VIDEO Victor Ponta: Am convenit cu Victor Alistar sa nu faca parte dintre ministrii pe care ii voi propune Parlamentului. / Programul de guvernare va fi depus joi seara la Parlament

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 3 mai 2012, 14:07 Actualitate | Politic


Victor Alistar
Foto: Agerpres
"Pentru a nu pune in pericol procedura de investire a Guvernului, am convenit cu domnul Victor Alistar sa nu faca parte dintre ministrii pe care ii voi propune Parlamentului", a anuntat, joi, premierul desemnat Victor Ponta. Reamintim ca Agentia Nationala de Integritate (ANI) a comunicat oficial un punct de vedere potrivit caruia Alistar ar avea o interdictie legala de a ocupa o functie sau demnitate publica in urma unei decizii a Curtii Constitutionale. Alistar a contestat punctul de vedere al ANI si, in prima faza, a fost sustinut de Victor Ponta.

Ponta a mai anuntat ca programul de guvernare al noului Cabinet va fi depus joi seara la Parlament.




Cele mai importante declaratii ale lui Victor Ponta:

  • Ideea unui departament pentru transparenta, dialog si relatia cu societatea civila in subordinea primului ministru este o idee la care tin foarte mult.
  • Domnul Alistar a creionat principiile acestui departament si le voi include in programul de guvernare.
  • Nu voi mai propune un alt nume pentru acest departament, va ramane in programul de guvernare departamentul si aceste principii.
  • Programul de guvernare va fi depus joi seara la Parlament.
  • Duminica sau luni dimineata sunt sanse sa finalizam cu bine negocierile cu FMI, este important acest lucru pentru a da un semnal de stabilitate.
  • Luni, dupa investire, putem avea prima sedinta de Guvern.

















9470 vizualizari

  • +2 (16 voturi)    
    O decizie corecta !!! (Joi, 3 mai 2012, 14:12)

    VOVA [anonim]

    O decizie corecta !!!
    • -32 (34 voturi)    
      corect (Joi, 3 mai 2012, 14:39)

      mihaelaroman [utilizator] i-a raspuns lui VOVA

      Victor Ponta alege cei mai buni oameni care sa-l ajute sa restabileasca ordinea in tara!Bravo!
      • +41 (49 voturi)    
        Tot guvernul Ponta e plin de hoti si incompetenti (Joi, 3 mai 2012, 14:57)

        roman [anonim] i-a raspuns lui mihaelaroman

        - Daniel Constantin la Agricultura demonstreaza ca Ponta si Antonescu vor sa jefuiasca bugetul de stat, Dan Voiculescu, seful lui Constantin, fiind acuzat intr-un proces de un prejudiciu de 60 de milioane de euro prin achizitonarea a 3,6 hectare din patrimoniu ICA la un pret de 75 de ori mai mic. Voiculescu i-a imprumutat lui Daniel Constantin 300.000 euro.

        - Florin Georgescu, fost ministru in guvernul Vacaroiu si refuzat de FMI in guvernul Nastase, a fost, în anul 2000, în conducerea Băncii de Investitii şi Dezvoltare (BID), instituţie controlată Sorin Ovidiu Vîntu.

        -Mircea Diaconu, a facut trafice de influenta si abuz in serviciu pentru ca sotia lui sa primeasca o slujba la teatru. A recunoscut ca primit o vila de la Patriciu.

        - Mariana Campeanu de la Munca este o alta babaciune, de un populism si demagogie neegalata cu o singura realizare in timpul Guvernului Tariceanu: a permis sute de mii de angajati fara forme legale adica la negru.

        - Corina Dumitrescu, sotie de parlamentar PSD, rector al Universitatii Crestine "Dimitrie Cantemir" este in plin proces cu Ministerul Educatiei privind clasificarea universitatilor particulare.

        - Eduard Hellvig, este secretar general al PNL si sefu de campanie al PNL, pus la Ministerul Dezvoltarii pentru a sifona banii europeni necesari campaniei electorale.

        - Dan Nica, Ioan Rus si Rovana Plumb sunt fosti ministrii in guvernul Nastase, cel mai mafiot guvern al Romaniei din toate timpurile
        • -10 (20 voturi)    
          exagerarea ne igroapa (Joi, 3 mai 2012, 15:40)

          lol [anonim] i-a raspuns lui roman

          tot guvernul e plin de hoti si de incompetenti = minciuna crasa care nu aduce nici un beneficiu romaniei ci e doar refularea oarba a unui individ poate bine intentionat dar care nu gandeste.

          guvernul ponta are prea multe persoane cu reputatie indoielnica care pot face mult rau romaniei daca isi urmeaza interesele directe = o afirmatie de bun simt si adevarata.
          • +10 (12 voturi)    
            E adevarat (Joi, 3 mai 2012, 17:00)

            kjvbrk vejrbvkejb [anonim] i-a raspuns lui lol

            Habar nu ai ca astia dupa ce te-au accidentat cu votul o sa te si jefuiasca...
        • -15 (17 voturi)    
          :) (Joi, 3 mai 2012, 15:46)

          alex [anonim] i-a raspuns lui roman

          degeaba, ati pierdut :)
          • +8 (10 voturi)    
            nu-i nimic (Joi, 3 mai 2012, 17:34)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui alex

            Vin ele alegerile acusi ;)
          • +11 (13 voturi)    
            asta i genul de raspuns (Joi, 3 mai 2012, 17:45)

            blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui alex

            pe care ti l da un microbist. oamenii de genul asta nu inteleg ca ei nu au nimic nici de castigat nici de pierdut de pe urma "echipei"cu care tin.

            in cazul de fata insa are toata tara de pierdut. crezi ca tu vei fi scutit pentru ca tii cu guvernul asta "second hand"?
          • +1 (5 voturi)    
            Exact. (Joi, 3 mai 2012, 20:07)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui alex

            Tocmai asta este ideea, ca "am pierdut :)". Cred ca era mai simplu pentru Basescu le spuna pe fata planul sau diabolic, cred ca nici asa nu se prind.
          • 0 (0 voturi)    
            nefericitule (Vineri, 4 mai 2012, 23:15)

            mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui alex

            "Ati pierdut"?! Am pierdut cu totii, citeste lista ministeriabilor si gaeste macar unul "curat" dar nu in sensul stabilit de dl. Ponta
        • 0 (0 voturi)    
          42 (Vineri, 4 mai 2012, 11:15)

          Felix [anonim] i-a raspuns lui roman

          Mai baeti, din 48 de voturi 38 sint pozitive deci 42 ati votat cu +. Ar fi Ali, inca 40, dar care e nr 42? Sa stiu cati bani mai investesc, nu de alta...
      • +9 (11 voturi)    
        Dar prosti mai sunt cate uni ... dar au sprijin ! (Joi, 3 mai 2012, 17:11)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui mihaelaroman

        Dar prosti mai sunt cate uni ... dar au sprijin politic !

        Din cele expuse pana acum rezulta ca acest domn Alifie a "cazut" de papagal, uitand in fapt sa-si inchida o firma de avocatura fara activitate semnificativa odata ce a fost numit functionar public.

        A cazut de prost la o verificare de rutina facuta de ANI, deoarece nici macar nu cunoaste legea, pe care are tupeu s-o apare in Consiliul National al Magistraturii ... well ... inca un avocat de Targoviste, produs al Universitatii Valahia, sub inteleapta indrumare a senatorului de Cornu & Tartasesti - dl. Adrian Nastase-Bombonel.

        Sarmana tara, care te-ai procopsit cu asemenea loaze ... cred ca trebuie sa dinamizam exporturile de astfel de "experti".

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e chiar Neica Nimeni (Vineri, 4 mai 2012, 23:17)

          mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          Mamica a lucrat ani buni in Radiodifuziunea Romana .... pe unde mai misuna si dumnealui .. ca deh nu era doamna inginer de sunet...
      • +6 (8 voturi)    
        stim si vedem (Joi, 3 mai 2012, 18:26)

        fifica de la butelii [anonim] i-a raspuns lui mihaelaroman

        cel mai cinstit guvern a inceput sa se mai rareasca.
        mai este pana la iesirea in palavrament.
        timp destul sa ramana mai putini..

        si'nca n'am vazut tot !
      • +1 (3 voturi)    
        Buna dimineata Mihaela!! (Joi, 3 mai 2012, 22:32)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui mihaelaroman

        Gata cu somnul indelung.. este timpul sa mergi la servici, ca este tarziu si iar intarzii..
    • +23 (27 voturi)    
      Decizie corecta dar insuficienta (Joi, 3 mai 2012, 14:41)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui VOVA

      Da, aceasta este o decizie corecta dar insuficienta. Diaconu nu trebuie mentinut la cultura (cercetat penal pentru conflict de interese) iar Dumitrescu nu trebuie mentinuta la educatie are un conflict de interese cat china cu ministerul pe care il va conduce.
      • +19 (21 voturi)    
        adauga si ministrul pc (Joi, 3 mai 2012, 15:04)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        care va avea ministerul ce se judeca cu felix pentru 60 mil de euro.
        si cand vad pe aici "gugustuci" care ridica osanale pontacului ma iau cu mainile de cap.
        cum spunea cineva mai jos, asta e si un soi de manipulare. l-a numit ministru ca atunci cand revine si spune ca nu-l mai pune, lumea incepe sa-i ridice osanale ca uite ce cinstit e copilotu. si uite brusc cum ponta a devenit cinstit si curat pentru ca a "reparat" o greseala.
    • -23 (27 voturi)    
      Un gest conciliant. (Joi, 3 mai 2012, 14:42)

      Radu Mihai [anonim] i-a raspuns lui VOVA

      Lucru pe care fost putere nu l-a facut. Este deja un mare pas inainte desi actualul guvern nu a fost inca investit. Felicit USL-ul pentru deciziile intelepte si pentru faptul ca sunt transparenti.
      • +17 (19 voturi)    
        PCR- 8 mai (Joi, 3 mai 2012, 15:03)

        goe [anonim] i-a raspuns lui Radu Mihai

        Numai cu "intelepti" in frunte vom avea victorii multe!
        Mai bine gandea de 10 ori inainte sa deschida gura. La tv. e mult mai simplu: azi spui, maine ai uitat. Si la volan e mai usor.
        • +2 (6 voturi)    
          si eu ii felicit pentru transparenta... (Joi, 3 mai 2012, 15:42)

          lol [anonim] i-a raspuns lui goe

          ..pute fi si mai rau, sa nu anunte numele ministrilor, ca in care guvernul nu era transparent
          • +3 (7 voturi)    
            ce transparenta? (Joi, 3 mai 2012, 17:36)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui lol

            Asta e guvernul venit din umbra!
      • +24 (26 voturi)    
        si eu ii felicit (Joi, 3 mai 2012, 15:13)

        math [anonim] i-a raspuns lui Radu Mihai

        pentru multitudinea de oameni competenti si pentru solutiile excelente pe care le au.

        De exemplu Dna ministru care nu poate scrie un CV corect, nu mai vorbim de faptul ca intre liceu si facultate a "studiat"' 4 ani. Elev model, fa-ma tata avocat.....Important este sa ai vointa si sa te cateri incet si sigur.

        Cat despre program este foarte clar: "vom depune toate eforturile pentru a gasi solutiile cele mai eficiente". Citat din declaratie efectuata ieri 2 mai 2012.

        Tovarasi, pana acum ATI INFRANT! Sa vedem continuarea.....
      • +13 (15 voturi)    
        Felicita/l cat vrei! (Joi, 3 mai 2012, 15:25)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Radu Mihai

        Eu l/as tranti daca ar fi fost votat!
        A incercat sa treaca prin parlament un penal!
        Mai are cativa pe lista!
        Merita felicitat tontu?
      • +5 (9 voturi)    
        intentiile lor cel putin sunt foarte transparente (Joi, 3 mai 2012, 15:44)

        cris19 [utilizator] i-a raspuns lui Radu Mihai

        nu este un gest conciliant sa respecti decizia unei curti judecatoresti - este un gest normal si intr-o tara normala nu ar fi apreciat pentru ca a binevoit intr-un final sa respecte legea.
      • +1 (3 voturi)    
        da (Joi, 3 mai 2012, 16:05)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Radu Mihai

        Poate ai vrut sa spui "transpirati".Lasa laudele pentru mai tarziu,e prea devreme! Nu crezi?
    • -7 (13 voturi)    
      Alistar (Joi, 3 mai 2012, 14:43)

      Manu [anonim] i-a raspuns lui VOVA

      Victor Ponta pune punct discutiilor despre incompatibilitatea lui Alistar si decide sa nu il mai includa in guvern.
      • 0 (0 voturi)    
        Pune punct pana in august... (Vineri, 4 mai 2012, 8:43)

        bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui Manu

        Cand Alistar devine compatibil. Asa s-a exprimat tonta: pune punct discutiilor - deocamdata.
    • -18 (22 voturi)    
      corect (Joi, 3 mai 2012, 14:46)

      GigiBebe [utilizator] i-a raspuns lui VOVA

      O decizie corecta care a aratat adevaratul om politic Ponta. Omul a aratat o maturitate incredibila cand a asteptat desi presa era cu ochii pe el, doar ca sa fie sigur ca ia decizia corecta.
      • +13 (15 voturi)    
        Fara guvern usl-ist (Joi, 3 mai 2012, 14:58)

        despartitorul de ape [anonim] i-a raspuns lui GigiBebe

        Alistar nu e cea mai tare figura din guvernul propus de pontantonerix.Sunt figri de dinozauri mari de tot de acum 3 miliarde de euro cheltuiti de-a lungul istoriei democratiei originale Romanesti.
      • +5 (7 voturi)    
        Dar avocatul Ponta... (Joi, 3 mai 2012, 16:11)

        michelle9409 [utilizator] i-a raspuns lui GigiBebe

        nu stia de problemele lui Alistar inainte de propunere sau a venit porunca de mai de sus si a trebuit sa se conformeze fara sa cracneasca, crezand ca poate nu baga nimeni de seama?
      • +1 (5 voturi)    
        ti-am dat un plus (Joi, 3 mai 2012, 17:38)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui GigiBebe

        Considerand c-ai fost de-o ironie subtila :)
    • +24 (26 voturi)    
      A plecat unul. Mai sunt vre-o 15 in Guvernul Ponta (Joi, 3 mai 2012, 14:53)

      alex1 [anonim] i-a raspuns lui VOVA

      Incompatibili, care au facut abuzuri in serviciu, care nu stiu sa scrie corect nici in romana, care sunt datori vanduti lui Voiculescu, Adrian Nastase, Vantu, au fraudat alegeri in trecut, au devalizat BANCOREX si BID, au dat in judecata ministerele pe care acum au fost numiti sa le conduca etc etc.

      Sau mai simplu Ponta da-ti demisia si o sa revina Mihai Razvan Ungureanu care merita sa fie acolo. Tie iti cumparam noi o masina de raliu sa pleci unde vrei cu ea.
    • +4 (8 voturi)    
      Pacat de Alistar Superstar (Joi, 3 mai 2012, 15:32)

      Klaus_ [utilizator] i-a raspuns lui VOVA

      Pacat de Alistar asta ca era super-star pe langa ceilalti tristi din guvernul Ponta.
      Unii nu stiu sa-si scrie propriul CV, pe altii ii vad de 2 ani la TV si parca sunt in depresie severa in fiecare seara, altii nu stiu sa se exprime coerent cand un ziarist le pune o intrebare simpla... Pe cuvant ca Alistar, Orban, Ponta si Ala Micu de la PC chiar par niste oameni normali pe langa toti ceilalti din noul guvern. Pana si Vacaroiu parca dadea mai bine.
      • +4 (6 voturi)    
        da (Joi, 3 mai 2012, 16:13)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

        Alistar "merita"postul macar pentru faptul ca a "lins" cu sarg,cativa ani,pentru fosta opozitie.Iata cum poti sa-ti uzezi limba degeaba daca nu esti cinstit! Tot asa vor pati si postangii uselisti peste cateva luni!
  • +4 (22 voturi)    
    Bravo Ponta (Joi, 3 mai 2012, 14:13)

    Marius Ogrean [anonim]

    Mai bine mai tarziu decat niciodata.
    Intrebarea mea este: de ce la propus, din moment ce avea aceste probleme?

    Graba, neatentie, iresponsabilitate?
    • +18 (20 voturi)    
      O mare smechereala ! (Joi, 3 mai 2012, 14:29)

      ilinois [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      A facut intentionat , ca pe urma sa ne arate el cat de corect este in alcatuirea GUVERNULUI CINSTIT ! Pe asta il cred in stare de orice sulfaneala !
      • +11 (13 voturi)    
        prea multi (Joi, 3 mai 2012, 15:19)

        anion [utilizator] i-a raspuns lui ilinois

        omule, daca era doar Alistar hai, treaca mearga, dar daca vezi ca jumatate din ei au sau au avut probleme cu legea, se cheama ca Ponta este imatur si iresponsabil.
      • +4 (6 voturi)    
        mda (Joi, 3 mai 2012, 15:48)

        lol [anonim] i-a raspuns lui ilinois

        la fel de intentionat a facut Ponta numirea lui Alistar, precum caderea guvernului Ungureanu face parte din strategia PDL :)))

        parerea mea este ca Alistar a facut parte din intelegerile politice care i-au adus la putere si care nu au fost gandite suficient. Chiar daca neintentionat, tot ridica un semn de intrebare asupra capacitatatii de guvernare a guvernului, activitate cu mult mai complexa decat numirile ministrilor.
    • +6 (8 voturi)    
      Daca nu eram de acord? (Joi, 3 mai 2012, 14:30)

      Alistar [anonim] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      Asa a convenit cu mine. Daca nu eram de acord ce faceai bai........?
    • +16 (18 voturi)    
      Ai ghicit: Ponta e un hot iresponsabil. (Joi, 3 mai 2012, 14:55)

      madalin [anonim] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      Adrian Nastase de exemplu e un hot responsabil. Oricum USL ofera din principiu doar hoti ca din asta e compus.
  • +20 (26 voturi)    
    ROMANIA UITA... (Joi, 3 mai 2012, 14:17)

    schroedinger [utilizator]

    Se pare prea repede, ca a mai avut un leader oltean acum 22 de ani care a facut praf si pulbere! Declaratiile naucitoare ale acetui imberb ma fac sa ma cutremur de frica pentru ce va sa vina!
    Retineti ca tov. ponta provine dintr-o zona a tarii unde evreii "s-au autoexterminat"!!!
    Singura solutie este ca acest infantil sa nu fie investit de parlament!
    • +7 (11 voturi)    
      NUUUUUUU USL - PPDD ! (Joi, 3 mai 2012, 14:31)

      ilinois [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      CORECT , Subscriu !
    • -2 (6 voturi)    
      imberb? (Joi, 3 mai 2012, 14:31)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      m-am uitat si la prasaturi d'astea.. pare a avea ceva barba.. si nici prea tanar nu mai este...
      • +2 (4 voturi)    
        da (Joi, 3 mai 2012, 16:15)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Imberb la minte!
        • +1 (1 vot)    
          imberb ? (Vineri, 4 mai 2012, 0:32)

          Anda [anonim] i-a raspuns lui hot news

          Imberb, spui ? SPÂN, așa se zice corect, a se reciti „Harap Alb” pentru edificare.
    • -11 (13 voturi)    
      Uita ei si ce tampenii a facut MRU acum 2 sapt (Joi, 3 mai 2012, 14:39)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      ce sa mai zicem de ala de acum 22 de ani.

      Oricum am incredere ca PDL a lasat o situatie atat de buna incat nu mai avem cum sa o ducem prost de acuma indiferent ce guvern vine!
      • +10 (12 voturi)    
        e bine (Joi, 3 mai 2012, 15:25)

        math [anonim] i-a raspuns lui Ion

        ca ajungem si la idei comune. Si eu sunt convins ca daca USL ia puterea in Elvetia se alege praful in cativa ani. Nici marmotele nici ciocolata nici partiile nu ar mai fi la fel de bune.

        Si garantat, sase luni consecutiv USL in frunte cu vuvuzelele vor continua sa dea vina pe Basescu, pe mafia portocalie, pe FMI, pe popoarele migratoare.

        Noi vrem sa facem totul, avem profesionisti, solutii tot ce trebuie, dar situatia lasata de nenorocitii astia..... dezastru, dezastru, dezastru.... daca nu ii dadeam jos, muream cu totii de foame,
    • -15 (19 voturi)    
      parere (Joi, 3 mai 2012, 14:40)

      ioniioni43 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Ceea ce a hotarat Ponta este corect.Este un om destul de competent si in stare sa ia cele mai bune decizii
      • +12 (16 voturi)    
        Ceea ce a hotarat Ponta.. (Joi, 3 mai 2012, 15:03)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui ioniioni43

        ...este corect, este competent si ia cele mai bune decizii. La care moment te referi: la cel in care l-a anuntat pe Alistar ca parte din guvern, sau acum cand l-a "sters" de pe lista? Cand a fost competent si a luat decizia cea mai buna: inainte sau acum?

        Sau.. mai pe scurt, ieri era incompetent, iar acum este competent?.. Ciudata contradictie pentru un om competent care ia cele mai bune decizii.
    • +4 (6 voturi)    
      care oltean??? (Joi, 3 mai 2012, 14:49)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      Ponta e bucurestean, ca are mosie la Gorj e alta mancare de peste ...
    • -1 (5 voturi)    
      Nu fii extremist! (Joi, 3 mai 2012, 16:21)

      michelle9409 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Iti impartasesc ideile pana la a spune ca provenind dintr-o anume zona a tarii trebuie musai sa fii intr-un anume fel. Nu ne face bine dezbinarea pe criterii nationaliste. Eu zic ca trebuie sa ne batem in idei, nu in jigniri. Apropo, sunt o olteanca si sunt anti-PSD dintotdeauna. N-are a face politica cu zona de provenienta, ci cu interesele unora la un moment dat.
      • +1 (3 voturi)    
        VEZI? (Joi, 3 mai 2012, 17:22)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui michelle9409

        Asta este! Esti OLTEANCA si nu OLTEAN! Mare diferenta! Si eu sunt de acord cu asta!
        Ponta desi nascut in Bucuresti si-a gasit refugiul intr-o zona unde nu-ti doresti sa traiesti!
        Pacat de peisaj si de bogatia zonei respective!
  • +12 (14 voturi)    
    aha (Joi, 3 mai 2012, 14:24)

    stand up poanta [anonim]

    bine, dar madam dumitrescu de la invatamint ramane? e rector de universitate particulara si a dat in judecata ministerul invatamintului pentru abrogarea unei ordonante referitoare la clasificarea universitatilor... constantin ramane la agricultura? ca a imprumutat vreo 300 de mii de euro de la voiculescu care e in proces cu ministerul agriculturii pentru 60 de miliaone de euro?
  • +13 (15 voturi)    
    Ce faci , Victoras , tata ???? (Joi, 3 mai 2012, 14:27)

    Thor [anonim]

    Ai ramas cu ........... departamentul gol ??

    Cum ziceai tu ieri ?? Ca tu te cam pricepi la justitie ???

    Eheeeeeeeeeeeee !!

    p.s. Pina-n Noiembrie , s-au dus dracu` procentele voastre , alea care incepeau de la 50 % in sus!
    Ti-a spus nea Nelu sa nu musti nada , dar n-ai rezistat tentatiei , ca erati prea hamesiti tu ..........

    Ce bine-mi pare ca ai luat tzeapa , Cioca-
  • +10 (12 voturi)    
    Unul dintre cei mai cinstiti (Joi, 3 mai 2012, 14:34)

    Alius [anonim]

    oameni din PSD/USL propus pentru functia de ministru tocmai a fost retras de pe lista din motive de prea putina cinste. Inceput bun al USL.
  • -6 (10 voturi)    
    suparare mare (Joi, 3 mai 2012, 14:36)

    catalin_mattei [utilizator]

    suparare mare pe unii ca a renuntat la Alistar.. de ce?.. ca au pierdut o tinta! Cine vorbeste?.. vorbesc cei ce au sustinut un presedinte la anaf care putea a coruptie de la o posta.. pana nu se va renunta la partizanate politice este foarte greu sa gasesti un echilibru.. tb sa ai ceva lipsa de coloana vertebrala pt a fi atat de atras de un partid incat tot ceea ce face acel partid sa fie extraordinar si tot ce fac cei ce reprezinta adversarii politici sa fie dezastruos.. este o gandire tipic comunistam securista..
    • +4 (6 voturi)    
      Asa este! (Joi, 3 mai 2012, 16:32)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Ai descris exact atitudinea lui Ponta: pana mai ieri nu colabora cu tradatorii, securistii si ofiterii acoperiti din UNPR, grupare pe care nici nu o recunostea, astazi dupa cum vedem sunt cei mai buni prieteni. Tot ce face Basescu e rau, dar cand Ponta face la fel e bine ("ca si Basescu a facut/mintit/etc").

      Ai dreptate: trebuie sa ai lipsa de coloana vertebrala incat sa spui ca tot ceea ce face USL e bun si ce a facut PDL este rau. Mai ales cand tu, cel care acuzi, folosesti exact aceleasi mijloace pe care "ieri" le condamnai. Ai sesizat foarte bine comportamentul lui Ponta! Felicitari!
  • -12 (14 voturi)    
    Alistar si ANI (Joi, 3 mai 2012, 14:40)

    jeje [anonim]

    Viitorul lui Alistar nu cred ca se opreste aici... este o chestiune tehnica peste care se trece cu un aviz favorabil...Cred ca aceasta decizie nu are sa intirzie si... plus ca acest om nu are nici o buba pina acum... Este demn de acest guvern. Il vad ca pe un om cu un viitor frumos...
    • +2 (4 voturi)    
      Postacul neobosit (Joi, 3 mai 2012, 16:55)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui jeje

      jeje, jeje2, Dinu, mihaelaroman, Radu Mihai, GigiBebe si ...n-am rabdare sa mai caut

      Ar fi util ca admin-ul sa verifice IP-ul de la care au fost postate comentariile celor pe care i-am pomenit. Eu pariez ca e vorba de aceeasi persoana, dupa limbajul dulceag-gretos si limitat de care dispune. Vocabular de politruc ....
  • -9 (11 voturi)    
    Foarte bine ca e pastrat departamentul (Joi, 3 mai 2012, 14:43)

    Dinu [anonim]

    Ideea acestui minister a foarte buna, dar trebuie sa lucreze eficient. Cum bine zicea Alistar, cu cat e mai mare transparenta, cu atat e mai mic huzurul.
  • -8 (10 voturi)    
    opinie persoanala (Joi, 3 mai 2012, 14:43)

    jeje2 [utilizator]

    Ponta stie cum sa procedeze cand se afla intr-o situatie dificila din acest motiv a preferat sa renunte acum la domnul Alistar pt a nu crea suspiciune in privinta guvernului.
  • +11 (13 voturi)    
    început (Joi, 3 mai 2012, 14:43)

    silviu [anonim]

    E un început, dacă mai "convin" încă vreo 20 din indivizii propuşi (inclusiv soţul Daciadei) să nu facă parte din noul guvern, totul va fi in regulă.
  • +12 (14 voturi)    
    ideea de departament al transparentei e aberanta (Joi, 3 mai 2012, 14:45)

    Rezon [utilizator]

    E bine ca Ponta a inteles ce ghiulea de picior ar fi fost Alistar. Dar problema e mai serioasa decat descotorosirea de un personaj dubios.

    Ideea ca e nevoie de un departament si de un ministru al transparentei e total anapoda. Transparenta e o obligatie legala a oricareri institutii care lucreaza cu bani publici. Fiecare minister, agentie sau serviciu public, central sau local, trebuie sa fie transparente.

    Exista legi care cer asta (legea 544 din 2001 privind accesul la informatii si legea 52 din 2003 privind transparenta decizionala), iar institutiile publice trebuie sa le respecte. Nu e nevoie de un vataf al transparentei in Guvern.
    • +7 (9 voturi)    
      pai... (Joi, 3 mai 2012, 15:18)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Rezon

      ...dupa reactiile acestui domn Alistar, cum ca nu ar avea nicio vina, se pare ca noul minister era de fapt al opacitatii.
      Cu cat tupeu ne mintea si cat de convingator parea acest tanar politician.
      Se potriveste perfect sistemului !
      • +5 (7 voturi)    
        pai... (Joi, 3 mai 2012, 16:13)

        Rezon [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Alistar nu trebuie minimalizat, e unul dintre cei mai periculosi impostori care bat la portile politicii romanesti. Tipul asta e din familia spirituala a baietilor care se uita in ochii tai, te tine de vorba cu aplomb si-ti salta portofelul. Are un tupeu de fier, minte cum respira si nu pierde nici o ocazie de a se catara. Daca intrebati juristi care stiu carte, va vor spune ca nu dau 2 bani pe el, pentru ca e nul profesional. De altfel, nu a fost in stare sa depuna la termen o contestatie in propria lui cauza... Enough said.
    • 0 (0 voturi)    
      vatafia nu'i chiar proasta (Vineri, 4 mai 2012, 10:50)

      Mihai Ionescu [anonim] i-a raspuns lui Rezon

      Desi are radacini de prin anii '60 (cam aceasi ani care unii vedeau exact contrar si promovau, prin lege, secretul activitatii administratiei - vezi Franta), transparenta activitatilor publice isi traieste astazi copilaria. Primele semnale privind imposibilitatea autonomiei acestui copil sunt deja prezente. Ideea unui tutore, "organism independent", nu este noua. Sistemul actual al administratiei este mult prea birocratic ( si asta nu numai la noi, ci cam peste tot) pentru a se reforma din interior. Romania ar fi facut un pas mare inainte daca ar promova un mecanism FUNCTIONAL care sa fie "vataf" al transparentei. Pentru asta insa sunt necesari oameni foarte competenti si verticali, oameni pe care nu ii avem dintr-un motiv foarte simplu: nu i-am dorit (ca societate in intregul ei, nu ca dorinte individuale). In acest caz mai bine nu avem o astfel de institutie, decat sa simulam un lucru maret. Nu de alta, dar impostura in lucruri marete lasa urme adanci.
  • +11 (13 voturi)    
    ERRARE HUMANUM EST (Joi, 3 mai 2012, 14:48)

    micha [anonim]

    E imoral sa ne prezinte o formula de guvern in care unii membrii n-au reusit sa-si spele dosarele pe timpul PSD.Oricum, Alistar era propus pentru ministeriabil fara portofoliu.Desigur, din toamna toate cele patru posturi se vor transforma in miniostere. Sunt multi cei care trebuie rasplatiti.Succesuri!
  • +12 (14 voturi)    
    De ce-i este frica lui Ponta? (Joi, 3 mai 2012, 14:53)

    mircea [anonim]

    Si cum se spune,de ce ti-e frica nu scapi.De ce "a convenit cu Alistar"si nu valea pentru-ca nu a fost corect.Ponta incepe sa arate cat este de manipulat,daca una spune diminearta si pana la pranz schimba tonul .Dupa ce ne-a capiat cu Constantin,mai era putin si-l facea pe Alistar erou national.Este vre-un membru al guvernului care sa nu-l aiba pe Ponta la mana?
  • +10 (12 voturi)    
    Bun (Joi, 3 mai 2012, 14:56)

    anca [anonim]

    si cu restul cum ramane ? Ca mai sunt pe acolo unii in conflict de interese si in conflict cu moralitatea si cinstea .
  • +7 (9 voturi)    
    360 grade (Joi, 3 mai 2012, 15:00)

    skyradio [utilizator]

    "Intrebat daca stie despre decizia potrivit careia Alistar ar avea interdictie de a ocupa functii publice timp de trei ani, Ponta a raspuns:

    "Da, stiu ca domnul Alistar la un moment dat a fost acuzat de asa ceva si decizia Justitiei a fost ca acuzatia era neintemeiata".

    maine ce auzim de masinile dorite de Ponta? EURO5?
  • -8 (10 voturi)    
    alistar (Joi, 3 mai 2012, 15:01)

    sarbu [anonim]

    hotnews ramane o reduta a pdl. cu toate ca pdl pierde teren vertiginos inca mai sustineti o cauza pierduta. o mare parte a populatiei acestei tari s-a convins de ce a putut face pdl. probabil multi asociaza pdlul cu Traian Basescu deci cu atat mai mult pdl va pierde la alegeri. oricat va veti stradui sa dati in Alistar, Ponta, et comp. nu veti reusi sa mai atrageti alegatori ci dimpotriva ii veti indeparta si pe cei care erau indecisi.
    Asa ca, continuati sa atacati guvernul care inca nu s-a instalat si veti pierde si mai mult.
    • +2 (4 voturi)    
      Asa nu, niciodata! (Joi, 3 mai 2012, 18:01)

      cristihan [utilizator] i-a raspuns lui sarbu

      Aici nu e vorba de cauze pierdute, ci de bine si rau, de cinste si inselaciune, de adevar si minciuna. Numarul adeptilor uneia sau alteia dintre parti nu este un indicator al binelui, cinstei si adevarului. Si daca va ramane un singur om de partea acestora, eu tot il voi sustine, indiferent cate milioane de inselati si inselatori se vor aduna de partea cealalta. Vad insa, citind comentariile de aici si de pe alte site-uri si bloguri, ca nu voi ramane singur niciodata. Tine minte asta! (nu e o amenintare, e o asigurare, ca sa citez un intelectual in viata...)
  • +10 (12 voturi)    
    Klaus (Joi, 3 mai 2012, 15:06)

    Alex [anonim]

    Da, il intreaba cineva pe Pontanacu, cu Johannis cum ramane? Acum vreo 2 ani era bun de prim ministru, acum nici in schema nu mai intra?!
    Oricum, halal guvern iar trompeta aia de la Educatie ii cireasa de pe tort.
  • +10 (12 voturi)    
    Acest "michael Jackson " (Joi, 3 mai 2012, 15:07)

    Andrei [anonim]

    Baiatul din imaginea articolului , adica Victor Alistar , evreu de origine este unu din pilonii fostei Securitatii care a capusat sistemul in ultimii ani . De curand aveam biroul in zona Romana si ma uitam cu drag si bine la dansul cum umbla intr-un BMW seria 7 , o limuzina pe la cateva zeci de mii de euro si ma gandeam , de unde a scos Papuse asta banii aia ? ca sincer eu stiu cat m-am chinuit sa-mi cumpar un opel Corsa model nou. Doar comparativ.
    • +6 (6 voturi)    
      Daca ai bani, nu inseamana ca si ai minte (Joi, 3 mai 2012, 15:37)

      victorasguritadeaur [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      sa ii cheltui.
      Seria 7 este o masina creata pentru locul din dreapta spate. Diplomatii stiu de ce !(care mai e diplomat; daca nu, ofiterii de misiuni diplomatice).
      Chiar nu ai nici o senzatie ca sofer. Ca pasager dreapta spate, ai tot confortul. Pentru tine iti este creata bestia!
      Dar poate Aistar este soferul cuiva, si nu stiti voi bine. Ehee ... !
  • +9 (11 voturi)    
    hmm (Joi, 3 mai 2012, 15:10)

    victor si victor [anonim]

    unul usor efeminat, celalalt infatuat. o caprita si un carlan, mie mi se par draguti impreuna si crud din partea opiniei publice ca nu ii lasa sa faca echipa.
  • +3 (5 voturi)    
    mai corect (Joi, 3 mai 2012, 15:18)

    mistydo [utilizator]

    Mai corect era daca de la inceput nu incerca sa-l acopere.... cine nu a respectat o hotatare judecatoreasca? Si se mai lauda ca: "eu sunt jurist! stiu sa interpretez !"
  • +6 (8 voturi)    
    Si ce obligatii, angajamente spuneai Victoras (Joi, 3 mai 2012, 15:33)

    nepotulnepotuluitamarei [anonim]

    ca ai fata de celalat Victoras?
    "Am convenit"...!
    Da' cu ce te are bre Victoras la mana?
    Ce obligatii, ce angajamente, ai fata de el; si ce ascendente are el fata de tine de conveniti amandoi?

    Victoras tata, doua vorbe de duh de la 2 barbati
    "Barbatii (aia care sunt, nu aia care se imbraca cu combinezoane) beau numai vinuri albe seci de peste 13,5 grd." raposatul Gh Dinica dixit, fie-i tarana usoara.
    "Calul, muierea si Puterea se incaleca din prima" bravul caporal Napoleon dixit . Tu ai incalecat vreodata ceva?Sau numai frantuzisme d'alea platonice ...?
    Daca nu ai sange'n ... vene sa ii spui "hai sictir rapandula", pai ce si cu cine o sa negociezii tu ceva in viata ta (scurta) de de premier, mai Victoras (exceptand convenientele cu Alistar).
    Apropos bau femeie (ca barbat mi-e greu sa-ti spun), de cate ori ai dat cu pumnu'n masa ?
  • +5 (7 voturi)    
    plata salariilor si pensiilor (Joi, 3 mai 2012, 15:51)

    belfegor [anonim]

    Cand faci o afirmatie,trebuie sa cunosti bine situatia ca sa nu te faci de .....Cat au fost in opozitie,Ponta si adormitul,au latrat nonstop ca primul lucru care-l vor face este acela de a mari salariile si pensiile,Vorbe goale fara de acoperire.Ce frumos vedeau ei treaba.Astia(cei de la putere)aduna banii iar noi ii dam oamenilor si uiteasa ne facem propaganda electorala. Ei,sa vedem acum pe unde scot domnii camasa.Prima masura a PSD-ului va fi sa stopeze dosarele aflate in diferite stadii de judecata.Adio cu libertarea justitiei.Nu v-ati saturat de comunistii astia care au stat la ciolan ani buni si nu au facut nimic!
  • +2 (4 voturi)    
    PREMIERUL AMATOR (Joi, 3 mai 2012, 16:25)

    marianos [utilizator]

    se pare ca dnul Ponta a facut guvernul dupa telefoanele ce le-a primit . acum incepe sa cearna sita dupa semnalele din presa. Vom vedea ce mai apare.
    Oricum am dao amatorismul dnului Ponta se vede din faptul ca a nominalizat si reconfirmat pana aproape de prezentarea in Parlament unindivid care interpreta legea dupa cum ii convine. ...
    "interdictia mea se referea la ocuparea unui loc in CSM
    Cine e asta de e bagat mereu in fata de PSD??
    stie cineva ?
  • -1 (3 voturi)    
    Intrebare (Joi, 3 mai 2012, 16:38)

    Dogu [anonim]

    MRU a infiintat un "sfat al batranilor" format din experti in economie,mediu de afaceri samd.,iar Ponta
    un departament pentru transparenta,dialog si relatia cu societatea civila.
    Poate sa-mi spuna si mie cineva oare care din cele doua situatii dau mai mult sens situatiei actuale ?
  • +3 (5 voturi)    
    Ponta... Cum ramane cu afirmatiile tale? (Joi, 3 mai 2012, 16:42)

    uluit [utilizator]

    "Ponta a declarat, marti seara, ca justitia a hotarat ca acuzatia impotriva lui Victor Alistar prin care acesta nu putea ocupa functii publice timp de trei ani era neintemeiata, el punctand ca, in consecinta, acesta va face parte din Cabinetul sau."

    "Da, stiu ca domnul Alistar la un moment dat a fost acuzat de asa ceva si decizia Justitiei a fost ca acuzatia era neintemeiata. Alistar va face parte din Guvern".

    Hai ca l-ai spalat si l-ai curatat bine pe prietenul tau Alistar...
    Ponta, ai inceput cu "stangul", ca doar esti de stanga si nu te dezici!
  • +1 (1 vot)    
    Ca in 2004! (Joi, 3 mai 2012, 17:12)

    Johann [anonim]

    Asa cum Tariceanu a retras un posibil ministru care in comisii s-a rezentat deplorabil, ponta retrage un posibil ministru asupra caruia planeaza dubii!
  • +2 (4 voturi)    
    atentie la neatentie (Joi, 3 mai 2012, 17:18)

    sandu [anonim]

    atentie fratilor, daca pd-l au fost niste prosti ,PSD+PC+PNL-ul se vor razbuna acum pe poporul asta care i-a tinut 8 ani de zile in suferinta si in opozitie departe de jafurile cu care erau invatati.....in mintea lor bolnava se vor razbuna fara scrupule pe acest popor greu incercat, nici sa nu va ganditi la intentii bune din partea lor, credeti ca toti cu dosare de genu nastase et company il invinuiesc pe Basescu ?!??!?!...gresit ,in mintea lor vinovat e poporul pt. asa zisa "suferinta"(poporul l-a votat si tinut pe basescu);dar ei uita ca acest popor vede cu ochii mintii mai bine ca orice alt politician de carton din tara asta , trebuie scapat de FSN-ul asta infect intr-un fel sau altul, sau tara asta nu va avea nici o sansa.Salut adevaratii romani de pretutindeni, Dumnezeu e mare
  • -1 (3 voturi)    
    miscare necesara (Joi, 3 mai 2012, 19:00)

    Alin [anonim]

    Pentru a nu compormite validarea noului guvern, Ponta a facut un gest necesar
  • +2 (4 voturi)    
    Text dictat de PR (Joi, 3 mai 2012, 19:03)

    Razvan_M [utilizator]

    "Am convenit cu Victor Alistar sa nu faca parte"

    Nu recunoaste ca VA este incompatibil, nu recunoaste ca a facut niste afirmatii stupide ieri si lasa impresia ca este conciliant.
  • -1 (1 vot)    
    mda (Joi, 3 mai 2012, 22:16)

    unguru [anonim]

    Decat sa creieze suspiciuni asupra Guvernului Ponta foarte bine.As trebuia sa fac si Boc ni incompetenti si corupti .
  • +3 (3 voturi)    
    Lasa ca iti da taticu alta jucarie.. ca raii astia (Joi, 3 mai 2012, 22:30)

    Inna [anonim]

    nu imi da' voie sa iti dau ministeru, ' ...zise tati Ponta piciului cel alistar..
  • -1 (1 vot)    
    guvern (Vineri, 4 mai 2012, 0:32)

    avram florin [anonim]

    regret ca Ponta a renuntat la Victor Alistar dar a facut acest lucru pentru a nu crea suspiciuni asupra viitorului guvern . sunt sigura ca se va gasi o persoana la fel de comptenta pentru a prelua acest portofoiu, asa cum intregul guvern e format din oameni competenti pe fiecare domeniu
  • -1 (1 vot)    
    bravo ponta (Vineri, 4 mai 2012, 13:09)

    simona [anonim]

    O decizie foarte buna, avand in vedere ca Ponta isi doreste un start bun in calitate de premier.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version