​SERIAL HotNews.ro Cauzele traficului haotic din Bucuresti: Soseaua Pantelimon a devenit iadul soferilor, lucrarile sunt intarziate cu 9 luni

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 9 octombrie 2015, 8:23 Actualitate | Administratie Locala

Sos. Pantelimon - septembrie 2015 - 5
Foto: Hotnews
Lucrarile de modernizare a Soselei Pantelimon, unul dintre cele mai aglomerate bulevarde din Bucuresti, au intarzieri de aproape un an si sunt departe de a fi gata. Traficul in zona este de cosmar, iar soferii sunt nevoiti sa indure zeci de minute pentru a trece de un semafor. Situatia este cu atat mai grava cu cat in zona nu este metrou, tramvaiele nu mai circula din cauza lucrarilor de inlocuire a sinelor, iar autobuzele stau blocate in trafic zeci de minute, transportul public fiind practic paralizat. Situatia este ingreunata si de masinile care parcheaza pe prima banda a arterei, uneori chiar si pe doua randuri, astfel ca mai ramane o singura banda libera.














Soseaua Pantelimon - septembrie 2015

Primaria Capitalei a inceput reabilitarea strazii in iunie 2013, iar lucrarea trebuia finalizata pana la sfarsitul anului 2014. Termenul a fost depasit cu circa 9 luni, iar municipalitatea se fereste sa dea un termen clar la care va termina lucrarea. Acum, bretelele de pe marginea soselei sunt aproape gata, pe cele trei benzi pe sens ale bulevardului s-a turnat un strat de asfalt incat sa se poata circula, insa linia de tramvai este departe de a fi gata.

"La infrastructura rutiera se lucreaza intre Bd. Chisinau si Soseaua Iancului si s-a demarat executia ultimului strat de asfalt dinspre Aleea Pantelimon (zona Cora). La linia de tramvai se lucreaza dinspre Cora spre Fundeni si s-a ajuns cu executia in apropierea spitalului Sf. Pantelimon. Se lucreaza de asemenea la linia de tramvai pe tronsoanele cuprinse intre Iancului si Bd. Chisinau si in intersectia Delfinului. Lucrarile la reteaua de iluminat public s-au finalizat in proportie de 75%, iar acum se lucreaza în zona  intersectiei cu Pierre de Coubertin. Semaforizarea a fost finalizata in proportie de 80 %", se arata intr-un raspuns trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro, in luna septembrie. Reprezentantii municipalitatii s-au ferit insa sa dea un termen pentru finalizarea lucrarii si sa spuna clar ce intarzieri sunt.

Problemele la aceasta lucrare au inceput toamna trecuta cand una dintre firmele din consortiul care a castigat licitatia pentru executia lucrarii - Tehnologica Radion - a intrat in insolventa. In plus, au fost probleme cu retelele edilitare.

"Fiecare tronson va fi gata in functie de cand au inceput lucrarile. Din nefericire, am stagnat vreo 3 luni din cauza intrarii in insolventa a unuia dintre constructori, insa lucrarile au fost preluate de cealalta firma din asociere. Lucrarile au fost reluate de la 1 decembrie 2014. Tronsonul intre Cora si Morarilor trebuie sa fie gata in mai 2015, Morarilor-Chisinau, unde am avut probleme si cu instalatiile de la RADET va tine pana in noiembrie, timp in care vom realiza si bucatica intre Chisinau si Iancului. Ne dorim ca la sfarsitul lui 2015 toata lucrarea sa fie gata", declarau la inceputul anului 2015 reprezentantii municipalitatii.

Vestea buna este ca macar lucrarile de reabilitare a Soselei Iancului, incepute odata cu cele la Soseaua Pantelimon sunt aproape finalizate.

Lucrarile de reabilitare a celor doua bulevarde au inceput la jumatatea lunii iunie 2013 si includ construirea unei parcari de tip park&ride langa Cora Pantelimon. Reprezentantii Primariei Capitalei promiteau ca vor finaliza cele doua bulevarde in toamna anului 2014. Lucrarile se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect.

Soseaua Pantelimon

- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;

-  pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate, prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare;

- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole;

- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;

- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;
 
- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.

Soseaua Iancului

- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon. Potrivit proiectantilor, aceasta masura a fost luata deoarece de la anul, RATB va afisa orarul mijloacelor de transport in fiecare statie si daca nu vor exista benzi unice pentru transportul in comun, acest grafic nu va putea fi respectat.

- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;

- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- pe marginea trotuarului va fi refacuta plantatia de aliniament;


Citeste mai multe despre   









11741 vizualizari
  • +17 (21 voturi)    
    desteptilor!! (Vineri, 9 octombrie 2015, 8:47)

    ionel [anonim]

    asa se intimpla cand votatii cu posteriorul!!
    hai oprescule!hai psdeauo!!
  • +15 (19 voturi)    
    sa vina basescu (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:26)

    rov [utilizator]

    sa resusciteze orasul!
    E singurul care a facut ceva pentru Bucuresti.
    • +1 (5 voturi)    
      Adica ce? (Vineri, 9 octombrie 2015, 14:43)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui rov

      In primul mandat nu a facut nimic pentru bucurestenii ,populatia generala, caci "nu l-a lasat CG"! A facut pentru unii "bucuresteni" retrocedari frauduloase (Herastrau,Satul francez,parcul IOR etc) si pentru el casa din Mihaileanu si ce-o mai gasi DNA! Si a pregatit borduriada lui Videanu! In a-2-lea mandat in cateva luni a mai retrocedat cate ceva si si-a platirt campania electorala,asa ca pe total a fost ca o lipitoare pe impozitele bucurestenilor! Chiar asi vrea sa candideze si sa ia sub 1% cat merita!Chiar si din inchisoare!
  • +13 (13 voturi)    
    Victimele colaterale (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:35)

    Dana [anonim]

    Puneti la socoteala si victimele colaterale, de exemplu cei care traverseaza Sos. Pantelimon. Eu vin zilnic cu autobuzul pe Sos. Fundeni catre statia de metrou Costin Georgian. Un drum de 10-15 min in conditii normale, iarna sau cand e ploaie poate ajunge la o ora. Acum media e de 30 min, coada de masini pe Sos. Fundeni ajunge deseori pana la lac.

    Nesimtire, indolenta, incompetenta...
    • +7 (9 voturi)    
      pe langa acestea (Vineri, 9 octombrie 2015, 10:44)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Dana

      pe langa nesimtire, indolenta, incompetenta este intotdeauna, coruptie, spaga, milioane de Euro, coruptie, spaga, milioande de Euro, coruptie..... Sansele ca intrarea in insolventa sa fi fost regizata sunt de 90%. Aceasta este Romania. Dezastru pe Iancului/Pantelimon, dezastru la Piata Sudului, dezastru in Drumul Taberei....... nervi, timp pierdut, consum, poluare, Luminita (foarte mica) de la capatul tunelului mi se pare acum o masina electrica sau macar hibrida
  • +13 (13 voturi)    
    votati PSD (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:36)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    asta meritam, o tara de indolenti, coruptie de leucemie e asta
  • +8 (8 voturi)    
    Idiotenii in capitala (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:47)

    dandra [utilizator]

    ati facut la un momemt dat un apel la soferi sa va spunem zonele cu semafoare idioate si nici de cum inteligente:
    de la Berzei, faci stanga pe bdul, Buzesti si te indrepti spre Victoriei. Pe aceasta portiune sunt vreo 5 semafoare. semafoarele au intre ele o distanta de 100 sau 150 de metri. Aici e partea mai putin itneligenta: cum treci de un semafor, se face imediat rosu; treci si de al doilea semafor si dupa 150 de m, iar prinzi rosu. Niciodata nu am prins verde pe toate cele 5 semafoare, ca sa ma duc glont.
    Va rog sa incercati si voi aceasta experienta.
    • +5 (5 voturi)    
      Apropo (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:57)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Apropo de asta și de articolul de față: ați observat cumva că semaforul de la Piața Delfinul mai mult încurcă? Parcă se circulă mai bine prin acea intersecție, din orice direcție ai veni, când semaforul este defect.
      • +1 (1 vot)    
        adevarat (Vineri, 9 octombrie 2015, 15:05)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        eu trec aproape zilnic prin acea intersectie venind dinspre doamna ghica sau fundeni. in cele cateva zile cu ploaie cand semafoarele au fost galben intermitent sau stinse complet, se trecea prin intersectie in cateva minute din orice directie fata de minimul de 15 20 de minute obisnuit.
      • 0 (0 voturi)    
        Altul (Miercuri, 14 octombrie 2015, 13:49)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        Mai nou, nu mai merge nici semaforul de la intersecția șos. Pantelimon cu șos. Gării Cățelu. Și acolo, se pare că fără semafor se circulă mai bine. Nu pot vorbi însă și în numele celor care vin dinspre Gara Cățelu, deși nici acolo nu am văzut cozi prea mari.
    • +2 (6 voturi)    
      nu semafor cu buton! (Vineri, 9 octombrie 2015, 10:43)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Sper sa nu se puna semafoare cu actionare manuala pentru pietoni care abia isi taraie picioarele uitandu-se sub coada catelului ca pe Bulevardul Tineretului. . Acestea se folosesc in zonele unde nu exista circulatie mare de masini!
      • -1 (1 vot)    
        Semafoare cu buton (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 14:02)

        msb [anonim] i-a raspuns lui fit

        Semafoarele cu buton sint folositoare exact in zonele unde e trafic mare de masini. Si sint folositoare nu pentru pietoni ci pentru soferi. Motivul e foarte simplu: daca nu apasa nimeni pe buton semaforul sare peste urmatoarea faza de verde pentru pietoni. Iar daca cineva apasa butonul, nu inseamna ca se face imediat verde, ci pur si simplu se activeaza urmatoarea faza de verde dupa terminarea fazei de rosu. Pe scurt, cel mai simplu semafor cu buton functioneaza ca un semafor normal dar care "sare" peste perioada de verde pentru pietoni daca nu apasa numeni pe buton. Pietonul nu pierde nimic, avantajul e al soferilor.
  • +7 (7 voturi)    
    hhhhhhh (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:51)

    sobolan [utilizator]

    "aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic."


    .......................wait for it.....
    ..........................................wait for it.........
    • +2 (2 voturi)    
      inteligenta de 26 mil.euro (Vineri, 9 octombrie 2015, 13:52)

      BUNDAC [utilizator] i-a raspuns lui sobolan

      acest sistem "inteligent"care a costat 26 mil euro (altii spun ca mult mai mult...) NU FUNCTIONEAZA de cca 4 luni.
  • +2 (8 voturi)    
    votantii iubitori de folbal. autentic. (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:56)

    constantin [anonim]

    daca votati cu curul traiti in rahat. la un meci de folbal autentic cu romani pe poste de paiate mergeti cu zecile de mii..ca joaca nationala..dar cand e vorba de interesul general, de viata noastra, de modul in care ne ducem existenta chinuti si fortatis a acceptam o inchisoare nemeritata(sau poate e!) ori votati ca imbecilii fiindca sunteti superficiali ori va ascundeti in casa sa nu cumva sa deranjati mai marii zilei...nu mai vb de atitudinea de lingai de cururi de politicieni..mi-a facut scarba sa vad cum se ploconesc unii in fata unia ca oprescu..mai aveau putin si ii lingeau la propriu mana...cu asa rumani sa ne fie tot bine!
  • +8 (8 voturi)    
    trafic (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:56)

    UglyKidJoe [utilizator]

    incercati sa iesiti din Bucuresti spre A1 pe Iuliu Maniu cand nu este ora de varf si vei constata ca prinzi toate semafoarele din 150 in 150 de metrii. Inainte erau sincronizate la 50km/h erau comandate in functie de trafic. Bani aruncati aiurea, deasemeni si trecerile de pietoni iluminate cu senzori(undeva la 60.000eur costa una) si care nu mai functioneaza.
  • +7 (7 voturi)    
    refugii tramvai (Vineri, 9 octombrie 2015, 10:26)

    vvv [anonim]

    Să scrie hotnews și despre refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție ale RATB.Cu astea trebuia să înceapă primăria capitalei înainte de orice la început de mandat să construiască în locul lor refugii late prevăzute cu garduri de protecție dacă ținea cu adevărat la viața pietonilor.Și după ce se asigurau că toate stațiile de tramvai sunt prevăzute cu refugii late cu garduri de protecție se ocupau de rezolvat problemele traficului rutier aglomerat.Viața pietonilor e mai importantă înainte de orice.Până una alta pietonul circulă mai frecvent la nivel lunar decât mașina.
    • +3 (3 voturi)    
      refugiile RATB (Vineri, 9 octombrie 2015, 12:04)

      Flaviu [anonim] i-a raspuns lui vvv

      Scrieți cât mai mulți mailuri la posturi radio,la televiziuni și la siteuri de presă online pe seama asta să fie cererile pe tema asta cât mai multe.Dacă scrie o singură persoană nu cred că are efect.
      • +5 (5 voturi)    
        ok (Vineri, 9 octombrie 2015, 13:08)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Flaviu

        Dar "administratia locala" ce pazeste?

        Adica ei fac ceva doar cand incepe lumea sa tipe? De ce sunt platiti?

        In momentul in care lumea isi face singura planurile de dezvoltare urbana, toti tiriplicii din primarie ar trebui concediati.
        • +1 (1 vot)    
          la "hector" 2 (Vineri, 9 octombrie 2015, 13:57)

          BUNDAC [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          "administratia locala 2"
          am desfiintat cca 400 de parcari
          am amenanjat 200 asacatelea,
          la "hector 2" dam amenzi ...
      • 0 (0 voturi)    
        ce ne arde (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 12:49)

        Robert [anonim] i-a raspuns lui Flaviu

        Scrieți la "Ce ne arde?" despre existența refugiilor înguste lipsite de garduri de protecție.
      • 0 (0 voturi)    
        Radio Zu (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 13:36)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Flaviu

        Spuneți mai mulți problema asta a refugiilor înguste lipsite de garduri de protecție din București în emisiunea de la Radio Zu difuzată de luni până joi de la 18 la 19.
    • 0 (0 voturi)    
      refugii lipsite de garduri (Vineri, 9 octombrie 2015, 12:11)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui vvv

      Dinspre partea mea să le pozeze pe toate.
    • 0 (0 voturi)    
      miting (Vineri, 9 octombrie 2015, 15:55)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui vvv

      Miting cu titlul "Pentru o viață mai bună în stațiile de tramvai".Uniți schimbăm soarta capitalei.Mitingul menționat ar consta în a cere să scăpăm definitiv de coșmarul refugiilor înguste lipsite de garduri de protecție,modele care de altfel pericilitează viața și siguranța pietonilor în stațiile de tramvai.Îngrămădeală și îmbulzeală pe ele în condiții periculoase.Eventual blocați la roșul pietonal.Spații înguste unde n-au loc două mase de pietoni a se întâlni din sensuri opuse.Până la trotuare suntem obligați a suporta refugiile astea înguste în condiții periculoase.S-a lucrat anii ăștia la linia comună 24 42
      45 46 dar refugiul de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a rămas același.În loc să fi eliminat un pericol îl prelungesc.
    • 0 (0 voturi)    
      petiții (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 15:14)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui vvv

      Scrieți cât mai mulți petiții prin care să cereți să scăpăm definitiv de coșmarul refugiilor înguste lipsite de garduri de protecție.Pe petitiionline.com sau pe petitiionline.net.Vedeți câte semnături strângeți.
  • +5 (7 voturi)    
    stații tramvai lipsite de garduri de protecție (Vineri, 9 octombrie 2015, 10:29)

    Sebi [anonim]

    De refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție de ce nu mai zice presa online nimic din aprilie 2012?Ce așteaptă?Să se mai înregistreze tragedii să se trezească la realitate să tragă semnale de alarmă?
    • 0 (0 voturi)    
      Bulevardul Ion Mihalache (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 12:44)

      Horia [anonim] i-a raspuns lui Sebi

      Să scrie hotnews și despre infrastructura rutieră a Bulevardului Ion Mihalache.S-a lucrat la căile de rulare la linia comună 24 42 45 46 dar Primăria Capitalei,RATB și Administrația Străzilor au păstrat refugiul îngust lipsit de gard de protecție în loc să construiască în locul lui unul mai lat prevăzut cu gard de protecție.Noi pietonii ne punem zilnic viețile în pericol pe refugiile înguste lipsite de garduri de protecție și administrația străzilor în loc să fi eliminat un pericol cu ocazia acelei reabilitări îl prelungesc.Acum cât mai avem de așteptat până la următoarea reabilitare a liniei comune 24 42 45 46?Să existe refugiu îngust lipsit de gard de protecție e una dar să reabilitezi o linie de tramvai și să păstrezi mai departe un pericol public e deja revoltător.
  • -3 (5 voturi)    
    tramvaiele și autobuzele (Vineri, 9 octombrie 2015, 10:56)

    logics [anonim]

    Stație de tramvai și stație de autobuz în același loc.O cretinătate.Șinele de tramvai sunt făcute strict pentru tramvaiul.Tramvaiul în sinea lui are menirea să circule pe șină și autobuzul în sinea lui are menirea să circule pe-asfalt.
    • +4 (4 voturi)    
      nu e chiar asa (Vineri, 9 octombrie 2015, 11:27)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui logics

      In Suedia exact asta au: transport in comun si tramvai pe acelaso drum. Si statii in acelasi loc, la 2-3 metri una de alta. Si functioneaza!
      • 0 (0 voturi)    
        benzi autobuze (Vineri, 9 octombrie 2015, 11:56)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui Alin

        Pentru autobuze sunt benzile cu marcaje specifice.
      • 0 (2 voturi)    
        transport public Suedia (Vineri, 9 octombrie 2015, 11:58)

        Eugen [anonim] i-a raspuns lui Alin

        Și tot ce e în Suedia e perfect.
    • +2 (2 voturi)    
      Ba nu (Vineri, 9 octombrie 2015, 14:02)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui logics

      Am vazut acest sistem in Germania si in Cehia si merge foarte bine, intre sinele de tramvai este asfalt asa ca se maerge ca si pe strada. In plus, ai statie comuna pentru mai multe mijloace de transport, care pot avea destinatii diferite.
      • 0 (0 voturi)    
        autobuze (Vineri, 9 octombrie 2015, 15:43)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        Autobuzele pot avea stații comune cu troleibuzele.Altfel li se construiau roți pentru rulat pe șine.Nu tot ce e într-o anumită țară trebuie copiat.Codul rutier zice că numai tramvaiele circulă pe șine.
        • +1 (1 vot)    
          aia si prefectura (Vineri, 9 octombrie 2015, 20:03)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Paul

          ce legatura are codul rutier cu modul de organizare al transportului in comun?
          • 0 (0 voturi)    
            autobuze (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 11:00)

            Eugen [anonim] i-a raspuns lui thebblack

            Unde scrie în codul rutier că și autobuzele circulă pe șine?
          • 0 (0 voturi)    
            codul rutier (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 11:54)

            Viorel [anonim] i-a raspuns lui thebblack

            Are legătură.Și mijloacele de transport public respectă aceleași reguli cu celelalte vehicule și codul rutier zice clar că pe șinele de tramvai circulă doar tramvaiele.
          • -1 (1 vot)    
            codul rutier (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 11:54)

            Viorel [anonim] i-a raspuns lui thebblack

            Are legătură.Și mijloacele de transport public respectă aceleași reguli cu celelalte vehicule și codul rutier zice clar că pe șinele de tramvai circulă doar tramvaiele.
        • 0 (0 voturi)    
          linii tramvai (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 13:08)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui Paul

          Ai dreptate.Perfectă dreptate.
      • 0 (0 voturi)    
        tramvaie,troleibuze,autobuze (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 13:28)

        Eugen [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        Și dacă tramvaiul ar avea stație comună cu autobuzul atunci ar rămâne "pe dinafară" troleibuzul că altfel ar însemna să fie 3 fire de contact dacă s-ar comasa stația de tramvai cu cea de troleibuz și cu cea de autobuz.Autobuzul are caracteristici mai apropiate de troleibuz decât de tramvai.
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru edili, Bucurestiul e mult mai mic (Vineri, 9 octombrie 2015, 10:57)

    Metec [utilizator]

    Majoritatea investitiilor si preocuparilor Primariei se orienteaza spre centru, lasand cartierele muncitoresti de izbeliste. Nu stiu care este cauza. Dar e limpede ca nici presa (pana acum) nici primarii nu trec prea mult dincolo de limita Centrului (Vechi si Civic), cu toate ca majoritatea populatiei din Bucuresti locuieste tocmai in acele cartiere.
    Bucurestiul nu are nevoie numai de alt primar general, ci de o administratie structural diferita, adaptata realitatii lui complexe. Trebuie sa existe mai multe niveluri administrative, de acord, dar e nevoie si de coordonare centrala. O administratie metropolitana, cu autoritati dedicate zonelor specifice (Centrul vechi, cartierele de blocuri, parcurile de business si rezidentiale, suburbiile, etc.), mi s-ar parea infinit mai eficienta decat actuala organizare datand din ceausism.
  • +1 (1 vot)    
    spații pietonale (Vineri, 9 octombrie 2015, 11:49)

    Costi [anonim]

    Să scrie hotnews și despre traficul rutier din Piața Victoriei.Cozi interminabile pe DN1 pe ambele sensuri.Cozi interminabile pe Șoseaua Pavel Kiseleff.Cozi interminabile dinspre Șoseaua Nicolae Titulescu la intersecția cu Calea Victoriei.Cozi interminabile dinspre Bulevardul Iancu De Hunedoara la intersecția cu Șoseaua Pavel Kiseleff.Cozi interminabile pe Strada Duiliu Zamfirescu.O soluție ca lumea ar fi transformarea Șoselei Pavel Kiseleff între Strada Ion Mincu și Piața Victoriei în spațiu pietonal,transformarea Căii Victoriei între Piața Victoriei și Strada Grigore Alexandrescu în spațiu pietonal și transformarea Străzii Duiliu Zamfirescu între Piața Victoriei și Strada Paris în spațiu pietonal.Atunci nu s-ar mai intersecta din punct de vedere rutier direcția Șoseaua Pavel Kiseleff Calea Victoriei cu DN1 cu DN1 și cu direcția Șoseaua Nicolae Titulescu Bulevardul Iancu De Hunedoara și cu Strada Duiliu Zamfirescu.Ar rămâne în consecință doar DN1 intersectat cu direcția Șoseaua Nicolae Titulescu Bulevardul Iancu De Hunedoara.Și dacă pe DN1 colț cu Șoseaua Pavel Kiseleff s-ar construi o gură de metrou care să facă legătura cu cea existentă prin subtraversarea DN1 urmând desființarea trecerii de pietoni atunci am fi prin acea subtraversare independenți de traficul rutier.În urma operațiunilor menționate s-ar mai simplifica lucrurile în Piața Victoriei.Dacă tot se organizează în timpul verii competiții sportive pe Șoseaua Pavel Kiseleff între Piața Victoriei și Strada Ion Mincu și pe timpul toamnei târguri tradiționale rezultând închiderea traficului rutier pe acest tronson de ce nu s-ar gândi o transformare definitivă a acestui tronson în spațiu pietonal?
    • -1 (1 vot)    
      muzee (Vineri, 9 octombrie 2015, 15:33)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Costi

      În completare la ce ai zis pot fi comasate Muzeul Grigore Antipa,Muzeul De Geologie și Muzeul Țăranului Român într-un complex muzeal.
  • +1 (1 vot)    
    parcare auto rezidenta (Vineri, 9 octombrie 2015, 12:00)

    Monica [anonim]

    Unde vor parca masinile cetatenii din blocurile riverane? Sunt platitori de taxe si impozite fiind proprietari de autovehicule.
    • +3 (3 voturi)    
      riverani (Vineri, 9 octombrie 2015, 12:44)

      lisandra [anonim] i-a raspuns lui Monica

      Acum, cand parcam pe sosea si, unde se mai poate, este cosmar.Lucrarea este facuta fara documentare la fata locului.De ce primaria nu ridica rablele nemiscate de ani de zile? De ce nu face pe aleea laterala parcari pentru riverani?Se strang bani la buget si va fi si o oarecare ordine in zona.Asa, cei care au magazine la parterul blocului, nu-si mai pot aduce rablele din jurul Bucurestiului pe post de depozite, cu mizeria si aspectul lor dezolant si, cu evaziunea infloritoare...
      Parcare cu plata pentru riverani, foarte simplu.De ce nu se pune in aplicare?
    • 0 (4 voturi)    
      E o intrebare buna. (Vineri, 9 octombrie 2015, 13:08)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Monica

      Imi asum voturile negative si raspund: poate ar fi util sa te gandesti la locul de parcare INAINTE sa iti cumperi masina. Pentru ca multi isi permit sa blocheze accesul, sa ingreuneze traficul, sa ocupe locul altora pe criteriul stramosesc: "e domeniu public, fac ce vreau !"
      Masina e utila si foarte la moda dar o gaura neagra dpdv financiar.
      • 0 (0 voturi)    
        parcarea (Vineri, 9 octombrie 2015, 14:05)

        BUNDAC [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        @math_2 m'am gandit foarte bine in 92 si aveam "locuri de parcare" in strada dar.... un exemplu personal : stau intr-un bloc cu 112 apartamente si sunt cca 25 de locuri de parcare , eu am masina din 92 si nu am apucat loc de parcare... ca atare acum ma gandesc ca este timpul sa plec din mirificul "hector"2
    • +2 (2 voturi)    
      parcare in balcon... (Vineri, 9 octombrie 2015, 13:59)

      BUNDAC [utilizator] i-a raspuns lui Monica

      ...eu incerc sa "construiesc" o rampa pt a parca in balcon ..."multumesc" proiectantului , primarilor ..
  • +3 (3 voturi)    
    Oprescu (Vineri, 9 octombrie 2015, 12:33)

    CititorulComentator [utilizator]

    E independent PESDIST, asta ati votat asta aveti.
  • +2 (2 voturi)    
    "modernizare" Pantelimon (Vineri, 9 octombrie 2015, 12:38)

    Traian [anonim]

    Principala problema in zona o constituie lipsa locurilor de parcare; zona Pantelimon este foarte aglomerata, densitatea de locuitori este mai mare ca in alte zone ale Bucurestiului.
    Noua sistematizare a arterei a condus la reducerea, la jumatate , a locurilor in care se putea parca; probabil se pregateste terenul pentru firma care se va ocupa cu ridicarea masinilor, sau pentru marirea bugetului Primariei pe seama viitoarelor amenzi. NIMENI NU SE GANDESTE LA ADEVARATELE NEVOI ALE CETATENILOR.
    • +1 (1 vot)    
      Dimpotriva (Vineri, 9 octombrie 2015, 15:54)

      Sarang [utilizator] i-a raspuns lui Traian

      Dimpotriva, noua sistematizare a arterei a condus la reducerea la jumatate a trotuarului pe care circula pietonii tocmai pentru mari spatiul de parcare a masinilor. Locuiesc in zona si stiu.
  • -1 (1 vot)    
    traficul in bucuresti (Vineri, 9 octombrie 2015, 12:59)

    gigi1 [utilizator]

    Ajungi mai repede intr-o capitala europeana cu avionul decat cu masina dintr-un capat in alt capat al bucurestiului la ora de varf.

    Infrastructura comunista proiectata pentru putine masini si care e carpita in continuu cu ratb prost gestionat si cu masini si rable mai multe pe cap de locuitor decat in multe capitale europene ca romanul e fudul ca are si el in sfarsit masina, frustrari de la ratii si salam cu soia.
    • +1 (1 vot)    
      hmm (Vineri, 9 octombrie 2015, 13:11)

      albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      riveranii vor lua masina mica sus in apartament
  • 0 (0 voturi)    
    Gara De Nord (Vineri, 9 octombrie 2015, 13:17)

    Marius [anonim]

    Hotnews să scrie și de traficul rutier de la intersecția Căii Griviței cu Bulevardul Gheorghe Duca.În afara trecerii de pietoni ce leagă stația de tramvai de trotuarul aferent sensului ei de mers ce rost au celelalte având în vedere subtraversările prin prisma stației de metrou Gara De Nord????După ce că-i traficul rutier aglomerat în intersecția în cauză mai îngâtuie și trecerile de pietoni traficul rutier.
  • +4 (4 voturi)    
    Sos. Pantelimon spre Cora (Vineri, 9 octombrie 2015, 14:18)

    lisandra [anonim]

    Dupa taierea teilor superbi, aliniamentele stradale si alveolele amplasate pe aleele laterale au fost trasate haotic, dupa cum au vrut sau putut muncitorii.
    S-a adus lut, nu pamant, adica este galben si impermeabil, apa formand balti, a fost aruncat la intamplare, cu denivelari, avand goluri sau dand pe afara bordurii.Pomisorii plantati, anemici si multi uscati si strambi, sunt inconjurati de gunoaie, sustin ambalajele si sacii cu resturi ale comerciantilor din zona, fara ca autoritatile locale sa vada, sa auda, sa actioneze.Pista de biciclete si zonele cu pamant sunt ocupate de masini, iar noroiul este adus apoi pe strada.ADP-ul spune ca nu e treaba lui.
    Pe langa parcari avem nevoie si de spatiul verde, care, ar trebui sa fie verde.In toate zonele Bucurestiului aceste spatii sunt ingradite, fiind astfel protejate.De ce sectorul 2 este atat de neglijat privind curatenia si spatiul verde?
    Acum, suntem inconjurati de praf, noroaie, mizerie, rable si comercianti ilegali pe trotuar.M-ai deranjeaza pe cineva?
    • +1 (1 vot)    
      corectare (Vineri, 9 octombrie 2015, 15:19)

      lisandra [anonim] i-a raspuns lui lisandra

      De suparare, am scris gresit.
      "Mai deranjeaza pe cineva?"
  • +4 (4 voturi)    
    Lipsa crasa de coordonare (Vineri, 9 octombrie 2015, 14:26)

    Arthur [anonim]

    In primul rand linia de tramvai de pe Iancului este complect in plus ,atat timp cat la cca.100m in paralel exista cea de pe Pantelimon pe care au circulat tramvaiele deviate timp de 2 ani de lucrari pe Inacului,fara nici-un deranj pentru calatori. Pentru distanta a 2 statii s-au cheltuit milioane de euro aiurea,probabil pentru spaga din primarie!Iar in zona Pantelimon totul e o brambureala,nu exista nicio coordonare,se sparge asfalt dupa ce s-a turnat,s-au taiat copaci aiurea,s-a distrus spatiul verde din fata OMV ca sa se puna ulterior panselute pe alti bani,pe total un jaf caracteristic primariei generale ,indiferent de primar!
  • +1 (1 vot)    
    Cauzele traficului haotic din Bucuresti: Soseaua P (Vineri, 9 octombrie 2015, 16:30)

    geea [anonim]

    Cu siguranta la iarna soseaua va fi paralizata.
  • -1 (1 vot)    
    Altii stau infinit mai prost (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 11:22)

    Cornel [anonim]

    Decat sa va plangeti mai bine v-ati uita un pic ograda altora sa vedeti cum merg lucrurile. Sa spunem de exemplu in Brusel, faimoasa capitala a Europei care actualmente este un enorm santier, nu inceput de ieri ci de ani de zile si lucrarile nu se mai termina. Mai zilele trecute se anunta in presa locala cu obisnuita acalmie belgiana, "inchiderea a doua artere de circulatie pentru reamenajarea a doua intersectii" (retineti bine: doua intersectii). Termen de executie planificat: 2 ani. Da, ati inteles bine, doi ani pentru doua intersectii si nici macar doua intersectii mari ci obisnuite.
    Asa ca stati linistiti, in Romanica stam bine.
  • 0 (0 voturi)    
    rrromania (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 20:05)

    iris [anonim]

    E ok.
    Banii sunt in conturile care "trebuie"..
  • 0 (0 voturi)    
    bla bla (Sâmbătă, 10 octombrie 2015, 22:25)

    theo [anonim]

    Trebuia scos tramvaiul din tot Bucurestiul. :) Se mai castiga linistit doua benzi. facut frumos locuri de parcare pe marginea drumului. banda speciala pentru autobuze si taxiuri si gata treaba, decat sa se investeasca milioane de euro pentru tampenii, si tramvaiele sunt vai capul lor cum arata.
  • 0 (0 voturi)    
    In spatele blocurilor (Duminică, 11 octombrie 2015, 0:48)

    quietguy58 [utilizator]

    In Pantelimon, Bucuresti, pentru a nu i se sparge amarata sa de Dacie pentru un casetofon, un cetatean si-a pus in geam un afis pe care scria: "Nu am casetofon!"
    Lasand masina in parcare, a doua zi el s-a dus sa verifice daca i s-a furat casetu'.
    Ajungand in locul unde isi parcase masina el a gasit in locul masinii un carton pe care scria:
    "Las' ca-i punem noi!"
  • 0 (0 voturi)    
    Nu am inteles ce vor cei din Pantelimon. (Duminică, 11 octombrie 2015, 21:44)

    quietguy58 [utilizator]

    Nu am inteles ce vor cei din Pantelimon.

    Ce vreti bai amaritilor? Pai, sinteti chiori, nu vedeti ca astia fura cu voi de mina?
    Ati votat banditi, incompetenti si acum vreti rezultate?
    Ete p..la rezultate. Pe smecherasii pe care i-ati votat ii doare in bombeul de la pantofi de voi.
    Oricine vine la butoane si la bani se va indulci la furat.

    Pina cind amarastenii nu se hotaresc sa-i anine de o creanga pe functionarii hotomani astia tot o sa fure si o sa se imbogateasca pe spinarea fraierilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Arhitectu' lu'peste (Luni, 12 octombrie 2015, 17:43)

    Popescu Asfalt [anonim]

    Face cum face primarul, dar el e medic si doar semneaza contactele, stie el cum. Dar planurile de amenajare sunt aprobate de niste arhitecti de la primerie. Primaru nu stie sa citeasca planuri. Incompetentii de arhitecti o sa spele putina si noi ramanem inca 50 de ani cu modernizari de doi bani: strazi ingustate, parcari lipsa, scuaruri puse da'm'boulea in mijlocul intersectiilor (cica pentru fluidizarea circulatiei) tot ce vedeti ca ramane in urma lucrarilor finalizate dupa nu stiu cati ani.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version