Un nou tip de ou de dinozaur fosilizat a fost descoperit in China

de M.I.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 3:29 Actualitate | Internaţional

O echipa de oameni de stiinta din China a descoperit un cuib fosilizat continand un nou tip de oua de dinozaur, a anuntat vineri Muzeul de Geologie Anhui, informeaza Xinhua.

Noul tip de ou de dinozaur, Umbellaoolithus xiuningensis, a fost numit dupa districtul Xiuning din provincia estica Anhui unde a fost facuta descoperirea, scrie agentia Xinhua, preluata de Agerpres

Acesta se deosebeste de toate tipurile cunoscute de ou de dinozaur, astfel incat cercetatorii l-au incadrat intr-o noua familie.

Fosilele dateaza din Cretacicul tarziu, in urma cu aproximativ 145 - 66 milioane de ani.

Descoperirea a fost detaliata intr-un articol aparut in Buletinul chinezesc de stiinta de o echipa condusa de Huang Jiandong, doctor in cadrul muzeului, si Wang Qiang, cercetator-asociat la Academia de Stiinte din China.

Oamenii de stiinta au declarat ca noua descoperire ar putea contribui la o mai buna intelegere a vietii din epoca dinozaurilor.

​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

Interesanta descoperire (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 7:41)