Planul extins de dinamitare a justitiei. Detaliile atacului total pregatit de Dragnea si PSD

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 2 februarie 2017, 14:17 Actualitate | Esenţial

Caracatita Dragnea
Foto: Colaj foto
Dezincriminarea partiala a abuzului in serviciu prin ordonanta de urgenta reprezinta doar un mic pas dintr-un plan extins de acaparare a justitiei. Urmeaza alte orori: reduceri drastice a pedepselor in cazul infractiunilor de luare, dare de mita si trafic de influenta, eliminarea unor procurori sefi prin comasarea DIICOT cu DNA, scoaterea procurorilor din randul magistratilor si, in fine, unificarea serviciilor secrete pentru a prelua controlul si asupra lor. Toate aceste informatii au fost confirmate de mai multe surse politice si din sistemul juridic, care au avertizat si asupra dezincriminarii abuzului in serviciu prin OUG. Ce vedem acum a fost doar un palid inceput fata de tavalugul care se anunta.


Potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro, Liviu Dragnea este decis sa nu cedeze si sa-si duca planurile de ingenunchere a justitiei si a unor institutii cheie pana la capat. In planurile PSD, ar urma sa fie abrogat total abuzul in serviciu. PSD va justifica dezincriminarea tuturor formelor de abuz in serviciu pe motiv ca norma e prea larga si ca in conventiile internationale sunt prevazute doar fapte de coruptie, nu si de abuz. Suplimentar, liderii PSD invoca in mod constant faptul ca se constata un blocaj la nivelul administratiei din cauza reglementarilor vagi.

Dezincriminarea mascata nu se limiteaza insa doar la abuzul in serviciu. O serie de articole din legea 78/ 2000 urmeaza sa fie abrogate total sau redefinite. Cea mai spectaculoasa miscare vizeaza abrogarea totala a articolului 13 din legea 78, in baza caruia au fost condamnati Dragnea si Nastase.
  • Articolul 13: Fapta persoanei care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, intr-un sindicat sau patronat ori in cadrul unei persoane juridice fara scop patrimonial, de a folosi influenta ori autoritatea sa in scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani. (urmeaza sa fie abrogat in intregime).
Sunt vizate noi modificari la Codul Penal si la Legea 78 in ce priveste darea, luarea de mita si traficul de influenta. In cazul acestor infractiuni se reduc drastic pedepsele. Astfel, luarea de mita pedepsita in prezent cu inchisoare intre 3 si 10 ani, urmad ca pedeapsa sa fie redusa la inchisoare intre 1 si 5 ani. Se reduc pedepsele si in cazul darii de mita de la 2 la 7 ani la doar 1 la 5 ani. La fel se reduc la trafic de influenta: de la 2 la 7 ani cat este in prezent la 1 la 7 ani. Se va modifica si articolul referitor la divulgarea unor informatii nedestinate publicitatii, urmand sa fie infractiuni doar divulgarea de informatii clasificate. De aceasta dezincriminare partiala vor beneficia in special primarii, sefii de CJ si ministri care organizeaza licitatii, deoarece informatiile din dosarele de licitatie nu sunt clasificate.

Luare, darea de mita si traficul de influenta vor fi apoi mai dificil de probat, potrivit intentiilor PSD. Se vor introduce noi sintagme si conditii in definirea “foloaselor patrimoniale”. Modificarile la Codul Penal mai urmaresc si limitarea posibilitatii de a realiza interceptari si de a folosi anumite probe furnizate de denuntatori.

Nici Calin Popescu Tariceanu nu va fi uitat. Urmeaza sa fie modificata marturia mincinoasa, acuzatia sub care este cercetat liderul ALDE. Astfel, nu va mai fi considerata infractiune refuzul de a face declaratii incriminatorii sau simpla divergenta de marturii in cadrul unui proces, daca nu exista probe certe din care sa rezulte caracterul de rea credinta al acestora.

Si o mica modificare care pare cu dedicatie pentru Dan Voiculescu. Liberarea conditionata a persoanelor de peste 60 de ani se va dispune dupa efectuarea efectiva a o treime din durata pedepsei. In prezent conditia este de doua treimi.

Aceste masuri ar fi, potrivit surselor HotNews.ro, pregatite deja in proiecte de lege elaborate la partid. Vor fi introduse fie ca amendamente la oug-ul care modifica Codul Penal, aceasta urmand sa fie aprobata Parlament, fie ca proiecte de lege separate. In ce priveste proiectul de lege privind gratierea, de remarcat forma suspect de curata care a plecat de la guvern in Parlament. Aici nu exista insa banuiala ca parlamentarii  vor introduce amendamente pentru a extinde gratierea si asupra faptelor de coruptie. Toate datele indica faptul ca o vor face.

Pe langa dezincriminari mascate si slabirea Codului Penal, o alta miscare menita sa anihileze procurorii este comasarea DNA cu DIICOT. Acest proiect e mai vechi si nu e clar cand urmeaza sa fie promovat, insa acesta este strict clasificat. Mutarea are ca scop  infiintarea unei noi institutii ca modalitate de a impune noi procurori sefi agreati de PSD. Numele cel mai vehiculat la conducerea noii structuri este Oana Schmidt Haineala, numita secretar de stat in ministerul justitiei condus de Florin Iordache.

Prin infiintarea noii institutii rezultate din comasare, Laura Codruta Kovesi (DNA) si Daniel Horodniceanu (DIICOT) isi pierd functiile de conducere. In plus, noua institutie va avea nevoie de cel putin un an pentru a deveni operationala si pentru a face ordine in dosare. Lupta anticorutpei si anchetarea reteleor de crima organizata vor inregistra un recul puternic. In plus, se deschide calea shimbarii sefilor de parchete din structurile teritoriale, un detaliu foarte important de care ar putea beneficia din plin baronii locali.

Anihilarea procurorilor va continua prin alte doua mutari, potrivit informatiilor HotNews.ro. Una ar fi promovarea legii privind raspunderea magistratilor, menita sa intimideze judecatorii. A doua ar fi scoaterea procurorilor din randul magistratilor, mutare care nu le va mai garanta independenta. Nu e clar in acest moment daca intentia este de a-i trece sub Executiv sau sub Parlament. Potrivit informatiilor HotNews.ro, schimbarea statului magistratilor va avea loc pe fondul animozitatii crescande dintre procurori si judecatori. Aceasta rivalitate s-a amplificat in ultimele luni din cauza ca ministerul Justitiei amana sa aplice decizia Curtii Constitutionale prin care Guvernul a fost obligat sa aplice si magistratilor cresterea salariala dispusa de cabinetul Ciolos numai pentru medici si profesori. Procurorii primesc deja salariile marite, insa Ministerul Justitiei a amanat aplicarea ordinului in cazul judecatorilor.

Scandalul referitor la protocolul de colaborare dintre DNA si SRI este amplificat si el cu un scop precis. Potrivit informatiilor HotNews.ro, intentia Guvernului este de a abroga ordonanta numarul 6 data dupa decizia Curtii Constitutionale in cazul interceptarilor. SRI a pierdut dreptul de a realiza interceptari in dosare penale dupa decizia Curtii. Interceptarile sunt realizate in acest moment de Centrul Natinoal de Interceptari, gestionat de Serviciul Roman de Informatii.

Intentia Guvernului PSD-ALDE, anuntata deja de Calin Popescu Tariceanu, este de a infiinta Autoritatea Nationala pentru Interceptarea Comunicatiilor. Entitatea ar urma sa fie controlata de o comisie de supraveghere din care vor face parte si judecatori si parlamentari. De subliniat ca UNJR-ul condus de judecatoarea Dana Garbovan readuce constant in discutie tema protocoalelor dintre parchete si SRI in chestiunea si chestiunea interceptarilor.

In fine, ultimul pas din planul de preluare totala a controlului de catre PSD asupra institutiilor statului ar fi unificarea serviciilor secrete. Aceasta mutare, vizeaza, ca si in cazul comasarii DNA cu DIICOT infiintarea unei noi institutii care deschide calea schimbarilor la varf in serviciile secrete, dar si in structurile de comanda din teritoriu.

Potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro, la ultima sedinta a Consiliului Superior al Magistraturii s-a pus problema incetarii detasarii magistratilor care sunt in prezent secretari de stat (Oana Schmidt Haineala, Constantin Sima, Mariana Mot) pe motiv ca girul acordat de acesti procurori si judecatori modificarilor la Codurile Penale afecteaza imaginea magistratilor. Problema e ca revocarea detasarii nu se poate face decat la cererea institutiei, in acest caz de ministrul Justitiei, sau la solicitarea magistratului detasat.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

93541 vizualizari

  • +34 (36 voturi)    
    Trebuie luptat pana la capat! (Joi, 2 februarie 2017, 14:33)

    This_User_Is_Real [utilizator]

    PSD trebuie sa fie ras din politica romaneasca, iar acesti lideri ai PSD trebuie aruncati la groapa de gunoi a istoriei!
  • +38 (42 voturi)    
    Lipseste ceva (Joi, 2 februarie 2017, 14:38)

    Martinezu [utilizator]

    TAB -urile care sa traga in multime. Daca nu a prevazut asta s-ar putea sa si-o ia in mustata!
  • +50 (56 voturi)    
    crima (Joi, 2 februarie 2017, 14:40)

    Vendetta007 [utilizator]

    bine ca nu e acuzat niciunul de crima, ca anulau si aceasta infractiune...
    • +12 (14 voturi)    
      crima premeditata nu (Joi, 2 februarie 2017, 15:55)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta007

      dar sunt pesedisti/ politicieni care au omorat oameni. Si n-au facut o zi de puscarie.
  • +41 (47 voturi)    
    Treziti-va Romani ! (Joi, 2 februarie 2017, 14:40)

    revolution2017 [utilizator]

    Faptele acestui Guvern au consecinte deosebit de grave asupra Romaniei
    Suntem deja izolati iar avertisimentele diplomatice un contenesc sa apara. Nu exista in lumea civilizata un exemplu asemanator celui facut de Guvern marti noaptea.
    Mesajul trimis de guvernati Uniunii Euopene si NATO este unul foarte grav: orice se poate schimba peste noapte in aceasta tara fara o prealabila notificare.
    Riscam apartenenta strategica NATO
    Riscam declansarea mecanismelor de suspendare in EU pe proiecte importante : autostrazi, sanatate, agricultura, liber schimb
    In mediul rural o suspendare a subventiilor la hectar sau a celor pe animale ara vea consecinte devastatoare asupra agriculturii.
    De asemenea, autostrazile sunt si ele amenintate.
    Investitorii straini incep sa isi amane investitiile intr-o tara perceputa ca nesigura
    Pentru romanii din exterior sunati la Guvernele tarilor respective si explicati ceea ce se intampla acum in Romania, prentru exercitarea de presiune pe canalele diplomatice.
    Trebuie sa facem presiuni din interior si exteriorul tarii pentru abrogarea acestei Ordonannte de Urgenta !
    Scopul acestor indivizi este foarte clar: Protejarea infractorilor si inculpatilor politici si clientelari! Atacarea Statului de Drept si a Justitiei in primul rand!
    Sa facem front comun impotriva coruptiei si mai ales a coruptiei politice! Sa ne aparam democratia si libertatea castigate la Revolutie! Sa nu fim complici la jefuirea Romaniei !
    Democratia este inca mimata in Romania anului 2017 ¡
    Strigatul nostru sa le dea fiori de groaza acestor politicieni de Ev Mediu!
    Sa nu-i lasam sa scoata cuvantul hot din DEX!
    Sa iesim din nou in strada si sa ne strigam indignarea!
  • +34 (38 voturi)    
    Visele unei minti bolnave (Joi, 2 februarie 2017, 14:40)

    GGii_GGii [utilizator]

    Vor fugi ca sobolanii sau vor fi linsati pe strada.
    Romanul are o limita....pana cand va pune mana pe bata si le va da in cap.
    • +18 (22 voturi)    
      AIA E! (Joi, 2 februarie 2017, 15:30)

      Tomy007 [utilizator] i-a raspuns lui GGii_GGii

      Altceva nu ne mai ramane de facut...
  • +26 (32 voturi)    
    Ne meritam soarta (Joi, 2 februarie 2017, 14:42)

    C0tilli0n [utilizator]

    Am votat PSD sau nu am iesit la vot, o sa plangem dupa Ciolos sau Iohannis, chiar si dupa Basescu.
    • +7 (21 voturi)    
      mda (Joi, 2 februarie 2017, 15:42)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

      dupa basescu cu siguranta nu...

      dar dupa ciolos chiar o sa plangem, mai ales cei care au putin creier si isi dau seama ce fel de om este si ce a vrut sa faca in scurtul timp pe care l-a avut.

      iar iohannis... lumea se plange ca nu se baga pe felie cum facea basescu... iar apoi sa se planga ca se baga prea mult in treburile statului de drept...

      pana acum cel putin cu ordonantele s-a comportat exemplar, adica ca o adevarata putere in stat care a intervenit cu mijloacele puse la dispozitie de o constitutie, ca altii sa nu faca abuzuri
      • +11 (15 voturi)    
        Despre Basescu (Joi, 2 februarie 2017, 15:49)

        C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Inteleg de ce nu esti multumit de el, si eu am fost, dar pana la urma, sub conducerea lui am intrat in UE, s-au infintat DNA si ANI si a inceput sa mai curete tara de corupti, a incercat si a reusit sa elibereze o parte a presei (ca romanul se uita tot la A3 e partea a 2 a), s-a semnat acordul pentru construirea scutului antiracheta, ceea ce inseamna ca vestul, UE, Nato au un interes aici, sunt cateva lucruri demn de mentionat.
        • -14 (16 voturi)    
          A3 (Joi, 2 februarie 2017, 16:23)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

          Romanul se uita tot la A3 pt. ca A3 functiona cu munitia data de golanelile si tampeniile regimului Base. Nu Varanul inventa alea.
        • 0 (2 voturi)    
          despre Basescu (Vineri, 3 februarie 2017, 9:55)

          minos [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

          Basescu a avut sansa sa fie un mare presedinte, dar a ratat lamentabil. Chiar am crezut sincer in primul sau mandat ca lupta impotriva raului din societatea noastra, dar pana la urma m-am convins ca era doar o lupta intre doua clanuri. Cel condus de el, cu Udrea, Ponta Ghita, pe de o parte si cel al vechilor baroni, de exemplu, Mitrea, Hrebengiuc, Patriciu, Voiculescu, [e de alta parte. Cum explici aparitia lui cosntanta la RTV, televiziunea lui Ghita? Cum explici numirea lui Ponta ca prim ministru? Despre infiinatrea DNA, de fapt au desfiintat PNA pentru a numi pe cine vrea el acolo. Aceeasi schema pe care vrea sa o faca Dragnea cu comasarea DNA cu DIICOT. ANI a fost infiintata ca cerinta a EU. Si PNA a fost infiintata ca cerinta a aderarri la NATO si EU, de guvernarea Nastase. Nu ca au vrut ei. Indiferent de partid, clasa politica a trebuit sa infiinteze niste institutii fortate din exterior si iata ca aceste institutii au ajuns incet, incet sa functioneze, poate cu greseli, dar functioneaza si produc un echilibru de puteri in stat.
          Ce putea sa faca Basescu si nu a facut, sa ia dreptul guvernului de legifera. Sa nu uitam Boc a dat cele mai multe OUG din istorie, desi nu era nevoie, pentru ca avea majoritate in parlaent. Ponta la fel, desi USL avea o majoritate mai mult decat confortabila.
          De aici se poate rupe echilibrul puterilor in stat, de la dreptul exectutivului de a legifera.
          Ce face Dragnea acum, incearca sa-si subjuge puterea judecatoreasca nu doar pentru a se albi pe el si colegii sai politicienii, indiferent de partid, dar odata castigata aceasta putere, este mai mult decat probabil sa ne trezim cu o dictatura mascata gen Ungaria, sau mai grav, Turcia.

          Va fi greu sa trecem peste acest moment cu bine. Cred ca Dragnea are parghiile sa faca asta. Dupa parerea mea, singura speranta este sa se manifeste o opozitie in interiorul PSD, dar este greu, pentru ca multi din partid ar beneficia de schimbarile aduse de Dragnea.
          • +1 (3 voturi)    
            Basescu - raul mai mic (Vineri, 3 februarie 2017, 11:38)

            Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui minos

            Basescu nu a fost bun, a fost si bun a fost si rau DAR CE ESTE CEL MAI IMPORTANT - a fost raul cel mai mic !

            Imaginati-va ROmania daca ar fi cazut pe mana lui Adrian Nastase !!!

            in concluzie - la ce optiuni au fost O SA IL REGRETAM CHIAR SI PE BASESCU !


            Daca ajunge Draknea presedintele Romaniei DRAKU NE IA !
            LA PROPRIU !

            o se lase cu arestari sau intimdari ca in Turcia lu Erdogan !!!

            Treziti-va !
  • -35 (39 voturi)    
    Din acest moment (Joi, 2 februarie 2017, 14:43)

    xanti [utilizator]

    Romania se indreapta spre iesirea din UE cu mare viteza.
    Poate ca e bine sa simta si tinerii liberi ce inseamna dictatura.
    Faceti mitinguri pasnice luni de zile ,pana la urma va plictisiti.
    • +22 (26 voturi)    
      mai degraba va dam foc la toti, porcilor. (Joi, 2 februarie 2017, 15:27)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      .
      • +7 (11 voturi)    
        SOLICIT UNUI EXPERT IT (Joi, 2 februarie 2017, 19:45)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

        sa ne comunice IP urile si identitatea electronica pentru mercenarii :
        gigi kent
        mazeta
        shaolin
        xanti
        gustav555
        vitan sandu

        PROMIT sa prezint video cu "masajul" terapeutic al acestora !
    • +20 (24 voturi)    
      .. (Joi, 2 februarie 2017, 15:45)

      VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui xanti

      ..Tinerii liberi nu vor sti ce e dictatura.
      Vor pleca sau vor crapa.
      Oricum ar fi ati belit-o tare.
      Sa vedem cum va mai descurcati sa hraniti animalele miloage pe care le-ati creat. Aia nu stiu de proteste pasnice . Explicati-le lor de ce nu mai sunt bani.
      Ati belit-o , jigodiilor..
  • +15 (19 voturi)    
    sinistru ! (Joi, 2 februarie 2017, 14:43)

    DimijoareiObt [anonim]

    .
  • +26 (30 voturi)    
    hmm (Joi, 2 februarie 2017, 14:44)

    igorashu [utilizator]

    Cred ca Dragnea mai are 8 zile de trait...
  • +14 (34 voturi)    
    da (Joi, 2 februarie 2017, 14:44)

    costinescu [utilizator]

    foarte bine va face. data viitoare sa iesiti dracului la vot. salutari din germania!
    • +2 (18 voturi)    
      Nu e nevoie să-i îndemni pe comentatorii HN (Joi, 2 februarie 2017, 15:45)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

      Majoritatea celor ce intră pe aici au fost cu siguranță la vot.

      Problema e că majoritatea de aici e cam minoritară în țară. Dar nu e nicio problemă... așa e în democrație... uneori ies „ăilalți”. Nu poți să câștigi tot timpul.
      • -5 (9 voturi)    
        ... (Joi, 2 februarie 2017, 15:55)

        costinescu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        da-mi voie sa ma indoiesc
      • 0 (0 voturi)    
        Au fost o gramada ... (Vineri, 3 februarie 2017, 0:39)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        ... de comentarii, aici pe HN, si inainte si dupa alegeri, cum ca nu se merge la vot ca nici unul dintre partide n-a venit cu candidati care sa merite votati.

        Toti o asteptau pe Alba ca Zapada si gaseau pe liste doar piticii. Asa ca mai bine n-au mers la vot, si ne-am ales cu vrajitoarea sefa peste parlament.
      • -1 (1 vot)    
        Asta a fost din "pre"putul gandirii (Vineri, 3 februarie 2017, 11:09)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Nu e nicio problema in pseudo-democratia romanesca, zici?
        In nicio democratie „ăilalți” nu vor da legi aflandu-se intr-un flagrant conflict de interese cum fac Dragnea-Tariceanu si ai lor.
        In nicio democratie la conducere nu ajunge un grup infractional organizat care doreste sa puna botnita justitiei. Mai ales intr-o tara profund corupta cum este Romania.
        In nicio democratie nu cred ca exista articolul 297 aliniatul 3 din noua OUG, un element absolut abject al unor mafoti pe fata aflati la conducere.
  • +20 (24 voturi)    
    haha (Joi, 2 februarie 2017, 14:46)

    mihai.mihaita [utilizator]

    credeati ca se termina aici?
    mai dureaza.. si inca mai au de distrus!
  • +9 (13 voturi)    
    DA FIX (Joi, 2 februarie 2017, 14:47)

    TheFaime [utilizator]

    ''Românie, țara mea, astăzi este ziua ta și în loc de o urare

    Din piepuțul meu de dac am să string în gura mare

    Iartă-mă că nu mai fac

    Nu-i mai las să te mai fure

    Nu-i mai las să te înjure.

    Nu-i mai las să-și bată joc

    Și de-o fi, îi trec prin foc.

    Și sper că în a mea viață să te văd în față pe harta lumii'' Celentano

    Cu asta cred ca i-as raspuns destul de clar lui Dracnea Mustaciosul!
    • +2 (4 voturi)    
      ...poate.. (Joi, 2 februarie 2017, 15:28)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      ...din pieptuțul....
  • +27 (31 voturi)    
    ii lasam sa fac ce vor ei?!!?!? (Joi, 2 februarie 2017, 14:47)

    cristi_an [utilizator]

    NU CRED!!! ei nu sunt ZEI! sunt doar niste corupti ordinari!
    NU NE INTOARCEM IN ANII COMUNISMULUI!!
    • +6 (14 voturi)    
      Totul depinde de majoritatea parlamentara (Joi, 2 februarie 2017, 15:25)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Daca presiunea publica va determina demisia suficienta de parlamentari din PSD si ALDE atunci lucrurile se vor schimba.

      Aici Basescu a inteles jocul. De aceea a demisionat de la conducerea PMP, pentru a inlesni migrarea de parlamentari. Ramane ca PNL si USR sa inteleaga acelasi lucru.
  • +21 (27 voturi)    
    Trebuie opriti (Joi, 2 februarie 2017, 14:47)

    Rescator [utilizator]

    Acesti criminali trebuie opriti cu orice risc,astfel
    Romania va deveni Gubernie ruseasca.Daca
    vor contina asa var sari militarii activi si in
    rezerva si ii vor termina.
  • +13 (17 voturi)    
    Viitor de aur (Joi, 2 februarie 2017, 14:48)

    mikeyu [utilizator]

    tara noastra are.
    Doar ca e un aur ciudat... maroniu si miroase.
  • +3 (13 voturi)    
    Vai ce va urma.... (Joi, 2 februarie 2017, 14:49)

    Petru ValentinOprea [anonim]

    Planul apartine defapt Rusiei si al Ungariei...si noi, am ajuns complici prin acel vot de anul trecut.

    Off...efectiv mi-as sacrifica libertate in acest moment. I-as asasina pe toti care sunt implicati in mizeriile enuntate mai sus.
    • -4 (8 voturi)    
      ..de unde pina unde .. (Joi, 2 februarie 2017, 15:30)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Petru ValentinOprea

      ..ai scos aceasta legatura dintre Putin si Dragnea ?
      • -1 (5 voturi)    
        ...dupa minusurile ... (Joi, 2 februarie 2017, 17:56)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

        ..pe care le-am primit tre' sa intzeleg ca nu compatriotul tau care si-a vindut votul pt un kil de ulei ( si acela bulgaresc ) si un kil de faina ( si acela unguresc ) este vinovat ci Putin care
        ( probabil telepatic ) i-a sugerat lui Dragnea sa schimbe codul penal .
    • -1 (1 vot)    
      si eu cred ca va fi naspa...este naspa (Vineri, 3 februarie 2017, 6:00)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Petru ValentinOprea

      si eu am realizat ca singura sansa de curatire e eliminarea fizica dar fratele meu devenim mai rau decit ei, inseamna ca ne-au infrint. si eu vad similaritati in desfasurarea evenimentelor cu ce au facut ticalosii la revolutie, e acelasi scenariu e clar ca sint aceleasi miini de data asta ajutati de infractori legitimati de un vot inconsistent, minoritar. de aceea udmr se afla unde se afla de atitia ani iar romanii nu au avut niciodata posibilitatea de a alege,doar ne-au servit securisti si comunisti mascati in pielei de oaie. Imi pare rau ca hotnews nu vorbeste cu manifestantii si sa prezinte aici crezurile lor din strada, s-ar umaniza si mai mult aceasta miscare, dar e ea oare o revolutie? iti inteleg durerea, dar trebuie mers pina la capat altfel...uite aici, priveste incepind cu min 5:10 ptr 10-20 secunde....asta ne asteapta si e mare pacat, ca de data asta stim..... tinerii trebuie sa candideze, trebuie sa vorbeasca frumos si intelept, trebuie sa-si iubeasca tara pina la sacrificul suprem dar in acelasi timp...tradatorii si criminalii sa nu mai aiba niciodata un cuvint de spus in tara noasta.

      ---http://adevarul.ro/entertainment/celebritati/andrei-gheorghe-analiza-rece-realitati-nebune--8_58931c7c5ab6550cb80bb9ed/index.html---
  • +11 (17 voturi)    
    Proclamatia de la Timisoara in Constitutie (Joi, 2 februarie 2017, 14:49)

    un domn [utilizator]

    + Legea Ticu - Scoaterea P$D in Ilegalitate !
    Romania Trezeste te !
    urmeaza si alte partied infestate de FSN, acum sa ne ocupam de P$D !
    • +7 (9 voturi)    
      Proclamatzia de la Timisoara... (Joi, 2 februarie 2017, 15:34)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      a fost luxata din start si multzi dintre faptasi ( liliescu &co ) traiesc bine mersi ....(multzumita cui ?)
  • +3 (7 voturi)    
    Citiți OUG cu privire la grațiere! (Joi, 2 februarie 2017, 14:52)

    DanStoica [anonim]

    Abia acum ați citit și voi OUG cu privire la grațiere? scria acolo clar ca nu intra sub acea ordonanta ”infracţiunile prevăzute la art. 5 alin 1 şi alin 3 din Legea nr. 78 /2000;” au sarit peste alineatele 2 si 4. La alineatul 2 este fix ce ziceti voi, iar la alineatul 4 e forma de infractiunile legate de fondurile europene.
  • +22 (26 voturi)    
    Pare a urma APOCALIPSA ! (Joi, 2 februarie 2017, 14:53)

    Susufler0 [utilizator]

    Culmea este ca nu mi se pare ca exagerezi deloc Dan Tapalaga.

    Pana sa il poreclesc pe Dragnea Livache Ochi de Peste Mort ii spuneam cand il "alintam" simplu Livache iar cand scriam serios despre el , Liviusenko, cu referire clara la dictatorul din Belarus Alexandr Lukasenko.

    PS. CRED CA AVEM DE- A FACE CU UN LUKASENKO AL ROMANIEI !!!
  • -18 (24 voturi)    
    dinamitarea politiei politice! (Joi, 2 februarie 2017, 14:54)

    ElDani [anonim]

    cand politia politica ancheteaza hotararile guvernului nu mai tipa propagandistii politiei politice ca se incalca separatia puterilor in stat
  • +20 (24 voturi)    
    Discutam despre tradarea Romaniei (Joi, 2 februarie 2017, 14:56)

    Stat_de_drept [anonim]

    clar!
    • +8 (14 voturi)    
      ar trebui ca armata sa preia puterea (Joi, 2 februarie 2017, 15:23)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Stat_de_drept

      Regret sa spun acelasi lucru, dar se contureaza O SINGURA SOLUTIE

      ar trebui ca armata sa preia puterea si apoi sa judece in tribunale militare pe cei care au dus tara in asemenea hal

      in frunte cu ministrul justitiei, de interne si Dragnea.

      Se vede clar ca PSD doresc inlaturarea ultimelor redute de forta din Romania :

      1) Laura Codruta Kovesi (DNA)

      2) Daniel Horodniceanu (DIICOT)

      3) Procurorul General al Romaniei (care nu pot decat prin intermediu presedintiei)

      4) urmeaza Presedintele Romaniei Klaus Iohannis va fi dat jos de PSD
      urmand un presedinte interimar care va da jos si ultimul - Prim procurorul Romaniei !

      NU EXISTA NICI-UN DUBIU ca planul era de pe timpul lui Ponta si a fost doar intarziat, acum il pun in aplicare.



      PS: exista Dumnezeu mai oameni buni, toti suntem trecatori pe lumea asta, si Dumnezeu ne asteapta la vesnicie pe toti. Nu scapa nici-unul.
      Nu va conta masina, vila, cati copii, ce bani in banca, cate amante, cate vacante...
      Chiar nu va le este frica?
      • +9 (11 voturi)    
        Armata? (Joi, 2 februarie 2017, 15:40)

        Barosanu_nr1 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        Ea a fost una dintre primele instituții infectate și neutralizate. La câți borfași și neveste de politruci au promovat în detrimentul soldaților și ofițerilor profesioniști, mă îndoiesc că ne putem baza prea mult pe armată (și, în orice caz, doamne ferește să ajungem acolo).
        • +3 (5 voturi)    
          ... (Joi, 2 februarie 2017, 16:08)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui Barosanu_nr1

          S-au mai schimbat lucrurile si pe acolo. Daca te uiti la cum au votat cei prezenti in Afghanistan si Iraq, 2/3 au votat anti-psd la ultimele cateva scrutinuri.

          Dar de cei de prin tara mi-e teama ca inca nu s-au pensionat toti slinosii cu origini post-decembriste.
  • +18 (36 voturi)    
    porunca 8. (Joi, 2 februarie 2017, 14:56)

    Bolovanul [utilizator]

    Nu, nu e vorba de punctul 8 de la Timisoara.
    E porunca aia din bilblie. Sa nu furi!

    Ar trebui sa fie asa: sa nu furi mai mult de 200 000 de lei.

    PS: am o nedumerire..unde sunt crestinii aia care ii freaca grija ce fac altii in dormitor? este crestineste ce fac astia, neincriminatii?
    • +22 (26 voturi)    
      am iesit in strada (Joi, 2 februarie 2017, 15:06)

      semperfidelis [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      nu stiu de ce-mi duci grija dar am fost in fiecare seara la proteste.
    • -9 (21 voturi)    
      Nu (Joi, 2 februarie 2017, 15:13)

      Moldoveanul [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Nu, nu este. Nici ce fac ăia în dormitor, nici ce fac ăștia în Guvern.

      Țară ”creștină de 2000 de ani”! Da, unde au fost aprox. 20 milioane de avorturi din 1990 până azi, unde furtul, șmecheria și șpaga sunt ridicate la rang de cinste chiar și în mare parte din societate, nu doar din Guvern, unde românii sunt răi între ei, se sapă, se trădează singurul interes fiind doar binele personal. Unde mulți din proxeneții din Europa vin de la noi. Și pot continua cu multe. Mă uit la ce a propovăduit Isus și apoi la cum arată România și nu văd nicio țară creștină.

      ”Ascultați Cuvântul Domnului, căci Domnul are o acuză împotriva locuitorilor țării: "Nu există adevăr, nu există bunătate, nu există cunoștință de Dumnezeu în țară! Fiecare jură strâmb, înșală, ucide, fură și comit adulter. Ei năpăstuiesc, iar vărsările de sânge se țin lanț. De aceea țara jelește și fiecare locuitor al ei este slăbit; fiarele câmpului, păsările cerului și peștii mării sunt pe cale să piară.” Amos 4:1-3
    • +15 (21 voturi)    
      Alta intrebare? (Joi, 2 februarie 2017, 15:15)

      arigo [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      pur si simplu nu ai gasit nici un alt motiv sa te legi de crestini? Vrei sa stii unde sunt? In strada. Protestand pasnic impotriva hotilor astora.
      Alta intrebare?
    • +5 (5 voturi)    
      nu nu (Joi, 2 februarie 2017, 15:35)

      TheFaime [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Au binecuvantarea lui Daniel, ca doar el prostea enoriasii sa ii voteze si a dus politica in biserica.

      Deci, oficial, exista doar 9 porunci!
    • +9 (13 voturi)    
      Diversiune pesedistă (Joi, 2 februarie 2017, 15:44)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Tehnică clasică de diversiune. Când un grup periculos de mare s-a unit pentru o cauză, îl dezbini foarte simplu, căutând motive de râcă pe subiecte care n-au legătură cu tema dată: creștini vs. atei, fumători vs. nefumători, șoferi vs. pietoni, bugetari vs privați etc etc etc. Uite însă că te-am dibuit și nu punem botul.
    • +3 (5 voturi)    
      sigur (Joi, 2 februarie 2017, 16:00)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Pentru 50 de lei in plus la pensie se da dispensa pentru orice.
  • +35 (39 voturi)    
    Acest Dracnea nu are de gand sa se opreasaca? (Joi, 2 februarie 2017, 14:57)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Vrea sa aduca la paroxism furia populara?
    • +13 (19 voturi)    
      Cu siguranta nu (Joi, 2 februarie 2017, 15:12)

      AG [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Se vor face ca ploua pana intra in vigoare ordonantele, dupa care vor trece la partea a 2-a, descrisa mai sus. Dragnea trebuie asasinat.
    • +18 (22 voturi)    
      Il poate opri o condamnare penala (Joi, 2 februarie 2017, 15:17)

      madriano [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Exista un singur mod in care putem scapa de Dragnea si gashca lui de interlopi: judecatorii sa instrumenteze dosarul lui in regim de urgenta si sa il condamne la inchisoare cu executare pana la sfarsitul saptamanii viitoare. In acest fel, tovarasul Dragnea nu mai poate candida la presedentie si nu mai are rost sa continue toata mizeria asta. Judecatorii vor fi acuzati de abuz in serviciu, dar aceasta fapta nu va mai fi penala in 10 zile.
      • +6 (8 voturi)    
        Nu e timp de pustisme, acum ! (Joi, 2 februarie 2017, 15:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui madriano

        Cand o problema este foarte grava, nu merge cu solutii din acestea in care nici macar cel care le propune nu crede !

        Acum singura solutie viabila este PROTESTUL MASIV SI PASNIC IN INTREAGA TARA.

        Nu au fost destui peste 300 k ? Atunci trebuie sa protestam mai multi : 700-800-900-1000 k !

        PS. Hai, s-o facem !
  • +14 (18 voturi)    
    . (Joi, 2 februarie 2017, 14:58)

    benga [utilizator]

    Este o lovitura de stat. Trebuie luata in calcul interventia Armatei pentru inlaturarea tradatorilor. Iohannis trebuie sa aiba taria de a face acest pas important pentru a evita un razboi civil.
  • +19 (23 voturi)    
    Nu mai inteleg nimic (Joi, 2 februarie 2017, 15:01)

    M1536 [utilizator]

    Dar absolut nimic. Oamenii cred ca au innebunit. Deci sunt extrem de hotarati sa ne scoata din UE. O mana de oameni care vor sa ne distruga vietile tuturor, Brusc si iremediabil.
    • +4 (6 voturi)    
      Disperatii ajunsi in frunte tarii nu au nici o (Joi, 2 februarie 2017, 15:40)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui M1536

      limita in gasirea mijloacelor si modalitatilor de salvare. Pentru ei Romania reprezenta doar o vaca de muls si atat.
  • +11 (15 voturi)    
    Fara Dumnezeu (Joi, 2 februarie 2017, 15:02)

    A_B_C [utilizator]

    Acesti indivizi bolnavi nu au frica de Dumnezeu. Nu-s mai presus de toate si toti. Trebuie opriti cu orice pret. NU pot distruge o tara intreaga pentru a se scapa pe ei, niste hoti ordinari. E timpul sa suporte consecinele faptelelor lor. Cei din partidul PSD cu principii si sunt oameni de cuvant sa-si dea demisia urgent din PSD. Cine ramane in acest partid cancer aproba planul lor bolnav.
  • +16 (20 voturi)    
    Revoluție (Joi, 2 februarie 2017, 15:02)

    zet [utilizator]

    Ori învingem ori murim
  • +15 (19 voturi)    
    Incredibil, (Joi, 2 februarie 2017, 15:04)

    gayon [utilizator]

    cata imaginatie distructiva are descreieratul asta. Nu ma mai mira faptul cum a ajuns seful hotilor. Staful celor mai mari organizatii teroriste sunt capabile sa-si dispute dreptul de proprietate asupra carnatului cu mustata, Machiavelli de Teleorman.
  • +14 (18 voturi)    
    ce naiba (Joi, 2 februarie 2017, 15:04)

    keiser_soze [utilizator]

    fac serviciile secrete si toate institutiile amenintate cu desfiintarea ? Dorm ?
    am mai zis si o repet : avem nevoie de un sniper meserias ! :)))
    din nefericire asta se intampla cind nu mergi la vot....poate acum, in ceasul al 12-lea, se trezeste si natiunea romana, caci din '89 incoace nu am mai vazut atata unitate ! Pur si simplu e un sentiment de bucurie si mandrie sa vezi cum am evoluat in cei 27 de ani !
  • +15 (19 voturi)    
    lovitura de stat (Joi, 2 februarie 2017, 15:04)

    bucurflorin [utilizator]

    e o noua revolutie, se da o noua lovitura de stat. johannis e in toate drepturile sa declare starea de urgenta, sa ii inhate pe toti si sa ii arunce in puscarie. altfel, mori cu legea in mana
  • +13 (17 voturi)    
    pai nu merge chiar asa (Joi, 2 februarie 2017, 15:05)

    alx__ [utilizator]

    ca mai suntem si noi pe aici ... JOS Dragnea si mafia psd-ista !
  • +11 (15 voturi)    
    bun, asa si (Joi, 2 februarie 2017, 15:05)

    moka [utilizator]

    astea-s doar mijloace. dar care-i scopul final. desfiintarea dns si diicot nu pot fi scopuri ci doar mijloace pentru a ajunge altundeva...???
    Presupunand ca reuseste toate acestea, ce va face dupa? Ca de a fi in UE nu mai poate fi vorba la asa ceva. Va domni ca voda peste o tara? Este periculos. Toti astfel de voda au pierit urat mai devreme sau mai tarziu.
    • +11 (15 voturi)    
      Oricum (Joi, 2 februarie 2017, 15:12)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Oricum nume ca ILIESCU, NASTASE, DRAGNEA vor sta alaturi de Ceausescu in istorie
    • +9 (13 voturi)    
      voda?! (Joi, 2 februarie 2017, 15:14)

      RăzvanRădulescu1 [anonim] i-a raspuns lui moka

      vrei sa spui dictatura, asta se crede ceausescu frate, nu e deja destul de vizibil?!? nu e asta ales in PSD dintre nici mai mult nici mai putin de 1! candidat?! :)) si-a inceput cariera de dictator bine :). HAI ROMANIA!!!!!!!
    • +4 (8 voturi)    
      Dictatura (Joi, 2 februarie 2017, 15:25)

      StefanBalan1 [anonim] i-a raspuns lui moka

      Dictatura Dragnea si a Partidului!
      Pare... SF? Cred ca i se umezeste mustata la gandul ca ar putea ajunge un Putin mai mititel asa...
    • +8 (12 voturi)    
      Turcia lui Erdogan sau Rusia lui Putin (Joi, 2 februarie 2017, 15:26)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Scopul final? Turcia lui Erdogan sau Rusia lui Putin

      O caricatura de societate democratica, in care toata puterea e acaparata de o gasca de hoti, care vor sa poata guverna fara opozitie de nici un fel:
      - opozitia politica sa fie de forma, orice opozant real trebuie eliminat
      - ziaristii incomozi la bulau sau omorati prin lifturi de indivizi care nu le fura nimic
      - judecatori, procurori, politisti incomozi dati afara sau arestati din motive fictive
      - internetul cenzurat la sange, cum se petrece acum in Rusia, unde orice furnizor e obligat sa tina date private de conectare, conturi, comunicatii etc pe servere in Rusia, unde organul de control de stat sa aiba acces oricand (LinkedIn, cumparat de Microsoft, a refuzat asta si a fost eliminat ca acces in Rusia)

      Cam asta vrea Dragnea si compania: sa devenim Turcia sau Rusia, cu el in rol de Erdogan sau Putin.

      Cred ca l-am cam subestimat pe sobolanul asta mustacios.

      In conditiile date, cred ca nimic nu e prea mult pentru a provoca alegeri anticipate: greva generala, nesupunere fiscala, blocarea aparatului administrativ, blocarea pasnica a strazilor si asa mai departe.
  • +16 (20 voturi)    
    Dragnea vrea sa devin dictator (Joi, 2 februarie 2017, 15:06)

    Zimbru [utilizator]

    Va sfarsi ca Ceausescu. Vor iesii si 16 milioane de romani daca este nevoie.
    • +3 (3 voturi)    
      da, dar ala a sfarsit dupa 26 de ani! (Joi, 2 februarie 2017, 16:23)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

      Eu n-as mai apuca sfarsitul.
  • -14 (20 voturi)    
    DNA si SRI (Joi, 2 februarie 2017, 15:07)

    AlinaStrugut [anonim]

    Cum adica "SRI a pierdut dreptul de a realiza interceptari in dosare penale dupa decizia Curtii. Interceptarile sunt realizate in acest moment de Centrul Natinoal de Interceptari, gestionat de Serviciul Roman de Informatii." ? Daca acest Centru e gestionat de SRI, cum a pierdut SRI dreptul? Explicati mai clar va rog implicatiile scandalului dintre DNA si SRI
  • +7 (11 voturi)    
    stai jos dracnea (Joi, 2 februarie 2017, 15:07)

    TheFaime [utilizator]

    ''Românie, țara mea, astăzi este ziua ta și în loc de o urare

    Din piepuțul meu de dac am să string în gura mare

    Iartă-mă că nu mai fac

    Nu-i mai las să te mai fure

    Nu-i mai las să te înjure.

    Nu-i mai las să-și bată joc

    Și de-o fi, îi trec prin foc.

    Și sper că în a mea viață să te văd în față pe harta lumii'' -- Un ''betiv'' de Celentano! Pana si acel personaj fictiv a realizat ce-i cu tara asta.

    Deci dracnea, it's the final countdown for you!!!
  • +16 (20 voturi)    
    Programul de guvernare (Joi, 2 februarie 2017, 15:14)

    Rha-Doo [utilizator]

    Deci asta-i programul de guvernare din scoarta-n-scoarta pe care doar conu Liviu il stie!
    Uite ca il stie mai multa lume, acum.
  • +7 (11 voturi)    
    sincer... (Joi, 2 februarie 2017, 15:16)

    liviu_ [utilizator]

    eu spar ca toata aberatia asta sa se rezolva cat mai repede!
    categoric rezultatul preferat e ca toti hotii si tradatorii astia sa intre la puscarie, dar daca nu este asa... fie
    macar stim ca traim intr-o tara penala cu acte in regula si plecam si noi pe unde apucam!
    pana la urma exista libera circulatie (nca... pana nu o sa o interzica dracnea)
  • +7 (13 voturi)    
    Haineala ? (Joi, 2 februarie 2017, 15:19)

    lp [utilizator]

    Hei, parca Dna. Haineala era de partea buna a justitiei. What the hell.... nu mai inteleg nimic - a girat ea ordonantele ??!!
    • +5 (9 voturi)    
      Nu doar le-a girat (Joi, 2 februarie 2017, 15:24)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Ea este autorul ordonanțelor, ea le-a întocmit! Nu a fost niciodată de partea bună a justiției
      • +3 (5 voturi)    
        nu-mi vine sa cred .... (Joi, 2 februarie 2017, 15:43)

        lp [utilizator] i-a raspuns lui zet

        sunt efectiv in stare de soc. nu e aceeasi Haineala care era la CSM ??! chiar cu totii se dovedesc a fi dusmanii nostri ?
      • +3 (5 voturi)    
        A fost... (Joi, 2 februarie 2017, 15:44)

        Barosanu_nr1 [utilizator] i-a raspuns lui zet

        ... reevaluată :D
  • +16 (20 voturi)    
    PSD, un partid antinational si antidemocratic (Joi, 2 februarie 2017, 15:22)

    Metec [utilizator]

    E numai bun de scos in afara legii, impreuna cu satelitul sau ALDE. Oricum, ma astept ca "penalii" vor fi maturati de la putere de furia populara, pentru ca nu se poate exercita puterea dupa bunul plac, intr-o tara membra UE si NATO!
    Dar, dupa inlaturarea de la putere a acestor oameni periculosi, pericolul pe care ei il reprezinta pentru democratie trebuie inlaturat definitiv, in mod legal.
    • +1 (1 vot)    
      Tu ai auzit de Constitutie? (Vineri, 3 februarie 2017, 11:28)

      SCRAMBLED [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Metec, ti-ai dori dictatura?
      Daca e asa, ai grija ce-ti doresti!
      Citat: "Dar, dupa inlaturarea de la putere a acestor oameni periculosi, pericolul pe care ei il reprezinta pentru democratie trebuie inlaturat definitiv, in mod legal."
      Ai precizat "a acestor oameni periculosi". Evident, n-ai spus "A OAMENILOR PERICULOSI", pentru ca te-ai fi eliminat singur, tu si toti indivizii dubiosi care se pricep la Constitutie fara sa o fi citit, etc.
      PROPAGANDISTULE de doi bani!
  • +13 (17 voturi)    
    E mult mai grav... (Joi, 2 februarie 2017, 15:30)

    triciupa [utilizator]

    ... decat pare. Mi-e teama ca scopul final al ticalosilor ajunsi la putere este sa destabilizeze tara pentru a o scoate din UE si NATO si pentru a o transforma intr-un satelit al Moscovei. Jigodiile astea ori sunt in solda Rusiei, ori sunt gata sa-si tradeze tara doar pentru a scapa de regulile statului de drept.
    Pentru noi asta inseamna iesirea din lumea civilizata si intrarea in bezna fostelor republici sovietice.
    Daca scenariul asta se adevereste, siguranta nationala va fi in mare pericol. Trebuie sa aflam pe cine vom putea sa ne bizuim: presedinte, armata, servicii? Ce forte din tara asta au mai ramas de partea binelui? Sa aflam repede, pana nu e prea tarziu.
    Oameni buni, cred ca se apropie vremea cumplita cand va trebui sa luptam cu adevarat.
    • +6 (6 voturi)    
      Vor sa scape de reguli ramanand in UE si NATO ! (Joi, 2 februarie 2017, 16:04)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Cred ca au invatat din greselile celorlalti, tovarasi ai lor, respectiv din cedarea in fata UE, astfel incat acum merg pe ideea ca se poate si la modul, cainii (anticoruptie) latra, caravana (corupta a PSD) trece !

      PS. Trebuie sa le aratam ca nu este asa cum vor ei !
  • +4 (6 voturi)    
    k@k.ro (Joi, 2 februarie 2017, 15:32)

    NurosuNurosu [anonim]

    Putina lume stie ca daca un individ sau o grupare este un pericol major pt siguranta nationala a unei tari sau impiedica progresul acesteia este eliminat fizic sau din viata politica dupa caz (in functie cat de mare e pericolul) indiferent prin ce metoda si cat dureaza daca ordinul s-a dat nu se mai poate face nimic se duce la indeplinire....A se vedea CEAUSESCU ,KENEDY, sau altii din sistemul de forta a multor tari ce au murit de boala,acidente ,sau altele, sau altii ce au ajuns cu cazier sau in puscarii.Uneori sunt lasati o perioada sa inflameze poporul pt a fi detensionat prin aruncarea pacaliciului din barca in ocean...a se vedea cazul pingelicului oltean....
  • +4 (8 voturi)    
    Seful la armata versus amantul la femei (Joi, 2 februarie 2017, 15:43)

    tahomir [utilizator]

    Johannis are toate motivele constitutionale pentru a putea apela la armata. Ca sa fie sigur ar putea chema chiar armata germana, ca tot e neamt.
    Dragnea s-ar putea consola cu fetiscana aia de 24 de ani, pana la urma doar dragostea conteaza.
    Happy end ptr toata lumea.
    • -6 (8 voturi)    
      Sau, (Joi, 2 februarie 2017, 15:58)

      SCRAMBLED [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Chiar armata pakistaneza, klingoniana sau lombroziana... stii tu care... Hai ca ti-am zis-o, postacule prostanac...
      Hepiend(asa e corect pentru tine) ar fi atunci cand postaci ca tine si-ar vedea de temele pentru gradinita.
      • +2 (4 voturi)    
        Ai prins esenta, tine-o tare! (Joi, 2 februarie 2017, 16:18)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        Asa o fi, ca pari adult cu cunostinte galactice. Nu prea am inteles din partea cui sunt postac dar sper sa ma lamuresc cand imi intra banii in cont, ca scrie si emitentul.
  • +6 (8 voturi)    
    Atenție! (Joi, 2 februarie 2017, 15:47)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    PSD se bazează și pe faptul că UE va fi ocupată anul acesta cu alegerile din Franța, Italia și Germania, unde lucrurile nu stau prea bine.

    Pentru prima dată de multă vreme, suntem pe cont propriu și trebuie să ne tragem de păr ca Munchausen.
  • +4 (6 voturi)    
    dictatura invinge? (Joi, 2 februarie 2017, 15:52)

    Vendetta007 [utilizator]

    mie imi e clar ca fara sange astia nu se vor lasa niciodata. Ori ii prindem si ii aruncam in temnita cea mai intunecata, ori se vor p%pi pe noi si pe protestele noastre inca 10 zile de acum in colo pana cand or incepe cu adevarat sa puna munitia pe noi.
    Mi-e frica, frica, frica... :((
  • +5 (7 voturi)    
    drac-nea (Joi, 2 februarie 2017, 15:57)

    HermannMarian [anonim]

    Trebuie inlaturat de la putere acest drac-nea ! O petarda umana rar intalnita !
  • +6 (8 voturi)    
    a (Joi, 2 februarie 2017, 16:02)

    ionut_stan [utilizator]

    "Conspiratie = uneltire secreta si ilegala impotriva ordinei publice, impotriva statului sau a conducatorilor lui." Daca mai aud pe cineva pronuntand expresia clasica "...nebunii aia cu teoria conspiratiei..." il strang de gat. Pai daca nici asta nu mai e conspiratie...
  • +6 (8 voturi)    
    Aparam democratia cat inca se mai poate (Joi, 2 februarie 2017, 16:05)

    cris333 [utilizator]

    vom apara democratia cat inca se mai poate si chiar si dictatura daca instaureaza tot vom iesi in strada ca ne-am saturat de minciunile PSDului si ALDE si de saracie si niste imbuibati turnatori la securitate sa conduca tara.
  • +2 (4 voturi)    
    cat de sigure sunt informatiile? (Joi, 2 februarie 2017, 16:25)

    revo [utilizator]

    Exista probe? Pt. ca atunci declararea starii de urgenta nu mai pare asa improbabila.
  • +3 (5 voturi)    
    Ce a fost, nu va mai fi (Joi, 2 februarie 2017, 17:18)

    Irina25 [utilizator]

    Dragnea & Co vor merge pana la capat, pentru ca stiu ca daca pierd, sunt terminati la propriu. Pe de alta parte, in strada va iesi din ce in ce mai multa lume. Probabil oamenii au inteles ca trebuie sa se delimiteze de huligani, ca trebuie sa faca "pasul inapoi". Totusi, manifestatiile pasnice n-o sa-i descurajeze pe borfasii PSD. In concluzie, sitatia e inghetata. Asa ca totul ramane pe umerii celor care trebuie sa apere Poporul Roman de dusmai, fie ei din afara sau dinauntul tarii: Armata Romana. Pentru ca nu mai este posibil ca situatia actuala sa se rezolve "soft".
  • +5 (7 voturi)    
    NICI O SANSA (Joi, 2 februarie 2017, 18:13)

    stcris [utilizator]

