Coreea de Nord: Atacarea SUA cu rachete este "inevitabila"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 24 septembrie 2017, 10:12 Actualitate | Internaţional

Ministrul de Externe al Coreei de Nord, Ri Yong Ho, a afirmat sambata, la Organizatia Natiunilor Unite, ca presedintele american Donald Trump a facut "inevitabila o vizita a rachetelor noastre pe continentul american", dupa ce liderul de la Casa Alba l-a numit pe omologul sau de la Phenian, Kim Jong-Un, "omul racheta", scrie Reuters.

"Dupa un astfel de conflict prelungit si dificil, suntem la doar cativa pasi de confruntarea finala", a afirmat oficialul nord-coreean, in fata Adunarii Generale a ONU.

Declaratiile au venit la doar cateva ore dupa ce bombardiere B-1B Lancer, escortate de avioane de lupta, au zburat, sambata, in spatiul international din largul coastei de est a Coreei de Nord, intr-o demonstratie de forta a Pentagonului, care si-a aratat astfel optiunile de care dispune in eventualitatea unui conflict militar cu Phenianul.

"Este cel mai indepartat punct din nordul Zonei Demilitarizate in care a ajuns un avion de lupta sau un bombardier american in apropierea coastei Coreei de Nord in secolul 21, o demonstratie a cat de serios tratam comportamentul nesabuit al Coreei de Nord", a declarat sambata seara purtatorul de cuvant al Pentagonului, Dana White.

Presedintele american Donald Trump a amenintat, marti, in fata ONU, ca "va distruge in totalitate" Coreea de Nord, un "regim viciat", in cazul unui atac lansat de Phenian. Trump a avertizat, in primul sau discurs in fata Adunarii Generale a Natiunilor Unite, ca liderul nord-coreean, Kim Jong-Un, se lanseaza intr-o "misiune sinucigasa".

La randul sau, liderul nord-coreean Kim Jong-un l-a avertizat, vineri, pe Donald Trump, pe care l-a numit "nebun", ca "va plati scump" pentru declaratiile din discursul de la Adunarea Generala ONU.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

7001 vizualizari

  • +5 (29 voturi)    
    Scenariu (Duminică, 24 septembrie 2017, 11:34)

    Porcurorul General [utilizator]

    Chiar daca razboiul in sine va dura foarte putin si Kim va fi pus la frigare, dupa Ignat, in NK va aparea un vid de putere care poate fi acoperit in doar 4 moduri:

    1. Unul de-al lor. Practic nu se schimba nimic, doar se mai rotesc un pic cadrele. Este modelul romanesc.

    2. Un conducator marioneta al SUA. Rusii si chinezii nu vor vrea asta nici in ruptul capului.

    3. Un conducator marioneta al Chinei.

    4. Un conducator marioneta al Rusiei - improbabil.

    Concluzia: cum nu se va ajunge la un acord se va deschide un nou front in care marile puteri se vor infrunta prin interpusi. Macel, foamete, exod. Este modelul sirian.
    • +21 (29 voturi)    
      O (Duminică, 24 septembrie 2017, 12:42)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      "marioneta" a SUA inseamna o Coree pe masura Japoniei.Ca si Japonia -nu-i asa?- a devenit mare sub bocanc american.
      Ei,asta nu vor rusii si chinezi sa se intample...
      • +14 (16 voturi)    
        Exact (Duminică, 24 septembrie 2017, 15:55)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Chinezii au interesul sa aiba un stat tampon, ieftin si corupt.
        • -2 (4 voturi)    
          Nu e numai asta. Se pare ca statul (Duminică, 24 septembrie 2017, 19:23)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          Chinez nu are de ales.
          Un atac al Chinei, poate forta unificarea Koreii in mod nefavorabil, Partidului Comunist Chinez.
          Chiar si daca nu vor folosii arme nucleare, nord-koreenii pot sa opuna o rezistenta destul de dura inaintarii chineze, iar daca chinezii insista, foarte probabil toata armata nord- koreeana ,,se va preda" sudistilor, care in mod sigur nu o sa-i ,,ia prizonieri", ci va ordona continuarea rezistentei impotriva Chinei.
          In acel moment chinezii, se vor bate impotriva unei tari de 75 mil de oameni si nu a unei tari de doar 25 de milioane.
      • 0 (4 voturi)    
        sau (Luni, 25 septembrie 2017, 2:49)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        pe masura Romaniei... mai degraba, fiindca vremea planurilor Marshall s-a dus, iar acum SUA ataca pentru resurse
        • +1 (1 vot)    
          care resurse luminatule? (Luni, 25 septembrie 2017, 16:35)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Ati ramas cu discursul la nivelul anilor 1900 sovieticilor! Te intreb din nou, care resurse?
    • +6 (14 voturi)    
      o ,,marioneta" din (Duminică, 24 septembrie 2017, 13:19)

      suckthepen!!!!! [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      coreea de sud?! n-ai reusit sa introduci nicio variabila sudista in ecuatia profetiiei speculative, bah!)))))
      • +4 (10 voturi)    
        Coreea de Sud (Duminică, 24 septembrie 2017, 15:56)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui suckthepen!!!!!

        Daca se va unifica cu cea de nord acum ar insemna o sinucidere economica. De aceea nu am inclus un astfel de conducator pe lista. Am judecat pragmatic. Te rog sa ma ierti. Prefer sa pun in judecata portofelul inaintea inimii. Asta sunt eu.
        • 0 (2 voturi)    
          De (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:37)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          pomana judeci daca bagajul de informatii e precar.Un posibil plan Marshall ai"judecat"?
          Numai o mica parte din cheltuielile militare pe care le fac SUA pentru a se pazi de un scelerat vor fi alocate unei Coreei unificate...ce zici,pragmaticule?
          • 0 (0 voturi)    
            Planul Marshall (Luni, 25 septembrie 2017, 12:24)

            Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Jar

            Ia sa imi spui cine a castigat razboiul din Coreea. Apoi mai discutam de plan.
        • +4 (4 voturi)    
          Ai dreptate (Duminică, 24 septembrie 2017, 18:04)

          minup [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          la asta m-am gandit si eu. Sud coreenii si asiaticii in general nu sunt vest germani care sa pompeze sute de miliarde de dolari sa-si ajute fratii.
        • 0 (2 voturi)    
          lool (Duminică, 24 septembrie 2017, 23:17)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          ... sinucidere economica ... pe naiba ... ar insemna concurenta pentru China pe piata fortei de munca ieftina.

          Crezi ca America si UE nu ar fi fericite sa cumpere produse facute intr-o tara democratica si nu intr-o tara comunista ?
          • 0 (0 voturi)    
            Mentalitatile (Luni, 25 septembrie 2017, 12:25)

            Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            Se schimba ffff greu (vezi Romania). NK nu va avea randamentul SK nici in 30 de ani.
    • +2 (8 voturi)    
      5) (Duminică, 24 septembrie 2017, 13:24)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      .. Unirea cu SK.. Ce va conveni veni de minune tuturor...
      Imi pare începutul redesenarii hărților..
      • -18 (20 voturi)    
        O Coree reîntregită sub Kim Jong-Un... (Duminică, 24 septembrie 2017, 15:31)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        ...Ar fi o putere formidabilă, cu condiția să împrumute de la tovarășii chinezi principiul „o țară, două sisteme”. Ar fi ceva în genul Japoniei din timpul WWII.
        • 0 (4 voturi)    
          brrr, Nikolai, ma sperii (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:30)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          mai comunisti parliti, asa ce va place sa furati bunul altuia si sa va visati "mare putere"
          Daca Coreea de Nord voia sa fie mare putere cine a impiedicat-o sa depaseasca tehnologic Coreea de Sud? Si dupa aia se rugau sudistii sa se uneasca cu Nordul. Hai fugi la tanti Masa de la casierie sau s-a inventat deja plata pe crd pentru postari in Rusia?
        • +1 (3 voturi)    
          Kim Jong Un nu are nici o (Duminică, 24 septembrie 2017, 18:28)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          sansa sa fie ales conducator intr-un sistem democratic ,,normal", nici in Nord si cu atat mai putin, in Sud.
          Aproape nimeni nu are nevoie de un comunist, dintr-o familie de mari comunisti, in fruntea poporului korean.
          RPDK == Republica Populara Democrata Koreana- inseamna ca ei au ,,democratie populara", pe care comunistii au rastalmacit-o in ,,Democratie intre Membrii Importanti de Partid".
          Pentru ca in Constitutia lor, ,,masele populare" se supun in primul rand partidului, inainte de a avea un vre-un drept democratic.
        • +1 (5 voturi)    
          Si un porc zburator (Duminică, 24 septembrie 2017, 19:32)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          Ar fi la fel de formidabil.
      • +4 (12 voturi)    
        Coreea de Sud (Duminică, 24 septembrie 2017, 15:58)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Ar da economic si politic Coreea de Sud cu 20 de ani in urma.

        Te-ai unifica cu o Rep Moldova plina de rusi in masura in care nu ar avea dimensiunea actuala ci ar fi mare cat Romania?
      • -2 (2 voturi)    
        SUA, (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:44)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        cu Japonia si Coreea unificata,ar face Pacificul lac american;crezi ca le-ar conveni" de minune" tuturor?!
        Ma,toti ati fost colegi cu Liviu Pop?
        • 0 (0 voturi)    
          sigut ca le-ar conveni (Luni, 25 septembrie 2017, 9:41)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Jar

          pe un "lac american" ai liber acces la navigatie cu respectarea drepturilor de libera navigatie. Ai securitatea si garantia pacii.
          Nu te trezesti brusc ca mai apare o insula cu 2 fregate militare alaturi care declara teritoriu chinez cu interdictie

          Ar trebui sa convina de minune tuturor, asa cum spui.
      • -1 (1 vot)    
        Redesenarea hartilor (Duminică, 24 septembrie 2017, 19:32)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Aici ai dreptate. NK ar putea deveni lac. Din pacate noi vom pescui pe malurile sale ca sa putem avea peste luminos noaptea in pestera.
    • 0 (2 voturi)    
      Germania (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:01)

      Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      Ar fi un model. Vietnam. Chiar și România ar îngloba foarte ușor Moldova, fără nici un dezastru. Eu nu înțeleg cât pot fi unii de orbi. Tocmai românii care au trăit sub astfel de dictator să nu înțeleagă? Din fericire, la români perioada a fost relativ scurtă.
    • +1 (3 voturi)    
      macel foamete exod (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      pai asta e realitatea si acum in Coreea de Nord, mai putin exodul!
      Deci exodul le-ar imbunatati situatia fiindca ba fi mai multa mancare pentru cei ramasi si fara executiile la gura tunului ale piticului atomic poate si macelul se subtiaza.
  • -10 (32 voturi)    
    Cine ii opreste ? (Duminică, 24 septembrie 2017, 11:47)

    lasa [utilizator]

    Sunt amandoi la fel de iresponsabili, Trump nici macar n-are scuza nebuniei......
    Degeaba sunt presedinti, au ramas repetenti la capitolul responsabilitate globala fata de umanitate!
    • 0 (4 voturi)    
      care umanitate bre? (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:33)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      adica daca bolovanul de coreean tranteste o bomba in Pacific si Trump ii da una inapoi, unde e umanitatea de care vorbesti?
      O sa sughite un porc la Zimnicea sau ce?
      O tineti langa cu umanitatea si cu tampenii deastea din razboiul rece cand rusii luptau pentru pace si se inarmau pan in dinti.
      In ipoteza foarte limitata in care va fi un conflict atomic acesta va fi foarte limitat si cu asta basta. Americanii vor avea/sau nu probleme in Guam iar Coreea de Nord va deveni no man land pentru vreo 3 decenii.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu minimizati urmarile unui eventual razboi (Luni, 25 septembrie 2017, 9:07)

        lasa [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        chiar nuclear. Daca vii cu presupuneri, ca vor sughita numai porcii lui lui Dragnea, si restul oamenilor isi vor vedea mai departe de treaba, esti naiv.! Habar n-ai ce efecte a avut ""gluma'" aia de la Hiroshima si Nagasaki. Lasand la o parte ca sunt civili, de prin partea locului,care n-au nicio vina , cred ca nu s-au facut studii de impact global. Probabil ca e corecta doar propozitia: Care umanitate, BRE?
        • 0 (2 voturi)    
          ce efecte a avut gluma de la Hiroshima? (Luni, 25 septembrie 2017, 16:20)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui lasa

          In afara de cele directe? adica de efectele asupra celor direct afectati? Eu conduc o masina fabricata la Nagasaki si daca ai fabrica masini si le exporta in toata lumea inseaman ca Nagasaki nu e vreun desert radioactiv.
          Ce vreau sa spun ca efectele au fost limitate in spatiu(local) si in timp.
          Politica lui " sa nu cumva sa-l suparam pe Hitler/ Kim, etc" a condus la razboaie mult mai mari si devastatoare. E ca si cu incendiile controlate in padure care previn incendiile imense.
  • +5 (19 voturi)    
    Putin spunea ca (Duminică, 24 septembrie 2017, 12:45)

    soundtrack [utilizator]

    in 3 ore e la Bucuresti!!!!
    • +13 (17 voturi)    
      Da, doar in 3 ore (Duminică, 24 septembrie 2017, 14:28)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      dar nu se stie daca mai ajunge acasa..
    • +3 (3 voturi)    
      3 ore numai daca soselele sint bune (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:02)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      acum stiti de ce nu avem infrastructura in partea de nord est,,,,
    • 0 (2 voturi)    
      da, (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:35)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      cand va fugi de ai lui care vor dori sa ii ia gatul.
  • +4 (10 voturi)    
    asa))))) (Duminică, 24 septembrie 2017, 13:14)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    si !?))))) un ardei umplut mai putin, un viitor luminos pentru restul hamsiilor!)))))
  • -2 (26 voturi)    
    Preluare gresita de titlu din (Duminică, 24 septembrie 2017, 13:33)

    Rahan5 [utilizator]

    presa internationala, datorita faptului ca se pare ca exista o conditionare, daca Trump isi continua cursul agresiv / atac militar al SUA.
    Ceea ce a zis in limba koreana, in succesiunea cea mai probabila, (tradus in engleza):
    Ri Yong Ho said :
    "Due to his lacking of basic common knowledge and proper sentiment, he tried to insult the supreme dignity of my country by referring it to a rocket," Ri said. "By doing so however, he committed an irreversible mistake of making our rocket's visit to the entire U.S. mainland inevitable all the more."
    Dupa care:
    "none other than Trump himself is on a suicide mission."
    Adica nord-koreenii zic pe scurt: facand asa Trump (intrand pe o directie agresiva), a comis greseala de a face atacul cu rachete nord-koreene mai inevitabil cu atat mai mult. Nimeni altul decat Trump, este intr-o misiune sinucigasa (aluzie ca Trump a zis inainte despre Kim Jong Un ca este sinucigas)
    --- Adica nord koreenii vor sa se intelega, ca ei anticipeaza ca ,,sigur", ca mergand pe acest curs al declaratiilor / actiunilor, Trump va sfarsii atacand Koreea de Nord, facand atunci, atacul de raspuns nord-koreean asupra SUA inevitabil, iar ultimile declaratii a lui Trump au accelerat aceasta succesiune de evenimete.
    • +1 (7 voturi)    
      http://disarmament.un.org/treaties/t/npt/text (Duminică, 24 septembrie 2017, 13:53)

      suckthepen!!!!! [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons
      Article I

      Each nuclear-weapon State Party to the Treaty undertakes not to transfer to any recipient whatsoever nuclear weapons or other nuclear explosive devices or control over such weapons or explosive devices directly, or indirectly; and not in any way to assist, encourage, or induce any non-nuclear-weapon State to manufacture or otherwise acquire nuclear weapons or other nuclear explosive devices, or control over such weapons or explosive devices.


      Article II

      Each non-nuclear-weapon State Party to the Treaty undertakes not to receive the transfer from any transferor whatsoever of nuclear weapons or other nuclear explosive devices or of control over such weapons or explosive devices directly, or indirectly; not to manufacture or otherwise acquire nuclear weapons or other nuclear explosive devices; and not to seek or receive any assistance in the manufacture of nuclear weapons or other nuclear explosive devices.


      Article III

      1. Each non-nuclear-weapon State Party to the Treaty undertakes to accept safeguards, as set forth in an agreement to be negotiated and concluded with the International Atomic Energy Agency in accordance with the Statute of the International Atomic Energy Agency and the Agency’s safeguards system, for the exclusive purpose of verification of the fulfilment of its obligations assumed under this Treaty with a view to preventing diversion of nuclear energy from peaceful uses to nuclear weapons or other nuclear explosive devices. Procedures for the safeguards required by this Article shall be followed with respect to source or special fissionable material whether it is being produced, processed or used in any principal nuclear facility or is outside any such facility. The safeguards required by this Article shall be applied on all source or special fissionable material in all peaceful nuclear activities within the territory of such State, under
      • -2 (20 voturi)    
        Coreea de Nord s-a retras din respectivul tratat (Duminică, 24 septembrie 2017, 15:35)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui suckthepen!!!!!

        Și apropo, mai este un stat din Orientul Mijlociu care nu a semnat cele de mai sus. De care nu se ia nimeni, cu toate că a procedat cam la fel ca Coreea de Nord pentru a dobândi arme nucleare.

        Poate, dacă în Congresul american ar fi tot atâția congressmeni cu cetățenie dublă nord-coreeană precum cu cea a statului de care vorbesc nu ar fi fost nicio problemă ca Coreea de Nord să dobândească arme nucleare.
        • -2 (6 voturi)    
          statul respectiv (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:45)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          Nu a amenintat pana acum nici-un vecin sau alt sta cu arma nucleara si nici nu a testat ostentativ rachete ICBM sau de alt soi. Ca sa nu mai vorbim ca nu sta la mila ONU sa se hraneasca ci e net contributor.
          Fugi la casierie ca e duminica si au program scurt.
          • +1 (3 voturi)    
            dumneata esti idiot? (Luni, 25 septembrie 2017, 2:54)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            afirmi ca oricine nu sustine interesele occidentale este platit de rusi? nu ti-e rusine? de fapt, cine a vazut vreodata tefelist cu bun simt...
    • +15 (17 voturi)    
      declaratiile sunt una (Duminică, 24 septembrie 2017, 14:31)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Lansarile de rachete peste vecini si detonarile nucleare sunt altceva.
      • -15 (21 voturi)    
        asa si? (Duminică, 24 septembrie 2017, 15:26)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Le detoneaza la tine in curte?
    • 0 (4 voturi)    
      ai invartit declaratia pana ai dat-o de gard (Duminică, 24 septembrie 2017, 17:41)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      De unde naiba se desprinde faptul ca nord-coreenii "vor sa se intelega, ca ei anticipeaza ca ,,sigur", ca mergand pe acest curs al declaratiilor / actiunilor, Trump va sfarsii atacand Koreea de Nord"
      Dobitocii spun clar ca Trump i-a jignit si ca ii vor trimite o racheta in vizita. Nu ca Trump vrea sa ii atace si ca ei sunt pregatiti sa riposteze.
      Iar diferenta intre Trump si piticul atomic este ca primul poate face ceea ce a spus pe cand al doilea nu! Si toat a lumea stie asta!
  • -4 (12 voturi)    
    daca amerlocii vor fi adusi la masa negocierilor.. (Duminică, 24 septembrie 2017, 16:25)

    demaGOGU [utilizator]

    ...de Kim, the hard way, prin amenintarea cu bomba nucleara, toti adversarii unchiului Sam vor cauta, prin orice mijloc, sa puna mana pe bomba ptr a-si intari mana la negocieri.
    • +1 (7 voturi)    
      visul dintotdeauna al cretinilor cu bata (Duminică, 24 septembrie 2017, 21:00)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ce intelegi prin negocieri? eu inteleg ca ambele parti au ceva de dat si de primit.
      Ori Kim nu are de dat decat promisiunea ca nu va da cu bomba, ceea ce e cam promisiune de mardeias care cere taxa de protectie, nu negociere!
      Nu mai bine i se da peste nas mardeiasului din timp?
      • 0 (0 voturi)    
        ba da, dar (Luni, 25 septembrie 2017, 9:49)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        cu mentiunea sa NU afecteze niciun civil nevinovat din SKoreea sau Japonia sau Rusia sau etc... si cat mai putini din NKorea. Asta inseamna sa faca praf si pulbere toate bazele, instalatiile si institutiile militare in mai putin 30 de min. si sa lichideze tot comandamentul general al armatei. Ar trebui mii de lovituri chirurgicale in acelasi timp.
        Nu e usor, nici macar SUA nu au informatii asa multe si logisitica atat de extinsa cat sa sustina asa ceva. Chiar daca pui la socoteala si aliatii. Fara victime colaterale, este al naibii de complicat
        • 0 (2 voturi)    
          mda, de-aia nu i-au dat peste nas lui Hitler (Luni, 25 septembrie 2017, 16:25)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

          din '36 cand inca se putea!
          Lasa-l maica, ca e baiat bun, vrea doar sa isi protejeze poporul!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri