O aeronava Airbus A320 a Turkish Airlines a depasit "pragul fizic 08L" oprindu-se in siguranta pe suprafata betonata a pistei pe Aeroportul Henri Coanda

de Ionut Baias     HotNews.ro
Joi, 22 iunie 2017, 22:30 Actualitate | Esenţial

Pragul de rulare 08L
Foto: Google Maps

O aeronava Airbus A320, apartinand companiei Turkish Airlines, la bordul careia se aflau 176 de pasageri si membrii echipajului, a depasit "pragul fizic 08L" (n.r. aproape de capatul pistei de aterizare), oprindu-se in siguranta pe suprafata betonata a pistei. Incidentul s-a petrecut joi seara, la ora 20.57, pe Aeroportul Henri Coanda, dupa aterizarea pe pista numarul nr. 2 (26R-08L).

Pasagerii au fost debarcati in siguranta, nicio persoana neavand de suferit si nefiind inregistrate pagube materiale semnificative, potrivit news.ro

Aeronava a fost tractata la una din platformele aeroportului.

In urma acestui incident aviatic, o echipa a Centrului de Investigatii si Analiza pentru Siguranta Aviatiei Civile a demarat invesigatiile, conform reglementarilor in vigoare.




























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

6114 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    Airbus (Joi, 22 iunie 2017, 22:59)

    Soljenitin [utilizator]

    Este Airbus A321, nu A320. Avionul este inmatriculat TC-JMH si are 8 ani.
    • 0 (2 voturi)    
      A321 este A320 (Vineri, 23 iunie 2017, 1:23)

      trient [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Airbus A321 face parte din familia A320. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family
      • +4 (6 voturi)    
        Nope (Vineri, 23 iunie 2017, 5:55)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui trient

        A321 nu este totuna cu A320. Si A318 face parte din aceeasi familie. Asta ar insemna ca A318 este tot una cu A321?

        Intre A320 si A321 sunt diferente destul de mari atat dpdv al capacitatii de transport, cat si constructive.

        Asadar, am zis bine ce am zis.
  • +1 (1 vot)    
    Adica (Joi, 22 iunie 2017, 23:05)

    mitg [utilizator]

    A iesit de pe pista 08L si a ajuns in "parcare"?
  • +7 (7 voturi)    
    Pilotul e clar gülenist! (Vineri, 23 iunie 2017, 0:56)

    Nyk1 [utilizator]

    Altfel nu se explică, pentru că un pilot fidel Sultanului are simțul măsurii și știe unde să se oprească.
  • -4 (6 voturi)    
    Aeroportul ala e oribil.... (Vineri, 23 iunie 2017, 5:15)

    Coco Whistle [utilizator]

    Mic si inghesuit, pistele sint scurte si sigur prost iluminate/semnalizate, parcarile miros si arata neingrijit, balariile sint netaiate si in jur sint cladiri de prost gust, murdare. Cimitir de avoane vechi. Cred ca pilotul a ramas timpit de ce a vazut si a uitat sa frieze...am uitat, nu sintem in nepal, de ce rahat nu turnam in plus citeva sute de metri de pista? Bine ca nu s-a terminat cu o tragedie si as vrea sa cred ca cineva se uita la cauze si exista o strategie de dezvoltare a aeroportului care inca o data, arata...rup de realitate si necivilizat. Rusine ba, e cel mai urit aeroport pe care l-am vazut si o spun cu tristete. Sint prea multe intimplarile pe care le aud despre acest aeroport, o tragedie se poate intimpla oricind....curind
    • +2 (4 voturi)    
      Aiurea (Vineri, 23 iunie 2017, 6:02)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Nu stiu de unde ai scos balariile alea, dar baga-le inapoi.
      Din cum formulezi rezulta ca ti-ai format parerea bazat pe cum iti imaginezi tu ca sta treaba si bazat pe ce spun altii.
      Ia si fa o vizita la fata locului, te-ar ajuta sa iti scoti extremismele din cap.
      • +1 (3 voturi)    
        Cam are dreptate (Vineri, 23 iunie 2017, 9:34)

        gigicel [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Coco are dreptate, in unele privinte, cel putin. H Coanda e micut, seara, daca vin 2 avioane de pe curse internationale, incarcate, stai minim 30 minute la control pasapoarte, cu toate cabinele deschise. Deci o singura cale de intrare. Apoi ai de mers aproape 1 km catre cateva benzi de bagaje. Iar toaletele nu sunt nimic de lauda, depinde de noroc.
        Parcarea de la sosiri e alta bataie de joc. Doar 2 sau 3 puncte unde se poate plati. Si de cateva ori am avut ghinionul sa stau aproape 2 ore ca sa platesc si sa ies, pentru ca sosisera curse din spania, italia sau germania si in parcari erau tot felul de aiuriti veniti de la sate care nu stiau sa parcheze, nu stiau cum se plateste si cum (bonus nu stiau cand se plateste, la iesire sau inainte, deci blocau si barierele pt ca nu platisera).
    • 0 (0 voturi)    
      Ha ha ha (Vineri, 23 iunie 2017, 12:36)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Te pomenesti ca esti pilot de stii cum sunt pistele la Otopeni. Cat despre scrierea complet agramata (sint, avoane, timpit, frieze, sintem, rup, urit...) e in perfecta aliniere cu continutul inept. PS pistele de aterizare au dimensiuni standardizat nu "mai toarna Dorele ceva metri" asa ca turcaletul a ratat aterizarea nu pista era prea scurta


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version