VIDEO Primaria Capitalei va face piste pentru biciclete pe carosabil. Trasarea va incepe in aceasta primavara, pe Splaiul Independentei

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 8 martie 2013, 15:07 Actualitate | Administratie Locala

Pista de biciclete impracticabila
Foto: USER UPLOADED
Primaria Capitalei va trasa in aceasta primavara alte piste pentu biciclete, de aceasta data pe carosabil, a declarat Carmen Dinca, purtatoarea de cuvant a Administratiei Strazilor, in cadrul intalnirii online cu cititorii HotNews.ro. Prima pista va fi trasata pe Splaiul Independentei. Vechile piste (122 km), desenate pe trotuar si pentru care s-a platit 11 milioane de euro nu vor mai fi folosite, ele fiind inchise anul trecut de Politia Rutiera. Curtea de Conturi va stabili cine plateste prejudiciul de 11 milioane de euro, banii aruncati pe fereastra in acest caz.

Carmen Dinca, purtator de cuvant Administratia Strazilor, spune ca unul dintre motivele pentru care au fost inchise pistele pentru biciclete sunt obstacolele care au aparut pe acestea: "In primul rand Politia Rutiera a inchis o parte dintre pistele pentru biciclisti din cauza obstacolelor pe care le-au descoperit in drumul biciclistului bucurestean. Vorbim aici despre statii RATB, chioscuri de ziare care au aparut acolo, dupa ce au fost trasate pistele, cu autorizatia primariilor de sector. In momentul de fata exista o lipsa de comunicare intre institutii care a dus la aceste anomalii. Daca primaria de sector ar fi intrebat Administratia Strazilor daca acolo unde urmareau sa puna o statie RATB sau un chiosc de ziare exista o pista pentru biciclisti, evident, li s-ar fi raspuns ca nu pot plasa acolo un astfel de obiectiv".

Un alt motiv a fost ca bordurile nu au fost aduce la nivelul carosabilului, ca biciclistii sa poata urca si cobori de pe piste. "In anul 2008, atunci cand s-a incheiat acel contract de trasare a pistelor pentru biciclisti, pentru ca pe de o parte cetatenii care circulau cu bicicletele cereau acest lucru, pe de alta parte in 2007 atunci cand Romania a intrat in UE trebuia sa respecte aceste norme, s-a facut un contract care nu prevedea si coborarea acestor piste la nivelul carosabilului", spune Dinca. Fiindca acest contract nu a mai fost incheiat, in 2012, Politia Rutiera a inchis pistele.

Administratia Strazilor sustine insa ca Politia Rutiera nu le-a cerut de la inceput ca bordurile sa fie coborate la nivelul carosabilului si a dat avizul pentru piste cu bordurile ridicate. "Din informatiile pe care eu le am pot sa va spun ca Politia Rutiera a fost cea care a dat mai multe avize inainte ca aceste piste pentru biciclisti sa fie trasate. Deci nu s-a facut nimic fara acordul Politiei Rutiere. Politia nu avea in atributii sa participe si la receptia pistelor, asa ca noi le-am receptionat cum erau. Treaba lor a fost doar sa avizeze traseele biciclistilor, deci pe unde aveau ele sa treaca conform planului, si au dat avizul. Ca astazi vin si spun ca nu sunt legale fiindca nu sunt coborate la nivel, este si pentru ca ASB nu a mai incheiat acel contract care prevedea coborarea la nivel. Din informatiile pe care le am reiese ca mai intai Politia a avizat aceste piste, ca sunt in regula, potrivit stasurilor in vigoare, apoi au venit si au spus ca ele sunt ilegale", spune Carmen Dinca.

Aceasta spune ca pistele inchise de Politia Rutiera nu vor mai fi deschise deoarece acum se discuta trasarea altor piste, pe carosabil:

"Deja nu mai vorbim de redeschiderea acelor piste. La nivelul Primariei Capitalei s-a infiintat acum cateva luni o comisie din care fac parte pe langa reprezentanti ai Administratiei Strazilor, reprezentanti ai Politiei Ruriere, RATB, Metrorex, ONG-uri care apara drepturile biciclistilor si care discuta la aceasta ora mutarea pistelor de pe trotuare pe carosabil asa cum isi doresc toti biciclistii bucuresteni. Tot ce pot sa va spun in acest moment este ca startul se va da pe Splaiul Independentei, in aceasta primavara. Pe unde vor fi trasate, cat de lungi vor fi, nu va pot spune", spune Dinca.

Desi majoritatea biciclistilor isi doresc piste pe carosabil, acestea ar putea fi o problema pentru soferii RATB.
"Am participat la cateva dintre aceste sedinte si reprezentantii RATB au ridicat mai multe intrebari cu privire la succesul acestor piste de pe carosabil avand in vedere ca soferii RATB nu prea agreaza aceasta idee. Ei si asa se confrunta cu rebelitatea scuteristilor, motociclistilor. Va fi foarte greu sa faca fata si unui val de biciclisti. Acum nu poti sa ai garantia ca traseul pistelor de pe carosabil va fi respectat. Daca asezi pista pe trotuar nu este bine ca ii deranjezi pe pietoni, ii deranjezi pe soferii care oricum parcheaza ilegal pe trotuar. Noi am pus de mai multe ori acei stalpisori care au fost pur si simplu rasi de soferii pentru a isi permite sa parcheze in locuri ilegale. Aici nu mai este treaba Administratiei Strazilor sa rezolve aceasta problema. Pe trotuare, in foarte multe locuri, stau masinile aranjate fara sa aiba niciun fel de problema. Biciclistul saracul nu mai are pe unde sa treaca, nici pe pista, nici pe langa pista, ca da peste pietoni. Si pe carosabil ca si pe trotuar va fi o mare problema", spune Carmen Dinca.


Chiar daca se va gasi in curand o solutiepentru modul in care vor fi trasete pistele pentru biciclete, ramane insa intrebarea cine va plati prejudiciul de 11 milioane de euro. "Nu va pot raspunde eu la aceasta intrebare. Este nevoie de concluzia unui organ de control. Curtea de conturi a facut mai multe investigatii la Administratia Strazilor in ultimii ani. Din informatiile pe care le am eu, nu stiu ce concluzie au tras", a declarat Carmen Dinca pentru HotNews.ro.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

5324 vizualizari

  • +17 (19 voturi)    
    De ce nu suntem primiţi în Schengen... (Vineri, 8 martie 2013, 15:44)

    dan77 [utilizator]

    1. De ce nu suntem primiţi în Schengen? Pt că un reprezentant al autorităţilor spune: "Acum nu poti sa ai garantia ca traseul pistelor de pe carosabil va fi respectat."
    2. 11 mil € pt 122 km => 90€/m. Adică 400 RON pt 1 m de vopsea !!!
    3. Din primăvară ne apucăm să trasăm, fără să fie clar ce facem cu maşinile parcate, cu RATB-ul şamd.
    • +1 (1 vot)    
      R: (Duminică, 10 martie 2013, 18:47)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan77

      Buna ziua, vreti un vinovat, sunt eu, ok, eu sunt de vina pentru ca Romania e in prapastie, pentru ca sunt salariile mici, pentru ca nu avem piste, drumuri, poduri, mancare in farfurie.
      2. tot eu sunt de vina si penru banii chetuiti pe piste
      3. si daca nu ne vom apuca tot eu voi fi de vina,

      O zi buna!
  • +18 (20 voturi)    
    Ghici (Vineri, 8 martie 2013, 15:49)

    tudor74 [utilizator]

    Ghici unde o sa parcheze masina tighanu/melteanu/cocalaru/bizonu ?

    Cum unde? Pe pistele de biciclisti ! Ti-ai dra' de sarantoci, nu aveti bani de Audi/BMW, megeti cu bicicleta sa va faceti de ras, va scutesc eu de suferinta si parchez pe pista voastra.
    • +1 (1 vot)    
      R: (Duminică, 10 martie 2013, 18:50)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui tudor74

      Buna ziua, aveti dreptate!
      traim in tara in care vrem ca totul sa fie ca afara dar incalcam toate regulile pe care strainii le respecta. IN concluzie, vrem o tara ca afara fara reguli, ca la noi!
      O zi buna!
  • +16 (18 voturi)    
    traducere (Vineri, 8 martie 2013, 15:57)

    Itsoc [utilizator]

    in traducere pentru biciclisti:
    cei 11 milioane au intrat in buzunarele mai marilor din primarie si nu vor mai fi vazuti vreodata
    noile piste vor fi la fel de proaste ca cele vechi, suma va fi dubla.
    masina va fi la putere si in urmatorii ani pentru ca exista un interes puternic din partea vanzatorilor de carburant sa jupoaie populatia lobotomizata de bani in continuare.
    vreti sa mergeti cu bicicleta civilizat? emigrati in amsterdam, in Bucuresti, Romania, UE, Europa, Terra, Calea lactee, anul 2012 d.Hr nu aveti nicio sansa.
  • -7 (17 voturi)    
    fain (Vineri, 8 martie 2013, 15:58)

    DragosMc [utilizator]

    11 milioane de euro aruncate pe geam pt niste piste de biciclete si niciun comentariu... reactii ZERO. Probabil daca se 'aruncau' vreo cateva zeci de mii pe vreo biserica, cum tot scrie hn in ultima vreme, sareati cu sute de comentarii.
    • +1 (11 voturi)    
      De acord!!!... (Vineri, 8 martie 2013, 20:46)

      luptacuprostia [utilizator] i-a raspuns lui DragosMc

      Nu sunt de acord nici cu banii aruncati pe fereastra pentru mizeriile de piste "bicicliste" dar nici cu fonduri banesti aruncate pentru construirea de biserici. Mai bine se ridica scoli, gradinite, crese, adaposturi pentru cei nevoiasi dar si pentru animalele aruncate pe strazi de populatia needucata in spiritul sterilizarii femelelor in vederea reducerii numarului de animale abandonate. Asta ar trebui sa ne preocupe pe noi oamenii asazisi civilizati, traitori in secolul 21.
    • +3 (3 voturi)    
      :)) (Sâmbătă, 9 martie 2013, 7:42)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui DragosMc

      faptul ca nu le-ai vazut tu, sau te faci ca nu le-ai vazut nu inseamna ca nu au existat.

      in cazul pistelor de biciclete a fost o problema punctuala, a apaut, a fost cometata, dezbatuta, criticata, injurata, si unele efecte (mult mai mici decat ar fi trebuit sa fie) se vad.
      in cazul bisericii, BOR ne da saptamanal ocazia sa facem acelasi lucru si nu se vede nici cel mai vag efect.

      you do the math.
  • +9 (13 voturi)    
    Pe scurt (Vineri, 8 martie 2013, 16:12)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Adica parcari.

    Vor exista parcari pentru tomberoane, afise publicitare si masini pe trotuar in paralel cu parcari pentru masini pe carosabil. Si totul pentru un Bucuresti mai frumos.

    Singura variabila aici e costul. Restul sunt fapte. Oricum nici costul nu e important pentru ca e platit din bani publici, adica de fapt ai nimanui. Bani care stateau degeaba.

    Apropo: abia astept momentul in care 1 km de pista de biciclete in Bucuresti va costa mai mult decat 1 km de autostrada in Germania.
    • -5 (7 voturi)    
      pomul laudat (Vineri, 8 martie 2013, 16:29)

      getodacul [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Nu te agita prea mult cu Germania, ca nici la ei nu stau lucrurile prea bine ;)
      De cativa ani buni tot au scandaluri si proteste FIX din cauza costurilor de contructii in permantenta crestere.
      Dau aici doar 2 exemple, dar nu sunt singurele:
      1. Constructia noii gari in Stuttgart (Stuttgart 21), unde protestele sunt legate atat de costurile in permanenta crestere, dar si de faptul ca trebuie distrus un parc cu copaci foarte batrani ce pot fi considerati monumente.
      2. Constructia aeroportului nou din Berlin, care tot trebuie sa se lanseze (aeroportul) de o buna perioada, dar in permanenta se constata ca mai lipseste ceva, mai trebuie consolidat ceva, mai trebuie facut ceva, mai trebuiesc bani
      • +7 (7 voturi)    
        Nimeni nu e perfect (Vineri, 8 martie 2013, 18:06)

        stef_an [utilizator] i-a raspuns lui getodacul

        Comparatia cu Germania era din start o gluma buna... Atat societatea cat si politicienii au o alta mentalitate, nu perfecta, dar net superioara romanilor.
        Iti dau si eu doar un exemplu:
        La ei se pune problema ca iese mai scump, la noi se fac proiecte, se aloca fonduri si (surpriza!!!) nu se face nimic.
  • +5 (15 voturi)    
    Piste de bicicleta pe carosabil . (Vineri, 8 martie 2013, 16:18)

    proletara [utilizator]

    Chiar aveti bani de aruncat sau pe cineva de subventionat , mai draga ! Lasati lucrurile asa cum sunt. Tara arde si Baba se piaptana ..Ala cu chip de baba , adica SO.
    Oamenii se sinucid ca nu au locuri de munca si voi pictati piste .Eu si cu inca doua ca mine ne oferim , voluntare, sa trasam linii pe unde doriti DVS. . Ne dati vopsea si gata . Banii pe care-i doreati "investiti " in pixte de bike ii dati la saraci. Okey , mai daragilor ?
  • +4 (4 voturi)    
    Piste (Vineri, 8 martie 2013, 16:22)

    proletara [utilizator]

    pentru biciclee ..11 milioane de EURO, cheltuiti deja. . Recuperati acesti bani de la vinovati si apoi aplicati solutia cu voluntarele proletare ! i va mai raman bani si pentru mii de biciclete ,de inchiriat . Ca la PARIS ! Hi Hi Hi , asa-i ca-i logic ?
  • +5 (9 voturi)    
    piste (Vineri, 8 martie 2013, 16:29)

    proletara [utilizator]

    Biciclisti din toata Capitala uniti-va ..si mergeti pe unde puteti.Ca si pana acum , ca pe vremea lui Nea Nicu . Cine stie cat mai cheltuiesc astia de la Primarii pentru niste linii si sabloane ! Mai bine fara ..ca noi tot circulam pe trotuar..ca pe carosabil e jale ! Pericol de moaarte . Nu vrem piste ! Vrem locuri de munca!
  • +2 (6 voturi)    
    simtul umorului la romani (Vineri, 8 martie 2013, 16:35)

    getodacul [utilizator]

    Asta cu pistele de biciclete pe carosabil, in Bucuresti, este unul din cele mai bune bancuri auzite pana acum.
    In conditiile in care pietonii ce traverseaza strada pe trecerea de pietoni nesemaforizata inca isi risca viata, in conditiile in care multi soferi habar nu au cum trebuie acordata prioritatea intr-un sens giratoriu, in conditiile in care masinile de politie stau parcate pe pistele de biciclete, in conditiile in care atunci cand te duci la un politai sa reclami o masina parcata pe pista de bicicleta, politistul ridica din umeri si-ti raspunde "si noi ce sa-i facem?", consider ca defapt autoritatile nu vor defapt sa vada biciclete folosite in Bucuresti.
  • +4 (6 voturi)    
    Bani aruncati pe geam - partea a II-a. (Vineri, 8 martie 2013, 16:35)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Stimabila Carmen Dinca minte. Poate ca au fost obstacole care au aparut pe piste, dar cele mai multe au fost acolo inca de la inceput. Una dintre primele piste din Bucuresti, cea de bd. Elisabeta se termina brusc la 1m de statia de RATB de la Universitate. Asa fusese "gandita" inca de la inceput.
    Cred ca ar trebui intrebat si Sorin Oprescu despre gramada de bani din taxele si impozitele platite de noi, aruncati pe geam cu trasarea acestor piste, cu care de altfel se lauda pe site-ul de campanie. Acum aceasta realizare a disparut de acolo.
    Cazul Splaiului Independentei este emblematic pentru cum se cheltuiesc banii in primaria lui Oprescu. Prin octombrie-decembrie anul trecut, asfaltul in stare excelenta de pa strada si trotuarele de langa Dambovita si zona Izvor ( unde se aflau trasate si pistele pentru biciclete) a fost raschetat si s-a facut reasfaltare. Pistele bineinteles au disparut. De ce s-a reasfaltat? Bineinteles au fost inlocuite si borduri. Borduriada lui Videanu paleste in fata borduriadei lui Oprescu.
    Aceeasi oameni care au aruncat pe geam milioane de euro fara nicio consecinta cauta acum « solutii » pentru noi piste de biciclete.
    • 0 (0 voturi)    
      R: (Sâmbătă, 9 martie 2013, 20:17)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      Buna ziua, imi pare rau ca va pripiti sa tragti concluzii despre sinceritatea mea. Eu nu am pareri personale care sa va releve caracterul meu de om sincer sau mincinos, sunt purtator de cuvant daca intelegeti notiunea, exprim pozitia Administratiei. Va multumesc oricum pentru usurinta cu care ma judecati fara sa ma cunoasteti. O zi frumoasa!
      • +1 (1 vot)    
        Nu ma pripesc deloc... (Luni, 11 martie 2013, 16:51)

        EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui Carmen Dinca

        Nu ati dezmintit/demontat nimic din ce am spus. Inteleg ca sunteti pusa intr-o situatie delicata si ca trebuie sa scuzati cumva institutia pe care o reprezentati. Ingrata pozitie! Nu prea poti masca evidentele! Ca sa vedeti lipsa de coordonare tocmai ce a anuntat seful Oprescu:
        "Pistele de biciclete se vor face tot pe trotuar, nu pe carosabil. "Nu vreau sa stau sa numar mortii" "

        http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-14393893-sorin-oprescu-pistele-biciclete-vor-face-tot-trotuar-nu-carosabil-nu-vreau-stau-numar-mortii.htm
  • +2 (2 voturi)    
    biciclisti (Vineri, 8 martie 2013, 16:43)

    FlorescuIulia-Marina [anonim]

    http://infoinsider.ro/2011/07/10/mobilizare-dati-un-leu-pentru-un-pneu/
  • +5 (5 voturi)    
    eu ma intreb - (Vineri, 8 martie 2013, 17:36)

    javier [utilizator]

    doamna asta, bugetar platit din impozitele oamenilor, care a venit sa spuna ca nu e administratia strazilor de vina, dar nici politia si nici primariile, care se pare ca nu a vizitat alta tara, ca sa fi vazut ca pistele se fac pe carosabil si in mod exceptional pe trotuar, care se grabeste sa ii invinovateasca pe biciclisti pentru ca isi doresc piste pe strada si vor incurca autobuzele, pe care nu o intereseaza masinile parcate ilegal pe pista de biciclete si care nu stie ce au decis controalele si cum se va recupera prejudiciul, isi merita salariul pe ziua de azi? simte cineva ca a primit o lamurire sau o explicatie, dupa ce a dat ea raspunsurile astea?
    • +1 (1 vot)    
      R: (Duminică, 10 martie 2013, 18:44)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui javier

      Buna ziua, bugetar platita din impozitele oamenilor, stimate domn, salariul meu este de 1000 de lei din impozitele oamenilor, cum spuneti dvs, lucrez 8 ore pe zi si incerc sa nu ignor pe nimeni, raspund in limita informatiilor e care le am. Eu nu sunt POLITIA sau vreun organ de control sa spun cine e vinovat, daca dvs aveti dovezi si stiti cine e vinovat, spuneti-o, nu va impiedica nimeni! eu nu am invinovatit biciclistii dar se pare ca orice as spune eu fiecare intelege tot ce vrea! Credeti ca eu am toate raspunsurile si nu vreau sa le dau? O zi buna!
  • +6 (6 voturi)    
    Pesimismul te tine in viata (Vineri, 8 martie 2013, 17:58)

    Dragos.C [anonim]

    Conform studiilor pesimistii traiesc mai mult.

    Sfatul meu dragi bucuresteni: organizati dracului jungla aia urbana, mai colorati-o ca e capitala unei tari, nu orasul nimanui.

    Faceti pista pe carosabil dar mare atentie cum o semnalizati, sa isi aminteasca toti gibonii ca exista si biciclisti.
    Personal nu cred ca exista persoane capabile sa duca treaba asta pana la capat fara reprosuri.
  • +6 (6 voturi)    
    /// (Vineri, 8 martie 2013, 18:47)

    NuVreau [utilizator]

    Ce s-a intamplat cu intrebarile noastre? Nu avea doamna raspuns si a decis sa spune ce vrea ea?
    • -1 (1 vot)    
      R": (Sâmbătă, 9 martie 2013, 20:18)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui NuVreau

      La ce intrbari va referiti? Am raspuns in limita informatiilor pe care le avem tuturor cetatenilor care au intrebat. Cred ca va grabiti sa judecati pe cine nu trebuie, o seara buna!
    • -1 (1 vot)    
      R: (Duminică, 10 martie 2013, 18:40)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui NuVreau

      Buna ziua, va multumesc pentru politete. Eu nu raspund ce vreau eu, dvs puneti ce intrebari vreti. Daca doriti sa ma intrebati ceva astept intrebarile dvs pe adresa presa_asb@yahoo.com. Imi pare rau ca m-ati gasit pe mine vinovata, imi asum, desi eu nu fac decat sa raspund in limita infprmatiilor pe care le am si sa nu va ignor, probabil ca era mai bine sa ignor. Ii dau seama acum dupa ce am acceptat sa vin in fata dvs ca proverbul acela latinesc " daca taceai filosof ramaneai se potriveste bine poporului roman" O zi buna!
  • +7 (7 voturi)    
    Stim deja... (Vineri, 8 martie 2013, 19:21)

    dami365 [utilizator]

    la anul pistele or sa fie mutate pe pereti!...normal,cu alti bani!!!
  • +2 (4 voturi)    
    niculae.dorin@yahoo.com (Vineri, 8 martie 2013, 19:58)

    NuVreau [utilizator]

    Ieri erau cateva zeci de intrebari puse doamnei. Ce s-a intamplat cu ele? De ce imi cenzurati comentariile? Ce interese ascundeti?
    • 0 (0 voturi)    
      R: (Sâmbătă, 9 martie 2013, 20:20)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui NuVreau

      Daca nu ati reusit sa ma intrebati va rog sa imi scrieti pe adresa presa_asb@yahoo.com. NU ocolesc nicio intrebare, raspund in limita informatiilor pe care le am tuturor celor care au nelamuriri insa nu confundati functia de purtator de cuvant cu cea de ordonator de credite. O seara buna!
  • +2 (2 voturi)    
    dotore Oprescu (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:04)

    bref [utilizator]

    Sa inceapa cu strada Liviu Rebreanu. Succes MASCARICI!
  • +2 (2 voturi)    
    piste (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:14)

    Walking_dead [utilizator]

    Este o initiativa de laudat, insa in realitate se vor crea doar niste delimitari, unde nesimtitii vor parca fara nicio remuscare.
    Totusi sper sa ma insel.
  • +1 (5 voturi)    
    Cica ii deranjezi pe pietoni (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:38)

    HP [utilizator]

    Cum adica "ii deranjezi" pe pietoni ? Dar cine ii intreaba pe pietoni ce parere au ?

    Domnilor, intr-o tara civilizata, cu oameni intregi la cap, aceste piste se construiesc pur si simplu, iar cine se baga peste ele, fie pietoni sau parcagii ilegali - ia amenda grasa pana ii trece cheful.
  • +3 (3 voturi)    
    Piste cu gard/borduri (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:51)

    daydr3am3r [utilizator]

    Daca vor sa faca piste calumea sa le faca, astfel incat sa nu poti trece cu masina pe acolo sau sa nu pot parca. Arata oribil si nu ar fi ca cele din vest dar ar fi eficiente, mai ales in educarea imbecililor din trafic. Vorba aia, dacă nu vine muntele la Mahomed vine Mahomed la munte.

    Cu garduri metalice e cam greu si arata oribil, dar ar putea ingradi macar cu borduri. Lucrul asta e valabil si pentru mijloacele de transport in comun, pentru a evita ambuteiajele.

    Din pacate este foarte greu de realizat din cauza parcarilor construite prin ingustarea trotuarelor si, in multe situatii, din cazua faptului ca drumurile noastre nu prea au mai mult de 2 benzi, asta ducand la ambuteiaje in trafic.

    Pe de alta parte, pistele de biciclete si benzile speciale pentru mijloacele de transport in comun ar duce la descongestionarea traficului in comun, utilizat de marea majoritate a locuitorilor.
    Si avand in vedere imbecilitatea multor soferi bucuresteni, asta ar fi solutia ideala.
  • +1 (1 vot)    
    Primarele habarnmamist, sau doar ... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 17:02)

    Andrzej [utilizator]

    Primarul Oprescu nu este nici pe departe atat de paralel cu ce se iantampla in Bucuresti, numai ca interesele materiale imediate dar mai ales cele politice il fac sa ia decizii aberante.
    As invita reporterii Hot news sa identifice cu acuratete cate proiecte incepute din vremea lui Basecu si Videanu , dar si pe cele demarate sub conducerea lui Oprescu, sa vada stadiul in care se afla, sa vorbesca cu specialistii pentru a evalua ce pierderi enorme sunt cauzate de aceste proiecte abandonate si sa spuna contribuabililor unde , cum si cine a gresit, dar mai ales cine va plati aceste enorme pierderi.
  • +1 (1 vot)    
    Prostie (Sâmbătă, 9 martie 2013, 20:16)

    Cetateanu [utilizator]

    Prostie cu repetitie!
    Dupa ce madam Udrea s-a inteles de minune cu "tanarul" , sa manareasca niste bani, Sorinel recidiveaza.
    Intr-un oras in care pietonii trebuie sa mearga pe carosabil, si sa fie campioni la sarit obstacole (masini, panouri publicitare, chioscuri..) problema nu-s pistele "EU" pentru biciclisti ci modul in care isi fac datoria cei care ar trebui sa controleze si sa impuna respectarea legalitatii: politisti de toate culorile, jandarmi, inspectori de primarie judecatori etc..
  • +1 (1 vot)    
    Un mic pas spre normalitate (Duminică, 10 martie 2013, 3:39)

    cicloturism [utilizator]

    Campania contra asa-ziselor piste de biciclete trasate aberant de Primaria Mun.Bucuresti in ultimii ani pe trotuare (cheltuind si o gramada de bani publici aiurea), se pare ca da roade ... Sa vedem acum si cum anume vor face asta, sa nu iasa iara o bataie de joc... Deci o mica batalie castigata, dar razboiul va mai dura pana vor pricepe ci accepta edilii cum e cu infrastructura pt biciclete creata serios si nu in bataie de joc ca pana acum.... Aberatia asta cu pistele pe trotuare, luand din putinul care mai ramasese pietonilor, plus prost realizate tehnic ( prea inguste, fara continuitate, cu obstacole etc.) a fost energic si repetat denuntata si de Federatia Biciclistilor din Romania dar roadele au venit cand s-a ajuns la intense campanii de presa si la actiuni in instanta, multumita organizatiilor bicicliste din Bucuresti - in special OPTAR... Speram sa ia aminte si primariile altor orase - inclusiv Cluj-Napoca, Brasov si altii care au trasat "piste" pe trotuare...
  • +2 (2 voturi)    
    hmmm!... punctualele chestiuni... (Duminică, 10 martie 2013, 12:02)

    qola [utilizator]

    Carmen Dincă face parte din marea tagmă a mamutorităților, (adică e din sistem!) deaceea vorbește mult și nu spune nimic, iar noi, trebuie să deducem din spusele date în calitate de ”purtător de cuvânt” că, de fapt, se caută noi modalități de a consuma legal banii publici.
    Pe de altă parte, o altă direcție se întrevede: șoferii nu sunt de acord cu faptul că bicicliștii circulă cu aceleași drepturi pe șosea, prin simpla menționare a ratb și a acelor ”rebeliuni” motoriste, uitându-se că, de fapt, tocmai ei, șoferii provoacă haosul pe șosele. Pentru asta, prin comparație, uitați-vă oriunde: în alte orașe din România, în lume, în Europa sau alte continente, cum se comportă șoferii când întâlnesc bicicliști. ...Bucureștiul este exact ce vor mamutoritățile: un ”sat fără câni” din care ele iau crema, cu legea (proastă) în mână!
    Întrebări referitoare la această ”vezi Doamne!” greșeală sunt multe, răspunsuri oficiale sunt puține, proaste, fără obiect/subiect sau inexistente, dar per total se înțelege asta: <<noi, cei de la primărie și alte structuri, vrem mai mulți bani! ...din piatră seacă! sau nici nu contează motivul! Voi, pulimea, plătiți...!>>
    Deasemenea, din răspunsul de mai sus al acestei ”limbiste oficiale” reiese că nu asb a greșit, ci că ratb. poliția și alții, iar ei nu au nici o vină, deaceea ”nu știe ce să spună” sau ”nu are informații”! Adică ne duce cu preșul, cu zăhărelul, cu nuiaua sau de nas... (mă rog!... sau doar încearcă!...) iar în timp vor reuși, pentru că ei sunt ”statul”!
    Și (...cireașa de pe tort!) ne arată și cum funcționează sistemul: nimeni nu e vinovat, nimeni nu e răspunzător când e ceva făcut prost sau greșit, dar toți se avântă la tăieri de panglici, conform proverbului: ”La plăcinte înainte, la război mai înapoi!”
    • -1 (1 vot)    
      R: (Duminică, 10 martie 2013, 18:58)

      Carmen Dinca [hotnews.ro] i-a raspuns lui qola

      Buna ziua,
      va inteleg indignarea dar va previn ca sunteti intr-o mare greseala atunci cand ma judecati, ca sa va convingeti va invit sa intrati in sistemul in care sunt eu. Va astept la sediul Adminisrtratiei Strazilor Bucuresti pe salariul de 1000 de lei pe care il am eu sa stati 8 ore si sa le raspundeti tuturor cetaenilor care cer lamuriri si mai ales ziaristilor. Asa imi trebuie daca aleg sa raspund, in limita informatiilor pe care le am, nu era mai bine sa ignor?

      LIMBISTA OFICIALA - hm, numai din folosirea acestor cuvinte imi dau seama ca orice explicatie pe care incerc sa v-o dau nu are rost! Imi cer scuze daca v-am facut vreun rau!
      o zi frumoasa!
      • +1 (1 vot)    
        ...aceeași aroganță! (Duminică, 10 martie 2013, 20:29)

        qola [utilizator] i-a raspuns lui Carmen Dinca

        Mulțumesc pentru răspuns! Chiar nu mă așteptam...
        Așa o fi!... că sunt într-o mare greșeală adică!... și ceilalți sunt împreună cu mine oare? Înseamnă că doar ”mamutoritățile” știu ce e mai bine pentru noi... iar cetățeanul Dincă Carmen știe doar să traducă ce un om obișnuit nu înțelege!
        Dacă vă referiți la limbă/limbaj nu pot să comentez ce și cum înțelegeți pentru că e evident (din comentariul de mai sus!) că judecata mea e mai puțin bună decât...
        dar... ce rost are oare?
        -
        Este evident pentru toți că toate structurile din administrația locală sunt sugative de bani, iar voi (fiecare dintre funcționari adică!) sunteți ca în zicala ”nici usturoi n-a mâncat...! Oamenii din administrație, la orice nivel, se dau loviți de fiecare dată cu: salariu mic (iar exemplul e chiar în răspunsul de mai sus!), ore suplimentare, șefi răi și nebuni, șamd... dar voi, fiecare dintre voi, nu vrea să plece de acolo pentru că acel șef cât de nebun e, știe să facă bani și pentru subordonați... și mai bine să taci și ”să se verse pe tine”, că sigur își va aduce aminte de tine și la ”bine”! Ideea de bază este cam așa: dacă ești funcționar și nu stai bine sau nu îți e bine acolo, pleacă! Dar dacă tot stai, de ce nu faci treaba pentru oameni? O faci doar pentru primărie? Sau pentru corporație? Păi... de bună samă, că se vede treaba, că îți cam place! ;)
        -
        Deci una peste alta, eu am zis de sistem și de un pion în acel sistem, iar răspunsul a venit pe/pentru că m-am referit la viața persoală sau că am avut un limbaj ne-”de-licență”(licențios oare?)! Despre ce vorbim deci? Am uitat eu oare care e subiectul sau intenționat evitați subiectul prin acuze în altă direcție, prin ”fandări” de idei sau pur și simplu ”nebăgări în seamă” ale subiectului principal?
        Deci: despre ce să mai vorbim?
        -
        O seară plăcută!
  • +1 (1 vot)    
    11 milioane şi alte resturi... (Duminică, 10 martie 2013, 13:20)

    mereuinminus [utilizator]

    lasă că mărim impozitele locale, că a deţine o proprietate cât de mică constituie rost de jupuială de piele pe cap de vită contribuabilă (poate mai bejenesc unii de ajungem să înfiinţăm noi urbe de genul "tupilaţi" şi "piteşti", când se ascundeau cu vitele prin văgăuni să nu li se ia biruri), aşa recuperăm 11 milioane de euro, de pe pielea contribuabililor laşi şi nepăsători care trudesc la muncă pentru a subzista acasă şi care-şi varsă stresul pe concetăţenii lor la fel de stresaţi şi sărăciţi ca şi ei... dar e bine, aşa se poate descongestiona traficul, mai scoatem iar bani din buzunar, poate alte 11 milioane, pt. piste pe carosabil, poate scăpăm de maşini (ce glumă bună, păi şi confortul românului?!?!?) şi îi mutăm pe toţi pe biciclete... pentru că bicicletele nu impun respect, propun întoarcerea la căruţe cu boi, căci caii s-au dat la export sub formă de lasagna... asemenea piste vor constitui, atunci când sunt evenimente de acest gen, tururi de hipodrom (cu cai din import), deci, dublă întrebuinţare, rezultă că suntem complicaţi, da' avem eficienţă, că altfel suntem complicaţi degeaba, bă guagăle, sări cu banu' contribuabile că ţi-l iau oricum!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă