Totusi, aceasta a fost prezentata ca o caracteristica necesara pentru a veni in sprijinul viitoarelor cautari. Acum, prin utilizarea acestor date, Google le va recomanda utilizatorilor site-uri pe care nu au intrat niciodata, pe baza cautarilor anterioare.

Google sustine ca acest lucru este menit sa le permita utilizatorilor sa descopere informatia fara sa fie nevoiti sa introduca un cuvant cheie in campul de cautare.

Noua functie apare sub forma unei perechi de zaruri in toolbar. "Faceti click pe zaruri si va vom orienta catre un site care ar putea prezenta interes pentru dumneavoastra, pe baza cautarilor anterioare", a spus inginerul Sep Kamvar.

50 de site-uri vor fi disponibile in fiecare zi, iar utilizatorii trebuie sa faca upgrade pentru cea mai recenta versiune de toolbar pentru Google, pentru a putea beneficia de avantajul oferit de noua functie.

Pe langa acest lucru, compania va lansa o versiune a acestei caracteristici destinata celor care folosesc functia sa de homepage personalizat. Tab-ul va fi actualizat o data pe zi, cu noi recomandari.

Integral in Gandul