Putin refuza o intrevedere cu Erdogan, deoarece Turcia nu prezinta scuze pentru doborarea avionului

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 noiembrie 2015, 16:43 Actualitate | Internaţional

Presedintele rus Vladimir Putin a refuzat sa participe la o intrevedere bilaterala cu omologul sau turc, Recep Tayyip Erdogan, deoarece Ankara nu vrea sa prezinte scuze pentru doborarea unui bombardier rus, a anuntat vineri consilierul prezidential rus Yuri Ushakov, citat de Hurriyet, transmite Mediafax.

Presedintele Turciei, Recep Tayyip Erdogan, spera sa aiba o intrevedere bilaterala cu omologul sau rus, Vladimir Putin, cu ocazia reuniunii ONU de la Paris, in efortul de atenuare a tensiunilor dupa doborarea avionului militar rus.

Presedintia Rusiei a confirmat ca Recep Tayyip Erdogan a solicitat intrevederea bilaterala, care ar fi prima dupa doborarea bombardierului rus.

Atat Erdogan, cat si Putin urmeaza sa participe la sesiunea inaugurala a Conferintei ONU pe tema Climei COP21, care incepe la Paris pe 30 noiembrie.

"Observam ca Turcia nu este dispusa sa prezinte scuze pentru incidentul cu avionul", a declarat Ushakov presei, intrebat de ce refuza Putin sa discute cu Erdogan.

Vladimir Putin se va intalni la Paris cu premierul israelian Benjamin Netanyahu, pentru a discuta despre criza din Siria si conflictul israeliano-palestinian. Liderul rus se va intalni de asemenea cu cancelarul german Angela Merkel, pentru discutii pe tema Siriei si Ucrainei, a mai afirmat Ushakov.

Armata turca a doborat pe 24 noiembrie un bombardier rus, la frontiera dintre Siria si Turcia. Ankara sustine ca avionul militar rus intrase cateva secunde in spatiul aerian turc, desi nu exista dovezi in acest sens. Moscova a explicat ca avionul nu a intrat deloc in spatiul aerian turc, iar presedintele rus Vladimir Putin a avertizat ca incidentul va avea "consecinte grave".


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
3438 vizualizari
  • -1 (33 voturi)    
    Tupeu jegos (Vineri, 27 noiembrie 2015, 17:19)

    batranu23 [utilizator]

    Ce tupeu jecgos are mujicsanul.
    Sa mai astepte 200 ani pana le va primi.
    Rusul pana nu e p..ost, nu e linistit. Tot el zboara cu bombele deasupra Turcia/NATO si tot el e ofuscat.
    Iti creste tensiunea cand ii vezi pe inapoiatii astia de rusi!
    • +3 (23 voturi)    
      turcii la matanii.. (Vineri, 27 noiembrie 2015, 18:10)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui batranu23

      pana auna alat, turcalatii sunt la matanii si la telefoane si la bagari in seama.
      Cand l-oi auzi pe Putin sa tipe ca Erdogan nu-i raspunde la telefon, atunci putem vorbi de ofuscarea si naduful lui Putin...pana atunci Erdogan a dat-o-n bara.
  • -1 (31 voturi)    
    Nesimtit, ca sa fiu bland (Vineri, 27 noiembrie 2015, 17:20)

    LiviuX [utilizator]

    El ar trebui sa-si ceara scuze. Adica cum, cineva intra in casa la mine, si inca inarmat, si tot eu trebuie sa ma scuz ca m-am aparat?
    • -2 (8 voturi)    
      foc de avertisment (Vineri, 27 noiembrie 2015, 19:06)

      serban [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

      Toate sistemele militare sau similare au in regulamentele privind uzul de arma preveserea focului de avertisment si specificate situatii limita cand ne este obligatoriu. Nici aviatia militara nu face exceptie Cat timp e clar ca nu s-a executat focul cu piesa de artilerie din echiparea avionului si s-a utilizat direct o racheta impotriva unui avion care nu putea riposta toata discutia e inutila
      Cand va fi clar cine nu mai bombardeaza turcii pe Kurzi sau rusii pe AlQaeda @co din NV vedem si cine este in avantaj
      • +2 (2 voturi)    
        Era vorba de scuze, nu de cum s-a procedat (Vineri, 27 noiembrie 2015, 22:09)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui serban

