Ce ne facem cand ramanem cu masina in pana?

de     GhiseulBancar.ro
Marţi, 11 iulie 2006, 0:00


Esti undeva la un parking pe autostrada spre Budapesta si, ciudat, nu-ti mai porneste motorul. Esti terminat, nimeni nu opreste, iar cand opreste cineva, nu te poate ajuta. Pe cine sa suni, cine sa te salveze? Pentru cazuri de acest gen exista companiile de asigurari. Generali Asigurari tocmai a lansat un produs de asistenta rutiera, independent de asigurarile RCA sau CASCO.

Serviciul presupune asistenta in cazul unui autoturism avariat, transportul acestuia la service, inchirierea unei alte masini pentru soferul ramas pe jos si cazarea acestuia intr-un hotel pana se rezolva problema.

Asigurarea se aplica si in cazul soferilor ghinionisti: care isi pierd cheile sau le inchid in masina, care baga motorina in loc de benzina si alte cazuri nefericite ce pot aparea cand ti-e lumea mai draga, precum apropiatul concediu. Le poti rezolva, in schimbul a 60 de euro pe an pentru serviciile din tara sau 100 de euro pentru cele din strainatate.

Asadar, asigurarea de baza pentru asistenta rutiera interna costa 40 de euro, la care se adauga 10 euro daca vreti sa fiti salvat in cazurile speciale, precum pierderea cheilor sau ramanerea fara benzina si alti 10 euro pentru serviciile suplimentare precum depanarea masinii sau cazare.

Pentru asigurarea valabila si in strainatate, costul de baza este de 60 de euro, iar cu serviciile complete, inclusiv rent a car, 100 de euro.

Comuni


catul de presa al Generali:

Generali Asigurari lanseaza Asist Plus Extra, un nou produs de asistenta rutiera, unic in Romania. Acest pachet vine sa completeze nevoile clientilor companiei, indiferent de locul in care se afla si fara a tine cont de granite.

Asist Plus Extra este un produs de asigurare auto de sine-statator, care nu depinde de polita RCA sau CASCO.

Astfel, proprietarii de autovehicule care au incheiat polite de asistenta rutiera Asist Plus Extra beneficiaza de servicii complete: de la transportarea autovehicului avariat pana la cea mai apropiata unitate service, la asistenta telefonica, depozitare auto pe perioada noptii si chiar clauza speciala de „rent a car”.

Asigurarea se aplica in cazul unor defectiuni electrice sau mecanice aparute la autovehicul, dar si in cazul autopricinuirii - lipsa combustibil, utilizarea altui tip de combustibil, pierderea cheilor, chei incuiate in autovehicul, pana dubla de cauciuc, etc.

Centrul de asistenta, apelabil la numarul 0313 200 222, trimite in timp util furnizorul de servicii pentru tractarea autovehiculului sau pentru remedierea pe loc a problemei aparute, dupa ce clientul Generali ofera informatii cu privire la datele sale de identificare, ale politei si ale vehiculului asigurat.

Asist Plus Extra este un serviciu disponibil non-stop, cu acoperire in toate zonele tarii, dar si in afara granitelor, si beneficieaza de experienta de peste 40 de ani a Europ Assistance (membra a Generali Group) in intreaga lume.



















66 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă