Daily Telegraph a anuntat din greseala moartea Printului Philip

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 2 august 2017, 14:58 Magazin

Telegraph l-a "omorat" pe Printul Philip
Foto: The Telegraph
Publicatia britanica Daily Telegraph a publicat miercuri online un articol in care anunta moartea printului Philip, in conditiile in care Ducele de Edinburgh se pregateste de ultimele actiuni publice inainte de retragerea din spatiul public, scrie The Guardian.  

In articol - retras intre timp- se scria ca "Ducele de Edinburgh, cel mai longeviv consort al unui monarh din istoria Marii Britanii a murit la varsta de XX, a anuntat Palatul Buckingham".  

Materialul aparut pe site-ul Telegraph - evident unul "de sertar", pregatit pentru eventualitatea decesului printului Philip - a fost publicat in ciuda faptului ca la inceputul titlului se scria cu litere mari "HOLD HOLD HOLD" (Pastreaza Pastreaza Pastreaza). 

Aceeasi greseala a facut-o si The Sun in luna iunie, cand Ducele si-a anuntat retragerea din viata publica. 

Tabloidul a publicat atunci un articol cu titlul “Printul Philip a murit la 95 de ani, cum a murit Ducele de Edinburgh, etc etc”.


Citeste mai multe despre   



















2062 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi