Intensificarea ofensivei propagandistice rusesti in Romania

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 30 martie 2015, 20:04 Actualitate | Russia Report

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Nu trebuie sa ne miram ca Ambasadorul Federatiei Ruse la Bucuresti, Oleg Malginov, se comporta in aceste zile ca unul dintre postacii care au inundat subsolurile site-urilor otravind orice dialog rational. Domnia sa este doar una dintre conservele deschise in acesta zile de Rusia pe teritoriul Romaniei din care iese mirosul urat al propagandei agresive. Am prevazut activarea lor imediat dupa ce Rusia si-a modificat, la sfarsitul anului, doctrina militara. Intensificarea ofensivei propagandistice rusesti in Romania este in plina desfasurare, iar procesul se afla abia la inceput.

Pe 11 ianuarie 2015, intr-un text despre cateva teme esentiale, scriam urmatoarele: "Anuntata de Vladimir Putin cu cateva zile inainte de Anul Nou, doctrina nu pare sa aduca nimic nou, desi sunt cateva mentiuni care ne privesc direct. Extinderea NATO si miscarea trupelor in interiorul tarilor membre NATO sunt considerate de Kremlin a fi reale amenintari la adresa securitatii Rusiei.

Or, Romania gazduieste baze americane, scutul anti-racheta de la Deveselu, iar in toamna a cerut baze militare NATO permanente pe teritoriul ei. In consecinta, Rusia va trece in mod previzibil al pasul doi, adica la contracararea prin toate mijloacele a ceea ce considera a fi amenintare la adresa securitatii sale. Primele semne le-a dat deja public, prin dezvoltarea retelei de presa Sputnik.

Insa razboiul rece - pe care unii il vad deja inceput intre Occident si Rusia - se va intensifica inclusiv pe teritoriul Romaniei. In prezent, batalia se duce la vedere in Ungaria, unde Vladimir Putin si Angela Merkel vor efectua vizite oficiale la sfarsitul lunii, iar partidul lui Victor Orban, FIDESZ, a pierdut aproape 20% intr-o luna de zile, o erodare spectaculoasa si mai rar intalnita intr-o tara democratica.

Romania, stim deja, este si ea privita ca un "battleground state" intre Occident si Rusia. Vizita Victoriei Nuland la Bucuresti, programata pentru inceputul acestei saptamani, parte a unor vizite in regiune, poate fi citita si in aceasta cheie, mai ales dupa spectaculosul reviriment al democratiei manifestat prin rezultatul votului de la 16 noiembrie.

Or, pentru americani este important sa transmita puternice mesaje de incurajare unei tari care va avea de infruntat presiuni uriase din partea Rusiei. Pericolul rusesc ar trebuie sa fie, in acest moment, pentru Romania, cea mai grava amenintare la propria securitate, dupa ce Vladimir Putin a anuntat la sfarsitul anului trecut noua sa doctrina militara".

Ce s-a intamplat de atunci incoace strict pe taramul razboiului propagandistic (cel militar merita analiza separata):
  • S-a deschis site-ul Russia Today Romania, care a preluat rolul jucat in trecut de Vocea Rusiei, cu atacuri virulente la adresa orientarii pro-americane a Romaniei, numita, alaturi de tarile baltice, calul troian al americanilor in Europa.
  • In ultimele saptamani, se remarca o intensificare a postarilor pro-rusesti in comentarii, toate avand ca subiect comun discreditarea SUA si a occidentului in general. 
  • Jurnalistul Dan Turturica remarca pe blog faptul ca Agerpres, agentie de stiri platita din bani publici, a devenit o adevarata tribuna a Kremlinului: "Este suficient sa cititi avalansa de stiri propagandistice ale agentiilor de presa din Rusia pe care Agerpres le publica integral sau, in cel mai bun caz, editate minimal, pentru a intelege ca statul roman, adica noi, contribuabilii, am ajuns sa finantam un canal de raspandire a mesajelor elaborate de uzina de minciuni a lui Dmitry Kiselev, propagandistul-sef al lui Putin", scrie Dan Turturica pe blogul sau. 
  • Dan Turturica: "Unul dintre acesti diplomati intrigati de alianta stranie dintre Agerpres si Russia Today n-a mai rabdat si l-a abordat frontal pe unul dintre sefii agentiei, intrebandu-l de ce publica stiri ale agentiilor de presa rusesti, semnate si de redactori romani, ca si cum ei ar fi autorii. Raspunsul pe care l-a primit a fost naucitor -  <<Pai daca cei de la Ria Novosti sunt atat de amabili si ne ofera stirile lor gata traduse in romana, de ce sa-i refuzam, doar nu ne costa nimic.>> Intr-adevar, cum poti sa refuzi generozitatea lui Putin? Doar nu ne costa nimic."
  • A avut loc o conferinta a asa numitei conferinte euroasiatice, desfasurata la inceputul lunii martie la Bucuresti, la care a participat, via Skype, ideologul Kremlinului, Alexandr Dughin. Simpozionul a fost moderat de Dan Musetoiu, coordonator russiatoday.ro, Vlad Sauciuc. 
  • Tot la inceputul lunii martie au fost lansate, in Polonia, un post de radio si un portal de stiri apartinand grupului media rus Sputnik News, controlat de Kremlin. Seful comisiei parlamentare poloneze pentru servicii speciale, Marek Biernacki, este convins ca Rusia cladeste o "coloana a cincea" in Europa si depune eforturi mari in raspandirea punctului sau de vedere.  
  • UE a anuntat la jumatatea lunii martie ca este decisa sa declanseze prima operatiune intr-un nou razboi de propaganda cu Rusia. Intregul plan trebuie elaborat de Mogherini pana in iunie, insa europenii nici nu pun la bataie tot atatia bani cat Moscova si nici nu vor sa foloseasca armele la care recurge Kremlinul.
  • Rusia se pregateste sa deschida in luna mai la Bucuresti Centrul Cultural Rusesc. Ambasadorul Oleg Malginov a anuntat, intr-un interviu pentru Agerpres, ca Ambasada planuieste o serie de evenimente pentru a marca 70 de ani de la victoria in Al Doilea Razboi Mondial.
  • De notat intensificarea activitatilor sub pretextul organizarii acestui eveniment, anuntata chiar de ambasador: "Suntem in contact cu autoritatile, suntem in contact cu asociatiile veteranilor, suntem in contact cu Oficiul National pentru Cultul Eroilor, cu autoritatile locale, cu organizatii non-guvernamentale. Planuim sa vizitam multe locuri unde au fost inmormantati soldati sovietici, de varii nationalitati, ce au murit aici pentru libertatea Romaniei. Stiti ca avem mai mult de 250 de locuri unde au fost inmormantati soldati sovietici si nu este o lista exhaustiva. Stim ca sunt mai multe locuri, le cautam."
  • Cel mai neplacut eveniment propagandistic a fost testul dat societatii romanesti prin atacarea libertatii de exprimare, principiu fundamental intr-o democratie.  Malginov a jignit nu doar doi istorici reputati - pe Vladimir Tismaneanu si Marius Stan - ci a trecut deliberat liniile rosii impuse unui diplomat. A fost in primul rand un test dat societatii romanesti, cum bine a observat Cristian Pantazi.
  • Malginov a atacat nu doar libertatea de exprimare, dar si-a permis sa certe autoritatile romane: "Am fost surprins ca in ultimul an autoritatile de aici au incercat sa evite sa mentioneze ca am fost impreuna in ultima etapa a celui de-Al Doilea Razboi Mondial". Site-ul CaleaEuropeana.ro a semnalat faptul ca Ministerul Apararii Nationale a publicat duminica, pe pagina sa de Facebook, o fotografie cu militarii Diviziei "Tudor Vladimirescu" din 29 martie 1944, pe care a sters-o dupa cateva ore. 
  • Toate aceste s-au intamplat cand Romania marca 11 ani de la intrarea in NATO iar Misiunea Statelor Unite la NATO publica pe pagina sa de Facebook imagini din exercitii comune USA-UK-Romania.
Astfel de provocari se vor inmulti iar Romania trebuie sa raspunda adecvat, pentru a nu parea o nava plutind in deriva asteptand eventual sa fie salvata de altii. In aceste zile, Bucurestiul a fost prins pe picior gresit. Ambasadorul rus a umilit un stat la el acasa atacandu-i cateva simboluri fara sa fie pus la punct asa cum ar fi meritat.

Rusia lui Putin are un singur obiectiv major in regiune: destabilizarea Romaniei la nivel politic, economic, promovarea discursului nationalist, ortodoxist, anti-occidental sau separatist, profitand de faptul ca minoritatea maghiara a ajuns, prin reprezentantii ei politici, total dependenta de Ungaria lui Victor Orban. Romania este o insula si un battleground state, supusa unui tot mai intens asalt propagandistic. Noroc ca nu suntem singuri, doar cu Europa.

Poate ca nu intamplator  vedem desantul de oficial americani la Bucuresti, care va culmina marti cu seful fortelor armate americane in Europa, Philip Breedlove.


Citeste mai multe despre   









24492 vizualizari
  • +43 (53 voturi)    
    depinde si unde semeni! (Luni, 30 martie 2015, 19:10)

    Francisc 1 [utilizator]

    ofensiva asta prinde si unde e statul slab , destructurat plin de corupti de care lumea s-a saturat ! singura preocupare a parlamentului e cum sa scape de anchete pe viitor !
  • +49 (61 voturi)    
    Dupa ce au plecat trupele rusesti din RO, (Luni, 30 martie 2015, 19:26)

    soundtrack [utilizator]

    au ramas zeci de mii de agenti care faceau treba 'nemteste' so to speak!!
    80% din economia Romaniei , dupa revolutie, a fost incredintata rusilor prin agentii lor care umplu guvernul si parlamentul.
    Pana si valcov are un nume rusesc, nu-i asa?
    • +13 (27 voturi)    
      O carte care trebuie citita (Luni, 30 martie 2015, 21:21)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      Larry L. Watts - Fereşte-mă, Doamne, de prieteni.
      Războiul clandestin al Blocului Sovietic cu România. Editura RAO
      URSS contra Romaniei, prin spionaj, activitati subversive si defaimare (cu sprijinul altor tari din Tratatul de la Varsovia)-se continua si azi.
      • -3 (11 voturi)    
        bravo, (Marţi, 31 martie 2015, 9:33)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        ti-ai gasit pe cine sa recomanzi, pe alunecosul Larry Watts.
        Cine vrea sa fie dezinformat, poate sa-l citeasca.
    • +6 (8 voturi)    
      teodorovici ? (Marţi, 31 martie 2015, 8:29)

      Jurgen [anonim] i-a raspuns lui soundtrack

      ce sa mai zicem de teodorovici ? (à propos, valcov e mai degraba bulgaresc)
  • +23 (33 voturi)    
    Ei bine, (Luni, 30 martie 2015, 19:41)

    victor L [utilizator]

    cind piratul vorbea despre ambitiile lui Putin si ale Rusiei se gaseau destui care sa-l injure, sa-l ridiculizeze.
    Dar asta e: da-mi, Doamne, mintea de pe urma a romanului!
  • -15 (33 voturi)    
    adica (Luni, 30 martie 2015, 19:51)

    xanti [utilizator]

    Noi cititorii daca avem alte preferinte ,eventual antiamericane poluam siturile.
    Interesant,nu credeti ca seamana cu propaganda bolsevica "cine nu e cu noi e impotriva noastra".
    Oare nu cumva exista in democratie libertate de expresie???????
  • +14 (22 voturi)    
    ... (Luni, 30 martie 2015, 19:54)

    dragos234 [utilizator]

    "Pai daca cei de la Ria Novosti sunt atat de amabili si ne ofera stirile lor gata traduse in romana, de ce sa-i refuzam, doar nu ne costa nimic"

    Sa fie vorb doar de prostie? Aiurea. Stirile putiniste sunt preluate intentionat, iar explicatia senina cu gratuitatea e o perdea de fum.
  • -59 (81 voturi)    
    fas (Luni, 30 martie 2015, 20:12)

    newlook [utilizator]

    fas
    • +49 (63 voturi)    
      Ai ajuns la postari monosilabice? (Luni, 30 martie 2015, 19:30)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      E bine sa nu-ti soliciti neuronul.

      Vreau doar sa stii ca Rusia nu va mai fi niciodata o superputere, pentru ca e construita pe minciuni si amenintari.

      Regimul pe care il reprezinti e corupt in totalitate, deci cand postezi aperi o sleahta de hoti care nu da doi bani pe tine si te manipuleaza cum vor.
      • -29 (39 voturi)    
        Dac-ai sti cat esti de mic, (Luni, 30 martie 2015, 22:32)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        minuscul ,chiar si mai mic. Tipii ca tine de fapt nici nu exista. Hai ,da cu noroi pe toti....
        • +15 (25 voturi)    
          Aha, si Rusia e mare nu? (Marţi, 31 martie 2015, 0:04)

          Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          Daca ai sti cat de usor te trimite tatuca Putin la inchisoare...

          Dar la tine nu-i problema, esti facut partial din trestie si te indoi dupa cum bate vantul.
    • +13 (23 voturi)    
      Raspunsul Romaniei (Luni, 30 martie 2015, 20:41)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui newlook

      Foarte bun articol.
      Din partea conducatorilor nu prea are cine sa raspunda.
      Primul ministru e mai degraba orientat spre Rusia iar Presedintele tace in permanenta. Presupun ca scrie pe feisbuk dar eu nu prea ma uit.
      Poate ar fi necesar sa se puna accent si pe educatia din scoala, istoria in principal, pentru ca tinerii sa invete cit de mult ne-au 'ajutat' rusii de-a lungul timpului.
      • +12 (18 voturi)    
        Decorativ (Marţi, 31 martie 2015, 7:03)

        Dicu [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        In Germania presedintele e decoratv si primul minis tru conduce. Klaus incearca acelasi lucru dar Ponta nu e Angela Merkel. Ne-ar trebui un om activ si curajos oarecum in genul lui TB.
    • +20 (30 voturi)    
      Putin este un patriot ortodox! (Luni, 30 martie 2015, 21:16)

      George2012 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Vladimir Vladimirovici Putin este un patriot rus ATEU care se menţine la putere vânturând prin aer ceea ce aşteaptă ruşii lui să audă: credinţa pravoslavnică întru Hristos şi refacerea Măreţei Rusii de altădat'!... Putere, teritoriu şi influenţă! În plus, ca Miliardar Mondial, este putred de bogat din banii, petrolul şi munca ruşilor!

      Ăsta da, patriot! Fiindcă din Comerţ Exterior şi gestiunea internă a resurselor ruseşti îi provine averea, nu din afaceri pe Wall Street sau pe piaţa londoneză. ("Statul sunt eu!" -- zicea mai demult un alt tiran.)

      Încă un bolnav după putere, încă un pericol pentru vecini, pentru munca altora şi pentru pacea lumii!
      • +3 (9 voturi)    
        O mica adaugire la comentariul acesta corect (Marţi, 31 martie 2015, 9:41)

        Spiky [anonim] i-a raspuns lui George2012

        Citat din Biblia ortodoxa: "Fericiti facatorii de pace, caci aceia fiii lui Dumnezeu se vor numi". Daca facatorii de pace se numesc fiii lui Dumnezeu, patriotii ortodocsi atei care sunt facatori de razboi hibrid se numesc..... fiii Satanei?
  • -31 (43 voturi)    
    moderare (Luni, 30 martie 2015, 20:23)

    vladisor [utilizator]

    Comentariile online sunt moderate ... nu cred ca ar trece nedetectat un atac al postacilor :)))
    • +9 (17 voturi)    
      pai (Luni, 30 martie 2015, 20:46)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui vladisor

      Tocmai ce-am vazut cu totii ca cel al rusnacului Oleg Malginov n-a fost moderat.
    • -17 (35 voturi)    
      Asa e, asa ramane... (Luni, 30 martie 2015, 22:35)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui vladisor

      O haita de tipi care-au avut ( din oarecare motive) o copilarie nasoala ,se pun la tastatura si improasca ura si dispret in net. O discutie obiectiva pretinde prin definitie doi contracandidati obiectivi. Deci cu ei are sa ramana imposibil.Argumente? Nu! Injurii....Dac-ai stii cat de rau doarme Putin din cauza lor....:) Ursul trece ,cainii latra...
      • +12 (22 voturi)    
        De Marele Urs Pitic de la Rasarit vorbesti? (Luni, 30 martie 2015, 23:42)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Pai ala doarme bine si ce viseaza noaptea...anexeaza. La minte putina somnul e linistit.
      • +10 (20 voturi)    
        Corect (Marţi, 31 martie 2015, 0:07)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Toti frustratii posteaza chestii pro-ruse.

        Rusia e o tara cu o economie esuata, care avea probleme cu mult timp inainte de sanctiuni.

        Pentru ca Putin a esuat total in a rezolva problemele economice, incepe un razboi propagandistic si unul real doar ca sa distraga atentia poporului de la greselile lui catastrofale.

        La fel ca SSSR, noua Rusie se va prabusi si ea, pentru ca ambele au fost construite pe minciuni.
        • +2 (2 voturi)    
          Rusia (Marţi, 31 martie 2015, 21:14)

          vazut_din_anglia [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

          din pacate, Rusia a fost intotdeauna construita pe propaganda... Uita-te si la Romanovi, cu doctrina celei de-a treia Rome (pe care Cantemir a inghitit-o pe nemestecate). Rusilor nu le-a trebuit niciodata economie, ci senzatia ca sunt importanti ca natiune. Ceea ce se traduce printr-o obsesie de a demonstra mereu cat de puternici sunt, prin orice mijloace.
          Din pacate pentru romani, ei au fost mereu un instrument in aceasta dorinta de grandoare a rusilor.
    • -11 (25 voturi)    
      sunt chiar (Luni, 30 martie 2015, 22:40)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui vladisor

      Cenzurate
  • +5 (9 voturi)    
    Apreciez (Luni, 30 martie 2015, 20:46)

    cornel19 [utilizator]

    continutul dar si modul de asezare al argumentatiei in acest articol al domnului Dan Tapalaga. Am un singur amendament critic, evaluarea in ce priveste pe domni Tismaneanu & Stan, ca reputati istorici. De altfel nu este intamplator ca ambasadorul sovietic (rus) a atacat impardonabil tocmai in aceasta "zona". Aceasta face dovada unei bune cunoasteri a realitati ro., cu siguranta ca nu numai ambasada are aceasta baza de date. Nu peste mult timp voi avea 70 de anii, va sugerez dumneavoastra si celor real interesati, sa vedeti/revedeti intreaga constructie a argumentatie, (ca reactie oficiala la planul Malev 1962/1963, CAER) in presa acelor vremuri. Atrag atentia ca toate cele scrise si spuse atunci au avut baza exclusiva din documente oficiale agreate de URSS, si acceptate tacit de aceasta. Vreau sa spun ca inceputurile contracarari influentei sovietice, in acei anii sa facut mult mai argumentat, mai inteligent, decat astazi cand suntem liberi. Contrastul este si mai mare daca tinem cont ca lucrarea era controlata strict de detestabilul partid muncitoresc roman. Sunt actiuni si fapte care NUMAI ELE SINGURE, explica rusofobia, faptul ca majoritatea populatiei A FOST SI RAMANE, atlantista, pro occidentala, filo americana.
    • +1 (1 vot)    
      Planul VALEV (1964)... (Marţi, 31 martie 2015, 21:34)

      George2012 [utilizator] i-a raspuns lui cornel19

      Da, aşa este! În anii 1962 - 1963, viziunile integraţioniste iniţiate de URSS şi N. S. Hruşciov în cadrul CAER-ului au avut multiple faţete: vizite, schimburi de scrisori şi rapoarte continuate apoi şi sub masca unor dezbateri "academice" la Universitatea Lomonosov în aprilie 1963 şi a unui articol "academic" în revista "Vestnik Moskovskovo Universiteta" nr. 2/1964. Articolul era intitulat "Problemele dezvoltării economice a raioanelor dunărene din România, Bulgaria şi URSS", semnat de Emilian B. VALEV (la ordinul PCUS, bineînţeles!).

      În esenţă, în articol se vorbea despre necesitatea creării unui complex interstatal dunărean de 150 de mii km2, cu o populaţie de 12 milioane de locuitori, la care România urma să contribuie cu 42% din suprafaţa ţării şi 48% din populaţie şi din producţia industrială, practic un plan de dezmembrare a României, de desfiinţare a statului şi a naţiunii. Chiar şi Gh. Gheorghiu-Dej sublinia că "...Mai trebuie vreo 2-3 raioane din astea şi România dispare în numele internaţionalismului proletar."

      Aceste lucruri trebuie cunoscute.

      Vedem, la scară mai redusă, continuarea fragmentată vechilor tendinţe imperiale sau a tendinţele de "globalizare" apărute în Europa încă înainte de Cel de-al Doilea Război Mondial, prin crearea URSS, a "Societăţii Naţiunilor" şi apoi a ONU şi a tot felul de federaţii, pe principiul "Peştele cel mare îl conduce şi apoi îl înghite pe cel mic".
      • +1 (1 vot)    
        In primul rand, (Joi, 2 aprilie 2015, 2:13)

        cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui George2012

        multumesc pentru atentie. Sunt efectiv iritat de faptul ca nu sunt transmise/relatate "experientele" din trecutul apropiat a celor care le-au trait. Este adevarat ca acestea sunt numai bucati de adevaruri, dar pot fi parti semnificative din istoria noastra apropiata. Faptul ca Rusia trebuie perceputa ca o tara primitiva sau opusul ca o imensa forta cu care trebuie sa tratam de pe poziti de inferioritate, par sa fie extremele din actualitatea din aceasta zona si ambele fundamental gresite. Modesta mea opinie este sa transmitem Moscovei ca noi am avut NUMAI DE PIERDUT, vis de a vis de ei, si daca realmente sunt pozitivi, Rusia are de facut pasi semnificativi de corectare.
  • -12 (26 voturi)    
    propaganda (Luni, 30 martie 2015, 20:49)

    Mazeta [utilizator]

    Eu realmente cred că propaganda americană este mult mai bună decât cea rusească. Are zeci de ani de experiență și până acum nu a pierdut nici un război important. Nu înțeleg de ce autorul este așa de înfricoșat de cele pe care rușii le au de spus.
    • +5 (9 voturi)    
      gospodin mazetovici (Marţi, 31 martie 2015, 8:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      noi ne pregatim sa va intampinam si aici si in viata reala. necazul ca nu va vom primi cu paine si sare pentru ca voi din principiu aruncati cu sarea in ochi, moralitatea si bunul simt lipsesc din ADN ul sovietic, de altfel clar si correct reprezentat si de temele fataliste din literatura rusa...inseamna ca votca si violurile sunt principiile mujicilor si nimic altceva...vezi destinul monarhului Romanov...macelarit de Batdarani, probabil bunicii lui Oleg Magiunov..en fin..vroaim sa nu uiti de un finlandez curajos http://www.frontpress.ro/2011/03/lunetistul-care-a-ucis-700-de-sovietici-in-100-de-zile.html, acesta a demonstrate ca Daunatorul este Mujicul si ca plumbul este NUROFENUL pnetru a stavili mujicul in miscarea lui bahica, pe pamantul altcuiva decat al lui, al mujicului
      • -4 (10 voturi)    
        fii linistit (Marţi, 31 martie 2015, 10:17)

        Freud [anonim] i-a raspuns lui un domn

        exista medicamente si pentru ce ai tu!
        • -4 (8 voturi)    
          cred ca nu (Marţi, 31 martie 2015, 10:48)

          Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui Freud

          Pe asta nu-l mai lecuiește nimica.
  • +14 (22 voturi)    
    niste jeguri (Luni, 30 martie 2015, 20:49)

    Klaus_CT [utilizator]

    Din ce observ, cu cat posteaza mai mult trolii micului kgb-ist, putin, cu atat reusesc sa enerveze mai tare pe internautii din Romania.
    Papusa lui putin in Romania, ambasadorul Malginov, nu a reusit decat sa starneasca injuraturi.
    Nu vor avea succes in Romania acesti pacalici pentru simplul fapt ca noi nu avem o armata de postaci care sa le rasunda si totusi, acesti troli sunt luati la misto pe toate site-urile de oameni indignati de minciunile/mizeriile rusesti.
    Isi imagineaza ei ca romanii ii vor primi cu bratele deschise? Nu, bietii nostri nostalgici sovietici. Nici dracu' nu va vrea pe aici.
    Centru cultural rusesc va fi lin de pupincuristi ai propagandei rusesti si cam atat.
    Vreti sa aflati ce se va intampla cu Romania? Haideti sa va spun eu. Romania va deveni un avanpost inaintat al vestului, dar in primul rand al Statelor Unite, clasa politica actuala va infunda puscariile, indiferent cate zvarcoliri mai au, iar voi veti fi tinuti departe, in mizeria voastra inecata in vodca.
    Nu veti castiga, caci noi, romanii, stim cine sunteti si suntem aici sa spunem NU!
    • 0 (0 voturi)    
      Esti naiv... (Marţi, 31 martie 2015, 21:19)

      vazut_din_anglia [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Teoretic asa este, dar actiunea ruseasca e si dura si subtila. Cea dura nu va merge la romani, dar nu se stie de cea subtila. La ce ma refer? La marsarea pe 'comunitatea de traditie ortodoxa' intre rusi si romani. Avand in vedere ca 90% din parinti isi trimit copiii la indoctrinat pardon invatat ortodoxie terenul e foarte pregatit pentru avansul influentei ruse...
  • -7 (31 voturi)    
    domnule Tăpălagă, (Luni, 30 martie 2015, 20:58)

    Gustav555 [utilizator]

    Am constatat schimbarea de strategie a HN încă de dimineața, cand un comentariu critic la adresa vizitei congresmenilor americani nu mi-a fost publicat.
    Este mult timp de cand postez pe HN si, chiar dacă nu ma înscriu pe linia politica a site-ului, am avut si ocazia de a polemiza in mod civilizat cu câteva persoane. Din păcate, site-ul este inundat de o grămada de personaje cu un nivel de cultura si intelectual mult sub medie care, cu toate ca se înscriu pe o linie proamericana si antirusa (e numai un exemplu) prin modul in care o fac (agramat, habotnic sau injurios) va aduc mai degrabă deservicii.
    Se pare ca ați ales calea de a bara accesul opiniilor contrare politicii editoriale. In cazul in care credeți ca prin aceasta va veți îmbunătăți activitatea propagandistica (pentru ca HN se va transforma intr-o tribuna de propaganda) cred ca va înșelați. Mulți cititori se vor orienta catre alte site-uri de stiri iar HN va rămâne cu exemplare ca "un domn", "bec", sau "Direwolf" (i-am luat la întâmplare).
    Nu mai contează dacă postul meu va trece de nou instituita cenzura, mi-ar fi de-ajuns sa-l citiți dumneavoastră.
    • +8 (12 voturi)    
      la orice adresare (Marţi, 31 martie 2015, 8:56)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

      se spune in cazul tau Buna Seara,raportat la ora mazgalelilor tale, eu iti spun Buna Dimineata si te informez ca Picior de Societic aka Mujic nu va avea succesul scontat de moscova aici, va vom blama si va vomn critica pana cand
      -mujicii returneaza tezaurul
      - mujicii isi vor cere scuze Planetei pentru Oroarea numita Comunism promovata si intrumentata de inaintasii tai satanisti Stalin, lenin si alte lighioane mujicesti
      - de SOVROM nu mai spun, uresese in ansamblul ei a fost un mar..pe vremea Monarhie Romanov, acum este un mar putred si maxim de utilizat..productia de votca. Daca bunicii sau neamurile tale au fost alintate de Finlandezul Curajos http://www.frontpress.ro/2011/03/lunetistul-care-a-ucis-700-de-sovietici-in-100-de-zile.html, tin sa spun ca acum sunt oamenimai buni si poate le cinstesti memoria, daca vei continua sa fi badaran..cum spune sheful tau Oleg magiunov, sa te gandesti si la effect..consecinte..critici...a iesit soarele cand iti scriu, poate te transformi in im si nu ramai animal..altfel Romani Curajosi vor inlocui pe Finlandezul Curajos
      • -6 (12 voturi)    
        nu speram (Marţi, 31 martie 2015, 10:52)

        Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        sa mi se confirme atât de repede câta dreptate am avut.
        Tine-o tot așa, "domnule".
        • +4 (8 voturi)    
          Eshti Plin de compasiune (Marţi, 31 martie 2015, 11:19)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

          Si o extraordinara eruditie..de tip mujic
  • +1 (21 voturi)    
    Nu se poate albi /innegri chiar tot. Exista nuante (Luni, 30 martie 2015, 21:10)

    echidistantul_ [utilizator]

    Dane, mai sunt oameni cu ochii deschisi si care trudesc in Romania si pentru romani.
    Exista propagandisti americani si exista propagandisti rusi. Cine nu vede una dintre tabere nu poate fi obiectiv. Acestia, propagandistii, urmaresc doar interesele americanilor sau dupa caz al rusilor.
    Dar sunt si oameni carora le pasa de Romania, adopta o pozitie de mijloc si sufera pentru ca Romania duce greul uniui razboi nedrept, care nu e al ei (economic din 2014 incoace, si in curand si militar).
    Azi mor firmele si micii intreprinzatori romani, maine o sa moara tinerii si mai putin tinerii romani si toate astea pentru altii. La final, Romania o sa fie pusa pe taraba pentru a multumi fiarele infometate de dupa razboi.
    Pentru rusi o fi bine, pentru americani o fi bine... dar nu pentru romani.
    • +4 (10 voturi)    
      cu SOVROM cum ramane ? (Marţi, 31 martie 2015, 8:59)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      cum inchidem capitole la care uresese a fost Infractor la adresa Romaniei ? te ai gandit ca infractiunile din trecut comise de uresese si anume Genocid - Exterminare - Talharie si Furt Calificat al tezaurului romanesc...au repercusiuni in prezent ? fara communism Ceausescu nu exista, implicit Romania nu devenea brusc republica la 30 .12. 1947, cea mai Infama Zi in Istoria romaniei cand uresese prin uneltele din Romania a schimbat Destinul unei Natiuni, Viitorul ei...uresese a FURAT aproape un secol de prosperitate si viata mai buna romanilor...
  • +5 (17 voturi)    
    ÎN 6 MARTIE (Luni, 30 martie 2015, 21:44)

    pointless man [utilizator]

    am primit un email din Germania. În mod normal nu aș fi dat nici o atenție acestui garbage internautic. Însă, cînd am contabilizat cine mi l-a trimis (o persoană de vîrstă matură, evadată acum cîteva zeci de ani din ”raiul” comunist) și cît de mulți alți români ”occidentali” colportează aberația de mai jos, am rămas consternat și uluit.

    Sub titlul „UKRAINA - a dat de greu ....Ce ziceti ? Nu-i asa ca Putin poate deveni simpatic ?” sînt înșirate 40 de paragrafe anti-ucrainiene care mai de care mai fantasmagorice inclusiv despre vreo 5 milioane de ruși (!!!) uciși de ucraineni în al Doilea Război Mondial și diverse sălbăticii extreme puse pe seama acelorași. Toate sub pretextul deschiderii unor arhive secrete ”staliniste” la ordinul lui Putin.

    Grosolănia și ilogismul materialului sar în ochi ceea ce, iată, nu-i împiedică pe unii români trăitori în lumea liberă (și beneficiari ai acesteia) să joace ping-pong cu el.

    RUȘINE !
    • +4 (8 voturi)    
      Pfff (Marţi, 31 martie 2015, 9:29)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      Am un prieten care a fugit ca românofascist din Tighina încă de prin 1990 (mult înainte de a începe confruntarea armata), în chiloţi şi în rest mai nimic.

      Acum stă în Londra şi mă tot ameninţă că vine Huilo să-mi elibereze din nou familia de proprietăţi şi membri. Când îi zic să profite de campaniile ruseşti de acordare a cetăţeniilor (în zona Uralilor, Magadan, Kamceatka), dispare 2-3 zile, dar oricum revine cu noi porcării ale propagandei ruseşti
      • +1 (5 voturi)    
        AM PRECIZAT (Marţi, 31 martie 2015, 11:31)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

        „persoană de vîrstă matură”, plecată cu zeci de ani în urmă. Dacă vreți să comparați un medic octogenar cu un golan din Tighina nu aveți decît, dar e irelevant.
  • -6 (26 voturi)    
    Propaganda (Luni, 30 martie 2015, 22:04)

    TLZ [anonim]

    Draga hot news sa stiti ca nu toti romani sunt asa de prosti pe cat ii vreti voi si jegul de american,ue si nato si fmi si banca mondiala.Romania este o tara unde stirile nu sunt stiri ele sunt partinitoare cu alte cuvinte nu sunteti jurnalist.Jurnalismul se face prin a informa publicul nu pentru al directiona intr-o anumita directie,dar de asa e in Romania.Sa stiti ca cel care va scrie traieste intr-o tara din vest dar aici nu vezi ce vezi in Romania din punct de vedere jurnalistic.Omul trebuie sa aiba liberul albitru sa aleaga nu sa jigniti voi pe cei care are o cu totul alta parere despre politica romaneasca.Asa ca mai invatati jurnlism si dupa aia mai vorbiti.
    • 0 (16 voturi)    
      vorbesti prostii (Marţi, 31 martie 2015, 1:43)

      foxcrawl [anonim] i-a raspuns lui TLZ

      deoarece nu vezi ca in estul europei in coasta rusilor e vorba de un adevarat razboi informational. acolo in vestul europei societatea e deja stabila si cu coloana vertebrala, dar pe romani nu poti sa-i lasi sa aleaga deoarece momentan e posibil s-o faca prost. Ce e asa mare lucru de ales: ori propaganda pro-occidentala, ori ruseasca. Alege tu liberul arbitru, sa te vedem. Noi suntem mici simpli comentator, dar propaganda e data dracului, poate efectiv sa subjuge un popor. deci nu-i de joaca. da-i naibii pe rusi, ca am stat 50 de ani sub ei,,,ia sa mai stam 50 si-n partea ailalta. right?
      • 0 (2 voturi)    
        propaganda (Marţi, 31 martie 2015, 12:55)

        TLZ [anonim] i-a raspuns lui foxcrawl

        Au trecut 25 si nu sa intamplat nimic înafara ca uni au furat toata tara si alti stau si se milogesc la usile lor.Daca asta inseamna occident sarutmana NU,sau pe asta se bazeaza capitalismul scapa cine poate.
        • 0 (0 voturi)    
          iti inteleg motivatia (Marţi, 31 martie 2015, 20:33)

          foxcrawl [anonim] i-a raspuns lui TLZ

          corect, ai cumva dreptate, eram si eu intrigat ca tine, dar daca ne gandim bine nu e chiar de vina capitalismul sau occidentul ca romanii sunt prosti si corupti. Totusi, dupa cum vedem, lucrurile au inceput sa se miste iar daca am reusi sa scapam de parlamentul nostru corupt si gigantic, probabil ca va fi si mai bine.
          P/S: sa stii ca 25 de ani nu mult cand e vorba de rasturnari de regimuri, ideologii, etc. totusi la noi nu trebuia sa dureze atata avand in vedere ca eram totusi in Europa, dar,,,asta e.
          Salutari din Amsterdam!
          • -1 (1 vot)    
            propaganda (Marţi, 31 martie 2015, 20:34)

            TLZ [anonim] i-a raspuns lui foxcrawl

            Societatile care sau perindat la nivel mondial sunt depasite de situatie globarizarea a tras omenirea in jos.Salutari din Benidorm.
  • +12 (20 voturi)    
    este clar ca situatia se precipita....... (Luni, 30 martie 2015, 22:12)

    novator [utilizator]

    .....dar putinica a pierdut trenul.
    Daca ar fi fost la putere cand la noi imbecilimea zbiera dementa pe strazi " Iliescu apare, Soarele rasare" si cand inamicul public Nr. 1, asmutea hoardele de mineri spre Bucuresti, acum am fi facut parte din "uniunea eurasiatica" si nu din UE.

    Acum este prea tarziu pentru minciunile putinistanului. Lumea a fost in Occident si a vazut realitatea. Chiar rusii prefera occidentul, insasi fica lui Putin traieste in Olanda iar imensele averi ale lui Putin, tot in Occident sunt.
    Asa ca, fasaielile si ragaielile care vin din putinistan, nu mai pot convinge pe nimeni.

    Chiar si ONG-urile platite sa fie anti-americane, nu au niciun succes.
    • 0 (12 voturi)    
      Putin e deja bătrân, cu toate aerele lui (Marţi, 31 martie 2015, 4:47)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui novator

      La 62 de ani e cam târziu să se mai apuce să cucerească lumea. Poate dacă Kursk n-ar fi ajuns pe fundul mării, altfel ar fi stat lucrurile. Asta e, n-a fost să fie :)
    • +1 (1 vot)    
      propaganda (Marţi, 31 martie 2015, 19:18)

      TLZ [anonim] i-a raspuns lui novator

      Domule draga eu traiesc printre occidentali si sunt in masura sa iti spun nemultumirile lor popularitatea UE e jos,manifestari sunt peste tot in Europa pentru politica UE,Romania da informati catre public foarte putin si sumar despre aceste probleme,dar nu trebuie decat sa ai un pic mintea deschisa ca sa vezi lucrurile acestea.
  • -2 (22 voturi)    
    risipire (Luni, 30 martie 2015, 22:14)

    vladisor [utilizator]

    Ca sa risipesc orice iluzii eu am pareri contrare celor promovate asiduu de media si presa mainstream. Am sustinut religia in scoala in dezbaterile online, sustin spiritul national romanesc si ma opun aneantizarii etnice si culturale programate. Nu mi s-au publicat comentarii, care nu contineau injurii si limbaj licentios, pentru simplul fapt ca exprimau puncte de vedere diferite. Si nu sunt platit de rusi :))) sau de alte centre de interese, o fac gratis din convingere pentru ca eu cred ca occidentul dimpreuna cu politicienii si cu asa zisii intelectuali sunt o mana de ipocriti manati de interese meschine sau pur si simplu prea redusi sa sesizeze realitatea. Nici rusii nu sunt perfecti dar in comparatie le dau clasa :)
    • +1 (17 voturi)    
      felicitari (Marţi, 31 martie 2015, 6:08)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui vladisor

      Nu toti care posteaza sunt platiti de rusi ,avem si alte simpatii decat cele occidentale.
      • 0 (4 voturi)    
        Ti-am dat un plus... (Marţi, 31 martie 2015, 11:29)

        rcb [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        ... pentru simtul umorului :))
      • +1 (1 vot)    
        Chiar asa buluc? (Marţi, 31 martie 2015, 14:26)

        czr [anonim] i-a raspuns lui xanti

        Mai rasfirati, baieti !!!
        Mai rasfirati !
      • +1 (1 vot)    
        Destui simpatizeaza puturosenia estica (Marţi, 31 martie 2015, 16:22)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        mai ales aia de rit mujic in ritm de caza(n)cioc cu abuz de vodca.
    • +8 (14 voturi)    
      ... (Marţi, 31 martie 2015, 6:10)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui vladisor

      Dar Basarabia cand ne-o returneaza?
      • -1 (3 voturi)    
        cum cand? (Marţi, 31 martie 2015, 15:37)

        Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Cand ti-o da-o moldovenii.
    • 0 (2 voturi)    
      Ruşii sunt mai sinceri... (Marţi, 31 martie 2015, 20:15)

      George2012 [utilizator] i-a raspuns lui vladisor

      Ce bine că ruşii, spre deosebire de occidentali, nu sunt ipocriţi ci SINCERI, sunt mânaţi de interese GENEROASE, altruiste, şi sesizează mult mai bine REALITATEA înconjurătoare!

      Dovadă este PIB-ul Federaţiei Ruse, care este mai mic decât al Italiei, la o populaţie de 2 virgulă 3 ori mai mare, în timp ce cheltuielile pentru sănătatea populaţiei sunt de patru ori mai mici pe cap de consumator de suc.

      Chiar şi trendurile istorice de conduită politică şi globală sunt mult mai bine intuite de către ruşi... Şi asta odată cu înviorarea vechilor idealuri ale lui Petru cel Mare, a principiilor securităţii teritoriale terestre, bazate pe categoriile de "vecinătate imediată" şi "vecinătate îndepărtată" în era comunicaţiilor spaţiale şi a rachetelor balistice intercontinentale.
  • +2 (20 voturi)    
    da... (Luni, 30 martie 2015, 22:25)

    Anton [anonim]

    Sunteti complet defazati... din punctul vostru nu se intampla absolut nimic in lume... deja tarile europene printre care Elvetia, Germania, Franta si chiar Anglia au sarit in barca chinezilor cu banca AIIB... sunt chiar membrii fondatori... nici macat o stire pe tema asta... chiar nimic nu se mai intampla decat ce vrea marele licurici??? si asta se numeste ,,presa''
  • +10 (18 voturi)    
    Romania si rusii (Luni, 30 martie 2015, 22:51)

    Vlad-I [utilizator]

    Rusii mereu vor gasi cozi de topor, dar, romanii vor ramane mereu anti-rusi.

    Rusia ne-a facut enorm de mult rau, si nu si-au recunoscut vina, distrugerea elitei societatii romanesti a fost profunda in timpul regimului comunist instaurat de Moscova.
    • +1 (17 voturi)    
      acum (Marţi, 31 martie 2015, 2:38)

      vladisor [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Faptul ca romanii au fost lasi atata timp nu justifica sa fii marlan. Asa e rau s-a facut ... dar acuma ascunsi dupa fustele NATO si US fac gura mare. Oricum in caz de ceva tot romanii o sa fie linia intai exact cum e in Ucraina. Si pentru ce ? Ce repara ? Frustrarile ca nu au facut ce trebuia acum multi ani ? Ca au pierdut Basarabia fiind sub turci ? Unirea cu Moldova e ca si gata ... e clar ca nu rusii se opun ci tot romanii care ... nu-s ... lipsesc aproape complet vocile unificatoare in partea basarabeana ... Asii sunt de partea rusilor si in conflictul din Ucraina si asta pentru ca exista precedente istorice (Kosovo) pe de o parte si pe de alta pentru ca lantul evenimentelor care a dus la conflict a fost sustinut de ucraineni. In Ucraina exista interese ruse pentru ca exista populatie rusa si da acolo au fost influente in presa si politica ... Si in Moldova exista ... Acolo da s-a facut rau, e drept si inca se mai face dar se poate lua atitudine pe cale pasnica pentru a definitiva unirea. Problema unirii o reprezinta mai degraba politicienii corupti si de la noi si de la ei care vor sa-si pastreze felia de putere ca sa se poata infrupta din banul public. Nu va faceti iluzii ca romanii nostri de aici sau din Moldova sunt niste zane ... Pe multi ii doare fix in cot de unire vor doar un cont gras in banca si eventual putere ... Dezastrul administrativ si politic intern nu e vina rusilor ci a lipsei de atitudine in multe sute de ani de stat sub administratie si domni straini care a creat lichelismul de azi. Unde-s politicienii nostri de marca ? Ratiu, Coposu, Doina Cornea, Traian Basescu, Emil Boc ... Intelectuali ? Andrei Plesu ? Cartarescu am vazut ca a inceput sa vorbeasca ... in rest e cam liniste in plaiurile mioritice ...
      • 0 (0 voturi)    
        fara "iluzii", "ascunsi dupa fustele NATO" (Marţi, 31 martie 2015, 13:24)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui vladisor

        sunt 28 de state membre http://en.wikipedia.org/wiki/Member_states_of_NATO

        Organizatia fiind una de aparare pentru toate statele membre cu o populatie de peste 900 milioane de locuitori si un buget anual de peste un miliard de dolari.
    • -1 (13 voturi)    
      romanii (Marţi, 31 martie 2015, 2:47)

      vladisor [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Romanii nu trebuie sa fie anti nimeni trebuie doar sa fie romani. Asta se doreste sa fie anti cineva sa-si consume resursele fiind anti ... Pentru ? Se bulucesc strainii sa ne faca bine si nu-i lasam noi ? Unde-s strainii in Grecia cand nu se platesc datoriile sau spiritul "european" ?
  • +2 (6 voturi)    
    coloana a V-a (Luni, 30 martie 2015, 23:02)

    bg1952 [anonim]

    http://bg1952.wordpress.com
  • +5 (15 voturi)    
    Ferma de struti! (Marţi, 31 martie 2015, 5:34)

    ChildoftheGrave [anonim]

    Nu imi vine sa cred cat de usor si rapid s-au inmultit exemplarele in comentarii care nu pot fi catalogati decat drept "struti"!
    Cum adica, "Romanii nu trebuie sa fie anti nimeni trebuie doar sa fie romani"?!?
    Alo, gara! Suntem in plin sec. XXI, izolationismul si non-implicarea in politica globala au apus de mai bine de 25 de ani!
    Daca voi chiar credeti ca un rahatel de tara ca Romania (pt ca asta e in momentul actual, mai ales din pdv economic si militar!) isi permite sa bage capul in pamant si sa se prefaca la modul autist ca nu vede ce e in stanga sau dreapta, va invit sa va construiti singuri o masina a timpului si sa va carati inapoi in sec XIX, singurul loc spatiu-temporal in care "neatirnarea" a mai fost posibila.
    In ziua de azi esti obligat sa alegi o tabara (daca nu esti jucator principal), altfel vei sfarsi strivit la mijloc!
    • -1 (15 voturi)    
      Elvetienii si suedezii ce tabara au ales? (Marţi, 31 martie 2015, 6:38)

      Armed Neutrality [anonim] i-a raspuns lui ChildoftheGrave

      Dar in al doilea razboi mondial?
      Dar in primul?
      Iti spun eu: au ales "armed neutrality"(*).

      Cum de nu i-a strivit si nu ii striveste nimeni?

      Hitler thundered “I will teach these insolent Swiss cheese-makers a lesson.” Until his generals told him how much invading the high Alps would cost.

      Ce i-au povestit generalii lui Hitler despre Elvetia poti sa citesti aici:

      http://bit.ly/1HgGL9t

      O sa zici ca acum sintem in NATO si e prea tirziu pentru asa ceva. Dar in august 1968, cind Ceausescu a protestat public impotriva invadarii Cehoslovaciei de catre chiar tratatul militar (Tratatul de la Warsovia) din care Romania facea parte, cum s-a putut?

      Eu cred ca s-a putut pentru ca chiar din aceeasi zi s-au distribuit pistoale mitraliera AKM si munitie fiecarui barbat din Romania care a facut armata. In orase, in sate, absolut peste tot. Exact ca in Elvetia. Si acum sint convins ca asta i-a oprit pe rusi sa intre in Romania.
      ________________
      (*). Armed Neutrality Law & Legal Definition:
      Armed neutrality is a term used in international politics, which is the attitude of a state or group of states which makes no alliance with either side in a war. It is the condition of a neutral power, at war, which holds itself ready to resist by force any aggression of either belligerent. Such states assert that they will defend themselves against resulting incursions from all parties.
      • +5 (7 voturi)    
        Exemple... (Marţi, 31 martie 2015, 9:42)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Armed Neutrality

        ...de oameni car enu inteleg istorie, cultura. Cam ce vechime are statul federativ elvetian? Dar Suedia? Cam ce constiinta civica?Cam ce nivel economic, politic?
        Si Romania? Tara de 97 de ani la un nivel medieval de gandire si actiune (vedeti religiozitatea, fanatismul, nationalismul desantat) fara mai nimic. Pai prin ce mecanisme ale ratiunii pui tu pe talere Elvetia sau Suedia si Romania?
        Mai studiati, baieti, mai studiati!!!
      • +6 (8 voturi)    
        Pt ca Elvetia! (Marţi, 31 martie 2015, 9:45)

        ChildoftheGrave [anonim] i-a raspuns lui Armed Neutrality

        "Cum de nu i-a strivit si nu ii striveste nimeni?" - Pt ca Elvetia.

        Pe langa faptul ca relieful lor transforma orice forma de asediere/bombardament un adevarat cosmar (iar elvetienii au fost bine inarmati oricum), Elvetia se ocupa cu marile transferuri bancare cu mult inainte de "marea emancipare mioritica" in care cica am mai scos si noi nasul de sub fundul Mioritelor.

        Sa va intre bine in cap - Elvetia e doar una!
        Pe langa asta, avem pretentii de Elvetieni cand noi nici macar la glezna Poloniei nu suntem.

        A dracu' capra raioasa, vesnic cu coada-n aer!
        • -7 (9 voturi)    
          Deci (Marţi, 31 martie 2015, 11:04)

          Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui ChildoftheGrave

          preferi rolul de sluga veșnica?
          • +4 (6 voturi)    
            Potrivit Tzie (Marţi, 31 martie 2015, 11:48)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

            In fata lui Phutin
      • +4 (4 voturi)    
        MINCIUNĂ ORDINARĂ ! (Marţi, 31 martie 2015, 10:16)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Armed Neutrality

        „...chiar din aceeasi zi s-au distribuit pistoale mitraliera AKM si munitie fiecarui barbat din Romania care a facut armata.”

        MINCIUNĂ ! MINCIUNĂ ! MINCIUNĂ !

        Proștii urlau fericiți sub balcon, restul bucureștenilor luau cu asalt magazinele alimentare golindu-le de ulei, zahăr și făină. AM VĂZUT-O CU OCHII MEI PE SUPRAFEȚE EXTINSE.

        Șî încă un amănunt: opt ani mai tîrziu cînd am făcut stagiul militar ca ofițer de rezervă ne-au dat PPȘ-uri. De unde atîtea AKM în 1968 ?
  • +3 (5 voturi)    
    Coloana 5a... (Marţi, 31 martie 2015, 8:03)

    Minune Vlad [anonim]

    Ia citeste articolul confratelui tau de acum 1 an al lui
    Mihai Giurgea in publicatia capitalismpepaine punct com intitulat Coloana a 5-a rusa in Romania. O fi adevarat, ca prea se leaga toate?
  • +4 (14 voturi)    
    Continuitate! (Marţi, 31 martie 2015, 8:15)

    hotnewsfil [utilizator]

    Uselistii (PSD+PNL) il acuzau dur pe Traian Basescu pentru ca ar invenina relatiile cu Putin, ca rateaza ocazia ca Romania sa profite de vecinatatea unui stat puternic si bogat, ca nu vrea ca tara noastra sa revina la beneficiile unor relatii comerciale avantajoase - cele din timpul comunismului, ca se incapataneaza sa intretina relatii de apropiere fata de America si de Germania, ca le permite acestor tari sa se amestece in treburile interne ale tarii noastre, 'sa ne dea ordine'.
    Acum, aceiasi uselisti, doar aparent desfacuti in doua tabere adverse, mimeaza 'moda indepartarii de Putin', a apropierii de America, fiindca asa da bine acum la romani.
    Tara colcaie insa de prieteni ai Moscovei, cuibariti prin toate partidele si prin serviciile secrete.
    Iohannis este pasnic (cenusiu) si in aceasta privinta.
    • +2 (4 voturi)    
      asa e (Marţi, 31 martie 2015, 11:04)

      r [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      basescu a fost cel mai ok presedinte al tarii de 25 de ani,cel mai bun dintre toti,a facut ceva pentru tara desi multi il urasc ,a fost un luptator in felul lui si nu s-a gandit doar la el sifamilia lui,iohannis o sa faca cum o sa vrea germania si nato,indiferent daca asta ar insemna sa imparta romania sau sa o dea rusilor ca sa nu se extinda razboiul,insa putin nu sa va multumi cu atat,daca am fi avut pe cineva macar cat basescu in anii 90 nu am fi ajunsultima gaina din cotet
  • -3 (5 voturi)    
    razboi (Marţi, 31 martie 2015, 8:58)

    r [anonim]

    romanii sunt oameni care isi merita soarta,de 25 de ani doar au distrus tara,n-au avut curajul sa curete locul de politicieni,prin orice mijloace,si sa puna oameni care vor sa faca din romania o tara puternica,romanul,de la opinca pana la vladica,e preocupat doar de propria bunastare prin orice mijloace,fura pe scara mai mica sau mai mare,fura pe cel de langa el sau/si fura statul,sunt mincinosi,ipocriti,rai,desigur sunt si oameni mai buni,dar sunt putini si majoritatea au plecat din tara ca s-au saturat,suntem un popor slab din toate pctele de vedere,rusii o sa ne intoarca cum vor ei si noi o sa ne certam pe la televizor pana o sa ne trezim cu ei la usa,adevarata problema e amenintarea ruseasca nu ce-au mai furat politicienii,ar trebui facute emisiuni despre cum sa ne aparam ,cum sa reactionam ,politicienii ar trebui sa fie preocupati de intarirea tarii impotriva rusiei,dar nu se face nimic,pt ca politicienii o sa-si ia talpasita cand ne vor invada rusii,doar au atatea case si bani ascunsi in afara tarii,o sa ramana fraierii sa lupte si sa moara si o sa ne cucereasca rusii imediat,romania isi merita soarta,romanii si-au distru spropria tara de 25 de ani incoace,si inainte,iar acum a venit vremea platii,asa cum s-a pus la cale revolutia in tarile foste comuniste,gandita bine de occident si america,asa a facut putin punand la cale revenirea si a prin momentul cu criza,cand europa e slabita si dupa ce a vrut sa uite mentalitatea ruseasca si puterea prostiei mujicului condus de un bolnav psihic,putin,de ce nu il omoara nimeni pe obsedatul asta pana nu e prea tarziu?
    • +3 (5 voturi)    
      trailerul zero dark thirty 2 (Marţi, 31 martie 2015, 10:13)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui r

      va fi in curand disponibil pe youtube
      • -3 (5 voturi)    
        razboi (Marţi, 31 martie 2015, 10:58)

        r [anonim] i-a raspuns lui un domn

        aici e vorba de PUTIN nu de BIN LADEN,europa cam tremura in fata lui putin,bin laden era mic copil,putin e un STALIN din vremurile noastre,prea putin asemanari cu bin laden,nici o treaba n-are
        • +4 (8 voturi)    
          Cracanatul mic Phutin (Marţi, 31 martie 2015, 11:26)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui r

          E o gluma....cine tremura ? Poate tu de admiratie, eu m ash bucura sa ii vad tigva la Antipa pe 9 mai...
          • 0 (4 voturi)    
            ???!!! (Marţi, 31 martie 2015, 12:22)

            r [anonim] i-a raspuns lui un domn

            eu cred ca am scris destul de clar ,dar se pare ca va faceti ca nu intelegeti ,iar daca chiar nu intelegeti abtineti-va sa-mi raspundeti
    • -3 (7 voturi)    
      ce va spuneam mai sus, D-le Tăpălagă? (Marţi, 31 martie 2015, 11:09)

      Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui r

      Asta-i genul de specimene care are tendința de a rămâne pe site. Țara te vrea prost?
  • -3 (7 voturi)    
    Vorbe, vorbe... (Marţi, 31 martie 2015, 10:55)

    EllenaS [utilizator]

    Dar și noi, românii, avem o apetență în a-i zgândări pe ruși! La asta nu ne-ntrece nimeni!
  • +1 (3 voturi)    
    simboluri bolsevice reactivate (Marţi, 31 martie 2015, 15:37)

    Cristi [anonim]

    Se reconstruiesc monumente bolsevice cu secera si ciocanul, la statia de M. Aurel Vlaicu, mai nou in Sighisoara! Monumentul ostasului sovietic in Romania?!? WTF?!? Ca si cum as pune niste monumente cu zvastica prin Israel! Inadmisibil! Cine aproba asa ceva trebuie destituit fara drept de apel! Lichele vandute rusnacilor!
    • +1 (3 voturi)    
      p$d se zbate sa "nu uitam" (Marţi, 31 martie 2015, 17:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      atrocitatile comise de mujici


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică