Parisul, prima zi dupa carnagiul soldat cu cel putin 129 de morti si 352 de raniti, revendicat de Statul Islamic / Doi romani au fost ucisi / Manuel Valls: Franta este in razboi si va lovi Statul Islamic, il va distruge

de Red. Stiri     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 7:48 Actualitate | Esenţial

Explozii si impuscaturi la Paris 13 noiembrie 2015
Foto: Captura Le Figaro
129 de morti si 352 de raniti, dintre care 99 in stare critica, este bilatul valului de atentate comise simultan vineri seara in mai multe zone ale Parisului, care au vizat restaurante, o sala de concerte si zona adiacenta Stade de France. Atacurile au fost revendicate sambata de gruparea Statul Islamic. Premierul francez Manuel Valls a declarat ca "Franta este in razboi si isi va lovi dusmanul, Statul Islamic, pentru a il distruge. Raspunsul francez va fi la acelasi nivel al atacului de la Paris." Trei persoane au fost arestate sambata la Bruxelles in legatura cu atentatele de la Paris. In paralel, doi refugiati inregistrati anul acesta ca solicitanti de azil in Grecia sunt cautati in legatura cu atentatele, a anuntat politia greaca. Atentatele de la Paris au fost comise de trei echipe de teroristi foarte bine coordonate, a declarat procurorul general din Paris, Francois Molins. Toti atacatorii erau dotati cu pusti Kalasnikov si cu dispozitive explozive. 


Desfasurarea LIVETEXT a evenimentelor de sambata:


22.58 Doi refugiati inregistrati anul acesta ca solicitanti de azil in Grecia sunt cautati in legatura cu atentatele de la Paris, a anuntat politia greaca, citata de AFP.

22.30 Filmul atentatelor de la Paris, prezentat de procurorul capitalei Frantei.

22.05 Atentatele de la Paris au fost comise de trei echipe de teroristi foarte bine coordonate, a anuntat procurorul general din Paris, Francois Molins. Toti atacatorii erau dotati cu pusti Kalasnikov si cu dispozitive explozive. 

21.50 Manuel Valls: "Franta este in razboi si isi va lovi dusmanul, Statul Islamic, pentru a il distruge. Raspunsul francez va fi la "acelasi nivel" al atacului de la Paris."

21.40 Seful Cultului Musulman din Romania: "Condamnam atentatele de la Paris. Islamul interzice uciderea oricarui suflet."

20.52 Bilantul atentatelor a crescut la 129 de morti si 352 de raniti, dintre care 99 in stare grava. (Le Figaro)

20.43 Trei persoane au fost arestate sambata la Bruxelles in legatura cu atentatele de la Paris, scrie Le Monde. Cei trei nu erau in evidenta serviciilor secrete franceze, a declarat Francois Molins, procurorul Parisului, citat de Le Figaro.

20.30 Pasaportul descoperit de politia franceza langa trupul neinsufletit al unuia dintre autorii atacurilor de la Paris apartine unui imigrant sirian inregistrat la sosirea in UE pe o insula din Grecia, in luna octombrie. Anuntul a fost facut sambata de ministrul grec al Protectiei publice, Nikos Toskas, potrivit AFP.

20.19 Moschee incendiata in Spania, posibila razbunare dupa atentatele de la Paris.

19.35 Un cetatean francez care avea asupra sa o arma a fost arestat pe aeroportul londonez Gatwick. (AFP)

19.10 Un al doilea cetatean roman a fost ranit usor in atacurile de la Paris si este internat intr-o clinica din capitala Frantei, informeaza MAE.

18.36 Marturia unei romance care locuieste langa Stade de France: "Am auzit o explozie, dupa ce s-a terminat meciul oamenii alergau pe strada."

17.53 Semnal grav ca atacurile din Paris afecteaza relocarea migrantilor intre tarile UE: Polonia nu mai vrea sa-i preia fara garantii de securitate 

17.11 O aeronava de pasageri ce trebuia sa plece spre Franta, consemnata la sol in Amsterdam, dupa un mesaj de amenintare pe Twitter - autoritati olandeze

16.47 Marine Le Pen: Moscheile radicale trebuie inchise, iar clericii radicali expulzati 

16.31 Rusia a anuntat ca isi intareste masurile de securitate dupa atacurile din Paris, plasand serviciile de securitate in alerta de grad inalt, cerand vigilenta cetatenilor si promitand masuri stricte de siguranta in transporturi.

16.24 Parisul, pustiu dupa atentate: Turnul Eiffel, Muzeul Luvru si alte locuri turistice emblematice, inchise dupa atacuri.

15.50 300 de persoane au fost spitalizate dupa atentatele de la Paris, iar 80 reprezinta "urgente absolute" (AFP).

15.46 Scena emotionanta in fata Bataclan unde au murit 87 de oameni: Un barbat a venit cu un pian atasat de o motocicleta, a cantat "Imagine", si a plecat



15.03 Premierul Olandei: Suntem in razboi cu Statul Islamic, nu cu Islamul 

14.46 

In tragedia de azi-noapte din Paris si-au pierdut viata doi cetateni romani. Din nou, sufletele noastre sunt in doliu si...

Posted by Klaus Iohannis on Saturday, November 14, 2015


14.43 Spania mentine nivelul de alerta terorista la 4, pe o scara de 5.

14.35 David Cameron: Nivelul de amenintare terorista in Marea Britanie ramane "sever", iar autoritatile britanice vor reexamina dispozitivul de securitate, dupa atentatele de la Paris.

14.20 Pasaport sirian, descoperit in apropierea unuia dintre atacatorii sinucigasi de langa stadion - surse Reuters

14.15 Politica Frantei in Orientul Mijlociu a contribuit la expansiunea terorismului, afirma presedintele sirian Bashar al-Assad.

13:59 Doi romani au fost ucisi in atacurile din Paris, anunta MAE. Ambasada Romaniei la Paris este in legatura cu familiile acestora si le va acorda asistenta consulara necesara.

13.52 Presedintele francez Francois Hollande a discutat la telefon, sambata, cu Angela Merkel, omologul sau turc Recep Tayip Erdogan si alti lideri europeni, anunta AFP.

13.38 Bogdan Aurescu a mers sambata la ambasada Frantei unde a condamnat aceste "acte teroriste lase si impardonabile" si a exprimat "solidaritatea profunda a poporului roman cu cel francez in aceste momente tragice".

13:33 O aripa a Galeriilor Lafayette din Paris a fost evacuata din cauza unui pachet suspect, transmite Le Figaro, care citeaza iTele

13.37 Masuri de securitate sporite in jurul institutiilor franceze din Romania

13.11 Statul Islamic a revendicat sambata atentatele soldate cu 128 morti in Paris, intr-un comunicat publicat pe internet, scrie AFP.

"Opt frati purtand centuri explozive si inarmati cu pusti de asalt au vizat locuri alese cu grija in inima Parisului", se arata in acest citat.

Statul Islamic sustine ca atacurile din Paris sunt un raspuns la insultele la adresa profetului islamului si a loviturilor aeriene din teritoriul SI.

"Acest atac nu este decat inceputul furtunii si un avertisment pentru cei care vor sa mediteze si sa traga invataminte", se arata in acest comunicat.




13.02 Ministerul Afacerilor Externe precizeaza ca un cetatean roman a fost ranit usor in atacurile survenite in cursul noptii in capitala Frantei. Persoana in cauza a primit ingrijiri la un spital din Paris si, in cursul diminetii, a fost externata. 

Ministerul Afacerilor Externe depune in continuare toate eforturile pentru a verifica daca printre victimele atacurilor din Franta se afla si alti cetateni romani. 

12:56 Terminalul Nord al aeroportului din Gatwick a fost evacuat, scrie The Guardian. Politia din Sussex a precizat pentru BBC ca este vorba de o masura de precautie in urma identificarii unui pachet suspect.

12:22 Marele imam al moscheii Al-Azhar, prestigioasa instituie a islamului sunit, a condamnat atentatele de la Paris, calificandu-le drept "odioase", si a cerut "lumii intregi sa se uneasca pentru a face fata acestui monstru".

"Condamnam acest atac odios", a afirmat seicul Ahmed Al-Tayeb, adaugand: "Astfel de acte sunt contrare tuturor valorilor religioase, umane si tuturor civilizatiilor".


12:10 Premierul interimar Sorin Cimpeanu: Nu avem confirmata oficial existenta unor cetateni romani pe lista victimelor / Suntem pregatiti sa ajutam cu tot ceea ce va fi nevoie

Cimpeanu a spus ca a trimis o scrisoare de compasiune premierului francez si a transmis ca el "condamna cu fermitate" atacurile.

Premierul interimar a amintit ca din cursul noptii MAE a convocat celula de criza si a declarat ca misiunea romana din Paris se afla in contact permanent cu cetatenii romani si cu celula de criza franceza.

Intr-o declaratie de presa sustinuta la Palatul Victoria, acesta a precizat ca nu au existat "solicitari de asistenta consulara directa ale unor cetateni romani.

Acesta a adaugat ca nu s-a propus modificarea nivelului de alerta terorista in Romania iar ministerul Sanatatii a transmis "disponibilitatea de sprijin pentru preluarea unor pacienti, daca va fi nevoie".

12:00 Hollande a decretat doliu national timp de trei zile. Seful statului francez a spus ca atacurile sunt ￯un act de razboi￯, organizat din strainatate de Statul Islamic cu ajutor intern

11:55 Klaus Iohannis i-a transmis un mesaj de condoleante lui Francois Hollande

11:34 Statul Islamic a difuzat o inregistrare video nedatata in care afirma ca Franta nu va cunoaste pacea atat timp cat bombardamentele din Siria continua, transmite Reuters

11:05 Cel mai recent bilant anunta 128 de morti pe langa cei 8 jihadisti

10.44 Premierul interimar Sorin Cimpeanu a declarat, pentru Agerpres, ca a convocat pentru sambata dimineata, de la 10,30, la Guvern, Consiliul Operativ al Ministerului Afacerilor Interne si reprezentanti ai Ministerului Afacerilor Externe. 

Intalnirea are loc in contextul atentatelor de la Paris de vineri seara.

10.02 Vaticanul a condamnat uciderile din Paris, despre care a spus ca sunt "violente teroriste bolnave" si a cerut un raspuns decisiv pentru a opri raspandirea "urii criminale". 

09.27 VIDEO cu exploziile de langa Stade de France. Seful federatiei de fotbal spune ca spectatorii nu au fost anuntati la pauza pentru a nu provoca panica 

09.15 Simpatizantii Statului Islamic saluta faptul ca "Parisul arde" si sugereaza ca atentatele din Franta ar fi opera gruparii teroriste.

08.51 Membrii formatiei rock Eagles of Death Metal au scapat cu viata in urma atacului comis in sala de concerte Bataclan

08.27 Andrei Marian Mihai, jurnalist roman care lucreaza pentru France 24, a fost ranit grav in atentatul de la Paris 

08.23 Ministrul Afacerilor Externe, Bogdan Aurescu, a activat, in noaptea de vineri spre sambata, celula de criza a MAE

-----------------

Harta cu locurile atentatelor

Prima pagina a ziarelor din Franta

Un oficial din primaria Parisului a spus ca patru barbati au macelarit sistematic cel putin 87 de tineri ce participau la un concert rock in sala Bataclan. Trupele anti-tero au lansat apoi un asalt asupra cladirii. Atacatorii au detonat centuri explozive. Zeci de supravietuitori socati au fost salvati.