        Dar daca e vorba de asta, prezinta te rog un link la regulamentele militare turce, sa vad daca intr-adevar prevad foc de avertisment cu armamentul de bord. Oricum au fost avertizati prin radio, si inca de cateva ori.
    • -3 (9 voturi)    
      turcii mint ca de obicei.... (Vineri, 27 noiembrie 2015, 20:41)

      fane [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

      avionul turc se pare ca a intrat 2 km in Siria si nu invers, in plus TV turc era din intamplare pe acolo si teroristii moderati la fel ... prea multe coincidente .... Putin a fost prea domn cu bufonul de erdogan ....
      • +3 (3 voturi)    
        Asta zic rusii (Vineri, 27 noiembrie 2015, 22:11)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui fane

        Dar chiar daca ar fi asa, e dupa ce au intrat in Turcia. Tie daca iti intra cineva in casa abuziv, neinvitat, si inca si inarmat, il lasi in pace imediat ce a iesit afara?
        • -1 (3 voturi)    
          Ai idei putine dar fixe (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 8:43)

          Rocanon [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

          Dacă lovești pe cineva care ți-a intrat în casa și îl omori, după ce a fugit de la tine din casa, asta ca să păstrăm proporțiile incidentului, ăla o să fie cel mai probabil acuzat de intrare prin efracție iar tu de omor deosebit de grav. Revenind la incident, trebuia respectat protocolul de angajare, lucru pe care turcul nu l-a făcut ducînd la o criza majora care ar fi adus alianța în stare de război cu Rusia. Adică și pe mine și pe tine. Și ca să nu înghiți toate rahaturile debitate de tipi ca Direwolf (ăla cu personalități multiple) sau Mazeta citește asta (http://www.huffingtonpost.com/david-l-phillips/research-paper-isis-turke_b_6128950.html). Este un studiu făcut de un fost expert al departamenului de stat al SUA girat de o universitate americană.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu zau? (Luni, 30 noiembrie 2015, 14:57)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Rocanon

            Ca idee doar, turcii nu au omorat pe nimeni. Nu stiu ce prevad regulamentele militare turce (daca stii poate poti da un link, dar in Engleza ca nu stiu turca), dar se pare ca i-au avertizat pe rusi, si nu o data. Apoi chiar lovirea cu racheta e discutabila, nu se stie exact nici momentul cand au tras (puteau fi foarte bine inca in Turcia), nici momentul impactului (iarasi putea fi in Turcia), ci doar se stie ca a cazut in Siria, ceea ce nu contrazice celelalte doua posibilitati, un avion cand e lovit nu cade perfect vertical. In ce priveste articolul mentinat, nu inteleg de ce l-ai pus acolo. Aici e vorba despre dreptul unui stat de a-si apara teritoriul si de a permite accesul pe acest teritoriu doar cui vrea el. Nu am comentat alte lucruri, sunt alte discutii.
  • -5 (17 voturi)    
    UN "TAR" SI UN "SULTAN" ! (Vineri, 27 noiembrie 2015, 17:31)

    Susufler0 [utilizator]

    Acum daca tot i-a doborat un avion care trecuse granita, (dupa ce precedentul se transformase de saptamani bune in fapt cotidian), ultima gresala care ar fi si fatala, ar reprezenta-o pt "Sultanul" Erdogan cererea de scuze catre "Tarul" Putin. Intrucat totul se reduce la o ciocnire intre doua imense orgolii, in care rusul e in stare sa sacrifice interese private ale rusilor, (mai putine produse alimentare turcesti pe piata interna, mai putine sau deloc vacante pe litoralul turcesc pt rusi, etc) Erdogan, nu are cu ce compensa poporul sau, dar nici nu poate da inapoi. Si totusi, in istorioara asta, cine e cel bun si cine e cel rau ?
  • +7 (31 voturi)    
    Motive, motive... (Vineri, 27 noiembrie 2015, 17:55)

    pencu [utilizator]

    Erdogan incearca sa "dreaga busuiocul" dar e cam tarziu pentru asa ceva. Putin stie ca un asemenea avantaj pe care-l are acum fata de NATO (prin greseala Turciei) este rar (fiind primul eveniment de acest gen in ultimii 50 de ani). Realitatea este ca protocoalele militare la care au aderat atat Turcia cat si Rusia permiteau survolarea tranzitorie a zonelor de granita ale tarilor vecine cu Siria de catre avioanele militare implicate in razboiul anti-tero ISIL. Asa incat atunci cand bombardierul rusesc a fost lovit DIN SPATE de o torpila americana lansata la comanda unui turc, aceste protocoale militare au fost incalcate (la adapostul "apararii granitelor" turce - motiv aberant care a fost "luat in brate" de Erdogan, in lipsa de o idee mai buna). Inregistrarea reala (nu cea oficiala - falsa) a avertizarii turcului la adresa avionului rusesc arata un turc extrem de nervos, la limita nebuniei, care pur si simplu urla furios cerand schimbarea cursului avionului. Un asemenea militar care nu-si poate mentine calmul intr-o astfel de situatie (care, de fapt se intalneste destul de des acolo unde au loc operatiuni militare) a actionat sub impulsul de moment si a lansat torpila. Erdogan a fost nevoit sa isi asume aceasta actiune, pentru ca daca ar fi cerut sanctionarea nebunului, si-ar fi pus in cap toata armata turca, si nu vrea sa fie dat jos ca unul din predecesorii sai. Iar Putin este un maestru al sahului in relatiile internationale, si stie sa obtina maxim de beneficii in urma unei "mutari" proaste a adversarilor. Putin poate fi orice, numai prost nu.
    • -4 (6 voturi)    
      Ai dreptate, dar... (Vineri, 27 noiembrie 2015, 18:34)

      Radoo [utilizator] i-a raspuns lui pencu

      Iata un comentariu realist, cred ca e printre putinele de acest fel pe care le-am citit aici pe tema avionului prabusit. Felicitari, dar nu te astepta sa inteleaga toata lumea ceea ce ai scris, si cu atat mai putin sa iti aprecieze comentariul. Vei vedea ca vor apare tot felul de raspunsuri, care mai de care mai "inteligente" in a-ti "da replica" si care vor excela numai la capitolele prostie, tupeu, etc.
    • +3 (11 voturi)    
      Rusia nu lupta impotriva IS (Vineri, 27 noiembrie 2015, 18:48)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui pencu

      Numai 20% din actiunile Rusiei sunt impotriva IS, restul sunt in favoarea lui Al-Assad, dictatorul care si-a bombardat propriul popor.

      Ca sa nu mai punem la socoteala hartuirea avioanelor turcesti de catre cele rusesti...

      Rusia nu a venit in Siria ca sa lupte impotriva IS, ci ca sa aiba cu ce negocia in privinta Ucrainei, vrand in final sa pastreze Crimeea, teritoriu invadat si anexat, incalcand flagrant legile internationale.

      In final, nimic din ce se intampla nu conteaza, Putin si-a construit tara pe coruptie si violenta; Rusia isi va pierde si bruma de economie pe care o are acum.
      • -1 (1 vot)    
        Kosovo (Vineri, 27 noiembrie 2015, 21:29)

        BogdanGavriel1 [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        Si Kosovo nu a fost in aceeasi pozitie ca si Crimeea? nu si ea a fost inlaturata de la tara de drept si creat un nou stat artificial?

        Cat despre rebelii contra regimului Assad, majoritatea ISIS au fost si ei parte din asa coalitie contra regimului lui. Turcii au bombardat cu o mana Kurzii sirieni si cu cealalata au cumparat titei de la ISIS.
    • +1 (9 voturi)    
      pen' ca (Vineri, 27 noiembrie 2015, 18:56)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui pencu

      esti un trolibot, de aia.
      • -5 (5 voturi)    
        Ai dreptate (Vineri, 27 noiembrie 2015, 20:51)

        pencu [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Si imi place comentariul tau care debordeaza de logica si inteligenta.

        Bravo! Tine-o tot asa!
      • -5 (5 voturi)    
        . (Vineri, 27 noiembrie 2015, 20:57)

        FlorinB2 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Fantastic! Cine indrazneste sa afirme ceva cu care TU nu esti de acord, e automat un trolibot !!! Astfel de viziuni stau la baza oricarei dictaturi. Prin urmare, cred ca locul tau e in Coreea de Nord unde te vei integra de minune.
        • 0 (0 voturi)    
          mai (Vineri, 27 noiembrie 2015, 21:47)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui FlorinB2

          nea florine, daca tu u te prinzi ca pencea asta pute a trolibot de savuskina de la un kilometru, inseamna ca nu dau doi bani pe consideratiile tale de idiot util.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu, cine posteaza gandurile altora (Vineri, 27 noiembrie 2015, 22:00)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui FlorinB2

          pe copeici sau hrishca e trollobot.
          • -1 (1 vot)    
            Ăia platiți în shekel sau dolar cum se numesc ? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 11:15)

            Rocannon [anonim] i-a raspuns lui Locke Lamora

            De curiozitate întreb. Din perspectiva mea și unii și altii se numesc slugi. Mai tîrziu vor devenii experți pe la diverse televiziuni sau ziare. Experți obscuri de care pînă atunci nu a auzit nimeni.
    • +1 (11 voturi)    
      Turcu' si pistolu' (Vineri, 27 noiembrie 2015, 18:58)

      FlorinB2 [utilizator] i-a raspuns lui pencu

      Desi proverbul nostru se refera la altceva, parca se potriveste alaturarea celor doua cuvinte :)

      Am gasit si eu o stire in care se arata ca un pilot libanez de pe o linie aeriana comerciala ce zbura in zona a receptionat amenintarile turcului furios, si el spune ca atunci si-a dat seama ca va fi ceva serios, pentru ca a fost martor la multe astfel de comunicari ale turcilor catre alte avioane ce se apropiau de granita lor, dar de fiecare data erau comunicate normal, fara patima.

      Din aceasta perspectiva tind sa-ti dau dreptate cand afirmi ca inregistrarea care a fost furnizata de oficialitatile turce este de la o alta situatie similara, iar cea reala nu o vor publica niciodata.
    • +4 (4 voturi)    
      si tu crezi ca asta (Vineri, 27 noiembrie 2015, 20:12)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui pencu

      a fost facuta fara acordul NATO ( USA). Mai degraba este o provocare a mujicului sa vedem cam cit de mari le are...eu zic ca-s mici si pitite in chiloti
  • 0 (2 voturi)    
    Mutati-va in culise (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 6:17)

    John M. [utilizator]

    si rezolvati problema ca altfel o sa va coste pe amandoi de zeci de ori mai mult ca avionul doborat.
    Recep, pregateste banii, iar scuzele, asa, din coltul gurii, dupa miezul noptii, cand lumea doarme.
    Rusii sunt acolo sa castige si o vor face. I-ati terorizat secole de-a randul (ca si pe noi) si au multe de razbunat. Si inca ceva: NATO nu se baga sa-ti plateasca prostia si mandria.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version