Orban il provoaca la o dezbatere pe Dragnea: Liviule, daca esti barbat, daca nu ti-e rusine de ce ai facut, te astept la orice ora, la orice post de televiziune

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 18 octombrie 2017, 15:26 Actualitate | Esenţial

Ludovic Orban
Foto: Facebook / Ludovic orban
Presedintele PNL Ludovic Orban a declarat, miercuri, ca il provoaca pe liderul social-democratilor Liviu Dragnea, presedinte al Camerei Deputatilor, la o dezbatere televizata privind starea natiunii, informeaza Agerpres.

"Il provoc pe Liviu Dragnea la o dezbatere publica privind situatia Romaniei astazi, privind distrugerea sistematica a economiei de catre Guvernul PSD si privitor la directia pe care trebuie sa se indrepte Romania. Este momentul ca valul minciunilor pesediste sa fie dat la o parte. 

Liviule, daca esti barbat, daca ai curaj, daca nu ti-e rusine de ce ai facut, te astept la orice ora, la orice post de televiziune, cu orice moderator, la o dezbatere cinstita, directa privind starea natiunii, privind directia in care se indreapta Romania. 

Faptul ca te ascunzi in spatele latrailor de partid si al pseudo-analistilor care functioneaza ca purtatori de cuvant ai PSD, nu face decat sa induca o ceata suplimentara asupra realitatii economice romanesti", a afirmat Ludovic Orban, la Parlament. 

El a mentionat ca "doar o dezbatere fata in fata poate sa permita cu adevarat ca cetatenii sa inteleaga ce se intampla in Romania si cine are dreptate".





















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

2253 vizualizari

  • -6 (22 voturi)    
    "Tataie" Orban, nu mai suntem in anii 90 ! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 15:33)

    Susufler0 [utilizator]

    Am intrat in mileniul trei, "tataie" ! Nu asa invingi PSD-ul in alegeri !

    PS. Asta-i tot ce poti matale in materie de lupta politica ? Asta si dupa aia o cantare la mandolina pt pustoaicele din Organizatia de Tineret ?
    • +8 (14 voturi)    
      Ti-e cumva bunic? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 16:33)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Daca nu iti este bunic nu este cazul sa fi sarcastic!
      Faptul ca esti mai tanar decat Orban nu inseamna ca tu esti mai bun si ca ai solutii...!
      Inseamna doar ca stii si ai facut mai putine lucruri in viata!
      Daca ideea lui nu este buna, atunci poate ii spui si cum sa castige alegerile...el n-o stii ca-i “tataie”!
      Poate ne scapi tu de Dragnea cu ideile tale!
      Nu vrei sa ne impartasestii si noua din ideile tale despre cum ar trebui sa actioneze opozitia ca da-l dea jos pe Dragnea?!
      • +2 (8 voturi)    
        Fata de multi altii intrati in politica serioasa (Miercuri, 18 octombrie 2017, 17:58)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        nu cea de cafenea, Orban politician institutionalizat de 27 de ani, este un adevarat tataie al politicii !

        Pe de alta parte, ma uimeste naivitatea ta ! Eu vorbesc despre Orban care este cunoscut si rascunoscut cu ce a facut si ce nu a facut in Romania in ultimii 27 de ani in politica, in viata privata (ii place spritul,canta la mandolina, conduce imprudent iarna, etc, etc) iar tu stii despre mine ca stiu si am facut mai putine lucruri in viata decat Ludo !

        PS. Esti penelist ? Daca esti, atunci te inteleg si iti promit ca il las in pace, cat "te dai pe net", nu il mai critic si nu mai sunt sarcastic in ceea ce il priveste. Daca insa esti tot ca si mine politician "de cafenea", atunci, ofera tu solutii PNL si vezi daca o sa fiu de acord cu tine sau nu.

        PPS. O seara buna !
        • +1 (3 voturi)    
          Hai sa clarificam... (Joi, 19 octombrie 2017, 0:03)

          paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          In primul rand, in comentariul meu nu mi-am dat cu parerea despre Orban...nici de bine nici de rau!
          Pur si simple nu mi-a placut sarcasmul si aroganta ta de atoate stiutor...."nu asa se castiga alegerile"
          Nu sunt un fan Orban, nu am fost si nu sunt membru in nici un partid si am votat de fiecare data... dar nici o data cu psd.

          Parerea ta ca as fi naiv (in ce-l priveste pe Orban) nu are nici un fundament.

          Faptual ca Orban l-a provocat la o dezbatere pe Dragnea este un lucru pozitiv care nu poate duce decat la punerea celui din urma intr-o lumina proasta, care sa-i arate in public adevarata fata si adevaratul caracter...asta in conditiile in care Orban ar merge "pregatit".

          Nu l-am vazut pe Dragnea intr-o dezbatere publica cu un opozant si nu cred ca ar accepta pentru ca este las si stie cu nu ar face fata.
          Pe Dragnea trebuie sa-l izbeasca adevarul crunt si realitatea in fata, trebuie facut sa vorbeasca, trebuie enervat pentru ca atunci isi pierde cumpatul si calmul ala aparent de stapan pe situatie.

          Faptul ca spui "ca nu asa se castiga alegerile" inseamna ca stii tu cum se pot castiga... si as fi incantat sa aflu si eu, deci exprima-ti ideile daca le ai si nu le tine doar pentru tine.

          Apropo de PNL, nu stiu daca o sa gaseasca forta si capacitatea de a scoate ciuma rosie - psd de la guvernare, dar stiu in schimb ca au facut doua greseli majore de neiertat(pentru multi dintre noi), prima a fost alianta cu psd in usl, iar a doua fuziunea cu pd-ul lui Basescu...ar mai fi si alte greseli dar nu este locul in a le enumera.

          Nu am nici o problema cu criticatul "penelistilor"...chiar trebuie criticati si dati cu capul de pereti atunci cand dau cu oistea in gard...dar sa fim seriosi nu pentru motive puerile...ca obisnuiesc sa mai cante la mandolina si sa mai traga la masea in privat.

          Nu sunt nici macar politician "de cafenea" si nu este cazul si nici nu am pretentia ca pot oferi solutii PNL-ului.
          Sfaturi da toata lumea dar solutii nu da nimeni!
          • 0 (2 voturi)    
            Ok, tu ai "clarificat" ! (Joi, 19 octombrie 2017, 8:26)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

            Daca ai fi citit commentul meu de la 20:40 adresat lui
            @nahir ai fi vazut ce cred eu ca trebuie sa faca pt inceput PNL in lupta sa politica cu PSD.

            In alta ordine de idei, nu te supara dar in continuare sustin ca esti naiv cata vreme argumentul tau la faptul ca il critic in mod gresit, ori nemeritat pe Orban este CV lui, care este mai bogat decat al meu !

            PS. Iti doresc o zi buna !
            • 0 (2 voturi)    
              Nu sunt de acord! (Joi, 19 octombrie 2017, 11:05)

              paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Dar este parerea ta si si sigur ca ai libertatea sa ti-o exprimi!
              As putea sa-ti argumumentez dar nu am timp aici...
              Ceea ce pot sa spun pe scurt este faptul ca PNL ar trebui in primul rand sa inceapa sa-si faca o autoevaluare si o restructurare din temelii, sa scape de figurile care fac rau imaginii partidului si nu in ultimul rand sa arate romanilor ca au o viziune despre ce vor sa realizeze si ca si-au cristalizat politicile pentru Romania.
              Dupa ce au facut toate astea ar putea deveni ei penelisti cei care coaguleaza o eventuala alianta!
              Nu poti sa faci acum o alianta care nu are in spate nimic...nu poti sa aduni lumea doar sunand din goarna fara sa oferi ceva!
              Faptul ca esti impotriva lui Dragnea si a psd nu mai este de ajuns.

              Si am sa inchei acest comentariu si subiect prin a-ti spune inca o data (poate pricepi in final) ca nu am argumentat in nici un fel faptul ca nu as fi de acord cu criticile pe care i le aduci (eu nu am spus ...nici “gresit” nici “nemeritat”)lui Orban.
              Nu-i poti spune cuiva ca este naiv doar pentru faptul ca nu-ti place sau nu-ti convine ce spune...nu lua totul la modul personal!
              Asta inseamna aroganta autosuficientei care intotdeauna naste frustrari...si nu este tocmai benefic pentru cineva care isi da cu parerea cand “se da pe net”!
              • +1 (1 vot)    
                Au trei ani timp pt clarificari (Joi, 19 octombrie 2017, 14:01)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

                autoevaluari si pt a incheia o alianta politica ! Pt "estructurari din temelii", nu le ajunge o viata de om !

                Astea trebuiau facute de ani buni, pt ca presupun vointa multa, munca multa ! In loc de asta PNL a procedat exact invers si a pus de o alianta cu PSD.

                Pt asta penelistii trebuie sa-i multumeasca altui plezirist politic care nu a facut nimic bun, nimic notabil in politica romaneasca. Evident ca il am in vedere pe Cacarau, cu toate riscurile de a fi "mustrat" din nou de tine pt ca - recunosc - desi nu sunt ruda cu el si nu suntem nici macar conjudeteni, ori de-o varsta, imi permit sa fiu sarcastic cu Domnia sa.

                De ce iti vorbeam de "tataie" ? Cum nu poti sa ii ceri bunicului tau sa devina un utilizator fara probleme a unui smartphone, nici de la Orban nu poti sa te astepti la o opera de innoire a PNL !

                Cu el e chiar problematica punerea bazelor unei aliante politice, pt ca dintr-un inceput iti da in cap cu blazonul PNL care inseamna in mintea lui un prim decalaj in defavoarea aliatului. Apoi vine procentajul de voturi obtinute la ultimele alegeri si tot asa !

                Penelistilor le lipseste pragmatismul PSD, care pot accepta chiar si o egalitate in alianta desi realitatea nu demonstreaza asa ceva.

                Iata de ce, primenirea partidului trebuie sa porneasca de la varf, atunci cand "varful" e decrepit dpdv politic si trage totul in jos.

                Parte din actuala opozitie trebuie sa inteleaga faptul ca vor urma trei ani grei pt romani iar daca acestia vor fi urmati de inca patru, tot cu PSD la conducerea tarii, atunci chiar ca putem trage obloanele !

                Iata o parte din motivele pt care sunt sarcastic cu "tataie" Orban !

                PS. Si apropo, naivitate nu ai dovedit in ceea ce-l priveste pe Orban ci in ceea ce ma priveste pe mine.

                PPS. O zi buna !
    • -2 (10 voturi)    
      Iti dai seama cam ce valoare au ceilalti ? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 16:44)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      daca asta e nivelul lui Orban , presedintele partidului ? Cine naiba ii voteaza pe astia ? Doar cand imi aduc aminte ca p-acolo e mai e si Ghiorhgiu, Turcan, Predoiu, Cezar Preda, etc ma gandesc cu groaza ce s-ar putea intampla daca astia ar putea ajunge vreodata la putere. De fapt, experienta cu aripa PDL la putere, ne demonstreaza clar ca acest PNL are nevoie sa mai stea vreo 10 ani in opozitie. Daca in PSD , Dragnea, oricat ar fi el de limitat , totusi a constituit un filtru pentru cei care vroiau in Parlament, in PNL , din ce-am auzit, totul e pe spagi, aranjamente, relatii la nivel local, cei de la centru avand la randul lor alte lupte. Astia nu au cum sa produca niciun om valid pentru ca sunt total inepti la toate nivelurile, nu au o structura functionala care sa promoveze oameni valizi si in definitiv sunt doar niste grupuri de interese mai mici sau mai mari in tot partidul (daca chestia asta poate fi numita partid).
      • +7 (7 voturi)    
        Si atunci cine sa ajunga la putere ? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 18:18)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Inteleg de la tine ca tot PSD, pt ca spre deosebire de PNL "Dragnea, oricat ar fi el de limitat, totusi a construit un filtru pt cei care voiau in Parlament."

        PS. Iar atunci cand filtrul nu a functionat, atunci cand a dat gres, au demisionat chiar si doi pesedisti, pt a face loc cui trebuie, nu-i asa ? ;))
        • +1 (1 vot)    
          Singurii care au o calitate a activului de partid (Miercuri, 18 octombrie 2017, 20:49)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          decenta e USR. Din pacate le lipeste un lider si cred ca au carente mari pe intelegerea realitatii socio-economice din aceasta tara. Ciudat e ca ei se comporta ca un partid de dreapta cand de fapt ei ar trebui sa fie un partid de centru-stanga (de fapt nici ei nu prea stiu unde sa se pozitioneze). Dar calitatea oamenilor din acest partid este mult, mult peste tot ce ofera celelalte partide atat din punct de vedere etic , moral cat si din punct de vedere al educatiei. Ideea lui Nicusor de a filtra pe cei care intra in partid si de a face verificari riguroase a fost excelenta si nemaintalnita in politica romaneasca. Dar nu este de ajuns pentru a crea un partid solid. Daca vor sa supravietuiasa, au nevoie de un lider carismatic si cu viziune care sa uneasca toate aripile din partid.Altfel, vor disparea rapid desi acolo sunt multi oameni inteligenti. Dar inteligenta, moralitatea , etica si educatia nu inlocuiesc experienta politica, viziunea, carisma, etc.
          • +1 (1 vot)    
            Deci pana la urma doi sunt cu "filtrul" (Joi, 19 octombrie 2017, 15:39)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            in partidele lor. In PSD, Dragnea care este el insusi un filtru si in USR, Nicusor care a impus verificarea stricta a candidatilor !

            Parca nu-mi place totusi filtrul lui Dragnea care - repet -
            s-a lasat cu ordin dat celor doi clasati inaintea favoritei sale (d-ra Coman, fata de penal de vaza in PSD) de a-si retrage candidaturile, in asa fel incat in Parlament sa ajunga cine trebuie ! :))

            PS. Pe de alta parte, recunosc ca d-ra Coman e plina de "carisma", sa dea si la altele ! ;))
    • +5 (5 voturi)    
      trebuie (Miercuri, 18 octombrie 2017, 19:20)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      sa recunoastem ca ideea e foarte buna luand in considerare si atitudinea lui dragnea, de permanenta negare, implicare a lui personala, pe de o parte si aruncarea intregii raspunderi in spinarea partidului, toata lumea stiind ca de fapt caricatura de doi bani a lui ceausescu conduce jocurile.
      sunt foarte curios daca va ridica manusa si, mai ales, cum se va descurca orban intr-o cusca cu lei la a3. acolo va avea de luptat nu numai cu cariatul. ii va avea de combatut si pe codrin stefanescu, gadea, badea, aventual si operatorii sau masinistii din a3.
      macar cu circ ne alegem.
      • +1 (3 voturi)    
        In primul rand, fara sa vreau sa-i supar (Miercuri, 18 octombrie 2017, 20:40)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        pe penelisti, idea unei dezbateri televizate intre Orban si Dragnea, la niciun an de la alegerile parlamentare e puerila, dupa cum puerila este si motivatia care insoteste provocarea lansata de presedintele PNL : "doar o dezbatere fata in fata poate sa permita cu adevarat ca cetatenii sa inteleaga ce se intampla in Romania si cine are dreptate."

        Pai domnule Orban, cetatenii au cam inceput sa priceapa si singuri, fara ajutor din partea cuiva anume "ce se intampla in Romania si anume faptul ca sunt pe cale sa fie pacaliti din nou iar acolo unde mai au nevoie de oarece explicatii le primesc cu brio de la senatorul penelist Florin Cîţu si de la deputatul USR Claudiu Năsui.

        Chiar este prematura o dezbatere politica televizata intre "sefi" ! Lasati-i deocamdata pe locotenenti sa va pregateasca terenul pt ca se pricep si, poftim, poate ca "locotenentii" or sa va convinga si de faptul ca e necesara o alianta politica, de genul celei ce a fost "DA" !

        PS. Mi-e ciuda s-o spun, dar demersul lui Ludovic Orban pare mai curand a fi ceea ce a spus mai sus Niuluc !
  • -11 (19 voturi)    
    Vocea nebagarii in seama ! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 15:34)

    newlook [utilizator]

    Vocea nebagarii in seama ! Saracul !
  • -7 (17 voturi)    
    Orbane ... nu esti departe ! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 15:42)

    mirceacr [utilizator]

    Incerci degeaba

    Nu te-ai remarcat cu nimic in plus fata de inamicii de la PSD & Co.
    Nu ai dovedit nicio competenta, nu te-ai faut remarat prin nimic comparativ cu "ceilalti" !

    PSD-ul este iar la putere datorita incompetentei PNL-ilor ! ..rataciti in letargie !

    Ne irositi timpul !
  • -6 (10 voturi)    
    Pazea! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 15:59)

    manon [utilizator]

    S-a trezit pnl-ul....
  • -2 (6 voturi)    
    mda, si (Miercuri, 18 octombrie 2017, 16:20)

    Stapanu [utilizator]

    ce-o sa ne spuneti ce n-am stiut? intre timp am vazut, si cu unii, si cu altii, practica ne omoara. E drept ca louie poa' sa & cante, in timp a'lalt doar sa maraie (!)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă