sa ii bata pe romanii din Piata. Acum peste 18 ani ii votam marioneta.
    RUSINEA ESTE DE PARTEA NOASTRA, NUMAI A NOASTRA.
    Aproape toti tinerii pe care ii cunosc nu au fost la vot pentru "ca nu ii intereseaza". Apoi deschid gura si critica. Eu zic asa: "nu votezi nu vorbesti".
  • 0 (0 voturi)    
    Ranjetul de hiena (Luni, 16 iunie 2008, 16:50)

    NICK [anonim]

    Da ! Exact cu asta se aseamana zambetul lui iliescu din seara de 15 iunie 2008, cand s-au anuntat rezultatele preliminare ale alegerilor si "doctorul mengeloprescu" isi tinea "fulminantul" discurs.
    Ranjetul larg a lui iliescu asociat cu o imagine care circula pe media acum o luna si ceva (9 mai 2008), respectiv steagurile rosii ale PCUS afisate din belsug la parada de la Moscova, nu fac decat sa confirme ceea ce multi dintre noi o simt in permanenta din 1990 si pana in prezent : Comunismul din Romania nu a murit ci a plecat putin sa se odihneasca. Acum, cu inconstienta noastra, a bucurestenilor si a celei mai mari parti a populatiei de varsta a 2 - a si a - 3 - a, comunismul s-a trezit si trece la treaba.
    Din pacate paradoxul alegerilor din Bucurestiul anului 2008 a fost ca in turul doi trebuia sa decida care din cei doi neocomunisti este solutia cea mai putin "toxica".
    Decizia a fost luata pentru un "bucurestean autentic" in defavoarea unui venetic. Ce vreti ! mentalitatea de mitici a invins din nou insa "castigul" va fi foarte amar. Va ve-ti convinge !
    Suntem un popor "blestemat' sa ne-o facem cu mana noastra ( pentru a cata mia oara ???).
    • 0 (0 voturi)    
      NIK ,comunismul a fost "reparat" imediat , (Marţi, 17 iunie 2008, 6:31)

      VOTANTUL [anonim] i-a raspuns lui NICK

      dupa fuga lui Ceausescu, prin autoinstalarea in fruntea statului, a ultimului de pe lista;a fostului secretar cu propaganda al CC al PCR ,Ion Iliescu .Desavarsirea "repararii" comunismului zgaltit de protestele multimilor ,a fost realizata de votul cu aprope 100% pro iliescu-comunism -fsn.Acuzati cetatenii de varsta a 2-a si a-3-a de trezirea comunismului .Formulare gresita de oarece trezirea si asigurarea continuitatii comunismului, s-a realizat in anii 1990 si 1992, cand ati votat masiv cu iliescu-comunism-fsn si il goneati cu pietre si injuraturi pe Coposu.Spuneti ca sunt vinovati cei de varsta a 2-a si a-3-a ,dar cei de varsta 1-a cu drept de vot ce au facut ?Au fost ocupati cu manele,betii , droguri si iresponsabilitate civica si politica.Unde este vigoarea tineretii? A cazut intrun wc. tip turcesc ?
  • 0 (0 voturi)    
    bucuresti luat pe sus de psd- liescu (Luni, 16 iunie 2008, 16:52)

    KEVIN [anonim]

    psd-ul numai asa poate castiga , mituind pensionarii cu bere si mici ,sepcute si tricouase , planul lor cu Oprescu "independent" era demult pus pe roate , din nou a manipulat electoratul , mi-e scarba de ei , da am votat cu blaga , pentru ca nu pot vota o marlanie a psd , daca votam cu oprescu as fii votat de fapt cu iliecu . in romania se vor vedea schimbari abia dupa ce babalacul va murii " chiar asa da asta nu mai moare odata ?" NU pentru ca il are pe oprescu si mai are 4 ani de supt din seva vietii . si cel mai mult ma intristeaza ideea ca vor merge lucrurile si mai rau ca pana acum , si nu din vina mea , eu mi-am facut datoria de cetatean si am votat . poate pe cine trebuia......
  • 0 (0 voturi)    
    Dragi mitici ... aia de ati votat Oprescu (Luni, 16 iunie 2008, 18:09)

    Florin [anonim]

    Sunteti niste mari fraieri. Ati fost suparati ca nu se construieste in Bucale acum sunteti dar deranjati de praf si zgomot cand se lucreaza si un om cu viziune se apuca de treburi. Nu ati inteles nimic. Preferati lucrurile facute de mantuiala si fara esenta, pentru azi si nimic pentru maine. Ce se va intampla in Bucuresti:
    - se vor opri toate santierele care terminate ar fi facut Bucurestiul altfel
    - se vor incepe alte santiere care nu vor fi terminate veci dar vor inghiti o groaza de bani
    - va fi plin de cantine sociale si manifestari cultural artistice cu miros de mici si bere la halba
    - etc....
    Veti pierde 4 ani care nu ii mai veti recupera niciodata. Inlocuiti o mafie cu alta, dar cu una nesatula si infometata. Dar e alegerea voastra ... eu ca timisorean cat am plans ca nu am avut alternativa macar ma bucur ca a iesit tot Ciuhandu.
  • 0 (0 voturi)    
    Marele "hocus-pocus": independentul! (Luni, 16 iunie 2008, 18:47)

    rovama [anonim]

    E perfect asa. Bucurestenii au exact primarul pe care il merita ! Se va arata in timp!
    Alegerile generale vor fi in toata tara nu numai in Bucuresti!
    Dupa mine asa gaselnita nu putea sa-i treaca prin minte dacat lui Iliescu! Bucurestiul a fost batalia dintre Iliescu si Basescu si a castigat Iliescu. Era de stiut ca Bucurestenii nu voiau nici PSD-ul,niciPNL-ulsi cu atat mai putin PDL-ul, deci a scos din palarie un “Independent” care nu-i iese din cuvant, adica marea marioneta independenta a PSD de stil vechi!De aceea se mandresc toti PSDii cu victoria lui Oprescu!
    De maine va incepe cu adevarat circul! Ma indoiesc ca va da cineva si paine!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Rovama ,gaselnita a fost a lui iliescu (Marţi, 17 iunie 2008, 6:35)

      TIMISOREANUL [anonim] i-a raspuns lui rovama

      Dar prostii sunteti voi bucurestenii zisi si mitici.
  • 0 (0 voturi)    
    nimic nu mai exista (Marţi, 17 iunie 2008, 1:46)

    mihai [anonim]

    Dormiti romani dormiti linistiti de azi incolo liberi voi nu veti mai fi.Cum se mai poate face asemenea greseli in ziua de azi?eu nu inteleg ne batem joc de acele persoane moarte in revolutia din '89!oricum bine spune zicala:"cum iti asterni asa te culci".
  • 0 (0 voturi)    
    Multi se dau acum mari antifesenisti (Marţi, 17 iunie 2008, 6:41)

    TIMISOREANUL [anonim]

    Dar, in 1990 si 1992 au votat aproape 100% cu fesenistii si ii izgoneau cu pietre pe taranistii condusi de Coposu.Dupa ce sunteti penbili ca ati votat cu feseneaua "independenta" sunteti si ipocriti.
  • 0 (0 voturi)    
    Traiasca burghezia comunista!!!!!!!! (Marţi, 17 iunie 2008, 12:25)

    IVI [anonim]

    au invins!!!??comunistii de altadata sunt invingatorii clasei"burghezia comunista".pazea!!! vin cu totiii!!!!(ilicii, hrebeiii, etc...) ciocul mic, bucurestiul l-au obtinut!!restul tarii rezista???vor fi placinte, fasole, carnati si alte bunatati "psd-iste, peste tot. in locul gunoaielor, in locul pomilor mutilati, pe strazi, ulite, pe uscat, ape si in aer.nu va trebui sa muncim ni se vor repartiza toate pe sistemul comunist!!dupa nevoi!!!! bucurestiul va deveni aerian, iar pamantul de sub el va fi raiul!!
    doamne fereste-ne de lichele ! multe mai sunt !!
    ce va fi in toamna si mai departe???
  • 0 (0 voturi)    
    Comentariu la comentarii (Joi, 19 iunie 2008, 12:57)

    Un timisorean [anonim]

    Imi pare rau pentru voi dar nu reusiti sa vedeti mai departe de micul si berea oferite cu darnicie de candidatii la functii.
    Pe langa masinile scumpe, vilele luxoase (printre cele mai luxoase din Europa), cluburile cele mai scumpe din lume sunteti asezati pe o gramada de rahat pe care din pacate trebuie sa o inghita si restul tarii.
    Cultura voastra se rezuma la cat de grea este valiza care o primiti nemeritat, ce contine si daca mai am nevoie de boii care au adus-o ca sa primeasca o favoare care de fapt era un drept al lor.
    Nu va plangeti, specimene de genul Gigi Becali, Oana Zavoranu, Marean Vanghelie, Ion Iliescu, Adrian Nastase, Monica Columbeanu sunt creatia voastra si le meritati pe deplin. Asa se vad lucrurile de la Timisoara si nu este doar parerea mea.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri