Geoana si Iliescu, brat la brat cu Vadim la ultimul miting electoral

de D.G., L.A. HotNews.ro
Joi, 17 mai 2007, 0:00

Mitingul a fost fierbinte, iar unii s-au dezbracat
Foto:HotNews.ro

Desi liderii PSD anuntau ca nu vor tine discursuri, fiind un miting al tineretului social-democrat, Mircea Geoana si Ion Iliescu nu au rezistat tentatiei de a aduce acuzatii presedintelui suspendat.

Mitingul a fost deschis de melodiile populare cantate de Irina Loghin, care la incheierea recitalului l-a invitat in scena pe Corneliu Vadim Tudor. Tribunul a vorbit aproape incontinuu mai mult de jumatate de ora despre asa zisele „pacate” ale presedintelui suspendat Traian Basescu.

Galerie foto de la miting

Niste simpatizantii PSD au lasat pancartele deoparte fiindca obosisera
Foto:HotNews.ro

Vadim l-a numit in repetate randuri „marinar” si „mincinos” pe Basescu, iar aproape de final de discurs, tribunul a vorbit si despre fostul ministru al justitiei: „nu vedeti ce coama de cal are si cum da paharele peste cap?”. La cuvintele lui Vadim, multimea rosie radea si striga satisfacuta.

In coltul din stranga al scenei de la care tribunul striga injurii si gesticula isteric, departe de municitorii transpirati mirosind a drum lung, stateau tacuti Gabriel Oprea alaturi de alti colegi ai sai de partid. Ca nota distinsa, acestia purtau tricouri rosii, ca ale clasei muncitoare venita la miting, dar cu insemnul Lacoste.

Uniforma de lider social-democrat, marca Lacoste
Foto:HotNews.ro

Intrebat de ce el si colegii sai au ales Lacoste pentru seara mitingului, Oprea a raspuns cinic, incercand sa faca pe "inteleptul": „Avem si Puma si Adiddas daca vreti sa stiti”.

Un pensionar, aflat la 10 metri de Oprea, nici nu stiau ce inseamna Lacoste.

Geoana a tinut acelasi discurs nervos si fracturat, ca de fiecare data. "Nu va lasati pacaliti de sondajele mincinoase... le este frica ca Basescu pica", "Au murit oameni in decembrie '89, ca sa nu ne mai fie frica sa vorbim liber".

A spus despre Basescu multimii stranse ca "a furat flota", ca "la tara pamantul e stanca", iar la sfarsit a aparat onoarea lui Ion Iliescu pe care l-a numit „simbol”.

Iata desfasurarea evenimentelor:

Ora 17.30: Aproximativ 10.000 de simpatizanti PSD participa la miting. Traficul este blocat de la Eroilor pana in fata Academiei iar accesul inspre Drumul Taberei este ingreunat.
Ora 17.35: Dupa ce a interpretat o serie de cantece populare, senatorul PRM, Irina Loghin, l-a invitat pe scena pe seful sau de partid, Corneliu Vadim Tudor
Ora 17.45: C.V. Tudor:"Acest Basescu si PD-ul sunt ca tusea si junghiul, ca sacul si peticul"
Ora 17.55: Liderul PRM a prezentat niste hartii, care ar dovedi ca Basescu isi teroriza fostii angajati
Ora 18.40: Mircea Geoana:"Nu va lasati pacaliti de sondajele minicinoase...le este frica ca Basescu pica"
Ora 18.50:Geoana:"Au murit oameni in decembrie '89, ca sa nu ne mai fie frica sa vorbim liber"
Ora 19.00:Ion Iliescu:"Nu poate un asemenea om, grosolan in comportament si in viata lui personala, sa fie garantul Constitutiei"




  
178 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    liderii psd se abtin? (Joi, 17 mai 2007, 12:23)

    ncb [anonim]

    Liderii PSD se abtin de la discursuri: au atita minte incit sa nu stea pe aceeasi scenu cu Vadim
  • 0 (0 voturi)    
    sfarsitul comunismului (Joi, 17 mai 2007, 12:29)

    un negativist [anonim]

    Cristian Tudor Popescu a scris un editorial cu titlul Sfarsitul Comunismului odata cu alegerea tovarasului Geoana ca presedinte al PSD amintiti-va de acea troaca a debarcarii kominternistului bolsevic Ion Iliescu.A gresit,sfirsitul comunismului se va produce pe 19 mai 2007 si va ramine o data in istorie.A durat mult foarte mult din pacate cu consecinte grave pt aceasta tara nu mai reiau evenimentele:mineriade,mineriade,mineriade...............Monstruatia coalitie formata in parlament impotriva votului popular isi traieste acum ultimile zile,cred ca ar trebui sa ia niste prafuri pe nas si sa asculte The Doors melodia The End-,,this is the end,my only friend poate asa or sa viseze ca l-au suspendat pe Presedinte.Pentru Parlamentarii 322 o alta dedicatie
    ,,la parlament iei masa cu 60.000 portii duble
    aveti reduceri si cand mergeti la curve?
    si toti se poarta de parca sunt adormiti,
    poftiti un scaun electric sa va odihniti''

    nu uitati la mitingul de azi adunati pe toti tovarasii
  • 0 (0 voturi)    
    nimic nou sub soare (Joi, 17 mai 2007, 12:31)

    dari [anonim]

    Vc tudor nu va pierde o ocazie buna sa ishi verse voma de vorbe din frumosu-i cap plin de alcool ! nu shtiu cum nu se satura de el insushi ?!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu sunt chiar prosti astia de la PSD (Joi, 17 mai 2007, 12:41)

    Razvan [anonim]

    Suspendarea lui Basescu este un fiasco total. Il lasa pe Vadim sa se dea in stamba pentru ca aceasta tot nu are nimi de pierdut: deja partidul sau a ajuns sub linia rosie de 5 %. Confirm ultimului sondaj PRM are 4.3 % optiuni de vot.

    "Batranii" din PSD ii imping in fata pe tineri din acelasi motiv. Nici astia nu au nimic de pierdut deoarece nu ii stie nimeni. Pur si simplu oamenii nu vor sa se mai riste.
  • 0 (0 voturi)    
    S-au limpezit apele (Joi, 17 mai 2007, 12:44)

    Un roman autosuspendat [anonim]

    Cine se aseaza alaturi de PRM este descalificat din start. Tribunul sa-si faca o rezerva de tranchilzante pentru ca de duminca va le va consuma intens. In rest veniti masiv la vot sambata si aratati-le acestor bufoni cine are puterea in Romania
  • 0 (0 voturi)    
    Miting (Joi, 17 mai 2007, 12:46)

    Prahoveanul [anonim]

    Alo, tovarasi de la HotNews, nu dezinformati. Reveniti si precizati ca mitingul are loc incepand cu orele 17.00.
  • 0 (0 voturi)    
    VC Tudor si PNL (Joi, 17 mai 2007, 12:52)

    cristian [anonim]

    Liderii PNL combat impreuna cu VC Tudor si Felix scriitorul de denunturi. Un sincer bravo. N-ar strica pentru a se face complet de ras sa-l aduca si pe betivanul Remes.
  • 0 (0 voturi)    
    prahovene (Joi, 17 mai 2007, 12:58)

    imi pare rau, dar [anonim]

    suntem 70% pe care ne doare-n cot cand are loc mitingul. pteti sa-l faceti si la 4 dimineata, cand se trezeste vadim sa-si ia pastilele :)
  • 0 (0 voturi)    
    n-au invatat nimic (Joi, 17 mai 2007, 12:58)

    sile [anonim]

    Rupti de realitate pana in ultima clipa flacaii astia de la PSD si PRM.
    Sa le fie de bine!!
  • 0 (0 voturi)    
    tarziu si inutil (Joi, 17 mai 2007, 13:17)

    judex [anonim]

    Tarziu si inutil. Jocurile sunt deja facute. Perdantii: Geoana, Iliescu, Hrebenciuc, Tariceanu si PNL.
  • 0 (0 voturi)    
    Ultimul miting al rusinii. Cu paranoicul in direct. (Joi, 17 mai 2007, 13:18)

    andreea [anonim]

    Mitingul rusinii cu tribunul in direct. Sper sa dea TV discursul lui cvt integral, ca e pacat sa pierdem distractia oferita gratuit.

    Au innebunit sobolanii comunisto/securisti...

    La vot cu totii sambata sa le aratam ca nu suntem prosti. Votati NU si sprijiniti-l pe Basescu, sa continue ce a inceput.
  • 0 (0 voturi)    
    Delir de grandoare (Joi, 17 mai 2007, 13:21)

    Andrei [anonim]

    Astazi este Inaltarea. Ma mir ca Vadim, ce se pretinde crestin practicant ( e drept de confesiune baptista ), nu tine seama de aceasta importanta sarbatoare religioasa si se urca tocmai acum la tribuna pentru discursuri politice. Ar fi avut tot timpul din lume sa se manifeste pana in prezent. Sau poate dimpotriva, tine seama si ii va indrepta pe oameni la o biserica din apropiere sa se inchine impreuna si sa invoce ajutorul Domnului pentru o cauza sfanta ? Comportamentul sau este imprevizibil in amanuntele unui delir de grandoare cu totul previzibil in ansamblul sau.
  • 0 (0 voturi)    
    NU (Joi, 17 mai 2007, 13:33)

    milli [anonim]

    Daca pe 19.05 nu votati NU, altii vor primi NUP!
  • 0 (0 voturi)    
    70(?????????????) la suta (Joi, 17 mai 2007, 13:35)

    Prahoveanul [anonim]

    Amice de la pct.8, pe care te doare in cot, o sa vedem sambata seara unde va doare, pe cei 70(?????????) la suta. Eu nu va doresc raul, pentru ca, indiferent de loc, durerea ramane durere....
  • 0 (0 voturi)    
    Romani, cu totii la vot! (Joi, 17 mai 2007, 14:07)

    Zorbache [anonim]

    Singura sansa de a scapa de "tortionarii" din politica romaneasca! Sa le dam o lectie tuturor celor ce nu ne respecta! Politicienii nostri trebuie sa aibe frica de electorat! Votul nostru ii poate sanctiona pe politicieni! Votul nostru si nimic altceva!
    Sanctionandu-i pe cei din "patrulaterul negru" este un semnal de alarma pentru toti politicienii!
    LA URNE, ROMANI! VOTATI "NU", DEMITERII LUI BASESCU!
  • 0 (0 voturi)    
    Corneliu Vadim Tudor, a anuntat ca va tine un discurs dur la adresa presedintelui Traian Basescu (Joi, 17 mai 2007, 14:15)

    Mda [anonim]

    Pai de cand il stiu, numai discursuri dure a tinut. I-a frecat pe toti, pe rand. Nici nu vreau sa-mi aduc aminte ce spunea despre Iliescu sau despre Constantinescu. Acuma e randul lui Basescu. Daca te iei dupa Vadim, e o insula de cinste intr-o mare de banditi. Ma lasi? E prea mult, pana si pentru el. A devenit obositor. O sa ajunga sa creada ce spune si-o sa fie numai bun de balamuc. E un om destept, pacat de el.
  • 0 (0 voturi)    
    Spectacolul \ (Joi, 17 mai 2007, 14:32)

    doi si-un sfert [anonim]

    E invitata trupa "Spitalul de urgenta ". In deschidere exorcizarea lui WC Tudor ! Rugam toti nebunii sa se imbrace repede in rosu si sa prezinte neaparat la spectacol ! Vor defila si batranii dinozauri comunisti Ilici , Votcaroiu impreuna cu Felix - motanul turnator . Va recita poezele marele poet grohaitor Adi Paunescu !
    Mama ce spectacol !
  • 0 (0 voturi)    
    Cum stati cu rosiile in Bucuresti? (Joi, 17 mai 2007, 14:48)

    Simion [anonim]

    Eu unul mi-as dori sa-l vad pe Vadim sau pe Geoana cu o rosie fix in frunte.
  • 0 (0 voturi)    
    Ultimul miting al Minciunii si Dezonoarei ! (Joi, 17 mai 2007, 14:56)

    Stefan [anonim]

    The Final Countdown Sambata,19 Mai 2007
    -
    Ultimul miting comunist din istoria Romaniei, ultima suflare a bolsevismului in Romania. Bine ca a venit clipa adevarului.
    Mai sunt putine ore pana sambata 19 Mai ziua refendumului si populatia de pe intreg teritoriul Romaniei va vor spune
    NU -pentru totdeuna.
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtire PSD (Joi, 17 mai 2007, 15:02)

    Boby [anonim]

    Dupa ce ca de o saptamina, se face mai mult de o ora de la Orizont la Eroilor, nefericitii locuitori din Drumul Taberei mai au azi de indurat o magarie:

    PSD si PRM organizeaza, joi, ultimul miting impotriva lui Traian Basescu. Manifestatia se va desfasura in jurul orei 17.00, in Bucuresti, in fata Academiei Militare. La miting sunt asteptati si reprezenantii PNL si PC. Presedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, a anuntat ca va tine un discurs dur la adresa presedintelui Traian Basescu.

    Nu la alte ore cind orasul e liber.. La ora 17... La Academia Militara (dealul pe care urci jumatate de ora seara cind te intorci de la serviciu)... Propun ca atunci cind vom ajune acolo si vom injura aglomeratia, sa ne reamintim cu totii ca nu trebuie sa lipsim de la referendum si sa votam "NU", se la aratam tuturor acestor nesimtiti care nu ne respecta, ca nici noi nu ii respectam pe ei si sa speram ca toti nesimtitii cu sirena si girofare care trec in fiecare dimineata pe contrasens pe acolo (gen B-15-KWL si inca o sleahta de nenorociti) vor ajunge unde le e locul.... Si sa-i claxonam sa nu se mai auda Rudotel Vadim si celelalte jeguri cum vomeaza in public. Bine ca nu au stabilit sa tina mitingul in sensul giratoriu de la Razoare....
  • 0 (0 voturi)    
    Sa fie ultimul miting! (Joi, 17 mai 2007, 15:18)

    Ionica [anonim]

    Sa fie ultimul miting din viata lor, jos mafia!!!
    L. Orban maimuta satului....
    Votez NU!
  • 0 (0 voturi)    
    WC-T (Joi, 17 mai 2007, 15:53)

    Gabe2006 [anonim]

    Tribunul e pe gata. Ce o sa faca saracul daca nu mai a in parlament? O sa-l ia de mana pe Funar si o sa se duca la Balaceanca. Acolo i-ar sta mai bine.

    Votez NU!
  • 0 (0 voturi)    
    Veti vedea cati suntem! (Joi, 17 mai 2007, 16:15)

    Mihnea [anonim]

    Acest miting va va dovedi cati suntem nu asa cum arata sondajele contra-facute. Vom invinge cu peste 65% si o sa va linistiti. Astazi ati mai avut un esec - tentativa esuata asupra premierului - cel mai bun pe care l-a dat Romania dupa revolutie, premierul care ne-a adus pe toti impreuna. Vadim va propune conducerea Romania sub o forma de regenta rotativa: 6 luni Voiculescu, 6 luni Geoana, 6 luni Vadim, 6 luni Marko si ultimile 6 luni, Tariceanu. Este singura solutie de a scapa de marinar - si vom invinge!
  • 0 (0 voturi)    
    miting Vadim (Joi, 17 mai 2007, 16:32)

    irina [anonim]

    Nu va culcati pe urechea aia ca Basescu are 70% din voturi! la vot, cu totii, ca nu se stie si fiecare vot conteaza!
  • 0 (0 voturi)    
    pt. mihnea (Joi, 17 mai 2007, 16:36)

    irina [anonim]

    hai ca-i buna aia cu regenta! Ce-i cu tine copile? Esti dus sau te-a spalat tribunul pe creier? Daca asta e singura solutie pe care o vezi, m-am linistit:n-ai s-o vezi!
  • 0 (0 voturi)    
    Sobolanii rosii la mitingeala (Joi, 17 mai 2007, 16:45)

    dan [anonim]

    Sper ca acesta sa fie ultimul miting pe care il mai pot organiza sobolanii rosii, daca au mici si bere mergem si noi. Le bem bere le mancam micii si sambata VOTAM NU!
    apropos Vadim si-o fi luat pastilele?!?
  • 0 (0 voturi)    
    tot pt. saracu Mihnea (Joi, 17 mai 2007, 16:50)

    irina [anonim]

    Ce faci daca nu invingeti cu 65%? probabil ca , dupa ce am incercat sa-ti omoram iubitul de premier, prabusindu-l cu avionul, o sa fraudam alegerile si ce-o sa se aleaga de rotativa ta? Apropo, de Constitutie ai auzit? Sau ca si idolii tai, n-ai habar de ea? Si inca ceva:cand te-ai dat jos din copac? Sau nu?
  • 0 (0 voturi)    
    Cu totii la vot (Joi, 17 mai 2007, 17:36)

    Octavian [anonim]

    Nu uitati ca regulile referendumului sunt perverse. Daca votul va fi majoritar DA ( pentru demiterea Presedintelui ), atunci este suficient numarul celor prezenti la vot pentru validarea referendumului. Dimpotriva, daca votul de sambata va fi majoritar NU ( impotriva demiterii ), referendumul poate fi declarat valid doar daca se prezinta la urne peste jumatate din cei inscrisi pe liste, ceea ce inseamna mai bine de noua milioane de alegatori. Deci, concluzia fireasca este aceea a necesitatii unei prezente masive la 19 mai, pentru a se evita astfel orice posibile manipulari ulterioare.
  • 0 (0 voturi)    
    lol (Joi, 17 mai 2007, 17:40)

    eu [anonim]

    nebunul striga nebunul... ma spart vadim asta :)))))
  • 0 (0 voturi)    
    mai Mihnea, (Joi, 17 mai 2007, 17:41)

    itzenplitz [anonim]

    10.000 -atatia sunteti (de prin tara adunati)
  • 0 (0 voturi)    
    PENTRU MIHNEA (Joi, 17 mai 2007, 17:45)

    unul [anonim]

    Mihnea draga, tu de la care balamuc ai scapat? Ca la ce scrii acolo eu zic ca nu esti intreg la minte! Sau esti bine platit ca le scrii????
  • 0 (0 voturi)    
    ptr Mihnea (Joi, 17 mai 2007, 17:49)

    Alin [anonim]

    Mihnea sa stii ca eu am sesizat ironia din postarea ta. Sunt convins ca vei vota NU la referendum.
  • 0 (0 voturi)    
    miting de kko (Joi, 17 mai 2007, 17:50)

    corvus coraX [anonim]

    nu sunt 10.000 nici cu cea mai mare bunavointa. O ditamai alianta de kko abia strange cat un meci de fotbal de divizia B. Asta se poate traduce printr-un singur cuvant. FALIMENT!!! Asa ca, votul nostru inseamna si VREM ALEGERI ANTICIPATE!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ptr Mihnea (Joi, 17 mai 2007, 17:51)

    Alin [anonim]

    Mihnea sa stii ca eu am sesizat ironia din postarea ta. Sunt convins ca vei vota NU la referendum.
  • 0 (0 voturi)    
    si sunt de fapt (Joi, 17 mai 2007, 17:54)

    itzenplitz [anonim]

    doar 4000 (realitatea tv, cotidianul)
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul (Joi, 17 mai 2007, 17:58)

    satul [anonim]

    Ii salutam pe toti cei care stiu de unde isi puna benzina in motor primul
    ministru si pe cei care inteleg cine le da energie parlamentarilor sa dea
    jos presedintele.

    Ii felicitam pe cei care tin minte ce au plantat minerii la Universitate si
    la invitatia cui, pe cei care inteleg al cui e zambetul celui care
    controleaza sinergia faptelor de acum si pe cei care inteleg ca DA vine din
    limba rusa.

    De la coalitia antiliberalocomunista pentru adevaratii domni din Romania,
    numai respect! NU, la referendum!
  • 0 (0 voturi)    
    reclama (Joi, 17 mai 2007, 17:59)

    zoso [anonim]

    Ii salutam pe toti cei care stiu de unde isi puna benzina in motor primul ministru si pe cei care inteleg cine le da energie parlamentarilor sa dea jos presedintele.

    Ii felicitam pe cei care tin minte ce au plantat minerii la Universitate si la invitatia cui, pe cei care inteleg al cui e zambetul celui care controleaza sinergia faptelor de acum si pe cei care inteleg ca DA vine din limba rusa.

    De la coalitia antiliberalocomunista pentru adevaratii domni din Romania,
    numai respect! NU, la referendum!
  • 0 (0 voturi)    
    inca una (Joi, 17 mai 2007, 18:03)

    zoso [anonim]

    Ii salutam pe cei care nu au amanta Marea Rusie si pe cei care nu se suie vanduti la volanul afacerilor cu petrol.

    Ii felicitam pe toti cei care nu asculta de consilieri sovietici, pe cei care nu beau aldamasul dupa vanzarea tarii si pe cei care stiu ca Da vine din rusa.

    De la coalitia antiliberalocomunista, pentru adevaratii domni din Romania, numai respect! NU, la referendum!
  • 0 (0 voturi)    
    Nr participanti... (Joi, 17 mai 2007, 18:04)

    Roadrunner [anonim]

    Hmm ma intreb daca cei care se ocupa cu aproximarea asta a numarului de participanti i-au pus la socoteala si pe cei blocati in trafic din cauza mitingului :))
  • 0 (0 voturi)    
    @pentru Mihnea (Joi, 17 mai 2007, 18:07)

    Loredana [anonim]

    Esti cumva Mihnea Costoiu cel de la Politehnica? E si iubita ta Cati cu tine? As fi curioasa sa stiu daca esti in helicopter sau jos? Cand te intorci poate ne povestesti mai multe. Vedeti sa nu cada helicopterul ala pe voi din care sunteti filmati! E ala care a fost la Tariceanu?
  • 0 (0 voturi)    
    referendum (Joi, 17 mai 2007, 18:13)

    cititor pasnic [anonim]

    vroiam sa votez "nu" , dar dupa ce am citit comentariile si am vazut cat de fanatici sunt sustinatorii lui basescu, am hotarat sa votez "DA "
  • 0 (0 voturi)    
    Din pacate pentru ei, din fericire pentru Romania, PDSR-ul si-a dat seama mult prea tarziu de gafa pe care au facut-o (Joi, 17 mai 2007, 18:14)

    canadezul [anonim]

    Suspendarea de catre parlament a lui Basescu a fost mana cereasca pentru el. PDSR-isii au fost atat de idioti dar mai ales speriati de persectiva de a fi chemati in justitie ca nu au calculat consecintele pe termen lung al suspendarii. Astazi marea majoritate a oamenilor simpli de la tara vad in Basescu un Voda care se lupta cu coruptii din parlament. Daca nu credeti, mergeti la tara si intrebatii pe oameni.
    Lucrul asta e imbicirator pentru Romania. Acest electorat, impenetrabil timp de 17 ani pentru partidele cu adevarat democratice s-a reorientat catre Basescu. E bine, e rau?
    Pe termen mediu e bine pentru Romania pentru ca acea majoritate PDSR PRM UDMR si PNL uneori a fost sparta.
    Daca s-ar reusi si introducerea votului uninominal pana la anul atunci exista sperante pentru Romania. Partidele de buzunar vor disparea in cel mult doua mandate iar scena politica romaneasca se va cristaliza.
    Faptul ca PDSR-ul se retrage acum , la acest miting nu mai are importanta, oricum si-au taiat craca de sub picioare singuri
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Mihnea , @ 23 (Joi, 17 mai 2007, 18:16)

    Xerxes [anonim]

    ...mai Mihneo, mai , tu chiar ca ai o problema psihica ,,, Nu incetezi sa ma uimesti ... "Forma de regenta rotativa" zici ? ... Da` ce, acuma suntem vreo monarhie, iar regele nu a ajuns inca la varsta majoratului ?... Hai te las, ca nu merita sa-si puna omul mintea cu tine ... Totusi, la ce aberatii scrii colo, incep sa ma gandesc daca nu o faci intentionat ... Nu ar fi exclus ... Oricum, stai linistit, Basescu tot va castiga , oricat s-ar da acum de ceasul mortii tovarasii pesedei cu acoliti lor ... Fost-ai lele cand ai fost ... A trecut vremea lor ...
  • 0 (0 voturi)    
    populatia din drumul taberei si militari (Joi, 17 mai 2007, 18:16)

    cristina [anonim]

    L-au pus marfa, daca mai erau unii prin cele doua cartiere care se gandeau daca sa se duca sambata la vot sau nu, i-au convins. Si nu cred ca vreunul dintre cei care va sta inghesuit cu orele in autobuze sau masini va mai vota afirmativ dupa experienta de azi. Cateva sute bune de mii de oameni nervosi din cauza organizatorilor mitingului...Marketing politic se cheama asta, nu?;)
  • 0 (0 voturi)    
    pentru 41 (Joi, 17 mai 2007, 18:16)

    Gelu [anonim]

    prostii. Nu ai fost niciodata pro Basescu.
    Cine judeca normal isi da seama ca votul pro Basescu nu este unul personal ci mai degraba un vot Pro Democratie.
    In ce stat cu adevara democratic Parlamentul se erijeaza in legiuitor si executor in acelasi timp? Multi parlamentari rosii sunt indignati de faptul ca votul lor nu este considerat definitiv. Sa fie clar: dupa cum avizul CC a fost consultativ exact in acelasi mod votul parlamentului este facultativ pentru popor.
  • 0 (0 voturi)    
    tariceanu si motoarele (Joi, 17 mai 2007, 18:25)

    corvus coraX [anonim]

    Prim ministrul nostru, dl Tarateanu nu prea are noroc. Era s-o ia in bot cu Harley Davidson-ul (dar a luat-o numai la picior...), acum a sughitat elicoperul si, mai nasol, sambata va fi calcat de vapor, exact pe drum fara prioritate. Si uite-asa ajungi din dealer de masini, rabla politica...
  • 0 (0 voturi)    
    nervi de vara (Joi, 17 mai 2007, 18:25)

    Simplu cetatean care, sireacul, locuieste in drumul tarabei [anonim]

    bai, nene, tocmai in drumu spre drumul taberei s-au gasit ajtia sa-si faca mitingul de kkt???!!! Numai si pentru asta ma voi duce la vot sa zic NU PSD, NU PNL, NU ALIENATILOR MINTAL, NU MITINGURILOR. Ne-ati innebunit! Nu mai scapa tara de voi!
  • 0 (0 voturi)    
    care 10.000???? (Joi, 17 mai 2007, 18:34)

    florin [anonim]

    poate cu lumea numarata care a trecut de eri pe acolo ar fi fost cateva mii, daca sant 3-4000 e mult si din eii o gramada de casca gura curiosii de ce mai scoate porcu asta de VT din dictionarul lui comunist.Pe timpu comunismului i-a lins pe aea la cur, acuma linge pe oligarhi, ca porcu, numai sa ma pice ceva in strachina.
    O sa scapam odata de voi, primul pas e sambata cu un NU la vot.
    Si dupa aea ALEGERI ANTICIPATE ca sa scapam de ciuma asta care bantuie in romania de 17 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    subiect (Joi, 17 mai 2007, 18:35)

    george mihaici [anonim]

    sa faca bine sa mute repede mitingul ca sa poata si sora mea sa ajunga repede acasa!
  • 0 (0 voturi)    
    incredibil (Joi, 17 mai 2007, 18:41)

    danut [anonim]

    nu era frate de ajuns ca e un cosmar traficu in bucuresti?
    trebuia sa mai fie si nenorocitii astia sa ne blocheze.


    NU demiterii! spuneti NU lu vadim,ilici si altora ca ei.
  • 0 (0 voturi)    
    un singur lucru (Joi, 17 mai 2007, 18:43)

    marusca samuel [anonim]

    Eu un singur lucru vad. Uitati-va ce oameni il sustin pe basescu, lista de intelectualii de marca din tara asta, politicienii de bun simt, poporul, si Dumnezeu. Si acum uitati-va in spatele lu Geoana (pe care Iliescu l-a facut prostanac), Vadim (no comment) Voiculesc, Marco Bela, Tariceanu care era un mare nimeni inainte sa-l ridice Base. Sleahta celor 30 la suta le seamana. Sa fim seriosi.
  • 0 (0 voturi)    
    DA (Joi, 17 mai 2007, 18:45)

    catalina [anonim]

    eu propun sa mergem si sa votam DA. Sa il inlaturam pe Basescu cateva luni de la conducerea tarii.....sa il lasam fara imunitate.....sa ne arate dosarul sau si daca este curat o sa il votam la anticipate. Dragii mei, de ce va incapatanati sa sustineti un presedinte corupt doar pt ca nu exista altul mai bun....o sa existe....pana atunci sa il investigam pe acesta de unde, cum si ce are in cont.......nu am vazut nici un rezultat concret in asa-zisa lupta a sa impotriva coruptiei, doar vorbe goale....ceea ce ma face pe mine sa cred ca e santajabil................... Art 16 din Constitutie statueaza: "Nimeni nu este mai presus de lege". Si asa ar trebui sa fie......daca exista dubii asupra integritatii sale, nu inchideti ochii.... Votati DA si daca este curat, eu o sa il votez prima la alegerile din vara
  • 0 (0 voturi)    
    50.000 oameni (Joi, 17 mai 2007, 18:46)

    vali [anonim]

    Geoana asta s-a timpit la cap rau de tot irecuperabil. Acum il vad la realitatea la miting ca stirga multimii ca s-au adunat 50.000 oameni. Din cate vad la tv nu sunt mai multi de 8-9.000 si daca ma-as duce chiar acolo m-as convinge ca ar fi chiar mai putini. Papagalul asta este suficient ca Basescu sa stranga si mai multi votanti contra suspendarii.
    Mirciulica Geoana a fost cel mai bun agent electoral al lui Basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    proba (Joi, 17 mai 2007, 18:48)

    x [anonim]

    wdqeqwerqwerqw
  • 0 (0 voturi)    
    MEGETI LA VOT!!! (Joi, 17 mai 2007, 18:49)

    x [anonim]

    Prea au sarit Basescu si PD in sondaje dintr-o data, mai precis, ni s-a dat de data asta cifra reala, care exista de cel putin un an si nu a rezultat in urma campaniei de demitere a presedintelui. Un prim efect ar fi demotivarea votantilor presedintelui: “Daca oricum e la 80% si prezenta la vot e si ea de 80%, dupa ce sa mai merg si eu?”
    Nu va lasati pacaliti de intoxicari. Mergeti la vot si aruncati mafiotii peste balustrada! Iar daca Basescu va obtine 8 milioane de voturi, vom cere de urgenta demisia gastii petroliere din Parlament si Guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    ma uitam la miting.... (Joi, 17 mai 2007, 18:53)

    ddd [anonim]

    frate, nici ei nu mai sunt convinsi...
  • 0 (0 voturi)    
    asa e textul, fara rima (Joi, 17 mai 2007, 18:53)

    caragiaslic [anonim]

    cel mai simplu ar fi fost sa faca acest miting in plin miez de noapte, sa ia un tambal, niste trompetisti si, din cand in cand, cineva sa scape neglijent pe caldaramul bucurestiului niste capace de la oala cu ciorba psd-prm.
    efectul ar fi fost mai mare si tot bucurestiul ar fi visat la ei. si-n plus, ar fi avut toate bulevardele la dispozitie.
  • 0 (0 voturi)    
    @49 (Joi, 17 mai 2007, 18:55)

    ozana badea [anonim]

    deci, daca nu se misca mai cu talent o sa mai aiba parte de un alt miting spontan: drumu taberistii vs. pesedistii. sper ca sora ta se baga la niste rupt de picioare!
  • 0 (0 voturi)    
    horor (Joi, 17 mai 2007, 18:58)

    eu [anonim]

    Geoana ca de obicei penibil, ne promite pensii , salarii , lucrul care il nu il intelege este ca Noi Romanii vrem sa fim liberi, liberi de a alege soarta noastra, liberi de a ne misca , liberi si proprietarii vietii noastre. Comunistii nu inteleg lucrul asta.

    P.S. pt. cei care inca mai cred ca vekiul sistem care il vor jos pe basescu, am un mic mesaj: ESTE UN GRAD MARE DE SENILITATE SA MERGI PE AGELASI DRUM DE 17 ANI SI SA CREZI CA VEI AJUNGE IN LOCURI DIFERITE !!! Mai ganditiva la asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Catalina de la 52 (Joi, 17 mai 2007, 18:58)

    candez [anonim]

    Dragu-to. Poate nu stii dar Basescu a renuntat la imunitatea perlamentara si s-a pus la dispiozitia justitiei in dosarul Flota. Nu la fel a facut si Adrian Nastase si acel parlametar pdsr-ist criminal care a omorat doi batrani pe trecerea de pietoni.
    Sa-ti spun un secret. Este foarte imbucurator ca sunteti din ce in ce mai putini. Numarul celor care gandesc prin 'creierul antenelor' e in cadere libera. Chiar si oamenii simpli de la tara care nu au internet candez mai bine ca voi
  • 0 (0 voturi)    
    NU! (Joi, 17 mai 2007, 19:04)

    sorin [anonim]

    @52 : dar pe Vacaroiu n-ai vrea sa-l verifici la cont, draguto?
    Tare bine ar fi sa te verifice pe tine, sa vada de unde ti-au intrat
    ultimii 10 lei (sau ti-i dau in mana?). Ca atat de incapabila
    ("ce daca nu e alternativa? - sa-i dam astuia la gioale,
    daca tot vrea sa faca ceva bun"...) nu cred ca poti sa fii.

    Oameni buni, mergeti la VOT!!
    Nu va lasati in baza sondajelor!
  • 0 (0 voturi)    
    VOTATI! (Joi, 17 mai 2007, 19:05)

    adrian [anonim]

    Nu va luati dupa sondaje!
    Sa nu ne lasam pana nu avem rezultaltele.
    Procentajul va conta enorm pentru ce urmeaza!
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai mare democrat (Joi, 17 mai 2007, 19:12)

    Constantin [anonim]

    Trebuie sa fie foarte suparat domnul Ilici Iliescu, daca in ultima saptamana s-a agitat de zece ori mai mult decat in primele trei. Mi-ar fi mila de el, daca nu mi-ar produce sila. Il face pe Basescu grosolan ( ce-i drept, el e un personaj foarte distins ), vorbeste de timpurile de trista amintire din duminica orbului, cand el a obtinut 85% din sufragii. Dar mai trist este felul in care mesteca cu sarg cuvantul "democratie". Doar domnul Iliescu este cel mai mare democrat care l-a produs Romania in ultimii saptesprezece ani, nu-i asa ?
  • 0 (0 voturi)    
    circ (Joi, 17 mai 2007, 19:15)

    tot eu... [anonim]

    Bai frate...ce penibili....Eu nu sunt in tzara..da vad pe internet A3 care trensmite....si m-am prapadit de ras....

    geoana..cre ca e senil..ca Vadim...cand zice 50.000...io am vazut in cele mai avantajoase cadre de la tv...nu mai mult de 4-6.000....

    mi-a placut cel mai tare, cand incercau ei sa faca ceva interactiv cu participantzii....ce spectacol jalnic...

    votam NU...ca totzi oamenii serioshi :)

    PS: sorry pentru locuitorii Dr. Tab. ... atata l-a dus "mentea"..pa Marean...le era ca n-aveau loc...le puteam inchiria eu curtea mea...aveau loc destul
  • 0 (0 voturi)    
    Ion Iliescu (Joi, 17 mai 2007, 19:21)

    gerula [anonim]

    Un comunist imbatranit in rele, senil si resentimentar.
  • 0 (0 voturi)    
    10 000 ? de unde? (Joi, 17 mai 2007, 19:37)

    Simion [anonim]

    Tocmai am facut o vizita acolo ca spion si am vazut mitingul. De unde 10 000? 5000 maxim 7000. Ganditi-va ca spatiul ala e ingradit de gard viu, nu e lasat liber in toate partile.
  • 0 (0 voturi)    
    slab (Joi, 17 mai 2007, 19:37)

    calif [anonim]

    unde sunt cei 80.000???
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai mare democrat (Joi, 17 mai 2007, 19:38)

    Constantin [anonim]

    Trebuie sa fie foarte suparat domnul Ilici Iliescu, daca in ultima saptamana s-a agitat de zece ori mai mult decat in primele trei. Mi-ar fi mila de el, daca nu mi-ar produce sila. Il face pe Basescu grosolan ( ce-i drept, el e un personaj foarte distins ), vorbeste de timpurile de trista amintire din duminica orbului, cand el a obtinut 85% din sufragii. Dar mai trist este felul in care mesteca cu sarg cuvantul "democratie". Doar domnul Iliescu este cel mai mare democrat care l-a produs Romania in ultimii saptesprezece ani, nu-i asa ?
  • 0 (0 voturi)    
    @ 23.(Mihnea) si 52.(Catalina) (Joi, 17 mai 2007, 19:39)

    Xerxes [anonim]

    ... mai Mihneo, referitor la ce am spus inainte la 43, inclin totusi spre a doua varianta :) ... Prea ai cusut cu ata alba "regentele" alea ...


    ...iar eu propun , Catalino , sa iti vezi linistita de treaba , ca oricum acum e ceasul al 12-lea, iar parerile pro sau contra sunt deja sedimentate ... Acum nu prea mai ai pe cine sa intorci din drum ... Si daca mai vii si cu argumente ca ale tale, e clara treaba ...
    ... Ti se pare ca de articolul 16 ( "Nimeni nu e mai presus de lege" ) n-au mai putut politicienii (mai ales pesedeii ), pana acuma ? ...
    ... "nu am vazut nici un rezultat concret in asa-zisa lupta a sa impotriva coruptiei, doar vorbe goale" ? Si sa inteleg ca sub conducerea lui iliescu & Nastase zbarnaia de-a dreptul lupta anticoruptie , nu ? ... Pe vremea lor era ceva absolut firesc sa se fure ziua in amiaza-mare, si sa mai si scrie ziarele pe prima pagina despre asta, si toate astea fara ca justitia sa intervina... A i si uitat deja ?
    ... " daca exista dubii asupra integritatii sale, nu inchideti ochii " ... Spre deosebire de Basescu si PD, asupra PSD-ului nu numai ca exista dubii, exista chiar DOVEZI (Romania in care traim ) despre cat de "integru" a fost / este partidul asta ... Si tare naiva mai esti, daca crezi ca in tara asta, daca Basescu va pica la referendum, "coalitia" nu va avea grija sa comande la "Combinatul de Fabricat Dovezi pentru Justitie" S.A. a lui Voiculescu ceva cu care sa-l improaste ( pe el sau pe orcine altcineva care li s-ar pune de-a curmezisul )... Asa ca stai linistita, Basescu nu va fi niciodata "curat" , ca sa-l votezi tu prima la vara ... Si nici in realitate nu prea cred ca Basescu e 100 % curat , dar sigur e mai putin murdar decat adversarii sai ...
  • 0 (0 voturi)    
    LEGEA LUI ARHIMEDE (Joi, 17 mai 2007, 19:48)

    Carmen Pologea [anonim]

    Principiul lui Parlamede (de promovare): Un corp scufundat in parlament este impins de jos in sus cu o forta egala cu greutatea volumului de bun simt dislocuit.

    Principiul lui Parlamede (de dizolvare): Un parlament corupt se dizolva cu o forta egala cu greutatea volumului de coruptie dislocuit prin dizolvare.
  • 0 (0 voturi)    
    VVC Tudor si ... (Joi, 17 mai 2007, 19:50)

    Tudor [anonim]

    ...toti COMUNISTII s-au adunat sa dea din gura.ATAT le-a mai ramas.HAIDETI SA VOTAM CU TOTII!!!SA SCAPAM O DATA DE NETREBNICII ASTIA!!!!
    LA VOT ,LA VOT, LA VOT!
  • 0 (0 voturi)    
    DA DA DA (Joi, 17 mai 2007, 19:51)

    catalina [anonim]

    E treaba voastra daca vreti sa sustineti un presedinte corupt.....care sa fure si sa minta asa cum o face s in prezent. eu o sa zic Da si nu o sa ma las manipulata de un discurs simplu, care atinge la suflet doar oamenii saraci cu duhul.
  • 0 (0 voturi)    
    www.basescu.ro (Joi, 17 mai 2007, 19:54)

    Liviu [anonim]

    Help !
    Intru pe orice site ( am internet la RDS ) mai putin pe www.basescu.ro
    A cazut site-ul sau face cineva ceva magarii ???
  • 0 (0 voturi)    
    Demonizarea oligarhilor (Joi, 17 mai 2007, 19:57)

    Patricianul Obosit [anonim]

    Uite ce scrisoare a transmis Patriciu angajatilor Rompetrol - Asta nu se cheama manipulare perfida si comunistoida? Mama lui de oligarh:

    "

    Dragi colegi,

    Asa cum probabil multi dintre dumneavoastra stiu deja,Tribunalul Bucuresti a admis in instanta cererea noastra de chemare in judecata a Serviciului Roman de Informatii. Aceasta decizie atesta ca ascultarea telefoanelor noastre, de catre SRI, reprezinta o grava incalcare a legii.

    Istoria demonstreaza, inca o data ca avem dreptate. Hartuiala politica si presiunea exercitata asupra mea, mi-au adus in mod direct prejudicii atat personale dar mai ales la nivel de business, cu alte cuvinte ne afecteaza pe noi toti cei din Grupul Rompetrol. Acest sistem in care totul este posibil, in care peste noapte, orice cetatean de buna credinta al Romaniei poate deveni dintr-un om cinstit si muncitor un oligarh, nu poate sa fie validat la nesfarsit de catre toti cetatenii onesti ai acestei tari.

    Vreau sa traim si sa putem respira liberi intr-o Romanie moderna, democratica, in care sa nu ne temem sa vorbim liberi in casele noastre, la locurile noastre de munca, la propriile noastre telefoane.
    Am fost hartuiti politic, sub toate guvernarile care s-au perindat de ceva timp incoace, incepand cu PSD si terminand cu “guvernarea” lui Basescu.
    Faptul ca astazi, avem iata aceasta confirmare a spuselor noastre, ne face sa credem ca Romania mai poate avea o sansa la o dezvoltare democratica, cu un stat de drept, in care fiecare dintre institutiile sale isi cunoaste foarte bine rolul si locul.
    Cred ca avem in fata noastra o oportunitate de a consolida prin optiunile noastre, dar mai ales, prin faptele noastre, mersul democratic al acestei tari.
    Eu am demonstrat ca lucrurile pot fi schimbate!
    Este randul dumneavoastra sa incepeti sa credeti ca, in Romania avem cu totii dreptul la stabilitate, liniste si mai ales calm, pentru a ne putea vedea linistiti de vietile noastre.
    Dinu Patriciu"
  • 0 (0 voturi)    
    ,,,,,,,.. la ....... lalala PSD (Joi, 17 mai 2007, 20:19)

    ole .. ole [anonim]

    .. sau chiar si PRM

    Sunt compelt oligofreni.. din cauza de arnatutu' telerman sau turisti electorali sa nu ma intorc la birou :(

    Abia astept pozele fotografului vostru.. sa vedeti si voi ce tip de persoane sunt la meeting
  • 0 (0 voturi)    
    God ce va lipseste dictatura!!! (Joi, 17 mai 2007, 21:22)

    Cuza II [anonim]

    Ma' da de unde atata agresivitate? Numa pe vremea lu' fostu' iti exprimai o opinie si ti-o luai in basca!!! Daca cineva are o opinie diferita de a mea e prost, platit, securist, dobitotc, si cate si mai cate injurii?
    Din punctul meu de vedere e mai bine sa ai o opinie decat sa o reciti pe a altuia (aviz 36 si 37).
    Ati invatat de la Basescu exact ce nu trebuia: ura, refuzul dialogului si lauda de sine. Succes in urmatorul cincinal!

    Basescu va castiga nu pentru ca a respectat Constitutia, nu pentru ca este potrivit in acest post, si nu pentru rezultatele pe care si le promoveaza. Va castiga pentru o campanie impecabila (ar castiga premiul cel mare la orice concurs de profil) si pentru ca fiecare tara are conducatorii pe care ii merita.

    Si pentru urmatorii 5 care vor ataca in stilul caracteristic mesajul meu:
    SA TRAITI CUM STITI VOI MAI BINE!
  • 0 (0 voturi)    
    ultimul miting al psd si prm.. (Joi, 17 mai 2007, 21:28)

    tusea si junghiul [anonim]

    Cred ca aceste partide vor disparea definitiv din peisajul politic romanesc. PRM-ul este pe aproape, urmeaza PSD-ul . nu mai e mult...
  • 0 (0 voturi)    
    ultimul miting al psd si prm.. (Joi, 17 mai 2007, 21:29)

    tusea si junghiul [anonim]

    Cred ca aceste partide vor disparea definitiv din peisajul politic romanesc. PRM-ul este pe aproape, urmeaza PSD-ul . nu mai e mult...
  • 0 (0 voturi)    
    Citeste ... si ia aminte! (Joi, 17 mai 2007, 21:31)

    Radu [anonim]

    MESAJUL PRESEDINTELUI

    Dragi romani,

    Nomenclatura de tranzitie ar vrea sa ramanem blocati in societatea pe care ne-a pregatit-o in cei 17 ani de tranzitie. Numai ca, din locul unde m-a adus votul romanilor, am inteles ca trebuie sa spargem acest sistem. Sa facem altul, valabil pentru noul ciclu istoric al Romaniei europene. Cei pe care actiunea mea politica ii ameninta au intrat in alerta. Si-au dat seama ca voi merge pana la capat, pentru ca sansele acestui popor sa nu fie jucate la ruleta coruptiei. Daca nu terminam, prin justitie libera, cu acest sistem putred, atunci murdaria acumulata in tranzitie o sa ne sufoce vietile, drepturile, bucuria de a trai. Numai daca facem curat in clasa politica vom avea institutii care functioneaza european, cu oameni pregatiti sa serveasca interesul cetateanului.

    Am facut si greseli, dar mi-am indeplinit cu bune intentii mandatul politic primit de la romani in decembrie 2004. Am riscat totul, pentru ca ma bazez pe inteligenta romanilor.

    Am aratat ca politica se poate face pe fata si curajos, nu indaratul usilor inchise si la adapostul listelor de partid.

    Cei care nu vor sa va alegeti direct, prin vot uninominal, reprezentantii in Parlament, ma acuza pe mine de tendinte nedemocratice. Specialistii in zgomot de fond se afla pe bancile parlamentului, in coalitia transpartinica pe care au format-o impotriva Presedintelui ales de dumneavoastra.
  • 0 (0 voturi)    
    partea a 2-a (Joi, 17 mai 2007, 21:33)

    Radu [anonim]

    . Dupa ce o tara intreaga a vazut cat de grosolan si primitiv s-au purtat cu mine, atunci cand am condamnat oficial crimele regimului comunist, tot pe mine ma acuza ca nu ma port cu destula eleganta. Dupa ce am decis transferul arhivelor Securitatii la CNSAS, ca sa aflam odata adevarul si sa o rupem definitiv cu trecutul, tot eu sunt acuzat de ingaduinta fata de "vechile structuri". Mai mult, cei care ignora avizul Curtii Constitutionale, care a decis ca nu am incalcat Constitutia, ma suspenda pentru ca le place sa minta ca as fi incalcat-o.

    Am convingerea ca tot acest sir de minciuni si nedreptati se va intoarce impotriva lor! Pe 19 mai aveti sansa sa le spuneti: NU!

    Ceasul care a numarat momentele pana la intrarea noastra in UE nu se va opri decat atunci cand actualul mod de a face politica va fi depasit. Atunci cand vom alege o noua clasa politica pentru a conduce destinele societatii romanesti.

    In era Internetului, nu ne mai putem plange de lipsa informatiilor. Si nimeni nu ne mai poate inchide gura prin cenzura sau manipulare, chiar daca acest site a fost atacat. Democratia pe Net nu e democratie virtuala: cine vrea sa caute adevarul, il gaseste. Cine vrea sa i se auda vocea, si-o face auzita. Nu uitati insa ca realitatea politica e decisa prin vot, adica la urne.

    Eu am aratat ca o Romanie mai dreapta e posibila si am platit pretul pentru asta.

    E randul dumneavostra, ca aliati ai mei, sa le spuneti rudelor, prietenilor, colegilor, ca nu trebuie sa se lase dezinformati sau descurajati.Pe 19 mai, prezenta la urne si votul dumneavoastra pot transforma aceasta criza in adevarata depasire a vesnicei "tranzitii".
  • 0 (0 voturi)    
    partea a 3 a (multumesc) (Joi, 17 mai 2007, 21:34)

    Radu [anonim]

    Recenta schimbare a regulilor in timpul jocului arata ca majoritatea parlamentara coalizata impotriva mea nu va ezita sa suspende insusi sistemul democratic, daca cetatenii acestei tari nu vor avea o reactie decisiva, printr-o prezenta hotarata la urne, pe 19 mai.

    Impreuna, nimic nu e imposibil! Vom avea in urmatorii ani cinci randuri de alegeri, pe care nici un guvern nu va avea curajul sa le suspende. Va promit ca votul uninominal va va permite tuturor sa-i alegeti la conducerea tarii - si in viitoarele guverne - pe cetatenii cei mai competenti, mai europeni si mai responsabili.

    Romania merita mai mult! Sa nu o lasam pe mana celor 322! Cu voi, vreau sa le-o luam inapoi. Democratia ne da aceasta forta. Adevarata libertate incepe prin dreptul de a spune NU. Daca vreti o alta tara, o alta societate, alte sanse pentru viitorul vostru, spuneti NU situatiei pe care coalitia PSD-PNL-PRM-UDMR-PC a montat-o. Pe televiziunile lor, realitatea e intoarsa pe dos, zi de zi. Aratati-le ca va faceti propria realitate.

    Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si ma bazez pe voi!
    Aveti incredere, nu cedez!

    Traian Basescu


    www.basescu.ro
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Tusea si Junghiul de la 78 (Joi, 17 mai 2007, 21:44)

    Canadezul [anonim]

    Si inca vor disparea foarte repede daca ne vom organiza si vor strange 1milion de semnaturi pentru votul uninominal .
    partide gen locomotiva (PRM, PDSR cu Iliescu) vor deveni nesemnificativ de mici. De fapt se vede clar la PDSR ca odata ce a disparul locomotiva, simbolul 'sarac dar cinstit' oamenii simpli au abandonat PDSR-ul. In 2004 a fost un vot din inertie dar in 2008 pdsr-ul va fi minuscul de tot.
    Sincer as vrea sa-i felicit pe tovarasii din PDSR si as da oricat sa il intalnesc pe Geoana fata in fata sa-l 'felicit' pentru cat de prost e. Tot circul asta cu suspendarea nu a facut altceva decat sa-i creasca procentele lui Basescu si PD-ului si nu doar pe termen scurt ci mediu. Oricum cat timp Basescu va fi pe scena politica , oamenii simpli de la tara care vad in el un Voda il vor vota. Nu spun ca e corect sau nu dar in actualul context, pentru Romania este foarte benefic
  • 0 (0 voturi)    
    Miting pro-Basescu la Montreal, pe 13 mai (Joi, 17 mai 2007, 23:10)

    GS [anonim]

    300 de romani s-au adunat duminica, 13 mai, in fata Consulatului Romaniei de la Montreal.
    Vedeti imagini mai jos:
    http://paginiromanesti.com/ultimaora.asp
  • 0 (0 voturi)    
    Fara rezultate concrete (Joi, 17 mai 2007, 23:10)

    catalina [anonim]

    Dragi sustinatori ai ex-presedintelui, va rog sa spuneti de ce il votati.... dar sa spuneti concret si argumentat, nu patimas si prin comparatie.........absolut.............ce calitati si ce realizari are......vreau si eu sa stiu......de ce atata inversunare?
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare (Joi, 17 mai 2007, 23:41)

    vlad [anonim]

    Ce a fost Perestoika? Vreau un raspuns rapid. Pentru cei care nu inteleg aluzia, indiciul este NU
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pentru Catalina (Joi, 17 mai 2007, 23:52)

    marian [anonim]

    Nu vreau sa fiu rautacios, dar intrebarile pe care tu le pui nu-si au rostul. Mai exact sunt foarte bune in 2009. Atunci chiar vom avea alegeri prezidentiale. Dar acum, vreau sa te intreb eu pe tine: Ce articole din Constitutie si cum le-a incalcat Presedintel? Am mai spus asta, dar ma repet, nu-mi place Traian Basescu, desi l-am votat. E departe de ceea ce a promis, dar nu despre asta e vorba. Pentru asta il judec in 2009. Am avut suficienta rabdare cu Ilici atatia ani, desi nu l-am votat. Nu ar fi corect sa acordam sanse egale? Acum, poti sa-mi raspunzi la intrebare? Daca nu poti da un raspuns plauzibil, inseamna ca imi dai dreptate, deci NU demiterii si "Go to" nani ca anii au trecut si ai cam obosit .
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pentru Catalina (Vineri, 18 mai 2007, 0:16)

    marian [anonim]

    Mai sa fie. Astept de minute bune. Nimic insa. Oare doamna/domnisoara Carmen nu are argumente? Nimic, chiar nimic? Deci? Ramanem la varianta NU?
  • 0 (0 voturi)    
    adunatura... (Vineri, 18 mai 2007, 0:16)

    vali [anonim]

    Am trecut pe acolo...Multi tigani, tarani adusi cu autobuzele si copii ai strazii.
    Mult zgomot pentru nimic !
  • 0 (0 voturi)    
    dispareti, nenorocitilor ! (Vineri, 18 mai 2007, 0:20)

    viox [anonim]

    "Basescu...va castiga pentru o campanie impecabila ..."
    Basescu va castiga pentru ca opozantii lui sunt niste oameni de nimic iar poporul a inteles asta !
  • 0 (0 voturi)    
    Trist domnilor, trist (Vineri, 18 mai 2007, 0:27)

    marian [anonim]

    Nu am primit inca nici-un mesaj contra? Nimic? Probabil si-au luat medicamentele si dorm la ora asta... Of, Doamne de ce traiesc in aceeasi tara cu ei, de ce? NU, pentru cei care au capacitatea sa-mi inteleaga dizgratia fata de politicieni, NU si pentru cei care nu inteleg!
  • 0 (0 voturi)    
    Scuze (Vineri, 18 mai 2007, 0:30)

    marian [anonim]

    Pardon pentru botez, Catalina, nu Carmen. Daca ma convingi ca ai dreptate dau un miel! Asa e corect! NU?
  • 0 (0 voturi)    
    Hopa, probleme gogule? (Vineri, 18 mai 2007, 0:39)

    adi [anonim]

    V-ati luat-o. Hai sa va vad acum, sariti cu Constiututia in aparare, combateti! Hai HAHALELELOR!
  • 0 (0 voturi)    
    DESPRE ILIESCU (Vineri, 18 mai 2007, 1:25)

    Alin [anonim]

    Voi astia care va aveti cu numaratoarea participantilor, la aceasta intrunire cu subiect principal "Iliescu" cam cati s-au adunat ?


    http://www.youtube.com/watch?v=KUwU14UIpjA

    Ms. pt raspuns ;)
  • 0 (0 voturi)    
    peste 80% (Vineri, 18 mai 2007, 1:35)

    virgil [anonim]

    voi fi acolo. vreau sa avem peste 80%.

    NE VEDEM LA URNE:)
  • 0 (0 voturi)    
    De ce nu l-ati adus si pe MIRON COSMA LUCEAFARUL HUILEI ca erati IN GARNITURA COMPLETA (Vineri, 18 mai 2007, 3:36)

    Jianu [anonim]

    V-a lipsit ceva, V-A LIPSIT MIRON COSMA si sleatca lui de ghiogari infuriati. Trebuia sa-l scoateti din puscarie cum v-ati propus inca din 2004 (inainte de alegeri) si astazi era si el cu cei din piata alaturi de Iliescu si Vadim sa impuna romanilor "democratia" lor "originala"-bata de miner.
  • 0 (0 voturi)    
    decizia finala (Vineri, 18 mai 2007, 6:46)

    judex [anonim]

    Am avut parte aproape 15 ani numai de abuzuri din partea unui numar restrans de oameni care se cred superiori. Ei au decis si au facut in numele nostru, chiar daca marea majoritate nu a fost de acord. Au profitat de buna credinta si ignoranta celor multi si ne-au umilit, au furat tot ce se putea fura, au adus in Roamnia si alte mafii si au tradat interesele noastre legitime. Au intrat in aceeasi gasca asa-zisi oameni de afaceri, masoni, cominternisti, dementi...numai lume buna, cu un scop precis: de a ne fura si minti. De doi ani, odata cu venirea la guvernare si la Cotroceni a unei noi forte ne-a revenit speranta. Ea se numeste Traian Basescu, un om ca noi, cu bunele si relele sale, dar care vrea sa construiasca o Romanie noua si civilizata.
  • 0 (0 voturi)    
    Un NU care va spune mult mai mult!! (Vineri, 18 mai 2007, 8:03)

    Dr, Marutza [anonim]

    Bravo! S-au mai dat odata in stamba, daca mai era nevoie! Adunatura aia rosie, s-a prezentat ca fiind scursura societatii, iar la tribuna - "marii conducatori", niste creaturi de care ti se face sila ! Cat primitivism! Cata nerusinare! Cata demagogie de doi bani! Orice aparitzie a unor asemenea personaje nu face decat sa ne intareasca decizia de a-i scoate de pe scena politica, din viata noastra, de a ne scutura de ei ca de zgura, de a merge la vot pentru a le arata ca am ales altceva, unde ei nu-si mai au locul! NU pentru demiterea Presedintelui! NU pentru trecutul de trista amintire! NU pentru asemenea manifestari!
  • 0 (0 voturi)    
    sau adunat la pomana (Vineri, 18 mai 2007, 8:16)

    Florin [anonim]

    marea parte de oameni sau adunat sa primeasca si ei un tricou rosu LACOSTE, iar iau pacalit astea de la PSD, eu nu am mai primit da mi-au spus ca la mitingul urmator primesc o bere si un mic.
    macar ceva de mancat si baut daca nu de inbracat :-))
  • 0 (0 voturi)    
    Referendum (Vineri, 18 mai 2007, 8:18)

    Adrian [anonim]

    Ce argumente are Iliescu, ca Basescu ar fi urat la infatisare, astea sunt chestii de gradinita. Englezii au castigat al doilea razboi mondial cu un om care in loc de apa baga alcool. Nu are nici o relevanta chestia asta iar daca cineva se leaga de chestia asta inseamna ca are o mare problema sau ca nu are argumente. Eu o sa votez impotriva suspendarii presedintelui iar motivul este ca Basescu are un discurs legat si ca a cam avut dreptate, astia au semnat legi rapid, au demis procurori, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    Ultimul miting penibil (Vineri, 18 mai 2007, 8:40)

    Andrei [anonim]

    Miting penibil, ca si participantii. (video si foto pe reporterdeocazie.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    O mare rusine (Vineri, 18 mai 2007, 9:15)

    Vasile [anonim]

    Este groaznic sa vezi ca la aproape 18 ani de la Revolutia din Decembrie 1989 fiul unui securist pe nume Geoana spune cu multa nesimtire de ce a iesit populatia in strada in 89..... Tovarasi in 89 am iesit in strada ca sa putem scapa de cei ca voi care prin metode securiste a-ti umilit acest popor si l-ati manipulat in ultimi 17 ani. Daca tineti cont atat de mult de Revolutia din Decembrie 1989 de ce nu tineti cont si de Punctul 8 de la Timisoara...ar fi prea mult pentru voi sau v-ar trage KGB-ul pe linie moarta din lipsa de activitate.
    In anii 50 a-ti inchis toti intelectualii care se opuneau voua....oare asteptati sa vi se plateasca cu aceeasi moneda?
  • 0 (0 voturi)    
    Prostanacul si Nebunul (Vineri, 18 mai 2007, 10:05)

    California [anonim]

    Cantaretul de la curtea comunistilor de frunte, Vadim nebunul, obsedatul narcisist, a spus macar o data "Cristos s-a inaltat?" Cretinul de Geoana cu 24 de ore in urma promitea frumos la TV ca nu v-a mai folosi un limbaj de mahala. Asa stiu comunistii sa respecte sarbatorile Domnului. Este jenant sa asculte cineva si sa mai si ovationeze, mizeriile suburbane ale acestor asa zis politicieni. Unde esti tu Tepes Doamne.......? Votez , clar, fara dubiu NU !
  • 0 (0 voturi)    
    la urne (Vineri, 18 mai 2007, 10:27)

    Maxine [anonim]

    Subscriu apelului de prezenta la vot. Hai sa le aratam ca cei 80% prognozati n-au fost o manipulare cum cred distinsii parlamentari. Desi nici chiar dl. Basescu nu crede in aceste procentaj.
    Si vreau sa-i fac o urare dlui VC Tudor. Sa cresteti in sondaje ca morcovii! Sper sa ajungeti ca si colegul dvs de partid, dl Gyuri Funar, pe care clujenii l-au rejectat pur si simplu la ultimele alegeri locale si l-au trimis la Bucuresti sa se ocupe de plantarea copacilor pe drumurile tarii... . Va urez cu mult drag un sub 5% la urmatoarele alegeri! Si apropo, rudotelul, cat e rudotelul?
  • 0 (0 voturi)    
    slabut (Vineri, 18 mai 2007, 11:54)

    cristi [anonim]

    SLABUT MITING.
    LA UN MITING PSD-PRM-PNL-PC, E FOARTE SLABUT, NICI 10000 DE SUSTINATORI.
    DESPRE DISCURSURI NICI MACAR NU MAI ARE ROST DA DISCUTAM - JALNIC.
    PA PAPAGALILOR
    :)
  • 0 (0 voturi)    
    Katiusa (Vineri, 18 mai 2007, 12:00)

    oviSB [anonim]

    Catalina,trezeste-te draga mea, fa un dus rece si dute-acasa!
  • 0 (0 voturi)    
    GRAV CE SE INTAMPLA (Vineri, 18 mai 2007, 12:10)

    MARIA [anonim]

    DACA MARCILE CARE PRODUC TRICOURI ROSI AR STI CA IN ROMANIA LE POARTA COMUNISTI PSD PRM SI PC AR INCHIDE ..SI RENUNTA LA SIMBOL SI CULOARE ...EU LE-as PROPUNE SA RENUNTE ACESTI COMUNISTI ...CA OAMENI S-AU SCARBIT DE ACESTE FIGURI VACAROIU; VADIM ;MARCO ;VOICULESCU CRINUT FETITA CU PAR;ILIESCU SI ALTI CA EI .ACUM SA FACA CA NASTASE NU MAI AUZIM DE EL SI E OK
  • 0 (0 voturi)    
    Geoana si Iliescu... (Vineri, 18 mai 2007, 12:23)

    Istvan [anonim]

    Astie chiar nu dau doi bani pe romani, romania si ... de fapt pe nimic. Comentariul cu tricourile e de prost gust si denota exact aceasta lipsa de interes si respect fata de cei care i-ai ales. Bravos!
  • 0 (0 voturi)    
    Uniunea "Mediteraniana"-Iliescu si Vadim (Vineri, 18 mai 2007, 13:12)

    Dinu [anonim]

    Turcia a criticat cu duritate propunerea noului presedinte al Frantei Nicolas Sarkozy de a infiinta o “Uniune Mediteraneana” ca alternativa la tentativa tarii de a se integra in Uniunea Europeana, potrivit EUObserver.com.
    --
    Daca NI SE URASTE CU BINELE si o sa votam aiurea cu franarul Iliescu care a tinut Romaniei in "Ziua Cartitei" timp de 17 ani de zile sau alaturi "s..i la balcon" Tudor VC atunci va fi si va ramane si Romania intr-o UNIUNE PERIFERICA si atunci sa vezi ce INCREMENIRE, CE O SA NE MAI PLANGEM CA NU O DUCEM BINE ... Se va consacra ideea ca romanii nu invata niciodata nimic din istorie.
    Ar fi bine ca toata lumea sa iasa masiv la vot si sa voteze in CUNOSTINTA DE CAUZA - sa voteze convinsi - NU -pentru ca nu mai dorim sa ne intoarcem in EPOCA STAGNARII ....ILIESCU. NUUUUUUU!
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Vineri, 18 mai 2007, 14:44)

    Xerxes [anonim]

    HIC SEPVLTVS EST P.R.M.
    IN MEMORIAM
    XIX . V . MMVII A.D.
  • 0 (0 voturi)    
    Cei care fac revolutiile pe jumtate nu fac decat sa isi sape singuri groapa! (Vineri, 18 mai 2007, 18:08)

    Sophie [anonim]

    Ce mai isi permite Iliescu asta sa spuna, el care a chemat minerii sa ii bata pe bucuesteni pentru ca isi dadusera seama ca l-au schimbat pe Ceausescu cu Iliescu.
    "Dans la revolution, il y a deux sortes de gens : ceux qui la font et ceux qui en profitent." (Napoleon)
    Iliescu,Geoana si PSD-ul fc parte din a doua categorie si noi din prima. Nu mai cedati, cetateni ai Tomaniei, a ceda putin este a capitula mult! Nu pt destituirea lui Basescu! Nu pt revenirea starvarilor comunisti la putere!
    Trebuie continuat ce au inceput bucurestenii in 90 ininte de venirea minerilor http://www.youtube.com/watch?v=KUwU14UIpjA
  • 0 (0 voturi)    
    VC Tudor (Vineri, 18 mai 2007, 19:20)

    Nelu Rebelu [anonim]

    S-a intors la comunistii lui unde a fost si inainte de 1989 si dadea limbi in versuri la conducatori. E de-a dreptul scarbos acest personaj politic.
  • 0 (0 voturi)    
    trebuia sa faceti fotografii! (Vineri, 18 mai 2007, 19:33)

    Vlad I [anonim]

    Este ultimul miting comunist din Romania, dupa referendum la sediile PSD o sa fie jale mare, membrii o sa se faca nevazuti. Sfarsitul erei dinozaurilor comunisti isi canta ultimul cantec.
  • 0 (0 voturi)    
    Presedintele Traian Basescu a intrat in Cartea Recordurilor ! (http://www.worldrecordsacademy.org/amazing/fastest_presidential_answer_to_a_citizen_request_70180.htm (Vineri, 18 mai 2007, 21:04)

    Dan [anonim]

    Presedintele Traian Basescu a intrat in Cartea Recordurilor ca fiind presedintele care a raspuns cel mai rapid unei solicitari venite din partea unui cetatean, se anunta pe site-ul World Records Academy.

    Potrivit sursei citate, presedintele Basescu a raspuns in mai putin de doua ore, pe 18 aprilie, unei solicitari pentru acordarea medaliei "Steaua Romaniei" profesorului Liviu Librescu, ucis in masacrul de la Universitatea Virginia Tech.

    Doua zile mai tarziu de la aceasta decizie, un emisar al presedintelui Basescu a prezentat vaduvei profesorului Librescu medalia "Steaua Romaniei", ca recunoastere a curajului sau si a contributiei sale la dezvoltarea Stiintei.

    Potrivit World Records Academy, certificatul prin care se atesta acest record va ajunge in cateva zile la presedintele Basescu, iar acesta va fi inscris in Cartea Recordurilor editia 2008.

    "Cel mai important element al acestei povesti, care ne-a convins ca este un fapt iesit din comun, a fost acela ca un presedinte care stia ca mai sunt cateva ore pana la aflarea deciziei daca va fi sau nu suspendat din functie de catre Parlament, un presedinte care trebuie sa aprobe si sa semneze zeci de documente in ulltimele sale ore ca presedinte, a renuntat la toate - asa cum i-a cerut un cetatean simplu, studenta in varsta de 23 de ani - si a facut ceea ce un presedinte trebuie sa faca inainte de toate: sa-si serveasca tara", a declarat Tom Howard, directorul sectiunii Recorduri a Academiei de Recorduri Mondiale.

    "Am sperat intotdeauna in schimbarea in mai bine a lumii, iar unii inca mai spera, nu-i asa? Daca tanara generatie inca mai are idealuri, este un lucru incurajator, in special cand cineva, un presedinte de exemplu, ii indeplineste visurile", a adaugat Howard.
  • 0 (0 voturi)    
    10 000? (Sâmbătă, 19 mai 2007, 9:46)

    Bogdan [anonim]

    Este incredibil cati bani baga PSD si PRM in campania asta! Au impartit peste tot ziare color, au pltit cateva mii de oameni sa vina la miting si sa tipe pentu ei!E o regula de baza a economiei, investesti doar daca speri ca o sa castigi si mai mult!Ganditi-va cat au investit peste tot prin tara si ganditi-va ca vor sa castige insutit!E prea limpede ca au interese mult mai puternice decat cel oficial adik "sa scape tara de Basescu"!O sa le iasa pe nas!
  • 0 (0 voturi)    
    In Franta nu s-a putut, aici din pacate merge orice! (Sâmbătă, 19 mai 2007, 14:01)

    martin [anonim]

    Domnilor Geoana si Iliescu, dvs. conduceti un partid important din Romania si spre deosebire de aliatul PC, care nu exista si de aliatul PNL-Tradiceanu, care in curand dispare, aveti totusi o raspundere. In Franta pe care ziceti ca o iubiti, nimeni nu a vorbit cu Le Pen, prietenul lui Vadim si nici nu s-a suit cu el la o tribuna. Ca Sarcozy i-a folosit voturile, asta e cu totul altceva.
    Din pacate in Romania merge orice si nu prea exista rusine ( voi 2 in orice caz nu aveti deloc) !

Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|
Ultimele articole din aceeaşi categorie
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version