Mecanicul trenului implicat in accidentul soldat cu 4 morti: Femeia si copiii au iesit din padure si s-au aruncat direct in fata trenului

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 17 august 2017, 15:05 Actualitate | Esenţial

Mecanicul care conducea locomotiva trenului implicat in accidentul de joi dimineata din localitatea ilfoveana Branesti, soldat cu moartea unei femei si a celor trei copii ai ei, a povestit ca femeia si copiii au aparut din padure si, in pofida avertizarilor sonore, s-au aruncat in fata trenului, potrivit News.ro.

UPDATE: Femeia avusese mai multe episoade de depresie si fusese internata de cateva ori din acest motiv, relateaza Antena 3, citand membri ai familiei. De asemenea, exista informatii ca tanara era insarcinata si nu isi mai dorea inca un copil, dar familia nu ar fi fost de acord cu ea sa faca avort.

Mecanicul a povestit, cu lacrimi in ochi, ca cei patru s-au aruncat in fata in trenului. Intrebat daca a apucat sa ii avertizeze, daca a claxonat, mecanicul locomotivei a raspuns: "Bineinteles ca i-am claxonat. Au iesit din padure direct in fata mea. Ce sa fac?".

El a povestit ca femeia avea un copil in brate, iar pe ceilalti doi ii tinea de mana si s-au aruncat toti in fata locomotivei.

Femeia de 30 de ani si cele trei fetite ale sale, cu varste de 3, 8 si 10 ani, au murit in accidentul care a avut loc intre localitatile Pasarea si Branesti.





















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

11764 vizualizari

  • +10 (52 voturi)    
    Mda (Joi, 17 august 2017, 15:09)

    Soljenitin [utilizator]

    Intre timp, medievalii de la CpF se c..a pe ei imbracati si mor de grija LGBT.
    Nu conteaza violenta la care sunt supuse multe femei, nu conteaza ca multi barbati stau si beau in loc sa isi vada de casa. Nu, doamne fere! Important este ce face un cuplu LGBT.
    • 0 (44 voturi)    
      ... (Joi, 17 august 2017, 15:28)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Lasa dezinformarea domnule, nu ne intereseaza ce face nici un cuplu pe invers, este o diferenta de la cer la pamant intre:
      1) ce face un cuplu pe invers in particular si
      2) ce se legifereaza ca normal si apare in manuale ca si normal.

      Daca o femeie recurge la un gest disperat nu inseamna ca trebuie sa legiferam cuplurile impotriva naturii.
      • +2 (34 voturi)    
        "Împotriva naturii" (Joi, 17 august 2017, 15:34)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Pai natura permite asemenea cupluri chiar și la animale. Majoritatea pomilor au frunze verzi. Totuși o mică minoritate de pomi au frunze roșii, niciodată verzi. Sunt pomii respectivi împotriva naturii?
        Ce vrei sa spui de fapt e "cupluri impotriva prejudecăților mele"!
        • -1 (29 voturi)    
          ... (Joi, 17 august 2017, 15:45)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          exemplul tau cu frunzele este de un amuzament copios. Cat despre anomaliile printre animale, daca vrei sa te asemuiesti lor esti liber sa o faci, insa sa nu vii cu pretentia sa scrii in manualul copiilor ca acel lucru daca se intampla inseamna ca este si normal. Aia e anomalie, nu normalitate.
          • +4 (18 voturi)    
            Manualul copiilor (Joi, 17 august 2017, 16:14)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            Pai copiii ar trebui sa cunoască adevarul nu sa fie mințiți in manuale. Faptul ca se ascunde sau se neagă un lucru care exista, nu ii ajuta pe copii cu nimic. Vorbesc de copiii la vârsta la care au întrebări pe domeniul respectiv. Eu unul prefer sa-i spun copilului cum a venit pe lume, m-a întrebat odată, i-am explicat și a înțeles. Nu m-ai întrebat după aia. M-a întrebat și ce sunt homoxesualii și i-am explicat la nivelul lui ca unii bărbați iubesc femeile, alții bărbații, unele femei iubesc bărbații, alte femeile.
            Si eu și tu ne asemănăm cu animalele (facem sex, OK de tine nu garantez). Dar tu ești un animal dresat, eu nu. Apropo, nu sunt homo, dar e o chestie de principiu sa ma opun unei dictaturi a societății asupra vieții personale a individului. Nu suntem in China/Arabia Saudita/Iran sper.
          • -1 (7 voturi)    
            o intrebare ca sa ma lamuresc (Joi, 17 august 2017, 16:36)

            nellino [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            esti un om religios?
        • -1 (17 voturi)    
          Frunze? (Joi, 17 august 2017, 15:53)

          nghe [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Ce legatura au cuplurile si frunzele? Exceptandu-i
          pe Adam si Eva. Chiar sunt curios ce animale, scoatem omul din ecuatie, au cupluri pe invers?
          • -1 (11 voturi)    
            Cam la toate animalele au fost observate cazuri (Joi, 17 august 2017, 16:17)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui nghe

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
          • 0 (14 voturi)    
            Animale pe invers (Joi, 17 august 2017, 16:37)

            GorillaKilla [utilizator] i-a raspuns lui nghe

            Majoritatea animalelor pot avea comportamente homosexuale. Dar de cand s-a scos evolutionismul din programa scolara, ati ajuns sa credeti numai ce va zice popa...
      • +1 (21 voturi)    
        Prietene (Joi, 17 august 2017, 15:51)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Prietene, las-o jos ca macane. Relatiile homosexuale sunt impotriva naturii? Ia de citeste un pic aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals

        Mai degraba abstinenta promovata de popi si calugari (aparent abstinenti, in fapt gay) este impotriva naturii.

        Du-te si canta la alta masa.
    • +7 (33 voturi)    
      Ba, tu esti cazut in cap? (Joi, 17 august 2017, 15:31)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Adica in 2017 o femeie care nu mai putea sta cu sotul se hotareste sa-si omoare copii (copii EI, bai om cu creier de maimuta) si de asta e vinovata CpF ca nu-i lasa pe aia sa se casatoreasca? Unde e logica? Sau nu mai stiti ce argumente sa aduceti si gasiti tot felul de chestii paralele? Inteleg ca tu te-ai ocupat de cazurile astea pana peste cap si nu mai faci fata? Ca te vad tare revoltat de situatie, dar doar de la tastatura.
      Vai de capul vostru de ganditori cu kuru.
      • +1 (27 voturi)    
        Ai înțeles greșit! (Joi, 17 august 2017, 15:50)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

        Idea e ca CPF e baba care se piaptănă când țara arde! Adevăratele probleme in România sunt violenta la care sunt supose femeile și copiii in familiiile "tradiționale", copiii abandonați sau neglijați. Dar pe cei de la CPF ii mănâncă in cur mai tare de cuplurile homo! Dacă se schimba constituția așa cum vrea CPF ce se schimba in România pentru femeile și copiii schingiuiți? Și chiar ce se schimba pentru homosexuali? Nimic in ambele cazuri. Doar ca CPF vor sa prevină "crima" ca doi adulti de același sex care se iubesc sa poată avea dreptul deca deține bunuri in comun, dreptul la moștenire, la vizita la spital/închisoare, etc, etc.
        Aici e ipocrizia CPF! Iar femeia asta, s-a sinucis pentru ca "nu a fost lăsată sa avorteze". Pai de ce nu a avut dreptul sa decidă ea asupra chestiei asteia? Cine a obligat-o sa țină sarcina, e vinovatul moral pentru cele 4 morți. Iar CPF, de asemenea e împotriva avortului cu orice preț!
        • +3 (5 voturi)    
          De acord cu tine (Joi, 17 august 2017, 16:55)

          Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Dar pentru cazurile de care zici EXISTA lege, EXISTA autoritati care ar trebui sa se ocupe. Si asa cum le zicem alora de la CpF sa se ocupe de asta (ce sa faca, cand exista legi si autoritati?), tot asa, in loc sa se dea "scriitorul" asta atacat pe internet si ca nu mai poate el de grija femeilor abuzate, ar putea pune mana sa faca ceva. De exemplu un adapost pentru femei. Dar nu, el e doar tare-n goarna si ne anunta ca este o baba care se piaptana cand altele sunt probleme serioase. Pai de gornisti din spatele tastaturii e plina tara. Mai greu cand trebuie sa si faci ceva.
        • +3 (9 voturi)    
          n-a inteles gresit (Joi, 17 august 2017, 18:38)

          Adran [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          sunteti niste obsedati cu deviatii sexuale care va arde rau de tot sa pareti normali si vreti sa convingeti lumea cu forta ca sunteti normali. Oricat vreti sa vopsiti voi cioara cred ca si voi cunoasteti adevarul. Salvarea voastra e sa nu mai luptati cu realitatea obiectiva pentru ca nu aveti cum sa castigati.
        • -1 (3 voturi)    
          Logică de lemn (Vineri, 18 august 2017, 9:25)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Păi dragă domnule, normal că peste tot unde există copii abuzați și familii cu probleme, acestea sunt familii heterosexuale, deoarece acesta e (încă) singurul tip de familie existent. Deci da, iată, trebuie să admitem că familiile homosexuale nu au produs până acum nici un copil abuzat sau abandonat ! Zero cazuri ! Din zero familii, dar nu ne împiedicăm de amănunte... Deci fiind familia homosexuală atât de trainică și fără niciun rateu, eu unul sunt de acord să permitem dublarea numărului lor la fiecare 2 săptămâni !
      • -4 (16 voturi)    
        :-) (Joi, 17 august 2017, 15:52)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

        Ai dat un raspuns cu limbaj de cercopitec microcefalic adept al familiei traditionale si mandru de a fi roman.

        Ia calul meu si du-te.
      • -6 (12 voturi)    
        logica este asa (Joi, 17 august 2017, 16:52)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

        CpF vrea sa bage in Constitutie ca familia inseamna doar daca se casatoresc un barbat si o femeie.
        CpF militeaza puternic pentru familia traditionala (inca nu stim foarte bine motivul acestei indarjiri)
        CpF considera ca familia nu poate fi alcatuita decat din barbat si femeie.
        Cazuri precum cel de mai sus arata ca o familie traditionala alcatuita din barbat, femeie si 3,5 copii nu este neaparat functionala.
        CpF arata ca potentialele familii cu parinti de acelasi sex nu ar fi functionale. Nu aduc nici un argument (cu exceptia Bibliei si a unei presupuse legitimitati data de functia de reproducere)

        Pe de alta parte ricine din Romania poate sa numeasca o familie traditionala disfunctionala.
        In acelasi timp, nu cred ca cineva din Romania poate sa dea exemplu de o familie cu parinti de acelasi sex care sa fie disfunctionala (accept orice dovada realista, articol de pe web, statistica oficiala)

        Concluzie: CpF vrea sa interzica prin lege un tip de familie care statistic are mai putine cazuri de disfunctionalitate decat o familie traditionala.

        Ai inteles, ba, lingator de moaste?!!
    • -4 (24 voturi)    
      corect (Joi, 17 august 2017, 15:31)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Multe femei traiesc drame cu soti si familii opresive, dar gunoiul e bagat sub pres., "familia traditionala" inseamna o femeie abrutizata care rabda in tacere fara nici o sansa la o viata libera si normala.
      Apoi mai e si presiunea sociala, soacra, gura satului, samd. Nimic din toate astea nu sunt vazute de trogloditii imbracati in aur care impart fum de cadelnita prin sate si cei care se cred superiori ca miros fumul de tamaie.
      • +10 (14 voturi)    
        Lasa povestile (Joi, 17 august 2017, 15:45)

        Robert M [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Adevarata cauza o reprezinta saracia, nu povestile inventate de diversi indivizi.
        Problemele pornesc de la saracie. Violenta porneste de la nivelul scazut de trai.
        Asigura-le un venit decent si nu vor mai fi suparati si deprimati.
        • +7 (13 voturi)    
          Iar sărăcia pornește de la copii pe banda rulantă! (Joi, 17 august 2017, 16:21)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Problema e lipsa controlului femeilor asupra propriului lor corp.
        • -1 (9 voturi)    
          Erau mai saraci (Joi, 17 august 2017, 16:34)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          in urma cu 50 de ani.
          Dar mai omenosi. S-a coborat spre conditia de bruta.
      • +1 (17 voturi)    
        hai, nu zau!! (Joi, 17 august 2017, 15:50)

        rakkone [utilizator] i-a raspuns lui clint

        [...]"familia traditionala" inseamna o femeie abrutizata care rabda in tacere fara nici o sansa la o viata libera si normala.[...]
        Eu zic sa faceti voi un referendum si sa interziceti familiile heterosexuale, adica alea traditionale, daca asta inseamna familie traditionala. Cum putem sa mai toleram asemenea familii traditionale, care fac numai ticalosii?
      • +1 (7 voturi)    
        Aveti dreptate (Joi, 17 august 2017, 15:50)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui clint

        .
    • +3 (9 voturi)    
      tu nu esti medieval (Joi, 17 august 2017, 18:36)

      Adran [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      esti un antic care iti place arderea pe la spate. si pe langa asta ai un IQ in jur de 70 daca poti sa faci astfel de conexiuni. arata faptul ca esti un obsedat de subiect. te arde rau. mergi pe la Opera prin parc poate te racoresti.
      • +1 (1 vot)    
        mda... (Vineri, 18 august 2017, 11:58)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        jignim, nu dam absolut nici un contraargument, dar il acuzam pe alalalt ca e prost...

        ce te doare ma pe cine cu cine si-o trage atata timp cat sunt toate partile implicate de acord?!

        femeia aia cel mai probabil avea niste probleme cu sotu.... da asta nu conteaza , mai important e sa nu si-o suga homosexualii....

        mai trist e ca sunt multi de acord cu tine...
        • +1 (1 vot)    
          si ce legatura are povestea asta (Vineri, 18 august 2017, 13:55)

          Adran [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          cu CpF ? ca eu lui i-am raspuns. tu te-ai ratacit pe aici ?
    • +1 (5 voturi)    
      Ar trebui (Joi, 17 august 2017, 18:39)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      sa faci si tu acelasi lucru ca si femeia asta, la cat de d*****c esti faci umbra pamantului degeaba.
      • -1 (1 vot)    
        serios... (Vineri, 18 august 2017, 11:59)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        se tampeste si situ asta?!
        incepem sa injuram pe toti fara argumente?!

        dragutz...

        ori au invatat psdistii siteu asta , ori tara asta chiar nu mai are nici o speranta...
  • -3 (19 voturi)    
    Stai sa vezi (Joi, 17 august 2017, 15:58)

    A78 [utilizator]

    Stai sa vezi ca vine imediat Coalitia pentru Familie sa ne zica cum sunt de vina LGBT si sa facem referendumuri si pesti prajiti .
  • +5 (5 voturi)    
    cate maini avea femeia? (Joi, 17 august 2017, 21:22)

    anonimicus [utilizator]

    Citez:
    "femeia avea un copil in brate, iar pe ceilalti doi ii tinea de mana"
  • +4 (6 voturi)    
    Observ (Vineri, 18 august 2017, 1:55)

    nano2k [utilizator]

    1. Zero compasiune
    2. Discutii deviate/deviante fata de subiect.
    3. Aruncatul vinei pe oricine.

    Trebuie musai sa fie cineva sau ceva de vina, nu? Ca asa am fost invatati - musai tre sa aratam pe cineva cu degetul desi nu ne-a cerut nimeni asta . Identificam vinovatii superficial si apoi ne vedem de ale noastre fara sa ne gandim ce poate aduce in aceasta stare o mama... si poate sa venim cu ceva constructiv...

    PS: nu inteleg ce treaba au CpF, popii, LGBTxsdf-ii si alte categorii sociale sau sexuale sau etnice sau muzicale, etc cu subiectul?

    Drama din pacate e simpla, rece si profunda.

    Recomandarea mea: decat vorbe inutile aruncate pe o foaie de Internet, mai bine tacere si introspectie personala.

    PS2: imi vine sa plang pentru micutii aia.

    Odihneasca-se in pace!
  • +2 (2 voturi)    
    educatia eronata (Vineri, 18 august 2017, 12:46)

    Francisc 1 [utilizator]

    cand in loc de ora de educatie sexuala tu faci 12 ani de religie nu trebuie sa te mire ca la 25 de ani ai 4 copii pe care nu i-ai vrut , la fel primul loc la mame adolescente din UE nu apare din senin , tot educatie deficitara.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi