Politia Rutiera: Cele mai periculoase artere sunt DN2, DN6 si DN1C. Numarul mortilor pe sosele a scazut cu circa 15%

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 12 iulie 2009, 20:32 Actualitate | Esenţial

 documente
(12 Iul 2009) RTF, 21MB
Drumurile nationale cu cel mai ridicat grad de periculozitate pentru traficul rutier din Romania, unde se petrec cele mai multe accidente, sunt DN2, DN6 si DN1C, se arata intr-un raport al Directiei Generale de Politie Rutiera. Potrivit studiului, numarul victimelor accidentelor de circulatie a scazut, in prima jumatate a acestui an, cu 14,15% fata de aceeasi perioada din 2008.

"Analiza de risc rutier facuta pe principalele drumuri nationale releva ca drumurile cu cel mai ridicat risc de producere a accidentelor sunt DN2 (Bucuresti-Urziceni-Buzau-Ramnicu Sarat-Focsani-Bacau-Roman-Suceava-Siret-Frontiera cu Ucraina), DN6 (Bucuresti-Alexandria-Rosiori de Vede-Craiova-Filiasi-Caransebes-Lugoj-Cenad-Frontiera cu Ungaria) si DN1C (Cluj-Dej-Baia Mare-Halmeu-Frontiera cu Ucraina). Comparativ cu primele cinci luni ale anului 2008, pe DN6 se constata o crestere a numarului accidentelor grave cu 16% si a persoanelor decedate cu 6%. Pe DN1C, numarul accidentelor grave a crescut cu 8%, iar cel al persoanelor decedate cu 14%. O situatie particulara exista pe DN2, unde, desi se inregistreaza o scadere de 10% a numarului persoanelor decedate, raman ingrijoratoare frecventa accidentelor grave si numarul mare al acestora (75 de accidente grave produse in primele cinci luni ale anului in curs)", se precizeaza in statistica publicata duminica de Politia Rutiera.

Potrivit Politiei Rutiere, in perioada 1 ianuarie - 30 iunie, la nivel national s-au produs 4.123 de accidente grave, soldate cu 1.056 de morti si 3.696 de raniti grav. Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, se contata o scadere cu 6,95% a numarului accidentelor grave, iar numarul mortilor a scazut cu 14%. Numarul ranitilor grav a scazut cu 5,42%.

"Analiza datelor rezultate din dinamica accidentelor rutiere evidentiaza ca 77% dintre accidentele grave de circulatie au avut loc in interiorul localitatilor", mai precizeaza studiul.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3221 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Viteza (Duminică, 12 iulie 2009, 21:11)

    Constantin [anonim]

    Si cauza principala a acestor accidente care e? Presupun ca viteza excesiva. E drept ca in circulatie actioneaza spiritul de turma, daca unii merg cu viteza peste limita legala, majoritatea se iau dupa ei.

    Salvati vieti, mergeti cu viteza pana la limita legala!
    Asa ii vom facem pe toti sa respecte aceasta simpla regula. Spiritul de turma sa actioneze in sensul respectarii legii si nu invers!
    Propun Politiei Romane sa mediatizeze un numar de telefon cu apel gratuit pentru anuntarea de catre participantii la trafic a celor care depasesc viteza legala. Asa vor sti si ei cu cine au de-a face.
    • -1 (7 voturi)    
      cum? (Duminică, 12 iulie 2009, 21:34)

      cipax [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Mergi tu cu viteza legala un drum de 500 km si vom vedea cand ajungi la destinatie... solutia ar fi autostrazile!
      • -2 (4 voturi)    
        re (Duminică, 12 iulie 2009, 21:50)

        nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui cipax

        Ai dreptate. Ai si radar sa ii vezi pe aia care circula cu viteza peste limita legala?
        • +1 (3 voturi)    
          Nu este nevoie de radar (Duminică, 12 iulie 2009, 22:22)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui nashu_mare

          Cei care merg cu masina la limita vitezei legale pe drumurile publice isi pot da usor seama, cand ii depaseste o masina, daca accea masina circula cu viteza prea mare. Acestia pot da telefon la politie sa-i dea in gat pe vitezomani. Datele astfel obtinute de politie pot fi analizate statistic si pe baza lor politia se poate orienta in urmarirea vitezomanilor cu cele mai multe denunturi. Daca urmarirea e facuta cu cap pe parcursul a mai multor saptamani pot ajunge si pana la anularea permisului repectivului vitezoman.
          • -1 (7 voturi)    
            re (Duminică, 12 iulie 2009, 23:07)

            nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            Mi-a placut asta. Si aia de unde stiu aia ca merg la limita legala? De cand e vitezometrul masinii aparat de masurat viteza omologat si verificat? Stii ce abatere are un vitezometru standard si cum variaza aceasta abatere in functie de viteza?
            • -2 (4 voturi)    
              Viteza legala (Duminică, 12 iulie 2009, 23:44)

              Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui nashu_mare

              E simplu de aflat cu ce viteza mergi cu masina, asta daca n-ai invatat la scoala.
              In mijlocul indicatorului de bord e un instrument, sub forma de ceas , gradat cu liniuta, 20, liniuta, 40, liniuta, 60 etc. Cand vreau sa merg la limita legala in localitate ma uit la acest instrument si, accelerez pana la liniuta dintre 40 si 60, fara sa ma gandesc la abaterea instrumentului cum de fapt cred ca fac majoritatea soferilor.

              Exista vreo alta cale mai simpla, cand conduci, sa afli viteza cu care te deplasezi?
              • 0 (2 voturi)    
                re (Luni, 13 iulie 2009, 9:30)

                nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

                Indicatorul de viteza de pe bord este doar informativ. Nu este verificat metrologic. Altfel si politistii ti-ar putea da amenda doar mergand in spatele tau si comparand cu viteza ce le-o indica vitezometrul lor. Faptul ca s-ar putea savarsi abuzuri este doar un motiv minor. Principalul motiv este ca indicatorul ala este un instrument de masura foarte prost.
              • 0 (0 voturi)    
                te reclam... (Luni, 13 iulie 2009, 16:53)

                kalinix [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

                ... ca porti ilegal creier. Si daca iti mai aflu si numerul de la masina, te reclam la fiecare jumatate de ora ca ai depasit viteza legala. Sa vezi ce frumos va fi pieton.
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:51)

        florin [anonim] i-a raspuns lui cipax

        Nu amesteca lucrurile! Cand ajungi tu la destinatie nu e relevant. Legile sunt facute pt a fi respectate. Conform logicii tale, as putea spune si eu "strange tu bani din salariu sa vezi cand iti iei o casa..eu o sa fur de la stat ca e mai rapid!" :)
      • +3 (5 voturi)    
        Argumentatie (Duminică, 12 iulie 2009, 21:52)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui cipax

        Frumoasa argumentatie pentru a nu respecta legea.
        Ti-ai gandit vreodata cum faci sa ajungi cu masina la timp la destinatie si, in acelasi timp sa respecti si legile de circulatie?

        Societate umana e facuta din reguli, ca si circulatie pe drumurile publice, si tocmai respectarea acestor reguli le fac functionale. Cu cat sunt mai multi care nu respecta regulile cu atat societatea, deci implicit si circulatia, se degradeaza mai mult.
        • +1 (5 voturi)    
          nu-i chiar asa (Duminică, 12 iulie 2009, 23:02)

          george [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          conteaza in primul rand ca acele reguli sa fie de bun simt, pt ca altfel nu vor fi respectate de nimeni. daca o regula este intarita printr-un cadru legal nu inseamna neaparat ca este si corecta, sau buna. Sunt de acord cu cei care spun ca mai bine ajungi mai tarziu decat niciodata, dar sub nicio forma nu sunt de acord cu limita de 50km in mijlocul campului pe un drum cu 4 benzi. Asta este o aberatie. In primul rand, cei care fac au impuse astfel de reguli cred ca uita ca scopul acestor drumuri este de a oferi o ruta de TRANSPORT, si nu de plimbare. Probabil ca acei idioti care au pus astfel de limite parcug pe acele drumuri doar distante scurte. Recunosc ca si prin localitati unde la fel viteza legala e de 50km/h, merg mai repede, dar cel care spunea mai sus cu spiritul de turma, ori nu are carnet si nu shtie despre ce vorbeste ori poate nu s-a gandit inainte. In localitati, peste 95% dintre soferi merg peste viteza legala, dintre acestia vreo 95% poate chiar si mai multi merg cu o viteza decenta pt conditiile de drum (aglomeratie, pietoni, vreme, etc), sa spunem undeva la 70-80km/h pe un drum european (e85) cu patru benzi. restul de 5% sunt problema, astia sunt vitezomanii adevarati, acestia ar trebui luati in vizor de politie, si nu orice amarat care depaseste cu 10 km/h, pt ca ala merge alaturi de ceilalti din trafic, la o viteza la care detine controlul asupra situatiei. O viteza mai mare l-ar pune in pericol, iar o viteza mai mica, de asemenea probabil ca l-ar plictisi sau ar fi mai putin atent si deci ar creste pericolul. Cam asta e motivul pt care oamenii merg in ritmul lor si depasesc viteza legala, pt simplul fapt ca acea viteza legala este pur si simplu aberanta in multe situatii. Problema la noi este reprezentata de amenajarea drumurilor, marcaje sterse sau incorecte, sau faze de genul ca ai capul de pod in mijlocul benzii intai, fara parapet sau alt mijloc de protectie (tot pe E85), ca urmare a largirii drumului dar nu si a podului.
      • +3 (3 voturi)    
        Mai bine (Duminică, 12 iulie 2009, 22:00)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui cipax

        sa ajungi mai tarziu decat niciodata.
    • 0 (4 voturi)    
      Turnatorius redivivus (Duminică, 12 iulie 2009, 22:14)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      ..Propunere de specie noua in Atlasul de Mitocanie Urbana :)

      Daca ai fi avut cap ai fi inteles ce scria in articol:

      "Analiza datelor rezultate din dinamica accidentelor rutiere evidentiaza ca 77% dintre accidentele grave de circulatie au avut loc in interiorul localitatilor"

      Nici pe DN cu 4 (sau 2 si jumatate) benzi, nici pe autostrada, nici la 250 km/h. De altfel, nici la Stirile de la ora 5 nu prea vezi pe nimeni sa faca accident mortal pe DN in mijlocul campului, cei mai multi sunt gogomanii care confunda in traficul de oras acceleratia cu frana, culorile rosie si verde intre ele, prioritatea de dreapta cu prioritatea de smecher...

      ~Nautilus
    • +2 (2 voturi)    
      Statistica (Luni, 13 iulie 2009, 8:37)

      lst [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Eu nu incerc sa dau o solutie. Vreau doar sa atrag atentia ca cifrele arata un numar de 5,834 morti si 20,419 raniti grav pe zi. Si asta in timp ce ni se comunica o scadere cu 14,15% a numarului victimelor !!!!!!!

      Pe mine ma mira ca nimeni nu incearca sa faca ceva in sensul asta.

      Prin comparatie, aproximativ in acelasi interval (dupa Centrul National de Boli Transmisibile, raportat la 03.07.2009), in Romania s-au inregistrat 38 de cazuri de gripa N1H1, fara nici unul mortal, dar toata lumea se isterizeaza!

      Intr-un singur weekend s-au inregistrat aproape 40 de morti in accidente rutiere si nimeni nu spune si mai ales nu face nimic! Daca, sa ne fereasca Dumnezeu, cadea un avion de mici dimensiuni si aveam 25 de victime s-ar fi cutremurat Romania! Asta ca sa nu mai vorbesc de un atentat terorist care ar fi adus pana si parlamentarii din vacanta!

      26 de victime pe zi, din care sase morti....
      ROMANIA, TREZESTE-TE!
    • +2 (2 voturi)    
      DN1C (Luni, 13 iulie 2009, 10:05)

      dorin_aem [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Sa conduci in Romania e o adevarata aventura.
      Tre sa`ti faci griji cum conduc celalalte bovine mai mult decat cum conduci tu.
      Si ce ma doare mai tare, vad foarte multi , care in alte tari respecta regulile de acolo de parca ar fi pedeapsa capitala incalcandu`le. Iar in momentul in care ajung in tara .. dupa ei potopu.
    • 0 (2 voturi)    
      te-ai trezit? (Luni, 13 iulie 2009, 11:16)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      constantineeeeee, sculareaaaaa.... statisticile reale ale politiei pun pe primele trei locuri la accidente depasirile, prioritatile si pietonii. mai apare si ne-adaptarea vitezei si la urma de tot apare si viteza excesiva...... astea sint statisticile politiei nu parerea mea.....ultimele accidente grave au fost din cauza ne-adaptarii vitezei in curbe iar ne-adaptarea vitezei are drept cauza lipsa de experienta la volan, oboseala si chiar starea masinii (asta cu tico din zona tincabesti....). asa ca, as zice sa vorbesti dupa ce ai facut o minima documentatie..... si acum problema reala: cum poate sti politia daca un sofer este lipsit de experienta? pai poate afla dupa ce a facut un accident grav. nu stie inainte de accident pentru ca nici nu-si pune problema! d-aia avem atitea accidente..... asta cu drumurile este adevarata; ar trebui sa avem drumuri ca in vest. dar intrucit avem drumurile pe care le avem, soferii ne-indeminatici fac accidente grave..... exista si vitezisti dar rar viteza este cauza primara de accident. in cazul de la resita toti au tipat ca ala era vitezist. nu este corect. ala era un inconstient lipsit de experienta care a intrat intr-o depasire interzisa. e adevarat ca avea 130 la ora dar chiar daca ar fi avut 50 km/h la ciocnirea frontala cu celalalt care avea 50 ar rezulta viteza de ciocnire frontata de 100 km/h. greu sa scapi la o astfel de viteza de ciocnire..... inca odata iti spun: viteza excesiva este o cauza minora de accidente. dupa suspendarea radarelor private, care generau sute de amenzi zilnic, nu a crescut numarul de accidente ca dovada ca nu viteza excesiva este cauza primara de accident....
      • +1 (1 vot)    
        statistica ne omoara (Luni, 13 iulie 2009, 15:04)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

        Am avut ocazia sa vad un accident pe viu, de pe locul mortului. Eu in Octavia, curba fara vizibilitate, intra in noi un cretin cu Solenta care taiase curba atat de tare incat era el mai aproape de marginea din dreapta drumului decat noi. Noi aveam cam 60km/h la impact, nu stiu cat avea respectivul. Eu si ceilalti pasageri din Octavia am scapat cu zgarieturi si vanatai destul de urate, dar nimic grav, cei din Solenta au fost raniti destul de grav, dar nu a murit nimeni.

        Era drum european, daca noi am fi avut in curba respectiva 90km la ora, iti garantez ca cel putin 4 din pasagerii din Solenta ar fi fost morti, iar noi n-am fi scapat asa usor, cu toat protectia care ne-a oferit-o masina bine gandita.

        Asa ca poate intelegi diferenta intre CAUZA ACCIDENTULUI - prioritate / depasire etc. si CAUZA MORTII pasagerilor: viteza excesiva. Intre 50km/h si 130km/h diferenta e foarte mare.
  • +2 (2 voturi)    
    Criza e de vina ! (Duminică, 12 iulie 2009, 21:12)

    Razvan.P. [utilizator]

    Nu mai exista bani de benzina, vacante ... de unde masini pe strazi
  • +3 (7 voturi)    
    criminali (Duminică, 12 iulie 2009, 21:22)

    viorel [anonim]

    se mira domnii de la politie ca dn2 e un drum criminal... poate ne explica si noua cine a avut ideea aia cu drum de2x1,5 benzi .. care ar fi regula de mers pe el.. ca in regulament nu exista... unii merg lipiti pe jumatatea de banda.. altii pe banda centrala.. fiecare depaseste cum il taie capul.. nu avem de ce sa ne miram ca se moare ca la debarcarea in normandia pe acolo...

    criminalii sunt cei (de la politie?) care au inventat asa un drum !
    • 0 (2 voturi)    
      dn2 poate fi ocolit... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:49)

      me [anonim] i-a raspuns lui viorel

      Ai dreptate cand spui ca e o aberatie de drum insa acel drum are si variante ocolitoare (exemplu: A2/Drajna-DN21/Slobozia-DN21/Braila-DN25/Tecuci)... dar invata-i pe astia obisnuiti cu spiritul de turma sa gaseasca acele rute...

      PS: ma indoiesc ca traficul de pe DN2 este generat doar de buzoieni sau focsaneni ;)
    • 0 (2 voturi)    
      Regulamentul (Duminică, 12 iulie 2009, 21:51)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui viorel

      Regulamentul e destul de clar: se circula pe partea dreapta a drumului.
      • -1 (1 vot)    
        RE: Regulamentul (Luni, 13 iulie 2009, 0:43)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui nashu_mare

        Da, e clar. Se circula pe BANDA cea mai din dreapta (desigur, cand indicatoarele, marcajele nu-ti arata altfel). Iar cum acest drum are o singura banda pe sens, e clar pe unde circuli.
        Acostamentul este doar pt situatii de urgenta.
        • 0 (0 voturi)    
          re (Luni, 13 iulie 2009, 9:32)

          nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui soferul

          Acostamentul sau banda de urgenta sunt separate de drumul "normal" cu dunga continua. Pe acolo este linie intrerupta, deci se circula. Cand veniti sa dati lectii de legislatie, ar trebui sa cunoasteti in primul rand legislatia.
          • 0 (0 voturi)    
            banda de urgenta (Luni, 13 iulie 2009, 17:45)

            zulu [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

            dn2 are pe fiecare sens o banda + o banda de urgenta marcata cam din 200 in 200 m corespunzator. Ca s-a incetatenit sa se circule ca si pe un drum cu 2 benzi pe sens asta e altceva
        • 0 (0 voturi)    
          in plus, (Luni, 13 iulie 2009, 9:55)

          nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui soferul

          Uite cum arata un acostament: http://www.techcons.ro/imgr/200/150/fckfiles/image/Acostament%20DN15.JPG
          Exemplul este pe DN15. Poti observa atat numarul de benzi cat si marcajul aferent.
    • +1 (1 vot)    
      .... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:51)

      florin [anonim] i-a raspuns lui viorel

      E plina tara asta de destepti. Drumurile NU au fost "inventate" de politie, omule.
    • -1 (3 voturi)    
      Hai ca-ti explic (Duminică, 12 iulie 2009, 22:04)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui viorel

      Drumul este de o banda plus acostament. Pe el trebuie sa circuli asa cum circuli pe un drum cu o banda pe sens.

      De ce are numai o banda?
      Fiindca atunci cand a fost modernizat, Banca Mondiala (parca aceasta a fost "sponsorul") a refuzat sa ofere bani pt largirea drumului la 2+2 benzi.

      Si ce-au facut romanii?
      Au facut drumul de 1+1, dar cu cel mai larg acostament permis de standarde.

      Deci nu e niciun complot al masonilor din Politie. Singura lor vina este ca nu-i sanctioneaza pe cei ce conduc pe acostamentul drumului.
      • 0 (2 voturi)    
        Gresit (Duminică, 12 iulie 2009, 23:13)

        nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui soferul

        Ca sa ai dreptate ar fi trebuit ca marcajul dintre banda ingusta si cea lata sa fie continuu. Cum el este discontinuu inseamna ca poti circula pe banda ingusta (cum de altfel zice si regulamentul: drumul se ocupa incepand cu partea lui cea mai din dreapta). Si banda respectiva nu este chiar atat de ingusta, experienta aratand-o, poate circula un tractor pe ea si o remorca, fara a calca marcajul.
        • 0 (2 voturi)    
          RE: Gresit (Luni, 13 iulie 2009, 0:35)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui nashu_mare

          Bai, frate, cica de ce sunt atatea accidente? Pai cum sa nu fie cand multi nici nu cunosc semnificatia marcajelor rutiere?

          Ia imprumuta de la cineva, care face scoala de soferi, un curs si ai sa vezi diferenta dintre linia continua si discontinua si ce inseamna cand aceasta este in dreptul acostamentului. Abia apoi sa dai verdicte de "gresit" sau "corect".
        • -1 (1 vot)    
          In plus (Luni, 13 iulie 2009, 0:40)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui nashu_mare

          zi-mi si mie, nashu_mare, daca ai fi avut dreptate ca sunt doua benzi pe sens, atunci logica aia a ta nu-ti spune ca intre sensuri ar fi trebuit linie continua?

          De aici rezulta a doua cauza a accidentelor: multi soferi romani gandesc doar: "ma feresc sau claxonez?".
          • +1 (1 vot)    
            re (Luni, 13 iulie 2009, 9:38)

            nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui soferul

            Dunga continua de pe mijlocul drumului semnifica interdictia de incalcare a axului drumului (adica a manevrelor de depasire, intoarcere, etc.). Nu are nicio legatura cu numarul de benzi. Si da, pe E85, poti opri pe prima banda. Si? E o chestie legala.
    • -1 (3 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 12 iulie 2009, 22:10)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui viorel

      asa e, ar trebui sa iasa in fata cretinii aia care au inventat tipul ala de drum si sa ne explice "logica" lor.
  • +1 (3 voturi)    
    dn2 (Duminică, 12 iulie 2009, 21:37)

    ion [anonim]

    Pe DN 2 mai e o problema, anume configuratia drumului. E vorba de banda din dreapta, banda despre care multi conducatori auto nu stiu nimic, merg cam pe la jumatatea ei, incurcand drumul. Pe de alta parte, avand in vedere aceasta banda, toti cei ce vor sa depaseasasca te obliga sa mergi in dreapta. I n timp ce multi ce-ti vin din fata, vin pe contrasens. Nu este un drum normal. Corect ar fi fost sa fie linie continua pe miljloc, iar banda din dreapta, numai pentru cazuri de urgenta. Asa, lucrurile s-au coplicat si fiecare face cum crede, sau cum vrea.
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:49)

    florin [anonim]

    Pe DN2 se merge cu o viteza extrem de mare: 120, 130, 140km/h in conditiile in care acel drum este foarte aglomerat; are 1 banda si 3 sferturi, nu doua benzi, dar asta nu-i impiedica pe toti sa se grabeasca si sa dea flashuri/claxoane; niste iresponsabili (cei mai "rai" mi se par soferii din Buzau/Ialomita, probabil se simt de-ai locului, mari cunoscatori). Abia de pe la Focsani lucrurile reintra oarecum in normalitate dpdv al vitezei si aglomeratiei.Pt toti soferii care merg pe acel drum: REDUCETI VITEZA pana la 90-100 km/h (evident, in afara localitatilor). Nu va mai bagati aiurea in depasiri, nu mai dati flashuri sa-i stresati pe ceilalti. Acel drum NU ESTE AUTOSTRADA
    • 0 (0 voturi)    
      DN 2 e aglomerat pana la Buzau/Focsani.... (Luni, 13 iulie 2009, 10:53)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui florin

      ....pentru ca traficul principal se realizeaza intre Bucuresti si restul zonei deservite de drum. E normal ca mai aproape de Bucuresti sa fie mai aglomerat. Apoi, in apropierea marilor orase se adauga o anumita aglomerare in plus.
  • +1 (3 voturi)    
    DN2 (Duminică, 12 iulie 2009, 22:20)

    Exasperat [anonim]

    Sunt din Iasi, merg cu viteza mult superioara celei legale pe acel drum ptr ca am nevoie sa ajung in Bucuresti intr-un timp rezonabil (n-am facut niciodata un calcul al timpului de deplasare daca tot parcursul l-as face in limitele legale). Toti factorii decizionali ai infrastructurii rutiere nu stiu sa mearga decat in coloana oficiala cu girofar si de aceea putin le pasa de nevoile reale de deplasare. Ganditi-va daca trebuie sa faceti 2 drumuri pe saptamana Iasi-Bucuresti-Iasi cum ati merge (in lipsa mult promisei autostrazi). Multumesc
    • +1 (3 voturi)    
      Greu cu nervii (Duminică, 12 iulie 2009, 23:39)

      Bolovan [anonim] i-a raspuns lui Exasperat

      Pai daca te grabesti asa de tare...ce nu iei avionul? ca-i mult mai rapid...in maxim 2-3 ore esti in bucuresti?
      Eu a trebuit sa merg saptaminal in bucuresti...si mergeam in conditii legale (si trust me...eu stau in vest...ii mai lung drumul pina in bucuresti).
      Daca n-ai rabdare...mergi tata si te cauta...inseamna ca sau ai probleme cu nervii..sau n-ai ce cauta pe sosea.
    • 0 (2 voturi)    
      Te deplasezi cu avionul..... (Luni, 13 iulie 2009, 10:54)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui Exasperat

      .....daca e nevoie sa faci dus-intors 2 drumuri pe saptaman.
  • +1 (1 vot)    
    DN2 (Duminică, 12 iulie 2009, 23:45)

    ozenel [anonim]

    Despre vestitul E85 se pot spune destule, cei mai nesimtiti sunt TIR-istii care pur si simplu refuza banda 1 si merg ca niste cocalari.
    Am vazut faze de m-am crucit pe drumul ala.
    ex: doua TIR-uri apartinand aceleiasi companii s-au luat la intrecere in paralel, doar ca ajunsi la limitarea de 90km/h nu au mai avut loc sa se depaseasca.
    Si mergeau asa...in paralel ocupand sensul lor de mers si banda 2 de pe contrasens.
    Evident ca la un moment dat din fata a aparut o masina al carei sofer s-a panicat cand a vazut doi idioti pe tot drumul aproape.
    A dat omul doua-trei flashuri dar taranul din tir a aprins toate luminile de pe cabina si a dus masina si mai mult pe contrsens de saracul ala de venea din fata nu a mai avut loc sa treaca si a iesit in camp...asta la orele 22...
    eu eram in spatele TIR-urilor la aproximativ 100-150 m si mi-a trecut cheful sa le depasesc, oricum mai aveam cam un km pana la destinatie.
    • -1 (1 vot)    
      Curiozitate (Luni, 13 iulie 2009, 12:43)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui ozenel

      Asa-i ca nu ai sunat la 112 sa anunti incidentul?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version