Ziarul Financiar

Pensiile private au intrat oficial pe sticla

de Mihai Bobocea     Ziarul Financiar
Miercuri, 29 august 2007, 0:00


Campania publica de informare privind pensiile private obligatorii (pilonul II) a inceput ieri pe televiziune, cu primul din cele doua spoturi realizate in acest sens. Deocamdata, spotul video este difuzat doar pe canalele televiziunii publice, Comisia de Pensii Private (CSSPP) fiind in negocieri si cu 3-4 posturi private de televiziune pentru sustinerea campaniei.

Spoturile (audio si video) au gratuitate la difuzare pe radioul si televiziunea publica, CSSPP bazandu-se deocamdata pe un buget modest de promovare, de numai un milion de dolari. Acesti bani trebuie sa acopere deocamdata atat difuzarea radio-TV a spoturilor, cat si partea de distributie de materiale publicitare prin posta (direct-mailing), campanie ce va incepe probabil in luna septembrie.
integral in Ziarul Financiar

















23 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi