Magistratii au hotarat: Gigi Becali si Catalin Zmarandescu raman in arest

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 2 aprilie 2009, 18:40 Ultima ora


Instanta de judecata a Sectorului 1 a decis sa prelungeasca mandatul de arestare al lui Gigi Becali pentru 29 de zile. Alaturi de Gigi Becali, alte 5 persoane au primit mandat de arestare, printre care si Catalin Zmarandescu.

Imediat dupa pronuntarea verdictului, avocatul Gh. Mateut a spus: "Am declarat Recurs. A fost o decizie luata sub presiuni mediatice".

Avocatul lui George Becali, Gheorghe Mateut a declarat, la iesirea de la audieri, ca instanta de judecata a ramas in pronuntare. Urmeaza ca in urmatoarele ore sa se stabileasca daca mandatul de arestare se prelungeste pentru 29 de zile sau daca Gigi Becali va fi liber:

"Au fost prezentate interceptari telefonice, dar convorbirile transcrise il disculpa pe dl. Becali. Nu am vazut plangeri ale partilor vatamate. Exista doar declaratii. Exista si un martor protejat, insa afirmatiile sale sunt generale, se reproduc declaratiile partilor vatamate. Chiar daca nu se va prelungi mandatul de arestare, dl. Becali va ramane in custodia politiei pana la ora 13:00, dar va fi un recurs", a mai precizat Mateut.

Gigi Becali a fost adus, impreuna cu alte cinci persoane retinute joi de Politia Capitalei, in fata magistratilor Judecatoriei Sectorului 1, cu propunere de arestare preventiva. Procesul a inceput vineri dimineata la ora 01:00 si a durat peste 3 ore. In acest timp, in fata Judecatoriei s-au adunat peste 300 de persoane pentru a-l sustine pe Gigi Becali.

Nu au lipsit nici incidentele. Un cameraman si un reporter au fost agresati de catre Giovanni Becali si persoanele din anturajul acestuia. Motivul conflictului a fost ca Giovanni Becali si celelalte persoane din grup au scuipat cu seminte in cameraman si au fost rugati sa inceteze.

Gigi Becali a fost retinut joi, incepand cu ora 13.00, de procurorii din Capitala, in dosarul privind sechestrarea mai multor persoane care i-ar fi furat masina omului de afaceri, in luna ianuarie a acestui an. Procurorii au intocmit referat cu propunere de arestare preventiva a inculpatilor pe o perioada de 29 de zile, dosar inaintat Judecatoriei Sectorului 1 Bucuresti. Gigi Becali este acuzat de savarsirea a trei infractiuni, de lipsire de libertate in mod ilegal, la fel ca si celelalte cinci persoane retinute.

Avocatii Catalin Dancu si Gheorghe Mateut, care il reprezinta pe Gigi Becali, au declarat ca patronul Stelei a fost tinut joi, la sediul politiei Capitalei, fara a i se lua vreo declaratie. Mai mult, avocatul Catalin Dancu a declarat ca procurorul de caz nu i-a permis sa vada dosarul de urmarire penala. "Nu ni s-a permis sa luam cunostinta de acuzatie, sa vedem sub ce acuzatie este retinut. Voi vedea daca s-a respectat o procedura legala, daca s-au respectat drepturile lui George Becali", a mai precizat Dancu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5729 vizualizari

  • -8 (22 voturi)    
    Executie (Joi, 2 aprilie 2009, 19:09)

    Daniel X [anonim]

    Acum poate vedea toata lumea la TV cum se executa un om in direct.
    Acum poate vedea toata lumea uniunea dintre Popoviciu si Basescu.
    Acum poate vedea toata lumea mafiotismul din sangele lui Basescu.
    • -1 (15 voturi)    
      Ce vorbesti? (Joi, 2 aprilie 2009, 22:13)

      nae [anonim] i-a raspuns lui Daniel X

      Mai baiatule ia spune cu cat te plateste sa injuri la Base. Ti-ajunge de-o discoteca pe sambata?
      Spui lucruri care contrazic logica elementara. Aici e clar mana lui Popoviciu si-a baietilor de la 2 1/4 pentru ca Gigi i-a dat in gat cu afacerea Baneasa. Poate te-o crede vreo baba proasta de pe la tara. Mogulii astia ar putea face si altceva cu banii decat sa plateasca oameni de doi lei care sa injure la comanda. Mai bine du-te la munca si castiga banii cinstit nu murdarind cu vorbe fara rost pe net. Destul mananca rahat ziaristii pe la TV.
    • +1 (5 voturi)    
      Patriciu (Joi, 2 aprilie 2009, 23:26)

      modrogan17 [anonim] i-a raspuns lui Daniel X

      si Patriciu si cu toti penalistii cind o sa-i vedem si pe ei la puscarie?
      in curind
    • 0 (2 voturi)    
      te pot? te pot? (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:46)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Daniel X

      te pot atinge cu un deget ?
  • +9 (13 voturi)    
    zau? oare? si ce alt subiect nou o sa mai apara? (Joi, 2 aprilie 2009, 19:11)

    neexpertu [anonim]

    Sa fim seriosi oameni buni! Nu sunt nici pe departe vreun fan Gigiii cu ale sale "hahahalelele" dar chiar imi pare cusuta cu ata alba aceasta noua poveste cap de afis. Oare credeti ca daca eu un simplu muritor as fi facut o reclamatie la politia romana (care se plimba cu zonele moi prin Dacia Logan de veghe la linistea noastra) cum ca cineva m-a hartuit, sechestrat, injurat, fugarit, furat s-ar mai fi miscat tot atat de repede cu zeci de mascati si mi-ar fi prins presupusul agresor si acuzat? Niciodata...Dar acum ne trebuie un subiect mai fierbinte ca sa uitam de Popoviciu si DGIPI si nume din politichia romaneasca vehiculate si/sau implicate in afacerea din zona racoroasa a capitalei numita Baneasa plina de multa umbra dar si multe "umbre"! Oare "baietii" destepti din serviciile "non-secrete" si departamentele astea de lupta cu "raul" intruchipat pe pamant chiar cred ca numai ei se pricep la tehnici de dezinformare, intoxicare, manipulare si control iar noi toti "romnii " reprezentanti ai "poporrului" nu ne pricepem si ramanem orbi "a la long"?? Mai ganditi-va si nu uitati ca democratia inseamna libertatea in gandire, traire si exprimare si nu a vedea doar cum vor numai unii sa vedem evenimentele si lucrurile din jurul nostru. Si acum astept reactiile vehemente ale "militantilor" pentru democratie
    • -1 (1 vot)    
      etc (Vineri, 3 aprilie 2009, 1:49)

      becalizare [anonim] i-a raspuns lui neexpertu

      sunt multe combinatii pe care distinsul si prea cinstitul Gigi a avut grija sa le faca sa ramana secrete!!!
  • +6 (14 voturi)    
    r e v o l t a t o r (Joi, 2 aprilie 2009, 19:12)

    agora [anonim]

    r u s i n e
    cine are oare tot interesul sa-l vada pe becali dupa gratii???
    oricine ar fi acea persoana nu valoreaza 2 bani . in tara asta toate-s cu fundu-n sus???
    • -1 (5 voturi)    
      no emissions:))) (Vineri, 3 aprilie 2009, 1:47)

      BKL [anonim] i-a raspuns lui agora

      nea jiji merita la puscarie pt ca polueaza atmosfera cu ineptiile lui!!!
    • +1 (1 vot)    
      hai ca nu e chiar asa... (Vineri, 3 aprilie 2009, 2:35)

      nevermind [anonim] i-a raspuns lui agora

      jiji nu o sa stea de dupa gratii.Ca doar nu a smuls nici un tzarus sau a facut alte infractiuni... Si la urma urmei el nu este pericol public, nu?
      Il tzin ne-audiat ca sa treaca timpul. Sa-l mai umileasca un pic...
      Asta e asa...ca sa vada si el cum e sa-tzi faca cineva... impolitetzuri.
      Stitzi ce o sa spuna jiji cand va fi eliberat maine? Ca a fost doar la o cafea si o partida de popa prostu' cu procurorii si ca de data asta a picat de fraier... Deh... se mai invarte roata.
    • -1 (1 vot)    
      EU (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:36)

      burebista [anonim] i-a raspuns lui agora

      Eu am tot interesul ca becali sa fie la puscarie.
      Ma agreseaza existenta lui, ma deranjeaza profund faptul ca exista, ca este el insusi, la fel cum ma deranjeaza manelele si nu m-ar deranja daca si ele ar primi 29 de zile de arest.
      Si nu pentru ca e prost, pentru ca e penibil si jenant, pentru ca e un badaran fara margini si un ipocrit monumental ar trebui sa fie in puscarie, ci pentru ca din ordinul sau, 3 indivizi au fost rapiti, inghesuiti intr-un portbagaj si dusi la judecata.
      Ce-l opreste pe becali sa faca acelasi lucru maine cu altcineva? Ce il opreste sa isi trimita gorilele cu sabii si pistoale sa ma ia pe mine de pe strada si sa ma puna la punct pentru ca mi-e sila de existenta lui?
      • 0 (0 voturi)    
        ce-l opreste? (Vineri, 3 aprilie 2009, 14:26)

        jiji [anonim] i-a raspuns lui burebista

        poate faptul ca esti prea neinsemnat pt.el
    • 0 (0 voturi)    
      r (Vineri, 3 aprilie 2009, 18:28)

      zapo [anonim] i-a raspuns lui agora

      incepe campania, trebuie sa scape cineva de altcineva...etc, ... ce e misto la noi ca astia au demonstrat ca soseste si moartea sperantei (nu-s becalist, dar astia de dupa '89 ... trebuie dati in ma-sa, ca poate mama lor ii mai primeste)!
  • +12 (16 voturi)    
    politia hotilor (Joi, 2 aprilie 2009, 19:28)

    nicu [anonim]

    unui om ii este propusa arestarea pentru presupusa sechestrare a unor hoti siguri ,mai aiurea de atat nu poate sa sune ,il urasc pe gigi dar de data asta are dreptate aceasi politie aservita hotilor care se umfla doar la pagubasi.imbecililor
  • -8 (14 voturi)    
    Circ (Joi, 2 aprilie 2009, 20:30)

    kronk [anonim]

    De ce se face atita circ pe tema unui asa zis cioban imbogatit.El vindea blugi nu brinza sau oi.Mediatizarea lui face mai mult rau decit bine.Sa stea inchis citiva anisori si sa i se faca cursuri de alfabetizare machedonului mafiot.Nu stie sa lege doua
    fraze romaneste si vrea sa fie presedintele Romaniei?
    Arogant si impertinent a dat in stinga si in dreapta crezind ca ceilalti dorm.Sa speram ca mai exista legi in tara asta.Amin
    • +9 (9 voturi)    
      pentru kronk (Joi, 2 aprilie 2009, 21:07)

      tic [anonim] i-a raspuns lui kronk

      Usurel prietene, ca daca ne luam dupa tine, jumatate din Romania ar trebui sa intre la puscarie, doar pentru ca sunt analfabeti sau au vandut blugi, branza si ciunga. De exemplu si Magda Ciumac si Sexi Braileanca si Tolea si Simona Sensual si Laura Andresan si Eva Kent si Ogica si o multime de alte pitipoance si alti pitiponci ca ei ar trebui sa fie dupa gratii. Ca mie nu mi s-a parut ca ar fi prea culti!
      Legea trebuie sa fie una pentru toti, indiferent ce au vandut sau cat de culti sai inculti sunt si trebuie sa fie respectata de toti, inclusiv de catre judecatori si procurori. Cam asta inseamna statul de drept. Din pacate, traim in Romania si....
      • 0 (2 voturi)    
        Pai... (Vineri, 3 aprilie 2009, 0:56)

        Razvanel [utilizator] i-a raspuns lui tic

        Hai sa-i bagam pe toti in puscarie. Eu nu ma opun, si nici ce a mai ramas sanatos in tara asta. Eu as vrea sa-i pot discrimina dupa cum arata (ai sanse foarte mici sa dai gres).
  • +10 (14 voturi)    
    mi-e sila.... (Joi, 2 aprilie 2009, 20:37)

    tic [anonim]

    Adica cum? Eu ii gasesc singur pe cei care mi-au furat masina, o recuperez, le dau o papara drept lectie celor care mi-au furat-o, ii iert si nu-i reclam la politie pentru furt. Pe urma hotii ma reclama pentru sechestrare de persoane si agresiune. Ma trezesc dupa doua luni la usa, la 5 dimineata, cu o armata de mascati care ma aresteaza preventiv doar pe baza declaratiilor hotilor respectivi si n-am nici dreptul sa-mi consult avocatul.
    Prima intrebare: hotii care s-au autodenuntat astfel, nu cumva ar fi trebuit sa se afle deja dupa gratii?
    A doua intrebare: cat de tampit trebuie sa fie un hot care se autodenuta si infunda puscaria de buna voie, doar pentru a se razbuna pe cel care l-a prins si i-a tras o bataie buna drept pedeapsa?
    Concluzia: Nu-l inghit pe Becali, dar ceea ce i s-a intamplat dovedeste cam ce fel de justitie exista in Romania de azi. Pe vremea lui Ceausescu, ne plangeam ca ne sunt incalcate drepturile si libertatile fundamentale si ca erau procese politice si de interese instrumentate la comanda partidului. Dar atunci, asta ce mai este?
    Mi-e sila, mi-e multa sila..................
    • -3 (11 voturi)    
      nu e asa (Joi, 2 aprilie 2009, 22:40)

      MihaiG [utilizator] i-a raspuns lui tic

      Ar trebui sa intelegi ca in nici o tara normala tu nu ai voie sa ii sechestrezi oameni, chiar daca aceia sunt vinovati de ceva.
      Partea cu datul unei "papare drept lectie" nu e legala, e un vestigiu al unei perioade premoderne.
      Nu e legal sa iti faci dreptate singur.
      Daca toti ar crede ca e OK sa iti faci dreptate singur ar fi haos.
      • +1 (3 voturi)    
        In tara asta ori iti faci dreptate singur ori (Vineri, 3 aprilie 2009, 1:56)

        warchild [anonim] i-a raspuns lui MihaiG

        nu-ti face nimeni! pe gigione nu-l putem inghiti pentru ca e un cretin prost crescut, incult samd. dar sunt de acord cu ce a facut! eu le-as fi rupt mainile pentru indiferent daca eu intru sau nu la puscarie am o multumire de fiecare data cand il vad pe hotul ala ca nu-si poate misca degetele ca nu poate tine o lingura in mana ca trebuie sa-i dea altcineva sa bea apa pentru ca nu mai poate singur! sincer ce o fi fost mai bine pentru hotul ala sa fie infirm toata viata si eu in inchisoare doar 2 ani sau sa-si fi trait viata ca un om intreg? daca actionezi fara sa te gandesti la rezultate e mai mult ca sigur ca o sa o iei in freza! ceea ce se intampla acum aici e total gresit!
      • 0 (0 voturi)    
        tu ce ai face? (Vineri, 3 aprilie 2009, 11:55)

        dgdoru [utilizator] i-a raspuns lui MihaiG

        Am fost pradat de 5 ori in ultimi 9 ani, (am o berarie) si sa furat de la marfa...pana la tv, haine ale angajatelor, ..etc A venit MILITIA de fiecare data si au luat tot felul de probe, amprente,... nici o data nu au gasit pe nimeni. A treia oara cand mi au spart crasma au si baut inauntru.......Ce crezi tu ca le faceam eu daca-i prindeam inauntru?....Sau ce le-ai fi facut tu hotilor care te pradau si i prindeai? Eu le rupeam si unghiile nu numai oasele, ....dar in ziua de azi ,poti fi tu, pagubitu, bou care munceste si se trezeste la 7 dim , plateste taxe ,impozite, salarii ..un mare infrator, privator de libertati, iar hotii care te-au pradat niste victime nevinovate....
      • 0 (0 voturi)    
        olalalala (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:58)

        veninusrl [anonim] i-a raspuns lui MihaiG

        daca unui mesaj pertinent ca cel de sus i se dau atatea puncte negative cred imi pot permite sa afirm fara sa gresesc ca sunt o majoritate de bizoni ca sa nu zic bouleni inscrisi pe hotnews.ro. sper sa fie vorba doar de cei din celulele gen kiseleff si nu norma....

        astept sclavii tonomate sa ma impuste cu minusuri :)))
  • +1 (9 voturi)    
    Un inceput (Joi, 2 aprilie 2009, 21:01)

    uhiuh [anonim]

    Un manglitor care a trait in veacurile trecute, a afirmat axiomatic ca, atunci cand este in joc salvarea statului, orice actiune este permisa. Iar voi, la fel ca nevasta-mea (recunosc), va lamentati ca niste babe natangi ca asanarea societatii a inceput de jos in sus si ca oierului devenit magnat i s-a facut o mare aroganta. Insa uitati ca si degradarea morala a societatii noastre a inceput si a fost adancita odata cu ascensiunea unor astfel de personaje "minore", gen Becali, Radulescu, Teo, Andresan, Negru, Maruta s.a. Si atunci, de ce nu ar fi corect ca si deratizarea sa inceapa tot cu aceste scursuri?
    • +10 (10 voturi)    
      pentru uhiuh (Joi, 2 aprilie 2009, 21:37)

      tic [anonim] i-a raspuns lui uhiuh

      Nici nevasta-ta n-are dreptate, dar nici tu n-ai. Si eu mi-as dori sa nu mai aud de personajele mentionate de tine, Nu-i poti baga la puscarie doar pentru ca ii detesti. Daca pe Becali sau pe cei de mai sus ii dovedesti ca au incalcat legea (au furat, au inselat, au facut evaziune fiscala, au violat, au facut trafic de influenta, au ucis, au tulburat linistea publica, au circulat fara bilet pe transportul in comun, au falimentat institutii publice sau private, etc.), atunci trebuiesc trimisi la puscarie. Daca sunt doar antipatici, analfabeti sau neamuri proaste, nu prea poti (din pacate). Pentru ca ar trebui atunci sa bagi la puscarie cam jumatate din populatia Romaniei
      • +7 (7 voturi)    
        jumatate? (Joi, 2 aprilie 2009, 21:56)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui tic

        esti indulgent. Cam 80%
      • +3 (3 voturi)    
        mmm (Joi, 2 aprilie 2009, 22:58)

        theman [utilizator] i-a raspuns lui tic

        cred ca 85% ar fi suma corecta
      • 0 (0 voturi)    
        nedumerire (Vineri, 3 aprilie 2009, 14:31)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui tic

        cum de nu se autosesizeaza Organele cu privire la manelisti sau la regii, imparatii, voievozii si bulibasele tiganilor? astia bubuie de prosperitate sfidatoare, insa la Fisc platesc sume infime sau nimic!
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 3 aprilie 2009, 17:03)

      veninusrl [anonim] i-a raspuns lui uhiuh

      100%
      al capone a fost inchis pe evaziune fiscala, dar aplaudacii sau inconstientii (sau o fi vreun blestem al mioriticilor) se leaga de forma spunand ca fondul nu conteaza.
  • +2 (4 voturi)    
    Hotii erau de fapt functionari publici (Joi, 2 aprilie 2009, 21:04)

    Vlad [anonim]

    Hotii care i-au furat mertzanul lui gigi erau functionari publici, la fel ca si jucatorii de la U. Cluj din scandalul Valiza!... Gigi se face vinovat de privare de libertate a unui functionar public si deci de subminare a autoritatii statului! La Jilava cu Gigi, trebuie sa continue traditia familiei nu?
  • -2 (8 voturi)    
    au iesit prietenii la tv sa il apere ca ciorile (Joi, 2 aprilie 2009, 22:20)

    fich [anonim]

    cum au iesit mafiotii pe la toate tv sa ii apere cauza lui feka....pana si "marele om de stat" MEDICAMENTE e si el pe acolo...adevarul ca cine se aseamna se aduna fratilor
    • 0 (2 voturi)    
      NU (Vineri, 3 aprilie 2009, 2:12)

      bula [anonim] i-a raspuns lui fich

      Nu e vorba de Becali.E vorba de noi toti.In momentul in care esti arestat ca ai prins hotul care te-a furat si te aresteaza politia ptr privare de libertate sa-ti aduci aminte prostiile spuse de tine.
      • 0 (0 voturi)    
        legea. (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:57)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui bula

        Una este sa prinzi hotul si sa il duci la / chemi politia, si alta este sa te duci dupa hot, sa il prinzi, sa il aduci acasa si sa il tii inchis in casa. Apoi sa il bati si sa-l trimiti la politie. Evident, hotul va plati pentru ce a facut, insa daca actionezi ca in ca doilea exemplu, vei platit si tu. Pentru ca, conform contitutiei, prezumtia de nevinovatie trebuie acordata pana la proba contrarie.

        Deci hotii sunt nevinovati pana se dovedeste ca sunt vinovati. La fel si Becali.
  • +5 (7 voturi)    
    Autosesizare, povesti de adormit copiii (Joi, 2 aprilie 2009, 22:31)

    vigilante [anonim]

    Tata a fost furat de comisia de aplicare a Legii fondului funciar in cirdasie cu 'baieti destepti'. De la schimbarea la fata din '89 se tot judeca. Are decizie definitiva de punere in posesie, care a fost intirziata cu 9 ani si 6 luni... ar trebui sa primeasca despagubiri pentru fiecare zi de intirziere... dar este o caracatita care la orice sezizare o trimite spre solutionare exact la cel care nu aplica legea si este reclamat. A scris la toate instantele inclusiv la presedintii care s-au perindat. A sesizat toate abuzurile si nimeni nu s-a "autosesizat". Tatal meu are aproape 80 de ani. A ajuns la Strassbourg pe rol cu problema sa. Dar si aici se pare ca Romania are demni reprezentanti care fac tot posibilul sa obstructioneze. Institutia avocatului poporului = o gluma. Curtea Constitutionala = alta gluma. Judecatorii = inamovibili. Procurorii = ? o mare necunoscuta. Cite condamnari definitive ale marilor corupti ati vazut? Dar in fiecare zi mass media ne prezinta cazuri ale unor politisti, judecatori si procurori corupti si care sfideaza legea. In vremea asta ministrul NIca spune ca in secunda 2 el il da afara pe orice politist care nu-si face datoria. Si asta e glumet in felul lui.
  • +6 (8 voturi)    
    mizerie.... (Joi, 2 aprilie 2009, 22:40)

    marian [anonim]

    Ce mizerie!
    Perchezitie pentru acuzatia de privare de libertate.
    Mandat de aducere cu mascati.
    Incep sa ma indoiesc serios de sanatatea societatii romanesti.
    Becali NU este judecat pentru prejudiciile reale aduse statului, dar este judecat ca si-a recuperat masina si a batut hotii.... mergeti inainte baieti cu epoleti, doar sunteti platiti din banii contribuabililor...
  • 0 (2 voturi)    
    domnul gigi (Joi, 2 aprilie 2009, 23:44)

    pitzi [anonim]

    de la distanta din germania-ordin de sus.la rezerva cu domnul.chorordkovski al romanieie.cine-i putin cine-i medvedev in romania.plingem multi de aceasta tara superba.mai jos decit jos unde sepoate ajunge.balamuc.guten abend
  • +2 (2 voturi)    
    romania.. (Vineri, 3 aprilie 2009, 0:13)

    Dan [anonim]

    oare de ce nu ma mai mira.. justitia lu peste. Hotii sa fie aia care dau in judecata un om care isi face dreptate? Romania.. vai de tzara asta.. as impusca pe toti prostii X-(
  • 0 (0 voturi)    
    stiti ce o sa-i faca? (Vineri, 3 aprilie 2009, 0:18)

    Lilian Pancea [anonim]

    o sa-i dea pielea inapoi lui Gigi.
  • -2 (2 voturi)    
    ce se-ntampla doc ? (Vineri, 3 aprilie 2009, 1:08)

    mircea [anonim]

    oieru' a muls in direct la tv o oaie.....in curand o sa mulga mielu' marinarului....
  • 0 (0 voturi)    
    Halal justitie...halal politie (Vineri, 3 aprilie 2009, 1:08)

    Manuel [anonim]

    Si-a facut justitia singur. Parearea mea este ca era normal sa-si faca singur justitie, pentru ca justitiarii nu-s fac justitia, avem atatea cazuri de la care romanii sau saturat. Daca politia si justitia este la pamant, oamenii incearca sa-si faca singuri justitie, eu nu sunt cu Becali, dar probabil ca nu este singurul om din Romania de care e saturat de mizeria si de prostia politistilor si-a justitiei din Romania, acum poti sa cumperi si pe politisti si pe procurori normal ca multi sunt satuli sa umble prin toate institutile saturati de birocratia si spaga care exista in tara. Bravo Becali, frate dupa ce ai facut bine, ai construit atatea case, ai ajutat tot felul de handicapati sa-si refaca sanatatea, ai dat atata ajutor la multi oameni, nemernici astia nu te lasa sa dormi, ce jigodii , te-au scos si in papuci afara... nu te-au lasat sa te imbraci, nerorociti frate.....vai de capul tau Romanie....
  • -4 (4 voturi)    
    atentie ! (Vineri, 3 aprilie 2009, 1:28)

    Mihnea [anonim]

    Incepe sa miroasa a dictatura !
  • 0 (2 voturi)    
    vrajeala pe fata (Vineri, 3 aprilie 2009, 1:34)

    Spryte [anonim]

    Fratilor ( nu ca tin cu becali, pe care l-as vrea din tot sufletul sa dispara din romania ) voi nu vedeti ca asta e o simpla diversiune pentru a distrage atentia publicului larg afacerilor si combinatiilor necurate care se fac in acest moment in tara noastra? Asta e o vrajeala ieftina pentru toti papagalii care pun botu la asa ceva, adica pentu otv-istii in din toata tzara... si declar Hotnews implicat in aceasta diversiune ...v-ati facut de tot rahatu cu stirea pusa in front line.... clar ca si pe voi va conduc alte interesee.... adio sunteti prafff
  • +2 (2 voturi)    
    Urat ce se intampla in Romania (Vineri, 3 aprilie 2009, 3:28)

    Robert [anonim]

    Este ora 3.25 si inca nu s-a dat nici un verdict. De data asta s-a intins coarda prea mult. Basescu isi taie craca de sub picioare. Ma intreb daca si in alte tari au loc procese la asemenea ora.
  • +1 (1 vot)    
    Intrebari!!!! (Vineri, 3 aprilie 2009, 4:19)

    stefan [anonim]

    1. E deja trecut de 4:00. Nu s-a mai lamurit?
    2. Instantele lucreaza si noaptea? AU facut 3 schimburi? INteresant, nu stiam. Si ce procese se judeca in schimbul de noapte?
    3. Mai devreme scria ca se judeca la 22:00. De ce s-a ajuns asa tirziu in noapte? S-au judecat si altele?
  • 0 (2 voturi)    
    Becali (Vineri, 3 aprilie 2009, 5:36)

    Popoviciu [anonim]

    Marinaru= Popoviciu........real estate Baneasa
  • +1 (1 vot)    
    Alegerile (Vineri, 3 aprilie 2009, 5:45)

    Neutru [anonim]

    Stie Geoana cum sa puna lucrurile , a trecut la atac si bine face.....marinaru s-a dus
  • +1 (1 vot)    
    Cum adica? (Vineri, 3 aprilie 2009, 5:51)

    stefan [anonim]

    Erau judecatorii asa obositi?
    Ce e asa de complicat? Vezi o cerere si auzi argumentele, auzii si partea acuzata si decizi daca mai sta sau nu inca 29 de zile!
    Sau poti cere cautiune de 1 milion de euro. Vine avocatul si zice deja aveti o valiza cu dublul cautiunii. Si gata.
    Becali (tot neamul) sunt niste hahalere. Care e increngatura de au ajuns asa de importanti in Ro e treaba ziaristilor s-o afle.
    Dar asta pare cusuta cu ata alba si subtire rau de tot.
  • 0 (0 voturi)    
    dreptate singuri (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:20)

    EU [anonim]

    putea sa predea hoti la politie cu presa dupa el si avea de castigat. asa a ramas complice cu hoti care batuti il santajau.
    daca ne fura cineva masina nefacem singuri dreptate?????????
    atunci la ce mai e politie , procuratura,judecatori??
    de maine platesc garzi de corp !!!!!!!!!
    mai ganditi!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    vrajala damboviteana (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:21)

    cdmitroi [anonim]

    Chiar mai credem ca Mos Craciun vine vara in emisfera Boreala??? E o mascarada ieftina cu un maimutoi supra-mediatizat (placut prostimii) sa ascunda de fapt jaful facut de familia Basescu la nivel natoinal. Chiar dobitoc sa fiu si nu as pleca urechea la arestarea lui Becali. Eu ii dau max 10 zile si e iar in Pipera sa pasca oili. Nu zic ca maimutoiu nu ar fi vinovat.
  • +1 (1 vot)    
    arestare.......a cui?....Şi a mea!!!!!!!!!!!! (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:40)

    unu [anonim]

    Mi-e greaţă...........
    I-am spus copilului de dimineaţă că trebuie să înveţe o limbă străină pentru că ne mutăm din România cât de curând...........
    Am trăit şi vremea lui Ceauşescu şi atunci îmi plăcea România.........ţara pe care o iubesc încă pentru ceea ce este prin oamenii săi simpli, prin înţelepciunea de la ţară.
    .....Nu mai pot suporta laşitatea românului şi nu mai sunt dispun să plătesc amenda de toate zilele în fiecare moment cândies din casă ori când văd ştirile în media..........
  • 0 (0 voturi)    
    Magistratii au hotarat : Gigi Becali ... (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:43)

    dana [anonim]

    Fi-mi-ar sila de mutra lor! Jean Valjean - Mizerabilii lui Hugo, vesnic de actualitate.
  • 0 (0 voturi)    
    lege???? (Vineri, 3 aprilie 2009, 7:59)

    adi_p525 [anonim]

    " Exista atatea legi incat oricine poate fi spanzurat"
    Napoleon Bonaparte
  • 0 (0 voturi)    
    da di ce să nu ?! (Vineri, 3 aprilie 2009, 8:19)

    unu [anonim]

    mai crede cineva in gogoasa cu democratia?
    asta e ceea ce vreti fratiori romani ?!
    nu mai inghititi tot ce vi se toarna pe gat !!!!!!!!!!
    deunazi, o cunostinta ma contrazicea foarte vehement intr-o problema pentru ca "am vazut eu la televizor".
    cum s-ar spune: asta vrem, asta avem. trebuie sa simtim ca hotii, criminalii, minoritatile de orice fel - toti acestia au si ei drepturi dom'le!!!!! nu ca un cetatean obisnuit platitor de impozite. ca doar trebuie sa-i platim lui jiji cazarea la politie pentru ca recidivistii au fost eliberati dupa ce s-au specializat la facultate in turnatorie la politie contra hai ca tu nu patesti nimic !!!!!!! .......si poti sa mai furi cu conditia sa i-o faci la urmatorul de pe lista noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    basescu liderul mafiot! (Vineri, 3 aprilie 2009, 8:25)

    andrei [anonim]

    basescu va plati pentru asta la viitoarele alegeri..
    voi face o propaganda voluntara impotriva lui basescu la presedentie..
    jos basescu! basescu - liderul clanurilor mafiote!
  • +1 (1 vot)    
    Basescu - lipsa totala de respect fata de romani (Vineri, 3 aprilie 2009, 9:38)

    adela [anonim]

    Daca crede Domnul Basescu

    Ca reuseste cu mascarada asta sa stearga cu buretele faptul ca prin ceea ce face el si familia lui
    ne readuce la niste timpuri de mult uitate (vremurile ceausiste) se inseala....

    1 Ce cauta Elena Basescu in politica ? Cum isi permite sa aiba tupeul sa se gandeasca ca ar putea sa reprezinte poporul roman la Bruxelles cand nivelul ei de IQ, cultura, civilizatie, bun simt sunt atat de limitate?

    Nu vrem sa fim reprezentati de o astfel de persoana care in afara de modelling nu este capabila si nu a demosntrat nimic ....nu este capabila sa lege doua cuvinte...nu are nici un mesaj de transmis ...si repet nu ne reprezinta .....

    2. Cum isi permite fratele presedintelul sa ameninte cu moartea niste persoane care au scos in fata opiniei publice niste "afaceri murdare" in care este implicat?

    3. Cum este posibil ca in aceste zile in care ni se tot vorbeste despre "solidaritate" pentru a putea depasi aceste vremuri grele ....sa aflam ca cea de-a doua fata a presedintelui se lafaie in apartamente de 410 mp, si mai mult decat atat nu este capabila sa justifice provenienta banilor cu care a achizitionat ("daca a achizitionat") aceasta casa?
    4. Cum isi permite presedintele Basescu, ca in cazul in care dansul sau vreun alt membru al familiei sale este deranjat de opiniile cuiva, sa ordone arestarea acelei persoane pentru a-i inchide gura

    5. Oare si-a pierdut presedintele orice limita de decenta, de bun simt, de legatura cu realitatea...?

    6 Are curajul presedintele sa iasa in fata opiniei publice si sa raspunda cinstit la toate aceste intrebari ? Asteptam....

    Poate cineva sa-i transmita aceste mesaje Dlui Presedinte ca sa simta care este "pulsul" ROMANILOR in clipa de fata????
  • 0 (0 voturi)    
    Incredibil!!! (Vineri, 3 aprilie 2009, 11:31)

    Anonim [anonim]

    Nu este posibil asa ceva, cred sincer ca in toata acesta mascarada este cineva mult mai important , adica cum alti care dau in cap si talharescu la drumul mare pot fi judecati in stare de libertate si pe Gigi Becali doar pentru ca este un om cu bani hai sa il tinem arestat doar este un pericol pentru populatie, dar nu a fost un pericol atunci cand a contruit 200 de case dealtfel printre singuri oameni din Romania care ia ajutat pe sarmani aia in schimb ce statul Roman trimitea saci de ciment si mai ajungeau in acele sate jumate din cantitatea cu care plecau atunci nu a fost un pericol public , sau cand a platit 14 miliarde curentul la oameni pe care nu ii baga nimeni in seama doar pentru ca erau rromi, astea nu se vad vin acuma trei scursuri ale societati nostre si acuza si nici macar nu se cerceteaza dar merg si il aresteaza ca pe cel mai mare criminal si are parte de un proces la ora 3 dimineata cand in mod normal judecatorile sunt inchise ..........................asta spune multe. Nu il agrez foarte tare pe Becali are fosrte multe iesiri e adevarat dar asa incult cum e il aprecizez pentru faptul ca la nevoie a ajutat niste persone nevoiase
  • 0 (0 voturi)    
    100% eficient (Vineri, 3 aprilie 2009, 12:29)

    dgdoru [utilizator]

    Gigi Becali este probabil cel mai urmarit personaj in aceste zile, chiar in toiul scandalului Popoviciu. Ati mai vazut ceva de Puiu Popoviciu? Nici o stire, iar acest aparat de manipulare in masa, parese ca functioneaza 100 % .Cat despre dreptate ce sa mai vorbim....vad ca se analizeaza iq lui G Becali mai mult de cat ceea ce sa intamplat si acuzela care i se aduc . Perchezitie? (pentru)...prelevare de probe din autoturismul furat ( dupa 2 luni jumate)?????? autosesizarea organelor .....( hai ba)????? reclamatiile victimelor (HOTI DE MESERIE) nu exista...cel putin din ce se spune in presa...
    CONCLUZIE : in 2009 se face dreptate in Romania
    putem sta linistiti in case....Politia vegheaza asup[ra sigurantei noastre
    nu putem fi retinuti pe nedrept
    economia romaniei creste....
    salariile cresc
    pensiile cresc
    Puiu Popoviciu viitorul premier. (din spusele presedintelui un bun afacerist, economist) ...........minunat
  • 0 (0 voturi)    
    Organizatii mafioase (Vineri, 3 aprilie 2009, 15:55)

    Mihaela [anonim]

    Organizatii mafioase
    Jos Becali! Jos Mafia, inclusiv cea din politica! Trebuie sa intelegem ca justitia trebuie sa functioneze ci nu trebuie sa-i sprijinim pe oricare isi face dreptate de unul singur. Doar MAFIA actioneaza astfel. Becali avea destui bani ca sa-si faca dreptate. Hotii trebuiau predati si justitiati! Nu cred ca avea aceleasi probleme ca a unui om normal. E un inceput si sper ca sa continue! Sint convinsa ca Romania, dupa 20 de ani, va alege calea justitiei. Vrem civilizatie si democratie! Sint satula de manelisti, scuipatori de seminte, mitocani si curve. Jos Mafia! Sus Justitia!
    • 0 (0 voturi)    
      Tu esti un mitocan (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:54)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

      Nu vezi ce sa intampla? Ca e mai rau decat pe vremea lui Ceausescu?
  • 0 (0 voturi)    
    parere... (Vineri, 3 aprilie 2009, 18:22)

    Zapo [anonim]

    am voie sa nu fiu de acord cu zeea ,,JUSTITIE"? (daca da dati-mi garantia si va zic parerea)!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt putin confuz (Vineri, 3 aprilie 2009, 21:58)

    Teo [anonim]

    Pentru ca nu stiu cui sa-i dau dreptate si cum sa reactionez

    Tinand cont de justitia si politia romana, daca as putea mi-as face dreptate singur, atat de multa incredere am in burtosii de la politie si "cinstitii" de la justitie.

    Pe de alta parte, aici nu e sat fara caini. Nu ca acesti caini ar latra cand trebuie, dar daca ne facem toti dreptate o sa ajungem sa ne omoram in plina zi pe strada. Dar, pentru alde Jiji, nu-i de mirare ca a avut reactia asta, banii i s-au urcat atat de mult la cap ca nu mai are de mult nici o jena. Cred insa ca acum a calcat pe cineva pe bec rau de tot.

    Si spun asta cu un motiv: Becali nu este un necunoscut. Deci aia care i-au luat masina ori erau de o prostie crasa, la primul furt sau ori au fost pusi sa faca asta. Daca au fost pusi, nu stiu daca au prevazut si reactia lui Becali, dar cu siguranta se asteptau la ceva, prea a fost totul filmat
  • 0 (0 voturi)    
    Becali vs Iovan (Duminică, 5 aprilie 2009, 1:49)

    opinia [anonim]

    1. La Iovan prin casa s-a perindat un posibil hot iar cu toate ca nu furase a platit cu viata - lua Iovan PUSCA si … FOOOC! Ce a patit Iovan???? Cat a fost Dom’ comandant de aeronava ARESTAT????? “0 secunde”

    2. Becali si ai lui ii strang de “co..e” pe hotii si santajistii ce i-au furat masina 2-3 ore pentru a si-o recupara si… ce patesc - AREST prelungit in toata regula - 29 zile!!!!

    Sa nu fie oare nicio asemanare intre legitima aparare si legitim interes?

    Ar fi rezolvat oare politia romana recupararea masinii furate?? O statistica oficiala indica un procent de sub 10% de reusita!!

    Cinstit vorbind - cati pagubiti cunoscand “capacitatea” politiei romane si “dreptatea” justitiei ar fi mizat pe acestea in conditiile in care dispuneau de propriile trupe de bodyguarzi si logistica suficienta in lumea interlopa??

    Prin forte proprii omul si-a recuperat bunul furat si astfel, persoanele “stranse cu usa” s-au dovedit a avea cunostinta si legatura cu furtul, deci, au fost dovedite a fi cel putin complici la FURT.

    Sa fi fost astfel deconspirata o retea de hoti de masini de lux obladuita de politie si cu ramificatii chiar in politia romana??! Nu este exclus!
    Asa cum nu este exclus nici ca Popoviciu, Basescu si altii sa fi fost puternic deranjati de scandalul “afacerilor” imobiliare in an electoral…

    Si una si alta…. Cert este ca Becali -in felul sau - era la fel de popular ca si Basescu iar aceasta manevra il face KO pe cel din urma.
    Mai mare grosolanie, josnicie si gafa politica ca asta nu cred ne-a fost dat sa vedem…
    Cat despre justitie - no comment - “la comanda” este obiectul de activitate al acesteia, iar CSM-ul este GARANTUL INDEPENDENTEI SINTAGMEI “LA COMANDA”.
  • 0 (0 voturi)    
    ABUZ (Duminică, 5 aprilie 2009, 12:04)

    PARSOR [anonim]

    ABUZ asta se numeste ceea ce se intampla.
    Becalii face parte din cei abuzati de catre statul Roman prin intermediul institutiilor statului.
    Acelasi lucru patesc ,de multi ani, foarte multi cetateni ai acestei tari.
    Daca respecti legile acestei tari, poti fi la un moment dat considerat hot, infractor sau mai simplu comunist sau mafiot.
    Sunt destule exemple a cetatenilor acestei tari care au respectat legile (de ex L112/95), dupa care sunt stigmatizati ca fiind de rea credinta adica infractori !?
    Cazul Becalii este un caz tipic prin care autoritatile si justitia incalca chiar legile statului


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by