Marfarul deraiat ar fi ramas fara frane. Prima constatare despre accidentul care a dus la moartea mecanicului si ajutorului

de RH     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 19:57 Actualitate | Esenţial

Trenul de marfa care a deraiat sambata dupa-amiaza de pe linia ferata in zona Banita-Merisor ar fi avut o defectiune la sistemul de franare, au declarat pentru Agerpres responsabili de la Inspectoratul Teritorial de Munca Hunedoara. Reamintim ca mecanicul de locomotiva si ajutorul sau au murit in urma accidentului.

Sefului ITM Hunedoara, Adrian Bozdog, a declarat ca mecanicul locomotivei a anuntat prin statia radio ca franele trenului au cedat si au cerut cale libera: "Sistemul de franare a cedat. Mecanicii au anuntat prin statie, la Statia Feroviara Merisor, ca vor veni fara frane si sa le dea drumul pana vor reusi sa incetineasca sau vor avea un moment in care vor putea incetini garnitura", a declarat oficialul pentru Agerpres.

Reamintim ca trenul a deraiat pe un pod de cale ferata, 14 dintre cele 16 vagoane prabusindu-se intr-o rapa.

Traficul feroviar in zona este complet inchis pe durata cercetarilor. Trenurile vor fi deviate pe rute ocolitoare - Filiasi-Orsova-Caransebes.
























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

6732 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    O rapa? (Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 20:05)

    mitg [utilizator]

    Nu stiam ca prin jud. Hunedoara exista astfel de poduri (doar peste Mures).

    Are cineva imagini din satelit cu locul respectiv? Suna foarte frumos pentru turism.
  • 0 (4 voturi)    
    E trist ce s-a intimplat (Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 22:17)

    ultimul_mohican [utilizator]

    Dar e ca in cintecul lui Vernon Dalhart despre accidentul trenului Nr. 9 care a ramas fara frine :
    Vernon Dalhart Sings 'The Runaway Train' , vezi YouTube .
  • +6 (10 voturi)    
    Cum se poate asa ceva??? (Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 23:01)

    cchris [utilizator]

    In Romania anului 2017 se poate ca un tren sa fi ramas fara frane?? Cum se fac inspectiile tehnice?

    Din cate stiu, la trenuri daca vreun furtun de aer pierde presiune se franeaza automat totul, pt ca franele in starea normala sunt actionate, e nevoie de presiune ca sa le elibereze. Oricum, mi-e tot mai frica sa circul prin Romania, pe sosele nu e cu nimic mai sigur.
    • -1 (1 vot)    
      C2 (Duminică, 9 aprilie 2017, 14:15)

      CzCa [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      Un exemplu de explicatie:
      https://mont.ro/stiri/?editia=20080913&pagina=1&articol=19111
  • +4 (4 voturi)    
    mai sigur e zborul in (Duminică, 9 aprilie 2017, 1:07)

    contest [anonim]

    Cosmos!
    Astia nu aveau nici o sansa?!...wtf
  • +5 (7 voturi)    
    cfr (Duminică, 9 aprilie 2017, 8:00)

    nimrod [utilizator]

    Ia sa vedem, pleaca ministru', dau ceva directori afara, ca tura asta au murit oameni?! Dumnezeu sa-i odihneasca...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu cred (Duminică, 9 aprilie 2017, 9:13)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Garnitura aparținea unui operator privat ...
      • 0 (2 voturi)    
        operator (Duminică, 9 aprilie 2017, 13:05)

        nimrod [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

        Responsabilitatea finala este a autoritatii publice, care trebuie sa vegheze tot ce misca, dincolo de consistenta propriilor salarii.
        • 0 (2 voturi)    
          Vai, prost esti! (Duminică, 9 aprilie 2017, 15:17)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

          Nu cumva vrei sa vină ministrul să verifice frânele privatului?
    • +2 (2 voturi)    
      Privat (Duminică, 9 aprilie 2017, 12:33)

      CzCa [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Trenul a rămas fără frâne într-o zonă montană cu diferențe de nivel și curbe, o infrastructură în perfectă stare de funcționare ar fi ajutat poate evitarea accidentului dar în nici un caz nu ar fi eliminat posibilitatea ca acesta să se întâmple.

      Sunt însă câteva aspecte dubioase mult mai interesante:
      1. Nimeni nu a menționat numele operatorului privat, și nu văd vreun motiv bine intenționat pentru asta, mai ales că problema era a trenului.
      2. Despre anumiți operatori privați circulă multe zvonuri că au parte de tratament privilegiat din partea autorităților de reglementare și control (AFER), posibil chiar în ceea ce privește autorizațiile de siguranța circulației pentru personal cât și cele pentru material rulant (echivalent ITP auto). Cum se poate obține un tratament privilegiat cred că știm toți.

      PS. Operatorul locomotivei are indicativul RO-UTZ..
  • +3 (3 voturi)    
    Deraiem cu,merge si asa in Romanica spaguita (Duminică, 9 aprilie 2017, 16:27)

    Plagarus [utilizator]

    Trenul trebuia asigurat cu frâna automată a vagoanelor din compunerea trenului, cu frâna directă şi
    cu frâna de mână a locomotivei, conform prevederilor art 80 pct.1 lit a din Regulamentul de remorcare
    şi frânare nr.006/2005.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică