Miercuri seara a avut loc cea de-a 19-a editie AdBreak, eveniment organizat de IQads si Orange, avand ca tema numeroasele schimbari de pozitii la nivel inalt din publicitatea romaneasca. Publicitari si pasionati de advertising au avut ocazia sa afle mai multe despre aceste schimbari de la cei patru invitati: Ema Prisca, Mihai Coliban, Victor Dobre si Razvan Capanescu.

Victor Dobre a renuntat, din nevoia de a face si altceva, la postul de managing director al agentiei Scala JWT, pe care a condus-o timp de sapte ani, fiind in prezent director executiv al International Advertising Association, IAA.

Ema Prisca a simtit ca “vine o vreme cand..” si schimbat agentiile, trecand de la postul de copywriter la Leo Burnett&Target, la cel de Associate Creative Director la Graffiti BBDO.

Razvan Capanescu a admis ca motivul demisiei sale a fost conservatorismul care il tinea captiv la Ogilvy&Mather Romania, fiind in prezent director de creatie Publicis Romania.

Mihai Coliban a decis sa demisioneze de la agentia Lowe&Partners, pentru ca “la un moment dat trebuie sa faci pasul de a demisiona, ca sa-ti pastrezi sanatatea mintala”, planurile lui de viitor fiind inca incerte.

Nevoia de schimbare

Intalnirea a avut loc in clubul bucurestean Music Club - desi initial se discutase ideea unui studio, dupa cum a recunoscut Mihai Anton, moderatorul discutiilor. Sonorizarea a dat asadar de furca organizatorilor si publicului, invitatii nefiind obisnuiti cu postura de intervievat si, implicit, cu microfonul.

“E interesant, dar nu se aude nimic! De obicei imi iese cititul pe buze..”, s-a plans Selma P., venita pentru prima oara la AdBreak.

Au atras atentia spoturile publicitare - chiar si cele difuzate de doua ori - alese de invitati si proiectate inainte de mini-interviuri. La fel, sticlele de bere oferite ca premiu celor care au pus cele mai bune intrebari.

Schimbare, despartiri dureroase, mail-uri de adio, noi inceputuri. Mai picante nu s-au prea auzit despre “transhumanta” publicitarilor din Romania (prietenii lor or fi stiind mai bine de ce).