Modelul hatchback cu volan pe dreapta va fi comercializat si in Marea Britanie prin cei 200 de concesionari Renault.

Oficialii grupului francez au anuntat in martie la Salonul Auto de la Geneva ca urmatorul model din gama Logan va fi lansat mai intii in Brazilia, la sfirsitul acestui an, si de anul viitor in Europa.

Ricaud a adaugat ca sasiul si motorizarile vor fi la fel ca la berlina, iar constructia in Romania a modelului va incepe in 2008.

Tot la toamna, oficialii Renault au sustinut ca ar putea largi game de motorizari de pe Logan cu un alt motor diesel. Cel mai probabil, noul propulsor, tot de 1,5 litri, va fi preluat de la Clio 3 si va genera 85 de cai-putere.

Gama de motorizari existenta in prezent pe modelele Logan cuprinde trei propulsoare pe benzina si unul pe motorina.

Cel mai mic motor, de 1,4 litri, genereaza 70 de cai-putere. Cele doua propulsoare de 1,6 litri dezvolta 90, respectiv 105 cai-putere. Singurul motor diesel de 1,5 litri dispune de 70 de cai-putere.

Toate motorizarile de pe Logan indeplinesc standardul Euro 4 privind emisiile de noxe.

Trei modele de caroserie cuprinde in prezent gama Logan: berlina, break si utilitara. Berlina a fost lansata in septembrie 2004. Varianta break, denumita MCV (Multi Convibreak a fost lansata in octombrie anul trecut.

In prima luna din acest an, Automobile Dacia a prezentat oficial pe piata romaneasca noul autovehicul utilitar, denumit Van.

Integral in Cotidianul