Marfarul deraiat ar fi ramas fara frane. Prima constatare despre accidentul care a dus la moartea mecanicului si ajutorului

de RH     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 19:57 Actualitate | Esenţial

Trenul de marfa care a deraiat sambata dupa-amiaza de pe linia ferata in zona Banita-Merisor ar fi avut o defectiune la sistemul de franare, au declarat pentru Agerpres responsabili de la Inspectoratul Teritorial de Munca Hunedoara. Reamintim ca mecanicul de locomotiva si ajutorul sau au murit in urma accidentului.

Sefului ITM Hunedoara, Adrian Bozdog, a declarat ca mecanicul locomotivei a anuntat prin statia radio ca franele trenului au cedat si au cerut cale libera: "Sistemul de franare a cedat. Mecanicii au anuntat prin statie, la Statia Feroviara Merisor, ca vor veni fara frane si sa le dea drumul pana vor reusi sa incetineasca sau vor avea un moment in care vor putea incetini garnitura", a declarat oficialul pentru Agerpres.

Reamintim ca trenul a deraiat pe un pod de cale ferata, 14 dintre cele 16 vagoane prabusindu-se intr-o rapa.

Traficul feroviar in zona este complet inchis pe durata cercetarilor. Trenurile vor fi deviate pe rute ocolitoare - Filiasi-Orsova-Caransebes.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

6773 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    O rapa? (Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 20:05)

    mitg [utilizator]

    Nu stiam ca prin jud. Hunedoara exista astfel de poduri (doar peste Mures).

    Are cineva imagini din satelit cu locul respectiv? Suna foarte frumos pentru turism.
  • 0 (4 voturi)    
    E trist ce s-a intimplat (Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 22:17)

    ultimul_mohican [utilizator]

    Dar e ca in cintecul lui Vernon Dalhart despre accidentul trenului Nr. 9 care a ramas fara frine :
    Vernon Dalhart Sings 'The Runaway Train' , vezi YouTube .
  • +6 (10 voturi)    
    Cum se poate asa ceva??? (Sâmbătă, 8 aprilie 2017, 23:01)

    cchris [utilizator]

    In Romania anului 2017 se poate ca un tren sa fi ramas fara frane?? Cum se fac inspectiile tehnice?

    Din cate stiu, la trenuri daca vreun furtun de aer pierde presiune se franeaza automat totul, pt ca franele in starea normala sunt actionate, e nevoie de presiune ca sa le elibereze. Oricum, mi-e tot mai frica sa circul prin Romania, pe sosele nu e cu nimic mai sigur.
      #showComment
  • +4 (4 voturi)    
    mai sigur e zborul in (Duminică, 9 aprilie 2017, 1:07)

    contest [anonim]

    Cosmos!
    Astia nu aveau nici o sansa?!...wtf
  • +5 (7 voturi)    
    cfr (Duminică, 9 aprilie 2017, 8:00)

    nimrod [utilizator]

    Ia sa vedem, pleaca ministru', dau ceva directori afara, ca tura asta au murit oameni?! Dumnezeu sa-i odihneasca...
      #showComment#showComment
  • +3 (3 voturi)    
    Deraiem cu,merge si asa in Romanica spaguita (Duminică, 9 aprilie 2017, 16:27)

    Plagarus [utilizator]

    Trenul trebuia asigurat cu frâna automată a vagoanelor din compunerea trenului, cu frâna directă şi
    cu frâna de mână a locomotivei, conform prevederilor art 80 pct.1 lit a din Regulamentul de remorcare
    şi frânare nr.006/2005.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă