UPDATE Inspectia Judiciara, sesizata dupa ce adunarea generala a DNA a cerut CSM sa investigheze declaratiile facute de Victor Ponta. Premierul a scris joi pe Facebook ca singura problema a tarii este obsesia unui procuror total neprofesionist

de G.S.     HotNews.ro

Victor Ponta l-a atacat pe Facebook pe procurorul ce l-a cercetat
Foto: Hotnews
UPDATE CSM a luat act de solicitarea procurorilor DNA si a sesizat Inspectia Judiciara, informeaza un comunicat de presa al Consiliului.

CSM a sesizat Inspectia Judiciara in vederea efectuarii verificarilor necesare pentru a stabili daca si in ce masura afirmatiile publice ale domnului Victor Viorel Ponta au fost de natura sa aduca atingere independentei sistemului judiciar in ansamblul sau, arata sursa citata

"Pe aceasta cale, Consiliul Superior al Magistraturii solicita respectarea obligatiei de rezerva fata de activitatile sistemului judiciar, mai ales in situatiile in care se face referire la cauze aflate in derulare pe rolul parchetelor sau instantelor de judecata. Depasirea obligatiei de rezerva ce incumba reprezentantilor puterilor statului de drept afecteaza echilibrul acestuia si aduce atingere valorilor sale fundamentale", se mai scrie in comunicat.
  
Prin votul unanim exprimat, cei 90 de procurori prezenti la Adunarea Generala a Directiei Nationale Anticoruptie au solicitat Consiliului Superior al Magistraturii sa analizeze daca afirmatiile facute joi pe Facebool de Victor Ponta sunt de natura sa aduca atingere independentei sistemului judiciar in ansamblul sau, informeaza un comunicat DNA.

Primul-ministru al Romaniei Ponta Victor-Viorel, pe un site de socializare a afirmat printre altele ca: "(...) singura problema a tarii este obsesia unui procuror total neprofesionist in a se afirma in cariera inventand si imaginand fapte si situatii neadevarate din urma cu 10 ani!", arata sursa citata.

Vineri, in cadrul Adunarii Generale a Procurorilor, constituita la solicitarea CSM, in legatura cu propunerile de modificare si completare a Legii 303/2004, privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, a fost inclus pe ordinea de zi si subiectul privind aceste declaratii lansate in spatiul virtual de catre premierul Romaniei. 

Cu aceasta ocazie, prin votul unanim exprimat, cei 90 de procurori prezenti la Adunarea Generala a Directiei Nationale Anticoruptie au solicitat CSM sa analizeze daca afirmatiile respective sunt de natura sa aduca atingere independentei sistemului judiciar in ansamblul sau, anunta DNA.

"Declaratia respectiva este cu atat mai grava cu cat actele intocmite de procuror sunt supuse verificarii de catre sefii ierarhici, sub aspectul legalitatii si temeiniciei, conform dispozitiilor Codului de Procedura Penala. Astfel, afirmatiile facute de Ponta Victor-Viorel, prin prisma functiei detinute, au un impact deosebit asupra opiniei publice, fiind de natura sa submineze si sa aduca atingere institutiei in care isi desfasoara activitatea procurorul, precum si independentei sistemului judiciar", acuza Directia.

In solicitarea adresata CSM, procurorii Directiei Nationale Anticoruptie considera ca afirmatiile denigratoare facute de primul ministru afecteaza reputatia profesionala a procurorului care a instrumentat cauza cat si a procurorilor abilitati sa se pronunte cu privire la legalitatea si temeinicia solutiei dispuse in dosarul respectiv - trimitere in judecata.  

"Aceste afirmatii pun la indoiala obiectivitatea cu care sunt instrumentate dosarele penale cat si probitatea morala si profesionala a procurorilor care-si desfasoara activitatea in cadrul acestei institutii, ceea ce este de natura sa aduca o grava atingere independentei Directiei Nationale Anticoruptie", se mai scrie in comunicat.












Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
11489 vizualizari
  • -55 (65 voturi)    
    Un procuror DNA ''costă'' 4169 euro pe luna (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:03)

    zizin [utilizator]

    Salariul mediu procuror DNA:
    18.761,9 lei/luna
    în echivalent Euro, cheltuielile cu salariul unui procuror DNA reprezintă 4.169,3 Euro, la curs de 4,5 lei/€.

    http://jurnalul.ro/stiri/observator/un-procuror-dna-costa-4169-euro-pe-luna-692177.html
    • +56 (60 voturi)    
      Şi? (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:49)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Te pomeneşti c-o fi mult? Având în vedere eficienţa lor de-a dreptul neromânească, îşi merită fiecare eurocent. Plus că salariul decent îi ţine departe de tentaţii.
      • -20 (24 voturi)    
        corect (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:14)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Doar că și Ponta este procuror. Și el (zice că) este eficient. Și el vrea să fie ținut departe de tentații.
        • +3 (7 voturi)    
          ai decazut (Vineri, 18 septembrie 2015, 22:17)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          schimba echipa ca e pacat de talentul tau
          asta daca nu cumva pseudonimul a fost repartizat altuia din echipa si vechiul mazeta e in Australia deja
          • +4 (4 voturi)    
            Ar trebui sa le dam mai mult! (Sâmbătă, 19 septembrie 2015, 9:19)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Ponta ne costa 10% din tot ce misca in tara asta, ca pe vremea lui Nastase. Basca prejudiciul de jumatate de miliard de euro facut de Ponta in dosarul Rompetrol pentru care s-a inceput urmarirea in rem...
      • +16 (16 voturi)    
        lui @zizin (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:19)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        i se trage de la bulele din apa minerala bauta.
      • -15 (17 voturi)    
        Salariu procurori!!! (Vineri, 18 septembrie 2015, 18:02)

        Unu si una [anonim] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Eu iti propun sa arestam toti medicii,toti profesorii ,toti oamenii de afaceri cu angajatii lor si sa pastram aceasta specie brontozaica creata in Romania cu ajutorul politicienilor de MAGISTRATI FOARTE INDEPENDENTI.Nici macar nu stiu ce este o evaziune fiscala si spalare de bani dar fac arestari.LA MAI MARE CU CINE MAI STA IN ROMANIA SI SA TRAITI SA VA ARESTEZE PE TOTI!!!
        • +2 (6 voturi)    
          Şi eu propun la fel (Vineri, 18 septembrie 2015, 21:32)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Unu si una

          Să arestăm toţi medicii, toţi profesorii, toţi oamenii de afaceri şi-n general toţi oamenii. Cu o singură condiţie: să fie corupţi. Eu zic aşa: orice om cu conştiinţa curată se bucură atunci când ţara se curăţă de comunişti şi corupţi. ...ai ceva de mărturisit?
        • -2 (4 voturi)    
          Pai dac-i arestam pe toti oamenii (Sâmbătă, 19 septembrie 2015, 12:52)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Unu si una

          de afaceri,de unde mama naibii mai platim salariile enorme ale justitiei independente?
          Eu zic ca ar fi bine ca procurorii DNA sa faca si oarece cursuri raide la ASE si oarece management si-im punem apoi sa conduca si afaceri in Romania,ei sunt curati,ei nu sunt corupti,ei,mai sunt exceptii notabile,mai un Eva,mai un Papici!!!
    • +34 (34 voturi)    
      ? (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:51)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Nu inteleg relevanta...
    • +51 (51 voturi)    
      DNA costa? Sa fim seriosi... (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:03)

      Ricochet [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Coruptia e cea care "costa", si anume miliarde de euro anual
      Prin urmare procurorii DNA-ul nu costa Romania, ci ii fac economii substantiale acesteia.

      Cinste lor.
      • -19 (23 voturi)    
        coruptia costa (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:05)

        serban [anonim] i-a raspuns lui Ricochet

        Aveti dreptate dar Mult laudatul DNA se uita la ferestrele lui Nastase, facturile lui Ponta , etc In schimb din miliardele evidentiate anual de controalele Curtii de Conturi, din OUG date de azi pana maine si alte prejudicii imense ce se recupereaza?
      • +16 (16 voturi)    
        Coruptia nu costa doar bani! (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:47)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

        ci sanatatea copiilor romanilor necajiti, rudele noastre, care n-au acces la apa, la canalizare, la educatie! coruptia inseamna medicamente scumpe pe reteta, "compensate" 75% dar pentru care, inlocuite cu altele "nesponsorizate", ai scoate din buzunar doar 10% din cat dai, coruptia inseamna ca toata Romania a platit sa-l faca miliardar pe rafinatul Niculae ("gaze ieftine") ale carui "fabrici" consumau cat toti romanii casnici la un loc...
        • -1 (5 voturi)    
          sa ma ierti (Vineri, 18 septembrie 2015, 18:05)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Dar asta este din vina romanului prost (pleonasm stiu ..) care accepta si chiar respecta coruptia si coruptii.
          Doar toti primarii militienii si popii sunt cetateni de vaza ai comunitatii.
          Cum de aceptam un asa prim ministru , cind aruncam cu ouain gastile lui
      • 0 (0 voturi)    
        sa nu mai adaugam (Marţi, 22 septembrie 2015, 1:34)

        Ellias [anonim] i-a raspuns lui Ricochet

        ca acesti procurori de la DNA recupereaza "furaciunile" celor care au distrus/vandut tara asta..asa ca isi merita banii..si au salariile poate nici pe jumate cat recupereaza la buget; deci merita sa aiba asemenea salarii, dupa munca depusa. Cei care se simt frustrati de salariile celor din DNA, au ceva afaceri "curate" si le e frica, ca le vine si lor randul..asa ca..mai bine spalati putina inainte de-a se ajunge la voi..fiinca prin declaratiile voastre "Pro" DNA s-ar putea sa ia cineva in considerare comentariile voastre si sa va caute putin pe la "saltele sau tablouri" si..cine stie unde se ajunge?
    • +35 (35 voturi)    
      zgarcenie maxima (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:08)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui zizin

      Asa si? vrei un procuror la 500 euro, si sa-si faca si treaba, nu?
    • +36 (36 voturi)    
      POnta ne costa (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:14)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      si mai mult!
      Care e problema?
    • +23 (23 voturi)    
      foarte bine (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:21)

      VladSnow [anonim] i-a raspuns lui zizin

      Avand in vedere ca prejudiciul aici e de peste 5 milioane de euro, si daca se recupereaza chiar numai 10% din suma statul iese pe profit.

      Si oricum vezi ca ala e salariul brut. Jumatate din banii aia se intorc imediat la stat oricum.
    • +21 (21 voturi)    
      da'halatu', cat e halatu'? (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:36)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      putin, doamna, putin...dincolo era mai mult...
      Cea mai buna investitie din banii nostri, adica din impozitele platite de noi. Oamenii aia merita fiecare banut...
    • -19 (25 voturi)    
      F interesant... (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:40)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Deci la un avocat (profesie liberala, neangajat la Stat) e dubios daca are o factura de 2000 euro pe luna dar un procuror care face "fonfleuri" pe bani publici costa de doua ori.

      E o informatie interesanta din cel putin un motiv. Comparand cele doua sume ne dam seama de ridicolul acuzatiilor aduse lui Ponta.
      • +10 (16 voturi)    
        incerci (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:22)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        degeaba sa faci pe prostul.
        aveti, tu si altii ca tine, ordin pe unitate sa-l "spalati" pe tonta?
        • +2 (8 voturi)    
          nu incearca... (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:42)

          Van_the_Man [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          reuseste100 %.
    • +16 (18 voturi)    
      La cat te costa Phonta e nimic (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:52)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Dar cetz pasa tie, postarile sa curga.
    • +10 (10 voturi)    
      Dar aduce economii de 1 milion EUR (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:04)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Atat prin prinderea infractorilor cat si prin descurajare. Afacere buna. Numai pentru infractori si sustinatorii lor e proasta.
    • -9 (15 voturi)    
      E mai bine platit ca un medic (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:29)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Desi are scoala mai putina, desi poate sa faca si o facultate la Vasile Goldis sau Spiru Haret unde stim toto ce scoala se face, ia mai multi bani.
      Pe deasupra nici nu raspunde de faptele care le face!!
      Oare stiti cat costa ca sa intri in Magistratura!
      Ei sunt primii coruptzi, judecatori, procurori-sunt nesatui cu salariile astea mari.
      • +5 (7 voturi)    
        Ai dat examen la INM? (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:48)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        Faci macar un punct din 100? Hai pashol!
        • -1 (9 voturi)    
          Cred ca fara sa fac studii in domeniu (Vineri, 18 septembrie 2015, 17:09)

          Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Fac mai multe puncte ca multi dintre magistrati.
          Ai vazut vreodata o hotarire sau o trimitere in judecata plina de greseli elementare de gramatica??
          Asta e nivelul si trebuie sa ni-l asumam !! E creatia voastra a noastra, astia cu studii superioare economice si in drept ne conduc tara nu numai Magistratura!! Si o duc din rau in nai rau!!
    • +9 (13 voturi)    
      Un mizilic. (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:32)

      Joseph Porta [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Curatenia pe care o face fiecare procuror DNA in aceasta monstruoasa caracatita a politicienilor si functionarilor venali este, vorba reclamei.. priceless!
    • +6 (6 voturi)    
      Da si ? Vreti sa stiti ca nu cheltuim pentru (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:34)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      anti-coruptie nici 10% din cat ar trebui la asa o densitate de puscariabili ? Adica pentru oricine stie sau isi imagineaza ca stie ce e coruptia, care sunt efectele ei ca si pentru cei care stiu ca de 10 ani CSAT a statuat coruptia ca fiind AMENINTARE LA SIGURANTA NATIONALA , nu 100 si nici 150 de procurori trebuia sa aiba DNA ci 1000 probabil. Atunci toate procedurile , anchetele, se desfasurau mai repede, arestul preventiv dura mai putin etcetc....Daca totusi inca va mirati de sumele astea inseamna ca -cu tot respectul-nu stiti ce inseamna coruptia. Si sigur nu as fi stiut nici eu daca nu as fi fost constransa prin natura profesiei de auditor.
  • -22 (28 voturi)    
    asa, si? (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:11)

    robotel corporatel [utilizator]

    o sa-i trga frana de mana la masina de curse? :)))
    • +9 (11 voturi)    
      tonta e (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:23)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

      atat de prost ca se rastoarna si singur cu masina. doar a mai aratat-o.
  • +17 (17 voturi)    
    yeap ... (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:12)

    dana eugenia [anonim]

    .... un process de calomnie .... can hardly wait ...
  • +14 (22 voturi)    
    nu stiu ce sa inteleg... (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:15)

    lili [anonim]

    De benumrate ori ba Ponta, ba T Basescu, ba E Udrea au atacat DNAul, prin declaratii care au adus atingere sistemului judiciar(T Basescu s-a mai potolit de cand E Udrea e libera, dar nu vreau sa-mi imaginez ce-ar fi zis daca Udrea era inca la beciul domnesc!!) si nici unul dintre ei nu a patit nimic!
    Ce sens au aceste investigatii ale CSM, daca se va constata ca Ponta a adus atingere independentei justitiei(asa cum a mai facut Ponta si nu o data!!) ce se intampla, ce zice LEGEA romaneasca?!
    Sincer intreb, mi se pare ca nu am vazut nici o urmare a acestor declaratii ale unor penali care au incalcat LEGEA si care apoi au atacat in gura mare DNAul!
    • +22 (24 voturi)    
      Monta a executat atacul cu numarul 5000 (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:11)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui lili

      la adresa DNA la care CSM (=CNA) nu a reactionat din oficiu ! Nu se compara ce zice coana udrea (o deputata "auto") , un pensionar (fie si fost presedinte) cu ce zice un prim-ministru in functie cand este in CULPA !!
    • +3 (3 voturi)    
      PeSedeaua a dezincriminat "Presiuni asupra (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:50)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui lili

      justitiei" prin Lege cu articol unic. Au dat O L E G E numai pentru asta.
    • +2 (4 voturi)    
      Lili, (Vineri, 18 septembrie 2015, 17:03)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui lili

      comunista mica, Basescu a fost sictirit de CSM pt. toate cele serioase si pt. toate fleacurile, asa ca, mai incet, ca Impostorul tau prim, icoana cu care te trezesti si te culci, a fost destul de pamperat de institutia care ar fi trebuit sa se sesizeze din oficiu, nu sa stepte protestul procurorilor.
  • +28 (32 voturi)    
    Dottore..nu se lasa..el respira (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:17)

    un domn [utilizator]

    si minte....si respire..si minte..si tot asa
  • +25 (29 voturi)    
    Ponta insulta (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:18)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    prin simpla existenta. Cum sa fie un om atat de incompetent, mincinos, arogant, zeflemist, egoist si hot in acelasi timp?
  • +25 (25 voturi)    
    cu cine s-o fi sfatuit? (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:31)

    lrh [utilizator]

    am o nelamurire, cand a facut o astfel de declaratie, cu cine s-a sfatuit oare : cu procurorul Ponta, cu avocatul Ponta sau cu prim-ministru Ponta? ca omul Ponta nu cred ca exista.
  • +11 (15 voturi)    
    legea (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:34)

    Francisc 1 [utilizator]

    asta se .... in capul nostru pentru ca legea ii permite , cred ca legile astea cu imunitati fetide cam trebuie revizuite.
  • -18 (36 voturi)    
    Ponta (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:38)

    Observator [anonim]

    Chiar ne credeti timpiti? Problema lui Ponta reprezinta prioritatea nr 1 pentru DNA?In cazul acesta cine stabileste prioritatile?Partidul meu,Guvernul meu, Parlamentul meu(majoritar)Nu cumva este prea mult?
    Pacat ca nu mai traieste Ion Ratiu si sa fi ajuns el Presedinte,ar fi fost alt fel de politica.Ce-i asta? Nu suporti si nu vrei sa colaborezi din start cu cineva care a fost ales in mod legal prin alegeri parlamentare de catre popor.Mai mult decit atit se folosesc metode "neortodoxe"de lichidare politica a adversarilor.Ce urmeaza ? Lichidarea fizica?
    • +18 (24 voturi)    
      Da! (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:04)

      StefanB52 [utilizator] i-a raspuns lui Observator

      Un inculpat care ocupa functia de prim ministru trebuie sa fie prioritatea numarul 1 a DNA. In rest bati campii. Ponta nu a fost ales ci numit si nu poti opri cercetarile penale numai ca sa nu se interpreteze ca lupta politica.
      • -14 (20 voturi)    
        Pai ocupa prioritatea nr 1 (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:48)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui StefanB52

        Pai ocupa prioritatea numarul unu prin prisma "publicitatii" si imaginii pe care spera DNA-ul sa si-o faca, Madame Kovesi putand raporta cu proxima ocazie cand raporteaza numarul de cazuri de politicieni (de parca ar raporta kg de cartofi la hectar) si trimiterea in judecata a unui Prim Ministru un functie.

        Dupa suma prejudiciului potential, dupa perioada (acum multi ani) in care s-au produs faptele, dupa persoanele (private) implicate in poveste cazul asta e putin mai interesant decat cel al unei pensionare care a furat o gaina.

        De aceea Ponta nu trebuie sub nici o forma sa demisioneze. "Cazul" nu are nici o legatura cu pozitia sa actuala, e irelevant si oricum opinia publica nu il percepe ca fiind legat de guvernare. Dupa cum a spus si el, securistic niste procurori care fac politie politica scormonesc in trecutul diverselor persoane incomode si construiesc "cazuri". Daca facturile de 2000 de euro ale lui Ponta sunt "marea coruptie" din Romania atunci inseamna ca dupa condamnarea sa vom fi starpit definitiv si irevocabil coruptia.
      • -2 (6 voturi)    
        StefanB52 (Vineri, 18 septembrie 2015, 17:20)

        Observator [anonim] i-a raspuns lui StefanB52

        Nu credeam ca trebuie sa detaliez cum este numit Primul Ministru,dar daca trebuie o fac;Se numeste de catre Presedinte din rindurile partidului care a obtinut cele mai multe voturi la alegerile Parlamentare si care a reusit sa constituie o majoritate parlamentara.Problema care ma deranjeaza pe mine nu este ca DNA incearca sa faca curatenie in clasa politica ci faptul ca actualul Presedinte din start,dupa alegerea domniei sale a spus ca vrea ;Guvernul sau,partidul sau Parlamentul sau(majoritatea)Deci nu vrea sa colaboreze cu structuri ale puterii alese in mod democratic.Din cite stiu eu nu avem conducere Prezidentiala.Deci pare o actiune deliberata,comanda politica!!!
    • +12 (14 voturi)    
      Imi pare rau (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:25)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Observator

      dar, da, te cred tampit, or rau intentionat.
    • +9 (11 voturi)    
      Nu e numai problema lui ponta, (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:31)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Observator

      este problema Romaniei ! DNA incearca sa dezinfecteze mediul politic in favoarea cetatenilor si a Romaniei si dvs va plangeti ? Plagiatorul -infractor nu a fost ales in functia de care se cramponeaza ci desemnat .Daca i se retrage doctoratul nu mai poate fi decat consilier juridic la o asociatie agricola.Mie mi-e clar ce sunteti si ce faceti dar dvs va e ?!
      Daca am gresit si sunteti onest si doar victima a manipularii (in care chiar e doctor) puneti intrebari clare si va raspund eu argumentand ce am afirmat...
  • 0 (22 voturi)    
    are dreptate monta cu neprofesionalismul (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:39)

    mnicku [anonim]

    dosarul trebuia trimis de mult in instanta .
    La fel ca si celelate dosare penale ale mincinosului sau se asteapta eclipsa din 20... toamna
    • +3 (3 voturi)    
      Lumea nu se prinde de ironie (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:51)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      si, cand ajunge la sfarsit, e deja tarziu, v-a dat -. Eu de data asta, am citit pana la sfarsit :)
  • +18 (18 voturi)    
    Problema numarul unu (Vineri, 18 septembrie 2015, 14:53)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    e ca avem un OM plagiator si care conduce un guvern de hoti. A condus o haita mafiota rosie care a jefuit tara.
  • +17 (17 voturi)    
    Domnule Ponta (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:01)

    AdiSto [utilizator]

    Cu tot respectul pe care-l meritati, va informez ca sunt de acord cu dvs. Asta e singura problema a tarii. Nici portiunile minuscule de autostrada neterminate si date in folosinta in campanie electorala, nici miliardele europene necheltuite pentru ca nu lasa loc de spaga, nici minciunile (cu acte sau verbal) pe care va acuza ne-mandrii astia ca sunt romani ca le-ati profera, nici faptul ca ati fi pus imaginea PSD mai presus de cea a Romaniei (ati declarat ca plecati din fruntea PSD ca sa nu-i stricati imaginea, din fruntea Guvernului nu ati plecat) si nici macar faptul ca ati inceput o "discutie" de tip talk-show romanesc cu bate, inserieri si garduri electrificate.
    Da domnule Ponta. cu tot respectul pe care il meritati.
  • +16 (16 voturi)    
    Si inca ceva (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:16)

    AdiSto [utilizator]

    Din cate stiu, este o lege noua si poti fi dat in judecata pentru calomnie, denigrare etc. in urma unei postari pe Facebook. In locul procurorului as face asta.
    • -10 (10 voturi)    
      greseala recunoscuta e pe jumatate iertata (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:28)

      alef [anonim] i-a raspuns lui AdiSto

      Daca-l da in judecata pentru calomnie inseamna ca procurorul respectiv se recunoaste in caracterizarea:"obsesia unui procuror total neprofesionist in a se afirma in cariera inventand si imaginand fapte si situatii neadevarate din urma cu 10 ani!"
      • +11 (11 voturi)    
        Poftim logică... (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:03)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui alef

        Deci dacă cineva te face hoţ şi tu-l dai în judecată, asta se cheamă că tu recunoşti că eşti hoţ? Greu cu logica pe scări, dom'le...
      • +5 (5 voturi)    
        Abureli de Ferentari (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:53)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui alef

        demne de partidul mai prejos de Ferentari.
        • -1 (1 vot)    
          Ce are Ferentari cu aburelile astea? (Sâmbătă, 19 septembrie 2015, 0:57)

          Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Maniu

          De ce sa facem asa zisa 'bascalie' sau dupa caz sau cartier 'misto' de un cartier Bucurestean care chiar ca nu are nimic de-a face cu aceasta poveste?In realitate mai putin de 10% din locuitori din Ferentari au cazier, restul de 90% l-au avut,insa nu-l mai au pe motiv de bijnitza.
    • +1 (1 vot)    
      In locul procurorului as face asta. (Sâmbătă, 19 septembrie 2015, 2:58)

      continut1 [anonim] i-a raspuns lui AdiSto

      Procurorul stie ca ar fi o gresala sa-l actioneze in judecata pe ponta. De fapt MinteCumRespira asta si-ar si dori pt. a se putea victimiza, pentru a-l putea recuza pe motiv de vrasmasie daca cumva dosarul ar fi retrimis la Parchet,pentru a-i pune intr-o situatie neconfortabila din punct de vedere al statutului lor pe toti ceilalti procurori care ar putea fi vreodata in situatia de a-l ancheta. Printre altele, salariile magistratilor sunt mari si pentru a compensa stressul cu care se incarca procurorii si judecatorii in activitatea lor de pe urma unor "interventii" de genul celei facute de ponta. Sa auzim de bine !
      • -1 (1 vot)    
        Ala ar fi proces civil (Sâmbătă, 19 septembrie 2015, 16:13)

        AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui continut1

        Ce are civilul cu penalul ? Adica daca pe mine ma ancheteaza un procuror si eu ii lovesc masina in trafic si nu am RCA, ala nu ma poate da in judecata pe civil sa-si recupereze paguba ?
  • +10 (10 voturi)    
    gura pacatosului (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:53)

    thebblack [utilizator]

    "situatii neadevarate din urma cu 10 ani".

    ori sunt neadevarate ori sunt din urma cu 10 ani....
  • +9 (11 voturi)    
    SUPRACORUPTIE PSD= A-SOCIAL KGB ! (Vineri, 18 septembrie 2015, 15:55)

    DNA ,nu te lasa- viitorul TARII este in mana TA ! [anonim]

    ROMANIA are un viitor !

    SUPRACORUPTIA PSD/KGB NU !!!


    Cine iubeste Poporul Roman sustine DNA-SRI-ANI-ICCJ si ridicarea "Statului de Drept" in Romania .
    • +8 (8 voturi)    
      cine iubeste... (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:21)

      continut1 [anonim] i-a raspuns lui DNA ,nu te lasa- viitorul TARII este in mana TA !

      Cine iubeste poporul roman nu poate ramane indiferent la minciunile pe care le spune ponta si nici la porcariile pe care le face.Fiecare respiratie a insului asta oribil trebuie taxata ca atare. Am spus respiratie! Pardon, am vrut sa spun minciuna.
    • -7 (7 voturi)    
      referitor la trimiterea in judecata a lui V.Ponta (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:26)

      ecaterina [anonim] i-a raspuns lui DNA ,nu te lasa- viitorul TARII este in mana TA !

      Nu ati dat comentariul meu, acum am inteles miza este acuzare Premierului, corect sau nu DNA are intotdeauna dreptate. Am inteles.
  • -7 (7 voturi)    
    referitor la trimiterea Premierului in judecata. (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:10)

    ecaterina [anonim]

    Nu pot sa ma refer la profesionalismul procurorilor, dar pot sa analizez din punct de vedere legislativ acuzatia adusa lui V.Ponta. Deci el a prestat in perioada mentionata 2007-2008 servicii de consultanta juridica unei firme(nu am, inteles daca firmei Dan Sova sau direct firmei de la Rovinari Turceni. Este acuzat de evaziune fiscala in cele 17 facturi pe care le-a emis, nu am inteles le-a iregistrat in contabilitatea firmei lui. La valoarea totala a facturuilor de 180.000(aproximativ) x 16% = 28.800 lei impozit pe profit. Pai ANAF-ul are propriilelui proceduri de recuperare a banilor de la agentii economici care au intarziat cu plata impozitelor, le blocheaza conturile bancare si atunci cand le intra banii in firma ii opresc automat. Deci evaziune fiscala pe cei 28.800 lei nu poate fi.
    • -1 (5 voturi)    
      Iekaterina din Iekaterinsburg? (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:54)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ecaterina

      die linga Sankt Pietersburg?
      • +1 (3 voturi)    
        Nuuu... (Vineri, 18 septembrie 2015, 18:46)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Cred ca e abramburica, aia de-a facut praf invatamantul romanesc
    • +1 (3 voturi)    
      ref. la trimiterea premierului in judecata (Vineri, 18 septembrie 2015, 19:17)

      continut1 [anonim] i-a raspuns lui ecaterina

      Ecaterino,juristo,pai ce faci tu aici! Vrei sa ne ametesti ca sa nu ne prindem ca de fapt tu ti cu ponta.In primul rand tu nu faci o analiza "iegislativa" ci una juridica. In al doilea rand, te decredibilizezi singura aratand ca nu cunosti situatia de fapt("nu am inteles daca...","nu am inteles...") Pai daca tu nu ai inteles, noi cum am putea sa luam de buna analiza ta? In al treilea rand,analiza ta referitoare la inexistenta evaziunii fiscale este prea putin relevanta in conditiile in care raman in picioare falsurile si spalarea de bani. ponta,tine-ti respiratia pana la proces,asa poate mai ai o sansa.M-ai inteles,da
  • -1 (3 voturi)    
    oi (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:53)

    mru [anonim]

    ponta nu a dat nici un nume si astia s-au simtit lezati.comportament de oi
  • +8 (8 voturi)    
    Bravo procurorilor (Vineri, 18 septembrie 2015, 16:55)

    Maniu [utilizator]

    mai avem si bucurii, datorita dvs!
  • +7 (7 voturi)    
    Vioreleeeeeeeee (Vineri, 18 septembrie 2015, 18:02)

    MoemBius [utilizator]

    Unde tz aruncam cheftele cu prahtyaaaaaaa?

    Sa ne pregatm de acuma?

    Tz-ai dat foc la valiza
    la ce tz-o trebui tzie cont de facebool de ala?
  • -2 (2 voturi)    
    Chiar daca vine un nou prim ministru.. (Sâmbătă, 19 septembrie 2015, 4:09)

    Nicolae [anonim]

    ..chair unu ales (?) de HN, curat ca lacrima si f.f.f. cinstit ,e.g.: nu minte;nu fura nici macar nu dracuie si implicit baiat sarac (cine are avere, TREBUE sa fie excroc caci mostenirea de avare a disparut cu ocazia aparitiei 'armatei a 6-a' - CFRu)pina la urma, din cauza apei de Dambovita, tot se infecteaza de 'coruptita cronica'.N-ar fi ,deci, mai util sa-l lasam pe Ponta in pace? Omul care 's-a procopsit' v-a fura mai putin decat lefterul care ar primi cheile de visteria nationala fixa sau mobila?
  • -1 (1 vot)    
    Uncheselu Jean Jean Nicolae, (Sâmbătă, 19 septembrie 2015, 13:01)

    xrogo [utilizator]

    asta-i numele colectiv al procurorului in discutie,se simte lezat de afirmatiile lui Ponta,dar Ponta,daca se simte acuzat pe nedrept,sa nu zica nimic,sa stea si sa incaseze de la un procuror,ca asta-i Dumnezeu in Romania!!!
    • +1 (1 vot)    
      Procurorii DNA reprezinta o elia a justitiei ! (Duminică, 20 septembrie 2015, 8:26)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Vi se pare corect ca un om politic sa se apere atacand si altfel decat in instanta ?
      Daca vroia, daca avea cu ce sa se apere, putea sa anunte o conferinta de presa in care sa explice si apoi sa se supuna intrebarilor presei ..Putea sa faca declaratii la fiecare invitatie a DNA si sa grabeasca cercetarea.Aveti idee sau ati observat ca procurorii/magistratii nu au voie sa se exprime public? Aveti idee ca procurorii DNA apara cetatenii si bugetul de infractorii din politia si administratie ? Nu confundati procurorii DNA cu procurorii din oricare alta structura ! Daca nu intelegeti cauza nu aveti nici o vina, ca poate fi dificil pentru cei care nu au pregatire economica. Intrebati pe cei care stiu sau asteptati sa se pronunte magistratii daca nu sunteti grajdan jalnic sau ambuscat de tembeliziuni...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă