Primaria Sectorului 3 a lansat, vineri, un proiect cu finantare europeana care prevede amplasarea, din luna februarie a anului viitor, a zece infochioscuri si zece panouri informative, potrivit Agerpres. Proiectul, in valoare de 3,5 milioane lei, face parte din planul integrat de dezvoltare urbana a sectorului 3. Primaria Capitalei a platit 7,5 milioane de lei pentru 100 de infochioscuri insa majoritatea nu functioneaza.

InfochioscuriFoto: Hotnews

"Cu aceste panouri vom aduce cetatenilor informatii utile pentru a nu mai sta la cozi. Infochioscurile vor oferi cetatenilor acces la cererile on line ce trebuie completate pentru diverse servicii din Primarie si pot aplica. Va exista acces la site-ul primariei, cine vine in sectorul 3 va sti punctele de interes ale orasului, trasee turistice, prezentari de monumente", a spus Ioan Buzduga, managerul de proiect, la conferinta de lansare a proiectului.

Cele 10 infochioscuri vor fi amplasate in intersectiile str. Liviu Rebreanu cu bd. Nicolae Grigorescu, bd. Decebal cu str. Mihai Bravu, bd. Ramnicu Sarat cu str. Istriei, bd. N. Grigorescu cu C. Brancusi, Calea Vitan in zona centrului comercial, Piata Alba Iulia, bd. Octavian Goga cu str. Nerva Traian, bd. Baba Novac cu str. Dristor, bd. Camil Ressu cu Mihai Bravu, Nicolae Grigorescu cu Camil Ressu.

Primaria Capitalei a platit 7,5 milioane de lei pentru 100 de infochioscuri care nu functioneaza

In 2006, Primaria Capitalei a semnat un contract cu firma UTI pentru achizitionarea a 100 de infochioscuri, valoarea contractului fiind de 7,5 milioane de lei. Din cele 100 de infochioscuri, la sfarsitul anului trecut erau montate doar 34, majoritatea nefunctionale. Fie ca nu au fost bransate la reteaua electrica, fie au fost vandalizate. "Sumele necesare punerii in functiune a tuturor celor 100 de terminale nu au fost aprobate in Consiliul General al Municipiului Bucuresti, in consecinta nu se poate estima momentul in care intreg sistemul va fi functional", declarau la vremea respectiva reprezentantii Primariei Capitalei pentru Evenimentul Zilei.