Turismul din Bulgaria va fi promovat pe Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery Channel, trei spoturi de prezentare urmand a fi difuzate in lunile urmatoare, de peste 3.000 de ori, pe cele patru mari canale de televiziune europene, scrie agentia bulgara Novinite.

Valoarea campaniei derulate de autoritatile bulgare se ridica la 7,5 milioane de leva (circa 3,8 milioane de euro) si este finantata din fonduri UE, prin programul operational european pentru dezvoltare regionala.

Campania va avea doua perioade de promovare, prima intre 6 septembrie si 26 decembrie, iar urmatoarea intre 31 ianuarie si 27 martie 2011.

Promovarea va include trei spoturi video, de cate 30 de secunde, in care vor fi prezentate destinatii turistice din Bulgaria, atat de vara cat si de iarna. Acestea vor fi difuzate in cinci limbi, respectiv bulgara, engleza, germana, franceza si rusa.

Conform sursei citate, campania de promovare urmareste informarea a peste 608 milioane de familii din intreaga lume cu privire la oportunitatile de vacanta din Bulgaria.

Potrivit ultimelor date, numarul turistilor straini cazati in Bulgaria a crescut cu 3,6% in trimestrul al doilea a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.