Circa 40 de persoane au fost omorate in cinci alte atacuri in capitala Frantei, a spus oficialul citat, inclusiv in ceea ce pare un dublu atac kamikaze, in afara stadionului national, unde Hollande si ministrul de externe german erau printre spectatori la un amical al nationalei cocosului galic cu Germania. 

Circa 200 de persoane au fost ranite.

Atacurile coordonate au venit in conditiile in care Franta - membru fondator al coalitiei conduse de SUA ce loveste luptatorii Statului Islamic in Siria si Irak - era in stare de alerta pentru atacuri teroriste inaintea conferintei pe tema incalzirii globale de luna aceasta.

Procurorul Parisului, Francois Molons a spus ca numarul mortilor este de cel putin 120. Purtatoarea sa de cuvant a anuntat ca opt atacatori au murit, sapte aruncandu-se in aer cu centuri explozive in diferite locatii, iar unul fiind impuscat de politie.

"Teroristii, ucigasii au mitraliat cateva terase de cafenele cu arme automate inainte sa intre in sala de concerte. Au fost multe victime in conditii teribile, atroce in mai multe locuri", a spus prefectul politiei, Michel Cadot.

Dupa ce a fost scos de pe stadion langa care au avut loc exploziile, Hollande a declarat stare de urgenta in toata Franta - pentru prima oara dupa 2005 - si a anuntat inchiderea granitelor tarii pentru a opri scaparea unor faptasi sau complici.

Metroul parisian a fost inchis si scolile, universitatile si cladirile municipale au primit ordin sa ramana inchise sambata. Se asteapta ca unele servicii feroviare si aeriene sa functioneze.

"Este o oroare" a spus la miezul noptii presedintele francez, vizibil zguduit, intr-o aparitie in fata natiunii. El a prezidat apoi o renuniune de urgenta a guvernului.

Mai tarziu s-a dus la locul celui mai sangeros atac, sala de concerte Bataclan, unde a promis ca guvernul va duce o lupta "fara mila" impotriva terorismului.

Toate serviciile de urgenta au fost mobilizate, liberele acordate in politie au fost anulate, 1.500 de soldati au fost convocati in regiunea Parisului, iar spitalele si-au chemat de acasa personalul pentru a face fata numarului de raniti.

Nu se stie daca alti atacatori sunt liberi in acest moment.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
49495 vizualizari
  • +31 (75 voturi)    
    Pacat de vietile (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:27)

    mopsu [utilizator]

    nevinovate , ucise cu cruzime sadica de islamisti. Acest carnagiu se datoreste politicii criminale a unor sefi de state din vest , care au acordat azil musulmanilor in detrimentul europenilor din UE sau non UE.
    • +33 (51 voturi)    
      Asteptare (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:57)

      Cetatean roman [anonim] i-a raspuns lui mopsu

      Ca si cetatean roman astept ca statul roman sa ma protejeze prin protejarea granitelor fata de asaltul nejustificat al emigrantilor. In aceste conditii acceptarea de cote de catre statul roman mi se pare o aberatie. Astept ca si politicienii occidentali sa se trezesca si sa colaboreze pentru a putea interveni militar terestru in Siria si Irak si sa desfiinteze organizatia terorista ISIS.
      • -36 (62 voturi)    
        migratia e justificata (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:41)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean roman

        Parerea mea e ca asaltul migrantilor este justificat de prezenta dronelor, bombardierelor, rachetelor civilizatilor europeni, la ei acasa, pe strada si in orasul in care ei s-au nascut, au mers la scoala, s-au indragostit, si-au intemeiat familii si au crescut copii.
        Mie imi e suficient de clar ca nu mi-ar place sa imi cresc copii intr-un loc unde oamenii cad ucisi de drone si rachete
        • +9 (11 voturi)    
          Ingrijorare (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:22)

          Suspecti [anonim] i-a raspuns lui kax

          Pe aici, pe site, sunt activi vreo 2-3 indivizi care apara inversunat cauzele terorismului. Ar trebui identificati si posibil verificati. Dupa mine sunt potentiali indivizi periculosi, la noi in tara. In alta ordine de idei unul dintre teroristi, confirmat de politia franceza, era un emigrant sirian venit prin Grecia. Asa ca vreau sa inchida gura cei care apara cauza migratiei siriene, afgane sau de orice natura in Romania. Cred ca in acest mod s-a terminat orice constrangere de acceptare de cote de emigranti pentru Romania. Terorismul ucide la propriu si nu as vrea sa testam acest lucru aici. Emigratia ar trebui sa fie un fenomen controlat. Iar cei care chipurile apara emigrantii sirieni, care ar fi macelariti, sunt niste manipulatori mincinosi. Acestia vin in majoritate din Turcia, unde nu are loc niciun macel.
      • -7 (41 voturi)    
        Emigrantii sunt buni... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:21)

        PaulSöze [anonim] i-a raspuns lui Cetatean roman

        Extremistii sunt rai. Pai la noi in tara in 20 ani nu o sa mai fie nimeni sa lucreze. Toti vom fi pensionari sau angajati la stat. Cine va produce ceva? Cine va vrea sa munceasca? Romanul sta pe ajutorul social, minoritatea colorata pe ajutorul pentru copii? Nu mi munceste nimeni.... sa vina negrii, arabii, chinezii sa lucreze pentru noi. Minoritatea nostra neagra nu lucreaza si abia asteapta sa fuga afara, asa ca?
        • +22 (30 voturi)    
          Daca... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:53)

          AKM [utilizator] i-a raspuns lui PaulSöze

          ...te referi la cei 3 milioane de emigranti romani, plecati pe afara, de acord cu tine, emigrantii sunt buni. Insa vad ca dai cu bata in balta cu negrii si arabii. Pe ce lume traiesti? Astia nu vor munci niciodata, asta este situatia in vest, verificat. Pe lanaga pensionari ca tine, coloratii autohtoni si alti asistati sociali, va trebui sa platesc si pentru negrii tai, asta in timp ce ma feresc de bombele si gloantele arabilor tai.
          Unii ca tine racneau prin anii '90: "La munca!", si s-au pensionat la 40 de ani, asta de iubitori de munca ce erau. Din aceeasi "iubire" fata de munca, sunteti in stare sa colonizati tara asta cu negri si arabi, doar sa nu munciti.
        • -9 (11 voturi)    
          solutie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:57)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui PaulSöze

          Solutia ar fi niste politici mai restrictive in domeniul contraceptiei. Din pacate, la romani asta inseamna restrictionarea intr-un fel sau altul a avorturilor.
        • +19 (25 voturi)    
          Unii mor si tu te gandesti la pensie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:04)

          NituCt [utilizator] i-a raspuns lui PaulSöze

          Din cate vad iți este indiferent de distrugerea unei nații si atât timp cat tu vei avea pensie. Un imigrant musulman nu poate fi bun pe termen lung. Dacă nici aceste crime nu te pot trezi la realitate si sa înțelegi riscul imens, primindu-i pe musulmani, atunci nimic nu te poate trezi.
        • +5 (5 voturi)    
          trebuie ca esti (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:21)

          Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui PaulSöze

          politician. Inaintea ta au fost unii ce vorbeau de crestere economica. Potrivit diferentelor, in locul coloratilor de care vorbesti, Romania nu trebuie sa accepte decat japonezi.
      • 0 (2 voturi)    
        cat de imbecil poti sa fi (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 21:25)

        DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Cetatean roman

        ca sa mai poti vorbi in aceste clipe grele despre protejarea populatiei franceze ?
      • 0 (0 voturi)    
        trebuie sa repetam (Duminică, 15 noiembrie 2015, 12:49)

        DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Cetatean roman

        pentru imbecili, NASCUT IN PARIS !
    • -41 (63 voturi)    
      important e... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:29)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      Sa nu omitem si faptul ca Franta impreuna cu statele unite si regatul unit, zilele astea droneaza, terorizeaza si ucid musulmani civili nevinovati in orient. Chiar zilele astea, coalitia vestica civilizata si promotoare a drepturilor fundamentale ale omului, a bagat teroarea in civilii sirieni, in incercarea de al bombarda pe Jihadi John.
      • +28 (46 voturi)    
        da (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:27)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui kax

        musulmani civili nevinovati, suna ca troli sovietici inteligenti.
        • -23 (39 voturi)    
          asta (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:22)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          spune zilnic media lui Murdoch ..
          Tot ce vedem azi este rezultatul unei lupte pt teritorii si resure. The Great Game continues..
      • +14 (38 voturi)    
        kax, prietenii tai rusi sunt cei care ucid (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:18)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui kax

        musulmani nevinovati in Siria zilele astea;

        partea cea mai dezagreabila a propagandei voastre disperate este premisa ca va adresati exclusiv unor mase idioate si neinformate - pana si limita ridicolului pana la care ne mai puteati amuza cumva cu absurditatile voastre ati depasit-o demult.

        de inadecvarea unor asemenea comentarii intr-o zi ca cea de azi nu mai vorbesc
      • +20 (28 voturi)    
        Dar musulmanii care ucid musulmani (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:47)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui kax

        nevinovați in cel mai barbar mod cu putință, decapitari, violuri samd
        De ei ce zici? Cumva sustii statul islamic?
        • -4 (16 voturi)    
          Usurel cu barbaria (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:51)

          Mr john [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

          Conform arhivelor frantuzesti ultima decapitare in Franta a avut loc in 1977 prin ghilotinare.
          • +7 (9 voturi)    
            Hmm (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:30)

            vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Mr john

            o incercare ieftina de diversiune. Si tu esti tot susținător ISIS?
            • -4 (12 voturi)    
              Logica si drepturile omului (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:03)

              Mr John [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

              Am voie sa intreb daca Baza Guantanamo o fi legala?
              Au eliberat recent un musulman cu cetatenie britanica retinut de 13 ani fara nici o acuzare, fara drept la avocat
              • -1 (3 voturi)    
                Insisti (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:28)

                vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Mr John

                In a face diversiune.
                Ce legătură are asta cu atrocitățile unor descreierati jihadisti ? Încerci sa pui in balanta decapitarile in masa inclusiv asupra copiilor si violurile cu guantanamo unde sunt adusi niste criminali odiosi?
      • +6 (8 voturi)    
        Da, exact aia era (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:42)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Si spune-i dobitocului de kagebist care va scrie textele sa-i de banii inapoi aluia de i-a zis ca stie sa dezinformeze.
    • +40 (56 voturi)    
      Corectitudinea politica masacreaza (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:58)

      Coruptia ucide [anonim] i-a raspuns lui mopsu

      La asta s-a ajuns in Franta, tara in curs de islamizare din cauza politicii sinucigase pro-imigrationiste in favoarea tarilor musulmane.

      Milioane de indivizi straini de Europa, care sunt doar simpli purtatori de documente franceze, dar care urasc civilizatia europeana si o vor distrusa.

      Iar unii dintre aceste milioane trec la fapte, pentru ca politia, serviciile de informatii franceze sunt neputincioase si clar depasite.

      Iar liderii politici francezi (acum la putere sunt niste stangisti) sunt niste iresponsabili imbecili si criminali, merita tarati prin tribunale pentru ca sistematic asteapta masacre genocidare inainte sa intervina, intotdeauna prea tarziu.

      Faptul ca acum se plimba soldati inarmati pe strazile Parisului arata doar ca Franta a ratat preventia, a ratat integrarea musulmanilor.

      Cum putem accepta noi lectii despre "solidaritate" si "valori europene" de la niste stupizi care se dovedesc incapabili sa isi apere propria tara si proprii cetateni ?

      Franta e una dintre tarile care participa la razboiul civil din Siria, alaturi de Turcia, Rusia, USA, Arabia Saudita, Iran, e direct responsabila de valul migrator musulman care a lovit Europa.

      Acesti nemernici de politicieni au importat razboiul johadist in Europa.

      Spuneti fiecare, credeti ca e mai mic riscul terorist daca acceptam alte milioane de musulmani in Europa sau e risc mai mare sa avem parte iar de astfel de scene de groaza?
      • -34 (48 voturi)    
        riscul... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:28)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui Coruptia ucide

        Riscul de teroare cel mai mic, parerea mea, ar fi daca francezii, americanii, rusii, englezii, ar opri atrocitatile si omorurile din orient.
        Dragi europeni, nu mai votati lideri care împrăştie teroare in rândul civililor din tarile arabe.
        • +9 (25 voturi)    
          se vor opti cand il vom impaia pe celovec (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:23)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Phutin, sau il plastifiem ?
        • +5 (7 voturi)    
          "Catrino, mai trage-te de falcile alea" (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:44)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Ca te-or fi durind de cind tot vorbesti. Vezi ca vine ala sa-ti ia toalele din casa, asa, ca sa se mire prostii.
      • +28 (34 voturi)    
        Subscriu! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:25)

        Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui Coruptia ucide

        Foarte adevarat! Azi vedem rezultatul a 40 de ani de imigratie islamica!
      • -1 (15 voturi)    
        problema (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:01)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Coruptia ucide

        Hussein Obama a declarat recent ca cea mai mare amenintare la adresa securitatii Statelor Unite este incalzirea globala.
        Una din consecintele pozitive ale masacrului de la Paris ar putea fi anularea summit-ului pe tema incalzirii globale care urmeaza sa aibe loc peste 2 saptamani. O intrunire inutila pentru a gasi o solutie falsa la o problema inexistenta.
        • 0 (10 voturi)    
          "Incalzirea globala - problema inexistenta?!" (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:48)

          anar1975 [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Te inseli, "amice", asa credeam si eu pana acum cativa ani, cand am fost la Mer de Glace langa Chamonix si am vazut "live" cat scazuse nivelul ghetarului in numai cativa ani (sunt indicatii acolo cu linii trasate, aratand nivelul ghetarului respectiv in diferiti ani). Tot asa ziceam si eu pana sa constat ca maladiile tropicale (de tip febra denga) transmise de diferite insecte insecte, au ajuns din ce in ce mai des pe teritoriile europene din cauza incalzirii globale.
          • 0 (2 voturi)    
            Nu stiu daca anar si john (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:08)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui anar1975

            nu lucreaza cumva in aceeasi incapere, conform retetei.
    • -4 (30 voturi)    
      Mujicia nu este straina de atacul din Paris (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:16)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      Phutin isi doreste cu orice pret sa fie jucatorul no.1 in siria, pentru a coagula Europa in jurul lui face ceea ce stie mai bine, foloseste Omuleti verzi care sadesc panica si diversiune + faptul ca nu si a primit navele Mistral e o alta motivatie. Phutin Trebuie sa fie evisceratul n0.2 dupa dementul jihad johny...asa sa ii ajute Dumnezeu !
      • 0 (2 voturi)    
        Au murit nevinovati iar tu bati campii (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:29)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        mai termina cu comentariile care nu-si au rostul ,macar din pietate pentru cei ucisi.
        Si mai invata romana.
    • -10 (18 voturi)    
      Da, dar victimele sunt victimele guvernarilor.. (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:15)

      PaulSöze [anonim] i-a raspuns lui mopsu

      Faptul ca au dorit sa mentina coloniile, pe care le-au considerat ca teritoriu de peste mari, in cazul Frantei. Au adus forta de munca ieftina, necalificata (fostii sclavi), iar acestia s-au inmultit fara control.
      • +7 (9 voturi)    
        Hai mai lasati-ma cu lozinca asta... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:58)

        anar1975 [utilizator] i-a raspuns lui PaulSöze

        ... cu "forta de munca ieftina"! Aici unde lucrez (locuiesc si muncesc in Franta!), este o firma subcontractanta ai carei angajati se ocupa de curatenie: de 2 ori pe saptamana, dupa program, vin si dau cu aspiratorul pe holuri, curata toaletele etc. Bineinteles, angajatii sunt imigranti (se constata dupa culoarea pielii). Am obiceiul sa raman mult dupa program (avand mult de lucru), pana la 19.00, asa ca am ocazia sa vad acei angajati "in actiune":
        intra si golesc pubelele NUMAI din birourile in care nu mai sunt angajati;
        in birourile in care intra, golesc doar pubelele, desi ar trebui sa dea si cu aspiratorul (NU AM VAZUT NICIODATA aspirator pus in vreunul din birouri!)
        utilizeaza aceleasi carpe la spalatul toaletelor si respectiv la spalatul zonei dimprejurul robinetelor (astfel ca mirosul de urina e "imprastiat" peste tot!).
        Normal este ca, indiferent ce munca faci, sa o faci corect/ bine, mai ales cand riscul ca din cauza tasa se produca diverse boli este mare!
    • -4 (18 voturi)    
      Asta vrea si ISIS (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:51)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      Repatrierea refugiaților ca sa aiba de unde recruta.
    • +5 (15 voturi)    
      vina (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:54)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      Merkel, Hollande, Cacameron, Schultz, Mogherini si toti papagalii de Bruxelles ar trebui adusi in fata unui pluton de executie pentru raul facut europenilor.
      • +4 (10 voturi)    
        l-ai uitat oe lacheul lui merkel... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:21)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui john70

        ...de la bruxelles - juncker.
        acestia sunt conducatorii invaziei cu maimute ucigase in europa.
        dar ei trebuie intai judecati pt. tradare, genocid si crime impotriva umanitatii.
    • +2 (2 voturi)    
      garzi nationale (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:53)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui mopsu

      ori este la ba si de data asta !
    • +3 (3 voturi)    
      daca (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:30)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      Daca se dovedeste ca unul din teroristi a intrat prin Grecia printre "refugiati", Interpolul ar trebui sa emita un mandat de arestare pe numele Merkel Angela si sa o aduca in lantzuri la Paris. Si apoi, ghilotina in Place de la Concorde.
      • 0 (0 voturi)    
        Absolut de acord (Duminică, 15 noiembrie 2015, 12:50)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui john70

        cu toate ca si ai nostri sunt aliati prin vorbe cu merkeli , hollanzi etc.Bineinteles mai putin ghilotinarea...
  • +19 (39 voturi)    
    atacuri (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:43)

    nimrod [utilizator]

    Singura solutie ar fi Reconquista, da' cu cine? Cu imbuibatii astia din structuri care n-au in cap decat vile, vacante, companii dulci, masini si ceasuri scumpe? M-am bucurat, totusi, sa constat ca Euronews n-a trecut-o pe lista de "solidari" si pe Mama Merkel. Ce mizerie.
  • +42 (70 voturi)    
    Coordonatorii invaziei afro-arabe in Europa... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 8:56)

    Irizat [anonim]

    ...Merkel&Juncker sunt arestati?
    S-au inchis granitele exterioare ale UE?
    Maimutele sunt adunate din Europa si expulzate inapoi in cloaca de unde au venit?
    • +33 (51 voturi)    
      expulzare (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:15)

      Persuasive [anonim] i-a raspuns lui Irizat

      in masa
      • +20 (40 voturi)    
        Dupa 3000 de pareri-comentarii pe Hotnews (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:05)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Persuasive

        Am fost banat pentru insulta, probabil pentru cuvinte ca tigan, muslim etc.
        Spun probabil pentru ca nu mi-a raspuns nimeni din cadrul site-ului la email-ul prin care solicitam detalii privind blocarea IP-ului.
        Cu riscul de a parasi definitiv acest site, pe care il citesc si il promovez de aproape 10 ani, incerc sa-mi spun o ultima parere aici.
        Desteptarea !!!!! Aplicati musulmanilor si tiganilor legile si tratamentele de care sa tina cont si care sa-i integreze sau sa-i expulzeze din societatea occidentala. Ei nu inteleg de vorba buna, sunt din alt aluat, ce trebuie "framantat" diferit.
        AZI, maine e prea tarziu, iar rezultatul va fi disparitia a 1000 de ani de progres si intrarea in negura de ev. medieval.
        Vis- a-vis de politica Europei de azi imi vin in minte doua citate:
        Orice prost poate şti, scopul este să înţelegi. Albert Einstein
        În politică prostia nu e un handicap. Napoleon Bonaparte
        Multumesc si poate adio...
        • -32 (38 voturi)    
          aluatul e acelasi (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:04)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui rov

          Eu cred ca sunt facuti din acelasi aluat ca si europenii, chinezii, indienii, americanii. Un acelasi tip de aluat care riposteaza cu determinare cand rudele si prietenii sunt ucisi de lacomie si lipsa de consideratie .
          • +9 (21 voturi)    
            mujicii sunt Ingerii Europei ? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:24)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui kax

            e scarbos ca ii iubesti, evident omiti sa ii precizezi
        • -15 (29 voturi)    
          corigent la istorie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:32)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui rov

          Prosperitatea din ultimul secol s-a datorat si resurselor din tarile arabe .
          Vezi criza titeiului din anii '70 cand OAPEC (Organizatia tarilor exportatoare de petrol) instituie un embargo impotriva Canadei, Japoniei, Olandei , Marii Britaniei si SUA .
          • +8 (12 voturi)    
            petrol (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:03)

            john70 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

            Petrol pe care salbaticii aia nu l-ar fi descoperit si exploatat niciodata fara occidentali.
            • -5 (9 voturi)    
              Aroganata (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:41)

              Mr John [anonim] i-a raspuns lui john70

              Te omoara.
        • +9 (19 voturi)    
          Subscriu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:48)

          feisbuk [anonim] i-a raspuns lui rov

          Cam aceleasi pareri am si eu. Interzicerea Islamului si Coranului in UE si carpet-bomb in statele islamice si in fiefurile celulelor teroriste (pana la densitate populatie zero).
        • 0 (0 voturi)    
          nu (Duminică, 15 noiembrie 2015, 0:06)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui rov

          esti singurul asta e politica hn, ''prudenta''.
          Ca aceasta ''prudenta'' duce la moartea unora la fel ca mine si ca tine si ca redactorii hn, se pare ca nu prea conteaza. ''Prudenta'' e ,mai importanta.
    • -32 (42 voturi)    
      sa faca ce in cloaca lor? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:35)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      Sa faca ce in cloaca lor numita "acasa", sa adune cadavrele prietenilor si rudelor imprastiate de bombele coalitiei emancipate si aparatoare a libertatilor fundamentale ale omului?
      Sa stea "acasa" si sa lupte cu dronele francezilor?
      • +11 (23 voturi)    
        intreaba pe celovecii care te finanteaza (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:25)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui kax

        si care doresc diversiune in Europa
    • -2 (4 voturi)    
      din pacate (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:02)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      Din pacate, nu.
  • 0 (48 voturi)    
    Razboi (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:21)

    Daniels22026 [utilizator]

    Vrem nu vrem, lumea inapoiata a inoculat un nou tip de razboi in lumea civilizata, un joc macabru al imbecilitatii impotriva libertatii si culturii.

    Vrem nu vrem, trebuie sa ducem acest razboi in care ne pricepem aproape deloc.

    In opinia mea, serviciilor secrete si procuraturilor trebuie sa le oferim libertatea TOTALA de a monitoriza, inregistra si folosi orice comunicatie electronica. a oricui, oricand si oriunde fara NICI O APROBARE judecatoreasca!!!

    Inainte de a ma contrazice agresiv, ganditi-va calm ce pierdem ca cetateni liberi? Nimic. In schimb teroristii. mafia si infractorii au imens de pierdut. Astia sunt dusmanii nostrii adevarati, nicidecum procuraturile sau serviciile secrete din lumea libera.
    • +15 (37 voturi)    
      naivitate (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:51)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Nu, pentru ca asta deschide calea la abuzuri. Esti naiv daca crezi ca aia o sa foloseasca interceptarile doar pentru a gasi teroristi. Nu mai e nici o democratie...
      • -8 (8 voturi)    
        democratie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:06)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        Evident ca nu. O dictatura militara e de preferat.
    • +18 (32 voturi)    
      Dar neagresiv va pot contrazice? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:11)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Inteleg emotia care banuiesc ca v-a dominat cand ati scris mesajul, dar ceea ce propuneti dvs. este extrem de periculos. Mai periculos, indraznesc sa cred, chiar decat astfel de crime ale teroristilor.
      Nu cred sa existe multe cazuri in istorie, oricunde in lume, in care puterea totala, neconditionata, necenzurata, necontrolata de nimeni sa nu duca la abuzuri absolut monstruoase. Toate marile crime din istorie au fost facute de oameni sau organizatii care au ajuns sa detina putere absoluta.
      Dvs. porniti de la premiza ca acei oameni carora ar urma sa li se dea cadou astfel de puteri absolute sunt, cu totii, manati de cele mai bune intentii, onesti, altruisti, patrioti etc. Probabil doar inconstient, ii definiti in antiteza cu teroristii. In realitate, ei sunt oameni ca oricare altii, cu bune, dar si cu rele, cu virtutile, dar si cu slabiciunile lor.
      Uitati-va ce spectacol ofera de cativa ani incoace serviciile de informatii romane, impreuna cu, sau impotriva unor politicieni, iar asta in conditiile in care mizele sunt mult mai mici, Ar trebui sa va convinga de faptul ca, odata ajunsi in posesia puterii absolute, detinatorii ei n-o vor mai da in ruptul capului inapoi.

      In plus, exista metode mai simple si mai oneste de a lupta cu terorismul, altele decat de a-ti spiona in masa propriii cetateni si a le nesocoti drepturile. V-ati pus, de exemplu, vreo intrebare cu privire la cum si de unde au reusit acesti teroristi sa-si procure zeci de arme automate, munitia aferenta, grenade si explozibili, unde si cand s-au antrenat, cum s-au organizat etc., etc., etc.?
      Vi s-ar parea, de exemplu, un abuz mai grav sa interzici cu desavarsire existenta cartelelor telefonice pre-platite care permit anonimitatea convorbirilor telefonice decat supravegherea continua a zeci de milioane de cetateni onesti?
      S.a.m.d.
      • -2 (14 voturi)    
        Gresiti (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:42)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Nici o libertate nu ne este afectata in momentul interceptarii. Dimpotriva. Libertatea ne este afectata de secretomanie, contracte secrete, mafie si terorism. Intotdeauna secretomania este promovata de mafie si infractionalitate in general.

        In plus, poate n-ati inteles mesajul. Libertatea de interceptare trebuie acordata NUMAI statului, prin servicii de informatii si procuraturi. Nu se acorda aceasta libertate oricui.

        In plus, ceea ce am sugerat eu, chiar se intampla in realitate. Aceasta libertate totala chiar exista practic. Cine o sa opreasca o directie SRI sau CIA sau altele sa intercepteze o comunicatie oriunde si oricand?? Nimeni n-are cum. Dar acceptarea de catre societate a necesitatii si utilitatii acestei practici, ar permite investitii mult mai ample in domeniu.

        In plus, cireasa de tort, sortarea informatiei relevante din volumul informational imens, e un domeniu de cercetare uimitor, extraordinar, cu implicatii in toate domeniile. Sa nu ne inchipuim ca un milion de romani stau cu castile in urechi toata ziua ca sa asculte ce converseaza restul poporului poporul.
        • +5 (9 voturi)    
          Voiam sa dau un reply mai mare. (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:48)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Dar citind timpeniile astea, pot sa-ti spun ca numai un securist poate gindi asa. Si da, un milion de roman a stat cu castile ascultind ce zic ceilalti. Si se ascultau si intre ei.
          • -1 (7 voturi)    
            Gresesti profund (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:38)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ac

            Scopul nu este ascultarea romanilor din cand in cand. Si nici monitorizarea intregului popor. Scopul final este monitorizarea intregii lumi, a tuturor comunicatiilr.

            Iar cand iti inchipui ca asta implica oameni cu casti la urechi, nu ai inteles nimic. Ba mai mult. In viziunea ta, Romania si lumea vom continua sa suportam acelasi sistem politic, cu mafii implicate peste tot, cu secrete si interese, in sfidarea principiului transparentei.

            Te dezamagesc. Dar lumea din viziunea ta, desi e reala, se stinge pe zi ce trece. Chiar si tu participi la schimbarea asta profunda si rapida, intr-o lume extraordinara a libertatii si informatiilor, fara precedent. Ceea ce vedem azi sunt semnele trecutului in prabusire, o lume statica si imorala inlocuita de una dinamica, mult mai interesanta. Trecutul imbecil nu mai are scapare.
        • -1 (5 voturi)    
          Teorie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:59)

          Mr John [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

          As lansa teoria ca serviciile sunt in spatele atentatelor ( probabil cu ajutorul Mossadului) prin pasivitate. Acuzatii grave , stiu , dar avem un precedent periculos 9/11 .modul cum teroristii au fost lasati sa intre in tara, detonarea WT7 , modul de operare se aseamana izbitor
        • +1 (1 vot)    
          Minusurile , absolut (Duminică, 15 noiembrie 2015, 12:55)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          gratis, este evident ca suntem ascultati si urmariti fara oprelisti de servicii si firme particulare, nimeni nu vrea si nu poate sa -i controleze. Si apoi noi cei multi , am avut vreun folos palpabil din actiunile serviciilor cu niste codturi galactice , in afara de cei care rod din ciolan ?
          • +2 (2 voturi)    
            Bineinteles ca avem de castigat (Duminică, 15 noiembrie 2015, 15:42)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

            Statul de drept nu poate functiona fara servicii secrete. Deoarece si mafia foloseste secretul, discretia, legea tacerii si cate si mai cate practici nenorocite. Deci societatea trebuie sa raspunda amenintarilor de tip mafiot tot prin actiuni ferme si discrete. Cum altfel decat prin intermediul serviciilor de informatii?!

            Uita-te la cele mai avansate culturi, la cele mai civilizate tari. Serviciile de informatii sunt pilon al stabilitatii. Iar relatiile internationale sunt si ele influentate masiv de relatiile discrete dintre serviciile de informatii. Fara aceste servicii, Terra ar fi un loc mult mai periculos pentru toata lumea.
    • +11 (25 voturi)    
      libertate vs terorism (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:39)

      slashroot [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      > Inainte de a ma contrazice agresiv,
      > ganditi-va calm ce pierdem ca cetateni
      > liberi? Nimic

      Te contrazic neagresiv. Avem multe de pierdut. Va trebui să învăţăm să ducem acest război în termenii noştri, nu în ai lor. Altfel, ei vor câştiga.
      • -2 (8 voturi)    
        aiurea (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:08)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

        Blah, blah, blah.
        Chestia asta o auzim din 2001 incoace. Pana acum cine ti se pare ca a castigat? Islamistii sau noi? Ce crezi ca va fi peste 10 ani? Crezi ca va fi mai bine sau mai rau, daca se continua sinuciderea lenta?
        • +4 (8 voturi)    
          Uite eu ti-as ridica dreptul de a folosi internetu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:49)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Pentru o cauza antiterorista, evident. Nu se stie pina cind si de ce, si de catre cine, si cind sau daca o sa mai primesti inapoi. "S-a" hotarit.
          • 0 (2 voturi)    
            evident (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:54)

            john70 [utilizator] i-a raspuns lui ac

            si?
    • +11 (27 voturi)    
      Ori scrii in interes de serviciu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:39)

      Incomod [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      ori esti de o prostie fenomenala, cum rar se intalneste...
      "In opinia mea, serviciilor secrete si procuraturilor trebuie sa le oferim libertatea TOTALA de a monitoriza, inregistra si folosi orice comunicatie electronica. a oricui, oricand si oriunde fara NICI O APROBARE judecatoreasca!!!"
      Asta-i o mostra de imbecilitate monumentala, nici nu mai am cuvinte...
      • +1 (9 voturi)    
        Nu, nu e doar prost (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:50)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Incomod

        E si securist pe deasupra, UNPR-ist, membru dacit de partid etc. Si tocmai a descoperit netul.
      • -2 (6 voturi)    
        Ce libertate pierdem? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:50)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Incomod

        Din punctul tau de vedere, politicul va continua sa fie dominat copios de mafie. De aceea te temi de monitorizarea mafiei. Si ti se pare o imbecilitate sa oferim drepturi suplimentare infractorilor din politica si administratie.

        Din punctul meu de vedere, lumea pe care o vezi tu se degradeaza rapid. E ca si disparuta. Lumea noua se supune global principiului transparentei. Ori daca transparenta se impunea autoritar, mafia dispare definitiv. De aceea nu mi-e frica de mafie. Ti-as fi dat dreptate in urma cu 20 de ani. Dar totul se schimba repede.Si tu, nu te supara, nu prea tii pasul. Mafia dispare, iar zbaterile ei disperate sunt exact semnul disparitiei, nicidecum a revigorarii mafiei.

        Capul sus amice! Aici comentam din placere si responsabilitate. Iar daca iti inchipui ca agentii SRI comenteaza cu fervoare pe net, ... , iarasi esti usor depasit de dinamica realitati. Mai iesi din cercul tau de prieteni. Schimbarea e mult mai dinamica si globala decat poti tu intelege deocamdata.
    • -21 (35 voturi)    
      am castiga... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:45)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Deduc de aici ca lumea musulmana nu este chiar asa de inapoiata, de gaseste căi de răspuns la atrocitatile facute de lumea culta si libera.
      Am castiga mult mai mult daca i-am lasa in pace pe musulmani si petrolul lor, si nu le-am mai ucide copii si bunicii.
      Am castiga enorm daca englezii, americanii, rusii si francezi si-ar retrage armamentul din orient, si ar lasa oamenii sa isi creasca copii in pace.
      • +5 (9 voturi)    
        Daca am putea intoarce timpul inapoi, da (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:41)

        epishebe [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Dar acum este prea tarziu. Pentru ca nu anulezi relele facute daca te retragi. Nu o sa zica "ah, OK, au dat undo, hai sa-i iertam". Extremistii islamici deja ne urasc, nu ii mai convingi cu vorba buna sa isi gaseasca alta tinta. Trebuie luptat impotriva lor si cam atat. Nu vrea nimeni razboi, dar acesta este consecinta intrarii peste Irak de acum cativa ani, culegem ce am semanat. Trebuie combatut Isis su puse niste guverne stabile in loc.
        • +1 (1 vot)    
          Nu este niciodata prea tarziu. (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:01)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui epishebe

          Pentru pace prin diplomatie nu este niciodata prea tarziu.
      • +6 (10 voturi)    
        ha (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:10)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Pai nu asta a facut Hussein Obama? S-a retras complet din Irak. Si vidul lasat a fost umplut rapid de Statul Islamic si de Iran.
      • +2 (8 voturi)    
        Ti-a fost greu... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:51)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui kax

        ... sa adaugi si rusii, nu? Hai, recunoaste.
      • +2 (2 voturi)    
        Se scrie "copiii" si 2, voi sunteti in Siria (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:16)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui kax

        si cine stie ce faceti acolo.
    • +8 (16 voturi)    
      Cine va avea grija de sistemul de monitorizare? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:21)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Pai ce ai putea sa pierzi e ca daca era Ponta(aka un guvern) in control la sistemul asta de monitorizare, cam greu reuseai sa comunici o organizare in masa care sa-l forteze sa-si dea demisia.
      2. Chiar ai incredere in sisteme informatice de stat sa aibe o securitate buna astfel incat sa nu fie exploatate chiar de teroristi. Gandeste-te la sistemele informatice din Romania ca exemplu.
      • -1 (7 voturi)    
        Nu se poate (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:56)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

        Guvernele mafiote nu vor, nu pot si nici nu stiu sa dezvolte asemenea sisteme globale de monitorizare.

        Cum ti-ai putut inchipui ca mafiotii vor fi vreodata de acord cu monitorizarea comunicatiilor globale?! Sau ai crezut ca e vorba doar de Romania?!

        Cateodata nu va inteleg fratilor. Cum sa asociezi transparenta si controlul infractionalitatii cu mafia?! Daca ar fi de acord cu asa ceva, inseamna ca mafia ar fi forta binelui, iar noi astia mai cinstiti si responsabili, am fi cei rai. Am dreptate?! Hai o seara buna iti doresc!
  • +42 (58 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 9:32)

    tirolez [utilizator]

    Sper sa ne trezim in al nshpelea ceas si sa renuntam la ideea cu cea mai mare moschee. Nici macar in Londra nu au acceptat.
    • -10 (34 voturi)    
      n-ar fi tarziu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:52)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      N-ar fi deloc tarziu sa renuntam si la cea mai mare catedrala crestina din Bucuresti.
      Am face un pas inainte inspre reconcilierea celor doua mari religii. Bucurestiul este un oras al oamenilor, nu neaparat al crestinilor.
      • +9 (15 voturi)    
        Nici catedrala, nici moschee (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:34)

        AKM [utilizator] i-a raspuns lui kax

        .
      • +1 (13 voturi)    
        mujic in continuare ortodoxia celoveca ? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:08)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui kax

        acolo ai fost la studii ?
      • +1 (3 voturi)    
        Ce "reconciliere" visezi? Esti ateu? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:19)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui kax

        esti macar nascut in Romania? mie-mi pari di pieste Prut sau chiar Nistru.
  • +17 (23 voturi)    
    ue trebuie ... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:00)

    liviu_ [utilizator]

    sa inteleaga faptul ca e razboi cu arabii si trebuie sa reactionam ca atare!
    • +4 (8 voturi)    
      cine (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:11)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cine sa inteleaga? Imbecila de Mogherini?
  • +7 (27 voturi)    
    Terorism (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:02)

    r2005 [utilizator]

    Teroristii nr. 1 ( Merkel, Obama, Putin, Hollande etc. plus servicii secrete si organizatii internationale) impreuna cu gastile lor , luati de o aripa si trimisi sa lupte acolo unde au adus demoncratia. Acesti semizei, cum se cred sunt foarte mandri pentru haosul creat. Pana nu vom scapa de toate aceste bestii cu chip de om , vom asista la tot mai multe spectacole macabre. Pacat pentru miile de vieti nevinovate!
    • +3 (11 voturi)    
      Phutin are si un avion dobarat cu BUK (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui r2005

      pe constiinta, are Phutin constiinta ? omoara si animale rare ca tigrii..nu cred ca are constiinta
  • +14 (30 voturi)    
    islamisti (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:06)

    Hell [utilizator]

    Din pacate contrainformatiile franceze au dat-o din nou in bara, de data asta mult mai urat decat acu un an...... Sper ca de data asta a priceput si nazista ca locul musulmanilor este in tarile lor si nu in Europa, Europa apartine oricui da nu musulmanilor..... musulmanii daca vor sa traiasca mai bine sa se intoarca in tarile si sa isi foloseasca creierul fara circumvolutiuni si copitele sa isi creeze o viata mai buna! Daca vor in Europa aatunci sa fie obligati sa bea apa sfintita si sa manance carne de porc iar islamul sa fie scos in afara legii iar moscheile transformate in bordel!!!!! EU fara harapi!!!!
    • -2 (10 voturi)    
      Ai rabdare 1-2 ani (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:24)

      PaulSöze [anonim] i-a raspuns lui Hell

      se vor darama moschei si sinagogi la greu in Europa.
      • 0 (2 voturi)    
        Da brati (adica "frate" pe ruseste) (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:21)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui PaulSöze

        ti-ai castigat o rubla veche azi.
  • -4 (26 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:54)

    I [utilizator]

    teroristii astia sunt francezi. Nu au treaba cu imigrantii. Sunt nascuti in franta dar nu s-au integrat, s-au enclavizat si acum se lasa manipulati de tot felul de lideri religiosi.

    Solutia mi se pare simpla, pe termen lung: pedepsirea tuturor celor care imprastie mesaje de ura, care cer atentate, crime etc. Nu au ce cauta, nici macar pe internet.
  • +21 (29 voturi)    
    nasol (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 10:58)

    diei [anonim]

    Mda ,in franta le-a trebuit sa se dezvolte 3 generatii pt a se "coace" terorismul...da ce se face germania?...prin imbecilitatea lu merkel ei au importat astea 3 generatii in vreo 2-3 luni...si acum vrea sa ni dea si noua
  • -18 (32 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:09)

    Sutcivni [utilizator]

    Carnagiu (CARNÁJ ~e n. livr. Omor în masă al unor persoane lipsite de apărare; măcel; masacru. /<fr. carnage) pus la care de catre masonii cazari nesemiti care conduc turma de goimi spre distrugere, spre IAD. Cum Franta este impanzita de ei : BINGO.

    Sperietoarea cu ISLAMISTII este frectie la piciorul de lemn.!.

    Cum se face ca frantujii au stiut in secunda #2 cine-s teroristii si unde-i vor ataca, dar nu stiu sa previna astfel de ''atacuri''!

    Déjà vu! Déjà vu! Déjà vu!

    11 septembrie = 13 noiembrie

    Masonilor, ati luat teapa! Nu ne mai duceti cu zaharelul! V-am prins cu mata-n sac!

    Acum, pentru masele indoctrinate, cugetati la urmatoarea tema de casa: CUI BONO!
    • +3 (7 voturi)    
      QUI PRODEST? poate asa? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:34)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Sutcivni

      poa' sa fie si PRO BONO de exemplu la psihiatri, cred ca sunt unii care ar putea ajuta la puseele de paranoia in asemenea conditii.

      nu de alceva dar sa nu lasam masele indoctrinate sa cugete la tema de casa pe asa o ceata.
    • +12 (20 voturi)    
      mizerabil (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:47)

      vax [anonim] i-a raspuns lui Sutcivni

      bai boule cand criminalii aia urla pe strada alah akbar in timp ce omoara nevinovati tu te intrebi cum de stiau ca sunt teroristi islamisti??
      Poate erau budisti sau hindusi nu?
      Scuze de limbaj dar deja nu mai suport imbecilitatea cu teoriile conspiratiei cum tot occidentalii se omoara singuri si dau vina pe inocentii membrii ai religiei iubirii.
      Sictir mizerabililor.
    • +1 (7 voturi)    
      Amice, esti... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:52)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Sutcivni

      ... idiot.
      • +3 (3 voturi)    
        La Moskva nu s-a auzit de Caragiale (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:23)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ac

        iar rusnacii n-au oricum umor.
        • +3 (3 voturi)    
          Am incercat si eu (Duminică, 15 noiembrie 2015, 10:41)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Doar nu era sa ii spun ca e Caldura mare. Credeam ca e evident.
  • -17 (33 voturi)    
    Ar trebui sa reflectam... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:15)

    xyz [anonim]

    O parte din aceasta vina pentru aceste atentate o are chiar Occidentul, care a sustinut decenii la rand neconditionat interventii armate in Orientului Mijlociu, la comanda SUA.

    Decenii intregi Occcidentul a avut tancuri, soldati si avioane in tarile acelea, in mare parte sarace dar bogate in petrol.

    Totul a devenit un joc sangeros, o spirala din care nu poti iesi

    Daca Occidentul pleace de prin Irak, Siria Afanistan e rau, ca vor ajunge factiunile teroriste la putere.

    Daca Ocidentul ramane, tot e rau, ca cei de acolo o vor interpreta ca pe o forta de invazie, iar atentatele vor continua.


    Totusi, o solutie ar fi ca Americanii sa isi ia talpasita de prin locurile alea tota si sa isi introduca in constinutie ca nu vor mai porni vreun razboi decat daca sunt atacati.
    • +13 (19 voturi)    
      Memoria scurta (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:25)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui xyz

      Clar, Islamul a stat secole prin Europa datorita cruciadelor, nu pentru ca sunt niste animale de jungla. Asa sunt vesticii, au amnezie selectiva cand vine vorba de istorie.
  • -15 (19 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:18)

    klaudyuxxx [utilizator]

    <raspuns decisiv pentru a opri raspandirea "urii criminale">

    v-a dat Vaticanul unda verde sa-i radeti de pe planeta
  • -25 (31 voturi)    
    haos (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 11:51)

    xanti [utilizator]

    Asta inseamna haosul provocat de imbecili violenti.
    Basescu pune paie pe foc se baga in seama degeaba,riscam un atentat datorita vorbelor lui nechibzuite.
    Sper ca PSD sa ia atitudine fata de marinar ,uitati-va la Rusia ca a costruit o moschee foarte mare ,rusia este si va di un bun exemplu.
    • +5 (11 voturi)    
      esti liber sa te alaturi Mujiciei (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      incepand de azi..de maine..te vom cauta
    • +3 (5 voturi)    
      matale (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:14)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      risti sigur un atac... cerebral (if any)
    • +1 (5 voturi)    
      rusia (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:15)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Rusia are milioane de musulmani, poate moscheea se justifica. Romania?
  • -7 (13 voturi)    
    dubios (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:55)

    Dan Coe [anonim]

    M-as fi asteptat la astfel de atentate mai degraba in Rusia, asa miroase a "lucratura" serviciilor secrete.
    Pare ca Franta, dar nu numai, s-a cam saturat de imigranti si au "fabricat" un eveniment care sa justifice masuri anti-emigratie foarte dure.
  • -1 (11 voturi)    
    Prostia ucide (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:55)

    zarzarea [utilizator]

    dar din pacat nu doare.

    Diversionisti rusi incearca pe toate caile sa... dracu stie ce incearca, pana la urma. Acesti oameni nu inteleg ca romanii ii urasc pe rusi, ca spre deosebire de alte popoare si situatii, rusii nu sunt doriti, placut ori respectati in Romania.

    Pe de alta parte, Rusia nu le-a facut moschee de frica ori de drag. Rusia are interese economice mari (ca de altfel si Franta, ca sa fim corecti), iar pe de alta parte, a fost doar un semn tamp de a oferi exemple unei Europe invadate de cetateni alungati din propria tara.

    Din punctul de vedere al atentatelor, Rusia i-a linistit pe multi, avand in vedere felul in care a reactionat la ultimele atentate, cand si-au omorat proprii cetateni pentru a ajunge la atentatori, fara nicio clipire, fara nicio analiza. Si atunci, ce dragu atentate sa mai incerce astia in Rusia, cand Rusia a omorat jumatate de scoala dintr-o suflare pentru a omori vreo 3-4 teroristi?

    Si acum, as vrea sa va pun o intrebare fireasca: o fi vreo legatura intre evenimentele din Colectiv si aceste atentate din Franta? Si tot in aceeasi nouta, oare ce va urma?
    • +1 (3 voturi)    
      Nici macar (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:44)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

      Nici macar nu sunt rusi, sunt moldoveni spalati pe creier!
  • +4 (16 voturi)    
    Francezii, germanii să ia aminte de la #Colectiv (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 12:58)

    Nyk1 [utilizator]

    Hollande și Merkel trebuie dați jos, cu orice preț!

    Orice secundă în care acești doi clowni mai rămân în fruntea Europei pune în pericol vieți!
  • +2 (12 voturi)    
    Pacat.... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:09)

    PaulSöze [anonim]

    Franta e o tara slaba si duala. Incearca sa isi recupereze statutul de putere prin miscari haotice si ilogice privind politica externa si in special politica in lumea araba. Aceasta dualitate si "Je m'en fous" - ism s-a reflectat in atacurile anterioare si cel actual. Pacat ca Franta va deveni tinta predilecta a extremistilor arabi, datorita permisivitatii si parsivism-ului. Cand Germania a incercat sa puna presiune asupra comunitati arabe, Franta s-a opus. Cand statele occidentale au cerut o masura mai ferma in Siria contra ISIS, Franta iar s-a opus, era normal ca Franta considera Nordul Africii ca "terenul de joaca al DGSE". Acum s-au trezit cu mortii in Paris. Au avut avertismentul cu publicatia Charlie Hebdo, dar au spus ca e un caz izolat. Se cam termina liberalismul in Franta.
    Jean-Marie Le Pen va fi Prim Ministru sau Presedinte. UE va deveni ori un Multi-Stat emergent sau se va sparge.
    • -1 (3 voturi)    
      tipic fratuzesc (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:42)

      a [anonim] i-a raspuns lui PaulSöze

      politicienii francezi vor spera ca si ai nostri ca se va uita . daca ar avea loc maine alegeri in franta cred ca le pen ar face franta fascista.

      politica lor nu e duala e duplicitara si rezultatele se vad.
  • +6 (8 voturi)    
    HashTag (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:53)

    feisbuk [anonim]

    #IslamulUcide
    • -1 (1 vot)    
      Prostia (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 21:51)

      io [anonim] i-a raspuns lui feisbuk

      #ProstiaUcide
      #IgnorantaUcide

      Terorism /= Islam
  • +9 (11 voturi)    
    sunitii sunt in galeata (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 13:55)

    gelu antigelu [utilizator]

    sunnitii isi asuma un mare risc cu aceasta miscare. vor suferi pierderi severe peste tot in lume, si vor pierde integral controlul in Siria si Iraq, in dauna siitilor si a kurzilor. in plus focarele islamiste sunnite din Europa de Vest vor fi distruse cu duritate. chiar daca n-o vor face actualii lideri o vor face cei viitori. Holland, Merkel, cancelarul austriac, social-democratii suedezi, toti acesti idioti visatori cu capul in nisip sunt deja pe tobogan. nici Arabia saudita si monarhiile sunite din Golf nu se simt prea bine. pentru orice om rational e clar ca banii pentru sustinerea retelelor teroriste vin de acolo. sa vedem cum se scoate Erdogan din asta. jocul sau dublu nu mai poate continua.
    • +1 (7 voturi)    
      Lustratie ! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:20)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui gelu antigelu

      Acesta nu este un atentat, a fost un adevarat festin terorist !
      • +2 (8 voturi)    
        ai scris cu o placere suspecta (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:31)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

        inclin sa cred ca nu esti zdravan..festin este ceva legat de o sarbatoare si o bucurie, nu e nici o bucurie aici..e multa durere
      • +3 (7 voturi)    
        dorele, (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:18)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

        vezi ca ti s-a lustrat festinu' la extorsiune... vai cap..
      • -1 (7 voturi)    
        mentalitatea de franceji (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:36)

        DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui DimijoareiObt

        Cu mentalitati din acestea o sa va haleasca musulmanii din 2 klampaneli ! Atunci o sa intelegeti mai bine ce inseamna un festin terorist, dar va fi prea tarziu !
    • +1 (1 vot)    
      Dar Iranul se simte bine? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:09)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      Iranul nu exporta terorism si nu cauta iesire la Mediterana? Iranul nu e condus de o gasca care face din religie arma cea mai de soi a terorii?
  • +9 (11 voturi)    
    Ooo da (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:50)

    D0ru [utilizator]

    Presedintele francez Francois Hollande a discutat la telefon, sambata, cu Angela Merkel .
    • -1 (9 voturi)    
      au scos-o (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:01)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui D0ru

      Au scos armata ! Tipii sunt de-a dreptul imbecili !
  • -5 (7 voturi)    
    dezamagire (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:19)

    Iulian [anonim]

    suntem lucrati din interior...sa fim realisti nu aveam cum sa stii cei 8 teroristi localurile cu maxima audienta pt a pune bomba..sau legat de acel meci..trebuie sa fim imaturi sa cred ce ne zic astia cu tembeliziunea si cu ziaroprostembilizarea...democratia s-a terminat peste tot pe glob..cred ca premisele unui razboi de conflagratie mondiala se apropie cu pasi mai mult decat repezi, chiar siguri..am zis cred!!
    • +1 (7 voturi)    
      putregaiul este in Mujicia (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:38)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

      intai sa deratizam Mujicia si apoi vedem daca sunt cauzele unui razboi de care pomenesti...de la Invazia in Ucraina..se intampla tot felul...de coincidente..la care phutin..are raspunsurile
      • +3 (3 voturi)    
        Asa cred si eu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:16)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        s-au strans cam multi criminali in jurul UE. Trebuie sa stranga randurile lumea civilizata iar canibalul care zice "eu n-am mancat decat o mana" (aici e bine folosit "decat" :) ) , respectiv omul cu P, n-are ce cauta la masa lumii civilizate.
  • -2 (6 voturi)    
    Atac Terorist (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 15:35)

    airwick [anonim]

    http://www.evz.ro/noaptea-ingerilor-analistul-militar-sebastian-sarbu-ne-putem-intreba-daca-nu-cumva-a-fost-atac-terorist-dezvaluiri.html
  • 0 (10 voturi)    
    "ACEST ATAC NU ESTE DECAT INCEPUTUL FURTUNII" ! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:00)

    Susufler0 [utilizator]

    Vazand ce-au putut face aseara teroristii in inima Parisului, amenintarea aceasta nu mi se mai pare o vorba aruncata in vant sau o vorba necugetata, de genul celei spuse de David Cameron. Primul Ministru al Marii Britanii se extaziase deunazi datorita operatiunii "chirurgicale" reusite de militarii americani care l-au ucis cu ajutorul unei drone pe celebrul calau englez membru al ISIS. Ei, iata care a fost raspunsul, total "nechirurgical" al teroristilor islamisti. De o barbarie iesita din comun si care parca ar vrea sa comunice faptul ca pt fiecare Drona ucigasa care curma viata unui soldat ISIS, vor raspunde, sacrificandu-si vietile dar luand nenumarate vieti ale dusmanilor, 8 soldati ai Profetului. E clar ca " ochi pt ochi ..." nu este raspunsul corect. Europa si America trebuie sa-l gaseasca impreuna si cat mai repede, altfel amenintarea din titlul acestui comentariu risca sa se indeplineasca.
  • -2 (6 voturi)    
    serviciile (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:13)

    DimijoareiObt [anonim]

    Serviciile de securitate si-au demonstrat limitele ! Trebuie refacute de urgenta garzile nationale !
  • -3 (5 voturi)    
    CIOLOs cum pregateste Romania? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:22)

    Miky60 [utilizator]

    De acum e gata,Romania trebuie sa se pregateasca iar Dacian CIOLOs ar trebui sa ne spuna cu va pregati!
  • -3 (5 voturi)    
    Charlie ? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:38)

    Traian2015 [utilizator]

    Asteptam caricaturile de pe Charlie Hebdo.

    Europa se sufoca in propriile concepte.
    • +3 (3 voturi)    
      Ce caricaturi astepti? Ale prostiei universale? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:17)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      n-ai inteles nimic nici din rostul caricaturii nici din democratie nici din concepte.
  • -8 (14 voturi)    
    Ipocrizie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 16:55)

    Skygirl2009 [utilizator]

    Deci nu imi vine sa cred ce citesc, cata ipocrizie exista in randul romanilor: acum ceva ani cand Europa era invadata de multe "personaje" de la noi din tara care furau si violau prin Italia si alte tari, romanii erau oripilati si revoltati de faptul ca unii occidentali isi permiteau, vai de mine, sa ne faca hoti si sa ne trimita acasa. Si incercam cu tot pretul sa ne distantam de ei, sa aratam ca noi suntem altfel decat ei.

    Si exact acelasi lucru il fac si majoritatea musulmanilor din ziua de azi: se distanteaza de teroristi pe buna dreptate si nu au nici o treaba cu ei. Insa care e reactia romanilor? Ura universala , fanatica fata de musulmani, iar toti cei care nu o imparatesc sustin automat SI sau sunt ei insisi musulmani. Cam astea sunt comentariile citite pe aici. Fara sa va dati seama ca modul asta de gandire fanatica si irationala va baga in aceeasi categorie cu SI.

    Da, stiu ca gravitatea faptelor nu e aceeasi, dar ideea ramane: romanii vor egalitate fara discriminare cand e vorba de ei (desi si noi am invadat Europa si asta mult inainte de UE), cand e vorba insa de altii, duca-se in masa, nu ne intereseaza, noi stam bine.

    Ce-ar fi sa spuna si Occidentul asa: datorita furturilor si ilegalitatlor comise de unii romani, TOTI romanii ar trebui deportati fara exceptie ? V-ar conveni? Mda, ma gandeam ca nu.

    Si acum puteti sa imi dati minusuri cate vreti. Egoismul si ipocrizia nu le stergeti cu minusuri.
    • +8 (12 voturi)    
      Ipocrizie? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:42)

      feisbuk [anonim] i-a raspuns lui Skygirl2009

      "The Quran contains at least 109 verses that call Muslims to war with nonbelievers for the sake of Islamic rule. Some are quite graphic, with commands to chop off heads and fingers and kill infidels wherever they may be hiding. Muslims who do not join the fight are called 'hypocrites' and warned that Allah will send them to Hell if they do not join the slaughter.

      Unlike nearly all of the Old Testament verses of violence, the verses of violence in the Quran are mostly open-ended, meaning that they are not restrained by the historical context of the surrounding text. They are part of the eternal, unchanging word of Allah, and just as relevant or subject to interpretation as anything else in the Quran.

      The context of violent passages is more ambiguous than might be expected of a perfect book from a loving God; however this works both ways. Most of today's Muslims exercise a personal choice to interpret their holy book's call to arms according to their own moral preconceptions about justifiable violence. Apologists cater to their preferences with tenuous arguments that gloss over historical fact and generally do not stand up to scrutiny. Still, it is important to note that the problem is not bad people, but bad ideology.

      Unfortunately, there are very few verses of tolerance and peace to abrogate or even balance out the many that call for nonbelievers to be fought and subdued until they either accept humiliation, convert to Islam, or are killed. Muhammad's own martial legacy - and that of his companions - along with the remarkable stress on violence found in the Quran have produced a trail of blood and tears across world history."

      Asta este abecedarul islamului. Cam asta inseamna sa fii musulman.

      Nici macar un minus nu meriti. Si nici macar sa fii buzunarita de un roman sau tigan.
      • -1 (3 voturi)    
        Hai da de (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 21:55)

        io [anonim] i-a raspuns lui feisbuk

        Haida de, Imam Baldabac ce esti tu, ne explici tu ce inseamna islamul.

        Nu esti decat un intorerant tolerabil...
    • +7 (9 voturi)    
      Spor la convertit (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:48)

      feisbuk [anonim] i-a raspuns lui Skygirl2009

      Uite cam ce trebuie sa invete un tanar musulman:

      "The punishment of those who wage war against Allah and His messenger and strive to make mischief in the land is only this, that they should be murdered or crucified or their hands and their feet should be cut off on opposite sides or they should be imprisoned; this shall be as a disgrace for them in this world, and in the hereafter they shall have a grievous chastisement""


      Barbosii nostri otodocsi ofera pedepse *afterlife* - daca asculti rock ajungi in Iad (asta e din Evanghelia dupa BOR).

      Prietenii tai musulmani au planuri mult mai "grafice" si culmea, nu pentru viata de apoi, ci pentru aceasta lume. Si acelasi Coran este recitat din Tanger pana in in Jakarta. Via Madrid, Paris, Londra, Bucuresti sau Cairo.
      • -7 (11 voturi)    
        Re: (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:01)

        Skygirl2009 [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

        Deci argumente sau solutii rationale nu aveti vreunul, asa cum ma gandeam. Si sa discutati calm nu puteti.
        La ura si fanatism sunteti in schimb maestri. Exact ca IS. Felicitari.
    • +4 (10 voturi)    
      Tu... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 18:16)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Skygirl2009

      Compari hotia cu masacrul asta?? Fa-ti o verificare la psihiatru!
      • +1 (5 voturi)    
        Nu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:09)

        io [anonim] i-a raspuns lui cititoare

        Nu prietene, compara generalizarile abuzive cu generalizarile abuzive. Pricepi?
        • +1 (1 vot)    
          Mda.... (Duminică, 15 noiembrie 2015, 12:36)

          Skygirl2009 [utilizator] i-a raspuns lui io

          Ma bucur ca mai gandeste cineva pe aici. Restul sunteti orbiti de ura si orgoliu stupid.

          Europa de Vest prospera de ani de zile (cu toate atentatele lor), in timp ce Romania se scalda in coruptie si in nationalisme ieftine care nu ajuta pe nimeni. Noua intr-adevar nu ne trebuie atentate, ca ne mor copiii arsi de vii din cauza coruptiei si neglijentei.
          Un popor sarac si frustrat care s-a trezit si el sa fie nationalist dupa ce ani de zile nu a dat doi bani pe tara. Dupa ce milioane de romani morti de foame au fugit in vestul ala pe care atata il injurati acum.
          Dar la dat sfaturi vesticilor suntem tari. Well, guess what, Merkel&co nu dau doi bani pe parerea noastra. Si foarte bine fac.
          Si nu va dati seama ca exact atitudinea asta total irationala e ceea ce vor teroristii. Sa bage frica in voi si sa destabilizeze Europa cu ocazia asa. Ca nimic nu-i mai usor decat sa manipuleze oamenii cu frica in oase. Fac tot ce le zici si iti cad in capcana.
          Vai de capul nostru.
    • -2 (6 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 21:54)

      io [anonim] i-a raspuns lui Skygirl2009

      Corecta si pertinenta observatia. Romanii de pe Hotnews dovedesc ca suntem o natie de primitivi, intoleranti, batuti in cap.

      Nu toti teroristii sunt musulmani. La fel cum vasta majoritate a musulmanilor nu sunt teroristi.

      Dar ce sa le ceri romanilor?! Ce sa le ceri unora care de 25 de ani voteaza cu neo-comunistii, cu coruptii, cu scursurile societatii?!
    • -1 (3 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 21:54)

      io [anonim] i-a raspuns lui Skygirl2009

      Corecta si pertinenta observatia. Romanii de pe Hotnews dovedesc ca suntem o natie de primitivi, intoleranti, batuti in cap.

      Nu toti teroristii sunt musulmani. La fel cum vasta majoritate a musulmanilor nu sunt teroristi.

      Dar ce sa le ceri romanilor?! Ce sa le ceri unora care de 25 de ani voteaza cu neo-comunistii, cu coruptii, cu scursurile societatii?!
    • +2 (6 voturi)    
      Duduie, nu face propaganda musulmana (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:19)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Skygirl2009

      ca nu e nevoie. Noi am tinut piept turcilor cat s-a putut, apoi le-am platit in produse, galbeni si copii. Nu putem fi asa repede frati cu musulmanii.
      • -1 (3 voturi)    
        Nope (Duminică, 15 noiembrie 2015, 12:42)

        Skygirl2009 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Nu fac nici o propaganda musulmana. Nu sunt religioasa si nu am nici un interes. Mi-am exprimat doar parerea. Daca la tine asta e echivalent cu propaganda, whatever.
        Deci imi vine sa rad. Asta e tot ce poti? Sa invoci istoria de acum sute de ani? Pe principiul asta, catolicii si protestantii nu ar trebui sa locuiasca in aceeasi tara, ca in perioada aia se taiau unii pe altii cu o pasiune de nedescris.
        Ati gresit secolul, domnu'. Asemenea argumente sunt penibile.
        • +2 (2 voturi)    
          Da, cui nu are radacini in Romania (Duminică, 15 noiembrie 2015, 14:14)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Skygirl2009

          istoria romanilor nu-i spune nimic. "Whatever" demonstreaza apartenenta la secolul asta? Trebuia sa cad pe spate?
          • -1 (1 vot)    
            :-) (Duminică, 15 noiembrie 2015, 18:10)

            Skygirl2009 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Sunt romanca 100%, cu arbore genealogic care demonstreaza asta :). Si din familie ortodoxa.
            Nu, nu trebuia sa cazi pe spate. Si whatever e doar un cuvant, care nu "demonstreaza" nimic.
            Din nou, te iei de chestii nesemnificative, doar ca sa spui si tu ceva, fiindca in rest nu aduci vreun argument rational discutiei. Ca de fapt aproape nimeni de pe aici. Numai atacuri de panica si lozinci irealiste.
    • -1 (7 voturi)    
      eu ti-am dat plus (Duminică, 15 noiembrie 2015, 0:49)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui Skygirl2009

      Pentru ca ai identificat bine ipocrizia.
      Eu cred ca cei care voteaza pe aici sunt o parte ipocriti o parte inocenti, victime a propagandei oligarhice de extrema dreapta.
      E clar ca 3 milioane de romani, majoritatea ortodocsi, au invadat Europa, dar deh, asa cum zici, noi romanii putem emigra dar altii nu.
  • +9 (11 voturi)    
    Nimic surprinzator... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:23)

    Lunix [anonim]

    Ciuhapii ameninta de mult timp cu atentate... au mai facut si altele intre timp , care-i mirarea ?
    Ei au inteles ca le merge si exploateaza acest moment.
    Europa este ca o doamna beata, violata de ghiorlani barbari in propriul ei palat carora ea insasi i-a invitat inauntru.
  • +9 (9 voturi)    
    Hollande DEMISIA, Hollande DEMISIA, (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:26)

    Costel Costelivu [anonim]

    Hollande DEMISIA, Hollande DEMISIA,



    Condoleante poporului francez!
    • -1 (5 voturi)    
      crezi ca toti sunt inapoiati ca noi ? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:31)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Costel Costelivu

      Cine pleaca la razboi decapitandu-si seful de stat ?
      • 0 (0 voturi)    
        traditii din europa (Joi, 19 noiembrie 2015, 15:38)

        Costel Costelivu [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        La noi se considera ca e o traditie sa ne omoram conducatorii: Burebista, Decebal, Vlad Tzepesh, Mihai Viteazu, Antonescu, Maniu, Ceausescu, etc., chiar daca de fapt nu noi ci altii au facut-o. Ni se pune noua in carca chestia asta si uite, am si incecput s-o si credem si acum eu imi doresc s-o trimitem si la export, de unde a venit. Din Europa. Numai ca Hollande a fost schmekker si a dat "stare de urgenta" si atunci n-au mai avut unde sa strige "Jos Hollande", Hollande Demisia", etc. ca s-au interzis demontratiile "din motive de securitate". Pentru Hollande, desigur.
  • -8 (14 voturi)    
    aha (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:40)

    nimeni [anonim]

    cum toate comentariile de la acest articol sunt atat de imbecile, fobia si ura anti-musulmana duse la extrem de 'analisti' de ocazie care isi devoreaza fanatic (e potrivit cuvantul) propriile excremente 'simtitoare' si 'crestine'. ~~Oamenii care au venit la adapost in Europa din Orientul Mijlociu sunt un EFECT al acestor tipuri de masacre, si nu cauza lor ! Cand naiba o sa pricepeti ceva? Adica cei care fug din calea 'teroristilor' peste mari si tari sunt automat si complicii lor caci importa si 'terorismul' ca unicul lor brand 'cultural' vizibil( ca sobolanii de-au adus ciuma si au 'revarsat-o asupra unui intreg ev mediu), ...? Si apoi bine ca noi romanii plecati in afara nu tot exilati suntem in Occident, niste amarati de imigranti si noi doar ca in loc de azil 'politic' avem azil 'economic', de parca nu ar fi totuna... si acum ne vedem sclavia amenintata de 'noii veniti' arabi si le vom pune acestora in carca toata ignoranta noastra, si chiar pe un ton militant, sa ne simtim si noi superiori macar asa, in chezasia unor momente..
    Si mai uitati-va si in propria ograda, voi datatorilor de opinii, cum in Romania terorismul economic e de mult in floare ca-n primavara perpetua din inimile voastre, nu se moare (direct) la gura kalashnikovului, dar pe la alte guri mult mai sadice si mai latente. Sa ramana Bucurestiul fara caldura macar cateva zile cand o fi gerul mai aprig, sa vedeti voi terorism acolo, si imi place cum media deja intretine aceasta grija a cetatenilor, ca o extenise a simtamintelor lor, cand de fapt...
    • -5 (11 voturi)    
      Realism (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:04)

      Skygirl2009 [utilizator] i-a raspuns lui nimeni

      In sfarsit cineva cu o doza de realism.
    • +2 (4 voturi)    
      nimeni... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:01)

      Lunix [utilizator] i-a raspuns lui nimeni

      ...chiar daca te chemi nimeni, trezeste-te, omule !
      Aici nu mai este vorba de "propria ograda", este vorba de toata Europa, nu mai folosi figuri de stil si metafore care nu-si au loc si rost in aceste momente.
      Faptele vorbesc, lasa poezia si filozofia.
      Asa precum uleiul nu se poate amesteca cu apa, la fel islam nu poate trai cu altii care nu se supun credintei lor.
      Frati de sange musulmani i-au macelarit pe cei crestini in Siria...real si adevarat, nu imaginat.
      Normal ca trebuie sa ne uitam in ograda noastra si sa-i vedem murdaria, totusi aici este vorba de a fi sau a nu mai fi pentru toata Europa.
      "La populace" trebuie sa-i judece pe liderii care au adus dezastrul peste viata lor.
      Daca politica mortii lente se practica in Romania, totusi nu este la fel cand iti taie altul gatul sau cei dragi iti mor ucisi astfel, folosesti o filozofie comparativa sadica si deplasata.
      Daca Europa de vest cade ,vine randul si la "propria ograda", nici o grija...
      Poetii, filozofii si artistii pot sa sa-si spuna cuvantul doar intr-o lume stabila si normala.
      Dupa cum spunea unul de-al lor, Arabia nu mai produce nimic de 100 de ani, exporta doar luptatori jihadisti gata sa taie gaturi si sa sara in aer cu necredinciosii ca sa fie eroi pentru ca asa-i place lui allah si sus ii asteapta 7 fecioare si un munte de pilaf, come on, asta-i nebunie curata si cu nebunii nu trebuie sa te amesteci.
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Duminică, 15 noiembrie 2015, 12:17)

        nimeni [anonim] i-a raspuns lui Lunix

        draga Lunix, metaforele isi au orisicand rostul si mai bine lasa la o parte inchizitia discursului. 'Stabilitatea si normalitatea' sunt, contrar opiniei tale, conditii vitrege pentru arta si alibiuri ale mediocritatii. Si nu uita ca tot ceea ce tu probabil numesti 'Europa' (asa-zisa democratie si sistemele de valori adiacente social-acceptate) e doar o expansiune, ca model de organizare, a Greciei antice( republica, filosofie, politica, arta, bios, etc.), si astazi, doar o parodiere grotesca a 'originalului'. Dar revenind la 'problema musulmana', decat sa pornesti tu cruciade la fel de inutile, ar trebui sa iti dai seama ca la fel cum i-ai linsa tu pe ei (crestin fiind), la fel te-ar linsa si ei pe tine (arabi), si mi se pare just dintr-un punct al 'schimbului' cel putin, dar ineficient. 'totusi nu este la fel cand iti taie altul gatul sau cei dragi iti mor ucisi astfel, folosesti o filozofie comparativa sadica si deplasata.'-spui tu, dar tot eu, care nu am mentionat de gaturi taiate si creiere imprastiate, sunt luat drept sadic, Dar mai sadic ca noi, e ceea ce e intre. Niste imagini . Ar trebui mai intai sa traiesti printre astfel de oameni(aka arabi, tigani, etc) inainte sa iti procreezi cunoasterea despre ei, altfel devii doar o extensie a canalelor mediatice si voce in plus care striga 'trezeste-te!' doar celorlalti, nu si siesi.
    • +2 (6 voturi)    
      Bai neica nimeni (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 23:05)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui nimeni

      Tu mai esti si narod pe deasupra. Pai au avut occidentalii ceva cu musulmanii pina n-au inceput sa se arunce-n aer si sa terorizeze populatia bastinasa? Si matalutza compari romanii imigranti cu adunatura asta de sub-umani, mai ignorantule? De unde dreak vin toti imbecilii ca tine?
      • -2 (2 voturi)    
        mai rar (Duminică, 15 noiembrie 2015, 11:10)

        nimeni [anonim] i-a raspuns lui KostasP

        mda esti de o sclipire orbitoare
  • +4 (4 voturi)    
    Ceva din traditie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 17:55)

    feisbuk [anonim]

    Nu e direct din Coran, dar e din Hadith (la ortodocsi ceva echivalent este Patristica), iar daca ai o oarecare idee despre Islam, tot ce se gaseste in Hadith este adevarat.

    Tabari 9:69 "Killing Unbelievers is a small matter to us"
    The words of Muhammad, prophet of Islam.


    Asta este Islamul. Treziti-va!
    • -1 (5 voturi)    
      Nu (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 22:10)

      io [anonim] i-a raspuns lui feisbuk

      Nu asta e islamul! Asta e fundamentalismul islamic. Pricepi diferentele?!
  • +1 (7 voturi)    
    Atac sistematic ! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 18:21)

    Nicu [anonim]

    In secunda doi, trimiteam 30 de avioane in 3000 de raiduri si radeam asa zisul stat islamic.
    Nu acceptam asemenea creaturi pe pamant !
    Slabi frantuzii !
    • +2 (6 voturi)    
      celovecii au aruncat si pufoaika (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 18:29)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

      nu doar bombe..insa nu in locurile vizitate de sobolani IS
  • +8 (8 voturi)    
    Fals... (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 18:28)

    AKM [utilizator]

    Romanii sunt obisnuiti oricum sa fie discriminati, pe oriunde, inclusiv la ei in tara. Sunt resemnati, dar nu pun mana pe kalasnikov, nici nu dau cu bombe.
    Nu inteleg cum de vezi tu ura? Eu nu-mi amintesc de hoarde de romani atacand granitele tarilor ue, luptandu-se cu politia etc. Acei invadatori "cu mult inainte de ue", erau infractori pe cont propriu care treceau fraudulos granita si da, au fost deportati de catre occidentali. Pana in 2007 TOTI romanii au avut interzis la granita(mai putin "puicutele" care erau intotdeauna binevenite) pentru cativa infractori.Asa cum s-a putut cu infractorii, se poate si cu teroristii.
  • +1 (1 vot)    
    Cica sunt lasi (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:07)

    smen [anonim]

    Pai cand la ordinul stapanilor americani bombardati civili din avioane cu joystickul nu erati lasi,victime colaterale le numiti,ati sustinut asa zisa opozitie moderata(ahahahahah) de fapt niste teroristi damblagii,acum aia sunt lasi,va place sa bombardati din avioane la adapost,ete ca acum arabetii au venit peste voi,nu ati vrut sa ascultati de rusi sa rada totul in Siria
  • +2 (2 voturi)    
    frantuzoilor (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:11)

    smen [anonim]

    le plac imigrantii cand castiga la sporturi pentru ei,90% din echipa de fotbal,handbal,polo,volei e formata din negri si magrebieni,frantujii nu mai fac sport,mananca croissante si baga tutun la terase,o natie decazuta
  • -1 (5 voturi)    
    Tara intelectualilor sofisticati (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 19:18)

    Tristan 99 [anonim]

    Francezii merita din plin tot ce li se intimpla. De 70 de ani tara asta plina de "intelectuali sofisticati" e condusa de extrema stinga (socialisti, comunisti, marxisti de toate culorile etc.), iar singurul politician sanatos la cap din Franta ultimelor decenii, Jean-Marie Le Pen, e numit extremist. In toata perioada asta de deriva neomarxista, singurul partid francez care nu a fost de stinga, dar nicidecum extremist cum a fost mereu etichetat, a fost Frontul National (atita vreme cit a fost condus de el). Fata lui, insa, e o bleaga care a dat-o pe politicianism ieftin. RIP.

    Si Europa de Vest isi merita soarta. Tot progresisti sofisticati si astia, multiculturalisti, corecti politic din Scandinavia pina in Spania... RIP.

    Si, daca ma uit la comentariile de mai sus, as zice ca si romanii si-o vor merita foarte curind. Se pare ca tineretul tare fudul de azi a fost spalat pe creierase cu multa eficienta. Lozinci neomarxiste pe-aici de pute locul... RIP si voi, amaritilor!
  • +2 (2 voturi)    
    naivitate extrema (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:46)

    Razvan_M [utilizator]

    Teroristii care au asasinat jurnalistii de la Charlie Hebdo au fost sustinuti logistic de zeci de persoane din Franta. Care nu au fost prinsi. Probabil ca o parte din aceste persoane au organizat logistic si actualele atentate.
    Multi europeni din vest au dat crezare propagandei stangiste care le-a spus ca milioane de arabi veniti din diverse zone ale lumii vor sta doar temporar aici. Este o minciuna sfruntata pe care au vrut sa o creada. Daca 1% din acestia au ganduri criminale, Europa va arata ca o cetate in flacari. Oricum, modul de a gandi al musulmanilor este din multe puncte de vedere opus modului de gandire al cetatenilor din tari crestine.
  • +1 (3 voturi)    
    Prima femeie președinte a Franței (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 21:44)

    Nyk1 [utilizator]

    Peste doi ani, cu puțin noroc, dacă se trezesc la realitate suficienți francezi.
  • +2 (2 voturi)    
    hmmm (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 23:10)

    liviu_ [utilizator]

    "Doi refugiati inregistrati anul acesta ca solicitanti de azil in Grecia sunt cautati in legatura cu atentatele de la Paris, a anuntat politia greaca, citata de AFP." - Merkel nu se simte vinovata?! macar putin?! ca doar ea e autorul moral al acestor atentate....
  • 0 (2 voturi)    
    ISrael (Duminică, 15 noiembrie 2015, 1:53)

    xolv [utilizator]

    Israel approves. Destinatia ramane tot Iranul. Asa cum SUA au fost atrase in WWII, asa si Europa va fi atrasa in alt razboi.
  • +1 (1 vot)    
    ? (Duminică, 15 noiembrie 2015, 8:15)

    utug [anonim]

    How long do we have to wait for regime change in Saudi Arabia ?
  • +1 (1 vot)    
    asa (Duminică, 15 noiembrie 2015, 10:44)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...de ce nu au bombardat ISIS pana acum ?

    mi-ar fi placut un final ca in filmele care glorifica serviciile secrete...
    Nu a fost asa...

    De ce?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri