BRAT a publicat si datele pe ianuarie-martie, pentru “Libertatea”. Ziarul are o medie de 283.391 exemplare difuzate, deci a crescut usor dupa plecarea echipei de baza la “Click!”. Bomba a explodat pe 16 octombrie 2006.

O comparatie riguroasa:

Octombrie 2006 vs. octombrie 2005: 275.252/263.534

Noiembrie 2006 vs. noiembrie 2005: 278.643/287.079

Decembrie 2006 vs. decembrie 2005: 257.890/267.791

Ianuarie 2007 vs. ianuarie 2006: 255.937/251.824

Februarie 2007 vs. februarie 2006: 282.359/259.967

Martie 2007 vs. martie 2006: 309.727/303.121.

Media: 276.735 vs. 272.219, adica o crestere de 1,7 %.

S-ar putea sa ma insel eu, dar 309.727 e cel mai mare tiraj mediu pe editie auditat vreodata de BRAT?

Asta nu inseamna ca echipa care a plecat e mai proasta decat cea a Anei Nita, care a ramas/s-a format, ci mai curand e o concluzie despre ce va sa zica forta publisherului in cazul unui tabloid si cat contam noi, “numele” care se stiu intre ele din presa, in fata publicului.

“Click!”, ziarul facut in prezent de echipa Halpert, nu o duce, de altfel, deloc rau. E devreme ca sa analizam performanta lui, conform BRAT, fiindca ziarul s-a lansat de-abia pe 9 martie 2007, deci cifrele lui vor fi disponibile de-abia candva prin toamna.

“Averea”, ziarul pe care s-a construit “Click!”, a avut de altfel o crestere spectaculoasa din momentul cand s-a transformat din cotidian economic in tabloid si a continuat sa creasca dupa preluarea de catre echipa Halpert. In plus, cifrele neoficiale pe care le am despre “Click!” spun ca ziarul vindea 50-60.000 acum cateva saptamani.