Cod galben de canicula in sud-estul tarii. Trenurile circula cu restrictii de viteza si ar putea avea intarzieri

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 18 iulie 2015, 10:32 Actualitate | Esenţial

Gara de Nord
Foto: Agerpres
Meteorologii au emis vineri doua atentionari Cod Galben de canicula, de sambata pana luni, in conditiile in care valul de caldura, care va afecta intai partea de sud-vest a  tarii, se va extinde la nivelul intregii Romanii. Mediafax informeaza ca trenurile de calatori si de marfa care au rute prin judetele din vestul si sud-vestul tarii aflate sub avertizare cu cod galben de canicula circula sambata cu viteze reduse cu 20-30 de kilometri pe ora fata de viteza normala, unele garnituri putand ajunge la destinatii cu intarzieri.

Avertizarea cod galben a fost emisa pentru judetele Teleorman, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinti, Caras-Severin, Timis, Arad si Bihor unde se vor inregistra temperaturi maxime de 36...38 de grade. Indicele temperatura- umezeala (ITU) va depasi local pragul critic de 80 de unitati.

Valul de caldura se va intensifica duminica si luni si va cuprinde toata tara. In cele doua zile, temperaturile maxime vor depasi frecvent 35-36 de grade si local se vor atinge 37-38 de grade, iar indicele temperatura-umezeala (ITU) va
Trenurile circula cu restrictii de viteza si ar putea avea intarzieri, din cauza caniculei

Reprezentantii Companiei Nationale de Cai Ferate "CFR" au declarat, pentru Mediafax, ca in cele noua judete din vestul si sud-vestul tarii aflate sambata sub avertizare cod galben de canicula, trenurile de calatori si de marfa circula cu viteze reduse cu 20-30 de kilometri pe ora fata de viteza normala, in anumite intervale de timp.

Masura a fost luata pentru desfasurarea in siguranta a traficului feroviar, in conditiile in care temperaturile inregistrate la nivelul sinei ar putea ajunge la 50 de grade Celsius.

Reducerea vitezelor de circulatie in intervalele de timp in care temperaturile depasesc limitele normale este obligatorie pentru siguranta traficului feroviar, fiind aplicata de catre toate administratiile de cale ferata, au precizat reprezentantii companiei CFR.

Trenurile vor circula cu restrictii de viteza in toate retelele feroviare, duminica si luni, cand sunt anuntate temperaturi de 36-38 de grade in Capitala si in toate judetele.

Unele trenuri de calatori ar putea ajunge la destinatii cu intarzieri, din cauza restrictiilor de viteza. Calatorii pot cere informatii despre intarzierile in traficul feroviar la statiile CFR din Bucuresti si din tara, pecum si la numarul de telefon 021/9521.

In perioadele caniculare, personalul de intretinere a caii ferate face revizii suplimentare pe intreaga retea feroviara, respectiv insotiri de trenuri, verificari directe ale caii, masurarea si inregistrarea permanenta a evolutiei temperaturilor in sina, a precizat sursa citata.










1411 vizualizari
  • +6 (6 voturi)    
    /// (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 11:19)

    pointless man [utilizator]

    Cîtă vreme ”infrastructura” (a se citi simplele linii ferate și traversele adiacente + podurile + podețele + ce mai vreți) au fost uitate-devalizate de nenumărați directori și directorași post-decembriști, chestia cu temperaturile e pură gargară.

    Dar, desigur, de vină e UE, USA și toți ”imperialiștii” care ne sug sîngele de 25 de ani (pe securisto-politrucii neaoși îi exonerăm, CĂ-S DE-AI NOȘTRI - de dincolo de Nistru).
  • +6 (6 voturi)    
    Nitel alergare... (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 11:24)

    Cristi [anonim]

    ...si intrecem viteza trenului fara canicula! .. Pe canicula, putem merge la pas :)
  • +6 (6 voturi)    
    ha ha (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 12:17)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    tocmai ce citesc stirea cu canicula, cu viteza trenului, comentariile voastre cu infrastructura, cu podurile, podetele...si imi fuge ochiul in dreapta: "BREAKING NEWS: Mihai Necolaiciuc scapa de puscarie".
    Credeti ca mai are rost sa mai comentez?
  • +2 (2 voturi)    
    .viteza ,viteza sarac de ea (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 17:12)

    sareta [utilizator]

    Matache, "supremul "CFR-ului sa puna parul pe subordonatii care au incheiat contractul de "reabilitare" a liniei Bucuresti - Constanta (pe care nu erau restrictii pana ce n-a fost reabilitata pe miliardul de euroi ).Oare de ce ? De cand au fost dati afara inginerii si au fost adusi "plagiatorii" a fost posibil acest fenomen !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă