Jaf armat la o banca din Constanta

de E.M.     HotNews.ro
Vineri, 29 mai 2009, 9:29 Actualitate | Esenţial

Un jaf armat s-a produs in aceasta dimineata la o sucursala a bancii Carpatica din Constanta, informeaza televiziunile de stiri. Doi barbati mascati cu cagule au patruns in sediu in jurul orei 8:10, la doar cateva minute dupa deschiderea unitatii bancare. Ei au amenintat o casiera care, desi s-a speriat, a reusit sa declanseze butonul de panica. Pentru ca paznicul a vazut abia in ultimul moment ce se intampla, casiera a fost nevoita in cele din urma sa le dea hotilor banii din casierie, 69.682 de lei.

Unitatea bancara dispune de un sistem de supraveghere video. Politistii spun ca totul s-a intamplat foarte repede, paznicul aflat in interior a vazut foarte tarziu ce se intampla, astfel incat faptasii au putut sa dispara cu sacosa cu bani.

La ora respectiva, informeaza Realitatea TV, in afara de angajati si cei doi hoti nu mai era nimeni in banca, ziua de lucru abia incepea. Purtatorul de cuvant al IPJ Constanta, Anda Dragulescu, a declarat ca politia a fost sesizata in jurul orei 8:56 de jaful petrecut la banca situata in apropierea Casei de Cultura.

"Unul dintre faptasi era inarmat cu un pistol, insa nu a facut uz de el", a spus purtatorul de cuvant. Suma furata se ridica la 69.682 de lei, desi primele informatii indicau o suma de aproape zece ori mai mare - 790.000 lei. "Incercam sa vedem pe inregistrarile camerelor de luat vederi daca se pot vedea fetele celor doi suspecti. (...) Este adevarat, agentul de paza nu a putut reactiona imediat."

In ceea ce priveste siguranta bancilor din municipiu, "toate unitatile bancare au fost controlate de politia constanteana, au fost constatate nereguli, insa din pacate legea este foarte permisiva in aceste cazuri", a precizat Anda Dragulescu. Paza de care beneficiaza aceasta unitate bancara se incadreaza in limitele legii: "avea sistem uman si electronic", a mai spus purtatorul de cuvant.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

8188 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    hotii intra ca-n branza (Vineri, 29 mai 2009, 9:48)

    dudu [anonim]

    paza de cacao la bancile romanesti.
    • +1 (7 voturi)    
      te inseli (Vineri, 29 mai 2009, 11:08)

      patrunjel [utilizator] i-a raspuns lui dudu

      Aici e o problema legata de "paza de kkao".

      Tu daca ai fi cu inca 10 clienti in banca ai prefera ca paznicii sa isi scoata pistoalele si sa se apuce sa se impuste cu hotii langa voi ? Se lasa cu victime umane.

      Nu ai prefera sa ii lase sa ia naibii banii si sa iasa din banca si (eventual) doar apoi sa incerce sa ii prinda ?
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Vineri, 29 mai 2009, 18:23)

        ik [anonim] i-a raspuns lui patrunjel

        Convige si tu paznicii si casierele dintr-o banca de ce zici tu, apoi sa-mi zici care e banca si la ce ora sa ma duc...hai ca ma duc sa-mi pun ciorapu pe cap... astep da?
  • -3 (17 voturi)    
    dictaturA! (Vineri, 29 mai 2009, 9:58)

    DanP [anonim]

    ”iar paznicul aflat in interior a vazut foarte tarziu ce se intampla....”

    Sau i-a fost frica. LA ce paznici am vazut in banci - batrani de 60-70 de ani ...nici nu ma mira.

    Foarte bine le-a facut. SA fure tot din tara asta. Poate intr-un final o sa ne trezim si noi desi nu prea cred avand in vedre ca se inmultesc spargerile de banci.

    este nevoie urgent de o semi-dictatura in tara asta. URGENT! O sa fiu primul care ii voteaza
    • +3 (11 voturi)    
      Hehe (Vineri, 29 mai 2009, 10:08)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui DanP

      Crezi tu ca i-a fost frica paznicului? Daca ai fi fost in locul lui, ti-ai fi riscat viata pentru 600 RON/luna? Adevarul este ca oamenii astia sunt pusi acolo doar ca sa se respecte legea, nu ca sa pazeasca.

      Cat despre (semi)dictatura, ai grija ce-ti doresti... S-ar putea sa ramai fara ceea ce ai acum (casa, masina, daca le ai) si sa incepi sa platesti chirie la stat, in loc de rate la banca. Ia zi, ce ti-ar conveni mai mult?
      • +6 (8 voturi)    
        paznici (Vineri, 29 mai 2009, 10:36)

        zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui xyz

        Nu cred ca 600 lei ci probabil vreo 900... 1200 lei care tot putin este. si nu sunt pusi ca sa respecte legea ci ca sa potoleasca eventualii aurolaci care ar intra in sediu, eventualii scandalagii, mai plimba si ei un dosar de ici-colo, mai repara clanta de la intrare cand se blocheaza - eu cel putin asta i-am vazut facand.

        si no offence, nu am nimic cu nimeni, dar unii din ei arata a orice numai a security guys nu. nu-i vad reactionand prompt in cazuri de urgenta ca acesta.
    • +8 (18 voturi)    
      Prietene esti prost... (Vineri, 29 mai 2009, 10:09)

      klaus [anonim] i-a raspuns lui DanP

      Ce are dictatura cu paza unei banci bai retardule?
      Faptul ca bancile nu platesc suficient pentru securitatea lor nu are nici cea mai mica legatura cu sistemul de Guvernare a unei tari...

      Vezi ca esti pe aratura rau...
    • -1 (19 voturi)    
      diktat_ura? (Vineri, 29 mai 2009, 10:26)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui DanP

      "dictatura" e termenul cu care capitalistii venali, vampirii nesatui de bani si bogatii, au etichetat sistemele statale autoritare, in care disciplina, ordinea publica, sistemele de valori autentice functionau!

      Romania avea un astfel de sistem inainte de 1989. Autoritar, intr-adevar, dar NU dictatura.

      Vampirii, escrocii, borfasii cu gulere albe ne-au impus, in decembrie 1989, prin manipulare ordinara, spalare de creier, minciuni sfruntate un sistem nou, cel kapitalist. Un sistem in care asistam la disolutia autoritatii de stat, la institutionalizarea coruptiei, incurajarea hotiei, pervertirea valorilor, degradare umana, sclavie disimulata. In schimbul unor gadgeturi neinsemnate... aidoma margeluselor de sticla colorata pe care conchistadorii le aruncau triburilor bastinase acu' 500-600 de ani ca sa subjuge si sa jefuiasca popoare si continente virgine.

      Traiasca Romania Kapitalismului Venal Multilateral Dezvoltat! Traiasca Noua Sclavie Kapitalista!
      • +10 (10 voturi)    
        re: diktat_ura? (Vineri, 29 mai 2009, 10:58)

        kopilu_minune [anonim] i-a raspuns lui zizin

        @ zizin

        "margeluse de sticla colorata pe care conchistadorii le aruncau triburilor bastinase acu' 500-600 de ani ca sa-i recunoasca ca stapani"

        bine punktat! sa traiesti!

        hai sa listam exemple de "mageluse colorate" capitaliste:

        - coca-pepsi-cola-mcdonald-kfc-pizzahut
        - masina-in-leasing
        - vacanta-kusadasi-halkidiki-pe-datorie
        - credit-iptotecar-20-30-de-ani
        - 50-canale-tv-pentru-spalat-creierul
        - reviste-porno-presa-pentru-tonti
        - iarba-speciala-ptr-adolescenti-din-cartiere
        - maneleeeeeee

        care mai adauga pe lista?
        • +1 (1 vot)    
          pai sa mai adaugam si (Sâmbătă, 30 mai 2009, 3:12)

          niculaie [anonim] i-a raspuns lui kopilu_minune

          pai sa mai adaugam si urmatoarele care,de fapt,ne lipsesc:
          -bec de 25 v
          -juma de ora de TV pe zi,si ales cu 'shefu'
          -ziare de 2 pagini,marimae 25cm - mai mici decat.. mea(reclama gratis)
          - un partid si nici ala politc
          - un sotiment de paine si aia cu ingrediantul principal ,coada
          -vacanta la maica-mare,sau maica-mare in vacanta la bloc,sa stea cu aia micii si sa-i steraga de bube dulci,sa nu le mamace copii din lipsa de bomboane si alea fondante
          D'aia zice lumea ca,,,,,,,capilalizmu ,o fi el de prost gust, dar cel putin nu arunca societatea inapoi de la 'iepoca de aur' la epoca de piatra
      • -1 (9 voturi)    
        Ai fost securist sau esti doar naiv? (Vineri, 29 mai 2009, 12:05)

        Arsenescu [anonim] i-a raspuns lui zizin

        Doresti (semi-) dictatura pentru ca acum avem
        "un sistem in care asistam la disolutia autoritatii de stat, la institutionalizarea coruptiei, incurajarea hotiei, pervertirea valorilor, degradare umana, sclavie disimulata."
        Ia sa vedem noi cum era inainte de '89:
        - se fura totul, de la fierul pentru inchis balcoane pina la porumbul de pe cimp, etc. etc.
        - valorile umane fusesera de mult ingropate la Canal si in inchisori. Ceea ce mai ramasese de valoare trebuia sa se prostitueze cu PCR-ul ca sa poata, cit de cit, sa se afirme profesional. Din pacate, multi au ales calea asta si au ajuns niste moluste morale.
        Vorbesti despre "degradare umana".
        Pai cozile infernale,la care stateau toti (exclusiv securistii) nu te degradau uman?
        Activistii analfabeti care erau directori si cautau sa-i umileasca pe intelectuali nu promovau, sub conducerea partidului, degradarea umana?

        "sclavia disimulata"
        Cum crezi ca s-a construit oroarea de Casa a poporului? Cum s-a lucrat la Canal? Cei care erau dusi cu forta acolo (multi au murit) nu erau sclavi ai secolului XX?
        In concluzie, daca nu esti (neam de) securist si esti doar neinformat, mai discuta cu oamenii care au trait in acele vremi. Poate vei reusi sa intelegi ceva din cea mai sinistra orinduire care a existat vreodata in istoria umanitatii.
        • +1 (5 voturi)    
          Interesant (Vineri, 29 mai 2009, 13:12)

          dorel [anonim] i-a raspuns lui Arsenescu

          Dar folosesti "iexact" argumentili unui activist care venea cand eram in liceu. Se vede din avion ca esti din specia aia de insi ajunsi. Si acum ce e? Nu e sclavie? Care valori au fost ingropate la canal? Aceleasi valori care erau identice cu dele de azi, poate mult mai rapace si nemiloase (afacerea skoda, etc). oroarea de casa a popoului e acum pe toate pliantele cu romania si este reprezentativa pentru aceasta cireada de flamanzi! Oamenii care au trait acele vremi!! au o anumita varsta si este indoielnic ca amintirile lor mai reprezinta o baza reala. By the way: bunicul meu a facut "parnaie" ca fiind liberal si apoi legionar (s-a adaptat timpurilor). La comunisti nu a mai intrat caci era pe front in timpul ala si cand s-a intors l-au saltat; bunica a facut semipareza cand l-au saltat pe mosu si a trait cu chestia aia 35 de ani. Asa ca nu sunt din aia de care zici, dar tu esti! Sau esti vre-un gandac de bucatarie ce vindea tigari prin '89 si apoi rulmenti la turcaleti!
        • +2 (2 voturi)    
          @ Arsenescu (Vineri, 29 mai 2009, 13:51)

          sfantul ilie [anonim] i-a raspuns lui Arsenescu

          clisee, clisee, clisee !!

          stimabile Arsenescu, esti exemplarul tipic de creier spalat, intoxicat cu dogma kapitalismului "illuminat", minciuna pietei libere si competitiei oneste, iluzia falsa a libertatii individului, bla-bla

          sa vedem, asadar:

          1. furatul in Romania ultimilor 20 de ani, de proportii halucinante, nu secompara nici cu pustiirea acestor plaiuri de catre popoarele migratoare in decursul a sute de ani; furatul ("din avutul obstesc", remember?) de dinainte de '89 era PARFUM fata de jaful metodic, pervers si institutionalizat din ultimii 20 de ani: flota, combinate date la fier vechi, sisteme de irigatii vandalizate, infrastuctura feroviara, bazele de tratament, petrolul, gazele, apa minerala, industria cimentului, defrisarea salbatica a padurilor... lista e luuuunga lunga... si adauga la asta 75 miliarde Euro datorie externa acumulata din 89' incoace. De la zero.

          2. Canal Dunare-Marea Neagra, s.a.m.d. - ce spui sunt ifose de demoazela de pansion, stimabile! Cum crezi ca se poate face o lucrare ca asta? cu calculatorul clap-clap la tastatura? la televizor in tolksouri? cu mici si bere in parcuri? Ceausescu a lasat 80% gata din statia de epurare a zoaielor colectate din Bucuresti - in 20 de ani nu s-a facut nimic. Canalul Bucuresti-Giurgiu inceput - lasat de izbeliste. Combinatul de la Calarasi gata 85% devalizat, extinderea sistemelor de irigatii... etc etc
          Avem in schimb mooooooooluri! Hangare din plastic si tabla!
          Si case de pariuri, si cazinouri la parterul blocurilor. Oh, da, si biznis-senter-uri din fier, plastic si sticla - astea ORORI!

          3. "cozile care degradau oamenii"... heh, alta gogorita. In anul de gratie 2009 sunt sute de mii de romani care FAC FOAME! Pricepi? Ca sa nu mai vorbim de specia noua, a analfabetilor, ce numara juma' de milion de tineri mioritico-capitalisti

          4. "oroarea" Casa Poporului - oroare? cine te-a invatat sa flegmezi, cu venin si ura de clasa, tampenia asta? Viata de soarece de mooool? "Spiritul comunitar
          • 0 (0 voturi)    
            ca veni vorba de furtu de la Cta. (Sâmbătă, 30 mai 2009, 3:25)

            nicolae [anonim] i-a raspuns lui sfantul ilie

            ca veni vorba de futu de la Cta:
            -sistemul politic total dominat de 2x paride police,ca de egzemplu cel in care se lafaie popou preten american,este 'superior' democratiei proletare - cunoscut si ca 'dictatura proletara' unde ielementu 'proletara' = shefu, numai prin adaugarea unui alt partid politic.ce mare scofala - mai functioneza un alt partid polotic,si gata,ai democratie in tzara.
            Cui ii pasa ca,de egzemplu in Suedia timp de 25 de ani a stat la conduerea tari un singur partud politic si daca ar fi vrut muschi lor,mai stateau inca vreo 5 ani..
            Ceace,insa, a reprezentat o crima nationala a fost aducerea unei intregi natiiuni la nivelul intelectual la fel de derizoriu ca cel al 'condcatorului'.
            Cine viseaza la 'iepoca de aur' ar trebui sa vizioneze unrgent cateva filme pornigrafie care sa-i schimbe'visele' - chiar daca si cele pornigrafice ar fi vise de ne ...atins
        • 0 (0 voturi)    
          nu zau! (Vineri, 29 mai 2009, 14:42)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui Arsenescu

          "Activistii analfabeti care erau directori si cautau sa-i umileasca pe intelectuali nu promovau, sub conducerea partidului, degradarea umana?"
          Sustii cumva ca actualii sefi si/sau patroni au alta calitate umana si profesionala? Nu tot leprele ajung sefi si bogati? Deosebirea fata de socialism este ca, vorba lui Tismaneanu in 90, ne plictisim mai putin. Cu pretul unei isterii generalizate. Mare castig, ce sa zic...
    • -1 (9 voturi)    
      :D (Vineri, 29 mai 2009, 10:35)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui DanP

      S-ar putea la fel de sa fii primul pe care au sa-l impuste, daca tii sa fii primul in toate....

      ~Nautilus
      • -2 (4 voturi)    
        corectez (Vineri, 29 mai 2009, 11:52)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

        S-ar putea la fel de bine sa fii primul pe care intr-o dictatura au sa-l impuste, daca tii sa fii primul in toate...

        ~Nautilus
    • 0 (6 voturi)    
      DanP-apagalul (Vineri, 29 mai 2009, 11:30)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui DanP

      Propun sa emigrezi in Corea de Nord si sa votezi acolo.
  • +12 (16 voturi)    
    Nedumerire (Vineri, 29 mai 2009, 9:58)

    horhe [anonim]

    Pai cum ?!? Se fura hotii intre ei mai nou ??
    • +5 (7 voturi)    
      @ horhe (Vineri, 29 mai 2009, 10:03)

      hose [anonim] i-a raspuns lui horhe

      He-he, buna asta, imi place, bravo!

      http://www.banksarethieves.org
    • +6 (8 voturi)    
      O familie necajita (Vineri, 29 mai 2009, 10:14)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui horhe

      O fi fost o famile necajita care s-a gandit sa mearga sa-si recupereze dobanda de la creditul luat pe 30 de ani de la banca . Cum bancile maresc dobanda dupa bunul plac , si-au luat astia ciorapii de acasa , au trecut pe linga bunicul adormit de la firma de paza (platit probabil cu 5 mil/luna) si cu pistolul de plastic al copilului si-au recuperat dobanda...in fapt banii lor .
    • +1 (3 voturi)    
      OBS (Vineri, 29 mai 2009, 10:49)

      Horhe [anonim] i-a raspuns lui horhe

      ia uite, m-au votat doi bancheri cu minus. Ha-ha.
      /
  • +3 (5 voturi)    
    paza aiurea... (Vineri, 29 mai 2009, 10:16)

    Jo [anonim]

    Adica intra doi, dis de dimineata, cu cagule pe fata intr-o banca si "paznicul a vazut abia in ultimul moment ce se intampla"??? Ce s-o fi gandit? Ca e continuarea la filmul de aseara?
  • -1 (3 voturi)    
    790.000 lei? (Vineri, 29 mai 2009, 10:16)

    Florin [anonim]

    Atat de multi bani? Sigur am citit bine? Sunt peste 180.000 euro ...
    • 0 (0 voturi)    
      taie un zero (Vineri, 29 mai 2009, 14:44)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Florin

      79.000 RON
  • +1 (3 voturi)    
    Care este suma reala !! (Vineri, 29 mai 2009, 10:21)

    john [anonim]

    Pe un alt site de stiri (mediafax) se vorbeste de 80.000 lei (RON), la voi pe site presupun ca este in lei vechi ca nu am vazut precizarea asta...
  • +2 (4 voturi)    
    asa multi bani? (Vineri, 29 mai 2009, 10:21)

    Lupu [anonim]

    nu cumva suma e mai mica? ce sa caute atatia bani in casierie la prima ora??? poate 80.000 lei, nu 800.000...
  • +1 (5 voturi)    
    way to go ! (Vineri, 29 mai 2009, 10:52)

    mircea [anonim]

    asa haiducii lu tata. numa va rog, fara victime. ca atunci nu imi mai place.
  • +1 (3 voturi)    
    Securitatea la banci (Vineri, 29 mai 2009, 11:01)

    spysoby [anonim]

    Paznicul este pus doar pentru a respecta prevederile legale.Sunt tipi mai in virsta si oricum nu-s inarmati cu pistol.Chiar daca ar fi inarmat ar fi o problema daca din schimbul de focuri moare o terta persoana.Bani banci sunt asigurati iar salariatii au fost instruiti sa nu faca pe eroi.In fond si fetele de la " front desk" sunt salariate si cu salarii mici.
  • +2 (2 voturi)    
    Oare nu-s tot aia din Cluj ? (Vineri, 29 mai 2009, 11:11)

    patrunjel [utilizator]

    Oare nu sunt tot aia doi de a uspart o banca la Cluj acu vreo doua luni ? Si parca apoi una in Timisoara sau Oradea ?
    • 0 (2 voturi)    
      banci.. (Vineri, 29 mai 2009, 11:40)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui patrunjel

      nu ati inteles nimic... asa e construit sistemul !! totul e calculat, chir si hotii astia sunt inclusi in ecuatie, trebuie sa traiasca toata lumea- bancheri, angajati lor, firme de paza, asiguratori etc... ce e asa greu de priceput ?? chiar si eu care nu sunt specialist in sisteme de securitate pot sa furnizez nu prea scump, o solutie de securitate eficienta ptr. asemenea situatii....
  • +4 (4 voturi)    
    Culmea Economisirii (Vineri, 29 mai 2009, 11:25)

    bozo [anonim]

    Caguliştii au luat banii şi probabil măine se vor duce la banca respectivă să îşi deschidă un depozit.
  • +4 (4 voturi)    
    Bani (Vineri, 29 mai 2009, 11:25)

    anonim [anonim]

    Bine ca nu a patit nimeni nimic, banii sunt oricum asigurati.
    Acum e treaba politiei sa ii gaseasca.
  • +2 (2 voturi)    
    vina e si a bancii (Vineri, 29 mai 2009, 11:50)

    mike [anonim]

    vina e si a bancii asta pentru ca tin oarecum banii la vedere ... probabil ca hotzii stiau si a venit la fix
  • +1 (1 vot)    
    Unde-i domnu' Nica?! (Vineri, 29 mai 2009, 12:35)

    plictisitu' [anonim]

    Hai domnu' Nica, iesi repede la televizor si baga niste declaratii despre securitatea precara a unor banci, asa cum ne-ai obisnuit deja in calitate de ministru de interne si expert recunoscut in probleme de securitate bancara... Hai, lumineaza-ne!
  • 0 (0 voturi)    
    ce tare (Vineri, 29 mai 2009, 14:46)

    :))) [anonim]

    ca in filmele politiste frateee:))
  • 0 (0 voturi)    
    GG (Vineri, 29 mai 2009, 17:00)

    Balcescu [anonim]

    GG baietzi, Clash - Bank robber pt. voi... keep safe
  • 0 (0 voturi)    
    inconstienta,incompetenta,iresponsabilitate la''ca (Vineri, 29 mai 2009, 19:32)

    eu [anonim]

    Sa va spun ce face un agent de securitate la o sucursala 'carpatica'...?auziti domnilor....atributiuni de agent de securitate:armeaza-dezarmeaza sistemul,raspunde la cca 200 de apeluri telefonice pe care le redirectioneaza catre numere de interior,trebuie sa puna/ia panouri cu inscriptia "rezervat" pt masinile bancii sau ale clientilor,sa iasa din unitate sa ajute clientii la ATM sau ASV. In caz de alarma la banca,in afara serviciului,agentul este si apelat vocal si indiferent de ora trebuie sa se prezinte la post;deci,d-le dir gen Hoanta sau d-le patron Carabulea sa nu indrazniti sa aveti pretentii ca agentul sa va si pazeasca sau sa intervina in asemenea situatiiA,era sa uit,ITM-ul stie !? ca agentul sta chiar 12-13h la serviciu ?Va bateti joc de angajatii bancii care au salarii fffff mici si care nu-si pot lua c.o. din lipsa de personal.De ce nu contractati o firma de paza?din inconstienta,...,....Un agent are sal de max 566 ron/luna,dotarea e la pamant,ca sa nu mai vb si de altele....D-nilor hoti ati fost tare prosti.Pai,ce sa furati de la hoti!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Hmm (Sâmbătă, 30 mai 2009, 20:02)

    un_smecher [anonim]

    Sincer sa fiu ma bucur ca nu a fost nici o victima ca la Brasov la casa de amanet (caz care de altfel este cu autor necunoscut si acum), dar totodata ma bucur si ca au reusit sa fuga cu banii...la urma urmei nu au furat de la mine...si...are balta peshte...
  • 0 (0 voturi)    
    Parerea mea (Duminică, 31 mai 2009, 7:23)

    Orcusan [anonim]

    Eu din ce stiu (cam putin recunosc, pentru ca nu ma pasioneaza subiectul) , bancile au banii asigurati la companii de asigurari.Probabil ca sa beneficieze de aceste asigurari trebuie sa respecte anumite norme gen , paza electronica si paza umana , de aceea inteleg eu prezenta acelui pseudo paznic in incinta bancilor.Cu ochii mei am vazut prin banci, paznici care erau mai mult decat carunti in cap , insa ce vreti sa faca acei paznici ? Daca ar fi inarmati ce? Exact cum zicea si badea la televizor , un hot care se pregateste sa dea o spargere la o banca daca este hotarat rau sa faca asta , il lichideaza imediat pe acel paznic cu pistol in dotare , ca sa nu mai zic ca pe urma poate se entuziasmeaza prea tare si mai arde si cativa clienti sau angajati , ca doar daca a omorat 1 ce mai conteaza inca 10.Si apoi ce credeti voi ca s-ar intampla? Cum scria cineva pe aici , chirie la stat in loc de rate la banci.Din cum vad eu situatia bancile nu au absolut nimic de pierdut din astfel de jafuri , doar companiile de asigurari iar daca s-ar mai termina naibii odata aceasta criza fictiva financiara nu ar mai fi atat de multe astfel de incidente.Oricum criza nu este deloc o scuza pentru asa ceva , cu siguranta multora le merge greu , poate unora prea greu , nici mie nu imi este foarte roz dar pun branca la munca si fac banutul , am grija de el si apoi se inmulteste.Pacat, sper sa nu ajungem ca americanii "war on terror" si alte cacaturi din acelea.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă