Creste atractivitatea cardului co-branded

de     No-Cash
Miercuri, 2 noiembrie 2005, 0:00


Sondajul lunii octombrie a relevat faptul ca atunci cand se imprumuta pe card, 80% dintre respondenti prefera un credit pe un card de credit si doar 20% opteaza pentru un descoperit de cont acordat pe un card de salarii.

Dintre cei care isi doresc o linie revolving pe un card de credit, jumatate opteaza pentru un card de credit standard iar cealalta jumatate pentru un card de credit co-branded.

"Se pare ca posesorii de carduri nu mai au nici un dubiu atunci cand doresc sa se imprumute pe un card: prefera cardul de credit unui overdraft pe cardul de salariu. De asemenea, in piata incepe sa se manifeste perceptia ca un card de credit co-branded este mai atractiv decat un card de credit standard", potrivit NO-CASH.

In prezent, in piata sunt operationale 10 programe de carduri co-branded derulate de patru banci si o institutie financiara non-bancara: Banca Tiriac-Metro, Raiffeisen Bank-Connex, Banca Transilvania-Astral Telecom, Banca Transilvania-Euro 26, Banca Transilvania-Credisson, BCR-Altex, BRD Groupe Societe Generale-ISIC, BRD Finance Credite de Consum-Carrefour, BRD Finance Credite de

Consum-Praktiker si BRD Finance Credite de Consum-Rombiz. Sondajul lunii octombrie a inregistrat 371 de voturi.


















43 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi