Victor Ponta la Bruxelles: Decizia CNATDCU este una politica luata de apropiatii Presedintelui ca represalii/ Nici vorba de demisie

de Ionut Baias     HotNews.ro
Vineri, 29 iunie 2012, 23:25 Actualitate | Politic


Victor Ponta
Foto: Consiliul European
"Ce s-a anuntat astazi este o decizie politica si ilegala, luata de apropiatii Presedintelui ca represalii pentru participarea mea la Consiliul European.  Voi dovedi in fata Comisiei de Etica a Ministerului Educatiei ca am respectat toate regulile! Nu renunt la lupta pe care am inceput-o din cauza acestor atacuri. Nici vorba de demisie!", a declarat Victor Ponta la Bruxelles potrivit unui comunicat al PSD trimis pe adresa redactiei.

Potrivit Biroului de presa al PSD premierul a facut aceasta declaratie in fata jurnalistilor straini. In cursul zilei de vineri premierul a refuzat solicitarile jurnalistilor romani si straini sa comenteze pe decizia luata de Consiliul general al Consiliului National de Atestare a Titlurilor (CNATDCU).

CNATDCU: Ponta a plagiat/ In replica guvernul a desfiintat Consiliul
Premierul Victor Ponta a plagiat in lucrarea sa de doctorat, a decis Consiliul general al Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU), aflat in sedinta de la ora 9:00. UPDATE Consiliul general CNATDCU a anuntat oficial ca analiza asupra tezei de doctorat a premierului Victor Ponta a aratat ca acesta a plagiat.

Ministrul interimar al Educatiei, Liviu Pop, a anuntat ca dizolva Consiliul general al Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU). Ordinul modificare a acestui consiliu a fost publicat in Monitorul Oficial putin inainte ora 11:00, iar Consiliul general al CNATDCU s-a reunit la ora 9:00, conform unui calendar anuntat inca saptamana trecuta, pentru a discuta acuzatiile plagiat aduse premierului Victor Ponta. CNATDCU este forul abilitat prin lege sa se ocupe acuzatiile plagiat care privesc o diploma doctorat, deci si de acuzatiile de plagiat aduse tezei premierului Victor Ponta. Ministerul a luat decizia desfiintarii CNATDCU cu o zi inainte ca membrii Consiliului sa se intalneasca in sedinta Consiliului General, unde urma sa se ia in discutie teza de doctorat si acuzatiile de plagiat impotriva lui Ponta.

Vezi cine sunt membrii CNATDCU si care sunt atributiile Consiliului Consiliul general CNATDCU poate propune ministrului Educatiei retragerea titlului de doctor, in cazul unui plagiat, precum si retragerea acreditarii scolii doctorale de drept de la Universitatea Bucuresti.

Comisia de Etica a Universitatii din Bucuresti se va intalni saptamana viitoare in a doua sedinta in care va dezbate acuzatiile de plagiat aduse prim-ministrului Victor Ponta, a declarat pentru HotNews.ro rectorul Universitatii din Bucuresti, Mircea Dumitru. "Membrii Comisiei de Etica a Universitatii din Bucuresti aveau nevoie de un punct de vedere al Facultatii de Drept - facultatea a decis sa nu se pronunte asupra cazului, spunand ca nu exista un temei legal pentru a efectua aceasta analiza - dar se va continua investigatia la nivelul Comisiei de Etica a Universitatii din Bucuresti", a precizat Mircea Dumitru.

Ce este Comisia sau Consiliul National de Etica in fata caruia vrea Ponta sa raspunda/ Fostul Consiliu de Etica
a fost schimbat la cateva ore inaintea unui vot in cazul Mang

Amintim ca, in urma cu doua saptamani, ministrul interimar al Educatiei, Liviu Pop, a schimbat printr-un ordin publicat in Monitorul Oficial componenta Consiliului National de Etica, organismul care are, printre altele, rolul de a verifica plagiatele si care ar fi trebuit sa dea o decizie in cazul fostului ministru al Educatiei Ioan Mang. De altfel, fostul Consiliu de Etica a fost schimbat la doar cateva ore inaintea unui vot in cazul Mang. Ordinul de ministru adopta si un nou Regulament de de Organizare si Functionare a Consiliului, abrogand un ordin de ministru din 2011.

Consiliul National de Etica este un consiliu consultativ de nivel national, fara personalitate juridica, ce are misiunea de a monitoriza aplicarea normelor de buna conduita morala si profesionala in activitatile de cercetare-dezvoltare din Romania. El se afla in subordinea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica (ANCS), al carei sef, Dragos Ciuparu, a fost inlocuit de premierul Victor Ponta pe 24 mai cu Tudor Prisecaru.

De ce este CNATDCU prima institutie competenta in cazul tezei de doctorat a premierului Ponta si nu Consiliul National de Etica, precum in cazul Mang?

CNATDCU este organismul care raspunde de calitatea doctoratelor, indiferent cine este autorul lor, in timp ce Consiliul National de Etica a Cercetarii Stiintifice, Dezvoltarii Tehnologice si Inovarii se ocupa doar de analiza abaterilor realizate de cercetatori sau cadre didactice universitare, potrivit unei analize ad-astra.ro.

Premierul Victor Ponta este si cadru universitar, in prezent este insa suspendat. Consiliul National de Etica a Cercetarii Stiintifice, Dezvoltarii Tehnologice si Inovarii poate decide, dar nu este obligat, sa dispuna masuri suplimentare fata de cele dispuse de CNATDCU, precum interzicerea ocuparii de posturi didactice, conform art. 325 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, analizand nu doar teza de doctorat, ci si cartile plagiate de Victor Ponta.

Consiliul National de Etica este responsabil de eventualele plagiate sau abateri de la normele de buna conduita in activitatea de cercetare-dezvoltare, potrivit Ordonantei nr. 28 din 31 august 2011. Cu alte cuvinte, acuzatiile care privesc articole pe partea de cercetare si referitoare la cadre didactice merg catre Consiliul National de Etica, ce se poate si autosesiza.

Academicianul Dorel Banabic declara pentru HotNews.ro, la o zi dupa ce Nature si F.A.Z. au scris ca premierul Victor Ponta este acuzat ca ar fi plagiat lucrarea sa de doctorat publicata in 2003: "Probabil Consiliul National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU) se va autosesiza in acest caz, la sedinta de Consiliu care va avea loc pe 29 iunie, daca nu mai devreme". Acesta a explicat ca responsabilitatea efectuarii unei analize in acest caz este a CNATDCU.   

Amintim ca ministrul interimar al Educatiei, Liviu Pop, a declarat in repetate randuri ca CNE nu se poate autosesiza in cazul Ponta.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















14413 vizualizari

  • +144 (150 voturi)    
    Ca sa fie clar................ (Vineri, 29 iunie 2012, 23:54)

    Anonim [anonim]

    Eu, Victor Ponta decretez, si daca este nevoie trec aceasta declaratie si prin parlament, ca singura comisie care se poate pronunta in privinta faptelor legate de atacurile murdare si barbare ale lui Basescu cum ca eu as fi plagiat lucrarea mea de doctorat, este formata din:

    - catelusul ala de la Educatie (ma scuzati, nu-mi amintesc numele lui, dar le zice bine), Rus de la Interne si Marga de le Externe. Ca sa fie mai democratic si reprezentativ, il numesc si pe Corlatean
    • +97 (101 voturi)    
      si alte institutii (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:48)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      Tovarasul Ponta, sa-i ordonati viitorul ministru al educatiei sa ocupe locul acela gol din clase de deasupra tablei cu portretul dumneavoastra, e pacat de el, un asa doctor in drept isi merita locul. Semanati putin cu noul lider Nord Coreean, nu vi se pare?
    • +5 (7 voturi)    
      Se darima sandramaua (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 5:35)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      Orice aspiratie catre un stat de drept s-a dus. Ponta a reusit in 2 luni sa ne duca inapoi in 1989. Democratia juvenila, construita de bine de rau in peste 20 de ani, s-a terminat. O face fara nici o rusine, fara nici o retinere. Votati-l fratilor in continuare

      Camarade Ponta - what comes around goes around.. Iti vine rindul, ce ai facut pina acum pute a penal. tot in pirnaie ajungi pina la urma. Fa-te mic si pleaca cit mai e timp
    • +4 (6 voturi)    
      Cine ti-a scris teza Victoras? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 6:55)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      E clar ca baiatul asta habar nu are ce scrie in teza lui.Tocmai s-a anuntat ca 40 de pagini sunt luate cu Copy-paste dintr-o carte care nu apare in bibliografie
    • +4 (4 voturi)    
      Ai uitat sa numesti presedintele comisiei: (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 16:39)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      Ecaterina Andronescu.
      Cu asa o comisie teza de doctorat a lui Ponta va fi catalogata drept o lucrare de o inestimabila valoare pentru UE.
    • +1 (1 vot)    
      Subscriu! (Duminică, 1 iulie 2012, 14:18)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      Genial,planul presedintelui BASESCU merge punct cu punct!Am stiut asta din clipa in care l-a numt pm pe CTRL+V PONTA!Romanii vor fi nevoiti sa vada monstruozitatile celui mai cinstit guvern,desi presedintele e singur impotriva lupilor,vorba lui Vlad Mixich!
      Pana la toamna vom asista la apogeul nesimtirii,hotiei si minciunii acestui guvern tradator de neam si tara!
      Romania,trezeste-te!!!
  • +125 (131 voturi)    
    :))))))))))))))))))))))))))) (Vineri, 29 iunie 2012, 23:55)

    arsene cristescu [anonim]

    Un nesimtit! E grav cand omul isi pierde simtul penibilului...
    • +67 (71 voturi)    
      asta in cazul (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:50)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui arsene cristescu

      ca l-a avut vreodata.
    • +74 (76 voturi)    
      upgrade (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:54)

      sindbad [anonim] i-a raspuns lui arsene cristescu

      Victor Ponta, acest model Adrian Severin tunat
    • +3 (5 voturi)    
      Surprins? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:31)

      Veetor [utilizator] i-a raspuns lui arsene cristescu

      Doar nu te asteptai sa-si dea demisia... Dupa ce a "muncit" atat sa ajunga premier :))
  • +113 (115 voturi)    
    Universitate ora 17.00 (Vineri, 29 iunie 2012, 23:56)

    Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita [utilizator]

    Romani astazi vi se pregateste ceva!!! iesiti in strada sau ... veti ramane in vizuina pentru urmatorii 50 de ani... Pta Universitatii ora 17.00 se organizeaza un miting !!
    • -19 (49 voturi)    
      miting fara rost (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:36)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita

      Ce incercati sa faceti? Daca demisioneaza Ponta, o sa-l inlocuiasca altcineva din PSD. La valorile de acolo, probabil o sa fie unul si mai rau. De ce nu vreti sa intelegeti ca USL detine majoritatea in momentul asta, si ca nu pleaca nicaieri? Daca vreti sa schimbati ceva, incercati sa convingeti oamenii ca exista alternative la USL, sau eventual fiti voi alternativa, pentru ca la alegerile din toamna sa avem pe cine vota. Latrand aiurea la Ponta nu rezolvati nimic.
      • +51 (59 voturi)    
        N-ati invatat nimica! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:56)

        mucenic [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        Vin altii la rand si vor fi dati jos si ei daca sant de aceeasi teapa pana cand populatia intelege ca sant mafioti iar la alegeri se vor da cu piciorul definitiv! Nu trebuie sa fim gentlemeni cu politicini de genul acesta.
      • +4 (6 voturi)    
        Nu este fara rost (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:31)

        Zede [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        Singurul motiv pt care o formatiune de tip haita asa cum e PSD poate supravietui in Romania este lipsa de reactie a cetatenilor.

        Deci, este neaparat necesar ca haita PSD sa fie pusa la punct de cetateni. Si asta creste si sprijinul international.
      • +6 (8 voturi)    
        Ponta trebuie sa plece. (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 13:41)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Decat cu Ponta si guvernul lui de mafioti,mai corect un guvern de tehnocrati pana la alegerile din toamna.Schimbarea guvernului Ponta acum ,va da si un semn partidelor politice ,inclusiv USL ca trebuie sa vina cu altfel de oameni.Da ,ai dreptate ca USL nu are oameni mai buni,vezi si declaratiile celorlalti mambri ai guvernului care cu impertinenta cauta sa duca in derizoriu plagiatul lui Ponta si poate in toamna romanii se vor trezi si vor merge la vot ca sa nu mai fie condusi de grupuri mafiote.
    • +5 (7 voturi)    
      miting (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:30)

      joana [anonim] i-a raspuns lui Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita

      da asta e o solutie
      sa iesim in strada ca sa aratam ca ne intereseaza si ca nu suntem de acord cu parvenitii astia
    • +3 (5 voturi)    
      Aveti totala dreptate (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:09)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita

      Ceea ce se intimpla este foarte grav, daca opinia publica nu actioneaza energetic si extrem de vocal, in citeva luni de asemenea practici dictatoriale mandatate de Ponta, vor fi demolate si firavele progrese democratice care au fost facute din '89 incoace; tot ceea ce a intreprins Ponta pina acum este abuziv si violeaza ori ce principiu de guvernare democratica; a demonstrat ca nu are nici un fel de respect pt. nici o institutie; face si desface legi peste noapte fara nici un drept ....
    • +3 (5 voturi)    
      din tara (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:38)

      mara88 [utilizator] i-a raspuns lui Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita

      apucati-va de treaba,vin si eu!
  • +93 (97 voturi)    
    Hai ca se strange latul... (Vineri, 29 iunie 2012, 23:58)

    hahalera [utilizator]

    in jurul lui Victoras. Deja FAZ a publicat un nou articol despre circul de azi.
    • +91 (95 voturi)    
      i se rupe (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:12)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

      o sa dea ordonanta de urgenta ca plagiatul e o onoare si merita rasplatit
  • +87 (89 voturi)    
    nici vorba de bun simt (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:01)

    Gryphus [utilizator]

    un consiliu de academicieni nu poate sa-l determine pe plagiator sa demisioneze, e nevoie de un al doilea consiliu de pupin...care sa traga de timp

    la prima intrunire a consiliului USL unul seful comisiei a lipsit pt ca e bolnav (cand l-au numit era sanatos) si deci nu se pot lua decizii, data urmatoare cand se vor intalni unii vor fi in concediu sau nu se vor trezi sa ajunga la sedinta si iar se va amana decizia

    prin septembrie s-ar putea sa fie a 3-a intrunire in care vor discuta despre alte lucruri, Ponta neffind o urgenta pt ei si tot asa
  • +64 (66 voturi)    
    sigur asa e! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:01)

    echos [utilizator]

    Au stat langa tine zi si noapte, sa te urmareasca, sa te influenteze sa tragi la xerox.... Si asta in 2003 cand nimic nu misca fara voia Adelului... :P
  • +90 (94 voturi)    
    Tara se duce de rapa (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:01)

    abint [utilizator]

    Draga Ponta, nici nu m-am asteptat la ceva mai "destept" din partea ta/voastra... sunteti o gasca de nesimititi, fara scrupule, iar interesul personal este mai presus de orice interes national. Efectiv mi-e scarba si sila de voi, cred ca o sa incetez a mai citi stirile.

    Nu v-a interesant niciodata sa faceti bine tarii ci doar voua.

    Imi pare nespus de rau ca exista o mare masa de populatie care nu vad realitatea, sau ... Romania are ceea ce merita? Se poate.
  • +100 (102 voturi)    
    Rapandula asta politica are rusine? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:03)

    24alex24 [utilizator]

    Penalule, da-ti demisia. La CNATDCU sunt profesori universitari adevarati cu doctorate in regula nu impostori si infractori ca dumneata.

    Nu mai reprezinti Romania mai ales dupa ce ai incalcat Constitutia Romaniei si ai uzurpat statul de drept iompreuna cu caricatura aia de ministru al educatiei.
    • -4 (6 voturi)    
      Realitatea? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:45)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

      Ponta , intradevar e un om de nimic, nu ma astept nici de rau, nici de bine. In schimb de la Basescu si PDL am servit si astept in continuare: epitete negative, zoaie cat cuprinde in politica romaneasca, vanatoare de hoti, puscarie.

      Fiecare alege dupa preferinte.
  • +72 (74 voturi)    
    da de ce mai ponto ? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:04)

    TOMA [anonim]

    de ce in fata Comisiei de Etica a Ministerului Educatiei ?
    tu poti dovedi in fata unei comisii formate din :a.nastase, l.pop, a.marga, abramburica, si ultimu' pe lista (cu voia dumneavoastra) i.ilici iliescu !
    astia-s mai siguri decat slugile lu' prisecaru !
    eu v-as crede !
    • +68 (72 voturi)    
      pai nu zise de la inceput (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:50)

      aricios [anonim] i-a raspuns lui TOMA

      ca el nu raspunde decat in fata Marii Adunari Nationale?
  • +85 (87 voturi)    
    grav, grav, grav (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:04)

    behemot [utilizator]

    desfiintarea consiliului pentru ca l-a criticat pe mult-iubitul si stimatul conducator al guvernului? inca o masura demna de epoca de aur.
    sincer, ma ingrozesc cand vad ce face clica mafiotilor in ultima vreme - rade toti opozantii unul cate unul, si una cate una institutiile care nu le acopera hotiile si minciunile. e atat de brutala si de evidenta actiunea, incat nu-mi vine sa cred. iar oamenii care NU i-au ales stau cu mainile in san. adica sunt partasi la macelul asta. sa ne mai miram ca a stat ceausescu la putere 25 de ani?! bravos, natiune.
  • +91 (93 voturi)    
    Rugaminte (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:05)

    nano2k [utilizator]

    HN, faceti va rog un filmulet explicativ cu toate ilegalitatile comise si care vor mai fi comise de Ponta & co.

    Filmul tb sa fie pe intelesul babelor de la tara (ideal) astfel incat, repetat in timpul campaniei electorale sa aiba impact cat mai mare.

    Nu trucaje, nu exagerari, nu inventii, ci pura realitate. Cum fiecare decizie a Pontalailor au dus ba cursul in sus, ba scaderea ratingului de tara, etc etc. Dar nu in cuvinte abstracte, ci explicat de ce toate astea ne afecteaza sau ne pot afecta pe termen scurt/mediu/lung chiar.

    Imi dau seama ca singura sansa e ca masele sa fie incet incet educate. Alta sansa nu vad.
    • +44 (46 voturi)    
      Filmul hotiilor (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:04)

      NickB. [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Excelenta idee!
      • +52 (54 voturi)    
        Titlu (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:22)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui NickB.

        L-as intitula "Filmul hotiilor si posibilei intoarceri in timpul totalitarismului".

        Oamenii uita sau nu au timp sa inteleaga in profunzime lucrurile. Oamenii sunt manipulati de o reclama la pasta de dinti care iti patrunde in smaltul dintilor.

        Trebuie cumva documentate si puse intr-o forma usor digerabila pt publicul larg.
        Degeaba intelegem noi daca alte milioane de oameni nu vad inaintea burtii lor (pe undeva normal).

        In film as insera secvente de la manipularile grosolane de la TVR in dec. '89, secvente de la mineriade, as explica ce a insemnat tunul Bancorex, FNI, diverse banci ca Albina, BIR, dar atat de multe altele, ce a insemnat pt România farâmitarea agriculturii, lasarea sistemului de irigatii pe mainile hotilor, si punerea in cap a industriei in anii '90 prin falimentare controlata + vanzare pe nimic.

        Ce a insemnat megaprivatizarea Petrom si multe si multe "realizari marete".

        Totul acompaniat cu profilele din ultimii 20 de ani ai celor care ne conduc azi si ne cer votul.

        Poate e prea mult sau prea putin ce imi imaginez la ora asta, insa e clar ca trebuie ceva care sa zguduie constiintele oamenilor.

        A, si sa nu uit de falsii revolutionari.
        E greu sa faci numai un scurt metraj din toate astea, dar cumva trebuie sintetizate lucrurile, altfel ma gandesc cu groaza la alegerile din toamna...
    • +40 (42 voturi)    
      Ar fii o ideie buna, (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 5:04)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      dar intrebarea este, pe ce post sa fie DIFUZAT ?
      se vede dela o posta ca acesti BANDITI pun mana pe tot ce este in drumul lor, sunt mai periculosi decat au fost BOLSEVISTII !
      • +6 (8 voturi)    
        difuzare (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 15:07)

        marcus63 [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        Samizdat! Nu asta este problema, ci realizarea filmului. Trebuie stranse fonduri pentru realizarea episoadelor, voluntari, etc.
    • +2 (6 voturi)    
      De acord dar...... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:39)

      elena-bc [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      .....de cand n-ai mai fost in vreun sat , intr-un sat din Moldova de mijloc mai ales ? Pana nu mergi in jud. Vaslui , Botosani unde au mai ramas batrane senile , betivi , tigani smecheri , asistati sociali , puturosi nemultumiti ca ”nu ne da adica nu ne da MAI MULT ”etc etc Cativa oameni mai acatarii deabia reusesc sa-si tina gospodariile fiind santajeti de tigani lenesi care cer pentru 8 ore (democratic,nu-i asa ? dar la negru---ce mai conteaza ?! ) cate 50 lei ,mancare buna ,bautura mai ales si ...ce mai vad ei prin curtea omului !!! Apoi TOTI voteaza CUM LE SPUNE PRIMARUL !!!....„ Prosti dar multi , Vornice Motoc !...”PS : Va pot da si cateva exemple de sate in care va puteti documenta : Cursesti .Siliste, Garceni, Trohan,Pungesti , Ivanesti etc.etc Atentie -nu vreau sa jignesc pe nimeni dar chiar si satenii din acestei sate recunosc situatia de care se lamenteaza dar,fiind oameni simpli si saraci , nu se pot descurca ! Atunci despre ce INFORMATIZARE vorbim ? Comunistii aveau POLITRUCI prin anii ”50 iar acum PSD are deja structuri ROSII atrase prin promisiuni sau ...fortate prin amenintari !!! Asta-i situatia dupa 20 de ani de ”democratie ” !! ma intreb unde mai este intelepciunea taranului gospodar de altadata?!
      • +3 (3 voturi)    
        Elena, de acord (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 23:54)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui elena-bc

        De acord, unii sunt pierduti definitv, dar ideea e de a-i "recupera" pe altii care ori sunt nehotarati ori sunt la limita votului. Cei care sunt convinsi de o parte sau alta vor vota oricum in consecinta.
  • +74 (76 voturi)    
    prea mult (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:10)

    anca_g [anonim]

    Mi-e o sila fara margini. Voi semna toate petitiile posibile pentru ca acest specimen abject sa plece.
  • +78 (80 voturi)    
    Incredibil... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:12)

    Incredibil [anonim]

    Este incredibil ce se intampla in tara asta.
    Nu mi-am imaginat niciodata ca un premier alaturi de cei din echipa sa, pot sa dea dovada de un astfel de comportament jalnic si rusinos.
    Trebuie sa recunosc ca pana de curand am fost un simpatizant la PSD-ului. Dar intamplarile din ultimele doua luni mi-au lasat un gust foarte amar. I-mi este rusine cand ma gandesc ca, prin votul meu, am fost alaturi de acest partid. Cine are un pic de discernamant, indiferent de culoarea politica, isi poate da seama ca directia in cara ne indreapta actualul guvern este una extrem de proasta. Domnule premier: eu nu am votat cu PSD ca sa le fiti alaturi infractorilor, eu nu am votat cu PSD ca sa incalcati Constitutia, eu nu am votat cu PSD ca sa incurajati furtul/plagiatul. Va anunt ca tocmai ati pierdut votul meu!
    • +48 (50 voturi)    
      Nimic nou de la PSd sub soare (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:49)

      Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui Incredibil

      Daca sinteti sincer, sper ca aveti sub 30 de ani, si in anii 90 erati la scoala. PSD face acum EXACT ceea ce a facut din 1990 incoace, nimic mai mult, nimic mai putin. In 1990 iliescu dadea vina pe agenturile straine ca vor sa destabilizeze tara, acum Ponta il acuza pe Basescu de tot ce e impotriva uslamismului. Ponta este un demn urmas al lui Iliescu si Nastase. In nici doua luni i-a facut mindri pe maestrii lui. Cum a raspuns Iliescu la acuzatia de plagiere a Revolutiei, asa raspunde Ponta.
      • +4 (6 voturi)    
        Exact... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:26)

        puric de otel [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

        ...asta-i politica lor din totdeauna.Tot timpul ne-au aratat un dusman,vezi Ceausescu-capitalismul,vezi Iliescu-partidele istorice,vezi acum USL-Basescu.Ei,comunistii,mereu s-au "luptat"cu un dusman care nu i-a lasat sa-si implineasca maretele idealuri atragandu-ne si pe noi in mizeria lor care de fapt nu ne apartine.De ce nu ne atrag intr-o lupta cu saracia,cu ignoranta,cu incompetenta,cu prostul gust si cu nesimtirea ? Ce face guvernul in fiecare zi pentru a mai diminua putin cate putin din cele enumerate inainte ?Aceste intrebari ar trebui sa si le puna in fiecare zi toti cei care le-au dat votul.
    • +2 (4 voturi)    
      incredibil (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:16)

      antisecta uslasa [anonim] i-a raspuns lui Incredibil

      Atunci spune, aici, si acum, pentru ce ai votat USL-ul, caci sant tare curios sa stiu ce ai avut in capsorul ala si te-ai trezit in ceasul , hai zicem, al unsprezecelea?(tot e bine ca ,totusi, te-ai trezit, )Pe cand si ceilalti votanti uslisti?
      • +1 (1 vot)    
        Raspuns (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 17:46)

        Incredibil [anonim] i-a raspuns lui antisecta uslasa

        Sigur, o sa va raspund. Am votat pentru ca doctrina social-democrata corespunde convingerilor mele. Dar as aprecia daca acest dialog nu ar degenera in discutii de genul "PSD-isti mei sunt mai buni decat PDL-isti tai sau invers ...". Am convingerea ca o discutie despre politica se poate purta si intr-un mod civilizat. Am votat pentru ca am gasit in PSD si tineri care chiar vroiau sa schimbe ceva in bine, si unii chiar au facut-o (la fel cum si in alte partide putem gasi astfel de oameni). La fel cum si in PDL sunt personaje care au schimbat lucrurile in mai rau. Nu i-mi place sa generalizez. Pe de alta parte nu i-mi este rusine sa recunosc cand gresesc si sunt destul de lucid ca sa i-mi dau seama cand lucrurile nu se indreapta intr-o directie buna. La fel pot sa va spun ca nu am fost de acord nici cu demiterea guvernului MRU si nici cu incercarile de demitere a guvernului Boc si asta nu pentru ca ii "simpatizez" pe acestia din urma, ci pentru ca astfel de miscari, in astfel de momente nesigure, genereaza si mai multa instabilitate, iar asta nu este benefica tarii.
        A avea aceleasi convingeri ca si un partid nu inseamna ca sunt obsedat de acel partid.
        Nu i-mi place furtul, mincuna, lenea si nu i-mi place cand vad ca institutii sau reprezentanti ai statului incurajeaza astfel de activitati. Nu sunt legat la ochi. Gandesc si am destul discernamant ca sa i-mi dau seama cand ceva nu este bine.

        Legat de Iliescu: pot sa va asigur ca pe Iliescu nu l-am votat niciodata.
        • +2 (2 voturi)    
          incredibil (Duminică, 1 iulie 2012, 3:25)

          antisecta uslasa [anonim] i-a raspuns lui Incredibil

          Buuun, sa zicem , astea sant convingerile tale politice, desi, sincer sa fiu, eu personal cred ca a cam trecut timpul cand trebuie sa astepti totul de la stat:statul sa-mi dea, statul sa-mi faca. Asta nu e decat o ramasita de mentalitate comunista, pentru ca oamenii asa au fost invatati.Te rog sa ma crezi ,pentru ca stiu ceea ce vorbesc, pentru ca eu AM TRAIT VREMURILE alea!In deplinul respect reciproc, asa cum si tu ai sugerat, trebuie sa.ti spun ca daca Boc si Basescu nu luau masurile dure la acel moment, Romania era cu mult mai in groapa decat Grecia.Constienti de pretul pe care vor urma sa-l plateasca pentru asta (deja s-a vazut),au continuat consolidarea statului de drept, lucru ce a nemultumit enorm clientela politica a usl.Si numai pt asta, PDL-ului ar fi trebuit sa i se arate un pic de recunostinta, dar, latrinele lui voiculescu au lucrat cu spor, prin vocea unor ca badea, gadea, ciutacu.Cum si tu ai spus, a avea aceleasi convingeri ca si un partid, nu inseamna ca sant obsedat de respectivul partid, sau chiar sant membru, cum multi m-au acuzat.E adevarat ca si in sanul Pdl au fost oameni care au tarat partidul in jos, fie cu buna stiinta, fie determinati de imprejurari, dar in ansamblu, nu poate fi comparat cu usl.Dintre pdl-isti, nu am auzit pe nici unul sa faca zid in jurul deputatului de Galati cand a fost deferit justitiei, asa cum psd-istii au facut in jurul lui nastase...In fine, sincer ma bucur pt tine ca ai deschis ochii si as fi si mai bucuros daca si altii, ca si tine, ar face-o.Iti doresc numai bine, si sa auzim de bine!
  • +63 (65 voturi)    
    Incredibil (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:14)

    Andrei18 [utilizator]

    ce obraz gros poate sa aiba acest individ
  • +65 (67 voturi)    
    totul a fost si este politic (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:14)

    Vasile [anonim]

    Nu mai dureaza mult si presiunea celor care inca mai gandesc in tara asta te va face sa iti dai demisia... atata nesimtire, nerusinare, sfidare, nerespectare a institutiilor si autoritatilor statului de drept nu am mai vazut la cineva. Totul pe fata sub scuza patetica Basescu si jocuri politice, e de mult in sfera penibilului.
    Dar ce sa faci, are de aparat toti colegii lui infractori care au termenele finale la procese etc etc.
    Daca s-ar face o actiune in forta in media si pe internet (asa cum au facut Antenele) ca in cazul Arafat, atunci sa il vad pe Ponta...
  • +63 (65 voturi)    
    nu pot sa cred (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:16)

    DaBomb [utilizator]

    Nu pot sa cred asa ceva!Nici o urma de morala?Nici un pic de demnitate, de bun simt sa nu mai existe????Sper sa-l aresteze careva la aeroport
  • +67 (69 voturi)    
    Nu am cuvinte... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:18)

    andrei badea [anonim]

    ... Mă simt ca într-o carte de Orwell, ca în "Ferma animalelor" mai exact. E de necrezut ce se întâmplă de la instalarea acestui guvern diabolic, e de necrezut că 20 de milioane de oameni sunt tratați ca ultimii proști de către o adunătură de bolșevici. E de necrezut, dar se întămplă, o vedeți așa cum o văd și eu. Suntem mințiți și manipulați cu fiecare declarație și fiecare interviu. UNDE sunt programele și reformele promise? ÎNCOTRO se îndreaptă economia acestei țări? Nimeni nu spune nimic, nu avem parte decât de circul susținătorilor lui Năstase și de către minciunile acestui incompetent guvern, în frunte cu atât de bine educatul Ponta, elevul silitor al eternului Iliescu.

    Români, treziți-vă, salvați-vă măcar demnitatea, dacă nu țara!
  • +62 (64 voturi)    
    ...un biet homeless... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:21)

    redier [utilizator]

    Victor Ponta e un biet baiat de cartier, un homeless de Chitila. Cate carti o fi citit? Unde si cand? Atunci cand a dormit pe banci cu aurolacii din Paris? E siret, are o siretenie de periferie, de unde doctorat? E un biet copilot care a vrut sa conduca el. A ajuns deja rapid in sant si inca nu-si da seama ca e mort. Mai grav e ca ai lui nu-l vor lasa sa moara, chiar daca el s-ar culca in cosciug sa-si traga sufletul. Dar haita de langa el de-abia a plecat dupa prada, e hamesita si sangeroasa. Inca nu vrea sa-l sacrifice pe Ponta, nu a venit momentul. Inca
    • +4 (6 voturi)    
      excelent (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 14:04)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui redier

      comentariul tau!
  • +47 (49 voturi)    
    Poezie (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:22)

    Catz Kitty [utilizator]

    Catelus cu paru cret
    Fura rata din cotet
    Si se jura ca nu fura
  • +56 (58 voturi)    
    Demisia (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:24)

    NickB. [utilizator]

    Da-te jos de pe scaun hotule! Atitudine de bandit comunist, nimic mai mult.
    • +32 (34 voturi)    
      demisiaaa (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 4:54)

      sue_ellen [utilizator] i-a raspuns lui NickB.

      Cred ca trebuie sa i-o spunem pe limba lui mircea badea, ca ponta pe aia o intelege : "da-ti baaa deemisiiaaa !!!", asa mugea m.b. la adresa lui MRU pentru ca nu-si daduse inca demisia de la SIE.
  • +47 (49 voturi)    
    Parchetul sub guvern! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:25)

    nede [anonim]

    Ponta a aterizat .Prima ordonanta , data scurt pe aeroport, a fost sa treaca Parchetul in subordinea guvernului!
  • +53 (57 voturi)    
    Ponta (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:25)

    oneofthem [utilizator]

    Eu propun rocada intre Nastase si Ponta, Nastase nu reusea sa fie chiar asa penibil in timp atat de scurt.
    • +5 (7 voturi)    
      o alta tara (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:22)

      Omulet [utilizator] i-a raspuns lui oneofthem

      Eu as propune sa le dam o tara a lor, o tara unde sa-i izolam, sa le am acolo o bucata din pamantul Romaniei in care sa se fure intre ei, sa se minta unul pe altul, sa se plagieze de numai pot samd. Hai sa scapam de ei si cu asta basta!
  • +50 (52 voturi)    
    Domnule Poanta ! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:27)

    florin [anonim]

    Dumneata trebuie sa dovedesti ca esti cinstit in fata contribuabililor care te platesc si nu in fata unor lingai pusi de tine in comisia cu pricina si pe care tot noi ii platim. Cu o ultima urma de demnitate ar trebui sa te gandesti si la viitorul acestei tari luand decizia corecta si pe care ti-ai asumat-o in declaratia data la Bruxeles ziaristilor straini.
  • +46 (48 voturi)    
    e in corzi..... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:28)

    Diasporeanul [utilizator]

    ...nu eu Tovarasa profesoara, eu as fi fost doctor daca nu ma parau ca-s copy-lot....(lot of tears)
  • +55 (59 voturi)    
    Communism (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:28)

    alex34 [utilizator]

    Installing Communism ...10%...20%...(copy error).. IGNORE... 30%... 40%...,

    indiferent de rezultatul din toamna vom avea ce meritam. daca numarul celor cu IQ mult sub medie este majoritar, nu avem de ales.... "Well then, hey. You know, it's Romania."
    • +7 (9 voturi)    
      restauratie (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 10:52)

      Marcias [utilizator] i-a raspuns lui alex34

      De acord. Cred ca radacina lucrurilor se afla ceva mai departe, cam pe la Moscova. La ultimele alegeri prezidentiale , la confruntarea finala Basescu-Geoana, a fost dezvaluit faptul ca Geoana a vizitat in cateva randuri "pretinii" de la est. Atunci nu s-a reusit. Credeti ca au abandonat? Ce se intampla in fiecare zi este o demonstratie pe viu ca se insista cu disperare. O gramada de nemernici care se cred mari oameni politici ,nici nu-si dau seama pe ce lume se afla. Cu mintea lor micuta, se gandesc doar la faptul ca mai pot suge cate un pic de la stapanul care le promite mai mult. De dat ,nu li se da nimic si atunci se intorc cu arme si bagaje sa se planga cat au fost de creduli si au vandut pe nimic tara. Halal sa le fie!
  • +58 (60 voturi)    
    onoarea (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:38)

    Andrei [anonim]

    Domnule Ponta, n-aveti grija. Deja nimeni nu se asteapta la gesturi de onoare de la dvs.

    Doar ca, fiiti atent, cu cat o tineti cu obrazul gras la acest subiect, si in general cu cat fiecare actiune al statului de drept care nu iti este favorabil o dispretuiti ca fiind "politic", cu cat mai mult veti avea de platit politic.
  • +53 (55 voturi)    
    oricum Ponta e terminat politic (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:48)

    anton [anonim]

    si-a terminat mareata cariera politica inainte de a o incepe.
    Dupa tot ce s-a intamplat nu-l mai pune Basescu prim ministru in toamna nici daca castiga USL cu 100%.
    • +2 (4 voturi)    
      oare (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:23)

      Omulet [utilizator] i-a raspuns lui anton

      tare ma tem ca nu vei avea dreptate
    • 0 (0 voturi)    
      Oricum, Ponta e terminat politic (Duminică, 1 iulie 2012, 3:43)

      antisecta uslasa [anonim] i-a raspuns lui anton

      asta nu se stie, depinde de noi, de romanii care mai avem un dram de constiinta.Daca romanii voteaza cum au votat pana acum? Daca usl-ul prinde iar?Basescu nu are incotro, trebuie sa-l numeasca pe mister coppy(asta numai daca nu se intampla o minune in sanul usl, o ruptura, ceva, ceea ce-mi doresc din tot sufletul)
  • +69 (71 voturi)    
    Punct de vedere deshuchiat ! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:49)

    uzurpatorul [utilizator]

    Din punctul lui Ponta de vedere, TOTI membrii CNATDCU ,sunt oamenii lui Basescu,majoritatea membrilor Curtii Constitutionale sunt oamenii lui Basescu,lucratorii ANI ,DNA si ai Procuraturii Generale,in frunte cu sefii lor sunt oamenii lui Basescu,serviiciile secrete sunt ale lui Basescu ,in ICR,sunt oamenii lui Basescu,o buna parte a poporului roman este a lui Basescu,cei care l-au votat si cei care sunt gata sa-l mai voteze inca,componentii institutiei prezidentiale sunt oamenii lui Basescu,serviciul SPP care il apara este al lui Basescu,dreptul de a reprezenta Romania este al lui Basescu si probabil sunt multe altele ale lui Basescu,care nu-mi vin acum in minte. Toate astea nu sunt ,de fapt,ale lui Basescu,dar el fiind conducatorul tarii,omul suprem in stat,este normal ca toate astea sa -l sustina pe Presedinte.Ponta insusi ar trebui sa fie al lui Basescu pentru ca Basescu l-a numit acolo unde este.Toti supusii lui Ponta ar trebui sa fie ai lui Basescu si sa fie una cu seful statului roman.Toata tara ar trebui sa fie a lui Basescu si sa fie intr-un gand cu acesta la propasirea neamului romanesc in vremurile de restriste pe care le traim..Imi vine in minte
    ,spunand aceste lucruri,marele voievod Stefan Cel Mare.Moldova era a lui,desigur,dar nu pentru el nu pentru urmasii lui,ci pentru urmasii urmasilor lui,in veacul veacului. Insinuarile parsive ale lui Ponta cum ca Basescu este dusmanul Romaniei si al poporului roman sunt nedemne pentru unul care se numeste roman. Nimic din ce a facut Basescu nu a pus in pericol fiinta nationala si existenta Romaniei.Toate acestea sunt momstri nascuti din mintea statuta a lui Ponta si a altor dementi asemenea lui care vor sa suprime adevarul si dreptatea instituite de Basescu si sa puna in loc" lumina" intunericului si a nedreptatii,o lumina falsa si otravitoare pentru popor si pentru tara. Ei au drept suport in afirmatiile lor,faptul ca Basescu a taiat salariile.Dar ,care om nu-si salveaza mai intai casa si apoi celelalte luc
  • +68 (72 voturi)    
    De-a rasu' - plansu' !!! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:50)

    Dani.El [utilizator]

    Sa rezumam (ca sa intelegem mai bine).
    1. Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare este compus din cei mai valorosi profesori universitari din Romania, recunoscuti peste tot in lume.
    2. Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare declara lucrarea de doctorat a lui ponta drept "plagiat."
    3. Individul si gasca lui spun ca "e comanda politica" si ca "nu au atributii legale."
    4. Desfiinteaza Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare.

    Nu ma pot abtine sa nu rad (ca sa nu plag!) cand ma gandesc cum vor prezenta ziarele din intreaga lume aceaste reactii ale lui ponta si acolitilor lui!

    Omule, politic sa nu, legal sau nu , SOMITATI ACADEMICE TE-AU DECLARAT PLAGIATOR!!! Daca ar avea vreo urma de bun simt si respect pentru Romania si pentru Poporul Roman s-ar retrage.

    Doamne, cum doare sa fii co-national cu gunoaiele astea!
    • +37 (41 voturi)    
      Completare (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:56)

      Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui Dani.El

      Ati omis un amnunt in rezumatul dvs. Facultatea de drept, care in toata lumea civilizata ar fi fost cea care ar fi dat verdictul pentru ca era in primul rind problema ei, s-a recuzat, zicind ca e treaba CNATDCU. In aceeasi zi, mai pe seara, CNATDCU era facuta praf.
      • +5 (7 voturi)    
        pai unde s-a dat titlul de doctor? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 14:07)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

        Bineinteles ca la facultatea de Drept.Care este deosebirea dintre aceasta facultate si facultatea de Drept de la Cantemir? Doar Corina Dumitrescu?
    • -1 (1 vot)    
      nuantare (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 16:56)

      Jean Valjean [anonim] i-a raspuns lui Dani.El

      Viata ne invata un singur lucru: ca albul nu este alb imaculat si negrul nu este negru pur.
      Din acest motiv va recomand sa nu absolutizati: "este compus din cei mai valorosi profesori universitari din Romania".
      De unde stiti ca sunt cei mai valorosi din Romania? Pe ce baza? Pe baza CV-ului? Pe baza a ceea ce spune TV-ul? Mai sus altcineva spunea ca televiziunea manipuleaza.
      Sunteti specialist in toate acele domenii in care au performat acesti cercetatori, ca sa puteti sa va dati cu parerea.
      Eu cel putin cunosc unul dintre acesti "mari specialisti" si pot sa va spun ca este departe, foarte departe de cel mai valoros profesor pe domeniul dansului....

      Avea dreptata Isus cand a spus: "cel ce nu a pacatuit sa ridice piatra". Ce este cel mai grav - unii dintre acesti domni atata timp cat au fost mici, au practicat mersul piticului. Acum dau lectii de morala, de plagiat....
      Sustin cu tarie ca unii dintre membri (daca nu toti) au fost propusi acolo pe criterii de apartenenta politica.
  • +61 (65 voturi)    
    Decenta (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 0:50)

    aleahim [utilizator]

    Domnule Ponta, daca aveti un dram de decenta, daca aveti un minim bun-simt, demisionati acum ! Altfel va veti acoperi de ridicol si veti ramane in amintirea, sper nu si in istoria, acestei tari drept cel mai nerusinat premier. Pana si copiii va vor arata cu degetul si vor rade de dumneavoastra !
    • +37 (41 voturi)    
      E o vorba, (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:00)

      cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator] i-a raspuns lui aleahim

      nu-i cere omului ce nu are.

      Va trebui sa-l fortam sa-si dea demisia!
    • +1 (3 voturi)    
      E salariat? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 5:18)

      GabrielaGiu [utilizator] i-a raspuns lui aleahim

      A primit aviz psiho ca orice angajat, inainte de angajare, mai ales ca i s-a dat o tara pe mana?Cred ca se mai impune unul!
      Cineva de specialitate ar putea sa-si dea cu parerea macar. studiindu-i fata, felul in care isi priveste ( sau nu ) interlocutorii, felul in care zambeste ,(chiar si atunci cand e cazul de plans) . Ca daca e ceva, sa stim si noi, sa nu ne mai pierdem timpul si sa-l criticam. Poate exista tratament! Se duce omul si se trateaza, renunta frumos la job pe motiv de boala, jobul se scoate la concurs din nou.
  • +59 (63 voturi)    
    Un mesaj cu gilimele... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:07)

    nic1 [utilizator]

    De pe Politeia:
    ” Dragi prieteni,
    A venit timpul sa ne dezmortim picioarele! A venit timpul sa ne aparam drepturile cetatenesti! A venit timpul sa iesim in apararea statului de drept si impotriva celor care doresc sa-l anihileze.
    A venit timpul sa aparam Curtea Constitutionala a Romaniei si pe judecatorii ei, sa aparam Consiliul Superior al Magistraturii, Institutul Cultural Roman, judecatorii onesti ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, ANI si DNA sunt institutiile care merita sprijinite pentru noi, copiii si nepotii nostri.
    NOI NU aparam politicieni, noi nu aparam partide – pana una alta, toti sunt la fel. Pana cand clasa politica nu se va primeni, nimeni dintre ei nu merita sa iesim pentru ei in strada. Noi aparam Constitutia Romaniei si pe cei care sunt garantii acestei Constitutii.
    Parlamentul declarat de USL acum doua luni nelegitim a devenit legitim cand majoritatea a fost obtinuta la modul cel mai fraudulos posibil. Acum acelasi Parlament a devenit legitim, cum?
    Dana Rainov, Radu Botezatu, Gabriel Carbunaru, Eduard Wagner si Felician Bajenaru, ne-au invitat luni 02.07.2012, ora 19:00, in fata Muzeului de Geologie din Piata Victoriei sa ne strangem pentru o ”plimbare” prin Piata Victoriei si sa aducem cu noi niste mesaje.
    Rog pe membrii comunitatii Politeia si pe cei care ne citesc si rezoneaza cu opiniile noastre sa se alature. Promitem sa ne revansam fata de initiatori si sa-i ivitam la randul nostru peste alte cateva zile.
    Rugam pe toti cei care doresc sa traiasca intr-un stat de drept si nu unul acaparat de o mafie transpartinca sa se alature. Nu stiu cati suntem, a venit timpul sa stim!
    Do you dance? Hai sa dansam! – Vrem o ţară ca afară!
    Postarea zilei va urma mai pe seara!
    P.S. Rog blogurile prietene sa preia aceasta invitatie”
    • +41 (45 voturi)    
      Excelent! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:40)

      Rollo [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      Bravo!!! Tare mult mi-am dorit sa mai existe spirit civic in tara asta! Si uite-l...........................
      Haidem!
    • +3 (5 voturi)    
      un mesaj cu ghilimele... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 13:59)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      demn de a fi transmis mai departe pe cai electronice. Eu am inceput deja.
  • +38 (42 voturi)    
    Rusine Copy-lotule! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:32)

    swolf [utilizator]

    Nu mai este nimic de adaugat... Nu mai este nimic de reconciliat... Nu mai exista nici o punte care sa nu fi fost arsa, nici un Rubicon care sa nu fi fost trecut... Romania este impartita in trei, nu in doua Romanii, asa cum cu manie si obida declara bombonel-infractorul dupa pierderea alegerilor din 2004.

    Pe de o parte, Romania celor care vor alceva decat o tara de mana a doua, de la marginea Europei, asa cum ne descrie 'academicianul' teodorescu pentru a justifica furtul sefului de partid. Probabil in minoritate, noi inca speram ca lucrurile se pot schimba in mai bine si ne legam sperantele in principal de liderul imperfect care este Traian Basescu si poate MRU sau Macovei.

    Pe de alta parte, Romania lor, a celor pentru care morala, dreptatea, cinstea, educatia nu sunt decat cuvinte goale, fara continut, deoarace nu au reusit sa treaca de nivelul de baza al piramidei lui Maslow. Nu este neaparat vina lor, reprezita o masa de manevra facila pentru imbogatitii fara scrupule ai tranzitiei, transpartinici si manipulatori, foarte bine reprezentati azi de cuplul nociv ponta - antonescu si de constructia monstruoasa numita usl.

    In final, a treia Romanie, Romania ignorata, ignoranta si/sau nepasatoare, este reprezentata de grupul celor care se abtin, care nu voteaza, care nu se pronunta decat poate prin ironii, scepticism si lipsa de implicare civica pe de o parte sau de cei pentru care orizontul li se limiteaza la bunurile materiale pe care le pot obtine si nimic pentru comunitatea in care traiesc, pe de alta. Romania celor pentru care 'toti sunt la fel', eu sunt mai bun decat toti si nimeni nu ma merita!

    Nu stiu cine va castia aceasta batalie, Istoria Romanilor ne indeamna mai degraba spre o concluzie pesimista, mioritica: ''Iara nu suntu vremile supt carma omului, ci bietul om supt vremi''; speranta coexista cu disperarea, progresul cu cea mai adanca decrepitudine. Responsabilitatea este pana la urma individuala, la fel precum si constiinta de sine!
    • +1 (3 voturi)    
      @swolf : Excelenta postare (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:04)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui swolf

      Ati prezentat tabloul situatiei din Romania cu o admirabila claritate.
      Precizarea finala: "Responsabilitatea este pana la urma individuala, la fel precum si constiinta de sine!" sintetizeaza esenta problemelor actuale.
      Intrebarea este cum putem redestepta aceasta responsabilitate la un numar suficient de oameni onesti?
  • +35 (37 voturi)    
    Pana la urma... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:35)

    Rollo [utilizator]

    ...ingrijorator este felul cum reactioneaza gasca la acuzatiile aduse, fondate si pertinente. Si mai ingrijorator este ca aceasta gasca reprezinta executivul tarii. Catastrofal insa este modul cum reactioneaza populatia la aceasta stare de fapt si de drept.
    Nu se intampla inca nimic? Niciun protest? Nimic, nimic? Este descurajant sa vezi aceasta lipsa totala de atitudine si spirit civic. Mi se pare pur si simplu incredibil!...
    Haideti sa facem cumva sa publicam grozaviile in strainatate, sa se stie...
    Hotnews?...
    • +2 (4 voturi)    
      ptr rollo (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 6:57)

      dorinuca [utilizator] i-a raspuns lui Rollo

      Aseara au fost niste tineri in P-ta Universitatii . Au numit manifestatia "Marsul ghilimelelor" .Ii felicit pentru ca au luat atitudine si le multumesc!
  • +36 (38 voturi)    
    Va inselati!!! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:37)

    boromir [utilizator]

    Degeaba apelati la decenta, la onoare, ca acest ponta nu cunoaste aceste cuvinte. El si haita lui de lupi flamanzi ne considera un popor de prosti, idioti, inculti, buni de calcat in picioare. Ne vor manca de vii daca ii lasam...
  • +37 (39 voturi)    
    Nu cumva (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 1:55)

    Dan Tulceanu [anonim]

    tot Basescu l-a obligat sa plagieze ? Ca ma astept de la Base la orice. Lasand gluma la o parte, traim zile decisive pentru tara asta. Daca si acum Ponta va trece peste ceea ce a promis si peste bunul simt, inseamna ca nu il va mai putea opri nimic. La urma urmei va scoate si armata in strada pentru apararea "valorilor democratiei". Este constient ca daca demisioneaza, e ca si cum au pierdut alegerile la toamna si va face ORICE, adica chiar ORICE, pentru a ramane la putere.Nu stiu ce ar fi de facut ; mitingul ar fi o solutie, dar va fi contrapus "mitingurilor" din februarie. Romanii au comis-o pe 10 iunie si cred ca vor trage ponoasele cativa ani. Pacat de poporul asta, merita ceva mai bun.
  • +39 (41 voturi)    
    - (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:01)

    Incurious [anonim]

    Domnul Ponta ar trebui acuzat de abuz în serviciu și de înaltă trădare.
  • +27 (29 voturi)    
    nu mai e nevoie! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:21)

    DrInOrice [utilizator]

    daca tu in baie te intrebi in fata oglinzii si raspunsul e sincer ca nu ai plagiat, noi te credem! da-le-n masa de comisii rele...
    • +2 (4 voturi)    
      Si oglinda (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:47)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui DrInOrice

      Si oglinda spune ca a plagiat
  • +26 (28 voturi)    
    Aia din Vanuatu inca nu au aflat :) (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:33)

    Lucian Ilea [utilizator]

    Stirea privind plagiatul primului ministru al Romaniei a aparut deja in ziarele online din Pakistan,Aruba si Bhutan
    dar locuitorii micii insule din mijlocul Pacificului;
    precum si pinguinii de la Polul Sud inca nu au aflat de asta
    Deci lupta si dai! Victore
    nu te lasa ,tocmai acuma
    poti sa-ti dai demisia linistit dupa ce toate operele plagiate din Romania sunt anulate
  • +29 (31 voturi)    
    Lupta (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 2:46)

    sandra [anonim]

    Deaspre ce lupta vorbeste acest Che Guevara de Dambovita?! Singura lupta pe care o duce si el si tovarasul lui de arme Crin este impotriva lui Basescu si a democratiei.
    • -5 (7 voturi)    
      Sa nu mergem atat de departe cu imaginatia (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:11)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui sandra

      Ca duce o lupta impotriva lui Basescu si a portocaliilor, da! Ca duce o lupta impotriva democratiei... cel mai probabil da. Dar te rog.. TE ROG !!! nu pune pe basescu si democratia pe acelasi plan. Nici n-au ce cauta in aceeasi fraza fara ceva negatie intre ele - cuvintele astea: basescu si democratia. basescu nu inseamna democratie. Daca nu ti-au ajuns aproape 2 mandate ca sa te convingi... ori n-ai capacitatea intelectuala si morala sa emiti o parere pe subiectul asta... ori faci parte din gasca de aplaudaci...
  • +37 (39 voturi)    
    Jos Ponta! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 3:50)

    Kepler [utilizator]

    Pentru Ponta s-a terminat totul!
    Faptul ca nu vrea sa demisioneze este un moft care nu poate sa dureze mult. In acest moment a pierdut orice credibilitate daca mai avea ceva si nu face decit sa se faca de ris.
    Romania nu trebuie sa continue cu un prim ministru care a plagiat!
  • +28 (30 voturi)    
    reclamati la sesizare@mpublic.ro (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 4:30)

    Dan [anonim]

    Ponta nu va demisiona , demisia este un act de onoare.
    De demis poate doar opozitia prin moyiun.Care opozitie? Blaga care abia asteapta sa fie inscaunat Presedinte, saptamana viitoare.
    Ramane doar solutia juridica, pana nu confisca si DNA-ul.Reclamati online la adresa sesizare@mpublic.ro.Eu am reclamat deja.
    trebuie sa va adati.nume adresa, email.CNP si sa scrieti: rog investigarea domnului Victor ViorelPonta, actual prim ministru al Romaniei pentru posibile infractiuni de abuz in serviciu (sia- semnat singur delegatia catre CE si trecerea Monitorului oficial de la PArlament) ,uzurpare de caltati oficiale ) deplasarea la CE fara mandat si favorizarea infractorului Nastase Adrian prin trcerea IGC la guvern si numirea lui Grajdan ca sef IGC, subminarea economiei nationale prin declararea insolventei Hidroelectrica si numirea unui prieten fost coleg de scoala ca adminsitrator special.
    Multumesc
  • +29 (31 voturi)    
    vreau doar o poza - atat ! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 4:55)

    tz3p3s [utilizator]

    dau calul pentru pentru o poza in zeghe cu mentorul nimicului.
    • -6 (8 voturi)    
      cand... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:16)

      radu [anonim] i-a raspuns lui tz3p3s

      cand vei ajunge macar la jumatate din capacitatea intelectuala a lui A Nastase , lucru care nu poate fi negat de nimeni si cu atat mai mult de mameluci semianalfabeti de tipul Basescu sau gayfest-ista Macovei, vei vorbi si vei primi poza.. pana atunci esti un nimeni si acest lucrur il accepti si tu care nu ai macar tupeul sa te faci cunoscut ca prenume..
      • +6 (8 voturi)    
        what? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 13:16)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui radu

        capacitatea ceeee?

        a furat si a fost prins. acum e la puscarie. spala-te pe fata cu apa rece si trezeste-te.
  • +1 (3 voturi)    
    EL Pais (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 5:56)

    nian [utilizator]

    Un consejo académico rumano dictamina que el primer ministro plagió su tesis
    Victor Ponta rechaza la acusación. El Ministerio de Educación publica la disolución del comité de certificación universitaria mientras éste decidía sobre si el dirigente había copiado

    Raúl Sánchez Costa Bucarest 29 JUN 2012 - 22:01 CET

    “Se trata de un plagio de copiar y pegar”. Así de contundente se ha mostrado esta tarde el presidente del Consejo Nacional para la Certificación de Títulos, Diplomas y Certificados Universitarios (CNATDCU), Marius Andruh, sobre la tesis doctoral del primer ministro rumano, Victor Ponta, quien se halla en estos momentos en Bruselas en la reunión del Consejo Europeo.
    En una conferencia de prensa ante periodistas, Andruh ha pedido que se le retire a Ponta el título de doctor. “No he sido presionado”, ha subrayado el máximo responsable del organismo, tras haber debatido a lo largo de la mañana con sus colegas sobre las acusaciones de plagio del dirigente socialdemócrata.
    El presidente del CNATDCU ha declarado que la tesis doctoral “ha sido analizada página por página, de un trabajo de 307 páginas, constatando que 85 fueron copiadas sin indicar su fuente y fáciles de detectar”. “En cuanto a la bibliografía de la tesis doctoral de Ponta sobre la Corte Penal Internacional, en casi 40 páginas la fuente no ha sido mencionada”, ha proseguido.
    El ministro interino de Educación, Liviu Pop, había anunciado un día antes la disolución de este consejo alegando irregularidades en su funcionamiento. La orden del ministro en funciones que modifica esta institución académica ha sido publicada justo cuando sus miembros se reunían bajo el antiguo reglamento esta mañana. Según la nueva norma, el consejo carece de competencias para establecer si una tesis doctoral ha sido plagiada y, además, prevé duplicar el número de personas de 21 a 45.
    “Todas las decisiones tomadas este viernes por parte del CNATDCU son inválidas porque no ha logrado juntar el quórum necesario de una
  • +2 (4 voturi)    
    Lasa-ne !! Lasa-nee!! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 6:20)

    Un om de bun simt [anonim]

    Ponta te rog lasa-ne, avem treaba!!! Vrem un om de calitate ca prim-ministru. Esti departe !!! Apuca-te de gradinarit sau la ce te pricepi domnule!!! Iti lipsesc multe, bunul simt in primul rand!!!
  • +2 (4 voturi)    
    procurorul hot sa plece!!! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 6:26)

    marmota carcotel [anonim]

    daca voi cei din bucuresti mergeti la universitate.... in timisoara stie careva daca se organizeza ceva miting de protest? ... ca eu m-am saturat sa bat tastele pe net ... e steril....!!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    Viorel pREMIERUL PLAGARUS (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 6:41)

    Horia [anonim]

    Invataturile lui Bombo catre fiul sau Viorelus Plagarus,vor fi tiparite in Editura Arhiepiscopiei Tomisului,in ciclul "Noi provocari de secol XXI"
  • +2 (4 voturi)    
    Nesimtire mare (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 6:43)

    catri81 [utilizator]

    In cazul Mang domnul prim ministru a rugat Academia sa se pronunte,chiar daca nu avea caderea legala sa o faca. Acum, un consiliu care practic da diplomele nu este indreptatit sa se pronunte ....desi au in atributii si probleme legate de plagiat. Daca membrii acestui consiliu il "spalau" pe ponta(cu p) erau catalogati drept eroi ai neamului. Asa sunt doar ......oamenii lui Basescu.
  • +1 (3 voturi)    
    demisia (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:04)

    tontu [utilizator]

    Victoras man, chiar daca cinstea si onoarea nu inseamna mare lucru pentru tine, pentru noi, cei pe care ne reprezinti, e un lucru extrem de important.
    Nu zic ca adversarii tai politici ar fi mai cinstiti si mai corecti, da' pe tine frate te-au prins cu mata in sac...
    Astept demisia.
  • +2 (4 voturi)    
    In strada (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:05)

    Piata Universitatii [anonim]

    Tovarasu Ponta, daca ies oamenii in strada tot la ordin politic o sa iasa ?
    Atunci pe cine p...a m..-tii mai demiti nesimtitule !!!!!!!!
    Sau modifici constitutia animalule. Oamenii au avut incredere in voi si v-au votat acum la locale precum chiorii si va bateti joc de increderea lor.
    Nu cred ca a mai existat in istoria acestei tari un guvern mai RUSINOS decat voi HHHHUUUUUOOOOOO!!!!!!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:14)

    cosmin [anonim]

    mic procuror, crezi ca mai merg mizeriile de pe vremea lui Nastase? ei bine, raspunsul e nu, pentru tine nu exista valul de necunoastere, s-a inventat INTERNETUL! :)))
    yo're dooomed, Victor! :)))
  • +2 (4 voturi)    
    ponta si restul... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:28)

    joana [anonim]

    ma sint ndreptatita sa fiu reprezentata de niste escroci ordinari care fac orice pt propriul profit , care sfideaza legea
    acest ponta e un alt parvenit oportunist ca atatia altii perindati la "conducerea romaniei"..care conducere dnule incompetentii astia?? ne e furat viitorul ...de ce nu facem nimic...noi suntem mai multi ....
    doctorat ..romania tara doctoratelor ...logic ca se plagiaza doar nu se fac descoperiri de la un an universitar la celelalt ...intr-o tara in care nu exista cerccetare....in toate domeniile ...ati aflat nr doctoratelor finalizate si care se deruleaza din 1993 incoace ..totul pt profesorilor universitari..sa mai faca si ei un ban saracii ..de precizat : cu duhul....ma duc sa vars!!
  • +4 (6 voturi)    
    De parca... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:39)

    ac [utilizator]

    ... s-a vazut vreun comunist sa demisioneze. Ultimul de care imi aduc aminte a trebuit sa fie dus cu TAB-ul si convins cu Kalasnikovul.
  • +3 (5 voturi)    
    asta n-a aparut in presa din ro (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:40)

    check this out [anonim]

    theparliament.com/latest-news/article/newsarticle/daul-condemned-for-calling-on-romanian-prime-minister-to-quit-over-fraud/


    Ponta, in Brussels for an EU summit, was due to give a press conference in parliament on Thursday where he was expected to be quizzed about the allegations.

    But the event was cancelled at the last minute for no apparent reason.
  • -2 (4 voturi)    
    Ponta a castigat simpatie din atacurile astea ! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:45)

    nnghfflfgglf [anonim]

    Ponta nu trebuie sa cedeze in fata atacurilor pedeliste de tip securist. Eu cred ca Basescu incearca sa-l compromita prin toate comisiile si comitetele pe care a pus mana . Cel putin asta este perceptia mea .
    Ponta nu trebuie sa dea satisfactie pedelistilor si este foarte bine ca desfiinteaza tot ce poate , pentru ca eu cred ca si la constituierea acestor comisii factorul politic a fost principalul vector de promovare a membrilor .
    Mai cred ca ar trebui analizate si lucrarile de doctorat, de diploma si de stat ale guvernantilor pedelisti (inclusiv Basescu si familia care nu ar trebui sa fie deasupra legii si analizei acestor coimisii), pentru ca , dupa parerea mea despre caracterul lor, ar fi mari surprize.
    Daca privesti activitatea din ultimul timp a Curtii Constitutionale poti sa-ti faci o idee , zic eu reala, despre modul cum lucreaza institutiile pe care au pus mana pedelistii, asa ca cel mai bine este ca ele sa fie desfiintate si apoi refacute cu alti membri si fara imixtiuni politice.
    In ultimii 3 ani de guvernare politizarea institutiilor a fost maxima , chiar peste ceea ce se intampla in perioada comunista.
    Daca priviti directorii de institutii, membrii si presedintii consiliilor de administratie, mebrii comisiilor mai importante, conducerile de regii si in general toate organizatiile si aparatele statului , eu consider ca toate au fost politizate la maxim. Pana si la cea mai indepartata scoala directorii au fost nimiti politic si chiar daca acum mare parte din ei se "revopsesc" sau trec in barca partidelor noii puteri , actioneaza in continuare ca spioni si agentia ascunsi ai pedeleului. Marea greseala a USL este sa-i mentina in continuare pe unii doar pentru ca ei declara ca sunt simpatizanti.
    Un bun exemplu , este ca in institutia mea , directoarea fost membru activ in PDL a trecut la USL (dar critica guvernul) doar pentru directorie.
    Sper ca se publica cat timp e activa discutia , e, parerea multor oameni
  • +2 (4 voturi)    
    parere (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:10)

    toubib [utilizator]

    Ca fundul rosu al domnul Ponta lumineaza din varful catargului peste toata tara e un amanunt, dar ce te faci cu reputatia scolilor romanesti si a celor care lucreaza cinstit afara cu diplome obtinute pe bune, prin munca, in Romania?
    Din pacate imaginea dezastruoasa a invatamantului romanesc va persista si dupa ce domnul Ponta nu va mai fi prim ministru.
  • +3 (5 voturi)    
    urmasul lui severin (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:12)

    zamfi [anonim]

    aceasta nulitate isi ia vorbele inapoi de azi pe maine;
    nici nu ma asteptam sa isi dea demisia ne avand antecedente in partidul comunist care il sustine.
    nu il intereseaza decat puterea iar toate esecurile care ii iinsoteste intreaga activitate de prim ministru le arunca in spinarea presedintelui
    o nulitate a carui prestatie incepe sa se vada:vezi ratingul Mody s
  • +2 (4 voturi)    
    Ponta n-o sa demisioneze niciodata de bunavoie (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:22)

    AliB [utilizator]

    N-o va face decat fortat. Si forta sunt manifestarile de strada. Imi permit sa fac doua precizari pentru luminatii strategi pesedisti: 1) nu va bazati pe faptul ca lumea n-o sa iasa in strada. S-ar putea sa porneasca mai greu, dar odata pornita o sa fie tavalug (nu-i asa d-le Iliescu, mai stiti dvs una, demult demult, care n-a putut fi rezolvata decat cu plantat de panselute, asa-i?). Tot pentru optimistii strategi, un reminder: ultima abordare, aia cu "lasa ca trece de la sine daca nu facem/zicem nimic" a esuat. Si 2) manifestarile de strada nu sunt in avantajul USL-ului in acest moment. Sunt zgomotoase, si au prostul obicei sa se faca auzite/vazute si fara TV. Plus ca in grupuri oamenii mai discuta una alta - ce te faci daca trec de la finala de fotbal la votul USL din parlament care a anulat maririle de salarii la bugetari? Nu-i cam periculos?
    Draga PSD, cam albastra situatia....Ia sa vedem, reusesti sa fraieresti poporul vara asta?
  • +1 (3 voturi)    
    DISTRACTIE (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:33)

    Alex [anonim]

    Atata timp cat populatia va "pune botul" la ce fac, ce nu fac, cum se cearta politicienii intre ei sigur vom ajunge la groapa.
    Trebuie sa va dati seama ca aproape TOTI care au fost si sunt la conducere se subordoneaza intereselor straine de a distruge aceasta tara.
    Ce fac ei ca sa mai domoleasca furia populatiei? :
    simplu, mai schimba din cand in cand PAPUSILE de la conducere.
    Aici daca aveti un gram de inteligenta va veti da seama ca trebuie sa gasiti PAPUSARUL si nu papusile lui.
    Iar cu toate prostiile astea de la tv (certuri intre politicieni, etc.) ei nu fac decat sa taraganeze lucrurile si sa introduca Romania in guvernul mondial.
    Asta desigur, se va finaliza dupa razboiul care este planuit in Siria si Iran, un razboi cu consecinte grave pentru omenire.
    1. vor muri multi prosti...
    2. se va finaliza procesul de GLOBALIZARE.
    3. vom avea un singur conducator.

    Asa ca, va rog eu, nu mai puneti botul la ce zic Papusile astea, ganditi dintr-o perspectiva mai larga. :)
  • +3 (5 voturi)    
    Demisia (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:35)

    Dotorre [anonim]

    Ponta
    Da-ti demisia!
    S-a dovedit ca ai plagiat.
    Va trebui sa peci impreuna cu gasca pe caer ai numi-to pe functii la toate ministerele.
    S-a dovedit ca esti hot. Faci de rusine Romania!
  • +3 (5 voturi)    
    Ponta e finito (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:47)

    Giovani Pontigliano [anonim]

    Ponta e terminat ca prim-ministru. Si ca politician. E doar o chestiune de timp pana se va intampla.

    Ce face Ponta dupa?

    La facultate? Hmmm...????
    Procuror? Hmmm.... ???
    Copilot? Aici merge si cu plagiate. Treaba e ca trebuie bagati bani si nu scosi.
  • +3 (5 voturi)    
    o parere (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 8:52)

    cetateanul [anonim]

    Sper ca din toate nedreptatile astea lumea sa inteleaga ca va fi un enorm pas inapoi daca aleg PSD si Victor Ponta. Parca il vad pe Petru Groza, cu mai multa viclenie decat inteligenta. RUSINE PENTRU PONTA. Sa-i dea Dumnezeu dupa sufletul lui!
  • +2 (4 voturi)    
    si totusi caracterele sunt diferite(alea printate) (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:08)

    poanta de prim ministru [anonim]

    alea 85 de pagini nu sunt copiate pentru ca sunt scrise cu caractere calibri de 12 si nu algerian de 14 si in plus erau bolduite si nu italice. ce vina am eu ca profesorii aia pe care basescu premeditat i-a facut doctori ca sa poata judeca un plagiat nu au vrut sa-l asculte pe pop pana la capat.
  • +5 (7 voturi)    
    cu riscul (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:48)

    alip [utilizator]

    de a nu-mi vedea comentariul publicat, am sa spun ca Ponta e un nesimtit si imi face sila.
  • +2 (4 voturi)    
    Vai de tara asta (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:52)

    C [anonim]

    Nici peste o suta de ani nu o sa avem politicieni corecti
  • +4 (6 voturi)    
    Cum era aia cu.... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:57)

    Vlad [anonim]

    "...trebuie sa aparam democratia de dictatura lui Basescu?" Pai bine bine dar cum se numeste cand desfintezi toate institutiile care iti stau in cale? Cum se numeste cand treci Monitorul Oficial la guvern ca sa il scapi pe tovarasu voiculescu de condamnare? Ce s-a intamplat cu "parlamentul este cea mai importanta institutie?" Va rog mai vobiti un pic de democratia pe care o aparati. Ce sunt PDL-istii niste nenorociti dar voi sunteti niste lichele dispuse sa calce pe cadavre. Vai de noi...
  • +4 (6 voturi)    
    Ordonanta de urgenta (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 10:30)

    H3llboy [anonim]

    Propunerea mea pentru solutionarea conflictului intre Presedinte si Primul Ministru:
    1. Se trece institutia Administratiei Prezidentiale in subordinea Guvernului prin Ordonanta de Urgenta.
    2. Se trece Facebook, Presa, Yahoo Messenger si alte mijloace de propaganda subjugate lui Basescu in subordinea Guvernului prin Ordonanta de Urgenta, pentru o mai buna coordonare a opiniilor si pentru eliminarea suprapunerilor de opinii contrare.
  • +6 (8 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:02)

    ion [anonim]

    Obrazul este mai gros decat talpa de la bocanc. Pana nu fiecare comisie posibila si imposibila care este pe planeta asta zice ca este plagiat, pana atunci nu demisioneaza. Pana nu vin extraterestrii si zic ca este plagiat nu demisioneaza.
    Culmea ca acuma se ascunde dupa legi si ordonante si tot felul de chichite (ca doar este ucenicul lui Nastase), dar nu a avut nici o jena sa ignore hotararea CCR.
    Sa iti fie rusine Victor Ponta
  • -2 (4 voturi)    
    Am schimbat un rau mare cu un rau la fel de mare. (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:02)

    Ovidiu [anonim]

    Comunisti in alte haine, dar cu dintii la fel de ascutiti. Ciolanul odata apucat, nici cu levierul nu-l mai scoti. Va aduceti aminte abuzurile de putere ale portocaliilor, cat erau urcati pe scaun? Aceeasi mãrie, cu alta palarie... Nu m-ar mira sa fie cu totii un mare club, interconectati in interese comune (...lor, nu societatii pe care o reprezinta).
    Acum, odata cu schimbarea guvernului... am ajuns la capatul rabdarii.. Tara asta chiar nu poate da niste lideri competenti si dedicati functiei pe care o ocupa. Fie sunt de teapa lui boc/ponta... plamaditi din acelasi aluat, decorat putin diferit, ambii slugi ale altor interese, fie pitzigoi cu aspiratii ca micul negru dan diaconescu. Clar dedicat si el bunastarii poporului =)).

    Exact cum Roberta vedea dublu si ceva cand numara voturi in camera dep, asa si ponta victor ia decizii evident abuzive, fara sa ii pese de opinia publica, acum ca s-a catarat acolo. Din partea mea, ar merita exislati din tara, ar merita sa li se ridice nationalitatea romana, si dreptul de a mai calca la noi in tara.. dar m-as multumi si sa-i vad tunsi zero, in camasi portocalii.
  • +6 (8 voturi)    
    O sleahta (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:03)

    Omulet [utilizator]

    PSD a ramas ce a fost tot timpul : o aduatura de golani comunisti ce isi urmareste propriul interes. Meditati pt o secunda unde am fi fost astazi ca tara daca nu exista acest partid in Romania, daca nu am fi avut un Iliescu, un Nastase si din pacate un Ponta...
  • +5 (7 voturi)    
    sa se verifice (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:32)

    Lacra [anonim]

    Sa se verifice toate doctoratele celor din guvern, parlament, consilieri prezidentiali etc. Sunt vreo suta cu doctorate
  • +6 (8 voturi)    
    Cei 13 + 1 (electronic) (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:38)

    A9 [utilizator]

    Zilele trecute, am vorbit urat despre Domnul Decan de la Facultatea de Drept si ma gandeam sa-i cer niste scuze, dar nu o fac, pentru ca tot nu le merita.
    Eu vreau un punct de vedere al Facultatii de Drept!!

    Sa inteleg ca doar cei 13+1, presa romaneasca si straina, crede ca Ponta a plagiat? :) Conducerea Facultatii de Drept, nu crede acelasi lucru?
  • +6 (8 voturi)    
    Decizie politica... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 11:49)

    dl Goe [anonim]

    La psd orice hotarâre care nu le convine devine "decizie politica", orice hot dovedit e "persecutat politic". Parca ei sunt la guvernare, nu ? Se persecuta singuri?
    Ponta, Nastase nu pot iesi demn din scena pentru ca nu au onoare. Cred ca nici nu cunosc sensul acestui cuvânt. E trist insa pentru noi.
  • +5 (7 voturi)    
    Politician de 2 bani... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:11)

    Mihai [anonim]

    Este severin reloaded. Nu are nici un pic de respect si demnitate. Sa deschidem ochii bine la ce vom vota la parlamentare..daca pina atunci nu vor schimba legile....
  • -3 (7 voturi)    
    cam asa este (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:13)

    radu [anonim]

    cand se dovedeste ca 11 membri din comisia care a analizat sunt membri PDL atunci se cam duce pe apa sambetei orice urma de credibilitate a acestei comisii dar si a membrilor luati individual care au ales sa isi murdareasca cariera stiintifica intr-un joc politic.. dati minusuri, injurati dar va doare ca nu aveti dreptate si ca ati ramas fara fonduri de cand nu mai sunteti la putere..
    • +4 (6 voturi)    
      pentru asta ati venit la putere? (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 14:16)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Pentru fonduri si nu pentru romani?
  • -7 (9 voturi)    
    Bravo lui! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:19)

    oneghin [anonim]

    sa inceapa sa curga auditarile ministerelor si atunci sa vezi portocalii mergand la mititica unul dupa altul.. si sa asteptam sa treaca si mandatul lui Base sa ajunga si el pe acolo caci isi ascunde jegul coruptiei sub masca totalei imunitati.. PDL-ul si T Basescu sunt insemnul coruptiei in Romania si tot acest circ este de a ascunde ce au facut, de a nu se auzi mizeriile ce le-au facut la guvernare.. doar ca: baieti! vremea s-a scurs! Sunteti bine venityi la mititica
    • +5 (7 voturi)    
      sa va vedem la toamna,flacai (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 14:18)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui oneghin

      sa vedem cate voturi veti mai strange dupa atatea plagiate,dupa atatea incalcari ale legii si mai ales dupa cat de mult ati crescut pensiile si salariile.
      • +1 (1 vot)    
        Tragic este ca... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 17:07)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui flitmania

        ...electoratul PSD-ist este unul limitat cand e vorba de educatie, cultura si bun simt, insa disciplinat cand e vorba de mers la vot. Le dai punga de malai si litrul de ulei, si votul este gata. Deci PSD-ul isi va avea electoratul prezent. Singura sansa este ca populatia sa iasa in masa la vot. Insa avem o problema: nu mai avem cu cine vota.

        Eu, avand convingeri liberale (nu ca am mai avea partide care urmeaza doctrine), ma vad intr-o situatie confuza pentru ca PNL-ul a fost asimilat in PSD iar PDL-ul si-a demonstrat neputinta (iar despre PP-DD, PRM, etc nici nu merita sa mentionez). Si acum intreb, precum "Cetateanul Turmentat," eu cu cine votez? Personal m-am saturat sa tot fiu nevoit sa aleg "raul cel mai mic."
  • +9 (11 voturi)    
    Se naste un Dictator, deschideti ochii ! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:26)

    surcea [utilizator]

    Nu ma deranjeaza atat de mult atitudinea incalificabila pe care Primul Ministru al Romaniei o manifesta in fata lumii, ma ingrijoreaza "somnul ratiunii care zamisleste un viitor monstru".
    (Goya a spus-o, fara "un viitor")
    Ma ingrijoreaza suportul inconstient acordat de Guvern, Parlament, Partid si lipsa Opozitiei. Asa s-a intamplat cu Hitler, Stalin, Franco, Mussolini, lasand la o parte presedintii Republicile bananiere.
    Fratilor, deschideti ochi pana nu este prea tarziu. Actualul PM il intrece pe Ceausescu si vrea sa acaparaze puterea, sa anihileze tot ce ii sta in cale. Ma ingrijoreaza si mai tare faptul ca CINEVA ,un fel de Big Brother este in spatele lui si il alimenteaza cu ingrediente infectate. Cine este in spatele lui?? Asta trebuie sa aflam si sa starpim raul de la radacina. Bascalia si luatul in deradere nu ajuta de fel. Deschideti ochii fratilor! Avem nevoie de atitudine, de a implementa simtul valorii si nu incultura ! Ministrii care au atacat si re-organizat institutii in favoarea acestui mic avorton trebuie sa fie trimisi in fata justitiei. Sunt convins ca si mamei lui ii este rusine cu un asemenea nemernic infractor.
  • +6 (8 voturi)    
    DEZAMAGIRE (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:27)

    Stefan Niculescu [anonim]

    Nu am votat la locale, am fost dezamagit de cei (singurii) pe care i-am votat pentru parlament, iar din ceilalti nu aveam ce alege.
    Voi vota in toamna "impotriva" si nu "pentru".
    Cat vom mai fi obligati sa alegem "raul cel mai mic"?
    Fata de de guvernul actual Boc a facut imens, dar fata de normalitate a facut foarte putin.
    Din pacate nu cred ca in timpul vietii mele (am 55 ani si sunt sanatos) voi apuca un guvern care sa guverneze pentru Romania si nu pentru interesele personale si pentru partidul din care provine.
    Sunt obligat sa dau dreptate celor ce au ales sa munceasca si sa traiasca in alte tari.
  • +4 (8 voturi)    
    Citat CTP : "Practici naziste" (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:33)

    Sorin [anonim]

    Tot ce ati facut cu manuta voastra a fost facut de fapt de presedintele Romaniei ! de fapt basescu este beneficiarul tuturor relelor facute de voi ! mai ramane sa sustineti sus si tare ca toate furturile intelectuale si nu numai, le-ati facut de fapt pentru Basescu ! o cerinta a presedintelui de a respecta legea si de a nu se situa NIMENI deasupra ei nu este o comanda politica tovarasi USL-isti !!!! de fapt va sapati singuri "gropa istoriei" cu tot circul asta grotesc ,cu toate aceste nerespectari ale legilor si constitutiei ! sunteti foarte aproape d-lor USL-isti de instigare la anarhie !!!
  • +6 (8 voturi)    
    Moartea violenta a procurorului Cristian Panait. I (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:47)

    Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita [utilizator]

    Dosarul nr. 177/P/2002, al Parchetului de pe lânga Înalta Curte de Casatie si Justitie, Sectia de urmarire penala si criminalistica. Obiectul acestuia este „Moartea violenta a procurorului Cristian Panait. Inculpat: Ponta Viorel Victor”. Dosarul a fost tinut timp de noua ani “la secret”.

    „În urma evenimentului produs la 10.04.2002, ce a constat în caderea lui Panait Nicolae Cristian de la înaltimea terasei propriei locuinte, pe partea carosabila a strazii Logofat Stroici, nr. 35, Sectorul 2, Bucuresti, ne-am deplasat la fata locului si am efectuat cercetarea în scopul descoperirii, fixarii si stabilirii pozitiei si starii mijloacelor materiale de proba. În pofida tratamentului chirurgical aplicat si a masurilor de resuscitare întreprinse de medicii Spitalului Clinic de Urgente Bucuresti, la ora 20,30 s-a înregistrat decesul lui Panait Cristian. Cercetarile s-au desfasurat în cadrul unor versiuni de ancheta elaborate în raport de persoana victimei, profesia si functia sa, locul de munca, anturajul sau, etc. La stabilirea formei judiciare a mortii s-au avut în vedere cele 3 posibilitati de suprimare a vietii: omuciderea, caderea accidentala si sinuciderea.” – asa incepe raportul criminalistului din cadrul IGPR, referitor la evenimentul macabru din seara zilei de 10 aprilie 2002. Mai departe, in rechizitoriul procurorului care cerceta moartea violenta a lui Panait (in dosarul real al cauzei, si nu in cel fals, prezentat de procurorul Ilie Botos in urma cu cativa ani si in care, in complicitate cu Ovidiu Paun si Ilie Piciorus – ambii sefi ai lui Panait, s-a falsificat raportul medico-legal si cel al criminalisului, aratandu-se opiniei publice ca moartea procurorului a survenit ca urmare a aruncarii de la fereastra apartamentului in care locuia) se spune ca “varianta sinuciderii ori a accidentarii nu se sustin de catre probele coroborate cu declaratiile martorilor, in concluzie stabilirea formei judiciare a mortii ramane ca stabilita omuciderea”.



    Pe lista suspectilo
  • -8 (10 voturi)    
    E clar un atac propagandistic mincinos (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 12:53)

    bj hnkhnhnh [anonim]

    De ce? Ca nu apar comentariile impotriva pedeleului ci numai cele pro-atac.
    Cred ca este o actune concertata in care intrumentele lui basescu utilizeaza toata artileria disponibila precum si arsenalul de "fum si ceata" . Oare lucrarile de diploma , de stat de licenta sau de doctorat ale lui basescu sau a apropiatilor lui sunt originale si neafectate de pacatul plagiatului ?
    Tare as fi curios sa le vad si sa le analizam si pe astea.
    Evident ca nu se va publica aemeni celorlalte comentarii negative , dar i-mi face placere sa scriu asta/.
    • +7 (9 voturi)    
      murdar curat (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 13:17)

      adv [anonim] i-a raspuns lui bj hnkhnhnh

      Si mie " i-mi" face placere, noua ne face si mai mare placere, lor le face si mai putina placere si tie "i-ti" face placere!

      Bibliografie: Marean Care Este - Gramatica Practica de Ferentari, editura Noi Care Este, 2012
    • +5 (7 voturi)    
      tot Basescu (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 14:20)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui bj hnkhnhnh

      este de vina habar nu ai de gramatica?
  • +5 (7 voturi)    
    Baiatul asta e culmea (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 13:29)

    ploiesteanu [anonim]

    are stofa de parlamentar, ii arati negru pe alb ca a gresit, el: nu, tineti minte cand a votat trita fanita la vreo 4 maini, l-au surprins reporterii, l-au filmat, el : nu. Asa or fi toti parlamentarii pe care i-am votat noi?!
  • +6 (8 voturi)    
    Din desteptaciunea lui Ponta. (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 13:49)

    mircea [anonim]

    Parlamentul nu este alcatuit politic,cu toate ca este ales dintre membrii partidelor politice.CCR care este numit de reprezentanti ai partidelor politice de profesie judecatori care sunt obligati prin lege sa fie apolitici,sunt politici.Cat de dobitoc trebuie sa fii ca sa crezi prostiile debitate de Ponta?
  • +3 (5 voturi)    
    Basescu este vinovat de Plagiat.... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 15:44)

    Dinoone [utilizator]

    Basescu este vinovat! "Acest Basescu este"David Copperfield", "David Blaine" sau "Harry Potter", este si vrajitor, avem dovezi... dar trebuie doar sa ma credeti! Basescu a hipnotizat academicienii si pe toata lumea cu bun simt! Nu mai aveti incredere in nimic! " - asta exprima declaratiile jalnice catre "prostime", ale actualei puteri. "Stimabilii" creeaza precedente periculoase si prin asta se vede latura lor nerusinata de cea mai joasa speta, care destabilizeaza cel mai grav sistemul de valori al natiunii, sistemul ala de valoare morala ce le-a mai ramas romanilor.
  • +3 (5 voturi)    
    Da, da..... (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 15:47)

    manusha [utilizator]

    nu cumva sa-ti dai demisia ! Asteapta pana te vei umple de r-hat pana-n varful capului !!!
  • +2 (2 voturi)    
    decizie politica (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 16:46)

    omliber [anonim]

    Toti politicienii USL, aflati la guvernare acum, cand sunt prinsi cu mata in sac spun ca sunt victime politice... Guvernarea este a lor, parlamentul este al lor, ... dar ei sunt victime politice!!! Inseamna ca "nenorocitii astia de PDL-isti" si-au facut treaba. Institutiile statului, atatea cate mai sunt la locul lor, functioneaza... Ar trebui ajutate, dar nu am idee cum...
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta, nu demisiona! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 18:28)

    Finlandezul [anonim]

    Esti cea mai eficienta anti-reclama pentru plaga numita USL! Imbecilul asta jenant de Ponta trebuie sa ramana prim ministru pana in noiembrie, intrucat trebuie sa contribuie in continuare, in mod decisiv, la prabusirea USL in preferintele de vot, pana sub nivelul de impact negativ semnificativ asupra statului de drept si modernizarii Romaniei (adica: sub 20%).

    Este adevarat ca, intre timp, cei care suntem tati de familie trebuie sa ne chinuim sa explicam copiilor nostri de ce nu trebuie sa copieze la scoala, in conditiile in care seful tuturor invatatorilor (Andronescu? Se sparie gandul) are, la randul sau, un sef care a razbit in viata pe baza de copiat, pupincurism si nesimtire.
  • +1 (1 vot)    
    participare ponta (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 19:17)

    cititor [anonim]

    • asta s-a intamplat pentru ca cei (sa ne dea ceva ) au fost la vot si CEI MULTI care puteau opri asa ceva au preferat 2 zile la munte, la mare, sau sa leneveasca si acum o tragem cu toti chiar si (sa ne dea ceva)
    • RECOMAD SA VEDETI este pe intelesul tuturor ce a facut ponta
    • http://inregistrari.antena3.ro/view-29_Jun-2012-Conexiuni_cu_Valentin_Stan-22.html
  • +2 (2 voturi)    
    nu ne suparam pe stimabilul pontache (Duminică, 1 iulie 2012, 10:38)

    visio [utilizator]

    ca a plagiat; in fond, cam toti am copiat la o lucrare ceva; noi ne suparam ca ocupa un loc care trebuie sa fie al unui intelectual pur-sange; adica nu ne plac oportunistii...
  • 0 (0 voturi)    
    Onoarea pierduta a Dlui TONTONEL .......... (Duminică, 1 iulie 2012, 15:00)

    icu [utilizator]

    Asa ,,dom TONTONEL" nu te lasa , da-o incolode tara ca doar nu o sa lasi ditamai ,,CIOLANUL din BRATE" !!!!!! Lasa naibi prostimea ca doar e usor de dus de nas , asa ca ,,CU CIOLANUL PANA LA MOARTE" !!!!!!! Ce numai Gadafi si Mubarac sa moara cu ele in brate !!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Copilutza ......... (Duminică, 1 iulie 2012, 15:06)

    icu [utilizator]

    Made in Romanica , ca la noi la nimenea avem ,,CEL MAI [ NE ]CINSTIT GUVERN DI ISTORIE" !!!!!!!!!!!Ura fratilor !!!!!!!!! LIBER LA FURAT SI COPIAT !!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Plagiatori dovediti, in inalte functii publice! (Duminică, 3 ianuarie 2016, 22:52)

    Eleonora Arbanas [anonim]

    Vasile Liviu Andrei, supbrefect al capitalei si plagiator dovedit (http://cne.ancs.ro/wp-content/uploads/2012/03/Hotarare-220-si-raport137.pdf) ocupa ilegal o inalta functie publica, folosindu-se de un fals intelectual emis de actualul MECS, adresa al carei continut este combatut chiar de minister ( vezi decizia ICCJ la http://www.scj.ro/1093/Detalii-jurisprudenta?customQuery%5b0%5d.Key=id&customQuery%5b0%5d.Value=109502) in procesul intentat de fostul rector si complice al lui Andrei, d-na Lizica Mihut! Acesta a folosit o adresa similara cu cea a lui Andrei, care apare in anexa III la http://www.aracis.ro/uploads/media/Scrisoare_raspuns_UAV.pdf). Dosarul privind plagiatul a fost trimis catre un consiliu inexistent la data emiterii adresei nr. 16373/23.04.2012, (CEMU ) si care cf. Legii Educatiei nu avea atributii in domeniu! Mai mult, timp de trei ani fostul ministru Mihnea Costoiu, nu a numit membri si consiliul a fost nefunctional, pana in martie 2015! Apoi, au fost numiti in CEMU apropiatii lui Costoiu, inclusiv partenera de viata (vezi ARC http://www.romaniacurata.ro/traiasca-gasca-care-ne-a-crescut-ce-consiliu-de-etica-universitara-si-a-tras-psd-la-educatie/). In acest timp, Liviu Andrei sta linistit pe scaunul de subprefect, avand ca sef un fost procuror DNA! Dar cine sa se atinga de el, cand cel care l-a instalat acolo, este nimemi altul decat Claudiu Teodorescu, cel care pana de curand a fost secretar de stat la MJ? ??


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version