Juncker, intrebat daca dupa Brexit vor mai iesi si alte tari din UE: Nu. Vor vedea la autopsie ca nu a meritat

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 11 mai 2017, 17:24 Actualitate | Esenţial

Juncker
Foto: Hotnews
Seful Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, nu crede ca alte tari vor urma exemplul Marii Britanii si vor alege sa plece din blocul comunitar, argumentand ca "vor vedea la autopsie ca nu a meritat".

Intrebat la o dezbatere organizata la Bucuresti de ce a ales Marea Britanie calea Brexitului, Juncker a raspuns, in engleza, ca nu stie care este motivul.

"Suntem un continent mic, avem o problema demografica majora, pierdem influenta economica. Doar impreuna putem fi puternici. Cred ca britanicii au votat Brexit din motive interne. Am cunoscut doua mari distrugeri in viata mea: distrugerea URSS de catre Gorbaciov si faptul ca David Cameron a riscat viitorul tarii sale in referendum. Sigur ca si Comisia Europeana a facut greseli, mai ales precedenta comisie (rasete in sala). Si Comisia mea, evident", a spus acesta.

El a explicat ca actualul executiv comunitar "lanseaza mult mai putine initiative decat precedenta comisie" si nu mai incearca "sa intervina in orice domeniu, ci doar in cele mari".

Intrebat dupa aceea daca si alte tari ar putea decide sa plece din UE, Juncker a raspuns: "Nu. Vor vedea la autopsie ca nu a meritat".

Presedintele Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, a declarat joi, la o intalnire cu cetatenii, care a avut loc la Bucuresti, ca societatea romaneasca a demonstrat in ultimele luni ca nu permite sa i se rapeasca unul dintre drepturi, facand referire la protestele care au inceput in luna februarie, si ca i-a admirat "foarte mult" pe romani pentru actiunile lor, relateaza News.ro. El a vorbit despre coruptia din Romania ca fiind un "rau" prezent si in alte state, dar care trebuie eradicat, si a spus ca tara nu trebuie parasita din descurajare.

Jean-Claude Juncker, presedintele Comisiei Europene, si Corina Cretu, comisar european pentru dezvoltare regionala, au participat joi, la Muzeul National de Arta al Romaniei, la un dialog cu cetatenii despre viitorul Europei.

"Ma voi exprima in franceza, pentru ca Romania este membra a francofoniei", a spus Juncker, care a vizitat pentru prima data tara noastra in 2003. "Nu mentionez niciodata Bulgaria cand vin aici, pentru ca stiu ca mereu se fac comparatii. Am de gand sa ma intorc curand, pentru ca m-am saturat sa vorbesc despre Romania si sa nu o fi vazut", a anuntat el. 

Intrebat cum poate fi redus nivelul coruptiei, presedintele CE a spus: "Coruptia este un rau, este destul de mare aici, insa nu este singura tara in care exista. Trebuie sa luptam impotriva ei, trebuie eradicata. De asta am creat MCV-ul. I-am indemnat pe conducatorii romani sa faca tot ce pot pentru a reduce nivelul coruptiei. Nu doar parole, parole, trebuie facute lucruri concrete".

Privind plecarea tinerilor din tara, el considera ca exista elemente de ordin social si economic care favorizeaza asta. "Tinerii romani din statele europene fac tarii lor o imagine onorabila. Cand conditiile materiale o vor permite, acestia s-ar putea intoarce. Nu trebuie sa ne parasim patria din descurajare. E bine ca ei sa circule, insa locul lor e aici. Nu parasiti Romania. Romania va merita!", a sustinut Juncker.

Presedintele CE considera ca, in ultimii zece ani, de la aderarea la Uniunea Europeana, Romania a facut progrese. "Trebuie sa absoarba mai bine fondurile europene. Rolul UE e de a va ajuta, nu de a dicta".

Despre rolul Comisiei, Juncker a mai spus ca aceasta are in vedere problemele majore si nu intervine in viata de zi cu zi a statelor.

"Cetatenii romani stiu sa se mobilizeze atunci cand sunt probleme interne. Societatea romaneasca a demonstrat chiar in ultimele luni ca nu lasa sa i se rapeasca unul dintre drepturi. I-am admirat foarte mult pe romani pentru ce au facut la inceputul anului", a firmat el, facand referire la protestele care au avut loc in Romania in luna februarie.

La dialogul care a durat aproximativ o ora au participat numerosi studenti, cei mai multi dintre ei de la facultati de relatii si afaceri internationale, dar si politicieni.

Intre temele abordate in discutie s-au numarat dialogul social, parasirea Uniunii Europene de catre Marea Britanie, coruptia, plecarea tinerilor din Romania in alte state europene.

Prin intermediul retelelor de socializare au putut fi transmise mesaje, folosind hashtag-urile #Eudialogues si #FutureofEurope.

In timpul dialogului au fost adresate celor prezenti doua intrebari la care a existat o modalitate de raspuns prin vot. 

La intrebarea daca viata s-a imbunatatit in Romania de cand tara este membra a Uniunii Europene, 92% dintre cei prezenti care au votat au raspuns afirmativ, spre multumirea lui Juncker.

La a doua intrebare - "Credeti ca vocea dumneavoastra este auzita in Uniunea Europeana?" - doar 57% dintre repondenti au raspuns "da". 

"Romania nu este un stat de mana a doua. Aud asta in dezbateri. Scoateti-va din cap aceasta idee. Demnitatea acestui stat este la fel ca a celorlalte. Parerea Romaniei o ascult, pentru ca o iubesc", a incheiat Juncker.

Evenimentul a punctat si Ziua Europei (9 mai), zece ani de la aderarea Romaniei la Uniunea Europeana si 60 de ani de la infiintarea Uniunii.

Presedintele CE, cel mai longeviv lider din Uniunea Europeana, a tinut joi un discurs in Parlamentul Romaniei si a fost primit la cotroceni, unde a avut loc si o receptie, dar s-a intalnit si cu premierul Sorin Grindeanu.

Pe contul sau de Twitter, Jean-Claude Juncker a scris joi: "Sunt fericit sa sarbatoresc Ziua Europei alaturi de prietenul meu Klaus Iohannis. Romania si Europa pot face lucruri mari impreuna".























12323 vizualizari

  • +44 (58 voturi)    
    Nu il simpatizez in mod.... (Joi, 11 mai 2017, 18:18)

    gigiN [utilizator]

    ...deosebit pe dl.Juncker,dar trebuie sa recunoastem ca este un tip....haios !!!
    • +6 (10 voturi)    
      asa e (Joi, 11 mai 2017, 18:54)

      ionel clujanul [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      fix asta e si parerea mea.
    • -6 (20 voturi)    
      Are mereu un coniac la bord :) (Joi, 11 mai 2017, 19:11)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Dar decât un fost comunist maoist ca Barosso, e de preferat un tip haios și mereu aghezmuit :)
    • -3 (15 voturi)    
      corect (Joi, 11 mai 2017, 19:18)

      Radu_Luci [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Europa îl are pe Juncker, SUA, pe Trump, iar RO, o grădină-ntreagă-n Parlament.
    • -8 (18 voturi)    
      Corect, este un fel de șmecheraș gen Ponta... (Joi, 11 mai 2017, 19:36)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      ...al globalism-sorosismului.

      Măcar nu este un roboțel plictisitor cu cheiță, ca Merkel sau Macron.
    • +9 (21 voturi)    
      Cred ca i s-au reprosat multe lucruri care (Joi, 11 mai 2017, 20:12)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui gigiN

      nu s-au intamplat din cauza lui. Brexit-ul nu s-a produs din cauza lui Juncker ci din cauza celor care au condus guvernele britanice inaintea atunci cand s-a permis accesul muncitorilor din est inainte ca UE sa permita acest lucru. In mod sigur, cu toate greselile lui, Juncker e un politician sincer care a crezut enorm in UE si in capacitatea ei de a radia bunastare si civilizatie in noii membri din UE si in tarile din jurul blocului comunitar. Pentru noi a fost foarte bine cu el la conducere, putea sa fie si mai bine daca eram o natiune mai serioasa dar asta este.
      • +3 (3 voturi)    
        brexitul nu a fost cauzat de imigratie (Vineri, 12 mai 2017, 11:59)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        Britanicii au avut intotdeauna un aflux mare de imigranti din tari din afara UE. Sunt obisnuiti cu diversitatea etnica si nu i-au speriat valurile de polonezi sau romani care au venit din uniune. Ce i-a facut pe multi sa voteze pentru Brexit a fost atitudinea condescendenta a propriilor politicieni, care au tendinta sa se izoleze de electorat si sa nu implice suficient oamenii de rand in deciziile importante. In UK alegerile nu sunt un subiect popular, ci doar rezultatele lor. Partidele mari se bazeaza pe aceiasi alegatori la fiecare runda, nu incearca sa convinga tinerii sa voteze, nu cauta sa-i readuca la vot pe cei care au renuntat sa mai urmareasca ce se intampla in politica.
    • +3 (7 voturi)    
      e haios dar are si dreptate; (Vineri, 12 mai 2017, 9:36)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Brexitul nu a meritat. Doar mandrii britanici puteau sa iasa dintr-un loc in care le este bine doar de dragul mandriei...romanii nu vor face niciodata asa ceva.
  • -33 (59 voturi)    
    mda... (Joi, 11 mai 2017, 18:22)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    "Shortly before the 1989 election Juncker was seriously injured in a serious road accident, spending two weeks in a coma"...eu cred ca nu si-a mai revenit de atunci.
  • -37 (61 voturi)    
    autopsia Europei? (Joi, 11 mai 2017, 18:45)

    gic [utilizator]

    cu clovni din astia ca tine, se prea poate, da
    • +9 (21 voturi)    
      Știm cu toții a cui (Joi, 11 mai 2017, 20:22)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Autopsia Regatului Unit al Angliei și Țării Galilor, care mai rămâne după reunificarea Irlandei și independența Scoției.
      • -8 (18 voturi)    
        fara scotia si judetul din irlanda (Vineri, 12 mai 2017, 0:08)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        tot mai ramane cu o populatie de vreo de 52-53 milioane si cu o econmie mai tare decat a jumatate din ue, jumatatea estica, luata in totalitate.
        va fi vai de ei !:-)
        • +8 (8 voturi)    
          Joc cu sumă zero (Vineri, 12 mai 2017, 10:27)

          aqualung [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Nu e un joc cu sumă zero. UE este mai mult decât suma părților. Dacă se separă, rămâne o economie mai mică decât atât, și deconectată de restul lumii, cam cum a fost Regatul Unit după al Doilea Război Mondial și până la Thatcher, motiv pentru care perioada aceea e una din cele mai sumbre din istoria UK.
          • -5 (5 voturi)    
            s'au schimbat vremurile f. mult (Vineri, 12 mai 2017, 12:54)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

            de atunci. intr'o economie globalizate, ar putea incheia separat tratatele transatlantice cu sua, canada si, dece nu, cu australia, noua zeelanda, africa de sud, hong kong. toate tzari anglofone si apropiate cultural, cu economii dezvoltate. n'ar putea duce anglia atata cate oportunitati s'ar deschide....
            basca, in noua viziune de dezvoltare ioropeana, cu ritmuri multe si perspective putine, ar putea lucra separat, mai ales cu turcia si tzarile est europene...israelul.
            hai sa nu'i plangem. britzii s'au descurcat intodeauna mai bine ca restul lumii.
            si niciodata n'au fost prea buni prieteni cu nemtii si frantzujii.
  • +5 (9 voturi)    
    Vorbeste aiureli cu destramarea URSS, ca si (Joi, 11 mai 2017, 19:29)

    Rahan5 [utilizator]

    ideile lui Putin.
    Gorbaciov nu putea sa impiedice destramarea URSS, fara o baie de sange in interminabile razboaie civile.
    Desigur, in toate aceste razboaie civile, cu ochii lacomi ai Chinei atintiti asupra ei. Pe termen lung diferentele de inarmare intre SUA si URSS ar fi crescut si mai mult, cu multe riscuri pentru URSS.
    Dar e interesant de remarcat ,,moralitatea" lui Junker.
    Adica sa fie mentinut URSS-ul , ca ,,inchisoare a popoarelor", pentru eventualele avantaje economice ale UE in raport cu URSS-ul. Si asta o zice un luxemburghez !
    Ce ar fi fost daca Eisenhower (similar la gandire cu Junker), ar fi sugerat ca nu are rost sa fie eliberat Luxemburgul de sub cel de-al 3- lea Reich in 1944 ?. Ca ei pot sa traiasca foarte bine in continuare sub ocupatie .
    • -1 (9 voturi)    
      Eisenhower a încercat asta cu Olanda :) (Vineri, 12 mai 2017, 0:39)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Despre Luxemburg nu știu, dar în 1945 americanii nu vedeau niciun motiv pentru restaurarea unui stat olandez independent.

      A fost nevoie de eforturi serioase din partea olandezilor pentru a-i convinge pe americani că ei nu sunt un fel de nemți (Dutch vs Deutsch) și că vor o țară independentă, cum era înainte de ocupația nazistă.
      • +4 (4 voturi)    
        S-o crezi tu chestia (Vineri, 12 mai 2017, 9:21)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        asta !. Regina Wilhelmina a Olandei cu guvernul in exil de la Londra, tot timpul razboiului abia astepta sa se instaleze din nou in Olanda. De altfel unul dintre cele mai importante motive pentru care SUA a intrat in razboi (la inceput nedeclarat) contra celui al 3- lea Reich a fost Rosevelt, care avea radacini olandeze, cel putin din partea tatalui si care isi dorea o Olanda independenta. (desigur, ca in SUA nu s-a facut publicitate la situatia asta- dar nu inseamna ca nu a contat mult acest factor). In plus Olanda era atunci mult mai importanta ca acum pe plan international (detinea Indonezia, Surinam, puternice relatii economice cu SUA, etc.). Dar, (din punct de vedere comic), e posibil sa ai dreptate, cum a murit Rosevelt s-o fi ajuns la situatia: ,,Cand pisica nu-i acasa, joaca soarecii pe masa". Lasand gluma la o parte, oricum in '45 Wilhelmina si guvernul, deja s-au instalat inapoi in Olanda si era doar problema de timp pana cand autoritatea militara Britanica (si
        nu a SUA), le-ar fi cedat controlul civil al tarii. Din ce stiu, Olanda era in zona de control Britanica, si englezii aveau tot interesul sa fie o Olanda independenta.
        • +2 (2 voturi)    
          Idiosincraziile sovietice mor greu :) (Vineri, 12 mai 2017, 12:33)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Regina Wilhelmina voia și o parte din Nordrhein-Westfalen sub formă de despăgubiri de război. De preferință cu populația germană evacuată de-acolo. Însă americanii i-au dat cu flit, că ei aveau alte planuri cu Germania. S-a ales cu doar câteva zeci de kmp de teritoriu, pe care l-a returnat oricum către RFG în '63, contra unei sume de bani.

          Nu știu ce istorie se învăța la voi pe vremea URSS, dar ai o colecție inepuizabilă de interpretări originale. Bine că în SUA nu s-a făcut publicitate, o fi venit Roosevelt la tine personal să-ți spună că el vrea Olanda independentă :)
          • +1 (1 vot)    
            Povestea cu Wilhelmina si ce terenuri vroia (Vineri, 12 mai 2017, 14:03)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            din Germania nu o stiam. Stiu doar ca era ,,foarte pornita" impotriva nemtilor.
            Dar totusi nu ai intrat in subiect, ,,dovada" ca ofiterii SUA ar fi fost in stare ,,sa impuna" o Olanda ,,lipsita de independenta".
            Truman, succesorul lui Rosevelt avea origini englezesti cu interese politice apropiate Angliei, iar statutul politic al Olandei ar fi hotarat-o presedintele SUA, Congresul etc., in nici un caz ofiterii de pe front. Ofiterii de pe front pot sa ia ,,astfel de masuri" administrative doar pe termen scurt.
            In plus, repet, Olanda era in zona Britanica (toata regiunea de langa Marea Nordului ,,legata" de flota Britanica), deci acolo nu erau ofiteri ai SUA cu ,,influenta".
            Deci cum sa-si ,,dea cu parerea" ofiterii SUA despre Olanda?
            Interesant pentru mine ca spui ca eu sunt din URSS ?. Ti se pare ca am spirit imaginativ slavic ?. Chiar ca mi-ar place foarte mult un asemenea compliment, desigur daca este sincer spus si cat de cat dovedit. Ca sa te ajut in aceasta directie, vreau sa stii ca toate conceptiile istorice sau politice pe care le scriu eu sunt conceptii proprii, al modului meu de gandire.(fac parte dintr-o familie cu mai multe origini etnice, si de fapt nici eu nu stiu ce spirit/spirite etnice sunt dominante la mine)
            • +1 (1 vot)    
              E vorba de viziunea asupra istoriei (Vineri, 12 mai 2017, 16:16)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              Spiritul ”slavic” (dacă există) îmi e perfect egal. Eu mă refer la viziunea ta asupra istoriei, care nu seamănă cu nimic din ce se poate vedea în țările europene.

              La tine totul are o explicație etnică, generalii lui Hitler sunt evaluați după regiunea din care provenea fiecare, Roosevelt voia să intre în război datorită originii olandeze a familiei sale etc.

              Evenimentele istorice se desfășoară la scară mult mai mare decât ai tu impresia.
              • 0 (0 voturi)    
                Multumesc pentru (Vineri, 12 mai 2017, 18:09)

                Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                mesaj, desi nu sunt sigur din ce ai spus, ca aprobi sau nu, macar in principiu, ca am spirit slavic sau macar partial slavic.
        • +2 (2 voturi)    
          hehehe (Vineri, 12 mai 2017, 13:18)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          britii, de'ar fi fost dupa ei, mai rupeau ceva din germania,
  • +17 (21 voturi)    
    „Doar impreuna putem fi puternici.” (Joi, 11 mai 2017, 19:38)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    Asta e propozitia care explica de ce mai ales Rusia, dar si SUA nu vad cu ochi buni Uniunea Europeana.
    Nici o tara europeana nu poate juca in Liga I, alaturi de SUA. Rusia si China. Nici macar Germania sau Franta nu se pot ridica pe cont propriu la acel nivel.
    Singura solutie pentru noi este o Uniune Europeana solida. Poate ca nu e solutia perfecta, dar nici statutul de catel al Rusiei nu e de dorit pentru Romania sau alte state est-europene.
    In cealalta parte a continentului, UK va deveni un catel al SUA, iar anii viitori vor arata ca nici acest statut nu este prea grozav.
    Sigur, o alianta solida cu SUA este de dorit, practic pentru UE neexistand vreo alternativa, dar mai intai trebuie sa strangem randurile.
    Cine isi inchipuie ca statele mici se pot descurca singure, imitand de exemplu Elvetia, se inseala. Nu toate tarile au vecini amabili, care sa nu le fi deranjat cu nimic de peste 200 de ani... Si nici nu e nevoie de prea multe Elvetii in lume, nu credeti?
    Libanul isi dorea la un moment dat sa fie „Elvetia Orientului Mijlociu” si nu a ajuns prea bine.
  • +12 (14 voturi)    
    "avem o problema demografica majora" (Joi, 11 mai 2017, 23:34)

    Saturn [utilizator]

    "avem o problema demografica majora"... pe care din pacate am abordat-o heirupist si non-stiintific, intr-un mod ce a dus la probleme greu de gestionat si cu tendinta de agravare pe termen lung. Intre ele activarea sau acutizarea miscarilor nationalist-secesioniste, context de care profita diverse grupuri de interese.

    In continuare toleram restrictiile in migratia intra-Europeana ('Elveţia reintroduce restricţii pe piaţa muncii pentru români şi bulgari'), dar ne declaram neputinciosi in ceea ce priveste migratia musulman-araba ori africana.

    Nu sunt un sustinator al miscarilor secesioniste, dar tare mi-as dori sa aud raspunsul institutiilor Europene la cele de mai sus.
  • -15 (17 voturi)    
    UE... (Vineri, 12 mai 2017, 1:40)

    Observatory [utilizator]

    este la fel ca tratatul de la Varsovia, nici o deosebire..
    Germania este pe post de capitan, ce spune Domisoara Merkel se executa imediat...
    Traiasca UE pentru fostele tari sarace ale comunismului...Bulgaria, Polonia, Romania....
    Fara EU nu pot supravietui...
    Treburile sau stricat de cand mameluci din arabia au invadat Europe....
    In Franta sunt peste tot, Germania karel....Mohammed si Hussien au in cap doar religião si sexul
    • +8 (8 voturi)    
      daca ai calcula oleaca! (Vineri, 12 mai 2017, 6:28)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      UE a bagat in ro ( intrari - iesiri) fonduri de aderare si preaderare 60 miliarde de euro in 10-15 ani care vrei nu vrei se vad , cat era un salariu mediu acum 15 ani?Pactul de la Varsovia( lasand deoparte ca era militar , contrapartida NATO) poate ti-a luat 60 de miliarde in nici un caz nu a adus vreun dolar.
      • -2 (2 voturi)    
        UE (Vineri, 12 mai 2017, 12:18)

        1001001 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        UE ne-a cerut sa distrugem industria:

        http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/62407

        (documentul este pentru cei care stiu sa citeasca)
  • -8 (10 voturi)    
    Tot un pacalici (Vineri, 12 mai 2017, 6:36)

    tontu [utilizator]

    Nu va lasati pacaliti de atitudinea paternalista a lui Juncker, ea nu face decat sa-i sublinieze autoritatea, adevaratul lui mesaj fiind: eu sunt tata" vostru.
    Diferenta dintre stabul de la Bruxelles si vatafii de la Bucuresti e ca primul are pedigree, iar ai nostri se comporta inca ca niste maidanezi, dar la toti le place ciolanul...
  • -6 (8 voturi)    
    Un politician tenebros (Vineri, 12 mai 2017, 7:42)

    geonicol [utilizator]

    A venit in Romania pentru a lua si a da ceva la schimb.Vrea un aliat in problema Brexitului si a Europei cu doua viteze. Amandoua sunt paguboase pentru Romania, nu trebuie sa ne punem rau cu Anglia cand avem atatia romani acolo. In schimb a promis ridicarea MCV in viitorul apropiat si a dat o gura de oxigen penalilor din Parlament.Au luat doar o pauza, se regrupeaza, Dragnea a cedat dar i-a predat steagul lui Basescu. Politicienii ca Juncker au adus haosul in Europa si in lume. Au uitat de agenda alegatorilor si au luat decizii in umbra in functie de intresele de grup,personale,orgolii,ambitii,lacomie.
    • -3 (5 voturi)    
      ai perfecta dreptate (Vineri, 12 mai 2017, 12:44)

      gic [utilizator] i-a raspuns lui geonicol

      iar turmele dau minusuri ca de obicei fara sa-si oboseasca cei doi neuroni

      UE este intr-un moment foarte dificil datorita leadeshipului ... atatea esecuri in mandatul lui si al altora ...ex Merkel

      Voi vedeti pe cineva sa-si asume din greseli??

      din pacate se fac ca ploua si dau vina exclusiv pe englezi pt brexit....

      nu se simt raspunzatori pentru ca mare parte dintre cei de la Bruxelless se reprezinta doar pe ei
  • +6 (6 voturi)    
    mda (Vineri, 12 mai 2017, 7:56)

    SoulSearcher [utilizator]

    hahaha

    cel mai tare raspuns de la papa juncker :-)

    pe scurt: "o sa le luam englezilor si caii de la bicicleta, ca sa-i speriem pe alti nebuni care vor sa plece din UE"

    nu e zic ca e un lucru rau, totusi analizand istoria, faptul ca a existat UE-ul, a impiedicat alte razboaie care erau deja o traditie in Europa incepand cu napoelon...

    acum ar trebui sa ne jucam si noi cartea si sa ne dam bine pe langa europeni, sa ne bage in seama si mai mult, ca oricum ai nostri sunt pusi pe furat si pe jecmanit romanii, macar sa li se faca mila europenilor :)


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică