Toti oamenii premierului

de Ruxandra Hurezean     HotNews.ro
Joi, 22 ianuarie 2009, 16:46 Actualitate | Politic


Premierul Emil Boc si-a completat echipa de consilieri, aducand de la Cluj mai multi colaboratori de la Primarie. Cine sunt  insa cei care astazi formeaza garnitura de consilieri de la Palatul Victoria? Majoritatea anonimi in Bucuresti, doar cateva cunoscute chiar si la Cluj.


  • Catalin Baba
    Foto: Clujeanul.ro
    Catalin Ovidiu Baba - 42 de ani, este decanul Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, a fost discipolul lui Andrei Marga. Rectorul UBB l-a luat la Bucuresti in 1996 in perioada ministeriatului sau la Educatie. Dupa 2004, Baba s-a apropiat de Emil Boc, caruia i-a facut importante servicii in timpul campaniei de la localele din 2004, cand Boc a fost ales primar la Cluj-Napoca. Este seful Cancelariei Guvernului.
  • Calin Emilian Hintea si Dan-Tudor Lazar sint alti doi colegi de la facultatea de stiinte politice care  l-au urmat pe Catalin Baba la Cancelaria Premierului.
  • Peter Pal - 27 de ani, a fost functionar in cadrul Primariei municipiului Cluj-Napoca, unde a jucat rolul de secretar personal al primarului Emil Boc. A intrat in PD in 2003, odata cu alti aproape 100 de tineri din UDMR. Este inca student la Cluj, a fost numit secretar personal al premierului Boc.
  • Stefania Ferencz
    Foto: HotNews.ro
    Gabriella Stefania Ferencz - 32 de ani, este jurista. Este nascuta la Tirgu Lapus,  a facut studii de drept la Bucuresti. A fost, din 2004, director general al Directiei Patrimoniului municipiului si evidenta populatiei din cadrul Primariei Cluj-Napoca. A fost considerata “mana dreapta” a omului politic si primarului Emil Boc. Stefania Ferencz s-a plasat tot timpul intr-o discretie bine intretinuta in umbra  maestrului sau. A avut parte de o presa favorabila la Cluj, fiind si un foarte bun om de PR al lui Emil Boc. Dovada ca echipa Boc-Ferencz  functioneaza bine este si faptul ca ea are o istorie de citiva ani buni. Lucreaza cu Emil Boc din 2001, ca sefa de cabinet a deputatului. A fost numita sef de cabinet al premierului Boc.
  • Darius Pintilie
    Foto: HotNews.ro
    Darius Pintilie – 30 de ani, secretarul general al Organizatiei de Tineret al PD-L Cluj, vicepresedinte al organizatiei municipale PD-L Cluj-Napoca si secretar executiv in biroul judetean al PD-L Cluj. A fost ales vicepresedinte al Organizatiei de Tineret la nivel national. Absolvent al Universitati Tehnice din Cluj-Napoca. In timpul studiilor a lucrat ca agent de vanzari. Este in PD-L din 2002 si in ultimii ani, a lucrat ca inspector in cadrul Primariei Cluj-Napoca. De la alegerile locale din 2008, este consilier in Consiliul Judetean Cluj. Darius Pintilie a functionat o vreme si ca sef de cabinet al europarlamentarului Rares Niculescu. A fost numit in functia de consilier personal al premierului.
  • Cynthia Curt
    Foto: HotNews.ro
    Cynthia Curt - 34 de ani, asistent universitar la catedra lui Emil Boc de la UBB, a fost numita, la sfarsitul anului 2005, subprefect al judetului Cluj, fara a fi membru de partid. A fost schimbata din functie in primavara anului 2008 si a primit alte insarcinari ca inspector guvernamental. Daca Stefania Ferencz este considerata mina dreapta a lui Boc in administratie si politica, Cynthia a fost socotita o a doua “mina drepta”, la catedra. Este consilier de stat in cadrul Cancelariei Guvernului Boc.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12502 vizualizari

  • -6 (16 voturi)    
    Blonde (Joi, 22 ianuarie 2009, 17:23)

    Alexandru C [utilizator]

    Isi copiaza mentorul. Vrea si el tanti nuti. :)
    • 0 (4 voturi)    
      Da, blonde! (Vineri, 23 ianuarie 2009, 10:40)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      Dar de calitate! Misoginismul nu are limite in Romania, iar aici pe langa acesta se mai adauga faptul ca aceste persoane vin din Ardeal!! Invidia mascata intr-o admiratie strepezita a miticilor nu are nici ea margini fata de "provincialii" ardeleni, sau poate si din alte regiuni! Daca aceste tinere destepte si acesti domni tineri vor avea si coloana vertebrala si simt de raspundere fata de misiunea in care se angajeaza, tot respectul pentru ele!
      Daca dl Boc va reusi (sustinut, normal, de ceilalti, ca singur este imposibil!) sa faca tot ceea ce-si propune astfel incat sa starpeasca coruptia, hotia, jaful din banul public, va avea pretuirea si respectul unui intreg popor (mai putin cei din tagma jefuitorilor!). Suntem destui care muncim la stat sau privat, dar muncim si traim dintr-un castig obtinut onest, ne simtim umiliti de ceea ce s-a intamplat in aceasta tara in ultimii 19 ani. In primul rand jaful continuu, pe care il vedem zi de zi si suntem neputicnciosi, pentru ca e plin in jur de "baieti destepti". Nu ajungeam aici daca cineva punea piciorul in prag de la bun inceput!. Bravo dle Boc, tine-te tare pe pozitie, nu te lasa intimidat. Tara asta are nevoie de oameni curajosi. Noi, clujenii, il apreciem, chiar daca a promis ca nu pleaca de la primarie. A ramas acelasi om de la inceputul mandatului de primar: nu i-a crescut o vila, nici masini de lux, nici altele in timpul mandatului de primar. A continuat sa locuiasca tot la bloc.
  • +10 (14 voturi)    
    In sfarsit o treaba interesanta (Joi, 22 ianuarie 2009, 17:33)

    un roman [utilizator]

    Boc a adunat in jururl sau oameni tineri si asta este de apreciat. Ramane de vazut cum se descurca si mai ales cat de repede o fac, nu este timp de pierdut.
    • -15 (21 voturi)    
      imbecilii de la Cj (Joi, 22 ianuarie 2009, 18:18)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui un roman

      aceasta adunatura de nulitati si ratati au venit la Bucuresti pt a-l aproba pe limbricul idiot . ce om normal la cap ar lucra cu un asemenea specimen?
      • +10 (12 voturi)    
        mihaita, esti penibil (Joi, 22 ianuarie 2009, 18:44)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui mihai

        De unde stii, nene, ca acesti tineri sunt "nulitati si ratati"? Ii cunosti personal, ai vorbit cu ei? Iar daca dl Boc nu vorbeste smechereste ca pe-aici la Bucuresti este "limbric idiot"? Esti penibil!
      • +6 (8 voturi)    
        propunerile lui Mihai (Joi, 22 ianuarie 2009, 19:36)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Dupa tine oamenii potriviti ar fi fost Miki Spaga,Decebal Traian Remes,Adrian Nastase si alti romani mai mult sau mai putini onesti.
        • -5 (5 voturi)    
          da (Joi, 22 ianuarie 2009, 21:36)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui cristian

          Ar mai trebui cacaciosul ala de Saftoiu
      • +7 (7 voturi)    
        mai limbricule (Vineri, 23 ianuarie 2009, 4:35)

        radukku [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Nulitati? tu esti nimeni. Hintea e unul dintre cei mai buni in administratie publica din toata tara asta. Are diplome din America si Franta cate nu are toata familia ta de 500 de ani incoace. Baba de asemenea. Esti doar un distrus care comenteaza sa se afle in treaba fara sa cunoasca omul. Ii cunosc pe ambii, daca te intrebi de unde stiu. Cand am auzit ca Baba ajunge in echipa lui Boc am fost sigur ca si Hintea o sa-l urmeze. Si chiar ma bucur ca ajung acolo pt ca merita si acum pot sa dorm mai linistit ca are Boc pe cine sa se bazeze.
      • 0 (2 voturi)    
        limbricul de la cluj (Vineri, 23 ianuarie 2009, 10:35)

        Neamtu Liliana [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Pana acum acest "limbric" cum ii spui tu a emis numai ordonante sau tentative de ordonante care au fost cele mai sanatoase de pana acum, dar greu realizabile in mediul contaminat din regat. Daca nu-ti place mutra lui, abtinete, nu judeca dupa cum arata o persoana. Cunoaste-l sau analizeaza-i comportamentul mai intai, sau las-o balta daca nu te ajuta mintea.
  • +14 (16 voturi)    
    prin urmare, (Joi, 22 ianuarie 2009, 17:36)

    radu [anonim]

    romania e guvernata cu oameni de la cluj. sa speram ca o sa se intample si la nivel national lucrurile bune care s-au intamplat la cluj
    • 0 (0 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 24 ianuarie 2009, 11:34)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui radu

      e posibil si de dorit ca oameni acestia sa fie competenti si sa faca treaba buna. dar nu ca la cluj ca zau nu stiu ce realizari marete are primarul boc.
      • 0 (0 voturi)    
        votul (Sâmbătă, 24 ianuarie 2009, 20:39)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui andrei

        Marete sau nemarete dar a fost reales primar din prima cu majoritate covarsitoare de voturi. Iar clujenii sunt baieti destepti, si romanii si ungurii. Mi-ar place sa fie la fel de apreciat si pe noul sau post. Nu trebuie sa faci ceva spectaculos ca soseaua aeriana a lui Oprescu. Simplu, eficient si, mai ales, corect.
  • -4 (8 voturi)    
    Peter Pal (Joi, 22 ianuarie 2009, 17:46)

    Rollo Tomasi [anonim]

    Peter Pal: "Este inca student la Cluj, a fost numit secretar personal al premierului Boc"
    Va avea oare timp sa invete pentru examene ?
  • +6 (6 voturi)    
    bafta (Joi, 22 ianuarie 2009, 17:51)

    catalin [anonim]

    multa bafta !
    sa rezolve problemele care le are tara, sa isi pastreze integritatea sau sa fie integri, si toata lumea o sa fie multumita (ma rog, matusile unora poate ca nu, dar asta este :) )
    pentru ei probabil ca este o sansa imensa, important este sa nu cedeze presiunilor
  • -7 (15 voturi)    
    prin urmare... (Joi, 22 ianuarie 2009, 17:57)

    radu [anonim]

    Roamania e condusa de niste copii fara experienta in administratia centrala, cu studii de baza, luati la gramada de la o primarie de oras! Asta demonstreaza lipsa acuta de specialisti ai PD-L, precum si spiritul de gasca al lui Boc.. Cu exceptia acelui decan, observam numai politruci fara pregatire-vezi pe ala care era agent de vanzari! De la agent de vanzari la Guvernul Romaniei! doar pe Boc putea sa-l duca mintea la asa ceva. Vai de tara asta!
    • +8 (14 voturi)    
      bravo (Joi, 22 ianuarie 2009, 18:38)

      razvanb [anonim] i-a raspuns lui radu

      Evident, daca nu sunt de prin marile restaurante si cluburi bucurestene, sunt niste nimeni, ucenici ai maestrului... Sa nu uitam ca "oameni cu s-experienta" au guvernat Romania, si uite ce bine merge..... Foarte bine ca au venit si tineri, poate mai schimba ceva. Incetul cu incetul poate scapam de fosilele muuuuuuuuuult mai potrivite pentru guvernare. :D

      //
    • +6 (8 voturi)    
      si care e problema? (Joi, 22 ianuarie 2009, 19:06)

      ramona [anonim] i-a raspuns lui radu

      le e frica miticilor ca vin aredelenii si fura tot? chiar daca ar fi asa, lasa ca altii au furat destul. Dar sa speram ca nu ne dezamagesc
      • -5 (7 voturi)    
        LOL (Joi, 22 ianuarie 2009, 19:32)

        alex- buc [anonim] i-a raspuns lui ramona

        Miticilor nu le e frica decat de lentoarea ardeleana (in perioada asta ar fi bine sa fie mai rapizi, cel putin astia din Guvern).

        In rest sunteti idolii nostri, de aia toti banii nostri se duc la Autostrada Transilvania :)))
        • +3 (3 voturi)    
          ai avea dreptate... (Joi, 22 ianuarie 2009, 20:47)

          ramona [anonim] i-a raspuns lui alex- buc

          daca banii s-ar duce in buzunarele ardelenilor. Cum Bechtel si Tariceanu nu intra aici... sa auzim de bine...
          • +1 (1 vot)    
            pentru acuratete (Sâmbătă, 24 ianuarie 2009, 14:28)

            Catalin [anonim] i-a raspuns lui ramona

            Tariceanu n-are treaba cu Bechtel, Bechtelul a fost mis-masul PSD (acytualii "aliati la guvernare") si al lui Berceanu actualul si fostul Ministru al Transporturilor). Dar Bechtelul n-ar fi ajuns ce a ajuns, daca n-ar fi fost promovat INTENS de "grupul de la Cluj" (in cardasie deplina cu Boc, de altfel).
            Asa ca mai lasati-o jos cu "competenta" si cu "cinstea"... cel putin in ce priveste Bechtel... ca acolo macane, macane rau!
      • +1 (1 vot)    
        nu e nicio problema (Vineri, 23 ianuarie 2009, 8:08)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui ramona

        Numai ca nu ti-ai ales bine intrebarea, avand in vedere ca Remes e ardelean.

        Sa speram ca Boc o sa reziste la greve, si nu va permite deficitului sa creasca.
    • +6 (8 voturi)    
      "numai" politruci? (Joi, 22 ianuarie 2009, 19:59)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui radu

      Si ce daca era agent de vanzari? Omul s-a tinut singur in facultate, facand o meserie grea.
      E ceva de condamnat in chestiunea asta?
      In privinta competentelor, l-ai vazut cumva pe om la munca?
    • -1 (1 vot)    
      deci ... (Vineri, 23 ianuarie 2009, 10:07)

      pumn [anonim] i-a raspuns lui radu

      il preferi pe nastase sau ceva mumii comuniste care dau lectii de morala la tv?
  • +1 (9 voturi)    
    ceata lui Papuc (Joi, 22 ianuarie 2009, 18:28)

    A [anonim]

    Nici un economist, toti au studii politice si 1 jurista. Bine ca nu e vreo criza economica sau ceva in momentul asta, ca altfel eram mancati.
    • -3 (3 voturi)    
      "cu chelie" (Joi, 22 ianuarie 2009, 18:49)

      mm [anonim] i-a raspuns lui A

      @ Alexandru C

      sau "inceput de chelie"...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns lui A (Duminică, 25 ianuarie 2009, 15:56)

      aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui A

      Baba e specialist si profesor de Politici publice iar Hintea este printre cei mai tari din tara asta in Administratie publica ,asa ca daca nu stii nu te baga.
  • +4 (6 voturi)    
    vom trai si vom vedea (Joi, 22 ianuarie 2009, 18:35)

    c [anonim]

    daca trebuie sa ai experienta ca sa aduci tara la sapa de lemn eu prefer oameni fara experienta.
    e clar ca transferul echipei personale de la cluj la bucuresti nu indica prea multe lucruri bune despre oamenii de la bucuresti, despre metoda lui de lucru sau despre ambele. dar daca astia tineri vin cu un suflu nou si antreneaza rezultate, scopul scuza mijloacele.
    • -1 (3 voturi)    
      unu (Joi, 22 ianuarie 2009, 18:56)

      unu [anonim] i-a raspuns lui c

      ai drepptate, vin cu un "suflu" nou
    • -8 (10 voturi)    
      EU UNUL.... (Joi, 22 ianuarie 2009, 20:27)

      ciombe [anonim] i-a raspuns lui c

      simt ca innebunesc! M-am saturat de imbecilitatea asta cu cei din Cluj! Niste provinciali jalnici cu ifose de mari vizionari, de promotori ai modernitatii, etc. Niste amarati pusi pe imbogatire, fara scrupule! Esti din Cluj, esti bun! Esti regatean sau mai rau mitic, esti un nenorocit! Din pacate inca din epoca CDR Romania a beneficiat din plin de " viziunea" multor eminente de peste Carpati si suntem unde suntem!
      • +5 (11 voturi)    
        ptr ciombe (Joi, 22 ianuarie 2009, 21:34)

        un constantean [anonim] i-a raspuns lui ciombe

        Sunt din Constanta dar am umblat si inca mai umblu f mult prin tara si asta inca din 1984, cu aceasta ocazie am vizitat aproape toate orasele acestei tari si cateva de peste hotare. Gradul de civilizatie al locuitorilor din Transilvania transpus in felul in care arata orasele lor nu o sa fie niciodata atins de locuitorii din Bucuresti, Constanta, Galati sau Craiova. Putin se apropie Pitesti, Iasi si Bacau, in rest peste 80% sunt numai incapabili care se cred cei mai destepti si nu stiu decat sa injure, scuipe pe jos, sa arunce mizeria unde le vine, etc, ptr exemplificare treci prin Piata Romana , de la iesirea din metrou spre pizza hut si sa vezi cum miroase a urina pe langa magazinele de pe colt. Viata a facut sa stau in Buc, in centru, la o specializare timp de 3 sapt in aceasta toamna si cand treceam seara spre pizza hut de langa ASE sa fiu lovit de mirosurile din zona. Asa ca prefer oamenii civilizati din Ardeal.
        • -1 (1 vot)    
          Cluj (Vineri, 23 ianuarie 2009, 11:50)

          marius [anonim] i-a raspuns lui un constantean

          Dragilor, haideti sa respectam adevarul istoric si sa ne amintim ca Boc a luat primaria dupa "era Funar". Nu am nimic cu nimeni, dar ORICINE ar fi venit dupa Funar, cu cateva decizii de bun simt - cea mai importanta deschiderea Clujului pentru investitori - ar fi parut Mesia. Dragi clujeni, asumati-va proriul trecut - ati avut 12 ani de "status quo" pe care, culmea, voi l-ati votat. Clujul este un oras extraordinar de frumos cu multi oameni pe masura. O veste proasta insa: de cand s-a "deschis", acum patru ani, incepe sa semene din ce in ce mai mult cu,...ati ghicit, Bucurestiul!
          Cat despre echipa primului-ministru, vom vedea in scurt timp. Viteza de reactie este dezideratul principal in acest moment si nu este punctul forte al clujenilor...
          Un roman "aclimatizat" in Bucuresti care a vizitat Clujul de peste 20 de ori in ulitmii 4 ani
        • 0 (0 voturi)    
          sigur? (Sâmbătă, 24 ianuarie 2009, 11:38)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui un constantean

          eu cred ca plimbarile au fost prin alte zari, nu prin ardeal. iar daca sunt, si sunt orase care sa arate civilizat in ardeal in ultimii ani, aici nu intra clujul. ci brasov, oradea sau arad
      • +1 (1 vot)    
        :))) (Vineri, 23 ianuarie 2009, 13:49)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui ciombe

        cata frustrare razbate din vorbele tale...patetic de-a dreptul
        preferam sa fim provinciali jalnici, sa traim linistiti cat putem mai bine, decat sa ne injuram inghesuiti in mizeriile din sud, scuipand coji de seminte pe la colturile blocurilor pe ritmuri de manele la maxim din boxe sparte si cu maieurile patate de mustar si transpiratie.
        vizualizezi?
  • +5 (7 voturi)    
    pt mihai (Joi, 22 ianuarie 2009, 20:33)

    Adendum [utilizator]

    adunatura de nulitati? atunci cum sa-i numim pe cei care au fost pana acum pe la conducere si ma refer la cei pe care ii sprijin tu cu gandurile tale "bune". . . daca ajungem sa comentam o numire de oameni tineri cu o mentalitate noua, atunci inseamna ca spiritul comunist al bunicilor nostrii s-a transmis si la unii dintre noi...
  • +3 (5 voturi)    
    @Adendum (Joi, 22 ianuarie 2009, 21:20)

    mihaiu [anonim]

    Aveti dreptate. Trebuie sa acordam incredere tinerilor propusi. Asta e ca prezumtia de nevinovatie. Timpul va demonstra sau va infirma curand capacitatile domniilor lor. Daca ati avea amabilitatea sa-mi enumerati doar 2-3 trasaturi din "noua mentalitate", v-as ramane indatorat. Mi-ati satisface o curiozitate si am reusi sa deschidem un subiect bun. Stiti si Dvs. ca adevarul (in afara de adevarurile matematice si filosofice universale) este creat prin dialog. Haideti sa dialogam putin.
    • +1 (3 voturi)    
      raspuns (Vineri, 23 ianuarie 2009, 0:01)

      Adendum [utilizator] i-a raspuns lui mihaiu

      Mentalitatea noua este in primul rand trecutul fara securisti si compromisuri, avantul in a lua hotarari si a le pune in aplicare fara a-i scuti pe cei "mari". Sunt sigur ca in multe posturi cheie daca s-ar afla tineri cu principii si prejudecati lucrurile nu ar fi asa usor de controlat de catre cei care formeaza legaturile bolnavicioase ale fostei securitati. Sa lasam timpul sa arate ce fel de oameni sunt... Si sa ne uitam mai intai in trecutul post decembrist , cine a facut ceva cu adevarta bun pentru tara asta? Niciunul fiind toti si-au rotit aceiasi consilieri si aceeasi oameni cand la Interne cand la transporturi cand in aparare si asa am ajuns unde am ajuns...
  • +5 (5 voturi)    
    Nu va fie frica (Joi, 22 ianuarie 2009, 21:59)

    cocolino [anonim]

    De ce ne tot certam intre noi...cine i mai bun ...ardeleanul sau regateanul...nu suntem tot romani???...atunci am ajunge sa credem ca ungurii au dreptate sa se considere mai buni decat noi?doar ca sunt unguri?.........sa gandim si cu mintea nu numai cu orgoliul!
    • 0 (4 voturi)    
      e de neinteles (Vineri, 23 ianuarie 2009, 9:01)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui cocolino

      Cocolino, ai perfecta dreptate! Citind comentariile la acest articol mi-am adus aminte de o intamplare dintr-o tabara la Navodari cand eram in scoala generala, cand am fost intentionat pusi ultimii la masa (care era in mai multe serii) pe motivul declarat ca suntem din Bucuresti. Copil fiind, n-am inteles deloc de ce suntem "pedepsiti" pentru ca suntem din Bucuresti. Nu inteleg nici acum de ce intrand intr-un magazin din Cluj si comportandu-ma perfect normal si civilizat e necesar sa aud comentariul "A! sunteti de la Bucuresti!" pe un "anumit" ton. Sau la Timisoara sa se incerce jecmanirea mea la taxi, la restaurant si la hotel (in decurs de doar 24 de ore) pe acelasi motiv. Si asta in conditiile in care Bucurestiul e plin de oameni de prin tara, inclusiv Ardeal si Banat cat cuprinde. Si cu toate astea se arunca cu invective de ambele parti cu maxima placere. In general, bucurestenii sunt "rai" pentru ca la Bucuresti e mizerie. Ii invit pe toti cei cu astfel de argumente sa viziteze marile capitale ale lumii. Si pe domnul cu mirosul de urina la Romana il invit la New York unde in toiul verii in Manhattan mi s-a parut ca sunt la Glina la groapa de gunoi. Undeva prin zona Wall Street mirosea asa de tare a urina ca iti venea sa lesini. La intoarcere o sa vi se pare Bucurestiul un satuc mirosind a roze. Asta nu inseamna ca e bine ca e mizerie, ca nu exista toalete publice etc in Buucresti. Dar nici nu inseamna ca oamenii care traiesc in aceste conditii din vina administratiei corupte si incompetente (nu-i usor sa administrezi un oras ca Bucurestiul, de vreo 6 ori mai mare ca cel mai mare alt oras din Romania) sunt rai.
      • +1 (1 vot)    
        fara discriminari... (Vineri, 23 ianuarie 2009, 9:21)

        outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

        ... dar si eu am fost jecmanit la taxi in Bucuresti. Am vazut ca tipul incerca sa ma duca aiurea, cica pe motiv ca se lucreaza la drum, desi nu era deloc asa Nu a apucat sa ocoleasca mult pt. ca l-am tras de mineca.
        • +3 (3 voturi)    
          taxi (Vineri, 23 ianuarie 2009, 10:16)

          taxi [anonim] i-a raspuns lui outside_the_wall

          o, daca ne luam de taximetrisiti, asta este la fel in toata tara :))

          numa sa te prinda ca nu stii orasul si te poarta de 2 ori mai mult.
  • +6 (8 voturi)    
    lasa-ne (Vineri, 23 ianuarie 2009, 0:19)

    marius [anonim]

    lasa-ne nene cu orasul tau de doi bani si cu mafiotul de mazare. cade centrul vechi pe voi nu ati facut nimic,mizerie peste tot. lasa-ne, ardelenii fac treaba buna. Un brailean.
  • 0 (0 voturi)    
    24 ianuarie ....... (Vineri, 23 ianuarie 2009, 7:12)

    agora [anonim]

    Cam nemultumiti unii...ca trebuie sa osteneasca ca sa afle cate ceva despre cei mentionati dar si asa nu se sfiesc sa improaste cu noroi oameni despre care nu stiu nici bune nici rele ;asa e cand romanul "sade si gandeste"......Oricare ar fi fost prim -ministru tot se gaseau unii sa-l balcareasca dupa cum le e sufletul si mintea adica intunecate /e mai usor sa demolezi?/ Multi mai traiesc bine din "meseria" asta
  • 0 (0 voturi)    
    bine ca suntem noi smecheri (Vineri, 23 ianuarie 2009, 8:10)

    Esa [anonim]

    tinere revoltat - ai dreptate, vai de capul lor. :) Stii totusi ce au facut incetii aia din Ardeal - IMM din zona au luat toate fondurile europene din prima transa pe anul trecut. Stii ce am facut noi astia rapizii si inteligenti din Buc si Muntenia am ramas cu fonduri necheltuite.

    Tare nu?
  • +1 (1 vot)    
    @Adendum (Vineri, 23 ianuarie 2009, 8:14)

    mihaiu [anonim]

    Scuza-ma pentru intarziere. Este adevarat ca tinerii sunt entuziasti, tot atat cat sunt varstnicii de intelepti. Compromisul indeplineste si o functie utila cand serveste la atenuarea/disparitia conflictului. Cand spuneti "trecut fara securisti", probabil doriti sa afirmati "prezent fara politie politica si increngaturi mafiote ". De la cine au reusit sa invete tinerii principiile morale ? Ati putea sa-mi oferiti un exemplu moral de la noi din Romania ? Sunt tineri si tineri. Unii au invatat ceea ce nu era bun de la varstnici. Pomul bun se cunoaste dupa roadele fructelor. Cred ca tinerii din jurul premierului au sansa sa dovedeasca ca sunt principiali moral si competenti. Sa le urmarim faptele (roadele).
  • 0 (2 voturi)    
    f bine... (Vineri, 23 ianuarie 2009, 8:47)

    un roman [anonim]

    Eu as zice ca nu e rau sa aduci ceva tineri in posturi de conducere.Mai schimba cate ceva din peisaj.Aceleasi figuri buhaite si capete gusate pe la Tv...:D
    Hai Boc !!!!!!se poate...ai sa te lupti cu morile de vant.Ai o sansa poate ultima de a scoate Romania din r...t.Daca nici in al 12-lea ceas.O sa ajungem sa ne colonizeze chinezii si alte popoare.
    Succes
  • -1 (1 vot)    
    Eu unul plec de la prezumptia de nevinovatie (Vineri, 23 ianuarie 2009, 9:43)

    Nobine [anonim]

    Ma bucur de faptul ca cei din echipa premierului sunt tineri. Eu sunt din Cluj si va propun tuturor sa le dam o sansa. Din 89 incoace le-am dat cate o sansa la multi altii care ne-au dezamagit de fiecare data. Probabil ca situata economica nu e de asa natura incat sa ne permitem sa ratam, dar nu vad alta solutie mai buna. Cei care critica, sa vina cu idei constructive si sa ne spuna cine ar fi capabil sa scoata tara din criza.
    www.nobine.ro
  • 0 (0 voturi)    
    sansa (Vineri, 23 ianuarie 2009, 10:21)

    amu [anonim]

    Premierul are dreptul sa si alega echipa cu care vrea sa lucreze si poarta raspunderea pentru rezultatele activitatii guvernului.Trebuie sa avem incredere in alegerile lui si sa ne bucuram ca promoveaza tinerii.asta spunand multe despre caracterul lui.Chiar daca este mic facandu se glume pe seama lui da dovada ca are suflet mare.Succes Boc !
  • 0 (0 voturi)    
    consilieri (Vineri, 23 ianuarie 2009, 12:30)

    octavian [anonim]

    Importanti sunt consilierii lui base nu ai lui boc. Cum la fel, ceea ce conteaza este base si nu boc. Tembelismul asta suav de a crede ca actualul guvern are oamenii pregatiti profesional si morali de care are nevoie tara mi-aduce aminte de cei 15000 de specialisti ai lui Ciorbea.
  • 0 (0 voturi)    
    romania stat federal (Vineri, 23 ianuarie 2009, 19:07)

    korbu [anonim]

    dragii mei bucuresteni, sint agasat pina peste cap de aerele voastre de "capitalisti" si de dispretul suveran cu care va uitati in jos la noi "provincialii", de asemenea sint agasat de centralizarea asta absurd-comunista a romaniei, si tot asa de giganticul oras-judet bucuresti. abia astept ziua cind o sa veniti la cluj/brasov/sibiu pe baza de pasaport, macar asa sa mai schimbati aerul. deocamdata cel putin mi se pare bine ca toata mizeria e strinsa intr-un singur loc. imi doresc sa si ramina acolo si mi-as dori de asemenea legi care sa garanteze asta.
    hai federalizarea!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by