UPDATE Plan Rosu de interventie in Ialomita, in urma unui accident in care au fost implicate mai multe masini. Arafat: O persoana a murit, 14 au fost ranite. Mai multe persoane au fost transportate la Bucuresti

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 8 octombrie 2017, 16:03 Actualitate | Esenţial

Accident rutier Ialomita
Foto: IGSU
O persoana a murit, iar alte 14 au fost ranite, in urma unui accident de circulatie produs duminica in judetul Ialomita, in care au fost implicate mai multe masini, a spus secretarul de stat in MAI, Raed Arafat, potrivit News.ro.  Autoritatile au activat Planul Rosu de interventie. In masini erau 15 persoane, unele fiind incarcerate. Mai multe persoane au fost transportate la spitale din Bucuresti.

20:35: Inca cinci persoane ranite in accidentul din Ialomita au fost aduse la Spitalul Floreasca din Bucuresti, de la Spitalul Urziceni. Acestea sunt constiente si urmeaza sa fie supuse unor investigatii.


19: 30: Circulatia rutiera a fost reluata pe DN2(E85) Bucureşti - Buzău, in judetul Ialomita.

17:12: Persoana care a fost preluata de elicopterul SMURD a fost internata la Spitalul Floreasca, o persona la Spitalul Colentina, iar trei la Sf. Pantelimon. Noua persoane au fost internate la Spitalul Urziceni. (Antena 3)

17:02: Cinci persoane au fost transportate la spitale din Bucuresti, dintre care una cu elicopterul SMURD, a declarat secretarul de stat in MAI, Raed Arafat, la Antena 3. Potrivit acestuia, este posibil ca inca patru persoane, care sunt de Cod galben, sa fie transportate la spitale din Capitala.
Reprezentantul Guvernul a mai spus ca pacientii transferati la Bucuresti sunt pacientii aflati in starea cea mai grava, dar nu poate spune daca este vorba de pericol vital.

16.30: Potrivit secretarului de stat in MAI, Raed Arafat, sunt 14 raniti, iar o persoana a decedat.
Victimele au fost preluate de ambulante, urmand sa fie transportate la mai multe spitale, inclusiv din Capitala. La fata locului a ajuns si un elicopter SMURD, iar personalul medical acorda ingrijiri ranitilor.


Un accident rutier s-a produs, duminica, in judetul Ialomita, la Urziceni, iar din primele informatii, au fost implicate patru autoturisme, iar mai multe persoane sunt incarcerate, au informat reprezentantii IGSU.

ISU Ialomita a activat Planul Rosu de interventie, iar la fata locului au fost alertate doua echipaje de descarcarcerare, o autospeciala de stingere cu modul de descarcerare si prim-ajutor, o ambulanta SMURD, o autospeciala pentru victime multiple si patru echipaje medicale SAJ.

De asemenea, s-a solicitat si un elicopter SMURD la fata locului.

La randul lor, reprezentantii Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Ialomita au precizat, pentru News.ro, ca  in accident sunt implicate trei autoturisme si un autovehicul de transport persoane cu noua locuri. In total, in masini se aflau 15 persoane.

Sapte persoane au fost descarcerate, iar doua au fost deja transportate la spitalul din Urziceni.

Elicopterul SMURD a ajuns la fata locului, iar personalul acorda ingrijiri medicale ranitilor.

Potrivit Infotrafic, circulatia pe DN 2 este oprita pe ambele sensuri intre localitatile ialomitene Cosereni si Urziceni.




 


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

7705 vizualizari

  • -4 (22 voturi)    
    Neadaptarea vitezei (Duminică, 8 octombrie 2017, 16:27)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Probabil un sofer a depasit viteza recomandata pe drumurile din Romania: 25 km/h.
    • +7 (7 voturi)    
      si inca asta... (Duminică, 8 octombrie 2017, 21:41)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      ... pe una dintre soselele cele mai pline de radare din Romania!
      Ma intreb CE se poate intampla pe o sosea buna, cu 2 benzi pe sens, fara radare!
      • +4 (6 voturi)    
        Aia deja se numeste (Luni, 9 octombrie 2017, 7:50)

        Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        autostrada...
    • 0 (8 voturi)    
      Vad ca oamenii dau minus (Luni, 9 octombrie 2017, 7:49)

      Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Este un fapt: suntem o tara UE cu un numar enorm de MORTI din accidente asta in masura in care viteza pe drum este in medie foarte mica. E ca la trenuri: azi se merge mai incet decat in perioada trenurilor cu abur.
      • +3 (7 voturi)    
        Pe bune ? (Luni, 9 octombrie 2017, 11:29)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

        Limita de viteza in afara localitatilor pe DN2 este 90 km/h ! In talia pe drumurile expres (2 benzi plus banda de urgenta) limita este de 90 sau 110 km/h !

        Evident ca e mai usor sa dai vina pe infrastrucutura cand conduci ca bizonul cu 140 km/h pe un drum cu o singura banda.
        • +6 (6 voturi)    
          categorie drum (Luni, 9 octombrie 2017, 12:31)

          Elfu [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          drumurile de categorie DN au limita de viteza 90km/h iar cele din categoria E au limita de viteza 100km/h

          DN2 = E85 = limita de viteza 100.km/h
        • +4 (4 voturi)    
          Serios? (Luni, 9 octombrie 2017, 12:49)

          Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Ia incearca sa mergi cu 50 km/h in Bucuresti. Pai nu poti. Fie e plin de masini fie sunt gropi.
  • +14 (18 voturi)    
    bizonii in actiune (Duminică, 8 octombrie 2017, 16:44)

    iuliusd [utilizator]

    sper ca sunt satisfacuti de rezultat
  • +5 (7 voturi)    
    mda (Duminică, 8 octombrie 2017, 18:10)

    strategy [utilizator]

    Era mai simplu daca ati fi terminat autostrazile in Romania. Costurile erau mai mici, stres mai putin.
    • +4 (6 voturi)    
      exact asta este motivul (Luni, 9 octombrie 2017, 7:39)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui strategy

      pentru care sunt foarte multe accidente pe Bucuresti-Urziceni - este un trafic enorm pentru acest tip de sosea iar lumea merge pe distante lungi (Moldova) si nu are rabdare

      daca se facea macar bucata de autostrada Ploiesti-Buzau (care este cam ca Bucuresti-Ploiesti ca dificultate) se reducea f mult traficul pe Buc-Urz-Buzau
      • +4 (6 voturi)    
        de acord (Luni, 9 octombrie 2017, 11:55)

        strategy [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

        daca am fi avut autostrazi din Nord in Sud, din Vest in Est, cel putin traficul greu si tranzitul era scos de pe DN si mai putine accidente din cauza stresului.
    • +1 (5 voturi)    
      Clar (Luni, 9 octombrie 2017, 11:29)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui strategy

      Da, ca aia care au murit anul trecut pe A2 tot din cauza lipsei autostrazilor au murit !


      Romani, n-ai cu cine !
      • +3 (5 voturi)    
        pai nu a spus nimeni (Luni, 9 octombrie 2017, 13:17)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        ca daca avem autostrazi nu mai moare nimeni pe sosele !
        doar ca numarul lor se reduce - trebuie sa ne uitam la statistici
        eu locuiesc in Urziceni si pot sa-ti spun ca m-am saturat de atatea accidente cate am vazut pe soseaua asta (unele mortale...)
  • -2 (14 voturi)    
    Montați despărțitoare de sens! (Duminică, 8 octombrie 2017, 19:05)

    reiand [utilizator]

    Of Doamne... Încă un dezastru care probabil ar fi putut fi evitat dacă drumurile ar avea mai multe elemente de sigranță, în special despărțitoare de sens (până la visul cu autostrada). Cel mai devastator este impactul frontal cu mașinile din sens opus, cum pare că a fost și aici cazul.

    Nu învinovățiți șoferii, nu știți ce s-a întâmplat și oricine poate avea o clipă de neatenție. Drumurile trebuie să fie cât mai tolerante la greșeli, asta înseamnă cu despărțitoare de sens, fără copaci pe marginea șoselei, etc.
    • +6 (10 voturi)    
      en'shpe localitati! (Duminică, 8 octombrie 2017, 21:43)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      E o sosea PLINA de localitati, un minim bun-simt ar trebui sa-i faca pe soferi sa circule cu viteza normala!
      UNDE sa pui separatoare? in localitate?
      Pun pariu ca vinovatul nici macar n-a fost prea grav ranit! >:
      • +1 (5 voturi)    
        cand iesi din cosereni, (Duminică, 8 octombrie 2017, 23:25)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        localiatatea cu o mie de curbe, dai in linia dreapta spre urziceni, iar acolo e de scos parlela....
  • +12 (12 voturi)    
    cauze ... (Luni, 9 octombrie 2017, 8:06)

    Elfu [utilizator]

    sambata si duminica au fost cateva zeci de accidente pe E85 si asta doar intre B si Bz.

    Am trecut de mai multe ori (6) si de fiecare data am vazut cel putin 2 accidente proaspete.

    Una din cauze poate fi si apa ce se aduna in anumite zone pe carosabil:
    - sunt zone unde pamantul de langa carosabil nu are nici un sant care sa permite scurgerea apei de pe carosabil astfel incat apa balteste chiar pana pe banda 1.
    ( cateva Ex:
    -> zona Sindrilita - euroblasting - (sens spre Urziceni) - acumulare de apa banda de urgenta + banda 1 (mai mult de jumatate !) unde duminica pe la 10 erau 1 TIR iesit de pe carosabil - probabil a intrat in plin in acumularea de apa si a iesit pe partea stanga - sens spre Urziceni
    -> zona Movilita - zona iesire/sens spre B - unde ieri in jur de 8.30 era acumulare pana la jumatatea benzii 1 !
    si multe alte zone pe care sigur administratorul nu le stie - pentru ca nu il intereseaza ( nu se intampla de ieri-de azi... asta e doar nepasare si incompetenta - nu cred ca e in stare sa prezinte o lista cu zonele cu probleme )

    - sunt zone intinse unde datorita compozitiei asfaltului si traficului acesta a suferit deformari care la fiecare ploaie se umplu cu apa ( sunt santuri create de rotile vehiculelor grele)

    Alta cauza o reprezinta slaba pregatire a soferilor si lipsa de atentie si conducere preventiva.

    Se circula cu viteza ridicata in conditii de carosabil umed intr-un mod foarte compact - multi nu respectau distanta minima de siguranta fata de vehicului din fata. Foarte multi intra in depasire chiar daca situatia nu le permite fortant participantii la trafic sa ii evite. Multi vor sa depaseasca presand pe cel din fata chiar daca masina din fata nu are unde sa se duca - nu se poate teleporta pur si simplu.

    Masini puternice conduse cu viteza de persoane care nu le inteleg comportamentul in diverse situatii.

    Masini cu geamuri aburite care nu ofera o vizibilitate suficienta in conditii de trafic intens si conditii meteo nefavorabile

    etc.
    • +2 (2 voturi)    
      corecte observatii (Luni, 9 octombrie 2017, 13:26)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      despre zonele in care se aduna apa: alea sunt exact locurile in care vechea platforma a drumului se innadeste cu extinderile de pe ambele parti - practic alaturarea celor 2 parti (cea noua si cea veche) nu a fost bine facuta si noile platforme s-au compactat = nu este din cauza asfaltului !

      adica este o problema mai complicata, care insa trebuie rezolvata pentru ca deja cred ca s-a stabilizat procesul de compactare dupa atatia ani
      • +4 (4 voturi)    
        E85 (Luni, 9 octombrie 2017, 14:21)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

        Asfaltul original avea o reteta speciala ... are cam 20 de ani si nu are nici un sant si nu a suferit nici o intretinere "periodica" asa cum executa drumarii . ( au incercat sa execute tratamentele standard doar ca nu au prins pe respectiva suprafata ) - unde au fost facutre reparatii sau covoare asfaltice in ultimii ani suprafata drumului este de calitate inferioara si plina de denivelari. Cei care au folosit E85 in ultimii 20 de ani pot confirma lucrul asta ( cel putin zona B-BZ).

        Urmele lasate de masinile grele sunt datorate unei retete neconforme pentru conditiile meteo si traficul de pe E85. ( asfalt de calitate inferioara nepotrivit pentru un astfel de drum)

        alte zone de acumulare se datoreaza faptului ca zona de pamant limitrofa asfaltului este mai inalta decat acesta. in stilul romanesc se poate rezolva cu o banala sapa si cu un pret MIC.

        in zona sindrilita lipseste pur si simplu santul care ar trebui sa dreneze apa de pe carosabil. Cine a autorizat si cine este responsabil de acel sector de drum ar trebui tras la raspundere. Situatia este aceeasi de ani de zile.

        samd
  • +9 (9 voturi)    
    E85 (Luni, 9 octombrie 2017, 10:12)

    Elfu [utilizator]

    cauze administrator:
    - santuri longitudinale pline cu apa ( facute de masinile grele in asfaltul cu reteta proasta)
    - acumulari de apa pe carosabil ( banda de urgenta + banda 1)
    Duminica notabile erau :
    - sens urziceni - dupa sindrilita in dreptul euroblasting - banda de urgenta + 3/4 banda 1
    - sens bucuresti la iesirea din Movilita dupa interesectia cu 302 - banda de urgenta + 1/2 banda 1
    - sens bucuresti - zona costesti(bz) - banda de urgenta 1/4 banda 1
    - centura capitalei - intre E85 si DN1 - in zona axului 1/4 din banda 2
    - centura capitalei - giratoriu Stefanesti - apa pana la jumatatea rotilor pt cei care intrau din Stefanesti catre DN1
    - centura capitalei - giratoriu autostrada - sens DN1 banda 1 + 1/4 banda 2
    - centura capitalei intrare B din zona pod bucuresti-ploiesti
    - SAMD.

    sambata si duminica au fost zeci de accidente (eu am trecut pe langa 6 in cateva drumuri B-Bz)

    Vina e impartita intre soferii inconstienti si administratorul drumului care nu asigura minimul decent de siguranta rutiera. (eliminarea catre santurile laterale a apelor acumulate )

    Pentru eliminarea apei de pe carosabil solutiile sunt complicate sau scumpe. Pentru santurile longitudinale se poate alege o solutie intermediara de crearea e unor mini scurgeri catre santurile colectoare fara a fi necesara frezarea completa a asfaltului. In alte zone este necesara doar "spargerea" pamantului de langa asfalt astfel incat apa sa se scurga gravitational catre santurile colectoare.
    In cazul Sindrilita - acolo a disparut santul cu totul de ani de zile si cred ca e o situatie asumata de cel care a autorizat lucrarea din zona.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă