Compania Brau Union Romania, membra a grupului Heineken, a incheiat primele sase luni ale anului 2006 cu o crestere de 25% a cifrei de afaceri. Volumul total al vanzarilor de bere in prima jumatate a anului 2006 a reprezentat o crestere de 17% comparativ cu nivelul vanzarilor din perioada ianuarie-iunie 2005.

In prezent, Brau Union opereaza prin intermediul a 4 fabrici de bere, are peste 1.400 de angajati si cel mai vast portofoliu: 11 marci si peste 50 de produse.

Investitiile realizate de Brau Union in Romania s-au cifrat la 175 milioane EUR de la intrarea pe piata, in 1998, si pana in iunie 2006. Recent, s-au investit peste 11 milioane EUR in fabrici de bere, la Constanta si Craiova. Incheiata la inceputul anului 2006, investitia de la Craiova s-a cifrat la 3,3 milioane EUR si a reprezentat punerea in functiune a unei noi linii de imbuteliere PET.

Cele mai recente estimari Brau Union indica o crestere sustinuta a segmentului PET in 2006. Ambalajul PET a inceput cucerirea pietei din anul 2003. In 2005, ambalajul PET a detinut 33%, ajungand la sfarsitul lunii iunie la o cota de 40% din totalul pietei de bere.

Desi in crestere, consumul anual de bere pe persoana ramane scazut fata de alte tari (Republica Ceha cu 157 l, Germania cu 118 l, Austria cu 111 l, Belgia cu 96 l).