Supraveghetorul pietei de publicitate din Marea Britanie investigheaza daca o reclama pentru Nurofen Express a pacalit clientii cu afirmatii nefondate, informeaza Reuters.

Autoritatea de Standarde in Advertising (ASA) a declarat ca a primit sesizari in februarie prin care se reclama inducea in eroare deoarece implica faptul ca medicamentul te poate scapa de durere mai repede decat paracetamolul sau ibuprofenul.

Confirmarea investigatiei din partea ASA, ce a inceput in martie, a venit dupa ce tribunalul australian a decis ca Reckitt si-a pacalit consumatorii oferind medicamente identice pentru diferite tipuri de durere.

Tribunalul australian a apreciat ca Nurofen Back Pain, Period Pain, Migraine Pain and Tension Headache sunt medicamente absolut identice si ca Reckitt "a avut un comportament derutant".

In legatura cu investigatia britanicilor, un purtator de cuvant de la Reckitt a declarat ca in spatele celor sustinute in reclame este "stiinta rigida" si ca au fost aprobate de toate autoritatile.

Compania are trei luni pentru a-si vinde inventarul cu actualul medicament din Australia.