    Doar cu iesitul in strada nu o sa mearga ;apare uzura noastra pe care ei mizeaza in timp ce-si intaresc reteaua si vor fi si mai greu de inlaturat.Cat timp sa stam in strada 1 luna,3 ani ?
    Trebuie sa intelegeti ca doar oamenii civilizati si cu un dram de constiinta sunt sensibili la asa ceva...
    PSD este ca o org criminala..fara principii si morala !
    Ei nu vor renunta de buna voie...Asa cum in PSD nu este democratie nu va mai fi nici in tara condusa de ei...In aceste momente nu asistam doar la spalarea unor oameni ci la continuarea loviturii de stat inceputa in 2012 !
    Liderii politici sa inteleaga ca nu te poti purta cu manusi si cu legea in mana cu niste NELEGIUITI !!
    Sa mai inteleaga ca noi si presa (mare parte) le suntem alaturi dar este momentul sa INTRE EI PUTERNIC IN ACTIUNE ,sa-si asume conducerea ostilitatilor ajutati de institutiile inca libere ,ca sa nu mai fie iarasi nevoie de varsare de sange nevinovat ca in 89 !
    Presedintele dupa consultarea principalelor puteri din STAT care ne mai raman neacaparate inca de mafie(CSM,DNA,DIICOT,Curtea Constitutionala,SRI,ARMATA,etc) treb sa dea un DECRET prin care sa scoata in afara legii acest Partid incapabil sa conduca democratic tara ,un partid care ori nu face nimic ori vrea toata puterea sa conduca discretionar...UN PARTID DEVENIT VULNERABILITATE LA SEC NATIONALA ,IMPOTRIVA DEMOCRATIEI si O PIEDICA IN DEZV ECONOMICA si nu numai (sabotajul facut de ei ne face sa fim la toate capitolele in coada Europei dupa 27 de ani ,in mare parte sub conducerea lor).
    Asa ca ai rog pe cei din OPOZITIE dar si pe conducatorii acestor institutii in care romanii au incredere sa actioneze fizic deja ,pana nu o tulesc astia din tara...si sa inceapa un mare proces prin care nu doar vom recupera f multi bani ci vom debloca si multa forta de munca gratuita pt canale de irigatii ,diguri impotriva inundatiilor si altele...Macar asa sa se faca si ei utili pt tara !
    Altfel ne asteapta modelulul putinist ,omul-partid-stat !!
    • -1 (1 vot)    
      se cam apropie funia de par, (Joi, 2 februarie 2017, 20:47)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui stcris

      insa doar pentru noi.
      Si eu cred ca de acum lupta trebuie dusa de institutiile care nu au fost supuse inca.
      Strada si-a spus cuvantul - nu suntem neam de hoti, vrem ca legea sa fie dreapta si una pentru toti.
      Dar daca nu mai exista nicio institutie, neafiliata la gruparea de crima organizata PSD, capabila sa combata legal si care sa doreasca sa lupte pentru aceasta tara, atunci oamenii degeaba mai stau in strada, nu se mai poate face nimic.
      Nici luarile de pozitie din afara nu vor ajuta. La un moment, dat li se va spune sa aleaga ce cale vor sa urmeze: in sau out. Vor alege out, pentru ca-i avantajeaza.
      Romanii sunt obisnuiti cu dictatura si saracia lucie. Vor suporta totul ca si pe vremea comunistilor. In schimb, mafia concentrata in partidele politice, in frunte cu PSD, va avea de castigat - va taia si va spanzura dupa bunul plac, isi va imparti nestingherita Romania, pe felii. Tara este bogata in resurse de toate felurile pe care le vor stapani si le vor exploata cum vor. Si peste drum, la Est, isi vor da mana cu mafia ruseasca. Pentru ei este suficient sa duca o viata de vis.
      Daca presedentia si cele cateva institutii nu gasesc calea de a rezolva situatia sau nu vor mai dori acest lucru, inseamna ca este vorba despre karma poporului roman.
      Pe Armata nu ne putem baza si nu-i putem cere nimic. Este umflata cu bani, pensii speciale, beneficii si asa va fi mereu. Odata scosi si din NATO, nici macar la recoltat de cartofi, ca pe vremea lui Ceasca, nu va mai participa. Trai neneaca pe banii prostilor.
      Sincer, nu cred ca se mai poate face ceva. Nici macar suprimarea fizica a celor 3 impochimeni nu ar avea efecte benefice. Dimpotriva.
    • -1 (1 vot)    
      corect (Vineri, 3 februarie 2017, 9:33)

      CosminDumitru1 [anonim] i-a raspuns lui stcris

      Se pisa pe manifestatiile pasnice.
      Nu mai merge ! Jandarmeria ar trebui sa pazeasca multimea, de agitatori, in timp ce-i scoatem afara din guvern si parlament, in suturi !
  • 0 (2 voturi)    
    O manipulare infecta! :) (Joi, 2 februarie 2017, 22:51)

    za-k [utilizator]

    Nu exista asta, PSD vrea sa lupte impotriva coruptiei la rupere, vorba lu' Dr.Agnea: bullshit!

    PSD lupta impotriva coruptiei foarte simplu: o face sa dispara din legi, si atunci nu mai exista! :)
  • -1 (1 vot)    
    plan de distrugere a romaniei (Vineri, 3 februarie 2017, 6:38)

    Coco Whistle [utilizator]

    eu, in nebunia mea vad altfel, cred ca se doreste distrugerea romaniei. pare paranoic dar o tara slaba e usor de facut ce vrei cu resursele ei, cred ca asta fac acum...testeaza apele ptr o mai mare lovitura; romanii sint scribiti si fug din tara, cei care ramin se simt mizerabili intr-o societate din ce in ce mai inculta, sfidatoare si aroganta plina de minciuna. tinerii de cind ma stiu vor sa plece sau numai la altceva viseaza numai la munca sau implicare nu. educatia, sanatatea sint puse pe butuci ca sa mori cu zile sa nu mai ai siguranta. medicamentele se scumpesc, se scot cele generice si ieftine. batrinii nostri culeg de prin gunoaie sau se cearta pe politica. in spital mori cu zile iar medicii ori nu mai profeseaza or pleaca. SRI si SIE are trebui sa-si bage mintile in cap si sa realizeze ca prea e coordonata treaba si prea multe coincidente. ar trebui sa ajute la curatenie ca ce naiba ei se pun, noi nu avem ce vota. sa nu uite, rusii cind au venit si-au batut joc de adevaratii eroi ai romaniei, colegii vostri....e timpul sa va decideti, cu ei au cu noi? mama voastra, stati pitulati in multime de parca noi sintem pericol ptr tara. si sinteti atit de prosti ca ba mai luati si bataie de la fortele de ordine. halal specialisti. rugam armata sa vina in piata, e nevoie de voi...rusii si infractorii pun biciul pe noi...
  • -1 (3 voturi)    
    Represalii (Vineri, 3 februarie 2017, 8:52)

    TeodorHulpac1 [anonim]

    Pentru mine este clar că justiția și, mai ales, procurorii au ajuns la cheremul lui Iohannis care nu are nici o reținere în a se amesteca brutal și la vedere în treburile lor încălcând astfel Constituția. Se demonstrează fără dubii că procurorii fac dosare politice. Este de neimaginat că au ajuns chiar să ancheteze însăși activitatea curentă a guvernului.
  • -1 (3 voturi)    
    Represalii (Vineri, 3 februarie 2017, 8:56)

    TeodorHulpac1 [anonim]

    În loc să-și vadă de treaba ei, cu loialitate față de țară, justiția se amestecă în politică devenind un instrument de represiune al președintelui care urmărește schimbarea ordinii constituționale, confirmate de recentele alegeri, susținând partidele de dreapta, „partidele mele” în loc să fie neutru, președinte al tuturor românilor. Dacă noi, românii tolerăm asta înseamnă că ne merităm soarta.
  • -2 (2 voturi)    
    expresie (Vineri, 3 februarie 2017, 9:41)

    Toni_Romania [utilizator]

    Expresie
    Ma omoara la TV expresia "PSD dinamiteaza Justitia".
    Eu zic ca azi PSD dinamiteaza doar...ruinele Justitiei.
    Care 25 ani a fost dinamitata de fiecare din cele 14 guverne penale.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică