O înregistrare cu Nicușor Dan ridică tensiunea în campanie. Candidatul dreptei acuză „mafia din PSD” / Ciolacu caută „o persoană îndreptățită” să facă plângere penală / Fenechiu: Dacă nu exista înregistrarea, era mai bine

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 14 septembrie 2020, 22:36 Actualitate | Politic


Nicusor Dan
Foto: Facebook
​​O înregistrare cu o discuție între Cristian Zărescu, consilierul primarului PSD al sectorului 4, și Nicușor Dan pe tema demolării unui imobil din „Orășelul Copiilor” e ultima linie de atac a PSD împotriva candidatului susținut de PNL și USR-PLUS la Primăria Capitalei.

Înregistrarea a fost făcută publică de creatoarea de modă Dana Budeanu, o susținătoare a Gabrielei Firea.

În discuția înregistrată este vorba despre demolarea unui restaurant din Parcul Orășelul Copiilor, deținut de Mihai Mitrache, caz în care Nicușor Dan l-a acuzat pe primarul Sectorului 4 că demolează ilegal construcția unde ”funcționa un restaurant și locuința unei familii cu copii”, înainte ca instanța să se pronunțe definitiv. Candidatul dreptei, prin Asociația Salvați Bucureștiul, a depus chiar o cerere de intervenție în acest caz.

În înregistrarea, despre care nicio parte nu a precizat dacă este completă sau nu, Nicușor Dan se aude spunând că Mitrache este „dispus la dialog” și că are „disponibilitatea de a-și retrage plângerile”. Cristian Zărescu, consilierul primarului sectorului 4, Daniel Băluță, insistă de patru ori că Primăria discută cu Mitrache, care „vinde droguri” și care „e acuzat de prostituție” pentru că Nicușor Dan „a garantat” pentru el. „Daca el vinde droguri sau face prostitutie, as incerca sa-l prind cu institutiile care se ocupa de asta. Dar strict pe speta asta, cu cladirea, eu cred ca el are dreptate”, răspunde Nicușor Dan. Mai mult, consilierul primarului PSD îl întreabă dacă s-a întâlnit cu Mitrache, Nicușor Dan răspunzând că s-a întâlnit cu el, cu soția și avocatul acestuia, cu care a fost la Avocatul Poporului.

Nicușor Dan: „Mafia din PSD și urmașii lui Dragnea folosesc aceleași mijloace murdare”

Nicușor Dan a susținut, după publicarea înregistrării, că „mafia din PSD și urmașii lui Dragnea folosesc aceleași mijloace murdare cu care ne-au obișnuit pentru a încerca să oprească îndepărtarea de la butoane a lor și a administrației corupte, condusă de Gabriela Firea”.

El precizează că, fiind parte în proces, prin Asociația Salvați Bucureștiul” a încercat găsirea unei soluții amiabile.

„În primăvară, informasem, în scris, Avocatul Poporului și Primăria Sectorului 4 despre demolarea ilegală pe care se pregătea s-o comită. La momentul înregistrării, acum câteva luni, partea vătămată încerca să ajungă la o soluție amiabilă. Ca parte în proces, prin Asociația Salvați Bucureștiul, le-am cerut celor două părți să se întâlnească, împreună cu avocații lor, pentru a discuta. Până la urmă, procesul a continuat și justiția ne-a dat câștig de cauză, fapt care arată că acțiunea noastră a fost una legitimă”, a scris pe Facebook Nicușor Dan.

Firea și Ciolacu acuză un trafic de influență

Din tabăra PSD, Marcel Ciolacu și Gabriela Firea îl acuză pe Nicușor Dan de trafic de influență.

Prima, Gabriela Firea. „Domnule candidat, raspundeti concret! Cati bani ati luat de la interlopul Mitrache zis Caine, ca sa-l aparati, desi toate documentele si deciziile in instanta arătau ca a comis o ilegalitate?”, a scris contracandidata lui Nicușor Dan pe Facebook.

A urmat șeful PSD, Marcel Ciolacu care și el l-a acuzat pe candidatul deptei de trafic de influență. Întrebat la B1 TV, dacă va depune plângere penală, liderul social-democrat a spus că instituțiile statului ar trebui să se sesizeze. El a precizat însă că va avea o discuție în partid pe această temă. „Vom găsi persoana indreptățită să facă plangerea penală”, a spus el.

Fenechiu: Nicușor Dan trebuie să dea o explicație

Din tabăra PNL, deputatul Daniel Fenechiu spune că Nicușor Dan trebuie să dea niște explicați în partid.

„E o înregistrare care, dacă nu exista, era mai bine. (...) Nicușor Dan trebuie sa ne dea o explicatie”, a spus el la B1 TV.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















43971 vizualizari

  • +63 (111 voturi)    
    >>>> (Luni, 14 septembrie 2020, 22:41)

    GemstonePig [utilizator]

    Da, este foarte nasol,m-a convins, voi vota pupaza roz. Fura dar macar a facut ceva, a taiat apa calda.
    • +15 (45 voturi)    
      Dl Nicusor Dan trebuie sfatuit mai bine (Marţi, 15 septembrie 2020, 4:14)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Dumnealui este un om onest si un foarte bun cunoscator al problemelor din Bucuresti, dar cred ca are o doza de naivitate ca politician (de altfel o grupare userista i-a si luat partidul din mana mult prea usor).

      Riscul e foarte mare pt candidatul propus de PNL si sustinut cu jumatate de gura de USR-PLUS, pica in astfel de capcane cu usurinta pentru ca nu pare sa stie cine sunt exact oamenii din acele "mafii" pe care le denunta pe buna dreptate.

      Unuia ca fostul presedinte si primar Basescu nu i-ar fi luat nimeni partidul si in plus ii cunoaste cu siguranta pe toti mafiotii de pe acolo.

      Din pacate dl Basescu nu mai e un produs politic in acord cu trendul actual, e prea controversat si dispus la polemica.
      Chiar si asa dl Basescu tot mai convinge 10% din alegatori in intentia de vot in Bucuresti, ceea ce poate fi dezastruos pt dl Nicusor Dan.

      PSD si dna Firea, cu multa stiinta a politicianismului si populismului de fatada, vor profita de fiecare bresa, ezitare si stangacie a dlui Nicusor Dan.

      E foarte important ca dumnealui sa fie inconjurat de oameni care sa-l sfatuiasca corect si la timp asupra increngaturilor mafiote din Bucuresti, altfel va fi acuzat imediat ca "stie", ca "nu zice nimic", ca e prieten cu "interlopi", etc.

      Schimbarea actualei administratii ar fi un semnal pozitiv pt bucurestenii care-si doresc un oras mai bine intretinut si mai placut de locuit.
      • -1 (9 voturi)    
        "Basescu tot mai convinge 10% din alegatori" (Marţi, 15 septembrie 2020, 11:35)

        nu.conteaza [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Problema nu este ca Basescu ia 10% din alegatori. Problema ca nu se duc suficienti la vot.

        De astfel cu cati mai multi candidati cu atat mai bine, numai ca asta in total dezacord cu ideea de democratie unde majoritatea decide, cand de fapt la vot nu ajung decat 20% din votanti.

        Treaba cu un singur vot este de asemenea in total contradictie cu notiunea de democratie, pentru ca nu implica ca cel putin 50% din populatia sa fie la vot. Alegerile trebuie repetate, la infinit, pana cand cel putin 50% din populatie se prezinta vot, sau schimbat sistemul. Mai exista si alte alternative, demne de secolele trecute dar ma indoiesc ca vor re-invia prea curand.
        • +1 (1 vot)    
          Problema e (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:41)

          Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui nu.conteaza

          ca 10% inseamna cel putin 50000 de oameni care au o memorie extrem de scurta privind activitatea acestui ticalos-model!
      • 0 (4 voturi)    
        Realitatea e (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:39)

        Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui animatron

        ca Nicusor Dan nu e pentru aceasta functie. Ma mir ca nu sesizeaza asta, iar cei din jurul lui sunt si mai vinovati. Ar putea excela in multe alte domenii, nu stiu de ce s-a bagat in chestia asta cu primaria.
        • 0 (2 voturi)    
          este foarte bine venit in functia de Primar (Marţi, 15 septembrie 2020, 22:16)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Mironescu Valeriu

          Pentru ca are un cap organizat, intelege orice problema, de orice natura ar fi ea, si vine cu solutii - de aceea a di castigat procesele in care a implicat organizatia salvati Bucuresti-ul.

          Intr-o primarie extrem de confuza, cu niste oameni care mai bine ar face sa plece ei singuri decat sa fie dati afara, ND este personajul cheie in rezolvare.

          Asa ca votati Nicusor DAN daca vreti sa arate Bucuresti-ul altfel.

          Culmea este ca ND o sa lase si apa calda sa curga pe conducta...
    • -18 (32 voturi)    
      Vlad Voiculescu era mai bun ca candidat! (Marţi, 15 septembrie 2020, 9:19)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Vlad Voiculescu are experienta de campanie, este un om care vine din administratie nu este doar un fost olimpic la matematica (un concurs inventat de comunisti pt a crea omul nou comunist indoctrinat de scoala), stie ce trebuie din punct de vedere practic al administratiei, nu doar teoretic.
      Nicusor Dan este doar un bland olimpic la matematica care nu are experienta luptei politicie si, mai ales pentru postul pentru care candideaza, nu are experienta in administrare.
      Nicusor Dan ar trebui sa renunte la candidatura in favoarea lui Vlad Voiculescu daca vrem sa scapam de Firea!
      • +12 (24 voturi)    
        Stai jos, nota 4 (Marţi, 15 septembrie 2020, 10:16)

        comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Cate procese a castigat marele serif stelar Vlad Voiculescu impotriva primarilor PSD care comit abuzuri, nenumarate, in fiecare zi, in Bucuresti?
        Nu stii? Atunci, da-ti cu parerea in alta parte...
        • -1 (11 voturi)    
          Lasa-l pe Miky60 (Marţi, 15 septembrie 2020, 10:51)

          Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

          este un postac PSDdist care incearca sa provoace zazanie intre PNL si USR.
    • +2 (8 voturi)    
      o persoană îndreptățită să facă plângere penală (Marţi, 15 septembrie 2020, 9:29)

      Negreanu David [anonim] i-a raspuns lui GemstonePig

      cred ca e mult mai greu sa NU gaseasca pe cineva care sa nu faca parte din mafie
    • +3 (3 voturi)    
      Cand sa-ti dau un plus apare asta: (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:17)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      https://www.imageupload.net/image/hands.sIFKx

      Esti nebooon?!
    • 0 (6 voturi)    
      Nu, (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:36)

      Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui GemstonePig

      apa calda a taiat-o tot actualul guvern, ca CET-urile de el apartin. Dar nu-i condamn, asta a fost situatia. Ceea ce condamn este insa propagarea cu buna stiinta a acestor stiri false!
  • +49 (81 voturi)    
    Hahaha (Luni, 14 septembrie 2020, 22:43)

    Marius Tanasa [anonim]

    Psd nici nu stii ce micut incepi sa fii.
  • -32 (84 voturi)    
    He he... (Luni, 14 septembrie 2020, 22:47)

    Gigi Kent [utilizator]

    Santo, Santo ... Trafficante, Santo, Santo ... Trafficante ... Iaca de ce i se mai spune si "Plicusor Ban". Foarte tare inregistrarea ... cred ca nu am mai vazut un alt politician atat de prost incat sa recunoasca pe fata ca face trafic de influenta si sa fie si inregistrat.
    • +21 (55 voturi)    
      fix campanie pentru analfabetii functionali (Marţi, 15 septembrie 2020, 0:22)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      In ce fel greseste ND in inregistrarile alea? Poti sa-l acuzi de ceva concret, inafara de infantilisme de nivelul 'telectual al PSD gen "Plicusor Ban"?
      Cu cuvintele tale.
    • +19 (49 voturi)    
      Da' nimic-nimic .. (Marţi, 15 septembrie 2020, 1:53)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      .despre firuta voastra? Fireste ca nimic, pentru ca nu exista nimic bun de spus despre ea. Ca si despre sustinatorii ei: non-valori.
    • +7 (27 voturi)    
      doar ca (Marţi, 15 septembrie 2020, 9:04)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ND a fost solicitat, in calitate de deputat de Bucuresti, de catre un bucurestean care se simtea nedreptatit ! Nu era normal sa-l asculte ? Am auzit si eu ineptiile de la A3 : trafic de influenta, arestare, etc. La un deputat care intervine, in aceasta calitate la o Institutie spre a clarifica o situatie controversata !? Doar prostii/ticalosii/rauvoitorii "musca" asa ceva !
  • +4 (48 voturi)    
    Politica de balta... (Luni, 14 septembrie 2020, 22:47)

    Cataleya [utilizator]

    Alianta Usr-Plus ciomageste la greu PNL-ul, iar la randul sau, Fenechiu (PNL) incearca sa-l prinda la cotitura pe Nicusor Dan.
    Cred ca, de fapt, atat PNL cat si USR se tem de Nicusor Dan, (in cazul in care acesta va deveni primarul Bucurestiului)
    Si PNL si USR il sustin, pt ca altul n-au avut, dar cred ca n-ar fi deloc prea suparati daca ND ar pierde alegerile.
    Daca ND castiga primaria Bucurestiului si daca chiar reuseste sa faca ceva in primul mandat, adica ceva care sa-i multumumeasca pe bucuresteni, Nicusor Dan devine o amenintare pt toti sefii de partide de dreapta.
    (ca sa nu mai spun de toate loazele care se viseaza candidati la presedintie peste 4 ani)
    • -16 (40 voturi)    
      Hai sa fim seriosi... (Marţi, 15 septembrie 2020, 3:09)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Hai sa fim seriosi...

      Nu mi-e clar daca Pungusor Ban va fi sau nu preferatul bucurestenilor...si mi-e indiferent.
      ...dar sa te astepti sa faca ceva in caz ca fi ales...e dincolo de imaginatia unui om normal.

      Pai asta e consilier prin Bucuresti de cand era bunica fata...si in afara de Gica Contra nu are nicio realizare...sa fi initiat si el maturarea unei strazi, vopsirea unei borduri, ceva.

      Daca pana acum realizarile lui sunt intre zero si nimic...ce indreptateste un om normal sa creada ca fix de-a doua zi va incepe sa faca ceva ... sau macar incepand cu a mia zi...?
      • -5 (17 voturi)    
        Nicusor Dan (Marţi, 15 septembrie 2020, 8:50)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Un sfat pentru N.D.:
        Ia-o "paaas - cuuu - paaas".
        Primul ar fi: invata sa te stergi la nas!

        Poate, dupa ala, urmeaza PMB.
      • +1 (15 voturi)    
        serios (Marţi, 15 septembrie 2020, 10:10)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Individ de trei lulele, ii inviti ps altii sa fie seriosi in timp ce tu mananci kko...
  • -28 (60 voturi)    
    Să fim serioși (Luni, 14 septembrie 2020, 22:51)

    Mazeta [utilizator]

    Cine poate crede că Nicușor este atât de influent și de inteligent încât să fie folosit ca negociator de mafia imobiliară? Pare o făcătură.
    • -7 (27 voturi)    
      nuuu, doamne fer si apara!! (Marţi, 15 septembrie 2020, 5:54)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pletosu' de nicusor e curat ca sarma lu' pandele.
  • +30 (70 voturi)    
    PSD incearca sa-l manjeasca pe Nicusor, (Luni, 14 septembrie 2020, 22:52)

    emil bobu [utilizator]

    cautand sa fraiereasca oamenii ca "toti sunt la fel".
    • -12 (30 voturi)    
      hai las-o jos ca macane.. (Marţi, 15 septembrie 2020, 5:55)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      ... oamenii stiu deja asta.
    • -2 (10 voturi)    
      N.D. (Marţi, 15 septembrie 2020, 8:52)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Nu, vor sa spuna ca asta e mai ceva ca ceilalti.
  • +27 (69 voturi)    
    hai Nicusor! (Luni, 14 septembrie 2020, 22:52)

    cristi_an [utilizator]

    pe ei!!!
    se agita ca porcii inainte de craciun
  • +27 (61 voturi)    
    daca trece Fierea.... (Luni, 14 septembrie 2020, 22:56)

    andimi [utilizator]

    daca madam Fierea va fi realeasa se va alege praful de Bucuresti! Si asa, Nicusor nu va putea indeparta mizeria adunata de atatia ani, insa daca duamna e la butoane inca 4 ani cangrena scrie pe oras!
    • +21 (41 voturi)    
      Daca Firea castiga... (Marţi, 15 septembrie 2020, 0:25)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      ...inseamna ca Bucurestiul isi merita primaritsa.... Serios acu, in toate marile orase, ordinea e PNL/USR/PSD. Daca in Bucuresti PNL+USR nu pot invinge USR, inseamna ca Bucurestiul e un fel de Teleorman mai mare.
      • +1 (11 voturi)    
        atentie la frapa (Marţi, 15 septembrie 2020, 7:13)

        anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        „nu pot invinge USR”?
        Banuiesc ca era „nu pot invinge PSD”.
        • +1 (3 voturi)    
          Asha e (Marţi, 15 septembrie 2020, 19:58)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

          Mersi de corectie
  • +18 (46 voturi)    
    Inca vreo doua d-astea si castica tuta blonda (Luni, 14 septembrie 2020, 23:07)

    Popcea [utilizator]

    Rahaturile astea PSDiste nu ii fac pe votantii lui Nicusor Dan (PNL hotarati si USR-Plus hotarati) sa voteze cu Firea, evident. Insa ii fac pe cei ce nu voteaza cu PSD sa stea acasa pentru ca, nu-i asa, "toti sunt o apa si un pamant", asa ca "de ce sa risc sa merg la vot si sa-mi para apoi rau cand imi dau seama ca iar am fost pacalit", si "mai vin si cu un Covid acasa". Sau, merg la vot, dar il voteaza oe Basescu. Sa nu uitam ca Base a ajuns primar, Base a castigat doua prezidentiale, n-au murit toti cei care l-au votat si multi inca il apreciaza pentru faptul da are sange in pix si chiar i-a tras-o de cateva ori, bine de tot, PSD-ului.
  • +24 (52 voturi)    
    ceva e sigur... (Luni, 14 septembrie 2020, 23:09)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    ceva e sigur... PSD e de rahat !
    • -16 (42 voturi)    
      da, ceva e sigur! (Luni, 14 septembrie 2020, 23:19)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      nicusor e IN rahat!
      semnraza: Mitrica
  • +24 (48 voturi)    
    interventia lui nicusor dan a fost legitima, (Luni, 14 septembrie 2020, 23:17)

    Dilematic [utilizator]

    confirmata si de instanta judecatoreasca.
    nici vorba de vre-un trafic de influenta in acest caz.
    scandalul starnit la televiziuni vizeaza interese politice electorale.
    • -10 (26 voturi)    
      daaaa... (Marţi, 15 septembrie 2020, 5:56)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      ok, daca era in locu lu nicusheor bilzerian asta altcineva, urlati pe aici sa vina DNA.
  • +23 (45 voturi)    
    mda (Luni, 14 septembrie 2020, 23:18)

    g01an [utilizator]

    s-a demonstrat in instanta ca N. Dan a avut dreptate si ca alesii PSD i-au pus pe locuitorii bucurestiului intr-o postura nefericita, din nou.

    vad ca Dan este in stare sa obtina ce-si propune...

    intrebare, daca pesedistii sunt asa deranjati de asa zisele infractiuni comise de acea persoana, au luat masuri pentru a-i reclama la autoritatile competente? s-au doar vorbesc ca sa se afle in treaba? ca vad ca Dan le-a zis exact ce au de facut inca de atunci...
  • +25 (65 voturi)    
    Am citit de 2 ori (Luni, 14 septembrie 2020, 23:24)

    TrueBlue [utilizator]

    acest articol si nu vad nicio problema. Este o prosteala similara cu cea de anul trecut facuta de Rise project in legatura cu fondurile europene furate de Barna. Cum s-a terminat votul s-a terminat si campania de dezinformare in care hotii strigau hotii iar jurnalistii onesti isi manifestau filozofic indoielile. Singura problema este a doamnei Firea care practic il acuza pe Dan ca a luat bani de la interlop. Atat, altceva nimic. Iar HotNews, cu naivitate as zice, publica acest fake creat de ciuma rosie.
    • +7 (35 voturi)    
      exact!!! (Marţi, 15 septembrie 2020, 0:26)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      Acuzatiile sunt pentru publicul analfabet functional care nu trece de nivelul: ND a negociat cu mafia. Si se pare ca acest public e tare numeros...
      • -8 (36 voturi)    
        exact fals (Marţi, 15 septembrie 2020, 1:57)

        DoroDoro [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

        Fii sincer cu tine si recunoaste ca daca Firea se afla in aceeasi postura ai fi fost de o cu totul alta parere! Aveam nevoie de un ND sa apere interesele unui bisnitar ce are o cladire intr-un parc (cu natura cu alea cum e?)
        • +17 (25 voturi)    
          Ca sa intelegi povestea asta (Marţi, 15 septembrie 2020, 8:01)

          subcultura [utilizator] i-a raspuns lui DoroDoro

          Trebuie sa citesti anchetele Recorder si Libertatea despre mafia lui Baluta din S4.

          E acolo un Mitrache care nu a brut sa mai plateasca taxa de protectie lui Baluta PSd, taxa colectata de Clanul Sportivilor, asa ca aia i-au dat jos constructia. Punct. Ce lege, ce alea.

          Pana la urma Asociatia lui ND a castigat in instanta impotriva impotriva mafiei din S4.

          Disperati rau pesedistii daca a ajuns Clanul Sportivilor sa dea lovituri de campanie pentru PSD
        • 0 (2 voturi)    
          Pentru ce? (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:05)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui DoroDoro

          A pretins bani? A facut trafic de influenta pentru a ii scoate aluia casa de la demolare, a amenintat cu duduienii?
          A sustinut un caz in care i s-a parut ca primaria actioneaza abuziv, la vedere, apeland la avocatul poporului, depus chiar o cerere de intervenție (unde o fi depus-o). Si atat timp cat sustinerea a fost pe fatsa si prin metode legale, nu vad unde e problema. Si ii zice si consilierului, ca daca s-o fi ocupand de droguri respectivul, sa-l umfle politia, el are ce are cu spetsa in sine.
          Tu ai ceva concret, ilegal sau imoral, sa-i reprosezi lui ND in spetsa asta?
  • -3 (33 voturi)    
    vreau si eu sa ma mut cu copiii in parc (Marţi, 15 septembrie 2020, 0:15)

    maiorulmura [utilizator]

    daca ma ajuta d-l nicusor dan sa ne facem o casa acolo, il votam cu patru maini
    • +2 (26 voturi)    
      Nu e nici Nicusor Alba ca Zapada (Marţi, 15 septembrie 2020, 7:37)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui maiorulmura

      Banuiesc ca si ONG trebuie finantat cu ceva. Asa ca mai reprezinta si din astia.
  • -2 (26 voturi)    
    imi place cand apar chestii din astea... (Marţi, 15 septembrie 2020, 5:53)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... ne dam seama defapt ca-s toti o apa si-un pamant.
  • 0 (24 voturi)    
    nu prea (Marţi, 15 septembrie 2020, 6:07)

    andrei1245 [utilizator]

    suna a salvare a bucurestiului ce facea dnuj nicusor in cazul respectiv.
    • -3 (15 voturi)    
      shhh... (Marţi, 15 septembrie 2020, 8:23)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

      nu mai spune la nimeni. spune-le astora doar ce vor sa auda. firea sau nicusor, bucurestiul va fi aceiasi mizerie, aceiasi ghena.
  • +5 (33 voturi)    
    Votam Nicusor Dan (Marţi, 15 septembrie 2020, 7:17)

    anonim3 [utilizator]

    Printre altele, tocmai pentru ca ticalosii incearca sa-l manjeasca. Si pentru ca vrem o administratie locala ceva mai onesta si pusa la treaba pt rezolvarea problemelor multe ale acestui oras.
  • +12 (30 voturi)    
    Doar atat ? (Marţi, 15 septembrie 2020, 8:18)

    Gargara3 [utilizator]

    Doar atat a putut sa produca partidul care l-a avut drept eminenta cenusie(spre neagra) pe Hrebenciuc ? Cat de onest trebuie sa fie Nicusor Dan daca partidul sforariilor abjecte nu a gasit nimic mai decat sa-i dea parasutei aleia ametite o convorbire decenta a lui ND cu un pesedist pe o speta aflata in instanta ? Oricat de inocent ar fi ND nu cred ca nu se cenzureaza atunci cand vorbeste cu un pesedist. Firea le-a dat la interlopi sinecuri in companiile municipale si este bine merci, iar lui ND i se reproseaza ca a intervenit oficial ca reprezentant al Asociatiei Salvati Bucurestiul intr-un litigiu in care era implicat un interlop si caruia ulterior instanta i-a dat dreptate. Pesedisti simtul masurii va lipseste cu desavarsire.
  • +6 (20 voturi)    
    PSD a fost pe fir (Marţi, 15 septembrie 2020, 9:16)

    tahomir [utilizator]

    Si a venit cu o noua tampenie, ca atat ii duce capul si pe ei si pe votantii lor. Dar de fapt publicul tinta o reprezinta pretiosii ptr care toti sunt la fel si care trebuiesc gadilati permanent astfel incat sa nu se duca la vot.
    Adica ai de ales intre un olimpic international la amatematica si o fufa isterica si astia spun ca cica e tot aia.
    PSD= prostie+hotie
    Sper ca macar la primaria generala sa scapam de PSD ca la cat de distrusi sunt bucurestenii cam greu sa se scoata infractorii de la sectoare.
    • -1 (1 vot)    
      Incercati (Marţi, 15 septembrie 2020, 21:17)

      Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui tahomir

      la sectoare, la municipiu prin participarea lui Dan se incearca o cacealma!
  • +6 (16 voturi)    
    Mega campanie (Marţi, 15 septembrie 2020, 9:26)

    Casargoz [utilizator]

    Nu am auzit de Dana Budeanu pana la acest moment.
    M-a facut curios, asa ca am vazut pe sarite dezvaluirea. De ce pe sarite, pentru ca modul de prezentare parea un pic de vagabonteala. Am vazut o inregistrare a unei discutii PSD-USR. O inregistrare in care unul din actori avea avantajul ca stie ca inregistreaza.
    Regret ca m-am uitat, regret pentru ca este o prostie sa intri in jocul facut de politicienii romani.
    Ce jegos e ala si ce curat sunt eu... Nu e politica. E jeg.
    Din insinuarile de "baietel" ale doamnei budeanu inteleg mai vine cu dezvaluiri. Probabil ca le voi vedea ca titlu de ziar, dar nu cred ca ma voi apleca asupra subiectului.
    Nu am nevoie de dezvaluiri. Stiu sectorul 4 deoarece la evaluarea nationala am avut ghinionul sa optam pentru un liceu din sectorul 4. As vota cu doua maini in sectorul 4 impotriva preacuratilor care fac inregistrari. As merge de 5 ori la vot si as vota un personaj care are sigla in culorile curcubeului si care a iesit de curand din penitenciar de maxima siguranta. Nu pot pentru ca pot sa respect legea, si nici nu va recomand pentru ca legea e buna, dar un borfas de ultima speta, unul trecut prim mai multe penitenciare, ultimul om ca zic asa, cred ca ar avea mai mult respect pentru elevi decat actuala administratie din sectorul 4. Deci pot sa vina cu mega inregistrari, personajele actuale din sectorul 4 nu merita nici un vot.
    • -2 (10 voturi)    
      Nu ai auzit de Dana Budeanu? (Marţi, 15 septembrie 2020, 10:17)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      Daca nu ai auzit de mada asta. vei trai mai mult decat cei care au auzit.
      • +3 (9 voturi)    
        Sincer nu (Marţi, 15 septembrie 2020, 11:28)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        Sincer nu. Si cat am rezistat sa ma uit ( vroiam sa vad/aud inregistrarea) nu m-a impresionat.
  • +3 (23 voturi)    
    Cata disperare la PSD (Marţi, 15 septembrie 2020, 9:27)

    Ephemeris [utilizator]

    Ataca cu toate armele murdare, specifice mafiotilor. Ataca pe Nicusor, ataca PNL si USR. Sondajele arata rau si sunt constienti ca cel putin 4 ani de acum incolo ar cam sta pe tusa.
    Eu cand spuneam ca PSD=MAFIA... si ca PSD e cel mai mare rau care s-a intamplat Romaniei in istoria ei...
    In mod normal, o chestie din asta ar trebui sa duca la mobilizarea si mai mare la vot a celor anti-Fierea. In nici un caz la resemnare si demobilizare.
  • +4 (12 voturi)    
    as usually (Marţi, 15 septembrie 2020, 10:59)

    srpc [utilizator]

    cand apar dovezi despre murdaria morala a "dreptei", e atacat PSD, in incercarea (tot mai) disperata de a distrage atentia
  • -2 (14 voturi)    
    Sa fim seriosi... (Marţi, 15 septembrie 2020, 11:22)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ...pe langa o licitatie trucata, dovedita in instanta, acuzatia ce i-o aduc lui Nicusor Dan e apa de ploaie...Dar nah, din lipsa de argumente, PSD si shtoarfa de Firea, trebuia sa deschida un subiect de discutie pe alte teme...Sa speram ca bucurestenii sunt suficient de inteligenti si maturi si nu se vor lasa prostiti de asemenea fabulatii....
    • -1 (3 voturi)    
      Ca sa (Marţi, 15 septembrie 2020, 21:14)

      Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      nu mai spun de falsul in acte ale presedintelui si consoartei, tot dovedit in instanta, care s-a dovedit tot apa de ploaie!
  • +6 (12 voturi)    
    IES LA SUPRAFATA (Marţi, 15 septembrie 2020, 13:56)

    jidanul [utilizator]

    Apar scheletele di dulapurile USR-iste. Despre scheletele psd-iste se cam stiu si despre scheletele penelisto-pdliste mai trebuie sa apara in legatura cu perioada asta de pandemie dar, despre "salvatorii natiei" de la USR, de abia acum iese rahatu la suprafata. Duhoarea se simtea de mult, de prea mult timp.
  • +2 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 15 septembrie 2020, 14:22)

    [anonim]

  • +2 (6 voturi)    
    sa mearga in instanta (Marţi, 15 septembrie 2020, 16:24)

    maiorulmura [utilizator]

    sa-si dovedeasca nevinovatia


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by